سفری دیگر

۲۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

تور مالت سفری دیگر

تور مالت

تور مالت

یکی از بهترین انگیزه ها برای زندگی، سفر و مسافرت به سر تا سر این کره خاکی می باشد. از این رو افراد می توانند با انتخاب تورهای مختلف به کشورهای دیگری سفر نمایند که تا به حال آن را ندیده اند. تور مالت به عنوان یکی از تورهای پر درخواست همواره مورد توجه بسیاری از افراد بوده و هست. این کشور دارای مناطق گردشگری بسیاری می باشد و همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد با انتخاب تور مالت سفر به این کشور را تجربه نمایند. لذا برای سفر با تور مالت توجه به یک سری از نکات بسیار مهم می باشد. ما در این متن قصد داریم تور مالت را از جنبه های مختلفی مورد بررسی قرار دهیم. اگر سفر به کشور مالت در نظر شما می باشد، می توانید با این متن تا پایان همراه باشید تا نکات مختلفی را که شاید در سفر به کشور مالت مورد نیازتان است، بخوانید.

کشور مالت

کشور مالت یکی از کشورهای اروپایی می باشد، که در میان آب های مدیترانه محصور شده است. در واقع می توان گفت این کشور از چند جزیره به هم پیوسته تشکیل شده است و می تواند مقصد خوبی برای گردشگران به ویژه علاقه مندان تفریحات آّبی باشد. گفتنی است پایتخت کشور مالت شهر والتا می باشد. کشور مالت با مساحتی بالغ بر ۳۱۶ کیلومتر مربع جمعیتی بالغ بر ۴۰۲ هزار نفر را در خود جای داده است. این کشور را می توان یکی از کوچکترین و کم جمعیت ترین کشور های اروپایی دانست. اگر بخواهیم مساحت و جمعیت آن را با ایران مقایسه کنیم، می توان گفت این کشور در حد یکی از شهرستان های کوچک ایران می باشد. اما این کشور با همین اندازه کوچک جاذبه های گردشگری فراوانی را برای افرادی که تور مالت را انتخاب می کنند، دارد.

[caption id="attachment_2641" align="aligncenter" width="780"]تور مالت تور مالت[/caption]

اطلاعاتی در مورد کشور مالت

 همانطور که در متون بالا به آن اشاره کشور مالت یکی از کشور های اروپایی محسوب می شود. این کشور دارای چند زبان می باشد و افرادی که در این کشور ساکن می باشند، می توانند به زبان ها مالتی، انگلیس و گاهاً ایتالیایی نیز صحبت نمایند. واحد پول این کشور یورو می باشد و از لحاظ اقتصادی در حد متوسطی است. می توان گفت بسیاری از افراد در این کشور مذهب کاتولیک دارند. گفتنی است نوع حکومت مالت جمهوری می باشد. پیش شماره این کشور ۳۵۶+ است. در متون بالا نیز به این موضوع اشاره شد، که کشور مالت دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد که همین موضوع باعث شده در میان گردشگران، تور مالت از اهمیت بالایی برخوردار باشد. لذا ما در ادامه این متن بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. جهت اخذ ویزای توریستی مالت باید ابتدا وقت سفارت مالت را توسط آژانس های مسافرتی رزرو نمایید.

[caption id="attachment_2642" align="aligncenter" width="780"]تور مالت تور مالت[/caption]

تور مالت

 با توجه به کوچک بودن کشور مالت این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید، که چرا این کشور از لحاظ گردشگری بسیار موفق عمل کرده است؟ در جواب این سوال می توان گفت این کشور دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد و همین جاذبه ها باعث شده اند، که تور مالت همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. تور مالت در بسیاری از کشورها از جمله ایران به گردشگران ارائه می شود و این موضوع باعث شده است که بسیاری از افراد نسبت به سفر با تور مالت اقدام نمایند. گفتنی است افرادی که از ایران قصد سفر به این کشور را دارند، پروازی مستقیم به این کشور را نمی توانند، تجربه نمایند و در یک یا دو نقطه توقف داشته و سپس به این کشور سفر خواهند کرد. گفتنی است ایرانیان می توانند برای تور مالت ترکیش ایرلاین را انتخاب نمایند. توصیه ما به گردشگرانی که تورهای مختلف را تجربه نموده اند این است، که تور مالت را نیز مورد توجه قرار دهند.

جاذبه های گردشگری مالت

در متون بالا بارها به این موضوع اشاره شد که کشور مالت دارای وسعت بسیار کمی است، اما یکی از ویژگی هایی که توانسته تور مالت را در میان گردشگران محبوب نماید، جاذبه های گردشگری فراوان این کشور کوچک می باشد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به بناهای تاریخی که قدمت بعضی از آن ها به ۵۰۰۰ سال پیش باز می گردد اشاره داشت. گفتنی است این کشور دارای جاذبه های گردشگری طبیعی نیز می باشد، از این جاذبه های گردشگری می توان به سواحل زیبای این کشور، صخره های مستحکم، غارهای باستانی و ... نام برد. اگر بخواهیم جاذبه های مهم گردشگری این کشور را نام ببریم، می توان به کلیسای سنت جان، رستوران سنتی، بنای زیبا و دیدنی پیانوی رنزو، اخ با شکوه مستر، موزه جنگ و باستان شناسی و ... اشاره داشت.

[caption id="attachment_2643" align="aligncenter" width="780"]تور مالت تور مالت[/caption]

بهترین زمان برای تور مالت

افرادی که قصد سفر با تور مالت را دارند، همواره به دنبال این مثال می باشند که کدام زمان برای سفر به این کشور بهتر است. این زمان بندی می تواند متأثر از موضوعات مختلفی باشد. یکی از مهمترین موضوعاتی که بر روی زمان تور مالت تاثیرگذار است، آب و هوای این کشور می باشد. این کشور دارای آب و هوای بسیار خوبی است و اگر جاذبه های گردشگری این کشور را کنار بگذاریم، می توان گفت یکی از مهمترین دلایل افراد برای رفتن به تور مالت همین آب و هوای کشور می باشد. این آب و هوا در فصول مختلف یک نواخت می باشد، به همین دلیل سفر به این کشور فصل مشخصی ندارد. برگزاری فستیوال ها و جشن ها در این کشور را می توان یکی از دلایل سفر به این کشور دانست. با توجه به این موضوعات می توان گفت برای رفتن به تور مالت زمان خاصی بر دیگر زمان ها ارجح نیست و افراد می توانند در هر زمانی به این کشور سفر نمایند. جهت اخذ ویزای توریستی کشور مالت باید وقت سفارت مالت را توسط آژانس های مسافرتی رزرو نمایید.

هزینه های تور مالت

 افرادی که به تور مالت می روند باید به یک سری از هزینه ها توجه داشته باشند. این هزینه ها می تواند شامل هزینه هایی چون هزینه حمل و نقل در این کشور، هزینه خورد و خوراک، هزینه اسکان و از همه مهمتر هزینه سفر به این کشور باشد. در مورد این هزینه ها می توان گفت در این کشور هزینه ها بسیار پایین می باشد و افراد می توانند با کمترین هزینه نسب به سایر کشورهای اروپایی سفری خوب و به یاد ماندنی را تجربه نمایند.

[caption id="attachment_2644" align="aligncenter" width="780"]تور مالت تور مالت[/caption]

خدمات رفاهی در تور مالت

یکی از موضوعات دیگری که در تور مالت مطرح می باشد خدمات رفاهی است، که در این تور به آن ها ارائه می شود. گفتنی است این خدمات رفاهی با توجه به نوع توری که افراد انتخاب نموده اند، می تواند متفاوت باشد. از نمونه خدماتی که می توان در تور مالت به آن اشاره کرد، اقامت در هتل ها و مهمان سراهایی که اغلب در کنار سواحل این کشور هستند، خدمات حمل و نقلی بین شهرهای کوچک این کشور، در اختیار داشتن تور لیدر برای بازدید از نقاط گردشگری این کشور و خدماتی از این دست می باشد. گفتنی است نوع توری که افراد انتخاب می کنند در ارائه این خدمات بسیار مهم است.

مکان های اقامت در کشور مالت

یکی از موضوعاتی که همواره مورد توجه افراد می باشد، مکان هایی است که توریستان باید در آن اقامت داشته باشند. با توجه به اینکه گردشگران بیشماری به این کشور مسافرت می کنند، مکان های بیشماری از جمله هتل ها، پلاژ ها و بسیاری از ویلاها برای افراد در نظر گرفته شده اند. افرادی که به دنبال آرامش بیشتر هستند می توانند در هتل آپارتمان ها اقامت داشته باشند و با پرداخت هزنیه ای اندک از اقامت در این کشور لذت ببرند. هتل هایی که در این کشور برای توریستان تدارک دیده شده است متناسب با بودجه مالی مسافر متفاوت می باشد. لذا قیمت این هتل های از روزی ۱۰۰ یورو به بالا شروع می شود و توریستان باید به این موضوع توجهی ویژه داشته باشند.

تور لحظه آخری مالت

بسیاری از تورهایی که توسط آژانس های مسافرتی ارائه می شود، در لحظات آخر تور خود را با قیمتی پایین تر در اختیار مسافر قرار می دهد. این موضوع به این دلیل می باشد که ارائه دهنده آن تور یک پرواز را چارتر کرده است و هزینه را از قبل به آن ایرلاین پرداخت کرده است. این موضوع باعث می شود که اگر در لحظات آخر تمام صندلی ها به فروش نرسید، ارائه دهنده تور، بلیط را به مسافر، بسیار ارزان تر ارائه دهد. تور مالت نیز گاهاً به صورت لحظه آخری ارائه می شود. گفتنی این تورها برای افرادی که همواره ساکشان برای سفر آماده است، گزینه مناسبی به حساب می آید.

در متون بالا تور مالت به خوبی مورد بررسی قرار گرفته شد. اگر بخواهیم یک نتیجه کلی از تور مالت داشته باشیم باید به این موضوع اشاره کنیم که تور مالت با توجه به جاذبه های گردشگری فراوانی که در این کشور موجود می باشد، یکی از بهترین تورها محسوب می شود. برای سفر به مالت حتماً از آژانس های مسافرتی مطمئن استفاده نمایید. در کل می توان گفت هر ساله تعداد بیشماری از گردشگران به این کشور سفر می نمایند و از آب و هوای مطبوع آن نهایت لذت را می برند. از این که ما را تا پایان همراهی نمودید بسیار سپاس گزاریم. سایت ما سفر خوشی را برای شما آرزومند است.

آژانس مسافرتی سفری دیگر مجری مستقیم وبی واسطه در خصوص تور مالت ، سفر به مالت و وقت سفارت مالت . تلفن تماس ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۷:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

راهنمای سفر به فنلاند سفری دیگر

راهنمای سفر به فنلاند

راهنمای سفر به فنلاند

کشور فنلاند یکی از کشورهای پر رفت و آمد و پرطرفدار است. این کشور جاذبه های دیدنی زیادی دارد که آن را به یکی از قطب های گردشگری تبدیل کیده است. ما در این مطلب قصد داریم شما را با کشور فنلاند، جاذبه های گردشگری و فرهنگ غذایی آن آشنا کنیم. بنابراین کسانی که به دنبال راهنمای سفر به فنلاند هستند این مطلب را دنبال کنند.

درباره فنلاند

اکثر کسانی که به کشور فنلاند سفر کرده اند آن را سرزمین خلیج ها، آبشارهای زیبا و طبیعی و همچنین کوهستان ها می دانند. اگر به دنبال یک مقصد گردشگری بسیار زیبا برای گذراندن اوقات فراغت خود هستید فنلاند پیشنهاد بسیار خوبی است در سفر به فنلاند راهنمای سفر به فنلاند بهترین دوست شما خواهد بود. شفق قطبی یکی از جاذبه های بسیار جالب این کشور است که همه ساله افراد زیادی را به خود جذب می کنند بنابراین به هر قصدی که به کشور فنلاند سفر می کنیم حتما از شفق قطبی آن هم دیدن کنید. با پیاده روی و گردش در مناطق طبیعی و بکر این کشور می توانید از تعطیلات رویایی خود لذت ببرید این کشور برای کسانی که به ورزش علاقه دارند نیز بسیار جذاب می باشد. در کشور فنلاند شاهد فصول مختلفی از سال خواهید بود که هرکدام از این فصل ها زیبایی ها و جذابیت های مخصوص به خود را دارند. تور اروپا فرصت خوبی برای سفر به این کشور زیباست.

[caption id="attachment_996" align="aligncenter" width="780"]درباره فنلاند درباره فنلاند[/caption]

وضعیت آب و هوای فنلاند

کسانی که قصد سفر به فنلاند را دارند ابتدا باید نسبت به شرایط آب و هوایی و فصول این کشور آگاهی داشته باشند که بهترین گزینه برای این کار مطالعه راهنمای سفر به فنلاند است. ما در این قسمت شما را با شرایط آب و هوایی کشور فنلاند آشنا می کنیم تا در زمان سفر از این اطلاعات استفاده کنید. در کشور فنلاند آب و هوا بسیار ملایم است و این آب و هوای ملایم ناشی از جریان های اقیانوسی گرم و جریان گلف استریم می باشد. البته لازم به ذکر است که دریاچه های فنلاند تاثیر زیادی بر روی شرایط آب و هوایی آن می گذارند. سردترین ماه سال در این کشور ماه جولای است که دما تا منفی 22 درجه سانتی گراد هم می رسد. شمال فنلاند بسیار سرد تر می باشد و در زمستان ها ممکن است دمای هوا به منفی 50 درجه سانتی گراد هم برسد. در بیشتر مناطق کشور فنلاند در فصل زمستان با یخبندان هایی مواجه خواهید شد به طوری که خلیج های بوتنی و فنلاند با یخ پوشیده می شود. بنابراین اگر با فص زمستان میانه خوبی ندارید بهتر است که این فصل را برای سفر خود انتخاب نکنید.

جالب است بدانید که در کشور فنلاند و در فصل زمستان مناطقی وجود دارند که به طور کامل تاریک می شوند و خورشید تا نزدیک دو ماه در این منطقه مشاهده نمی شود. در قسمت های شمالی این کشور با پدیده خورشید نیمه شب در فصل های تابستان رو به رو خواهید شد. بنابراین همانطور که دیدید این کشور دارای شرایط آب و هوایی بسیار متفاوتی است. در نواحی جنوبی این کشور تعداد ساعات روز به شش ساعت می رسد در حالی که در فصل تابستان طول روز به 19 ساعت می رسد. اگر به دنبال مشاهده شفق قطبی هستید فصل زمستان بهترین فصل برای سفر به کشور فنلاند است و هوشمندانه ترین کار مطالعه راهنمای سفر به فنلاند پیش از سفر است.

[caption id="attachment_986" align="aligncenter" width="780"]وضعیت آب و هوای فنلاند وضعیت آب و هوای فنلاند[/caption]

بهترین زمان سفر به فنلاند

برای اینکه بدانید بهترین زمان برای سفر به فنلاند چه فصلی است باید ابتدا هدف خود از سفر را مشخص کنید و راهنمای سفر به فنلاند را مطالعه کنید. اگر به دنبال ورزش های زمستانی هستید بهتر است در ماه های دسامبر تا مارس به این کشور سفر کنید. اما اگر به دنبال هوای دلپذیر بهاری هستید بهتر است در ماه های آوریل تا مه به کشور فنلاند سفر کنید. برخی افراد به دنبال روزهای طولانی و گرم تابستان هستند بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر جز این دسته افراد هستید در ماه های ژوئن، جولای و آگوست به این کشور سفر کنید. بسیاری از گردشگران با استفاده از رزرو تور اروپا به این کشور سفر می کنند.

[caption id="attachment_994" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به فنلاند بهترین زمان سفر به فنلاند[/caption]

جاذبه های گردشگری فنلاند

کشور فنلاند دارای جاذبه های گردشگری متنوعی است که کمتر کسی است که با آنها آشنایی نداشته باشد. در این کشور جاذبه های زیادی از قبیل جنگل، چشم اندازهای طبیعی، مناطق تاریخی و جزایر وجود دارند که باعث جذابیت آن شده است. این کشور تمام جاذبه های مورد نیاز برای تفریحات زمستانی و تابستانی را دارد و همین عامل است که باعث شده به یک قطب گردشگری در بین کشورهای اروپایی تبدیل شود.

موزه ها، رستوران ها، مراکز خرید بسیار جذاب و غیره همه و همه از دیدنی های کشور فنلاند هستند که در راهنمای سفر به فنلاند به آن ها اشاره شده که پیشنهاد می شود در سفرتان به فنلاند حتما از این قسمت ها هم دیدن کنید. کسانی که به تاریخ و هنر هم علاقه دارند می توانند در این کشور با تجربه های زیادی رو به رو شوند. شما با بازدید از این کشور نه تنها با جاذبه های طبیعی آن آشنا می شوید و از آنها لذت می برید بلکه می توانید با فرهنگ جدیدی از مردم اروپا هم آشنا شوید.

در ادامه شما را با چند نمونه از بهترین جاذبه های گردشگری کشور فنلاند آشنا می کنیم.

جزایر الند (Aland)

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کشور فنلاند جزایر الند هستند. این جزایر در بین سوئد و فنلاند واقع شده اند. در این منطقه مردم به زبان سوئدی صحبت می کنند. جزایر الند از تعدادی جزیره بزرگ و 10 هزار جزیره کوچک تشکیل شده اند. جزایر الند دارای تاریخ جالبی هستند که حتما از شنیدن و دیدن ان لذت خواهید برد.

[caption id="attachment_997" align="aligncenter" width="780"]جزایر الند جزایر الند[/caption]

هامنلینا (Hameenlinna)

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در کشور فنلاند هامنلینا است شهر هامنلینا در کنار دریاچه Vanajavesi واقع شده است. در این منطقه یک قلعه قرمز رنگ وجود دارد که مربوط به قرن سیزدهم است. این قلعه با آجرهای قرمز ساخته شده است. در مرکز شهر هامنلینا یک میدان قدیمی به نام Market square وجود دارد که در اطراف آن هم جاذبه های دیدنی زیادی وجود دارند. در این منطقه یک کلیسای قدیمی هم وجود دارد که جذابیت آن را دوبرابر کرده است. گردشگران زیادی از این منطقه بازدید می کنند. در جنوب این میدان تالاری به نام تالار شهر وجود دارد. دیگر قسمت های جذاب این منطقه شامل موزه سیبلیوس است که یکی از آهنگسازان معروف فنلاندی است. بنابراین اگر به کشور فنلاند سفر کردید حتما از این منطقه هم دیدن کنید. همه ساله گردشگران زیادی با استفاده از تور اروپا به فنلاند سفر می کنند.

هلسینکی

یکی دیگر از جاذبه های بسیار دیدنی در کشور فنلاند هلسینکی است. هلسینکی پایتخت کشور فنلاند است که دارای جاذبه های زیادی است. در این شهر جاذبه هایی مانند گالری هنر فنلاند، موزه ملی فنلاند و موزه شهر هلسینکی وجود دارد که دارای طرفداران زیادی است و افراد زیادی برای بازدید از جاذبه های گردشگری کشور فنلاند به این شهر سفر می کنند. در اطراف شهر هلسینکی هم کلیساها و ساختمان هایی وجود دارند که به مرور زمان رشد کرده و به جاذبه های گردشگری تبدیل شده اند. راهنمای سفر به فنلاند می تواند بسیار به شما برای داشتن سفری خوش کمک کند.

[caption id="attachment_992" align="aligncenter" width="780"]هلسینکی هلسینکی[/caption]

شفق قطبی

بسیاری از افراد به منظور مشاهده شفق قطبی به کشور فنلاند سفر می کنند زیرا این کشور به شفق قطبی شهرت یافته است. مسلما تماشای شفق قطبی برای مسافرانی که به این کشور سفر می کنند تجربه بسیار جالبی خواهد بود. بنابراین اگر هدفتان از سفر به کشور فنلاند تماشای شفق قطبی است بهتر است که به لاپلند بروید. شما در فصل مربوط به شفق قطبی می تواند آن را در هرکجای این کشور مشاهده کنید اما لاپلند بهترین منطقه برای مشاهده شفق قطبی است. معمولا افراد زیادی در ماه های سپتامبر تا مارس به مناطق شمالی فنلاند سفر می کنند تا بتوانند شفق قطبی را به خوبی مشاهده کنند. شما می توانید بهترین فصل برای مشاهده شفق قطبی را انتخاب کنید و در هتل های متعددی که در منطقه شمالی کشور فنلاند قرار دارند اسکان کنید تا بتوانید این پدیده زیبا و منحصر به فرد را مشاهده کنید. راهنمای سفر به فنلاند می تواند شما را در داشتن سفری لذت بخش یاری کند

[caption id="attachment_988" align="aligncenter" width="780"]شفق قطبی شفق قطبی[/caption]

فرهنگ غذایی فنلاند

کسانی که قصد سفر به فنلاند را دارند باید نسبت به فرهنگ و رژیم غذایی مردم این کشور هم اطلاعاتی داشته باشند. آشپزی در فنلاند دارای کیفیت بسیار بالایی است و به علت ترکیب غذاهای مدرن و سنتی به سطح بالایی از آشپزی در ملل مختلف رسیده است. در غذاهای فنلاندی از مواد غذایی متفاوتی از قبیل گوشت گوساله، گوزن، ماهی استفاده می شود. سبزیجات هم در غذاهای فنلاندی بسیار زیاد استفاده می شود به گونه ای که شما در اکثر غذاهای فنلاندی قارچ و سبزیجات را مشاهده می کنید. در کشور فنلاند برای پخت غذاهای سنتی و محلی از میوه های وحشی بسیار استفاده می شود. استفاده از شیر، نوشیدنی های مختلف، شلغم، سیب زمینی و مواد خوراکی از این قبیل در غذاهای سنتی بسیار حائز اهمیت است. در ادامه شما را با چند نمونه از غذاها و فرهنگ های غذایی کشور فنلاند آشنا می کنیم. راهنمای سفر به فنلاند مثی تواند شما را با تمام زوایای سفر به فنلاند آشنا کند.

[caption id="attachment_989" align="aligncenter" width="780"]فرهنگ غذایی فنلاند فرهنگ غذایی فنلاند[/caption]

نان فنلاندی چاودار

نان فنلاندی یا همان نان چاودار یکی از نان هایی است که به وفور در کشور فنلاند استفاده می شود. معمولا در صبحانه های فنلاندی چند قطعه نان چاودار کنار وعده غذایی شما سرو می شود. این نان معمولا با پنیر و ژامبون پر می شود. با اضافه کردن گوجه، خیار و کاهو به این نان می توانید از صبحانه مفصل تری استفاده کنید. نان چاودار فقط برای صبحانه های فنلاندی استفاده نمی شود بلکه این نان در کنار سایر وعده های غذایی فنلاندی استفاده می شود. اگر به کشور فنلاند سفر کردید و قصد تهیه نان چاودار را داشتید می توانید آن را از فروشگاه های محلی و بوفه ها تهیه کنید.

[caption id="attachment_995" align="aligncenter" width="780"]نان فنلاندی چاودار نان فنلاندی چاودار[/caption]

شیربرنج

این غذا که احتمالا نام آشنایی برای شما دارد یکی از غذاهای رایج در کشور فنلاند است. شیربرنج توسط شیر، برنج، آب و شکر تهیه می شود. در برخی از موارد هنگام تهیه شیربرنج از کره هم استفاده می کنند. شیربرنج در ایام کریسمس هم در کشور فنلاند بسیار استفاده می شود و برای اینکه عطر و طعم بهتری پیدا کند به آن دارچین اضافه می کنند. شیر برنج یک صبحانه سنگین است که در فنلاند به شدت استفاده می شود.

[caption id="attachment_990" align="aligncenter" width="780"]شیربرنج شیربرنج[/caption]

سوپ نخودفرنگی و پنکیک

یکی دیگر از غذاهایی که در فرهنگ غذایی کشور فنلاند بسیار استفاده می شود سوپ نخودفرنگی است. سوپ نخود فرنگی در فصل های زمستان توسط نخود خشک و در فصل تابستان توسط نخود تازه تهیه می شود. ماده اصلی تهیه این سوپ نخود فرنگی است اما از مواد دیگری از جمله پیاز، نمک، برگ بو، گوشت و فلفل هم در تهیه آن استفاده می شود. سوپ نخود فرنگی در بین مردم فنلاند محبوبیت زیادی دارد. افرادی که مسن تر هستند بیشتر از این سوپ استفاده می کنند. اگر به دنبال تهیه این سوپ در کشور فنلاند هستید بهتر است در روزهای پنجسنبه به کافه های شهر بروید تا بتوانید این سوپ را در کنار پنکیک نوش جان کنید. اکثر افراد این سوپ را همراه با نان چاودار استفاده می کنند البته برخی هم آن را تنها میل می کنند. سوپ نخود فرنگی در کشور فنلاند یک غذای فصلی به شمار می رود و معمولا در فصل زمستان می توانید آن را میل کنید. اگر در فصل هایی غیر از زمستان به فنلاند سفر کردید و قصد داشتید این سوپ را میل کنید می توانید شکل نیمه آماده آن را در فروشگاه های شهر تهیه کنید.

[caption id="attachment_987" align="aligncenter" width="780"]سوپ نخودفرنگی و پنکیک سوپ نخودفرنگی و پنکیک[/caption]

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط فنلاند، وقت سفارت فنلاند، ویزای فنلاند ، تور فنلاند و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

اقامت بلژیک سفری دیگر

اقامت بلژیک

اقامت بلژیک

مهاجرت و اخذ اقامت در کشورهای اروپایی در این روزها بسیار پر طرفدار شده است. با اقامت در کشورهای اروپایی عضو شینگن به راحتی می توانید ویزای شینگن دریافت کنید و به تمام نقاط اروپا و دنیا سفر کنید. شما با اخذ اقامت بلژیک می توانید به راحتی به تمام کشورهای عضو پیمان شینگن بدون ویزا سفر کنید. برای اخذ اقامت بلژیک تنها کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما کارشناسان خبره­ ای در زمینه ی اقامت بلژیک و کشورهای اروپایی داریم و شما را در این امر یاری می کنیم.

[caption id="attachment_8812" align="aligncenter" width="780"]اقامت بلژیک اقامت بلژیک[/caption]

کشور بلژیک

ابتدا قبل از مطالعه و بررسی شرایط اقامت بلژیک، در خصوص این کشور اطلاعاتی را ذکر می کنیم. بلژیک کشوری سلطنتی با حکومت مشروطه سلطنتی و دموکراسی در اروپای شمالی است. پایتخت بلژیک شهر بروکسل است. واحد پول این کشور یورو است و زبان های رسمی آن، فرانسوی و آلمانی و هلندی است، حدود 60 درصد از مردم بلژیک به زبان هلندی صحبت می کنند و کمتر از نیمی از مردم کشور بلژیک فرانسوی زبان هستند. آب و هوای بسیار معتدل و مطلوب با بارندگی های خوب دارد و فصل تابستان در بلژیک بسیار خنک و معتدل است. به جهت اقتصادی این کشور جایگاه مناسبی دارد و نیروی کار در بلژیک در بخش کشاورزی و صنعت و خدمات فعالیت دارند.

[caption id="attachment_8819" align="aligncenter" width="780"]کشور بلژیک کشور بلژیک[/caption]

شرایط اخذ اقامت در کشور بلژیک

روش های مختلفی برای اخذ اقامت بلژیک وجود دارد ولی در تمامی روش ها همچون سایر کشورها، در ابتدای کار اقامت دائم به شما تعلق نمی گیرد. اصولاً در ابتدا اقامت یکساله داده می شود و پس از گذشت پنج سال اقامت دائم داده می شود. تمدید اقامت موقت در کشور بلژیک به روش اقدام شما ربط دارد به عبارتی دیگر، مدت زمان مورد نیاز برای تبدیل اقامت موقت به دائم به روش انتخابی شما برای اخذ اقامت بلژیک مربوط است.

[caption id="attachment_8815" align="aligncenter" width="780"]شرایط اخذ اقامت در کشور بلژیک شرایط اخذ اقامت در کشور بلژیک[/caption]

مزایای اخذ اقامت بلژیک

  • اقامت در کشور بلژیک مزایای بسیاری دارد. بی جهت نیست که همه ساله افراد بسیاری برای اقامت در این کشور زیبا اقدام می کنند.
  • با اخذ اقامت بلژیک شما می توانید به تمام کشورهای عضو اتحادیه ی اروپا سفر کنید.
  • با اخذ اقامت در کشور بلژیک شما می توانید به صورت رایگان در کشورهای عضو اتحادیه ی اروپا تحصیل کنید.
  • پس از اخذ اقامت بلژیک می توانید در تمام کشورهای عضو اتحادیه شغل پیدا کنید و مشغول به کار شوید.
  • با اخذ اقامت این کشور می توانید در تمام کشورهای عضو پیمان شینگن و عضو اتحادیه ی اروپا از مزایای افتتاح حساب بانکی و تسهیلات بانکی بهره مند شوید.
  • اخذ اقامت بلژیک به معنی تجارت بدون هیچگونه محدودیت در کل کشورهای اروپا و عضو اتحادیه است.
  • یکی از مزایای دیگر اقامت بلژیک بهره مندی از امکانات رایگان پزشکی و رفاهی است.
  • با اخذ اقامت بلژیک در واقع شما یک شهروند اروپایی به شمار می آیید و از کلیه ی امکانات شهروندی همچون خرید ملک، ماشین و حتی ایجاد کسب و کار بهره مند می شوید.
  • با اخذ اقامت بلژیک می توانید در کسب و کارتان از برند تجاری اروپایی نیز استفاده کنید.
  • با اخذ اقامت بلژیک به راحتی می توانید حساب شرکتی یا فردی برای خود افتتاح کنید.
  • با اخذ اقامت کشور بلژیک (اقامت اروپا) اقامت اروپا در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن می توانید از مارک تجاری اروپایی استفاده کنید.
  • با اخذ اقامت بلژیک به راحتی می توانید به کشورهای قاره ی آمریکا و کشور کانادا سفر کنید و اقامت این کشورها را اخذ کنید.
  • ویزای شینگن از بهترین ویزاهاست، با اخذ این ویزا می توانید به بیش از 145 کشور دنیا سفر کنید.
  • شما در هر سنی و با هر شرایطی که باشید می توانید با اخذ اقامت بلژیک آینده ی خود و خانوادتان را تضمین کنید.

شما می توانید با مراجعه به دفاتر ما و صحبت با مشاوران و کارشناسان مجرب این شرکت، شرایط را بررسی کنید و با توجه به شرایط موجود، بهترین و مناسب ترین روش برای اخذ اقامت بلژیک را انتخاب کنید و به صورت کاملاً مطمئن، به امر مهاجرت بپردازید. اخذ اقامت بلژیک را تنها به کارشناسان ما بسپارید.

[caption id="attachment_8811" align="aligncenter" width="780"]مزایای اخذ اقامت بلژیک مزایای اخذ اقامت بلژیک[/caption]

روش های اخذ اقامت بلژیک

شما می توانید با توجه به شرایط و موقعیتتان نسبت به اخذ اقامت، اقدام کنید:

روش اول: ازدواج با یک فرد بلژیکی

این روش شاید به ظاهر ساده باشد ولی اینطور نیست، شما باید 5 سال در بلژیک مقیم باشید و سه سال زندگی مشترک با همسرتان داشته باشید، همچنین علاوه بر این شروط دو شرط دیگر نیز باید رعایت کنید، اول اینکه باید قادر باشید به یکی از زبان های آلمانی، فرانسوی و هلندی صحبت کنید و همچنین باید حضوری مثبت در اجتماع داشته باشید، این حضور مثبت می تواند از طریق حضور در یک مؤسسه ی خیریه، داشتن شغل یا فعالیت های دیگر تأمین شود.

روش دوم: اخذ اقامت بلژیک از طریق تحصیلی

در این روش ابتدا شما باید در یک دانشگاه یا یک موسسه در بلژیک پذیرفته شوید، که این امر بر اساس شناسایی قابلیت ها و توانایی های شما توسط اساتید دانشگاه است. در این قدم شما ویزای بلژیک تحصیلی دریافت می کنید و پس از آن پروسه ی اخذ اقامت دائم آغاز می شود.

در اینجا اگر دانشجویان و دانش آموزان تابعیت اروپایی نداشته باشند، باید ویزای نوع D را از سفارت بلژیک بگیرند و در صورت پذیرفته شدن در یک دانشگاه معتبر در بلژیک و امکان تأمین زندگی در طول تحصیل، این ویزای تحصیلی را اخذ می نمایند.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی

  1. رشته ای که شخص در آن تحصیل می کند باید حرفه ی اصلی او در طول اقامتش باشد.
  2. شخص باید استطاعت مالی در حین تحصیل را داشته باشد.
  3. فرد اقدام کننده باید تحت پوشش بیمه سلامت باشد.

مهاجرت به بلژیک به عنوان کارآموز

این روش مختص به افراد 18 تا 30 سال است. در این نوع مهاجرت شما باید بیش از 1 سال کار کنید و حداقل حقوق قانونی وزات کار در بلژیک را دریافت نمایید.

[caption id="attachment_8813" align="aligncenter" width="780"]مهاجرت به بلژیک به عنوان کارآموز مهاجرت به بلژیک به عنوان کارآموز[/caption]

مهاجرت به بلژیک از طریق سرمایه گذاری

کشور بلژیک مرکز و قلب تجارت های بین المللی اروپاست و سرمایه گذاران زیادی این کشور را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند. سرمایه گذاران می توانند تا 3 سال اقامت دائم داشته باشند و با اخذ اقامت بلژیک می توانند به 100 کشور دیگر مهاجرت کنند.

[caption id="attachment_8820" align="aligncenter" width="780"]مهاجرت به بلژیک از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به بلژیک از طریق سرمایه گذاری[/caption]

این کشور تنها کشوری است که پس از 7 سال تابعیت به عنوان یک حق به شما تعلق می گیرد و پس از سه سال اقامت پیوسته در این کشور می توانید پاسپورت و تابعیت این کشور را درخواست نمایید.

برای مهاجرت به بلژیک از طریق سرمایه گذاری باید فرد سرمایه گذار شرایط زیر را داشته باشد:

  1. به لحاظ کیفری و جنایی سابقه ی فرد سرمایه گذار باید پاک باشد.
  2. فرد سرمایه گذار باید زمینه ی تجاری و مالی خوبی داشته باشد.
  3. یکی از راه های مناسب برای اثبات وابستگی به کشور بلژیک، تأسیس یک شرکت در بلژیک است.

انواع ویزاهای قابل اخذ در کشور بلژیک

سه نوع مختلف ویزا برای مهاجرت به کشور بلژیک وجود دارد:

[caption id="attachment_8816" align="aligncenter" width="780"]انواع ویزاهای قابل اخذ در کشور بلژیک انواع ویزاهای قابل اخذ در کشور بلژیک[/caption]

ویزای C:

این ویزا که برای مقاصد تفریحی و توریستی داده می شود، نوعی ویزا است که اجازه ی سه ماه اقامت در یک دوره شش ماهه را می دهد.

ویزای D:

مدت زمان این ویزا بیشتر از ویزای بلژیک نوع c است. این ویزا برای کار و مقاصد تجاری یا برنامه ی مهاجرت اخذ می شود. به منظور دریافت این ویزا شما باید اجازه ی کار در کشور بلژیک داشته باشید. با اخذ این ویزای روند اقامت بلژیک طی می شود.

کارت آبی اروپایی:

این نوع ویزا که به افراد متخصص و کارشناس داده می شود برای کازهای با مهارت و تخصصی داده می شود و مدت آن بیش از نود روز است. در این نوع ویزا شما باید حداقل مدرک کارشناسی داشته باشید، همچنین یک شرکت معتبر به مبلغ حداقل 50974 یورو باید با شما قرار داد داشته باشد.

[caption id="attachment_8817" align="aligncenter" width="780"]کارت آبی اروپایی کارت آبی اروپایی[/caption]

انواع مختلف مجوز کاری در کشور بلژیک

مجوز کاری نوع A:

این مجوز کاری برای تمام صاحبان مشاغل در بلژیک است. مدت زمان این نوع مجوز کاری نامحدود است. ابتدا برای اخذ این مجوز کاری باید مجوز نوع B را اخذ نمایید که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد. شما باید 4 سال با مجوز نوع B در مدت 10 سال در بلژیک کار کرده باشید.

مجوز کاری نوع B:

این مجوز برای یک سری از مشاغل خاص می باشد و مدت اعتبار آن یک ساله است و قابلیت تمدید نیز دارد. در این مجوز یک کارفرما باید درخواست استخدام دهد و شما عضو کارمند آن کارفرما باشید، در این صورت مجوز کار برای شما صادر شده و شما مجوز کار فقط در آن شرکت را دارید. این نوع مجوز به کارمندان، محققان و متخصصین حرفه ای نیز داده می شود.

پس از دریافت مجوز نوع B، شما می توانید اقامت بلژیک را پس از مراجعه به سفارت در وقت سفارت بلژیک و اخذ ویزا دریافت نمایید.

مجوز کاری نوع C:

این مجوز برای افراد خارجی است که می خواهند موقتاً در بلژیک اقامت داشته باشند. این مجوز یک ساله است و امکان تمدید شدن را نیز دارد. مجوز کاری نوع C به دانش آموزان، پناهندگان، افراد کنسولگری و سفیران داده می شود.

مجوز کار حرفه ای :

این مجوز برای افرادی است که ملیت غیر اروپایی دارند و درخواست تجارت شخصی خودشان را دارند.

[caption id="attachment_8818" align="aligncenter" width="780"]مجوز کار حرفه ای مجوز کار حرفه ای[/caption]

اقامت بلژیک راهی بسیار کارآمد برای اخذ ویزای شینگن اروپا است. افراد بسیاری در ایران برای مهاجرت به بلژیک اقدام می کنند. کارشناسان خبره و متخصص ما می توانند به شما در امور اقامت بلژیک کمک کنند. تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را در امور مهاجرت به اروپا یاری کنیم.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بیواسطه در خصوص بلیط بلژیک، وقت سفارت بلژیک ، ویزای بلژیک ، تور بلژیک و تور اروپا میباشد.

۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

اقامت سوئیس سفری دیگر

اقامت سوئیس

اقامت سوئیس

اقامت سوئیس در شمار پر طرفدارترین درخواست اقامت ها در سفارت های جهان می باشد. با آگاهی از شرایط و راه های موجود برای دریافت اقامت سوئیس و اخذ تابعیت این کشور، از حقوق شهروندی همچون سفر بدون ویزای سوئیس در محدوده شینگن، تجارت آسان با امکان گسترش و توسعه کسب و کار، برخورداری از امکانات رفاهی، تحصیلات معتبر و یک زندگی ایمن و بدون نگرانی برخوردار می شوید. دریافت اقامت سوئیس با فراهم آوردن امکانات و شرایط لازم مالی و هویتی برای افراد مختلف در سرتاسر جهان امکان پذیر است که در این ادامه به توضیح و شرح آن خواهیم پرداخت.

[caption id="attachment_8825" align="aligncenter" width="780"]اقامت سوئیس اقامت سوئیس[/caption]

اقامت در کشورهای پیشرفته جهان با مزیت های فراوانی همراه می باشد که شامل برخورداری از امکانات رفاهی و زندگی بهتر خواهد بود. با آگاهی شرایط اقامت سوئیس، در یکی از بهترین، زیباترین و خوش آب و هواترین کشورهای جهان زندگی کنید. در ادامه ما سعی داریم اطلاعات خلاصه ای در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم

آشنایی با سوئیس

سوئیس کشوری زیبا و منحصر به فرد با منظره های بکر و سرسبز در غرب اروپا می باشد. محدوده جغرافیایی کشور سوئیس از شمال با کشور آلمان از غرب با کشور فرانسه، از شرق با کشور اتریش و از جنوب به ایتالیا ختم می گردد. این کشور زیبا و کوچک پایگاه صلح و آرامش جهان است چرا که سیاست های بی طرفانه آن در جنگ ها موجب گشته است تا از سال 1815 هیچ جنگی در آن صورت نپذیرد. به همین جهت اکثر سازمان های صلح همچون صلیب سرخ یا تجارت جهانی و شعباتی از سازمان ملل در شهرهای این کشور همانند: ژنو یا زوریخ تاسیس گشته اند. کشور زیبا و توسعه یافته سوئیس با پایتخت برن در شمار ثروتمندترین کشورهای اروپایی قرار دارد و وجود اقتصادهای نوین و تولید ناخالص داخلی بالا این کشور را به یکی از مرفه ترین و بهترین کشورها برای زندگی یا سرمایه گذاری تبدیل نموده است. کوهستان، طبیعت و فلات سوئیس این کشور را یک کشور مستعد برای جذب گردشگر، تولید سرمایه و زندگی بهتر نموده است.

[caption id="attachment_8826" align="aligncenter" width="780"]آشنایی با سوئیس آشنایی با سوئیس[/caption]

چرا به سوئیس سفر کنیم

سوئیس یک کشور زیبا و کوچک در اروپا است، که روابط عالی بین المللی آن با سایر کشورهای مطرح جهان در اروپا، آمریکا و آسیا آن را تبدیل به یک کشور برزگ و بالامقام نموده است. وجود امکانات رفاهی فراوان در سوئیس هر فردی را برای دریافت اقامت سوئیس ترغیب می نماید. از جمله دلایل سفر و اقامت سوئیس را می توان موارد مهم زیر عنوان کرد:

1-اقتصاد پیشرو در 26 ایالت آن به خصوص زوریخ و ژنو این کشور را به کشوری که دارای امنیت اقتصادی و تجاری است تبدیل نموده است، ارتباطات عالی با سایر کشورها یک نکته مثبت و مهم در روابط اقتصادی می باشد.

2-سوئیس یک کشور گردشگر پذیر و بسیار زیبا می باشد. وجود اماکن گردشگری و مناظر طبیعی بکر و زیبا در شهرهایی همچون ژنو، زوریخ، زرمات، اینترلاکن، لوزان، لوگانو، لوسرن، برن، سن موریتز، مونتریکس از جمله شهرهای زیبا و پرگردشگر سوئیس می باشند و دلیل آن در مناظر زیبا، امکانات تفریحی، آب و هوای خوب و بازدید از بناهای مشهور تاریخی می باشد.

3-یکی دیگر از درخواست های اقامت سوئیس را می توان در وجود دانشگاه های برتر و معتبر سوئیس عنوان کرد، وجود 20 دانشگاه جهانی و معتبر در این کشور کوچک گویای این امر بوده است و دانشمندان بزرگی نظیر انیشتین در دانشگاه های آن مانند دانشگاه زوریخ تحصیل نموده اند.

4-سوئیس امن ترین کشور جهان است. با اقامت سوئیس از بالاترین سطح امکانات رفاهی، مدرن ترین امکانات پزشکی، زندگی و سفرهای مهم برخوردار خواهید شد.

5-سوئیس دارای جاذبه های گردشگری بسیاری همچون مناظر طبیعی، بناهای باستانی، اسکی در کوه ماتر هورن، برگزاری کارناوال های شاد بهاره و دهکده های زیبا و رمانتیک می باشد.

چرا به سوئیس سفر کنیم

سوئیس یک کشور ایده آل برای زندگی

با دانستن دلایل سفر به این کشور زیبا و کوچک باید عنوان کرد سوئیس یک کشور ایده آل و مناسب برای زندگی، فعالیت های اقتصادی و زندگی آسوده می باشد. با دریافت اقامت سوئیس می توانید از بهترین و مدرن ترین امکانات رفاهی همچون مراکز درمانی، تحصیلات معتبر و رایگان و سایر امکانات رفاهی بهره مند شوید. کشور زیبای سویس با دارا بودن زیبایی های منحصر به فرد طبیعتی با آب و هوایی معتدل و پاکیزه می باشد، این کشور تمیزترین کشور دنیا است، وسیله های حمل و نقل عمومی امکان جابجایی مسافران را در تمامی شهرهای استاندارد شده شهری دارا می باشند. اقامت سوئیس از جمله پرطرفدارترین و محبوب ترین اقامت ها در میان کشورهای اروپایی می باشد و هرساله افراد بسیاری از سرتاسر جهان برای دریافت اقامت سوئیس اقدام می نمایند. در این مقاله به راه ها و شرایط اخذ اقامت سوئیس و مزیت های آن خواهیم پرداخت.

[caption id="attachment_8827" align="aligncenter" width="780"]سوئیس یک کشور ایده آل برای زندگی سوئیس یک کشور ایده آل برای زندگی[/caption]

چگونه اقامت سوئیس بگیریم

دریافت اقامت سوئیس با آگاهی و شناخت راه های قانونی و موثر آن امکان پذیر می باشد. عموم راه های دریافت مجوز و اخذ تابعیت سوئیس از طریق سفارت سوئیس در وقت سفارت سوئیس تعیین شده در هر کشور میسر می باشد و افراد متقاضی می توانند با توجه به موقعیت و شرایط خود نسبت به دریافت مجوز سوئیس اقدام نمایند. بررسی و ارائه مدارک موجود توسط سفارت، داشتن شرایط لازم برای اقامت همچون سرمایه، یادگیری زبان، پذیرش قوانین کشور سوئیس، حسن رفتار می باشد.

[caption id="attachment_8829" align="aligncenter" width="780"]چگونه اقامت سوئیس بگیریم چگونه اقامت سوئیس بگیریم[/caption]

درخواست برای اقامت سوئیس

درخواست برای اقامت سوئیس یکی از راه های قانونی و استاندارد برای تابعیت این کشور می باشد. طبق قوانین مصوب در این کشور، افرادی که به مدت 12 سال با حسن رفتار در این کشور زندگی نمایند می توانند نسبت به درخواست اقامت برای کشور سوئیس و ایالت های آن اقدام نمایند. مهارت در زبان های رایج در سوئیس، حسن رفتار، ایجاد کسب و کار، تحصیل می تواند شرایط اقامت شما در سوئیس را روان تر کند.

پس از 12 سال زندگی افراد علاقه مند به دریافت اقامت می توانند درخواست اقامت سوئیس خود را به 3 مرکز استانی، کنفدراسیون و مراکز ایالتی و کمون ارائه دهند. بررسی مدارک شما توسط این مراکز قانونی در سوئیس صورت می پذیرد. رعایت مقررات، عدم سوء سابقه، پیشینه مثبت در کار و تحصیل می تواند اقامت شما را در سوئیس امکان پذیر سازد.

[caption id="attachment_8830" align="aligncenter" width="780"]درخواست برای اقامت سوئیس درخواست برای اقامت سوئیس[/caption]

راه هایی برای دریافت اقامت سوئیس

از جمله راه هایی که به وسیله آن می توانید نسبت به دریافت اقامت در سوئیس اقدام نمایید موارد زیر می باشند:

1-اصل خون: دریافت اقامت سوئیس به صورت تولد فرزند مهاجران سوئیسی وجود ندارد و این فرزندان مشمول اصل خاک نمی باشند. تعویض قانون اصل خون به جای اصل خاک قانونی تصویب شده از سوی دولت برای کاهش و کنترل ورود مهاجران می باشد. طبق اصل خون تنها فرزندانی که از حداقل یک والد تبعه سوئیس متولد شده باشند می توانند اقامت سوئیس داشته باشند و والدین کودک نیز از مزایای این اقامت دو تابعیتی استفاده نمایند

2-ازدواج: ازدواج با یک شهروند سوئیسی مشمول دریافت اقامت در سوئیس می باشد و شروط لازم برای این مجوز اقامت دائم، سپری شدن 3 سال از مدت ازدواج و حداقل 5 سال زندگی در سوئیس می باشد.

3-درخواست اقامت: پس از 10-12 سال زندگی در سوئیس و نشان دادن حسن رفتار می توانید درخواست اقامت در سوئیس را به مقامات مربوطه ارائه دهید.

4-دریافت اقامت از طریق تحصیل: تحصیل در دانشگاه های معتبر سوئیس تا مقاطع بالا این امکان را برای متقاضیان ایجاد می کند تا نسبت به دریافت ویزای سوئیس موقت، کار در رشته مورد نظر و آموختن زبان انگلیسی یا فرانسوی نسبت به اقامت سوئیس اقدام نمایید.

5-سرمایه گذاری: اقامت کشور سوئیس با سپردن سرمایه گذاری های کلان امکان پذیر می باشد و افراد می توانند با پرداخت سرمایه خود و راه اندازی کسب و کار نسبت به این امر اقدام نمایند.

6-کار: مهاجرت کاری، دریافت دعوت نامه از سوی شرکت های تجاری سوئیس و اقدام به ثبت شرکت یکی دیگر از راه های تقاضای اقامت در سوئیس می باشد.

[caption id="attachment_8831" align="aligncenter" width="780"]راه هایی برای دریافت اقامت سوئیس راه هایی برای دریافت اقامت سوئیس[/caption]

مزیت های فراوان اقامت سوئیس

با دریافت اقامت سوئیس می توانید علاوه بر برخورداری از یک زندگی ایده آل در یک کشور پیشرفته از مزایایی نیز برخوردار شوید. این مزایا عبارتند از: برخورداری از امکانات رفاهی - برخورداری از شرایط تحصیلی در دانشگاه های معتبر - سکونت دائم در ایالت های دلخواه کشور - امکان سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار - خرید خانه و زمین - امکان دریافت شغل در ارگان های دلخواه دولتی و خصوصی - حق رای و شرکت در انتخابات - تردد آسان به کشورهای شینگن و سایر کشورهای توسعه یافته - افتتاح حساب در بانک های معتبر جهانی - پرداخت مالیات - حق دفاع از قوانین فردی و عمومی خود - امکان زندگی ایده آل با روند مثبت، که افراد می توانند از آن ها استفاده کنند.

[caption id="attachment_8832" align="aligncenter" width="780"]مزیت های فراوان اقامت سوئیس مزیت های فراوان اقامت سوئیس[/caption]

هزینه های اقامت در سوئیس

سوئیس کشور گرانی می باشد و هزینه های اقامت در سوئیس با برنامه ریزی و شناخت راه های موثر برای یک زندگی آسان می تواند موثر و مفید فایده باشد. هزینه های اقامت در سوئیس مواردی همچون حمل و نقل، خوراک، اقامت را در بر می گیرد. حمل و نقل یکی از هزینه های زندگی در این کشور است، تردد و ترنسفر داخلی و بین المللی توسط وسایل نقلیه عمومی همچون تاکسی، مترو، اتوبوس، دوچرخه، سرویس های Uber، قطار و هواپیما امکان پذیر می باشد.

خوراک از دیگر هزینه های زندگی در این کشور است. رستوران ها و کافه های بسیاری در این کشور و ایالت های آن وجود دارد. صرف غذا در رستوران های شیک گران می باشد. هزینه خرید مواد اولیه آشپزی بسیار کمتر از صرف غذا در رستوران تمام می شود. البته در صورت دریافت اقامت سوئیس امکان خرید خانه و زمین برای هر فردی وجود دارد.

[caption id="attachment_8834" align="aligncenter" width="780"]هزینه های اقامت در سوئیس هزینه های اقامت در سوئیس[/caption]

با دریافت اقامت در سوئیس یک زندگی ایده آل را تجربه کنید

با دریافت مجوز اقامت سوئیس می توانید یک زندگی ایده آل و منحصر به فرد را در کشوری اروپایی و فوق العاده زیبا تجربه کنید. اقامت سوئیس شرایط لازم را برای برخورداری از امکانات رفاهی موجود فراهم می آورد و افراد می توانند با دریافت اقامت در سوئیس آینده خود و فرزندان خود را در یکی از بهترین کشورهای اروپایی تضمین کنند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط سوئیس، وقت سفارت سوئیس ، ویزای سوئیس، تور سوئیس و تور اروپا 88851080-021.

۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

اقامت ایتالیا سفری دیگر

اقامت ایتالیا

اقامت ایتالیا

درخواست اقامت ایتالیا در شمار محبوب ترین و پر طرفدارترین درخواست های اقامت در جهان می باشد. بیشترین درخواست های اقامت در ایتالیا در دسته های تحصیلی و سرمایه گذاری می باشد. جهت دریافت اقامت ایتالیا راه های متنوعی برای افراد با شرایط متفاوت وجود دارد که از جمله آن ها می توان به درخواست اقامت از طریق تحصیل، کار، تجارت، سرمایه گذاری، مهاجرت، ازدواج و تولد فرزند را عنوان نمود. افراد متقاضی و علاقه مند به دریافت اقامت در ایتالیا باید تابع قوانین ایتالیا بوده، حسن رفتار داشته و مسلط به یکی از زبان های رایج در این کشور اعم از انگلیسی، ایتالیایی و ... باشند. در این مقاله راه های دریافت اقامت ایتالیا را عنوان و تشریح خواهیم کرد.

[caption id="attachment_8842" align="aligncenter" width="780"]اقامت در ایتالیا اقامت در ایتالیا[/caption]

اقامت در کشورهای زیبا و پیشرفته تاثیر بسیاری در یک زندگی ایده آل و مفید دارد. با آگاهی و شناخت از نحوه دریافت اقامت ایتالیا یک زندگی آرام و سرشار از هنر و غذاهای خوشمزه را تجربه نمایید.

آشنایی با ایتالیا

کشور ایتالیا، سرزمین پاستا و هنر و معماری، از جمله کشورهای زیبا و منحصر به فرد اروپا محسوب می گردد. این کشور چکمه ای در جنوب اروپا واقع شده و با دارا بودن بالاترین میزان آثار باستانی و معماری های زیبا در شمار پرگردشگرترین کشورهای جهان قرار دارد. محدوده جغرافیایی ایتالیا با کشورهایی نظیر اتریش، فرانسه، واتیکان، سویس، اسلوونی و سان مارینو ختم شده و دو کشور واتیکان و سان مارینو از جمله کشورهای مستقل واقع در خاک ایتالیا می باشد. کشور ایتالیا دارای اقتصادی پیشرو در اروپا بوده و با تولید ناخالص داخلی بالا یکی از کشورهای توسعه یافته با فرصت های تجاری و اقتصادی فراوان می باشد. وجود جاذبه های گردشگری فراوان و آب و هوای مناسب و ... از جمله دیگر دلایل سفر به این کشور و اقامت ایتالیا می باشد. شهرهای مهم کشور ایتالیا شهرهای رم، بلونیا، فلورانس، ونیز، جنوا، میلان، ناپل، پیزا و تورین می باشد که هر کدام از این شهرهای زیبا و باستانی دارای شاخص های ویژه ای از نظر گردشگری، تحصیل و تجارت می باشند.

[caption id="attachment_8839" align="aligncenter" width="780"]آشنایی با ایتالیا آشنایی با ایتالیا[/caption]

دلایل سفر به ایتالیا

چرا به ایتالیا سفر کنیم؟ دلایل بسیاری برای دریافت اقامت ایتالیا و زندگی در این کشور زیبا و هنری وجود دارد. ایتالیا را با نشانه های شاخصی همچون غذاهای خوشمزه، قهوه، ابنیه زیبای باستانی، صنعت مد و پوشاک، موسیقی و ... می شناسند. اما دلایل سفر به این کشور سرشار از عشق و هنر را می توان در عوامل زیر نیز جستجو کرد:

-یک کشور ارزان و توسعه یافته برای سفر و اقامت دائم

-تحصیل در بهترین دانشگاه های معتبر ایتالیا به صورت رایگان و دریافت بورسیه های بالا

-فرصت های تجاری و اقتصادی بالا برای سرمایه گذاری و گسترش کسب و کار

-دریافت اقامت در ایتالیا برای داشتن یک زندگی ایده آل

-بازدید از جاذبه های گردشگری و ابنیه باستانی فراوان

-سفر آسان و بدون نیاز به ویزا به کشورهای اروپایی

دلایل سفر به ایتالیا

ایتالیا، کشور هنر و عشق برای زندگی

ایتالیا کشوری زیبا و کهن در اروپا می باشد که به داشتن جاذبه های گردشگری فراوانی همچون برج پیزا، کارناوال ونیز، آمفی تئاتر رم، شهر ونیز، موزه و گالری های فراوان می باشد. سفر به این کشور زیبا و دریافت اقامت ایتالیا فرصت مناسبی برای بازدید از این بناها بوده و شما می توانید غذاهای خوشمزه و معروف ایتالیا را در رستوران ها و کافه های فراوان آن امتحان کنید. طرفدار مد و پوشاک هستید؟ به این کشور خوش آمدید. ایتالیا دارای مهم ترین صنعت پوشاک و مد در جهان بوده و بسیاری از برندهای معروف دنیا همچون آرمانی، گوچی و ... در این کشور و شهر معروف میلان تولد یافته اند. برای دریافت اقامت ایتالیا و مهاجرت به این کشور زیبا قوانین استاندارد و متنوعی برای افراد متقاضی وجود دارد. افراد می توانند جهت دریافت اقامت در ایتالیا به سفارت ایتالیا در وقت سفارت ایتالیا مراجعه نموده و با توجه به نوع و هدف سفر خود بهترین راه را برای سفر و اقامت در ایتالیا برگزینند.

[caption id="attachment_8841" align="aligncenter" width="780"]ایتالیا، کشور هنر و عشق برای زندگی ایتالیا، کشور هنر و عشق برای زندگی[/caption]

چگونگی دریافت اقامت ایتالیا

جهت دریافت و درخواست اقامت ایتالیا باید به سفارت ایتالیا مراجعه کنید تا ویزای مورد نظر خود را برای سفر، تجارت، تحصیل و ... دریافت نمایید. شرایط درخواست برای دریافت مجوز ورود به کشور ایتالیا با توجه به هدف هر فرد از سفر تعیین می گردد. عوامل مهمی همچون تمکن مالی، دعوت نامه از سوی شرکت های ایتالیایی یا خانواده، حسن شهرت و مهارت زبان می تواند نحوه دریافت مجوز اقامت ایتالیا و ویزای ایتالیا را برای افراد آسان و روان سازد. با دریافت و آشنایی اقامت ایتالیا به کشور باستانی تزارها سفر کنید.

برای اقامت ایتالیا درخواست بدهید

از جمله راه های موثر برای درخواست اقامت ایتالیا را می توان سکونت 10-12 ساله در این کشور عنوان نمود. اگر به ایتالیا سفر کرده اید می توانید در پایان دوره 10 تا 12 ساله اقامت خود برای اقامت دائم خود در وقت سفارت ایتالیا به سفارت یا شورای ایالت های این کشور درخواست اقامت ایتالیا بدهید. عوامل زیر در پذیرش درخواست اقامت ایتالیای شما موثر خواهد بود:

-حسن رفتار و عدم سوء پیشینه

-دریافت مدارک تحصیلی بالا و انجام پژوهش های کاربردی

-رعایت قوانین موجود

-ایجاد کسب و کار و گسترش آن

-یادگیری و دانستن مهارت زبان

[caption id="attachment_8844" align="aligncenter" width="780"]برای اقامت ایتالیا درخواست بدهید برای اقامت ایتالیا درخواست بدهید[/caption]

راهکارهای دریافت اقامت ایتالیا

از دیگر راه کارهای موثر برای دریافت اقامت ایتالیا و اخذ مجوز لازم برای تابعیت ایتالیا را می توان راهکارها و موارد زیر عنوان نمود:

-اصل خون: طبق قوانین مصوبه در دولت ایتالیا تولد فرزند توسط حداقل یک والد ایتالیایی جایگزین اصل خاک شده است.

-ازدواج: ازدواج با فرد تبعه و شهروند ایتالیا یکی دیگر از راه های دریافت اقامت ایتالیا می باشد. برای دریافت اینگونه اقامت باید حداقل 3 سال از ازدواج و 5 سال از سکونت در ایتالیا گذشته باشد.

-تحصیل: ویزای تحصیل اروپا از جمله رایج ترین و آسان ترین راه برای دریافت اقامت ایتالیا می باشد. با پایان تحصیلات و گذراندن دوره های تحصیلی بالا می توانید نسبت به این امر اقدام نمایید.

-سرمایه گذاری: سرمایه گذاری های کلان و بسیار در ایتالیا یک راه موثر برای دریافت اقامت ایتالیا و سکونت در این کشور می باشد. این گزینه محدودیت ها و قوانین سفت و سخت راهکارهای دیگر را نداشته و آسان تر می باشد.

-ثبت شرکت: با ثبت شرکت و گسترش کسب و کار می توانید نسبت به اقامت در ایتالیا اقدام نمایید.

-کار: ویزای ایتالیا از نوع کار و دریافت دعوت نامه از شرکت های معتبر راهی برای دریافت مجوز و اقامت کشور ایتالیا می باشد.

-درخواست اقامت: پس از 10 سال اقامت در ایتالیا و دارا بودن حسن رفتار می توانید نسبت به دریافت اقامت اقدام نمایید.

[caption id="attachment_8845" align="aligncenter" width="780"]راهکارهای دریافت اقامت ایتالیا راهکارهای دریافت اقامت ایتالیا[/caption]

ویژگی های مثبت و مزایای اقامت ایتالیا

از جمله ویژگی های مثبت و موثر پس از دریافت اقامت ایتالیا را می تواند موارد زیر عنوان نمود:

-با دریافت اقامت کشور ایتالیا می توانید یک زندگی ایده آل و مناسب داشته باشید.

-بهره مندی از امکانات رفاهی و حقوقی ایتالیا از دیگر مزایای دریافت اقامت در ایتالیا می باشد.

-در بهترین دانشگاه ها با هزینه کم تحصیل کرده و مدارک معتبر دریافت نمایید.

-با دریافت اقامت کشور ایتالیا می توانید بدون دردسر به کشورهای اروپایی حوزه شینگن رفت و آمد کنید.

-در بانک های جهانی و معتبر حساب باز کنید.

-خانه یا ملک بخرید.

-حق رأی داشته باشید.

-شغل دلخواه خود را در ارگان ها و سازمان های مربوطه بیاید.

-امکان دفاع از حقوق فردی و اجتماعی خود را داشته باشید.

-با کمترین هزینه زندگی کنید و تجارت خود را گسترش دهید.

[caption id="attachment_8846" align="aligncenter" width="780"]ویژگی های مثبت و مزایای اقامت ایتالیا ویژگی های مثبت و مزایای اقامت ایتالیا[/caption]

هزینه های اقامت در ایتالیا

هزینه های اقامت در ایتالیا موارد مهمی همچون حمل و نقل، خوراک، اسکان و هزینه های متفرقه ای همچون خرید و ... را شامل می گردد. با دریافت اقامت ایتالیا می توانید هزینه های زندگی را کاهش دهید. چرا که هزینه زندگی در ایتالیا بسیار پایین و مناسب می باشد.

-حمل و نقل: حمل و نقل در ایتالیا توسط وسایل عمومی همچون قطار، هواپیما، مترو، تاکسی، قایق، دوچرخه و اتوبوس امکان پذیر می باشد.

-خوراک: خوراک های لذیذ و خوشمزه را می توانید در رستوران و کافه های فراوان ایتالیا میل کرده یا خودتان آشپزی کنید. در هر صورت صرف غذا در رستوران های مناطق گردشگری اصلاً به صرفه نبوده و گران است. بهترین غذاهای ایتالیایی پاستا، پیتزا، اسپاگتی، زیتون، روستیکلا، پانزروتی، ریزوتو پرسیکو، تیرامیسو، آرانچینی و ... می باشد.

-اسکان: هزینه خرید و اجاره خانه در ایتالیا بسیار مناسب بوده و افراد مقیم می توانند به راحتی خانه مورد نظر خود را در شهرهای ایتالیایی پیدا نمایند. هزینه اقامت در هتل نیز بسیار با صرفه و مناسب می باشد.

-هزینه های متفرقه: خرید، گردشگری و ... از جمله دلایل صرف هزینه در ایتالیا می باشد. بهترین پوشاک و لوازم خانگی و جواهرات را می توانید در بازارها و گالری های ایتالیایی پیدا نمایید. چرا که ایتالیا از جمله کشورهای پیشرفته در عرصه پوشاک و سایر اقلام می باشد. جهت خرید می توانید فروشگاه های گالری ویتوریا،Via dei Babuino ، خیابان و یا در تورنابونی، شهرهای ویچنزا و والنتزا برای خرید جواهرات، خرید مبلمان و پوشاک در میلان، خرید بلوریجات در ونیز و ... می باشد.

[caption id="attachment_8834" align="aligncenter" width="780"]هزینه های اقامت در ایتالیا هزینه های اقامت در ایتالیا[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

 آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط ایتالیا، وقت سفارت ایتالیا، ویزای ایتالیا، تور ایتالیا و تور اروپا میباشد. با ما در تماس باشید.02188851080

 

۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۷:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

تور مجارستان سفری دیگر

تور مجارستان

تور مجارستان

اگر به دنبال سفری ارزان در اروپا هستید، تور مجارستان مناسب شماست. تور مجارستان نسبت به سایر تورهای اروپا بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است و همه ساله طرفداران بسیاری دارد. در سفر به این کشور که در قلب اروپاست می توانید از مکان های گردشگری و تاریخی و تفریحی بی نظیر آن دیدن کنید و تجربه ای بسیار تکرار نشدنی داشته باشید. این تورها می توانند شامل سفر به چند کشور یا فقط یک کشور باشند. با برنامه ریزی دقیق از لحاظ زمانی و مالی ما برای شما سفری مطمئن را تضمین خواهیم کرد. در تور مجارستان شما می توانید با کم ترین هزینه، بهترین خاطرات را داشته باشید و نهایت لذت را از سفر به مجارستان این کشور رویایی ببرید.

[caption id="attachment_2657" align="aligncenter" width="780"]تور مجارستان تور مجارستان[/caption]

انتخاب تور مجارستان
لیستی از انواع تورهای مجارستان در تمامی فصول سال وجود دارد. شما با خواندن لیست تور مجارستان می توانید سفر خود را انتخاب کنید و سپس با کارشناس مربوطه تماس حاصل فرمایید تا از جزئیات سفر، هتل، قیمت و نوع پرواز اطلاعات دریافت کنید. و در انتها در صورت تمایل اقدام به ثبت نام تور مجارستان کنید.
فاصله و طول زمان سفر هوایی مجارستان از مبدا تهران
پس از خرید تور مجارستان، باید از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به مقصد بوداپست حرکت کنید. پرواز حدود ۴ ساعت طول خواهد کشید و فاصله ی هوایی این دو کشور حدود ۳۰۰۰ کیلومتر است.

[caption id="attachment_2658" align="aligncenter" width="780"]تور مجارستان تور مجارستان[/caption]

کشور مجارستان
پایتخت این کشور شهر بوداپست است که این شهر کلان ترین شهر مجارستان با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت است. جمعیت این کشور بالغ بر ۱۰ ملیون نفر است و زبان رسمی آن ها مجاری است. البته همچون سایر کشورهای اروپایی دیگر که چند زبان رواج دارد، در مجارستان نیز مردم به زبان انگلیسی، آلمانی و رومانی صحبت می کنند. دین رسمی این کشور مسیحی است.

[caption id="attachment_2659" align="aligncenter" width="780"]تور مجارستان تور مجارستان[/caption]

آب و هوای کشور مجارستان
کشور مجارستان در قلب اروپا با طبیعت بسیار سرسبز و زیبایش و رود دانوب که از وسط کشور گذر می کند، آب و هوای بسیار معتدلی دارد. تابستان ها در مجارستان نسبتاً گرم و با رطوبت نرمال است و زمستان های بارانی و سرد دارد. بهتر است تور مجارستان را در فصول گرم سال ثبت نام کنید، در این حالت سفر بسیار خوشی را خواهید داشت.

دیدنی های مجارستان
در زیر اسامی چند جاذبه ی گردشگری ذکر می شود که در ثبت نام تور مجارستان برای شما بسیار پر اهمیت است.
۱٫ ساختمان پارلمان مجارستان در کنار رود دانوب، بلندترین ساختمان بوداپست است. این ساختمان بی نظیر با معماری مجلل و طبیعت زیبای اطرافش پر از جواهرات گرانبها است که در طی تاریخ و در طول جنگ ها جمع آوری شده است. ساختمان پارلمان دو بخش دارد که یک بخش آن به صورت موزه ای برای گردشگران است و بخش دیگر مربوط به جلسات سیاسی کشور است.

[caption id="attachment_2655" align="aligncenter" width="780"]تور مجارستان تور مجارستان[/caption]

۲٫ کلیسای سنت استفان در بوداپست جز یکی از زیباترین مکان های تاریخی مجارستان است در تور مجارستان حتما از این مکان تاریخی دیدن کنید. بزرگترین ناقوس مجارستان در این کلیسا به صدا در می آید. بزرگی این کلیسا و نقاشی های خیره کننده بر در و دیوارهایش، انسان را شگفت زده می کند. همانطور که از نام کلیسا پیداست، این کلیسا برای سنت استفان ساخته شده بود جهت اخذ ویزای توریستی مجارستان باید وقت سفارت مجارستان را رزرو نمایید.

۳٫ کاخ سلطنتی که محلی برای زندگی شاهان مجارستان بوده است و اکنون به یک جاذبه ی تاریخی تبدیل شده است.
۴٫ اصلی ترین جاذبه ی گردشگری مجارستان رودخانه ی دانوب است. این رودخانه کشور را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می کند. این رودخانه پل های متعددی دارد و قدیمی ترین پل آن، پل زنجیر است.
۵٫ سنگر و استحکامات ماهیگیر، هفت ساختمان هستند که به نماد هفت قبیله ای که در ابتدا به مجارستان آمدند است. شما می توانید از پله ها و دالون های پر پیچ و خم قلعه دیدن فرمایید و در کافه های داخل قلعه، قهوه و نوشیدنی میل کنید.
۶٫ کستل هیل در بوداپست مکانی زیبا و بسیار منحصر به فرد است. این قلعه اولین قلعه ی سلطنتی بوده است و مکانی بسیار قدیمی می باشد و به زمان مغول باز می گردد.

۷٫ کلیسای مارتیاس یک اثر هنری برجسته و یک کلیسای بسیار زیبا است. قلم معروف ترین نقاشان مجارستانی در طی تاریخ این دیوارها را لمس کرده است و نقاشی های بسیار زیبایی کشیده اند. در زمان ثبت نام تور مجارستان به خاطر داشته باشید که هر ساله کنسرت هایی در این کلیسای رویایی برگزار می شود بهتر است تاریخ تور مجارستان را مطابق با این کنسرت ها تنظیم کنید تا از تماشای آن لذت ببرید.
۸٫ تپه بودا مکانی سر سبز و دیدنی بر روی دامنه ی یک کوه است و مکانی مناسب برای اسکی در فصل زمستان و قدم زدن در تابستان است.
۹٫ پارک شهر مجارستان که اصلا نباید آن را در تور مجارستان از دست بدهید. این پارک با دریاچه ی زیبایش و سرگرمی های متنوع، مکان بسیار جذابی برای گردش است. در وسط پارک یک قلعه ی بسیار زیبا وجود دارد که از ساختمان های تاریخی شهر است.

[caption id="attachment_2654" align="aligncenter" width="780"]تور مجارستان تور مجارستان[/caption]

بهترین زمان برای خرید تور مجارستان
بهترین زمان برای دیدن این کشور رویایی و زیبا، فصول گرم سال یعنی از اردیبهشت تا اواخر آبان ماه است (از مارس تا نوامبر). این ماه ها برای سفر به مجارستان و اروپا بسیار پر طرفدار است و کمی قیمت تور مجارستان گران است. اگر به دنبال قیمت مناسب تور مجارستان هستید، در فصل زمستان البته جز کریسمس قیمت ها ارزان هستند. البته تماشای جشن کریسمس در فصل زمستان تجربه ای تکرار نشدنی است. پس شما می توانید کمی بیشتر هزینه کنید تا تجربه ای بسیار خاطره انگیز داشته باشید.

مزایای تور مجارستان
مجارستان یکی از زیباترین و قدیمی ترین کشورهای قلب اروپاست. این کشور جاذبه های تاریخی فراوان و طبیعت فوق العاده و خیره کننده ای دارد. شهر بوداپست با جاذبه های تاریخی فراوانش به محلی توریستی برای گردشگران اقسا نقاط دنیا تبدیل شده است و جزء زیباترین شهرهای مجارستان است همه ساله تعداد متقاضیان برای ثبت نام تور مجارستان رو به افزایش است. معماری ساختمان ها و قلعه ها و کلیسای مجارستان بسیار فوق العاده و کم نظیر است. مجارستان غذاهای محلی بسیار خوش مزه ای دارد همچون گولاش، توروش چوزا، هولسلی که باید در برنامه ی سفر خود حتما آن ها را قرار دهید. آشپزهای مجارستانی همچون آشپزهای فرانسوی بسیار مشهور هستند پس تجربه ی خوردن غذاهای محلی مجارستانی را در برنامه ی تور مجارستان، فراموش نکنید.

[caption id="attachment_2656" align="aligncenter" width="780"]تور مجارستان تور مجارستان[/caption]

مراکز خرید در مجارستان
در سفر با تور مجارستان نمی توان از خرید از فروشگاه ها و مراکز تجاری مجارستان صرف نظر کرد. از معروف ترین مراکز خرید مجارستان می توان به پوروپیوم، سیتی سنتر وست اند، کروین پلازا، الی، آرنا پلازا، مام پراک بوداپست و کوپوسوار پلازا اشاره کرد. قیمت اجناس در این فروشگاه ها گران است اما در شب کریسمس تمامی اجناس حراج می شوند و شما می توانید اجناس برند را با قیمت بسیار ارزان بخرید پس ثبت نام تور مجارستان در کریسمس صرف نظر از قیمت بالاتر نسبت به بقیه ی روزهای زمستان این خوبی را نیز به همراه دارد. البته لباس های مارک و برند همیشه طرفدارهای خاص خود را دارد. البته بهتر است تمام وقتتان را صرف خرید نکنید زیرا از تماشای مناظر زیبا و مکان های تفریحی غافل خواهید ماند.

وسایل حمل و نقل در مجارستان
در بوداپست وسایل نقلیه متعددی همچون اتوبوس، مترو، تاکسی و حتی قایق وجود دارد. استفاه از قایق در برخی مسیرها میسر است، البته تجربه ی قایق سواری بر روی رودخانه ی دانوب بهترین بخش تور مجارستان شما خواهد بود و خاطره ای تکرار نشدنی است. شما با خرید بلیط های مترو و اتوبوس می توانید از هر مسیر استفاده کنید. در بوداپست اتوبوس هایی نیز هستند که از نیمه شب کار می کنند، این اتوبوس ها از ساعت ۱۱ شب تا ۴ صبح در شهر تردد می کنند و وسیله ی نقلیه ی ارزان قیمتی هستند.

نکاتی که باید در تور مجارستان رعایت کرد

اگر به دنبال سفری لذت بخش و پر خاطره از مجارستان هستید، سفری که برای سال ها ملکه ی خاطرتان باشد و برای همه ی اطرافیانتان تعریف کنید، حتما به نکات زیر دقت نمایید.
۱٫ دیدن از رودخانه های بزرگ دانوب و قایق سواری روی آن را هرگز فراموش نکنید.
۲٫ برای سفر به مجارستان، اخذ ویزای شینگن را با مراجعه به سفارت مجارستان در خیابان دروس، فراموش نکنید.
۳٫ برای راحتی حمل و نقل و حمل و نقل ارزان از وسایل عمومی استفاده کنید. اتوبوس، مترو، تراموا، راه آهن شهری و قایق بهترین و ارزان ترین وسیله های حمل و نقل هستند.
۴٫ در پاییز بارش و در تابستان باد بسیار متداول است.
۵٫ در سطح شهر شیرهای آب آشامیدنی وجود دارد.
۶٫ قبل از هر خرید و سفارشی حتما بررسی های لازمه را انجام دهید تا بعداً پشیمان نشوید.
اگر به دنبال ثبت نام در تور مجارستان هستید، بهتر است همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. هرچه زودتر عجله کنید زمان سفر خود را با توجه به شرایط تنظیم نمایید و زود تصمیم گیری کنید، این فرصت فوق العاده را از دست ندهید و هرچه سریع تر تور مجارستان را خریداری نمایید. سفری خوش را برای شما عزیزان آرزومندیم

آژانس مسافرتی سفری دیگر مجری مستقیم وبی واسطه در خصوص تور مجارستان ، سفر به مجارستان و وقت سفارت مجارستان . تلفن تماس ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۵:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

وقت سفارت هلند سفری دیگر

وقت سفارت هلند

وقت سفارت هلند

یکی از کشور های اروپایی زیبا و خوش آب و هوا برای گردش کشور هلند است که دارای جاذبه های گردشگری مختلفی می باشد. اخذ وقت سفارت هلند یکی از موارد مورد نیاز برای اخذ ویزای این کشور می باشد. با توجه به عضویت این کشور در پیمان شینگن امکان سفر به سایر کشور ها با داشتن ویزای این کشور امکان پذیر است. اخذ وقت سفارت هلند با توجه به حضور سفارت این کشور در ایران امکان پذیر می باشد. در اینجا به نکاتی راجع به اخذ وقت سفارت هلند اشاره می کنیم.

[caption id="attachment_979" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت هلند وقت سفارت هلند[/caption]

کشور هلند

کشور هلند یکی از کشور های منطقه غربی قاره اروپا است که دارای مساحتی در حدود 42 هزار کیلومتر مربع می باشد. کشور هلند از لحاظ وسعت 134 امین کشور در دنیا می باشد. همانطور که گفته شد کشور هلند جزو کشور های عضو پیمان شینگن می باشد. همچنین این کشور با کشور هایی همچون آلمان، بلژیک و بریتانیا مرز مشترک دارد. جمعیت کشور هلند در حدود 17 میلیون نفر می باشد که در حدود 1 میلیون نفر آن ها در شهر آمستردام یعنی پایتخت این کشور زندگی می کنند. زبان رسمی مردم این کشور هلندی بوده و واحد پولی آن ها یورو می باشد. مردم کشور هلند مردمی هنردوست می باشند و بسیاری از نقاشان معروف دنیا در این کشور بدنیا آمده اند. اخذ وقت سفارت هلند امکان سفر و گردش در این کشور و بازدید از مزرعه های گل هلند را برای شما فراهم می کند.

نحوه اخذ وقت سفارت هلند

شما برای اخذ وقت سفارت هلند باید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام نمایید. در واقع برای اخذ وقت سفارت هلند شما باید تمامی موارد مورد نیاز برای اخذ ویزا را ارائه دهید. علاوه بر مدارک شخصی فرد متقاضی باید مدارک افراد همراه فرد متقاضی نیز ضمیمه شود. فرم مربوط به اخذ ویزا کشور هلند نیز باید در ایمیل ضمیمه شده باشد. پس از ارسال ایمیل یک ایمیل تاییدیه برای شما ارسال می شود. طی چند روز آینده سفارت کشور هلند تاریخ و ساعت مشخصی را برای شما ارسال می کند. فرد متقاضی و همراهان آن باید در این تاریخ به همراه مدارک مورد نیاز به سفارت کشور هلند مراجعه کنند. فرم مربوط به درخواست ویزا را به صورت امضا شده به سفارت هلند ارائه دهید. پیگیری نتیجه درخواست ویزا نیز پس از مراجعه حضوری به صورت اینترنتی به آدرس ایمیلتان ارسال می شود. سعی کنید چند هفته زودتر از تاریخ سفر اقدام به اخذ وقت سفارت هلند و ارائه درخواست ویزا کنید.

[caption id="attachment_975" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت هلند وقت سفارت هلند[/caption]

اخذ وقت سفارت هلند با استفاده از دعوت نامه

از جمله بهترین شرایط برای اخذ وقت سفارت هلند، دریافت انواع دعوت نامه می باشد. ارائه دعوت نامه در تسریع روند اخذ وقت سفارت هلند و ویزا کمک زیادی خواهد کرد. دعوت نامه در واقع نامه ای است که به عنوان ضمانتی از طرف کشور مقصد برای تحصیل، کار یا تجارت به فرد متقاضی داده می شود. دعوت نامه یک معیاری است برای پذیرش مسئولیت فرد مورد نظر توسط فرد یا شرکت دعوت کننده می باشد. دعوت نامه دارای انواع مختلفی می باشند که از جمله آن می توان به دعوت نامه کاری، دعوت نامه تحصیلی، دعوت نامه تجاری و دعوت نامه خانوادگی اشاره کرد. برای اخذ ویزا با هر یک از دعوت نامه ها باید مدارک مورد نیاز برای هر کدام به سفارت ارائه شود.

[caption id="attachment_976" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت هلند وقت سفارت هلند[/caption]

اخذ وقت سفارت هلند برای افراد مختلف

اخذ وقت سفارت هلند برای تمامی افراد و شاغلین در شرکت های مختلف امکان پذیر می باشد. ارائه وقت سفارت هلند برای تمامی افراد از جمله تاجران، محصلان، کارجویان و خویشاوندان امکان پذیر می باشد. برای دریافت ویزا هر یک از این حالات شما باید مدارک مربوط به هر نوع از ویزا های بالا را ارائه دهید. اخذ ویزای گردشگری کشور هلند یکی از ویزاهای پر طرفدار و رایج بین مردم می باشد. فرآیند اخذ این نوع ویزا کمی سریع تر از سایر ویزا ها می باشد. شما می توانید با داشتن ویزای هلند فعالیت لازم خود را در مدت اعتبار گذرنامه انجام دهید و در صورت نیاز تمدید کنید.

[caption id="attachment_977" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت هلند وقت سفارت هلند[/caption]

اخذ وقت سفارت هلند برای ویزای توریستی

یکی از  گزینه های پر مخاطب و رایج در اخذ وقت سفارت هلند، اخذ ویزای توریستی این کشور می باشد. همانطور که گفته شد کشور هلند یکی از کشور های عضو پیمان شینگن است که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد. ویزا های توریستی کشور هلند به صورت کوتاه مدت و بلند مدت ارائه می شود. شما با داشتن ویزای کشور هلند می توانید به سایر کشور های عضو پیمان شینگن سفر کنید. برای اخذ ویزای توریستی هلند شما نیاز به اخذ وقت سفارت هلند دارید. پس از تعیین وقت مصاحبه، با مراجعه حضوری به سفارت، شما می توانید با همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا نسبت به دریافت ویزای هلند اقدام کنید. اخذ وقت سفارت کشور هلند از طریق آژانس های مسافرتی امکان پذیر میباشد. تور هلند از بهترین های تور اروپا محسوب میشود.

بهترین زمان برای اخذ وقت سفارت هلند

اکثر شهر های کشور هلند دارای آب و هوایی معتدل و بسیار مطلوب برای گردش می باشند. فصل تابستان یکی از بهترین زمان ها برای سفر به این کشور و بازدید از جاذبه های گردشگری آن است. معمولا گردشگران بهترین زمان برای سفر به کشور هلند را فصل های بهار و تابستان می دانند. میانگین دما در فصل تابستان در حدود 30 درجه سانتی گراد است. فصل های پاییز و زمستان این کشور نیز برای سفر و گردش بسیار مناسب است. دمای هوا در کشور هلند در فصل زمستان معمولا بالای صفر درجه سانتی گراد می باشد. کشور هلند دارای باغ های بسیار زیبا و جذاب گل و گیاه می باشد. با توجه به میانگین بارش سالیانه بالای این کشور، شرایط برای رشد گل ها و گیاهان مختلف در این کشور بسیار مناسب است.

[caption id="attachment_978" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت هلند وقت سفارت هلند[/caption]

اخذ وقت سفارت هلند برای بازدید از نمایشگاه های این کشور

یکی دیگر از دلایل عمده اخذ وقت سفارت هلند، نمایشگاه های متنوع و جذاب این کشور می باشد. همانطور که می دانید کشور هلند دارای صنعت گل و گیاه بسیار فعال و جذابی می باشد. سالیانه نمایشگاه های گل و گیاه متعددی در کشور هلند و به خصوص شهر آمستردام برگزار می شود. بازدید کنندگان زیادی از سراسر دنیا برای تماشای محصولات زیبای این نمایشگاه ها به کشور هلند سفر می کنند. نمایشگاه های گل و گیاه بهترین موقعیت برای فعالان گل و گیاه ایرانی است تا اطلاعات و دانش خود را در زمینه های مختلف در این نمایشگاه ها بالا ببرند. اخذ وقت سفارت هلند فرصت مناسبی برای بازدید از زیبایی های بیشمار هلند می باشد.

[caption id="attachment_974" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت هلند وقت سفارت هلند[/caption]

اخذ وقت سفارت هلند و مدارک عمومی مورد نیاز جهت اخذ ویزا این کشور

مدارک مورد نیاز برای اخذ وقت سفارت هلند با سایر کشور های عضو پیمان شینگن یکسان است. همانطور که گفته شد در ابتدا شما برای اخذ وقت سفارت هلند از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام کرده و فرم مربوطه را توسط مشاورین باتجربه تکمیل نمایید. پس از ارسال ایمیل و اخذ تاریخ مراجعه، شما باید مدارک مورد نیاز را به سفارت ارائه دهید. مدارک عمومی مورد نیاز برای اخذ وقت سفارت هلند یا هر ویزای کوتاه مدت عبارتند از تکمیل فرم در خواست ویزا امضا شده به همراه کپی، اصل شناسنامه و کپی آن به صورت ترجمه شده، چند قطعه عکس در ابعاد مناسب، بیمه مسافرتی، برنامه سفر و دلیل سفر به هلند، رزرو بلیط هواپیما و هتل برای کل مدت زمان اقامت، گردش حساب بانکی به نام متقاضی با گردش مالی مشخص، ارائه مدرک دال بر رابطه فرد متقاضی با ایران (سند های ملکی مرتبط)، اصل سند ازدواج و کپی آن به صورت ترجمه شده، اصل و کپی شناسنامه فرزندان به صورت ترجمه شده می باشد. توجه کنید تا برای اخذ وقت سفارت هلند گذرنامه شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. برای افرادی که متقاضی دریافت ویزا های تخصصی (ویزا کار، تحصیل و ...) می باشند باید مدارک تخصصی مرتبط نیز ارائه شود. تور هلند از بهترین های تور اروپا محسوب میشود.

اخذ وقت سفارت هلند و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا برای مشاغل مختلف

همانطور که گفته شد برای اخذ ویزا های تخصصی نیاز به ارائه مدارک مورد نیاز مرتبط می باشد. در هنگام اخذ وقت سفارت هلند نوع ویزا و هدف سفر خود را به کشور هلند با جزئیات بیان کنید. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری کشور هلند برای افراد با مشاغل گوناگون متفاوت می باشد. علاوه بر مدارک عمومی که در بالا ذکر شد مدارک تخصصی دیگری نیز نیاز می باشد. مدارک مورد نیاز برای هر شغل در زیر ذکر شده است.

مدارک مورد نیاز برای افراد دارای کار آزاد:

پروانه کسب (مغازه و ...)

رسید پرداخت آخرین مالیات

گردش حساب ۶ماهه

مدارک مورد نیاز برای کارمندان:

گواهی اشتغال به کار

فیش حقوقی

مدرک دال بر دارا بودن بیمه درمانی

گردش حساب 6 ماهه بانک

مدارک مورد نیاز برای افراد بازنشسته:

حکم بازنشستگی

گردش حساب ۶ماهه

مدارک مورد نیاز برای تاجران:

اسناد شرکت

رسید پرداخت آخرین مالیات

گردش حساب ۶ماهه

وقت سفارت هلند و هزینه اخذ ویزا

همانطور که گفته کشور هلند از جمله کشورهای عضو پیمان شینگن می باشد و هزینه اخذ ویزای این کشور همانند سایر کشور های عضو این پیمان است. اخذ وقت سفارت هلند و تکمیل فرم اولیه به عنوان اولین مرحله برای در خواست ویزا می باشد. هزینه ویزای کشور هلند برای افراد بزرگسال در حدود 60 یورو می باشد. این میزان هزینه برای کودکان بین 6 تا 12 سال به 35 یورو کاهش می یابد. برای کودکان زیر 6 سال نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد.

[caption id="attachment_980" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت هلند وقت سفارت هلند[/caption]

اخذ وقت سفارت هلند و مراجعه حضوری به سفارت این کشور در ایران

برای اخذ وقت سفارت هلند شما می توانید از طریق آژانس های مسافرتی اقدام نمایید. کشور هلند از جمله کشور های دارای سفارت در کشور ایران می باشد. شما پس از دریافت تاریخ و زمان مراجعه حضوری باید با همراه داشتن مدارک اشاره شده به سفارت این کشور در تهران مراجعه کنید. تاریخ و زمان ارائه شده به شما قابلیت تغییر یا لغو شدن ندارد.

سفارت هلند در تهران: تهران، فرمانیه، خیابان دیباجی شمالی، خیابان ارغوان غربی، پلاک 60

نکات مهم در اخذ وقت سفارت هلند

در هنگام مراجعه حضوری به سفارت سعی کنید لباس رسمی و مرتبط بپوشید. عکس های مورد نیاز برای سفارت را در ابعاد مناسب تهیه کنید. ساعت کاری سفارت در روز های کاری از ساعت 7.30 صبح تا 16بعد از ظهر و روز های پنج شنبه از 7.30 تا 13.30 می باشد. در حدود سه ماه قبل از عزیمت به هلند درخواست ویزا خود را بدهید تا شرایط برای سفر مهیا باشد.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت هلند، ویزای هلند، تور هلند و تور اروپا 88851080-021.

۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۳:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

وقت سفارت ایتالیا سفری دیگر

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

کشور ایتالیا یکی از کشورهایی است که عضو اتحادیه کشورهای اروپایی می باشد و از آن دسته کشورهای واقع در قسمت جنوبی قاره اروپا می باشد. پایتخت کشور ایتالیا شهر رم می باشد و کشور ایتالیا به نام شبه جزیره ایتالیا نیز معروف است. چرا که از دو جزیره با نام های سیسیل و ساردنی تشکیل شده است و این کشور در دریای مدیترانه قرار دارد. جهت اخذ ویزای کشور ایتالیا باید وقت سفارت ایتالیا را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو نمایید.
مردم کشور ایتالیا به زبان ایتالیایی صحبت می کنند و همچنین واحد پول این کشور یورو می باشد و علاوه بر این ها کشور ایتالیا از نظر توسعه رتبه هشتم را در جهان به خود اختصاص داده است. کشور ایتالیا دارای حدود 60،000،000 جمعیت می باشد که تقریبا 90 درصد این افراد دین مسحیت را دارند که این موضوع این کشور را خاص تر می کند.
با توجه به جمعیت کشور ایتالیا این کشور رتبه 5 را در قاره اروپا و رتبه 23 را به خود اختصاص داده است. کشور ایتالیا دارای آب و هوایی معتدل فصلی می باشد ولی باید گفت که آب و هوای مناطق ساحلی این کشور با آب و هوای مناطق کوهستانی آن بسیار متفاوت می باشد.

سفارت خانه کشور ایتالیا

افراد متقاضی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند و می خواهند از این کشور دیدن کنند باید جهت مصاحبه و گرفتن ویزا به سفارت خانه این کشور در تهران مراجعه کنند.

آدرس: تهران خیابان نوفا - خیابان لوشاتو – پلاک 81

[caption id="attachment_943" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا[/caption]

تعیین وقت سفارت کشور ایتالیا

برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا باید از مدتها قبل تعیین وقت سفارت ایتالیا را از طریق آزانس های مسافرتی انجام دهید. افرادی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند باید وقت سفارت را توسط افراد باتجربه و متخصص رزرو کرده و در وقت سفارت ایتالیا که برای متقاضیان قرار می دهند، در سفارت خانه حضور یابند و با ارائه کلیه مدارک خود پاسخ گوی سوالات باشد تا بتوانند مجوز ورود به این کشور را بگیرند. مدارک افراد در جلسه ای که با گرفتن وقت سفارت ایتالیا برگزار می شود مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد و در صورتی که مدارک بدون هیچ گونه مشکلی باشد به فرد متقاضی ویزا داده خواهد شد.

[caption id="attachment_944" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا[/caption]

انواع ویزای کشور ایتالیا

یکی از ویزاهایی که داده می شود، ویزای کوتاه مدت است و برای سفرهای به مدت 90 روز تا 180 روز می باشد و تنها در شرایطی صادر می شود که مقصد اصلی گردشگران و توریست ها کشور ایتالیا باشد. کشورهایی که عضو پیمان شینگن هستند برای ورود افراد با ویزای کوتاه مدت زیاد سخت نمی گیرند. ویزاهای دیگری نیز وجود دارد که به اختصار توضیح می دهیم. جهت اخذ ویزای توریستی ایتالیا باید وقت سفارت ایتالیا را توسط آژانس های مسافرتی رزرو نمایید.
1. ویزای توریستی
این ویزا برای مدت حدود 3 ماه صادر می شود و افرادی که قصد گردش و تفریح را از سفر به ایتالیا دارند می توانند از این نوع ویزا استفاده کنند.
2. ویزای تجاری
این ویزا نیز دارای مدت محدودی است که در زمان درخواست مشخص می شود و برای افرادی که قصد تجارت دارند صادر می شود.
3. ویزای پزشکی
این ویزا برای چند روز خاص صادر می شود و برای افرادی می باشد که از سفر به ایتالیا اهداف پزشکی دارند.
4. ویزای ورزشی
این نوع ویزاها برای ورزشکارها در زمان معین صادر می شود و زمان آن به مدت زمان مسابقه ها بستگی دارد.
5. ویزای مقامات رسمی
این نوع ویزاها برای مقامات صادر می شود که برای حل مسائل به این کشور بروند و مدت زمان آن متفاوت می باشد.
6. ویزای تحصیلی
این ویزا همان طور که از اسم آن معلوم است برای دانشجویان صادر می شود و مدت زمان این نوع ویزا به زمان تحصیل فرد بستگی دارد.
7. ویزا برای افراد دارای همسر ایتالیایی
این ویزا برای آن دسته افرادی است که همسر ایتالیایی دارند و معمولا هم به صورت دائم می باشد.
8. ویزای کودکان زیر سن قانونی
این ویزا برای کودکانی صادر می شود که به سن قانونی نرسیده اند و زیر نظر ویزای والدین خود می باشند.

مدارک مورد نیاز برای ویزای کشور ایتالیا

1. فرم درخواست ویزا که باید توسط آژانس های مسافرتی رزرو نمایید.
2. دو عدد عکس 4*3 که زمینه سفید و بدون روتوش باشد.
3. وجود گذرنامه فرد متقاضی به دریافت ویزا با داشتن دو صفحه خالی و بیشتر از 3 ماه اعتبار الزامی است.
4. تکمیل فرم دعوت نامه که توسط یک فرد مقیم ایتالیا و یک فرد خارجی که اقامت قانونی در شهر ایتالیا را دارا می باشد برای فرد متقاضی ارسال شده است و فرد متقاضی باید علاوه بر پر کردن این فرم آن را به صورت زیر با مدارک دیگری ضمیمه کند:
در صورتی که دعوتنامه توسط یکی از شهروندان ایتالیایی فرستاده شده باشد، باید گذرنامه و شناسنامه خود را ضمیمه کنید و اگر این فرم توسط شهروندان خارجی مقیم ایتالیا فرستاده شده باشد، باید علاوه بر گذرنامه و شناسنامه، مدرک اجازه اقامت خود را با بیشتر از یک ماه اعتبار به آن ضمیمه کنید.
5. اصل و کپی شناسنامه فرد متاضی باید به زبان انگلیسی باشد ولی نیاز به مهر و امضاء وزارت امور خارجه و دادگستری نمی باشد.
6. متقاضی باید از اصل و کپی مدرک شغلی خود آن هم به زبان انگلیسی یک نسخه تهیه نماید ولی باز هم نیازی به مهر و امضاء وزارت امور خارجه و دادگستری نمی باشد.
7. متقاضی باید اصل و کپی بلیط هواپیما و یا مدرک رزرو بلیط را ارائه کنید.
8. در صورتی که فرد متقاضی در کشور ایتالیا هتلی رزرو کرده است باید اصل و کپی آن را نیز ارائه دهد.
9. فرد متقاضی باید از گذرنامه و رویداد های آن کپی داشته باشد.

[caption id="attachment_945" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا[/caption]

چگونگی دریافت وقت سفارت کشور ایتالیا
مسافرهایی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند باید حداقل ۶ هفته یعنی در حدود 2 ماه قبل از سفر خود به این کشور، اقدام به درخواست وقت سفارت ایتالیا کنند. متقاضیان برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا می توانند از طریق آژانس های مسافرتی اقدام نمایند و مدارک خود را تحویل بدهند. این امر موچب تسریع در امور ویزا و وقت سفارت میگردد.

[caption id="attachment_946" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا[/caption]

نکاتی در مورد ویزای کشور ایتالیا
افراد متقاضی گرامی باید توجه داشته باشند که برای گرفتن ویزای شینگن حداقل ۶ هفته زود تر از زمانی که قصد سفر دارند باید اقدام کنند و همچنین برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا می توانند از طریق آژانس های مسافرتی اقدام کنند. در حال حاضر پرواز مستقیم بین ایران و کشور ایتالیا وجود دارد اما شما می توانید از پرواز های بین دو کشور به صورت غیرمستقیم هم استفاده کنید. تور ایتالیا از برترین های تور اروپا محسوب میشود.

مراکز تفریحی و دیدنی در کشور ایتالیا
معمولا یکی از دلایلی که افراد به گرفتن ویزای یک کشور بسیار مشتاق می باشند آن است که آن کشور از نظر تفریحی و گردشگری بسیار معروف و مشهور است و متقاضیان برای بازدید از این مراکز سعی در گرفتن ویزای آن کشور می کنند و باید گفت که کشور ایتالیا از این قاعده مستثنی نمی باشد.
حال ما به زیبا ترین و معروف ترین مراکز دیدنی و تفریحی کشور ایتالیا اشاره می کنیم.

1. آمفی تئاتر کلوسئوم
یکی از آثاری که به مسافران و گردشگران پیشنهاد می شود حتماً از آن دیدن کنند کلوسئوم می باشد. کلوسئوم یک سالن نمایش یا همان آمفی تئاتر بزرگ می باشد که در زمان قدیم توسط امپراطوری رم ساخته شده است و این اثر تاریخی یکی از آثاری است که تا به حال باقی مانده است و برای همه یادآور تاریخ بسیار زیبای رم باستان می باشد.

[caption id="attachment_948" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا[/caption]

2. روستای پمپئی
این روستای زیبا اثر انفجار آتشفشان کوه وزوو که در نزدیکی آن بوده به خرابه ای تبدیل شده است اما با حفاری و کاوش های بسیار در این روستا توانسته اند خانه ها، حمام ها، معبد ها و آمفی تئاتر هایی پیدا کنند که نشان از زندگی باستانی در این روستا می دهد. این روستای خرابه همانند یک موزه می باشد و مسافران با سفر به این روستا می توانند رم 2000 سال قبل را مشاهده کنند.

3. کانال های شهر ونیز
شهر ونیز یکی از شهر های جزیره ای زیبای شهر رم می باشد و در کوچه ها و خیابان های این شهر کانال های بسیار بزرگی وجود دارد. در میان این کانال های زیبا آثاری از بنا های قدیمی می بینید که قدمت صد ساله دارند و از معروف ترین این کانال ها می تواند به کانال گراند اشاره کرد.

[caption id="attachment_950" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا[/caption]

4. برج کج پیزا
یکی از اصلی ترین مراکز دیدنی شهر پیزا برج کج آن می باشد و تنها دلیل معروفیت این برج به خاطر کج بودن آن می باشد. زمان ساخت این برج زیبا به سال 1173 میلادی بر می گردد و این برج پس از گذشت 177 سال، بالاخره در سال 1350 تکمیل گردید. تور ایتالیا از بهترین های تور اروپا محسوب میشود.

[caption id="attachment_951" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا[/caption]

5. دریاچه کومو
یکی از مناطق دیدنی دریاچه ی کومو می باشد و این دریاچه به دلیل داشتن آب و هوای خوب، منظره های کوهستانی و مناظر زیبای دیگر معروف می باشد. افراد ثروتمند کشور ایتالیا از فضای مناسب این دریاچه استفاده کردند و برای خود ویلا ها و کاخ های بسیار زیبا و باشکوهی ساخته اند. این دریاچه یکی از جاذبه های گردشگری ایتالیا و رم می باشد که در آن ماهیگیری آزاد می باشد.

[caption id="attachment_952" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا[/caption]

بهترین زمان ممکن برای سفر به کشور ایتالیا
با توجه به این که کشور ایتالیا در قاره اروپا و در مرکز آن قرار گرفته است پس می توان گفت بهترین زمانی که مسافران و گردشگران می توانند به این کشور سفر کنند و از آن لذت ببرند از آوریل تا ژانویه یعنی ۱۲ فروردین ماه تا ۹ تیر ماه و یا اواسط سپتامبر یعنی ۲۴ شهریور تا ۹ آبان ماه می باشد ودر این مدت در فاصله زمانی آب و هوای کشور بسیار دلپذیر می باشد و کشور ایتالیا در این فاصله زمانی زیاد شلوغ نمی باشد.
چند نکته ی مهم در مورد ویزای کشور ایتالیا
* متقاضی در زمان مراجعه باید همه ی مدارک خود را به صورت کاغذی در دست داشته باشد و زمانی که متصدی در باجه این مدارک را بخواهد بتواند به او ارائه دهید و به همین دلیل در زمانی که برای خود وقت گرفته اید نمی توانید مدارک را به صورت ایمیل و دیجیتالی ارائه دهید.
* زمانی که برای شما ایمیلی در مورد ویزا از طرف سفارت می آید سریعا آن را بررسی کنید.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت ایتالیا، ویزای ایتالیا، تور ایتالیا و تور اروپا 88851080-021.

۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

وقت سفارت مجارستان سفری دیگر

وقت سفارت مجارستان

وقت سفارت مجارستان

همان طور که گفتیم مجارستان به دلیل شرایط محیطی و اقتصادی مناسب، یکی از مقاصد اروپایی برای سفرهای توریستی، سفرهای کاری و همچنین تحصیل است. برای رفتن به این کشور شما باید ویزای این کشور را از طریق سفارت مجارستان تهیه کنید. برای مراجعه به سفارت مجارستان ابتدا باید وقت سفارت مجارستان را بگیرید و پس از آن در زمان داده شده با مراجعه به سفارت برای دریافت ویزا اقدام کنید. برای دریافت ویزا شما باید کارهایی از قبیل انگشت نگاری و مصاحبه را پس از تحویل مدارک خود انجام دهید.

برای ورود به کشور مجارستان شما باید حتماً ویزای این کشور را داشته باشید. همچنین با توجه به این که مجارستان نیز جزء کشورهای عضو شینگن است شما با داشتن ویزای شینگن نیز می توانید به این کشور سفر کنید. سیاست های وقت سفارت مجارستان با سیاست های وقت دهی سایر سفارت خانه ها متفاوت است.

[caption id="attachment_890" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت مجارستان وقت سفارت مجارستان[/caption]

کشور مجارستان یکی از کشورهای اروپایی است که به دلیل جاذبه های زیاد، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می گیرد. این کشور توسط افرادی که به دنبال تجارت و تحصیل در اروپا هستند کشور مناسبی است. برای سفر به مجارستان باید برای گرفتن وقت سفارت مجارستان اقدام کرده و سپس برای گرفتن ویزای این کشور اقدام کنید. برای آشنایی با نحوه گرفتن وقت سفارت مجارستان و آشنایی با انواع وقت سفارت مجارستان در این مقاله همراه ما باشید.

کشور مجارستان

کشور مجارستان یکی از کشورهای اروپایی است که پایتخت آن بوداپست است. این کشور از لحاظ فرهنگ و تاریخ کشوری بسیار غنی است. به دلیل وجود رودخانه های فراوان این کشور، به کشور آب ها معروف شده است. مجارستان با کشورهای صربستان، اسلواکی و اتریش هم مرز است ولی از لحاظ گویش و زبان شبیه هیچ کدام از این کشورها نیست. کشور مجارستان به دلیل وجود رودهای فروان زمین های بسیار سرسبز و حاصل خیزی دارد که باعث به وجود آمدن جاذبه های طبیعی زیادی می شود. همه ساله بسیاری از تور اروپا به این کشور سفر می کنند.

این جاذبه ها باعث می شود افراد زیادی برای گردش و تفریح وارد این کشور شوند. به جز موارد گردشگری، افراد زیاد دیگری برای کار وارد این کشور می شوند. مجارستان علاوه بر اینکه سنت ها و آداب و رسوم مختلفی دارد از دنیای مدرن نیز عقب نمانده است. این کشور جزء کشورهای نسبتاً مدرن و پیشرفته است و همین عوامل باعث می شود کسب و کار در این کشور رونق خوبی داشته باشد.

[caption id="attachment_889" align="aligncenter" width="780"]کشور مجارستان کشور مجارستان[/caption]

انواع ویزا و وقت سفارت مجارستان

با توجه به این موضوع که شما برای چه هدفی قصد سفر به مجارستان را دارید، ویزای شما و وقتی که خواهید گرفت، متفاوت خواهد بود. اگر برای اهداف گردشگری به این کشور سفر می کنید شما باید وقت سفارت توریستی مجارستان را بگیرید. اگر برای اهداف کاری و تجاری به مجارستان سفر می کنید، باید وقت سفارت مجارستان تحاری را دریافت کنید و در نهایت اگر برای تحصیل به این کشور سفر می کنید باید وقت سفارت تحصیلی مجارستان را بگیرید.

حتماً باید به این نکته توجه کنید و با توجه به قصد سفرتان، وقت سفارت مجارستان را بگیرید. در ادامه به توضیح هر کدام از این وقت ها می پردازیم تا شما را بیشتر با آن ها آشنا کنیم.

[caption id="attachment_891" align="aligncenter" width="780"]انواع ویزا و وقت سفارت مجارستان انواع ویزا و وقت سفارت مجارستان[/caption]

وقت سفارت تجاری مجارستان

اگر قصد سفر به مجارستان و اقامت کاری در این کشور را دارید، باید برای گرفتن وقت سفارت مجارستان اقدام کرده و وقت سفارت تجاری مجارستان را بگیرید. البته باید بدانید که برای سفر به مجارستان برای اهداف تجاری و کار، شما ابتدا باید یک دعوت نامه کاری از سوی کارفرمای خود که در مجارستان حضور دارد دریافت کنید و سپس نسبت به گرفتن وقت سفارت مجارستان اقدام کنید.

اگر پدر خانواده برای گرفتن ویزای مجارستان و وقت سفارت مجارستان اقدام کند و ویزای تجاری دریافت کند می تواند خانواده خود را همراه خود به کشور مجارستان ببرد. همچنین شخص مربوطه می تواند پس از گرفتن ویزای تجاری و سفر به مجارستان برای اخذ تابعیت این کشور اقدام کرده و از این طریق به مجارستان مهاجرت کند.

[caption id="attachment_892" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت تجاری مجارستان وقت سفارت تجاری مجارستان[/caption]

مدارک لازم برای گرفتن وقت سفارت مجارستان و اخذ ویزای تجاری

اگر قصد سفر تجاری به مجارستان را دارید باید وقت سفارت مجارستان را گرفته و با مدارک زیر برای اخذ ویزای تجاری اقدام کنید:

  • 2 قطعه عکس رنگی مناسب برای پاسپورت
  • 2 قطعه عکس رنگی برای هر همراه
  • داشتن تمام پاسپورت های قبلی
  • گذرنامه معتبر که حداقل دارای سه ماه اعتبار باشد.
  • اسکن و کپی پاسپورت دیگر افراد تحت تکفل
  • پرینت حساب بانکی در مدت سه ماه اخیر
  • تکمیل کردن فرم مربوط به سفارت
  • برگه ی دعوت نامه ارسال شده از سوی کارفرما
  • اصل سند مالکیت
  • گواهی اشتغال به کار (درآمد، سمت و تاریخ شروع به کار شما)
  • نامه ای برای توضیح قصد و نیت شما از سفر به این کشور
  • اگر فرد متقاضی شرکتی داشته باشد، باید مدارک مربوط به شرکت را نیز ارائه کند.
  • سوء پیشینه متقاضی به صورت ترجمه شده
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • بیمه نامه سفر
  • پرداخت 60 یورو برای هزینه های سفارت

وقت سفارت تحصیلی مجارستان

مجارستان به دلیل داشتن رتبه علمی مناسب و دانشگاه های معتبر جزء کشورهایی است که افراد زیادی برای تحصیل وارد آن می شوند. برای رفتن به مجارستان و تحصیل در این کشور شما باید نسبت به اخذ ویزای تحصیلی و همچنین گرفتن وقت سفارت مجارستان اقدام کنید. البته قبل از گرفتن وقت سفارت مجارستان برای دریافت ویزای تحصیلی، شما باید در یکی از دانشگاه های این کشور پذیرفته شده و سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

اگر ویزای شینگن داشته باشید نیازی به گرفتن ویزای مجارستان نیست و شما می توانید به مجارستان و دیگر کشورهای اروپایی عضو پیمان شینگن به راحتی سفر کنید.

[caption id="attachment_893" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت تحصیلی مجارستان وقت سفارت تحصیلی مجارستان[/caption]

مدارک لازم برای گرفتن وقت سفارت مجارستان و اخذ ویزای تحصیلی

افرادی که قصد دارند برای تحصیل به مجارستان رفته و در این کشور ادامه تحصیل دهند، پس از اینکه در یکی از دانشگاه های این کشور پذیرفته شدند، باید وقت سفارت مجارستان را بگیرند و با مدارک زیر برای اخذ ویزای تحصیلی خود اقدام کنند.

  • 6 قطعه عکس رنگی 6*4 مناسب پاسپورت
  • هزینه ی مربوط به ویزا
  • پرینت 6 ماه اخیر حساب قیم ترجمه شده به انگلیسی
  • پرداخت شهریه ترم اول دانشگاه قبل از تأیید شدن پرونده توسط سفارت مجارستان
  • گواهی اشتغال پدر یا قیم در سربرگ محل کار (دارای امضا و مهر)
  • گواهی پرداخت هزینه توسط پدر یا قیم در سربرگ محل کار (دارای مهر و امضا)
  • گواهی پرینت حساب بانکی دانشجو
  • کپی شناسنامه ی مادر
  • ترجمه جواز محل کار پدر یا قیم

پس از تکمیل این مدارک و گرفتن وقت سفارت مجارستان می توانید برای دریافت ویزای تحصیلی مجارستان اقدام کنید.

وقت سفارت توریستی مجارستان

مجارستان جزء کشورهای زیبای اروپا به شمار می رود که بسیاری با رزرو تور اروپا به مجارستان سفر می کنند. این کشور به دلیل داشتن رودهای زیاد، کشور سرسبزی است. همچنین مجارستان دارای جاذبه های توریستی بسیاری است که باعث می شود بسیاری برای بازدید از این جاذبه ها وارد این کشور شوند. اگر شما هم علاقه مند به سفر به مجارستان و بازدید از جاذبه های این کشور هستید باید برای گرفتن وقت سفارت مجارستان و سپس دریافت ویزای این کشور اقدام کنید. البته همان طور که گفتیم اگر شما ویزای شینگن داشته باشید دیگر نیازی به گرفتن وقت سفارت مجارستان و دریافت ویزای توریستی ندارید و می توانید به راحتی به این کشور سفر کنید.

[caption id="attachment_894" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت توریستی مجارستان وقت سفارت توریستی مجارستان[/caption]

برای دریافت ویزای توریستی مجارستان باید به نکات زیر توجه کنید:

  1. اگر پدر خانواده همراه خانواده سفر نکند، باید رضایت نامه او برای مسافرت همسر و سایر افراد خانواده الزامی است. (ترجمه شده به انگلیسی)
  2. برای افراد در حال تحصیل، داشتن گواهی اشتغال به تحصیل الزامی است.
  3. در گواهی اشتغال به کار باید میزان درآمد و سمت او آورده شده باشد.
  4. افرادی که بازنشسته شده اند باید آخرین فیش حقوقی یا حکم و کارت بازنشستگی ارائه کنند.
  5. هر فرد باید برای خود گذرنامه جداگانه داشته باشد.

مدارک لازم برای گرفتن وقت سفارت مجارستان و اخذ ویزای توریستی

افرادی که می خواهند به عنوان توریست و گردشگر به‌ کشور مجارستان سفر کنند بایستی پس از گرفتن وقت سفارت مجارستان مدارک زیر را جهت گرفتن ویزای توریستی مجارستان آماده کنند:

  • داشتن گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • ارائه اصل گذرنامه باطل شده در صورت وجود
  • 2 قطعه عکس 4*3 رنگی با پس زمینه سفید
  • فتوکپی صفحه مشخصات گذرنامه و ویزاهای قبلی شینگن و مجارستان در صورت وجود
  • گواهی اشتغال و رزومه رسمی یا پروانه کسب اتحادیه و گواهی اشتغال به تحصیل با مهر وزارت امور خارجه و دادگستری
  • سند مالکیت به نام مسافر تا تأیید وزارت امور خارجه و دادگستری به صورت ترجمه شده به انگلیسی
  • گزارش تراکنش های حساب شخصی مسافر در سه ماه گذشته (به صورت انگلیسی و دارای امضای بانک مربوطه)
  • ترجمه انگلیسی شناسنامه و فتوکپی نسخه ی رسمی آن تا تأیید وزارت امور خارجه و دادگستری

شما می توانید با گرفتن وقت سفارت مجارستان و ارائه مدارک ذکر شده جهت اخذ ویزای توریستی خود اقدام کنید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که سفارت می تواند به جز مدارک ذکر شده، مدارک دیگری را از شما بخواهد.

[caption id="attachment_895" align="aligncenter" width="780"]مدارک لازم برای گرفتن وقت سفارت مجارستان و اخذ ویزای توریستی مدارک لازم برای گرفتن وقت سفارت مجارستان و اخذ ویزای توریستی[/caption]

دیگر ویزاها برای سفر به مجارستان

از دیگر ویزاهایی که می تواند برای رفتن به مجارستان صادر شود ویزای دیدار با اعضای خانواده و ویزای فرهنگی ورزشی است. ویزای دیدار با اعضای خانواده برای افرادی صادر می شود که خانواده یا اقوام آن ها در مجارستان حضور دارند و فرد می تواند با گرفتن وقت سفارت مجارستان و مراجعه به آن برای دریافت ویزای دیدار با اعضای خانواده اقدام کند.

ویزای فرهنگی ورزشی برای کسانی صادر می شود که برای شرکت در مسابقات فرهنگی ورزشی به مجارستان اعزام می شوند. البته برای گرفتن این ویزا معمولاً مسئول تیم برای گرفتن وقت سفارت مجارستان و اخذ ویزای فرهنگی ورزشی اقدام می کند.

[caption id="attachment_896" align="aligncenter" width="780"]دیگر ویزاها برای سفر به مجارستان دیگر ویزاها برای سفر به مجارستان[/caption]

آدرس سفارت مجارستان در تهران

شما می توانید برای گرفتن وقت سفارت مجارستان از طریق آژانس ها اقدام کنید و برای مراجعه به سفارت وقت بگیرید. همچنین شما پس از گرفتن وقت سفارت مجارستان می توانید برای اخذ ویزای مجارستان در وقت داده شده اقدام کنید.

شما برای گرفتن وقت سفارت مجارستان می توانید براحتی از طریق آژانس های مربوطه مجری مستقیم اقدام کنید و مطمئن باشید این سریع ترین و راحت ترین راه ممکن می باشد.

آدرس سفارت مجارستان در تهران به شرح زیر است:

تهران – خیابان دروس – میدان هدایت – کوچه شادلو – پلاک 10

عکس 10

دیگر راه های ارتباطی سفارت مجارستان

برای ارتباط با سفارت مجارستان می توانید از طریق شماره تلفن، ایمیل و وب سایت سفارت مجارستان اقدام کنید.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت مجارستان، ویزای مجارستان، تور مجارستان و تور اروپا 88851080-021.

۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۸:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

اقامت لوکزامبورگ سفری دیگر

اقامت لوکزامبورگ

اقامت لوکزامبورگ

اگر می خواهید نسبت به دریافت اقامت لوکزامبورگ اقدام نمایید حتماً این مقاله را مطالعه نمایید. راه های متفاوتی برای تحقق این امر وجود دارد که در ادامه راجع به هر کدام توضیحاتی را ارائه می دهیم، پس با ما باشید و در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

اگر می خواهید برای دریافت اقامت لوکزامبورگ اقدام کنید حتماً راجع به مزایای آن نکات بسیاری شنیده اید، این کشور فرصت های کاری و شغلی بسیاری را پیش روی افراد قرار می دهد و از ثبات اقتصادی و سیاسی خوبی برخوردار است. در کنار همه موارد ذکر شده موقعیت جغرافیایی اش نیز مورد توجه قرار گرفته چرا که در قلب اروپا واقع شده است. با اقامت در لوکزامبورگ می توانید به همه بخش های اروپا دسترسی مستقیم داشته باشید و مشکل پیمودن مسیرهای طولانی از پیش رویتان برداشته می شود. اگر تصمیم به اخذ اقامت لوکزامبورگ دارید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و اطلاعات دقیق تری در این خصوص کسب کنید. مشاوران ما پاسخگوی همه سؤالات شما خواهند بود.

درباره لوکزامبورگ

اگر قصد دریافت اقامت لوکزامبورگ را دارید، خوب است که با شرایط این کشور کمی آشنا شوید. با ورود به کشور ذکر شده ساخت و سازهای وسیعی را در هر نقطه از شهرها مشاهده می کنید، لوکزامبورگ با سرعت بسیاری در حال پیشرفت است و اخذ اقامت آن فرصتی مناسب برای شما محسوب می شود. آب و هوای آنجا تقریباً مناسب است و در زمستان نیز شاهد آب و هوای خنکی هستید. در ارتباط با هزینه های زندگی نیز خوب است بدانید که مبلغی معادل 10 تا 15 هزار یورو به صورت سالانه مورد نیاز است و این رقم به نسبت بالا می باشد. در کنار این مورد امکانات تحصیلی بسیاری برای دانشجویان فراهم شده است که می توانند از آن ها بهره مند شوند و هزینه های این بخش نیز به صورت سالانه 2 هزار یورو می باشد که رقم بالایی محسوب نمی شود. در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص راه های متفاوت اخذ اقامت لوکزامبورگ در اختیارتان قرار می دهیم.

[caption id="attachment_8792" align="aligncenter" width="780"]درباره لوکزامبورگ درباره لوکزامبورگ[/caption]

اقامت لوکزامبورگ و دلیل تمایل افراد برای این امر

تمایل به دریافت اقامت لوکزامبورگ دلایل بسیاری دارد که در این بخش تعدادی از آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

  1. برخورداری از امنیت بالا و آزادی اجتماعی: لوکزامبورگ سطح بالایی از امنیت اجتماعی را فراهم کرده است و این از فاکتورهای اولیه ایست که مورد توجه متقاضیان مهاجرت قرار می گیرد.
  2. برقراری ارتباط با دیگر کشورها: برقراری ارتباط با دیگر کشورها به آسانی انجام می شود و در این امر هیچ کدام از اقدامات سخت گیرانه رایج دخیل نمی باشد.
  3. روابط شغلی دوستانه: ساختار دوستانه از مهم ترین ویژگی های سیستم های اداری و اقتصادی لوکزامبورگ است. این موضوع پیشرفت کشور و ادارات را به دنبال دارد.
  4. شرایط مناسب از نظر مالیاتی: سیاست های اقتصادی آزادانه ای در این بخش اعمال شده است.
  5. محیط های کاری حرفه ای و مهیا بودن امکان پیشرفت: افزایش جمعیت مهاجرین تنوع نژادی را به همراه می آورد و این موضوع بر روال پیشرفت کشور تأثیر بسزایی می گذارد. در حال حاضر درصد زیادی از جمعیت لوکزامبورگ به 3 زبان مسلط هستند و این نشان دهنده حرفه ای بودن محیط های کاریست.
  6. زیرساخت قوی: این کشور زیرساخت حمل و نقل و شبکه ای بسیار پیشرفته ای دارد.
  7. زندگی با کیفیت بالا: طبق آمار و تحقیقات انجام شده در کشور ذکر شده در سطح رفاهی بالایی قرار دارد که این موضوع نشان دهنده وجود فاکتورهای بسیاری در محیط زندگی آینده شماست.
[caption id="attachment_8791" align="aligncenter" width="780"]اقامت لوکزامبورگ و دلیل تمایل افراد برای این امر اقامت لوکزامبورگ و دلیل تمایل افراد برای این امر[/caption]

ثبت شرکت و دریافت اقامت لوکزامبورگ

یکی از روش های اخذ اقامت لوکزامبورگ، ثبت شرکت است. در این گزینه هم امکان ثبت یک شرکت جدید و هم امکان خریداری یک شرکت فعال در کشور لوکزامبورگ وجود دارد. در صورت مهاجرت از این طریق اجازه سفر به همه کشورهای شینگن را پیدا می کنید و این فرصتی مناسب برای کسب و کارتان خواهد بود. برای اقدام از طریق روش ذکر شده نیاز به داشتن سوابق مفید در عرصه های تجاری دارید و این سابقه باید در محدوده اتحادیه اروپا کسب شده باشد. اگر می خواهید راجع به زمان مورد نیاز برای اقامت از این طریق بیشتر بدانید خوب است که بازه زمانی 9 تا 12 ماه را در نظر بگیرید. کارشناسان حقوقی مجموعه ما مسئولیت انجام مراحل مربوطه را بر عهده می گیرند و می توانید با خیالی آسوده همه کارهای خود را به آن ها بسپارید.

[caption id="attachment_8795" align="aligncenter" width="780"]ثبت شرکت و دریافت اقامت لوکزامبورگ ثبت شرکت و دریافت اقامت لوکزامبورگ[/caption]

دریافت اقامت لوکزامبورگ از طریق تحصیل

اقامت تحصیلی لوکزامبورگ نیز از دیگر روش های مهاجرتی پرطرفدار است. برای این امر هم نیاز به اخذ پذیرش از طرف یک موسسه عالی آموزشی یا یک دانشگاه دارید، با دریافت ویزای دانشجویی امکان اقامت بیش از 90 روز را دارید و می توانید تحصیلات خود را در این کشور ادامه دهید. البته ناگفته نماند که اقامت از طریق این نوع ویزا به اقامت دائمی منجر نمی شود. اما امکان استخدام پس از اتمام تحصیلات وجود دارد که به دنبال آن ویزای کاری می تواند اقامت دائم را به دنبال داشته باشد. مشاورین مجموعه ما پاسخگوی همه سوالات شما در خصوص اخذ پذیرش و دریافت این نوع ویزای لوکزامبورگ خواهند بود.

[caption id="attachment_8790" align="aligncenter" width="780"]دریافت اقامت لوکزامبورگ از طریق تحصیل دریافت اقامت لوکزامبورگ از طریق تحصیل[/caption]

دریافت اقامت لوکزامبورگ از طریق کار

اقامت کاری لوکزامبورگ نیز می تواند از گزینه های پر طرفدار مهاجرتی باشد. ناگفته نماند که اخذ اقامت از این طریق کمی مشکل است و در کشور لوکزامبورگ کارفرما اجازه استخدام مستقیم یک فرد غیر اروپایی را ندارد مگر اینکه قبلاً اطلاع رسانی های لازم را در حیطه مشخص شده انجام داده باشد و شخص مورد نظر با مهارت های تعیین شده را پیدا نکرده باشد.

دریافت اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری

دریافت اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری نیز به نوعی هم راستای اقامت از طریق ثبت شرکت است. به این صورت که علاوه بر ثبت شرکت خودتان نیز در آن جا استخدام شده و مشغول به کار می شوید، این شرایط می تواند اقامت دائمی لوکزامبورگ را برایتان به همراه داشته باشد. ناگفته نماند که برای این روش نیز حدود 4 هفته زمان نیاز است و به طور معمول می توان از شرکت هایی با توضیحات زیر بهره گرفت:

  1. مسئولیت محدود که آمار بسیاری از شرکت های لوکزامبورگ از آن بهره گرفته اند، در این نوع می توان حداکثر 40 شریک را در قرارداد رسمی به ثبت رساند. این نوع شرکت سرمایه ای معادل 12 هزار و 400 یورو نیاز دارد.
  2. نوع مسئولیت عمومی که برای شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و حدود 31 هزار یورو سرمایه نیاز دارد.
  3. مورد نهایی نیز همکاری با سهام است که ماهیت منافع مشترک تعیین کننده آن است.
[caption id="attachment_8796" align="aligncenter" width="780"]دریافت اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری دریافت اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری[/caption]

دریافت اقامت لوکزامبورگ از طریق پیوستن به خانواده

دریافت اقامت لوکزامبورگ از طریق ویزای الحاق نیز وجود دارد و این مورد برای کسانی که در محدوده قلمرو دوک لوکزامبورگ ساکن هستند مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که می توانند از این روش اقامتی بهره بگیرند عبارتند از: همسر که البته باید روابط طرفین به ثبت رسمی رسیده باشد، فرزندانی که کم تر از 18 سال سن دارند، خانواده همسر، والدین همسرو فرزند همسر. پس اگر شما نیز جزء گزینه های ذکر شده هستید. همین حالا برای دریافت اقامت لوکزامبورگ اقدام نمایید.

دریافت اقامت لوکزامبورگ از طریق ازدواج

از دگر روش های اخذ اقامت لوکزامبورگ می توان به ازدواج اشاره کرد. طبق قوانین هر فردی می تواند در کلیساهای سر تا سر کشور ازدواج قانونی خود را به ثبت برساند. مراسم مدنی نیز حتماً باید انجام پذیرد و در همین راستا هیچ لزومی برای انجام ازدواج در کلیسا وجود ندارد.

مزایای دریافت اقامت لوکزامبورگ

در این بخش از مزایای دریافت اقامت لوکزامبورگ صحبت می شود که با مطلعه آن می توانید تصمیم نهایی خود را در خصوص مهاجرت به این کشور بگیرید. این کشور از سیستم مالیاتی و بانکی بسیار خوبی برخوردار است که این موضوع بر اقتصاد کشور مؤثر است. درصد امید به زندگی در لوکزامبورگ بالاست و هزینه ها نیز به نسبت کیفیت زندگی از سطح خوبی برخوردار است. سیستم آموزشی و امکانات پزشکی نیز در حد مطلوبی قرار دارند و این موضوع می تواند بر روی کیفیت زندگی تأثیر بسزایی داشته باشد.

شرایط لازم برای دریافت تابعیت و شهروندی لوکزامبورگ

جدا از بحث اقامت لوکزامبورگ فرد باید از شرایطی برخوردار باشد که بتواند شهروندی دائم این کشور را دریافت نماید. در این بخش این شرایط را مورد بررسی قرار می دهیم. فرد متقاضی نباید کم تر از 18 سال داشته باشد. اقامت 7 ساله در لوکزامبورگ الزامیست. تسلط نسبی به زبان لوکزامبورگی از ملزومات است که در همین راستا باید در آزمون مربوطه شرکت نمایید. در کلاس آموزش مدنی نیز شرکت کنید تا از همه قوانین آگاه شوید و در نهایت مرحله مصاحبه عمومی را پشت سر بگذارید.

[caption id="attachment_8788" align="aligncenter" width="780"]شرایط لازم برای دریافت تابعیت و شهروندی لوکزامبورگ شرایط لازم برای دریافت تابعیت و شهروندی لوکزامبورگ[/caption]

مدارک لازم برای دریافت ویزا و اقامت لوکزامبورگ

برای مهاجرت به لوکزامبورگ نیاز به ویزای لوکزامبورگ دارید، این ویزا بسته به نوع اقامت متفاوت است اما در این جا لیست کلی از مدارک مورد نیاز برای ارائه به سفارت در وقت سفارت لوکزامبورگ ذکر می شود:

  1. شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی و ترجمه
  2. گذرنامه معتبر
  3. دعوتنامه متناسب با نوع اقامت لوکزامبورگ درخواست شده
  4. ارائه اسنادی در خصوص برخورداری از توانایی مالی
[caption id="attachment_8794" align="aligncenter" width="780"]مدارک لازم برای دریافت ویزا و اقامت لوکزامبورگ مدارک لازم برای دریافت ویزا و اقامت لوکزامبورگ[/caption]

 

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس مسافرتی سفریی دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص وقت سفارت لوکزامبورگ، ویزای لوکزامبورگ ،تور لوکزامبورگ ، تور اروپا 8885108-021

۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۸:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar