سفری دیگر

۱۳۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

ویزای بلژیک سفری دیگر

ویزای بلژیک

ویزای بلژیک

شعار ملی کشور بلژیک یکپارچگی نیرومندی است.بلژیک کشوری در غرب اروپاست واز اعضای مهم  اتحادیه اروپاست و میزبان سازمان های بین المللی از جمله ناتو است.پایتخت این کشور بروکسل است.بلژیک از اوایل قرن هفدهم کانون بازرگانی و فرهنگی به شمار می رفته است. در قرن شانزدهم تا انقلاب بلژیک به دلیل وجود جنگ قدرت های اروپا در این محل به میدان جنگ اروپا معروف شده است.از معروف ترین و پرطرفدارتین محصولات بلژیک می توان به شکلات اشاره کرد. برای سفر به این کشور نیاز به تهیه ویزای بلژیک دارید. همچنین تور بلژیک و تور اروپا امکان بازدید از این کشور را برای شما فراهم می آورد.

بلژیک (Belgium)

بلژیک به کشوری سلطنتی معروف است. امپراتوری بلژیک کشوری مستقل در اروپای غربی است این کشور از سه جامعه فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، تشکیل‌شده است که بنا بر قوانین خود برای سفر به این کشور نیاز به اخذ ویزای بلژیک دارید. بلژیک برای سالیان متمادی جزو خاک کشورهای فرانسه و هلند و اسپانیا بوده و در سال ۱۸۳۰٫ استقلال یافت. این کشور همسایگانی مانند هلند (از شمال)، آلمان (از شرق)، لوکزامبورگ (جنوب شرقی) و فرانسه (جنوب) دارد و همچنین یکی از بنیان‌گذاران پیمان آتلانتیک شمال (ناتو) است. بلژیک کشوری با تراکم جمعیت بالا اما مساحت کوچک است. این کشور دو گروه زبان‌اصلی هلندی ۵۹٫% جمعیت و زبان فرانسوی ۴۱٫% جمعیت را تشکیل می‌دهند. زبان انگلیسی نیز در سراسر کشور بلژیک به‌عنوان زبان خارجی استفاده می‌شود. حکومت این کشور سلطنتی و از دموکراسی پارلمانی تبعیت می‌کند. مذهب اصلی در این کشور مسیحیت مخصوصاً رومان کاتولیک است و این مذهب حدود ۵۸٫% جمعیت مردم بلژیک را شامل می‌شود.

بلژیک به علت دو زبانگی کشور همواره با بحران هویت و وحدت همراه است.پس از تشکیل بلژیک در سال 1830 زبان فرانسوی زبان رسمی کشور قرار داده شد.زبان فرانسوی در مدارس ابتدایی هم آموزش داده می شد.درگیری های زبانی و فرهنگی بین دو بخش بلژیک پس از جنگ های جهانی اول و دوم در انواع یارگیری های منطقه ای خود را به نمایش گذاشت.

کشور بلژیک از نظر آب‌وهوایی دارای هوای معتدل دریایی است که شامل تابستان‌هایی سرد و زمستان‌های معتدلی است این هوا تحت تأثیر دریای شمال و اقیانوس اطلس است. این کشور میزان بارندگی بالایی دارد و در این کشور در تمام فصول بارندگی خواهید دید بیشترین بازدید و صدور ویزای بلژیک برای گردشگران را در فصل بهار و تابستان دارد. علاقمندان سفر به این کشور می توانند از طریق تور اروپا و تور بلژیک به این کشور سفر کنند.

میزان شادی این کشور از مسائل بسیار جالب است بلژیک افراد بسیار شوخ‌طبع دارد و میزان ناراحتی کمتر  در آن ها دیده می‌شود. نظافت از فرهنگ‌های مهم این کشور است و ازنظر آلودگی هوا هم به علت بارش‌های فراوان شهرهای این کشور مانند آینه می‌درخشند.

دسترسی راحت به این کشور از هر جای اروپا آن را به یک مقصد گردشگری تبدیل کرده و گردشگری از صنایع مهم این کشور محسوب می‌شود. به همین دلیل هر ساله تعداد زیادی گردشگر از طریق تهیه ویزای بلژیک به این کشور سفر می کنند.

جاذبه‌های مهم گردشگری بلژیک: میدان مرکزی و تجاری شهر بروکسل (پایتخت این کشور و همچنین مقر اصلی اتحادیه اروپا)، برج citadel شهر دینان، مجموعه‌ی بناهای تاریخی اروپای کوچک، براگ کلیسای جامع سن مایکل وسن گودال.

از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کشور بلژیک شهر بروژ است که خیابان‌های این شهر معماری بسیار زیبا دارد و همچنین دارای کانال‌های زیبایی هم است. از موارد دیگر گردشگری می‌توان به برج ناقوس اشاره کرد که در تالار اصلی شهر است و پلکان‌های پیچ‌درپیچ و بسیار زیبا دارد.

از معروف‌ترین و مشهورترین مکان‌های دیدنی کشور بلژیک میدان گرند پلاس است. در این میدان نمونه‌های جذاب و دیدنی بسیاری دیده می‌شود و علاوه بر این خانه‌های کو پرز و گروسرز نیز در همین منطقه از کشور بلژیک قرارگرفته شده است.

از نظر قلعه‌های تاریخی کشور بلژیک بیشترین تعداد قلعه‌های تاریخی در سراسر جهان دارد حدود سه هزار قلعه در این کشور دیده می‌شود از قلعه‌های جالب بلژیک می‌توان به قلعه بویون، قلعه بیرسل، قلعه گراوان آستین اشاره کرد.

بنابراین هم جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و هم موقعیت سیاسی و هم سیستم مالیاتی مناسب که موارد زیادی بخشودگی مالیاتی دارد باعث افزایش رفت‌وآمد و اخذ اقامت این کشور شده است. این کشور بیشترین تراکم جمعیت را بعد از هلند و موناکو دارد. تور اروپا فرصت مناسبی برای دیدن این کشور زیبست.

ویزا یا روادید

 یک سند رسمی و مجوزی است که توسط سفارتخانه مقصد برای سفر اتباع بیگانه به آن کشور صادر می‌شود. از ویزای خود به خوبی مراقبت کنید چون ویزا سند ورود شما به یک کشور است.

ویزای شینگن

اعضای  26 کشور تشکیل دهنده ی شینگن طبق توافق نامه ای می توانند آزادانه به کشور های این توافق نامه تردد کنند . 22 کشور از این مجموعه عضو اتحادیه اروپا و 4  کشور دیگر عضو انجمن تجارت آزاد اروپا هستند.شینگن بیشتر مناطق قاره ی اروپا را شامل می شود به جز انگلستان ، بلغارستان ، رومانی ، کروواسی ، قبرس ، ایرلند.  از طریق بانک اطلاعاتی بزرگ اتحادیه اروپا VIS  می توان به اطلاعات تمامی متقاضایان ویزای شینگن دستررسی پیدا کرد.با در نظر گرفتن هدف مسافرت ویزای عادی شینگن به سه دسته تقسیم می شود:

ویزای نوع A : این ویزا اجازه می دهد تا فرد متقاضی در محدوده فرودگاه پرواز خود را تغییر دهد و  فرد اجازه ی  خروج از فرودگاه را ندارد.

ویزای نوع B : به فرد این اجازه را می دهد تا در مدت کوتاه نهایتا 5 روز درشهر های عضو شینگن تردد داشته باشد.

ویزای نوع C: برای بازه ی زمانی کوتاهی نهایتا 90 روز به متقاضی این اجازه را می دهد تا به کشور های شینگن رفت و آمد کند .

تفاوت ویزا و پاسپورت

 ویزا و پاسپورت دو مقوله ی متفاوت هستند .بسیاری از افراد در مفهوم ویزا و پاسپورت یا گذرنامه دچار اشتباه می شوند. ویزا اجازه ی ورود به کشور است و از طریق کشور مقصد صادر می شود این درحالی است که پاسپورت سندی است که  تابعیت فرد را مشخص می کند و توسط کشوری که در آن به دنیا آمده اید صادر می شود از دیگر تفاوت های ویزا و پاسپورت می توان به این اشاره کرد که گردشگران در هنگام وورد به کشور خود باید پاسپورت را به همراه داشته باشند اما به ویزا احتیاجی ندارند.تفاوت دیگری که وجود دارد این است که ویزای بلژیک توسط کشور مقصد اعتیار داده می شود و معمولا دوره های کوتاه مدت است اما پاسپورت اعتبار 5 ساله دارد.ویزا یک مهر یا برچسب است که در پاسپورت زده می شود و این باعث اشتباه گرفتن پاسپورت و ویزا با هم شده است.

 

انواع ویزا

  1. ویزای کوتاه‌مدت: توریستی و تجاری (کمتر از ۹۰٫ روز با یک‌بار ورود) ۶۰٫ یورو
  2. ویزای اقامت طولانی‌مدت: اجازه اقامت موقت برای ادامه تحصیل ۱۸۰٫ یورو
  3. اجازه اقامت: ویزای نوع D
  4. ویزای الحاق به خانواده پس از ازدواج: همسر بلژیکی یا تبعه کشور اروپا یا همسر خارجی دارای اقامت بلژیک

 

ازنظر دفعات اجازه ورود به کشور

  1. ویزای یک‌بار ورود: پس از یک‌بار ورود و خروج حتی درصورتی‌که مدت اعتبار هنوز تمام نشده باشد خودکار اعتبارش از بین می‌رود.
  2. ویزای دو بار ورود: اجازه این را به فرد متقاضی می‌دهد در مدتی که ویزا اعتبار دارد دو بار وارد کشور شود.
  3. ویزای چند بار ورود: در صورت وجود اعتبار فرد می‌تواند به‌دفعات نامحدود به کشور مقصد سفر کند.
  4. ویزای صفر بار ورود: این ویزا مجوز خارج شدن از هواپیما رفتن به سالن ترانزیت و سوارشدن به هواپیمای مقصد است و شما حق خروج از فرودگاه را ندارید. اکثر کشورهای اروپایی و آمریکایی همچنین قانونی برای دارندگان پاسپورت ایرانی دارند.

 

مدارک مشترک ویزا

  • پاسپورت که حداقل باید تا سه ماه بعد از پایان سفر انقضا داشته باشد.
  • شناسنامه
  • پر کردن فرم ویزا به‌صورت آنلاین یا کاغذی
  • مدارک نشان‌دهنده شغل و یا دانشجو بودن فرد در کشور
  • مدارک نشان‌دهنده توانایی مالی
  • عکس دیجیتالی
  • رزرو پرواز رفت‌وبرگشت به کشور مقصد
  • دعوت‌نامه از شخص یا شرکت در کشور مقصد
  • بیمه مسافرتی

 

وقت ملاقات و برگه‌های درخواست ویزا به‌صورت رایگان و آنلاین است. مبالغ باید به‌صورت یورو پرداخت شود.۶٫ الی ۸٫ هفته قبل از تاریخ سفر باید اقدام به دریافت ویزای بلژیک کرد. در صورت عدم حضور در وقت تعیین‌شده تا ۳٫ ماه اجازه دریافت وقت ندارید. کشور بلژیک جز اعضای هم‌پیمان قانون شینگن است پس دریافت ویزا از حساسیت بیشتری برخوردار است. هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد ویزا به‌صورت تلفنی از طریق سفارت داده نمی‌شود. افراد در صورت داشتن ویزای بلژیک از نوع شینگن می‌توانند به تمام کشورهای هم‌پیمان شینگن سفر کنند. حضور شخص متقاضی برای اخذ ویزا در سفارت الزامی است. در صورت مردود شدن درخواست ویزا فرد دارای حق رجوع است.

 

صدور ویزای بلژیک به دو صورت است:

  1.  از طرف کسانی که قانونی در این کشور اقامت دارند و یا تابعت رسمی این کشور رادارند دعوت‌نامه‌ای دریافت کرده باشد
  2. فرد درخواست ویزای بلژیک خود را تحویل داده و پس از احراز شرایط عمومی تمکن مالی و عدم سوءپیشینه متقاضی سفارت بلژیک در سازمان اتحادیه اروپا برای شخص متقاضی ویزا صادر می‌نماید.

 

سفارت بلژیک در ایران

تهران. الهیه. خیابان آقابزرگی. کوچه شیرین. پلاک ۴٫

ساعات کاری سفارت بلژیک

روزهای شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا۱۲:۳۰

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص تور بلژیک، ویزای بلژیک، وقت سفارت بلژیک و تور اروپا   88851080-021

۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۸:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

درباره لوکزامبورگ سفری دیگر

درباره لوکزامبورگ

درباره لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ (به آلمانی: Großherzogtum Luxemburg)، کشورى بی نهایت زیبا است که از لحاظ جغرافیایی در شمال قاره اروپا واقع شده است که با استفاده از تور اروپا می توان به این شهر کوچک اما زیبا سفر کرد. این کشور کوچک در همسایگى با کشورهاى آلمان، فرانسه و بلژیک واقع شده است و پایتخت آن شهر لوکزامبورگ است. جمعیت این کشور محدود به 500،000 نفر مى باشد. لوکزامبورگ، کشور ثروتمند و داراى شرایط پایدار اقتصادى و سیاسی است. در ادامه درباره لوکزامبورگ و فرهنگ آن بیشتر صبحت خواهیم کرد:

[caption id="attachment_6526" align="aligncenter" width="780"]درباره لوکزامبورگ درباره لوکزامبورگ[/caption]

تاریخ کشور لوکزامبورگ

درباره لوکزامبورگ باید گفت در طى تاریخ دچار جنگ هاى بسیارى شده است و علت آن موقعیت این کشور کهن است. در سال ۹۶۳ ، چهار فرمانروا از امپراتوری روم ، خاندان سلطنتى این کشور باستانى را ایجاد کردند. شارل چهارم از اعضاى این امپراطورى در سال ۱۳۵۴ لوکزامبورگ را به سطح دوک نشین رساند.  کشور لوکزامبورگ در تاریخچه خود داراى سال هایى خونین و با فراز و نشیب بسیار بوده است . در سال ١٧١٣ براسال معاهده اوترخت ، دژ لوکزامبورگ به اتریش و براساس صلح نامه کامپو فورمیو به فرانسه داده شد . در سال ١٨١٥ و بر اساس کنگره وین ، کشور لوکزامبورگ ویلیام اول ،پادشاه هلند داده شد.

سرانجام ، کشور لوکزامبورگ در ۱۸۳۹ استقلال یافته و ناحیه غربى آن به کشور بلژیک تعلق گرفت. در ۱۸۶۷ و بر اساس عهدنامه لندن دوک نشین بی‌طرف اعلام گردید اما در سال ۱۹۱۴ و ۱۹۴۰ ارتش کشور آلمان بی‌طرفی را نقض نمود. پس از پایان یافتن جنگ جهانی دوم کشور لوکزامبورگ داراى اهمیت بسیارى در تأسیس بنلوکس، ناتو، و همچنین جامعه اروپا داشت.

[caption id="attachment_6527" align="aligncenter" width="780"]تاریخ کشور لوکزامبورگ تاریخ کشور لوکزامبورگ[/caption]

سیاست کشور لوکزامبورگ

درباره لوکزامبورگ جالب است بدانید که احتمالا نام پیمان شینگن را شنیده باشید ، روستاى " شنگن" در کشور لوکزامبرگ ، محل اولیه ى انعقاد پیمان شنگن بوده است .کشور لوکزامبورگ از مؤسس هاى اتحادیه اقتصادی اروپا بوده است.

نحوه اداره این کشور که به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان مشهور است از نوع دموکراسی توام با مجلس است. رئیس حکومت، دوک اعظم بوده که این سمت موروثی می باشد و از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود؛ همچنین ریاست دولت را نخست‌وزیر بر عهده دارد. شورای نمایندگان شامل 60 کرسی که هر 5 سال با رای مردم انتخاب می شوند و وظیفه قانون گذاری را بر دوش دارند. مجلس دیگری نیز در این کشور به نام مجلس مشاوران فعالیت می کند که ٢١ عضو آن را دوک‌ اعظم از بین مردم عادی انتخاب می‌کند. قانون اساسی کشور لوکزامبورگ نیز در ‌سال ١٨٦٨ تدوین شده است.

[caption id="attachment_6528" align="aligncenter" width="780"]سیاست کشور لوکزامبورگ سیاست کشور لوکزامبورگ[/caption]

جغرافیا کشور لوگزامبورگ

درباره لوکزامبورگ جالب است بدانید که کشور کوچک لوکزامبورگ که از نظر وسعت رتبه ١٧٥ را در بین ١٩٤ کشور جهان دارد و ارتباط آن با این کشورها نیز عمدتا با قطار به آسانی صورت می پذیرد. بیشتر مناطق کشور لوکزامبورگ را دشت ها و زمین هاى پست تشکیل داده است که این زمین هاى پست در گوت‌لاند (Gutland) این کشور واقع گشته است. کشور لوکزامبورگ همچنین داراى ارتفاعات و مناطق کوهستانى مى باشد به طوری که یک سوم از این کشور مناطق مرتفع با جمعیت کم بوده و اوسلینگ (Osling) نامیده مى شود. مرتفع ترین بخش از این کشور وایسوامپاخ نام دارد. با استفاده از تور اروپا و تور لوکزامبورگ می توان سفر راحت و لذت بخشی به این کشور داشت.

[caption id="attachment_6529" align="aligncenter" width="780"]جغرافیا کشور لوگزامبورگ جغرافیا کشور لوگزامبورگ[/caption]

اقتصاد کشور لوکزامبورگ

این کشور با سطح اقتصادی بالاى خود، دارای بیشترین میزان درآمد در بین کشور هاى اروپایى است. به طوری که طبق آمارهای سازمان اطلاعات آمریکا میزان تولید ناخالص داخلی به ازای هر نفر برای کشور لوکزامبورگ در سال 2007 نسبت به سایر کشورها بالاتر بوده است. تولید ناخالص داخلی در این کشور ٧٩/٣٨میلیارد دلار بوده و نرخ بیکاری در این کشور ٤/٤درصد می باشد.

دلیل اقتصاد غنی این کشور بانکدارى و امور مالى قوى آن است که سبب ایجاد مهمترین مرکز بانکدارى در حوزه یورو شده است.درباره لوکزامبورگ جالب است بدانید که لوکزامبورگ همچنین در زمینه صنایعی چون فولاد، لاستیک و مواد شیمیایى فعالیت دارد. شرایط این کشور در زمینه قوانین مالیاتی و بیمه به گونه ای است که افراد بسیاری از کشورهای همسایه کار کردن در لوکزامبورگ را ترجیح می دهند. گرچه سطح درآمد در لوکزامبورگ بسیار بالا می باشد ولیکن هزینه زندگی در آن نیز بالا است. به عنوان مثال هزینه یک زندگی معمولی در حدود 1500 یورو بوده که عمده آن مربوط به مسکن می باشد.

واحد پول این کشور تا قبل از سال ٢٠٠٢ فرانک بوده است و از آن پس یورو واحد پول لوکزامبورگ مى باشد.

[caption id="attachment_6530" align="aligncenter" width="780"]اقتصاد کشور لوکزامبورگ اقتصاد کشور لوکزامبورگ[/caption]

ماشین‌آلات و تجهیزات،مواد شیمیایى ،فولاد و فرآورده‌های آن از جمله صادرات این کشور در بخش صنعتی می باشد. از دیگر محصولات صادراتی کشور لوکزامبورگ می توان به الوار و شیشه اشاره کرد که به کشورهای دیگری چون: آلمان، فرانسه، هلند، بلژیک، انگلیس و ایتالیا صادر می شوند. همچنین محصولات وارداتی کشور لوکزامبورگ شامل آهن، مواد معدنی، مواد غذایی و کالاهای لوکس می باشد .

[caption id="attachment_6531" align="aligncenter" width="780"]اقتصاد کشور لوکزامبورگ اقتصاد کشور لوکزامبورگ[/caption]

زبان و دین لوکزامبورگ

درباره لوکزامبورگ جالب است بدانید که زبان رسمی کشور لوکزامبورگ آلمانی، فرانسوی و لوکزامبورگی مى باشد. زبان لوکزامبورگی برای محاورات عادی و روزمره استفاده می شود. زبان آلمانی در مطبوعات کاربرد دارد . زبان فرانسوی نیز زبان قانونی این کشور است و مکاتبات قانونی و اداری با این زبان انجام می شود. همچنین مذهب اغلب ساکنان لوکزامبورگ کاتولیک مى باشد. در این کشور افراد مسیحی پروتستان و لوتری نیز وجود دارد.

جالب است بدانید که در این کشور، بچه‌ها در سن ۶ سالگی با آغاز دبستان، زبان آلمانی را می‌آموزند، سپس در۷ سالگی زبان فرانسه را آغاز می‌کنند، و در ۱۳ سالگی زبان انگلیسی را فرا می گیرند. در نتیجه ٤ زبان اصلی کشور یعنى لوکزامبورگی،آلمانی، فرانسه و انگلیسی را خواهند آموخت.با استفاده از تور اروپا و تور لوکزامبورگ می توان سفر راحت و لذت بخشی به این کشور داشت.

[caption id="attachment_6532" align="aligncenter" width="780"]زبان و دین لوکزامبورگ زبان و دین لوکزامبورگ[/caption]

دانشگاه و تحصیل در کشور لوکزامبورگ

درباره لوکزامبورگ جالب است بدانید که در کشور لوکزامبورگ چندین موسسه آموزش عالی در زمینه های مختلف فعالیت داشتند . در سال 2003 دانشگاه لوکزامبورگ تأسیس شد. بر خلاف هزینه های زندگی ، هزینه تحصیل در این کشور بسیار کم می باشد.

[caption id="attachment_6533" align="aligncenter" width="780"]دانشگاه و تحصیل در کشور لوکزامبورگ دانشگاه و تحصیل در کشور لوکزامبورگ[/caption]

آژانس مسافرتی سفریی دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص تور لوکزامبورگ، وقت سفارت لوکزامبورگ، ویزای لوکزامبورگ ، تور اروپا 8885108-021

۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۸:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

وقت سفارت لوکزامبورگ سفری دیگر

وقت سفارت لوکزامبورگ

وقت سفارت لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ از کوچک‌ترین کشورها بشمار می‌آید که در شمال اروپا قرار دارد و جمعیتی 500 هزارنفری دارد. این کشور شرایط اقتصادی و سیاسی ثابتی دارد و از ثروتمندترین کشورها محسوب می‌شود. آلمان و بلژیک و فرانسه با این کشور مرز مشترک دارند. رفت‌وآمد به کشورهای همسایه بسیار سریع و آسان با قطارهای مختلف در طول روز صورت می‌گیرد و نیاز به ویزا ندارد اما برای افراد غیر اروپایی نیاز به ویزا و برای ویزا نیاز به تعیین وقت سفارت لوکزامبورگ دارند. کشور لوکزامبورگ عضو اتحادیه اروپا است و برای سفر به این کشور نیازمند ویزای شینگن هستید و از طریق تور اروپا و تور لوکزامبورگ می توان به این کشور سفر کرد..

[caption id="attachment_6517" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت لوکزامبورگ وقت سفارت لوکزامبورگ[/caption]

کشور لوکزامبورگ

کشوری است در همسایگی آلمان و فرانسه و بلژیک و در شمال فرانسه قرار دارد که برای سفر به این کشور نیاز به ویزای این کشور ذارید و برای دریافت ویزا نیاز به تعیین وقت سفارت لوکزامبورک دارید. از امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود که همه ساله گردشگران از طریق تور اروپا و تور لوکزامبورگ به این کشور سفر می کنند. و بیشترین درآمد سرانه را از طریق فعالیت بنگاه‌های اقتصادی و بانکداری دارد و از مراکز بزرگ بانکداری اروپاست. رفت‌وآمد به کشورهای همسایه بسیار سریع و آسان با قطارهای مختلف در طول روز صورت می‌گیرد. پایتخت این کشور کوچک لوکزامبورگ است که جمعیتی 90 هزارتایی دارد اما در طول روز جمعیت آن به 130 هزار افزایش می‌یابد و این افزایش به دلیل افرادی است که صبح از کشورهای همسایه برای کار به این کشور آمده و شب‌ها به کشور خود برمی‌گردند. شرایط کار و قوانین مالیاتی در لوکزامبورگ به صورتی است که این افراد کار در این کشور را به کشور خود ترجیح می‌دهند. بیشتر مردم این کشور مسیحی و از کاتولیک رم هستند. سه زبان فرانسه و آلمانی و لوکزامبورگی در این کشور رایج است و زبان فرانسه در مکاتبات قانونی از جمله مکاتبات سفارت برای تعیین وقت سفارت لوکزامبورگ و اخذ ویزا و زبان آلمانی در مطبوعات و لوکزامبورگی برای گفتگوهای روزمره استفاده می‌شود. کودکان از دبستان آلمانی فرا می‌گیرند و در 7 سالگی فرانسه را شروع می‌کنند و در 13 سالگی زبان انگلیسی را می‌آموزند.

[caption id="attachment_6518" align="aligncenter" width="780"]کشور لوکزامبورگ کشور لوکزامبورگ[/caption]

وقت سفارت لوکزامبورگ

این کشور عضو پیمان شینگن است. اولین قدم برای سفر به لوکزامبورگ گرفتن وقت سفارت لوکزامبورک است. در ایران سفارت لوکزامبورگ وجود ندارد. نزدیک‌ترین سفارت به ایران آنکارا است و راحت‌ترین راه برای دریافت وقت سفارت لوکزامبورگ سفر به کشور ترکیه می باشد. فرد متقاضی که وقت سفارت لوکزامبورگ را دریافت کرده است باید کنسولگری را برای سفر و یا اقامت در این کشور متقاعد کند و مدارک خود را که دال بر درخواست ویزاست تحویل کنسولگری دهد. از آسان‌ترین راه‌ها برای دریافت ویزای لوکزامبورگ استفاده از روش آنلاین است. پس از گرفتن وقت سفارت لوکزامبورگ دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و می‌توانید به‌صورت الکترونیکی ویزا را دریافت کنید. فرد متقاضی مدارک خود را به‌صورت اسکن شده در سایت مربوط به کنسولگری قرار می‌دهد و سپس منتظر پاسخ می ماند.

[caption id="attachment_6519" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت لوکزامبورگ وقت سفارت لوکزامبورگ[/caption]

مدارک لازم جهت اخذ ویزای لوکزامبورگ:

  1. کارت ملی و شناسنامه
  2. بیمه مسافرتی
  3. بلیط هواپیما و رزرو هتل
  4. گواهی بازنشستگی و یا گواهی اشتغال به کار و یا اشتغال به تحصیل
  5. گردش 6 ماه آخر حساب بانکی و نامه تمکن مالی
  6. فرم درخواست ویزا که از سایت دریافت شده است.
  7. دو قطعه عکس رنگی 6 در 4
  8. اصل گذرنامه بااعتبار سه ماه بیشتر از اعتبار ویزا
  9. کپی از ویزای قبلی در صورت وجود

انواع ویزای شینگن

  • ویزای نوع A: این ویزا اجازه می‌دهد تا فرد متقاضی در محدوده فرودگاه پرواز خود را تغییر دهد و فرد اجازه‌ی خروج از فرودگاه را ندارد.
  • ویزای نوع B: به فرد این اجازه را می‌دهد تا در مدت کوتاه نهایتاً 5 روز در کورهای عضو شینگن تردد داشته باشد.
  • ویزای نوع C: برای بازه‌ی زمانی کوتاهی نهایتاً 90 روزبه متقاضی این اجازه را می‌دهد تا به کشورهای شینگن رفت‌وآمد کند.
  • ویزای نوع D: ویزای بلندمدت که مخصوص تجار است و می‌توانند در طی سال‌ها چندین بار وارد محدوده شینگن بشوند.

کسانی که می‌خواهند بیش از 90 روز در شینگن بمانند باید درخواست اقامت بدهند و نیازی به ویزای شینگن ندارند و اگر این 90 روزبه پایان رسید باید 3 ماه از این محدوده خارج بمانید تا بتوانید دوباره ویزا دریافت کنید و همچنین دوباره وقت سفارت لوکزامبورگ دریافت کنید.. داشتن ویزای شینگن تضمینی برای ورود شما به این محدوده نیست و می‌توانند خیلی قانونی مانع ورود شما به این کشورها بشوند و شمارا از محدوده شینگن اخراج کنند.

مزایای اقامت در لوکزامبورگ

  • این کشور سیستم مالیاتی بسیار خوبی دارد.
  • سیستم بانکداری این کشور در جهان مطرح است.
  • هزینه‌های زندگی در این کشور بسیار معقولانه است.
  • امید به زندگی در بالاترین سطح جهانی قرار دارد.
  • سیستم آموزشی فوق‌العاده‌ای دارد که در آن کودکان سه زبان آلمانی و فرانسوی و انگلیسی را فرامی‌گیرند.

انواع مهاجرت به لوکزامبورگ

  • مهاجرت تحصیلی: دانشجویانی که می‌خواهند در این کشور تحصیل کنند و اقامت آن‌ها بیشتر از سه ماه است نیازمند ویزای دانشجویی هستند. این ویزا بلندمدت بوده و باید توسط دانشگاه‌های این کشور پذیرفته شوند.
  • مهاجرت برای کار: شهروندان کشورهای شینگن برای کار در این کشور باید ویزای دریافت کنند.
  • مهاجرت برای سرمایه‌گذاری: با تأسیس شرکت در این کشور می‌توانید اقامت دائم کسب کنید.
  • مهاجرت برای پیوستن به خانواده همسر: افرادی که یکی از شرایط زیر دارند می‌توانند ویزا دریافت کنند: همسر که به‌صورت قانونی ثبت‌شده باشد. فرزندان زیر 18 سال. پدر و مادر همسر
  • مهاجرت برای ازدواج: داماد باید حداقل 18 سال و عروس نیز حداقل 16 سال داشته باشد. در این کشور عروس باید برای ازدواج از پدر و مادر اجازه کسب کند. اینکه یکی از طرفین ازدواج مقیم کشور لوکزامبورگ باشد الزامی است.
[caption id="attachment_6520" align="aligncenter" width="780"]انواع مهاجرت به لوکزامبورگ انواع مهاجرت به لوکزامبورگ[/caption]

عواملی که باعث ری جکت شدن وقت سفارت لوکزامبورگ می‌شود:

داشتن سوءسابقه / مدارک جعلی / توضیحات ناقص برای مدارک اقامت / ارائه بیمه‌نامه نامعتبر / نداشتن مدارک اسکان

آژانس مسافرتی سفریی دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص تور لوکزامبورگ، وقت سفارت لوکزامبورگ، ویزای لوکزامبورگ ، تور اروپا 8885108-021

۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۸:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

تور لنکاوی سفری دیگر

تور لنکاوی

تور لنکاوی

تور لنکاوی یکی از محبوب ترین تور های ایرانیان می باشد. در این مقاله سعی داریم تا درباره ی تور های لنکاوی صحبت کنیم. شما هم اگر تمایل به سفر به لنکاوی و جنوب شرق آسیا دارید، می توانید با ما در ادامه مطلب همراه شوید تا اطلاعات جامعی در این خصوص کسب نمایید.

[caption id="attachment_2712" align="aligncenter" width="780"]تور لنکاوی
تور لنکاوی[/caption]

تور لنکاوی

لنکاوی که شامل مجمع الجزایری در دریای آندامان است، در 30 کیلومتری شمال غرب مالزی واقع شده است و بخشی از خاک این کشور محسوب می شود. سواحل زیبای این جزایر افراد زیادی را از سرتاسر جهان به سمت خود جذب کرده است. افراد زیادی هر ساله برای گذراندن اوقات فراغت خود تور لنکاوری را برای سفر به این کشور زیبا انتخاب می کنند.

[caption id="attachment_2713" align="aligncenter" width="780"]تور لنکاوی
تور لنکاوی[/caption]

بهترین زمان خرید تور لنکاوی

لنکاوی به طور کلی دارای دو نوع آب و هوا می باشد. آب و هوای لنکاوی شامل دو فصل گرم و خشک و بارانی و مرطوب می باشد. به این ترتیب هوا بین ماه های می تا سپتامبر بسیار گرم و خشک و اذیت کننده است و برای تورهای لنکاوی مناسب نمی باشد. بر عکس در ماه های نوامبر تا مارس آب و هوای لنکاوی بسیار بهتر شده و بارش باران های موسمی شمال شرقی را شاهد خواهیم بود و بهترین زمان سفر به لنکاوی در همین مدت زمان بین ماه های نوامبر تا مارس می باشد.

البته این را باید اضافه کنیم که قیمت تور های لنکاوی در این موقع از سال به علت استقبال ویژه ی گردشگران خارجی، کمی گران تر خواهد شد. اما اگر می خواهید یک سفر ارزان قیمت داشته باشید، می توانید تور لنکاوی را در ماه های گرم و خشک سال رزرو نمایید. البته این را هم باید در نظر بگیرید که آیا بدنتان با این شرایط آب و هوایی سازگاری دارد یا خیر؟ اگر مشکلی با موضوع آب و هوا نداشته باشید، می توانید تور لنکاوی را در این فصول ارزان نیز تهیه کنید.

[caption id="attachment_2714" align="aligncenter" width="780"]تور لنکاوی
تور لنکاوی[/caption]

ویژگی های تور لنکاوی

تور لنکاوی اغلب به مدت 7 شب و 8 روز ارائه می شود. شما در این مدت می توانید تمام نقاط گردشگری و جاذبه های توریستی لنکاوی را ببینید و لذت ببرید. قیمت تور ارزان لنکاوی از 1700000 تومان شروع می شود و بسته به عوامل مختلف می تواند قیمت آن افزایش یابد. در این تور شما از بیمه ی مسافرتی برخوردار بوده و در صورت بروز مشکل یا سانحه ای می توانید از این بیمه استفاده کنید. هم چنین از آن جایی که فاصله ی هوایی بین ایران و مالزی بسیار طولانی و خسته کننده است شما به محض رسیدن به فرودگاه این شهر می توانید بدون هیچ مشکلی از ترانسفر رایگان استفاده کرده و بلافاصله به سمت هتل حرکت کرده و به استراحت بپردازید.

خدمات تور لنکاوی

در تور لنکاوی شما می توانید از خدمات عمومی و ویژه ای استفاده کنید. البته کیفیت و کمیت خدمات بیش تر به هزینه ای که پرداخت می کنید و نوع تورتان بستگی دارد. پس از خرید تور به شما بلیط رفت و برگشت هواپیما تعلق می گیرد و این بلیط به صورت الکترونیکی صادر خواهد شد. هم چنین بنا به خواسته ی شما هتل مورد نظرتان در لنکاوی رزرو خواهد شد. این هتل می تواند 3 ستاره تا 5 ستاره باشد. این که چه نوع هتلی برای شما رزرو شود، بستگی به سلیقه و بودجه ی شما دارد. اما اگر به دنبال یک سفر لوکس هستید بهتر است هتل های 5 ستاره را رزرو نمایید. البته بهتر است پیش از رزرو اتاق در هتل مورد نظر تان از خدمات و امکانات تهویه ی اتاق و هتل اطلاع یابید. چرا که تحمل آب و هوای مالزی در برخی اوقات واقعاً دشوار است.

شما هم چنین می توانید نوع ایرلاین و شرکت هواپیمایی را برای مسافرتتان انتخاب کنید. البته این مورد تأثیر چندانی در قیمت تور های لنکاوی ندارد. تورلیدر فارسی هم از جمله خدماتی است که بیش تر آژانس های مسافرتی در تور های مختلف خارجی آن را ارائه می دهند. ترانسفر رایگان و شاتل های درون شهری نیز از دیگر خدمات تور ها می باشد.

[caption id="attachment_2716" align="aligncenter" width="780"]تور لنکاوی
تور لنکاوی[/caption]

خدمات هتل ها در تور لنکاوی

امکانات فراوانی است که توسط هتل های با کیفیت 5 ستاره در تور لنکاوی ارائه می شود. امروز می خواهیم در ارتباط با برخی امکانات هتل های 5 ستاره لنکاوی صحبت کنیم. امکانات هتل ها شامل پارکینگ اختصاصی، رستوران های مجهز، فروشگاه، ترانسفر رایگان فرودگاهی، مرکز نگهداری از کودکان، کافی شاپ، سالن تنیس، میز بیلیارد، ورزش های آبی، باشگاه بدنسازی می باشد. شما هم چنین می توانید دوچرخه اجاره کرده و در کنار سواحل زیبای جزایر لنکاوی به دوچرخه سواری بپردازید.

این هتل ها هم چنین دارای استخر های سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی و ماساژ می باشند. علاوه بر این ها شما می توانید فرزندان تان را به سالن بازی کودکان ببرید. اما امکانات اتاق ها شامل سیستم تهویه، گاو صندوق، یخچال، حمام اختصاصی، تلویزیون، اینترنت رایگان و بالکن با منظره ای زیبا و چشم نواز می باشد. خدمات هتل ها نیز شامل صرافی جهت خرید ارز، آسانسور، خشکشویی و نظافت 24 ساعته است.

مراکز خرید لنکاوی

شاید همیشه فکر می کردید خرید هایتان را بهتر است از دبی و ترکیه انجام دهید. اما ما در این جا می خواهیم بهترین مراکز خرید در تور لنکاوی را به شما معرفی کنیم. مراکز خرید لنکاوی شامل مرکز خرید تئو سون هات، مرکز خرید جتی پوینت، آتما آلام باتیک ویلیچ، بازار سنانگ، مرکز خرید دی زون، بازار کوکو ولی، مرکز خرید فر لنکاوی، بازار حاجی اسماعیل پرنیاکان و مرکز خرید جئو پارک لنکاوی می باشند. البته اگر به شب گردی علاقه مند هستید می توانید از بازار شبانه تیمویانگ نیز دیدن کنید که به صورت هفتگی و در پنجشنبه شب ها دایر می باشد. اما در بین این مراکز خرید، مرکز خرید تئو سون هات یک مرکز خرید ویژه است و علاوه بر وجود فروشگاه های متعدد، دارای رستوران، کافی شاپ و سوپرمارکت و... می باشد و در یک کلام همه چیز می توانید در این فروشگاه پیدا کنید.

[caption id="attachment_2717" align="aligncenter" width="780"]تور لنکاوی
تور لنکاوی[/caption]

مناطق گردشگری لنکاوی

اگر از تور لنکاوی استفاده کنید، می بینید که مناطق گردشگری عجیب و متعدد زیادی در این جزایر یافت می شود. برای مثال پل هوایی لنکاوی که می توانید در تور لنکاوی از آن دیدن کنید، در ارتفاع 700 متری از سطح دریا واقع شده است و طولی نزدیک به 120 متر دارد. اگر روی آن قدم بزنید شاهد مناطق بکر و چشم انداز های حیرت آور از آبشار های مختلف خواهید بود.

گونونگ رایا از دیگر جاذبه های گردشگری لنکاوی است که به کسانی که عاشق کوهنوردی هستند توصیه می شود، در تور لنکاوی از این کوه مرتفع دیدن کنند. از دیگر دیدنی های لنکاوی می توان به پارک دریایی پولائو پایار اشاره کرد که یک محیط آبی بسیار جذاب است و در بخشی از آن نیز که به باغ مرجان ها مشهور است، تعداد زیادی از مرجان های رنگی در آن موجود می باشند که چشم انداز زیبایی را به محیط داده اند. از دیگر جاذبه های توریستی لنکاوی به موزه سه بعدی هنر، تله کابین، پارک تامان لاگندا، آبشار تلاگا توجو و داتاران لانگ یا میدان عقاب اشاره کرد.

عوامل موثر در قیمت تور لنکاوی

عوامل مختلفی قیمت تور لنکاوی را افزایش می دهند. برای مثال همان طور که گفتیم آب و هوای لنکاوی در برخی روزهای سال بسیار عالی و بارانی و مرطوب است. اگر در این موقع از سال اقدام به خرید تور لنکاوی بکنید، حتما با قیمت های گران تری مواجه خواهید شد. نکته ی دیگر نوع خدماتی است که انتخاب می کنید که شامل نوع هتل اقامتی نیز می شود. هزینه ی هتل در هزینه ی کل تور لنکاوی تاثیر دارد. عوامل دیگر نظیر نوع پرواز تاثیر چندانی در قیمت تور لنکاوی ندارند و بقیه ی هزینه های جانبی نیز بر عهده ی مسافر می باشد.

نحوه ی خرید تور لنکاوی

برای خرید تور لنکاوی می توانید در صفحه ی تور های ما ، تور لنکاوی را انتخاب کرده و سپس در صفحه ی جدید، مشخصات تور و خدمات مد نظر خود را انتخاب کنید. نوع تور شامل دو حالت است. یا می توانید تور را به صورت پکیجی خریداری کنید و یا می توانید خدمات دلخواهتان را یک به یک خودتان انتخاب کنید. البته شما در هر دو حالت مختار هستید که تور مورد نظر خود را انتخاب کنید. در آخر نیز می بایست آدرس و شماره تلفن و دیگر مشخصات خود و همراهانتان را وارد نمایید و اقدام به خرید تور لنکاوی کنید. از بهترین تورهای مالزی، تور لنکاوی است.

[caption id="attachment_2718" align="aligncenter" width="780"]تور لنکاوی
تور لنکاوی[/caption]

نکات مهم درباره ی سفر به لنکاوی

پیش از خرید تور لنکاوی، حتما کاملا در مورد سفرتان تحقیق و مشورت نمایید، سپس اقدام به خرید تور بکنید. بهتر است پس از تحقیق و خرید تور و البته پیش از سفر، برنامه ریزی جامع و دقیقی از سفرتان داشته باشید تا دچار مشکل نشده و بتوانید در مدت زمان سفر از همه ی نقاط زیبا و گردشگری لنکاوی بهره ببرید. هم چنین در هنگام خرید تور سعی کنید، توری که مناسب شما است را خریداری کنید و تمام خدمات و امکانات آن را به دقت مطالعه کنید. در پایان امیدواریم از سفر تان لذت ببرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای مالزی،  تور مالزی  و بلیط مالزی  88851080-021.

۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت سفری دیگر

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت

 شهر پوکت از جمله شهرهای توریستی و گردشگری کشور تایلند به شمار می رود که در سال های اخیر بسیار مورد توجه گردشگران ایرانی و تورهای مسافرتی قرار گرفته است. هتل سنتارا گرند بیچ پوکت از جمله هتل های پنج ستاره تایلند است که دارای ساحل اختصاصی در کنار سواحل زیبا و آرام کارون است.

اگر قصد سفر به کشور تایلند و گشت و گذار در باغ های گرمسیری  و ورزش های آبی در کنار سواحل زیبا و درخشان آن را دارید، پیشنهاد ما به شما  انتخاب و رزرو هتل سنتارا گرند بیچ پوکت است. این هتل در کنار ارائه خدمات بسیاری که برای مسافران خود قائل می شود مبلغ کمتری نسبت به سایر هتل های پوکت دریافت می کند.

 

[caption id="attachment_1542" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند بیچ پوکت
هتل سنتارا گرند بیچ پوکت[/caption]

 

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت در کنار ساحل کارون واقع شده است. در معماری هتل از معماری چینی و پرتغالی بهره گرفته شده است.

معماری ساختمان به نحوی صورت گرفته است که اتاق‌ها رو به ساحل هستند. هتل سنتارا گرند بیچ پوکت دارای ۲۶۲ اتاق است که از انواع دو تخته، دلوکس و سوئیت هستند.

ساحل درخشان و زیبای کارون درست روبه‌ روی هتل سنتارا گرند بیچ پوکت قرار گرفته است. ماسه های ساحل برای قدم زدن بسیار نرم هستند و از مناسب ترین مناطق برای شنا و حمام آفتاب به شمار می ‌روند. وجود باغ های گرمسیری در اطراف هتل به زیبایی هرچه بیشتر هتل افزوده و گوش سپردن به صدای پرندگان سفر شما را به یکی از خاطره انگیزترین مسافرت ها تبدیل می کند. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

 

[caption id="attachment_1549" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند بیچ پوکت
هتل سنتارا گرند بیچ پوکت[/caption]

 

 

اتاق های هتل سنتارار گرند بیچ پوکت

اتاق های دلوکس، اسپا دلوکس،  پرمیوم دلوکس و پرمیوم اسپا دلوکس از انواع اتاق های هتل می باشند. هتل سنترا گرند بیچ پوکت همچنین دارای 2 نوع سوئیت دلوکس پول و لاکسری پول است. شما می توانید جهت راحتی بیشتر، ویلاهای هتل را رزرو کنید. هتل سنتارا گرند بیچ پوکت دارای سه نوع ویلای یک خوابه و دو خوابه و رویال می باشد.

اتاق های هتل از ۶۷ مترمربع تا ۲۹ متر مربع را شامل می ‌شوند که در همه اتاق ها از بالکن اختصاصی منظره زیبای خلیج و باغ‌ ها و استخر قابل تماشا است.

تلفن، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، حمام مجهز به وان، حوله، کفش راحتی، سشوار و غیره از جمله امکانات اتاق های هتل سنتارا گرند بیچ پوکت به شمار می ‌روند.

در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق ها از چوب استفاده شده است. اتاق ها به سبک مدرن و شیک طراحی شده‌اند و همه اتاق ها از تهویه مطبوع و مناسبی برخوردارند. صندوق امانات، قهوه ساز و چای ساز و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات اتاق های هتل به شمار می‌ روند.

همه اتاق ها از نورگیری طبیعی و محیطی آرام و دل نشین برخوردارند که خستگی را از بدن مسافران بیرون می کند.

 

[caption id="attachment_1548" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند بیچ پوکت
هتل سنتارا گرند بیچ پوکت[/caption]

 

 

 

فاصله هتل سنتارا گرند بیچ پوکت تا مراکز مهم و سواحل شهر

فاصله هتل سنتارا گرند بیچ پوکت تا فرودگاه بین المللی شهر پوکت حدود ۴۵ کیلومتر است.

 فاصله هتل سنترا گرند بیچ پوکت تا مرکز شهر ۱۵ کیلومتر است.

شما می توانید کمتر از ۵ دقیقه خود را به ساحل زیبا و آرام کارون برسانید.

فاصله هتل سنتارا گرند بیچ پوکت با فرودگاه بین المللی پوکت تنها یک ساعت است.

 

[caption id="attachment_1547" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند بیچ پوکت
هتل سنتارا گرند بیچ پوکت[/caption]

 

 

رستوران های هتل

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت دارای ۷ رستوران است که در آن ها انواع غذاهای بین المللی برای سلیقه شما سرو می شود. رستوران کو با سرو انواع غذاهای بین المللی، غربی و آسیایی، غذاهای بخارپز و غیره آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. این رستوران که رستوران اصلی هتل محسوب می شود دارای ۲۵۰ نفر ظرفیت است.

در رستوران ایتالیایی ها انواع غذاهای خوشمزه و بی نظیر ایتالیایی سرو می ‌شود.

 در رستوران لونا بار انواع میان وعده ها سرو می شود.

شما همچنین می توانید از خدمات سرو غذا در اتاق نیز استفاده کنید.

 

[caption id="attachment_1546" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند بیچ پوکت
هتل سنتارا گرند بیچ پوکت[/caption]

 

 

کافی شاپ های هتل سنتارا گرند بیچ پوکت

در کافه هتل سنتارا گرند بیچ پوکت انواع نوشیدنی های سرد و گرم تازه برای شما عزیزان سرو می ‌شود. کافه اسپلش با سرو قهوه و انواع دسر در کنار پارک آبی آماده پذیرایی از مسافران است. کافه‌ های بیچ کومبر و ریپلس در کنار استخرهای هتل واقع شده ‌اند و آماده پذیرایی از شما پس از شنا و ورزش های آبی هستند. در کافه لابی انواع اسنک سرو می شود و شما می توانید در لابی هتل اسنک سفارش دهید.

 

 

امکانات ورزشی و تفریحی هتل

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت دارای یک پارک آبی و چهار استخر روباز برای تفریح و ورزش های آبی مسافران از جمله شنا، قایق سواری، کانو سواری، غواصی و غیره است. در هتل باشگاه بدنسازی برای ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش نیز قرار داده شده است. از دیگر امکانات تفریحی ورزشی این هتل می‌توان به زمین تنیس، اتاق بازی کودکان و مرکز اسپا اشاره کرد. سونا، جکوزی، ماساژ و غیره در مرکز اسپا در هتل گرند بیچ پوکت آماده ارائه خدمات به مسافران محترم هستند.

تفریح و بازی کودکان در سرسره آبی هتل زیر نظر پرسنل هتل از جمله امکانات تفریحی ورزشی کودکان است.

 

 

[caption id="attachment_1545" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند بیچ پوکت
هتل سنتارا گرند بیچ پوکت[/caption]

 

دیگر امکانات هتل سنتارا گرند بیچ پوکت

هتل گرند بیچ دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی برای مسافران خود می باشد. شما می توانید از پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنید. مرکز نگهداری بچه ها در هتل سنتارا گرند بیچ پوکت به شما این اجازه را می‌ دهد که بدون دغدغه برای ساعاتی به استراحت و تفریح بپردازید. شما می توانید از اینترنت بی سیم رایگان در لابی و در اتاق ها استفاده نمایید.

شما می توانید خدمات تبدیل ارز خود را در صرافی هتل انجام دهید. خدمات ۲۴ ساعته پرسنل هتل از جمله مزیت های هتل سنتارا گرند بیچ پوکت محسوب می شود.

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت جهت راحتی و رفاه بیشتر مسافران فروشگاه، خدمات پزشکی،  لباسشویی و خشکشویی و تبادل ارز را در خود جای داده است. اتاق کنفرانس جهت برگزاری نشست‌ها و جلسات اداری مهم در هتل قرار داده شده است.

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت دارای ساحل اختصاصی است که این از جمله مزیت های ویژه هتل نسبت به سایر هتل ها محسوب می‌شود. مراکز خرید متعددی جهت رفاه هرچه بیشتر مسافران در هتل قرار داده شده است. وجود بالکن مبله با نمای زیبایی از ساحل به طرفداران هتل پوکت افزوده است. مسافران می ‌توانند از سرویس های رفت و برگشت هتل برای رفتن به مناطق گردشگری و دیگر سواحل در صورت پرداخت هزینه استفاده کنند.

 شما حتی می توانید سوغاتی ها و خریدهای خود را در فروشگاه های هتل انجام دهید.

 

[caption id="attachment_1544" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند بیچ پوکت
هتل سنتارا گرند بیچ پوکت[/caption]

 

 در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080

۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

ویزای ایران از دبی سفری دیگر

ویزای ایران از دبی

ویزای ایران از دبی

اهالی کشورهای مختلف به جز ترکیه، سوریه، لبنان، جمهوری آذربایجان، مصر، ارمنستان، گرجستان و بولیوی برای ورود به ایران باید ویزای ایران را دریافت کنند. ویزا یا همان روادید به معنای مجوز عبور و مرور افراد در سرتاسر جهان در کشورهایی به غیر از کشور خودشان است. این ویزا به شکل مهری است که بر پاسپورت یا گذرنامه آن ها درج می شود. کشور امارت متحده عربی نیز از جمله کشورهایی است که افراد داراری تابعیت آن باید برای عبور و مرور در ایران اقدام به اخذ ویزای ایران نمایند. در ادامه با انواع ویزای ایران و شرایط اخذ ویزای ایران آشنا خواهیم شد.

شرایط و مراحل اخذ ویزای ایران از دبی

انواع ویزای ایران

ویزای سیاحتی مخصوص گردشگرانی است که در مدت زمان مشخصی قصد بازدید از جاذبه های گردشگری ایران را دارند.

ویزای زیارتی نیز متعلق به اشخاصی است که قصد زیارت از اماکن مقدس و زیارتی ایران را داشته باشند.

ویزای سیاسی مختص مقامات سیاسی است که برای اهداف گوناگون دیپلماتیک و مانند آن به ایران سفر می کنند.

ویزای تجاری برای کسانی صادر می شود که قصد سفر به ایران به منظور عقد قراردادهای تجاری و مانند آن را داشته باشند و به آن ویزای شرکتی نیز گفته می شود.

ویزای تحصیلی ویژه ی دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی کشورهای گوناگون است که قصد اقامت به منظور تحصیل در ایران را داشته باشند.

ویزای مطبوعاتی همان طور که از نامش مشخص است ویژه ی خبرنگاران، عکاسان و روزنامه نگاران دارای تابعیت خارجی است که قصد سفر به ایران و انجام کار مطبوعاتی را داشته باشند.

ویزای حق کار برای افراد جویای کار در ایران صادر می شود که بسته به کشور محل تابعیت فرد ممکن است صدور این ویزا با دشواری های خاصی همراه باشد.

ویزای عبور از ایران برای افرادی مانند خلبان ها و مهمانداران هواپیماست که تنها قصد عبور از ایران را دارند و قرار نیست توقف یا اقامتی در آن داشته باشند.

ویزای ایران برای الحاق به خانواده مختص کسانی است که قصد ثبت ازدواج در ایران را داشته باشند. هم چنین افرادی که اقامت دائمی در ایران دارند و می خواهند برای دیدار با خانواده خود به کشورشان سر بزنند باید مرخصی موقت تهیه کرده و تا قبل از اتمام اعتبار آن به ایران بازگردند.

ویزای مولتی یا کثیر المسافرت ویژه ی افرادی است که به خاطر شرایط کاری مجبورند چندین بار ورود و خروج از ایران داشته باشند. بازرگانان و کارشناسان در این دسته بندی قرار می گیرند. این نوع ویزا معمولاً می تواند از سه ماه تا یک سال معتبر باشد.

ویزای اقوام نیز برای افرادی است که اقوام و نزدیکانشان در خارج از کشور بخواهند به دیدن آن ها در ایران بیایند. برای تهیه این نوع از ویزای ایران باید فرم خاصی از مشخصات فرد میزبان ارائه شود.

ویزای خروج نیز از دیگر انواع ویزای ایران است که برای خروج دائم افراد مقیم ایران از کشور باید تهیه شود.

[caption id="attachment_1089" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایران از دبی ویزای ایران از دبی[/caption]

شرایط کلی تهیه ویزای ایران

به طور کلی برای تهیه ویزای ایران باید مدارک خاصی را تهیه و ارئه نمود. به طور خاص برای تهیه ویزا از دبی برای سفر به ایران، فرم خاصی از مشخصات شامل فرم درخواست گذرنامه به صورت تایپی، دو قطعه عکس سه در چهار، برای فرزندان زیر ۱۸ سال رضایت کتبی پدر و ارائه حکم دادگاه مبنی بر سرپرستی مادر از فرزند در صورت طلاق والدین، اصل و تصویر سند ترک تابعیت برای افرادی که از تابعیت دائم ایران خارج شده اند، پر کردن فرم خبرنگاری برای خبرنگاران، اصل و تصویر سند اقامت معتبر کشور امارت، ارائه بیمه بین المللی معتبر، اصل گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار، معرفی نامه از محل کار برای اخذ روادید تجاری، پرداخت به ازای قیمت ویزای ایران و ارائه اثر انگشت برای توابع کشور انگلیس و کشورهای عضو شنگن لازم است.

[caption id="attachment_1090" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایران از دبی ویزای ایران از دبی[/caption]

نکات قابل توجه برای اخذ ویزای ایران

برای سفر به مناطق آزاد ایران مانند کیش و قشم باید روادید چهارده روزه تهیه شود. این روادید در مبادی ورودی این مناطق نیز قابل تهیه است. در صورتی که این اتباع خارجی پس از ورود به مناطق آزاد قصد ورود به سایر نقاط کشور را داشته باشند می توانند به نمایندگی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در آن منطقه مراجعه نموده و روادید دریافت کنند. چنان چه این مناطق فاقد مبادی ورودی باشد برای دریافت روادید باید در خارج از کشور یعنی پیش از سفر به ایران اقدام نمایند. افرادی که هم چنان دارای تابعیت ایرانی هستند یعنی گذرنامه و شناسنامه ایرانی دارند با ارئه مدارک ذکر شده قادر به سفر به ایران نخواهند بود. این افراد باید گذرنامه جدید تهیه نموده و سپس برای اخذ ویزای ایران اقدام نمایند. بر اساس مقررات خاص هر کشور، اخذ ویزای ایران برای توابع تمامی کشورها به جز فلسطین اشغالی بلامانع خواهد بود. هم چنین باید توجه داشت که در صورت اخذ ویزای ایران و پرداخت هزینه، این هزینه قابل استرداد نخواهد بود.

اخذ ویزای ایران از دبی

به منظور اخذ ویزای ایران از شهر دبی در کشور امارت باید به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی مراجعه نمود و با تکمیل فرم، تعیین مقصد و هدف از مسافرت به ایران نسبت به اخذ روادید اقدام کرد. هم چنین نوعی از ویزا با نام ویزای فرودگاهی وجود دارد که قابل تهیه در مبادی فرودگاهی مورد تأیید وزارت امور خارجه است. شهر دبی از جمله شهرهایی است که قابلیت اخذ روادید فرودگاهی در آن وجود دارد. ویزای ایران به طور معمول تا ۳ ماه اعتبار دارد و مسافران می توانند تا ۳۰ روز در کشور اقامت داشته باشند. هرچند در صورت تمایل این مقدار می تواند تا ۶۰ روز هم افزایش یابد که البته نیازمند موافقت وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی خواهد بود.

[caption id="attachment_1091" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایران از دبی ویزای ایران از دبی[/caption]

دعوتنامه توریستی

برای دعوت از یک تابع خارجی به ایران باید نسبت به تهیه و پر کردن فرم دعوتنامه اقدام کنید.

جمع بندی

به طور کلی برای به دست آوردن اطلاعات دقیق و جامعه نسبت به اخذ ویزای ایران بهتر است به نمایندگی های وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی و یا کنسولگری های ایران در دبی مراجعه نمایید.

[caption id="attachment_1092" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایران از دبی ویزای ایران از دبی[/caption]

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

ویزای ایران جهت افراد سوئدی سفری دیگر

ویزای ایران جهت افراد سوئدی

ویزای ایران جهت افراد سوئدی

ویزای ایران جهت افراد سوئدی را می توان به دو طریق دریافت کرد. افراد سوئدی می توانند قبل از سفر به ایران به دریافت این ویزا اقدام کنند و یا اینکه به دریافت ویزای ایران در فرودگاه مورد نظر بپردازند.

ویزای ایران جهت افراد سوئدی

برای دریافت ویزای ایران جهت افراد سوئدی به مانند دیگر اتباع خارجی می‌بایست مراحل مختلفی توسط فرد طی شود. در واقع سوئدی ها برای اینکه بتوانند به ایران ورود و خروج کنند باید به دریافت روادید مختلف از جمله ویزای توریستی، تحصیلی، تجاری و کار اقدام کنند. ویزا های مختلف دیگری نیز برای سفر به ایران برای افراد سوئدی صادر می‌شود که می‌توان به ویزای اقوام، ویزای زیارتی، ویزای سیاسی، ویزای مطبوعاتی و چند مورد دیگر اشاره کرد.

هر کدام از انواع ویزای ایران جهت افراد سوئدی با هدف افراد متقاضی ویزا از طریق سفارتخانه ایران در کشور سوئد صادر می‌شوند. البته ویزای دیگری نیز می‌توان برای افراد سوئدی در نظر گرفت که به ویزای فرودگاهی ایران معروف است. این نوع ویزا که از طریق قوانین کشور ایران قابل دریافت است در کمترین زمان ممکن در فرودگاه مورد نظر قابل دریافت می باشد. در ادامه در رابطه با انواع ویزای ایران با هدف های مختلف به بحث خواهیم نشست.

[caption id="attachment_1084" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایران جهت افراد سوئدی ویزای ایران جهت افراد سوئدی[/caption]

ویزای ایران جهت افراد سوئدی به منظور تفریح

ایران کشوری است که از مناطق گردشگری و دیدنی بسیاری برخوردار است. شهرهای ایران هر کدام از مناطق توریستی بی‌نظیری برخوردارند که می توانند هدف سفر افراد سوئد به کشور ایران باشند. از دیدنی های شهر تهران گرفته تا مکان های گردشگری شهرهای همچون تبریز، قم، یزد، شیراز، بندرعباس و تا شهرهای شرقی از جمله مشهد و کرمان افراد می‌توانند به منظور بازدید آن ها به ایران وارد شوند.

 اما برای ورود به ایران می‌بایست افراد سوئدی به دریافت ویزای توریستی کشور ایران اقدام کنند. در واقع هدف از سفر گردشگری در مناطق توریستی ایران است؛ بنابراین می‌بایست افراد سوئدی به دریافت ویزای توریستی و سیاحتی کشور ایران اقدام کنند. این افراد می‌توانند قبل از سفر خود شخصاً به سفارتخانه ایران مراجعه کرده و مراحل دریافت ویزای ایران جهت افراد سوئدی ا را به انجام برسانند و یا می‌توانند مراحل دریافت ویزا از جمله پر کردن فرم مربوطه برای دریافت آن را به سایتهای معتبر از جمله آژانس‌های مسافرتی بسپارند.

[caption id="attachment_1083" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایران جهت افراد سوئدی ویزای ایران جهت افراد سوئدی[/caption]

ویزای ایران جهت افراد سوئدی با هدف تحصیل

ادامه تحصیل در کشور ایران در دانشگاه‌های معتبری همچون دانشگاه تهران، شریف و علم و صنعت می‌تواند هدف بسیاری از افراد سوئدی برای سفر به کشور ایران باشد. برای این که این افراد بتوانند در این دانشگاه‌ها به ادامه تحصیل بپردازند باید برگه پذیرش از سوی دانشگاه را دریافت کرده باشند.

 اما از نکات مهم بعدی اخذ ویزای ایران جهت افراد سوئدی جهت تحصیل در کشور ایران است که به مانند سایر ویزاهای تحصیلی کشورهای دیگر می بایست افراد برای دریافت آن مراحل مختلف را از طریق سفارتخانه ایران در کشور سوئد به انجام برسانند. از مهم ترین نکات مربوط به دریافت ویزای تحصیلی کشور ایران این است که بسیاری از افراد سوئدی می توانند پس از ادامه تحصیل و گرفتن مدرک به اشتغال و کار در کشور ایران بپردازند البته می بایست به دریافت ویزای تجاری و کار اقدام کنند.

[caption id="attachment_1082" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایران جهت افراد سوئدی ویزای ایران جهت افراد سوئدی[/caption]

ویزای ایران جهت افراد سوئدی با هدف کار

اگر یک فرد سوئدی قصد کار در کشور ایران را داشته باشد باید به ویزای کار که به آن ویزای مولتی و کثیره المسافره ایران گفته می‌شود اقدام کنند. در واقع با توجه به تعداد سفرهای فرد سوئدی اعتبار این ویزا نیز تعیین می‌شود که از اعتبار مناسبی برای اشتغال در ایران برخوردار است. کسانی که با دریافت ویزای مولتی وارد ایران می‌شوند می‌توانند به مدت ۳ماه  الی یک سال در ایران با استفاده از این ویزا به کار مشغول شوند.

 از مهم ترین موارد دریافت ویزای ایران جهت افراد سوئدی به منظور کار  این است که موانع بسیاری برای اخذ آن پیش روی افراد سوئدی وجود ندارد؛ اما برای دریافت این ویزا مدارک مختلفی باید ارائه شود. از مهم ترین آن‌ها سربرگ با مهر شرکتی است که فرد قرار است در آن جا مشغول به کار شود. صفحه اول پاسپورت مسافر نیز باید به صورت رنگی اسکن و تهیه شود. از شناسنامه شخص میزبان نیز می‌بایست تصویری رنگی تهیه شود. از تمامی صفحات پاسپورت نیز باید کپی داشته باشید.

[caption id="attachment_1081" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایران جهت افراد سوئدی ویزای ایران جهت افراد سوئدی[/caption]

دریافت ویزای ایران جهت افراد سوئدی در فرودگاه

از دیگر انواع ویزای ایران جهت افراد سوئدی می‌توان به ویزای سریع یا ویزای فرودگاهی این کشور اشاره کرد. در فرودگاهی که فرد در آن از هواپیما خارج می‌شود می‌توان به دریافت این ویزا اقدام نمود. در واقع ویزای فرودگاهی از مهم‌ترین ویزاهای کشور ایران تلقی می‌شود که برای ۷۰ کشور این نوع ویزا قابل دریافت است.

 کشور سوئد نیز در لیست این ۷۰ کشور واقع شده و اهالی این کشور می‌توانند بدون طی کردن مراحل دریافت ویزا قبل از سفر به ایران در فرودگاه مورد نظر اقدامات لازم جهت دریافت ویزای فرودگاهی ایران را به انجام برسانند. البته دریافت این ویزا نیازمند صبر و حوصله کافی است چرا که این امکان وجود دارد که صف دریافت ویزا در فرودگاه طولانی باشد.

[caption id="attachment_1080" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایران جهت افراد سوئدی ویزای ایران جهت افراد سوئدی[/caption]

نکات مهم ویزای ایران جهت افراد سوئدی

دریافت ویزای ایران جهت افراد سوئدی نیازمند رعایت چند نکته مهم ضروری است که در این بخش به آن اشاره می‌کنیم.

  • افراد سوئدی قبل از سفر به ایران می بایست به دو تا سه هفته قبل از سفر اقدامات لازم جهت دریافت ویزای توریستی، تحصیلی و کاری را به انجام برسانند.
  • اگر قصد دریافت ویزای فرودگاهی را دارید توصیه می‌کنیم اقدامات لازم جهت دریافت این ویزا را به انجام برسانید مدارک لازم را تهیه نموده و در فرودگاه قبل از تلف شدن وقت به مامور مورد نظر ارائه دهید.
  • از دیگر نکات مربوط به ویزای ایران جهت افراد سوئدی تعیین نوع آن است. برای این که بتوانید مراحل انجام ویزا را سریع تر کنید ،توصیه می‌کنیم نوع ویزا را در زمان پر کردن فرم مربوطه تعیین کنید.
  • با استفاده از افراد باتجربه می توانید در سایت مسافرتی مذکور به اخذ ویزای ایران جهت افراد سوئدی نیز اقدام کنید.
  • از مهمترین نکات دیگر مربوط به اخذ ویزای ایران تمدید آن است که با توجه به بلند مدت یا کوتاه مدت بودن ،می‌توان اعتبار ویزا را نیز تمدید کرد.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

 

۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

ویزای ایران جهت افراد نروژی سفری دیگر

ویزای ایران جهت افراد نروژی

ویزای ایران جهت افراد نروژی

ویزای ایران جهت افراد نروژی در انواع مختلف صادر می شود. ویزاهای تجاری، توریستی، زیارتی، سیاسی و چندین مورد دیگر از انواع ویزای ایران برای نروژی ها  می باشند که برای سفر افراد نروژی به ایران صادر می شوند.

ویزای ایران برای نروژی ها

همان طور که برای سفر از ایران به کشورهای خارجی افراد ملزم به دریافت انواع ویزا هستند، برای سفر افراد خارجی به ایران نیز آنها می‌بایست از طریق سفارتخانه ایران در کشورشان به دریافت ویزا های مختلف ایران اقدام کنند. در مبحث امروز در رابطه با ویزای ایران جهت افراد نروژی‌ اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. امیدواریم این اطلاعات برای دریافت این ویزا برای شما عزیزان که دوست و آشنای نروژی دارید، مفید و مناسب واقع شود.

در ادامه این بحث در رابطه با انواع ویزای ایران برای نروژی‌ها، نحوه دریافت ویزای ایران برای نروژی‌ها و همچنین مراحل دریافت این ویزا و چند مورد دیگر به بحث و گفت گفتگو می نشینیم. امیدواریم تا ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات مناسبی در رابطه با ویزا های مختلف ایران از جمله ویزای فرودگاهی آن کسب کنید.

[caption id="attachment_1071" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایران جهت افراد نروژی ویزای ایران جهت افراد نروژی[/caption]

شرایط ویزای ایران برای نروژی‌ها

 همان طور که در مبحث قبلی نیز اشاره کردیم افراد و اتباع خارجی برای اینکه بتوانند وارد ایران شوند می بایست به دریافت روادید یا همان ویزای ایران جهت افراد نروژی اقدام کنند، البته با توجه به قوانین و همچنین شرایط دریافت ویزا در ایران برخی از کشورها می‌توانند در فرودگاه تعیین شده به دریافت ویزای مورد نظر خود اقدام کنند. البته مسئولین در کشور ایران برای هفت کشور این امکان را فراهم کرده‌اند که اهالی آنها بدون دریافت ویزا بتوانند به ایران ورود و خروج کنند که می‌توان به کشورهایی همچون آذربایجان، گرجستان، ترکیه، مصر، لبنان و سوریه اشاره کرد.

اما افراد نروژی برای اینکه بتوانند به ایران سفر کنند می‌بایست دو راه را انتخاب کنند. یا از طریق سفارتخانه ایران در کشورشان به دریافت ویزا اقدام کنند و یا از طریق ویزای فرودگاهی بتوانند وارد خاک ایران شوند که در رابطه با هر کدام از این راه کارها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. البته دریافت ویزا نیازمند طی کردن مراحل مختلفی است که می بایست فرد متقاضی آنها را طی کند.

[caption id="attachment_1072" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایران جهت افراد نروژی ویزای ایران جهت افراد نروژی[/caption]

انواع ویزای ایران برای نروژی‌ها (بخش اول)

نروژی‌ها اگر قصد سفر به ایران را دارند باید به اخذ ویزای ایران جهت افراد نروژی اقدام کنند. با توجه به این موضوع چند نوع ویزا را می توان برای ورود به ایران انتخاب کرد و اقدامات لازم جهت اخذ آن ها را به انجام رساند. در این بخش به توضیحاتی در رابطه با این ویزاها خواهیم پرداخت. اولین ویزا مربوط به کسانی است که به قصد ورزش و یا سفرهای علمی به ایران سفر می‌کنند در واقع ورزشکاران و کسانی که نیت سفر علمی دارند، می‌توانند از ویزا A یا ورود استفاده کنند.

ویزای بعدی مربوط به کسانی است که قصد دارند از کشور نروژ برای زیارت اماکن مذهبی وارد ایران شوند که به آن ویزای زیارتی گفته می‌شود. البته ویزاهای دیگری نیز برای ورود به ایران وجود دارند که افراد می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند. به عنوان مثال ویزای توریستی یکی از ویزا های پرطرفدار در بین نروژی‌ها است. افراد نروژی برای سفرهای توریستی و گردشگری به ایران می‌توانند از این ویزا نیز بهره‌مند شوند. البته ویزای سیاسی نیز برای مأموران سیاسی و همچنین دیپلمات ها صادر می شود.

[caption id="attachment_1073" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایران جهت افراد نروژی ویزای ایران جهت افراد نروژی[/caption]

انواع ویزای ایران برای نروژی‌ها (بخش دوم)

 همان طور که در بخش ابتدایی اشاره کردیم افراد نروژی برای ورود به ایران باید به دریافت ویزا های مختلف آن اقدام کنند. در واقع ویزای ایران جهت افراد نروژی‌ در چند نمونه صادر می‌شود که در بخش قبلی به چند مورد از آنها اشاره کردیم. دانش‌آموزان و همچنین دانشجویان کشور نروژ می‌توانند برای ادامه تحصیل از طریق ویزای تحصیلی ایران وارد دانشگاه های این کشور شوند. در واقع تنها با دریافت ویزای تحصیلی ایران می توان وارد خاک ایران شد و در دانشگاه ها و مؤسسات عالی آن ادامه تحصیل داد.

 از دیگر ویزاهای کشور ایران می‌توان به ویزای کار و تجارت اشاره کرد. کسانی که قصد تجارت و کار در کشور ایران را دارند، می بایست این ویزا را از طریق سفارتخانه در کشور نروژ دریافت کنند؛ اما نوعی دیگر از ویزا برای خبرنگاران نروژی صادر می‌شود که قصد سفر به ایران برای پوشش خبرهای مختلف را دارند که به آن ویزای مطبوعاتی گفته می شود. از دیگر ویزا های مربوط به کشور ایران می توان به ویزای خانواده اشاره کرد. کسانی که برای دید و بازدید از خانواده خود به ایران سفر می‌کنند و خانواده درجه یک در ایران دارند ،می بایست به دریافت این ویزا اقدام کنند.

[caption id="attachment_1074" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایران جهت افراد نروژی ویزای ایران جهت افراد نروژی[/caption]

روش‌های دریافت ویزای ایران برای نروژی‌ها

نروژی‌ها برای دریافت ویزای ایران دو راه در پیش رو دارند. همان طور که در بخش ابتدایی نیز اشاره کردیم ،می‌توانند قبل از سفر اقدام به دریافت ویزای ایران جهت افراد نروژی از طریق سفارتخانه کشور مذکور نمایند و یا می‌توانند در فرودگاه به دریافت ویزای مورد نظر خود اقدام کنند.

 البته با توجه به موارد مختلف گزینه اول بیشتر توصیه می‌شود چرا که ممکن است در فرودگاه موانع مختلفی مانع از دریافت ویزای فرد نروژی شوند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم افرادی که قصد سفر به ایران را دارند هرچه سریعتر قبل از سفر از طریق سفارتخانه به دریافت ویزا ایران اقدام کنند و یا می‌تواند دریافت ویزای ایران برای نروژی ها  را به آژانس های مسافرتی معتبر بسپارند.

[caption id="attachment_1075" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایران جهت افراد نروژی ویزای ایران جهت افراد نروژی[/caption]

دریافت ویزای ایران برای نروژی‌ها از طریق فرودگاه

 همان طور که در بخش قبلی اشاره کردیم یکی از روش های دریافت ویزای ایران جهت افراد نروژی‌ دریافت ویزا از طریق فرودگاه مشخص شده می باشد. طبق قوانینی که در کشور ایران وضع شده است ۷۰ کشور می‌توانند از فرودگاه مورد نظر به دریافت ویزای مشخص اقدام کنند که کشور نروژ نیز در لیست این ۷۰ کشور قرار دارد.

 در واقع دیگر نیاز نیست قبل از سفر اقدامات لازم دریافت ویزای ایران برای نروژی ها را به انجام برسانید. این ویزا که به ویزای فرودگاهی ایران شهرت دارد از سریع ترین روش‌های دریافت ویزا برخوردار است؛ اما این نکته را بدانید که دریافت ویزا و مراحل اخذ آن قبل از سفر به مراتب از ریسک پذیری کمتری نسبت به دریافت ویزای فرودگاهی دارد.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

تور اسپانیا سفری دیگر

تور اسپانیا

تور اسپانیا

تور اسپانیا برای سفر به این کشور را می توانید از سایت مسافرتی مذکور جویا شوید. برای تعیین بهترین زمان سفر به اسپانیا توصیه می کنیم مقاله زیر را تا انتها دنبال کنید. پس از بررسی های لازم می توانید برای رزرو تور اسپانیا اقدام کنید.

تور اسپانیا در فصول مختلف

از جمله کشورهای اروپایی که در تمامی فصول از گردشگر و توریست برخوردار است، اسپانیا می باشد. تور اسپانیا در تمام فصل ها طوری برنامه ریزی می شود که افراد بتوانند از دیدنی های آن لذت کافی را ببرند. هر چند که بهار و پاییز اوج سفر گردشگر به این کشور است اما شما می توانید برنامه ریزی های مربوط به رزرو تورهای اسپانیا را برای فصل تابستان و زمستان تنظیم کنید.

در هر صورت اسپانیا و شهرهای زیبایی همچون بارسلونا و مادرید می توانند بهترین مقصد برای یک تفریح خارج از مرزهای کشور محسوب شوند. کافیست خود را برای سفر به این کشور آماده کنید و به رزرو تورهای مربوط به این کشور بپردازید. در ادامه اطلاعاتی در رابطه با بهترین زمان های سفر به اسپانیا خواهیم پرداخت. پس اگر اهل سفر هستید توصیه می کنیم بخش های بعدی این مطلب را از دست ندهید و هم چنان همراه ما باشید.

تور اسپانیا در بهار

بهار فصلی است که اسپانیا را دستخوش جشن و مراسم های مختلف محلی و سنتی قرار می دهد. شاید این جشن ها دلیلی محکمی برای حضور گردشگران خارجی در این کشور باشند. برنامه ریزی های مختلفی توسط برگزار کننده تور اسپانیا انجام می شود تا رزرو کنندگان این تور بتوانند از زیبایی های این کشور در فصل بهار برخوردار باشند.

یکی از جشن های سنتی که در جنوب اسپانیا هر ساله در فصل بهار برگزار می شود فریا دو آبریل نام دارد. این جشن که از قدیم الایام در کشور اسپانیا برگزار می شده همچنان نیز پابرجاست و باعث شادی و خوشحالی مردم این سرزمین می شود. اگر علاقه به این نوع جشن های سنتی دارید توصیه می کنیم در فصل بهار با تور اسپانیا به این کشور سفر کنید.

تور اسپانیا در ایام نوروز

تورهای اسپانیا را می توان در هر ایامی رزرو کرد. طرفداران این تور به قدری زیاد هستند که آژانس های مسافرتی سعی می کنند در تمامی فصول برنامه ای برای سفر به این کشور زیبا داشته باشند. سایت مسافرتی مذکور نیز در این راستا اعلام می دارد که امکان رزرو تور اسپانیا یا تور اروپا برای مراجعه کنندگان در تمامی فصول فراهم است؛ اما اگر تمایل دارید در ایام تعطیلات و نوروز به این کشور زیبا و سرسبز سفر کنید مطمئن باشید که تصمیم درستی گرفته اید.

 گشت و گذار در چمن زارهای بارسلون و همچنین دیدن مکان های تاریخی مادرید می تواند لذت سفر را برای شما عزیزان دو برابر کند. برنامه خود را برای ایام نوروز برای رزرو این تور قرار دهید و اقدامات لازم را به انجام برسانید. مراجعه کنندگان برای رزرو تور اسپانیا در ایام عید بسیار می باشند بنابراین می بایست زودتر از زمان موعد اقدام به رزرو این تور کنید.

تور اسپانیا در تابستان

تابستان های اسپانیا در هر منطقه از این کشور متفاوت می باشد. به دلیل وجود آب و هوای مدیترانه ای در اسپانیا شرایط آب و هوایی نیز در تابستان متفاوت است. اگر به دنبال تابستان های داغ و گرم هستید توصیه می کنیم سفر با تور اسپانیا را برای مناطق مرکزی و جنوب شرقی اسپانیا برنامه ریزی کنید و اگر تمایل دارید در تابستان در این کشور از آب و هوای خنک برخوردار شوید توصیه می کنیم به قسمت های کوهستانی این کشور سفر کنید.

جالب است بدانید که هر کدام از شهرهای اسپانیا از آب و هوای تابستانی مختلفی برخوردارند. همان طور که عنوان کردیم برخی نواحی تابستانی خشک را تجربه می کنند و برخی نیز از خنک بودن هوا در تابستان لذت می برند. در هر صورت تابستان از جمله فصل هایی است که در اسپانیا می توان شاهد حضور گردشگر خارجی بود. ما به شما سفر با تور اسپانیا و تور اروپا در تابستان را پیشنهاد می کنیم.

تور اسپانیا در پاییز

سفر در پاییز به اسپانیا از جذابیت خاصی برخوردار است. جالب است بدانید که بعد از فصل بهار پاییز دومین فصلی است که اسپانیا در آن شاهد توریست خارجی از نقاط مختلف دنیاست؛ بنابراین اگر می خواهید زیبایی های اسپانیا را در فصل زیبا و برگ ریزان پاییز مشاهده کنید توصیه می کنیم رزرو تور اسپانیا را برای این فصل برنامه ریزی کنید. اگر علاقه مند به بارش های سنگین و تند هستید می توانید در فصل پاییز به اسپانیا و شهرهایی همچون بارسلونا و مادرید سفر کنید.

 اگر در این فصل چمدان خود را برای سفر می بندید توصیه می کنیم چتر و بارانی خود را نیز به همراه داشته باشید. در فصل پاییز هوای اسپانیا دچار تغییرات گوناگون می شود که می تواند شما را تحت تأثیر قرار دهد. برای رزرو تور اسپانیا می توانید به سایت مذکور مراجعه نمایید.

تور اسپانیا در زمستان

سفر در فصل زمستان به اسپانیا نیازمند سلایق خاصی است. علاقه به بارش برف و باران و تحمل دمای زیر صفر درجه از جمله مواردی است که فرد می بایست از آن ها برخوردار باشد تا بتواند در زمان سفر با تور اسپانیا از این شرایط لذت ببرد. تغییرات دمایی در فصل زمستان از جمله مواردی است که قبل از سفر باید از آن مطلع شوید. اگر به دنبال آب و هوای آفتابی در اسپانیا هستید توصیه می کنیم به شمال غرب این کشور سفر کنید اما باید تحمل سرد بودن هوا را نیز داشته باشید.

 شما عزیزان می توانید از تور اسپانیا و تور اروپا برای فصل زمستان برخوردار شوید. کافیست لباس های گرم همراه خود ببرید و در کنار خانواده و دیگر همراهانتان در سفر به این کشور از زیبایی های بی نظیر آن لذت ببرید. این نکته را نیز فراموش نکنید هزینه سفر با تور در فصل زمستان به مراتب کمتر از دیگر فصل های سال است.

تور اسپانیا ارزان

تور اسپانیا از جمله تورهای مسافرتی است که در زمان رزرو شاهد مراجعه کنندگان بالا خواهد بود. در برخی از روزهای خاص این امکان برای متقاضیان این تور فراهم می شود که بتوانند از قیمت پایین برای رزرو این تور مسافرتی برخوردار شوند. در واقع آژانس های مسافرتی در شرایطی خاص برای این تور قیمت تخفیف خورده را در نظر می گیرند. البته این قیمت تأثیری در کیفیت سفر با این تورها نخواهد داشت بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست.

 اما اگر به دنبال تورهای اسپانیا با قیمت مناسب و ارزان تر هستید توصیه می کنیم سفر خود را برای پاییز و زمستان اسپانیا برنامه ریزی کنید. در این دو فصل قیمت تورها به مراتب کاهش می یابد و افراد می توانند با هزینه ای مناسب و معقول به یک کشور اروپایی پر طرفدار همچون اسپانیا سفر کنند. برای کسب اطلاعات در رابطه با تور اسپانیا ارزان می توانید به سایت مذکور مراجعه نمایید.

توراسپانیا و خدمات آن

تور اسپانیا به مانند دیگر تورهای اروپایی می‌تواند برای مسافران امکانات مناسب و ویژه‌ای را فراهم کند. در واقع کسانی که با تورهای مسافرتی سفر می‌کنند دلیل محکم را استفاده از امکانات و خدمات تورها می‌دانند. برای اینکه بتوانید از امکانات این تور برخوردار شوید باید مراحل رزرو و خرید اینترنتی آن را به انجام برسانید. از مهم ترین امکانات و خدمات تور اسپانیا که در اغلب دیگر تورها نیز به چشم می‌خورد، رزرو بلیط هواپیما به کشور اسپانیا می باشد.

 با توجه به اینکه مقصد شما کدام یک از شهرهای اسپانیا است نوع بلیط نیز متفاوت خواهد بود. از دیگر خدمات  این تور می توان به دریافت ویزای اسپانیا البته از نوع توریستی اشاره کرد. شما با داشتن ویزای توریستی اسپانیا می توانید به مکان های مختلف این کشور سفر کنید. خدمات و امکانات ویژه دیگری نیز در این تور ارائه می شوند که می توانید از طریق سایت مذکور اطلاعات کامل‌تری در رابطه با آنها کسب کنید.

قیمت تور اسپانیا

همیشه در زمان رزرو تورهای مسافرتی از جمله تور اسپانیا سؤال بسیاری از مراجعه‌کنندگان قیمت و هزینه تور است که می‌تواند دغدغه اصلی سفر برای آنها محسوب شود. البته این امر کاملاً طبیعی است چرا که برای مدیریت هزینه می بایست افراد اطلاعات کاملی در رابطه با هزینه تورهای مسافرتی داشته باشند. هزینه و قیمت تور اسپانیا نیز به مانند دیگر تورهای مسافرتی تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرند.

 از مهم ترین عوامل می‌توان به زمان سفر به اسپانیا اشاره کرد. با توجه به اینکه در چه زمانی قصد دارید به اسپانیا از جمله شهر بارسلون و مادرید سفر کنید در قیمت تور اسپانیا بسیار تأثیرگذار است. همان طور که اشاره کردیم دو فصل بهار و پاییز بیشترین مراجعه‌کنندگان در کشور اسپانیا وجود دارند بنابراین این احتمال وجود دارد که قیمت تور اسپانیا در این فصل ها به مراتب بیشتر از فصل زمستان باشد. اگر به دنبال سفری ارزان قیمت و مناسب هستید توصیه می‌کنیم فصل زمستان البته اوایل آن را انتخاب کنید.

رزرو تور اسپانیا

کسب اطلاعات لازم از جمله دانستنی های مربوط به کشور مقصد از مهم ترین مواردی است که افراد در زمان سفر باید به آن توجه کنند. پس از کسب اطلاعات لازم در رابطه با کشور اسپانیا و آماده شدن برای سفر با تور اسپانیا می‌بایست مراحل خرید آن را به انجام برسانید.

 سایت های مختلفی این کار را به انجام می‌رساند اما سایت مسافرتی مذکور می‌تواند بهترین خدمات و امکانات در کنار قیمت مناسب تور اسپانیا را برای شما تضمین کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه رزرو این تور می توانید به سایت مسافرتی مذکور مراجعه کنید و اطلاعات لازم و مناسب را از طریق کارشناسان در بخش فروش تور اسپانیا کسب کنید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص تور اسپانیا، ویزای اسپانیا، وقت سفارت اسپانیا و تور اروپا   88851080-021

۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

ویزای لوکزامبورگ سفری دیگر

ویزای لوکزامبورگ

ویزای لوکزامبورگ

گرفتن ویزای لوکزامبورگ ممکن است در نگاه اول کاری دشوار و نشدنی به نظر برسد اما با رعایت نکات لازم و مدارک مورد نیاز و گرفتن راهنمایی مناسب، این امر کاری شدنی و آسان می شود و شما می توانید از سفری دلپذیر به این کشور لذت ببرید.

 لوکزامبورگ در یک نگاه

لوکزامبورگ کشوری کوچک در شمال اروپاست که با کشورهای آلمان، فرانسه و بلژیک هم مرز می باشد. این کشور با مساحت 2586 کیلومتر مربع به عنوان کوچک ترین کشور قاره اروپا شناخته می شود. با وجود اینکه این کشور، کوچک می باشد اما به عنوان دومین کشور ثروتمند جهان نام گذاری شده و دارای شرایط اقتصادی و سیاسی باثباتی است. اما با تور اروپا و تور لوکزامبورگ می توانید به این کشور سفر کنید.

بر اساس قانون لوکزامبورگ این کشور توسط دوک اعظم و کابینه اداره می شود. مجلس نمایندگان این کشور از 60 نماینده تشکیل شده است که برای مدت 5 سال از طریق انتخابات مستقیم انتخاب می شوند. زبان رسمی این کشور آلمانی، فرانسوی و لوکزامبورگی است و غالب ساکنین این کشور کاتولیک هستند. واحد پول این کشور نیز یورو می باشد.

[caption id="attachment_6456" align="aligncenter" width="780"]ویزای لوکزامبورگ ویزای لوکزامبورگ[/caption]

سفر به لوکزامبورگ

لوکزامبورگ با وجود وسعت کمی که دارد، کشور بسیار زیبایی است و هرساله ویزای لوکزامبورگ زیادی برای گردشگران صادر می کند و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. جاذبه های توریستی لوکزامبورگ شامل جاذبه های تاریخی و طبیعی است و تنوع و زیبایی این مناطق شما را با هر سلیقه و علایقی ارضا خواهد کرد، خواه شما طرفدار مکان های طبیعی و استفاده از آب و هوای دلنشین و دلچسب این کشور باشید، خواه طرفدار جاذبه های تاریخی یا ورزشی بوده یا اینکه به فضاهای مدرن علاقه داشته باشید؛ در هر حال این کشور مقصد بسیار مناسبی برای شما می باشد.

هوای این کشور معتدل می باشد و حتی تابستان و زمستان آن نیز خنک است. اما در ماه های نوامبر و فوریه دمای هوا به زیر صفر می رسد. مناطق سردسیر این کشور برای افرادی که به جاذبه ها و ورزش های زمستانی علاقه دارند مناطقی برف گیر و زیبا است. اکثر گردشگران این کشور ماه های مه تا سپتامبر را برای مسافرت به این کشور انتخاب می کنند زیرا بهترین زمان و دلچسب ترین هوا برای سفر به این کشور با ویزای لوکزامبورگ در این زمان مهیا می شود.

برخی مناطق توریستی لوکزامبورگ در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده اند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

ربع قدیمی

این منطقه یکی از مناطق ثبت شده در میراث جهانی یونسکو می باشد. این منطقه علاوه بر زیبایی طبیعی که دارد به دلیل برج و باروی باستانی آن که بسیار محکم و نفوذناپذیر است، بسیار محبوب می باشد. خیابان های این منطقه با سنگ فرش های زیبایی پوشیده شده و خانه ها و پل های قدیمی و باغ های زیبا، نمای فوق العاده ای به این منطقه بخشیده است. شما با هر سلیقه و روحیه ای که باشید، هرگز از بازدید این منطقه پشیمان نخواهید شد.

[caption id="attachment_6457" align="aligncenter" width="780"]ربع قدیمی ربع قدیمی[/caption]

دیوارهای کورنیش و صومعه بندیکت

دیوارهای کورنیش که دورتادور شهر لوکزامبورگ سیتی قرار گرفته اند را زیباترین بالکن اروپا نامیده اند. این دیوارها در امتداد دره بر روی صخره ها بنا شده اند و نمای فوق العاده ای از تلفیق سازه های دست بشر با طبیعت بکر ایجاد کرده اند. از دیگر جاذبه های دیدنی لوکزامبورگ که محصور در این بالکن زیباست می توان به دروازه عظیم گراند، دیر باستانی دومینیکن ها، صومعه باستانی نویمونستر و کلیسای سن مایکلز اشاره کرد.

این صومعه در شهر باستانی اشترناخ در ساحل رود سور واقع شده است. این صومعه ی قرن هفتمی دارای یک موزه شگفت انگیز نیز می باشد. این ساختمان بلند حول یک میدان مربعی بزرگ ساخته شده است. از تزئینات داخلی کلیسا تصویر مریم مقدس که با مرواریدهایی تزئین شده و همچنین صلیبی است که قدمت آن به سال 1777 بازمی گردد. همچنین در این کلیسا یک سردابه و تابوت سنگی باشکوه از جنس مرمر سفید قرار دارد که متعلق به سن ویلیبرود، بنیان گذار صومعه است. تور اروپا و تور لوکزامبورگ فرصت مناسبی برای دیدن این آثار باستانیست.

[caption id="attachment_6458" align="aligncenter" width="780"]دیوارهای کورنیش و صومعه بندیکت دیوارهای کورنیش و صومعه بندیکت[/caption]

جایگاه گیوم دوم و قلعه بورشاید

جایگاه گیوم دوم در لوکزامبورگ یکی از بزرگ ترین فضاهای باز شهری است که بسیار پر رفت و آمد نیز می باشد همه ساله توریست های بسیاری از طریق تور اروپا به این کشور سفر می کنند. این مکان شامل مجموعه ای از دیدنی های تاریخی و طبیعی می باشد که هر بیننده ای را محصور زیبایی خود خواهد کرد. جاذبه های این مکان شامل مجسمه های شاه هلند و دوک بزرگ لوکزامبورگ، تالار زیبا و تاریخی شهر، شیرهای تریمونت، خانه ی راویل که قدمت آن به قرن شانزدهم بازمی گردد، برجک اسپانیایی با مناظر دل انگیز آن و جایگاه سواره نظام ووبن می باشد.

قلعه بورشاید در روستایی با همین نام واقع شده است. روستای بورشاید بر روی فلاتی بین دو رود سور و وارک قرار گرفته است. این روستا دارای زیبایی های طبیعی فوق العاده ای می باشد که دیدن آن ها شما را به وجد خواهد آورد. خود این قلعه نیز بر صخره ای به ارتفاع 137 متر مشرف به رودخانه واقع شده است. ساخت این قلعه به قرن دهم میلادی بازمی گردد. برای بازدید از این قلعه به شما توصیه می شود که حتماً این کار را در شب انجام دهید و از زیبایی فوق العاده این قلعه در شب و نورپردازی بی نظیر آن لذت ببرید. ویزای لوکزامبورک فرصتی برای شماست تا از این جاذبه ها دیدن کنید.

از جاذبه های دیگر این کشور می توان به موزه ملی تاریخ و هنر، باک و روزنه های شهر، حمام های موندورف و موزل، پارک ملی سوربالا، والفردانژ و ... اشاره کرد.

[caption id="attachment_6459" align="aligncenter" width="780"]جایگاه گیوم دوم و قلعه بورشاید جایگاه گیوم دوم و قلعه بورشاید[/caption]

اخذ ویزای لوکزامبورگ

لوکزامبورگ یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد. بنابراین شما برای سفر به این کشور به ویزای شینگن نیاز دارید. همچنین این کشور در ایران سفارتخانه ای ندارد و نزدیک ترین سفارت آن در شهر آنکارای ترکیه می باشد.

جهت دریافت ویزای لوکزامبورگ اولین قدم دریافت فرم آن از سایت سفارت و پر کردن آن می باشد. پیش از این کار، بسیار مهم است که شما هدف خود را از مسافرت به این کشور مشخص نمایید و بسته به هدف خود، مدارک و شرایط لازم برای گرفتن ویزای خود را مهیا کنید.

[caption id="attachment_6460" align="aligncenter" width="780"]اخذ ویزای لوکزامبورگ اخذ ویزای لوکزامبورگ[/caption]

انواع ویزای لوکزامبورگ

بسته به هدف شما از مسافرت به این کشور، ویزایی که دریافت می کنید و مدارکی که نیاز دارید می توانند متفاوت باشند. انواع ویزایی که می توانید دریافت کنید شامل ویزای توریستی، ویزای لوکزامبورگ کاری، ویزای تحصیلی، ویزای ازدواج، ویزای درمانی و ... است که شامل 4 نوع می شوند:

  • ویزای نوع A که ویزای ترانزیت است.
  • ویزای نوع B که ویزای عبور است.
  • ویزای نوع C که ویزای توریستی است.
  • ویزای نوع D که ویزای بلند مدت است.
[caption id="attachment_6461" align="aligncenter" width="780"]انواع ویزای لوکزامبورگ انواع ویزای لوکزامبورگ[/caption]

مدارک لازم جهت اخذ ویزای لوکزامبورگ

علاوه بر مدارک اصلی که شامل شناسنامه، پاسپورت و عکس می باشد، بسته به نوع مسافرت شما مدارک زیر مورد نیاز است:

شغلی:

  • گواهی اشتغال به کار
  • سابقه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی
  • حکم کارگزینی
  • رزومه
  • جواز کسب
  • داشتن حساب بانکی در لوکزامبورگ
  • تاییدیه گردش حساب 6 ماه آخر

تحصیلی:

  • مدارک پایه قبلی تحصیلی
  • مدرک بورسیه در صورت وجود
  • نامه تمکن مالی و گردش 6 ماه آخر سپرده بانکی
  • تأییدیه قبولی در امتحان زبان

درمانی:

  • مدارک تأیید شده بیمارستانی
  • نامه دکتر مربوط که بیان کننده شدت و وخامت بیماری باشد.
[caption id="attachment_6462" align="aligncenter" width="780"]مدارک لازم جهت اخذ ویزای لوکزامبورگ مدارک لازم جهت اخذ ویزای لوکزامبورگ[/caption]

آژانس مسافرتی سفریی دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص تور لوکزامبورگ، وقت سفارت لوکزامبورگ، ویزای لوکزامبورگ ، تور اروپا 8885108-021

۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar