سفری دیگر

۵۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

هزینه زندگی در چک سفری دیگر

هزینه زندگی در چک

هزینه زندگی در چک

از موارد مهمی که باید در سفر به آن توجه نمایید هزینه زندگی در کشور مربوطه می باشد. اگر قصد داشته باشید مدت طولانی تری را نیز اقامت کنید. این موضوع بیشتر باید مورد توجه قرار بگیرد. از نظر هزینه ها می توان جمهوری چک را یک کشور خوب و مناسب در نظر بگیرید. هزینه زندگی در چک معقول بوده و می توانید از سفر خود به این کشور لذت ببرید. ما نیز در ادامه به بررسی تک به تک هزینه زندگی در چک خواهیم پرداخت.

هزینه زندگی در چک
هزینه زندگی در چک

اگر قصد مهاجرت دارید و می خواهید به یک کشور اروپایی سفر کنید. می توانید جمهوری چک را یکی از مقصد های سفر خود قرار دهید. همه ساله گردشگران زیادی با استفاده از تور تور چک و تور اروپا به این کشور سفر می کنند. البته لازم است تا قبل از سفر نسبت به بررسی هزینه زندگی در چک اقدام نمایید. بخش مهمی از انتخاب یک کشور بسته به هزینه هایی است که باید بابت زندگی در آن بپردازید. حال اگر چک مقصد سفر شماست باید با هزینه زندگی در چک آشنا شوید. در ادامه ما به بررسی کامل هر یک از هزینه هایی که ممکن است شما با زندگی در این کشور متقبل شوید، خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

با جمهوری چک بیشتر آشنا شوید

این کشور در اروپای مرکزی قرار دارد و یکی از اعضای اتحادیه اروپا نیز به شمار می رود. از اطلاعات تاریخی درباره آن باید بدانید که این کشور یعنی جمهوری چک از تقسیم کشور چکاسلواکی در 1993 به وجود آمد. پایتخت و البته بزرگترین شهر این کشور نیز شهر پراگ می باشد. این کشور با توجه به این که عضو اتحادیه اروپاست ولی به جای یورو واحد پول آن کرونا می باشد. هم اکنون این کشور توانسته است به یکی از قطب های گردشگری در اروپا بدل شود. بطوری که همه ساله گردشگران بسیاری با تور چک و تور اروپا برای تفریح به این کشور زیبا سفر می کنند. جمعیت این کشور چیزی بالغ بر ده میلیون نفر بوده و زبان رسمی مردم این کشور نیز چکی می باشد. در مورد آب و هوای این کشور باید بدانید که دارای آب و هوایی قاره ای و مرطوب می باشد. زمستان های این کشور سرد و تابستان هایی به نسبت گرم دارد.

از نکات اقتصادی در این کشور این است که کشاورزی ان مدرن و صنعتی بوده و دارای پایه های اقتصادی قوی می باشد. از نظر تقسیم بندی که توسط بانک جهانی انجام شده است جمهوری چک در زمره کشور های پیشرفته و توسعه یافته قرار گرفته است.

با جمهوری چک بیشتر آشنا شوید
با جمهوری چک بیشتر آشنا شوید

هزینه اقامت در چک

از جمله هزینه های مهمی که باید در بخش هزینه زندگی در چک مورد بررسی قرار گیرد هزینه هایی است که باید برای اقامت در این کشور بپردازید. این هزینه ها بسته به اینکه شما به یک سفر چند روزه امده اید و یا قصد مهاجرت به صورت مادام العمر را دارید بسیار متفاوت می باشد.

هزینه اقامت در هاستل

برای نمونه اگر بخواهید از خوابگاه هاستل ها به عنوان محل اقامت خود استفاده نمایید. باید روی 225 کرونا به ازای هر شب حساب کنید. البته این نکته را نیز مد نظر قرار دهید که این قیمت پایه ترین و حداقل قیمت برای هزینه زندگی در چک در بخش اقامت در هاستل می باشد. می توانید به دنبال هاستل های بهتر و با امکانات بیشتر نیز باشید اما به خاطر داشته باشید قیمت آن ها نیز همراه با امکاناتشان افزایش پبدا خواهد کرد. 350 کرونا شبی هزینه ای است که باید به طور متوسط برای هزینه زندگی در چک در بخش اقامت بپردازید. نکته دیگری نیز که باید به آن در بخش هزینه زندگی در چک توجه نمایید این است که هزینه اجاره هاستل ها در هر آخر هفته بیشتر شده و به حدود شبی 450 کرونا نیز خواهد رسید.

می توانید به دنبال اجاره اتاق خصوصی در برخی از هاستل ها نیز بروید که البته هزینه آن بسیار بالاتر می باشد و در حدود شبی 950 کرونا می باشد.

هزینه اقامت در هاستل
هزینه اقامت در هاستل

هزینه اقامت در انواع هتل ها در جمهوری چک

اگر قصد سفر کوتاه مدت به جمهوری چک را دارید یا می خواهید برای اینکه بتوانید یک خانه خوب برای خود پیدا کنید قبل از آن در یک هتل اقامت کنید. باید از قبل نسبت به هزینه های اقامت در انواع هتل های این کشور آگاه باشید. اگر به دنبال یک اقامت ارزان در یک هتل ارزان و با امکانات پایه هستید باید روی رقمی بین هزار تا دو هزار و پانصد کرونا حساب کنید. این رقم بسته به نوع هتل شما افزایش می یابد و برای اقامت در یک هتل لوکس مبلغی چند برابر این میزان را باید بپردازید. پس بهتر است قبل از سفر خود نسبت به رزرو هتل اقدام نمایید و حتما هزینه های آن را در بخش هزینه زندگی در چک حساب نمایید.

هزینه اقامت در انواع هتل ها در جمهوری چک
هزینه اقامت در انواع هتل ها در جمهوری چک

هزینه خورد و خوراک در جمهوری چک

یکی از نقاط قوت که می تواند در بخش هزینه زندگی در چک برای شما مرقرون به صرفه باشد و به نوعی بتوانید در آن صرفه جویی کنید هزینه های خورد و خوراک می باشد. هزینه های زندگی در چک در بخش خورد و خوراک در چک زیاد نیست مخصوصا اگر به سراغ غذاهای محلی بروید. صرف یک وعده غذای محلی در یک رستوران به همراه نوشیدنی تقریبا 245 کرونا برای شما تمام خواهد شد.

اگر بخواهید برای مدت طولانی در این کشور ساکن شوید و خودتان مشغول به آشپزی و پخت و پز شوید هزینه های خرید مواد غذایی به طور میانگین برای یک هفته در این کشور چیزی حدود 1200 کرونا می باشد. البته می توانید به سراغ غذاهای حاضری نیز بروید و با 120 کرونا یک وعده غذای حاضری بخورید. پس هزینه های مربوط به این بخش را نیز در هزینه های کل مربوط به هزینه زندگی در چک حساب نمایید.

هزینه خورد و خوراک در جمهوری چک
هزینه خورد و خوراک در جمهوری چک

هزینه های حمل و نقل عمومی در جمهوری چک

از دیگر بخش هایی که باید هزینه های آن را نیز جزو هزینه زندگی در چک به حساب بیاورید. هزینه های مربوط به حمل و نقل می باشد. اگر بخواهید با مترو، تاکسی و یا اتوبوس در شهر بچرخید باید حدودی از قیمت های هر یک را در بخش هزینه های زندگی در چک حساب نمایید. می توانید در شهر پراگ، پایتخت این کشور سوار مترو شوید. بلیط های تک سفره آن 25 کرونا می باشد البته این قیمت برای مسیر های سی دقیقه ای می باشد. برای مسیر های نود دقیقه ای باید 37 کرونا پرداخت نمایید.

هزینه های حمل و نقل عمومی در جمهوری چک
هزینه های حمل و نقل عمومی در جمهوری چک

هزینه های تفریح در جمهوری چک

زندگی هیچ گاه نمی تواند یک نواخت و کسل کننده باشد. باید در این کشور به تفریح نیز مشغول شوید. از این رو لازم است تا از قبل هزینه های مربوط به این بخش را نیز به هزینه های زندگی در چک اضافه نمایید. برای اینکه بتوانید در این کشور زیبا به گشت و گذار و تفریح بپردازید لازم نیست هزینه زیادی را متقبل شوید و می توانید تفریحات زیادی را با مبلغی کمتر از 1200 کرونا تجربه نمایید.

تمام این ها مواردی بودند که در بخش هزینه زندگی در چک اهمیت دارند. شما برای اینکه از سفر خود لذت ببرید و با خیالی آسوده به سفر بروید باید هزینه های ذکر شده در هر یک از بخش های هزینه زندگی در چک را به خاطر بسپارید و از قبل از سفر خود نسبت به تامین هزینه زندگی در چک برنامه ریزی درستی به عمل بیاورید.

هزینه های تفریح در جمهوری چک
هزینه های تفریح در جمهوری چک

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص، وقت سفارت چک، ویزای چک، تور چک و تور اروپا میباشد. ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱


۰۸ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

هزینه زندگی در اسلواکی سفری دیگر

هزینه زندگی در اسلواکی

هزینه زندگی در اسلواکی

هزینه زندگی در اسلواکی به دلایل مختلفی بستگی دارد. از این دلایل می توان به کم جمعیت بودن و وجود مشاغل بسیار اشاره نمود این اوامر باعث شده است که هزینه زندگی در اسلواکی برای تمامی عموم مناسب باشد و افراد بسیاری از کشور های دیگر به دلیل مطلوب بودن هزینه زندگی در اسلواکی به این کشور مهاجرت کنند. هزینه زندگی در اسلواکی در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی بسیار پایین می باشد.

اسلواکی

کشور اسلواکی در مرکز اروپا واقع شده است. این کشور با لهستان از شمال و با چک و اتریش از غرب و با مجارستان از جنوب و با کشور اوکراین از شرق همسایه می باشد. براتیسلاوا پایتخت این کشور اروپایی می باشد. این کشور کم جمعیت می باشد و حدود 5 میلین نفر در این کشور زندگی می کنند و زبان رسمی اسلواکی، اسلواک می باشد هم چنین به دلیل وجود قوم های مختلف در این کشور زبان های مختلف دیگری نیز رایج شده است. فاصله براتیسلاوا با وین تنها 70 کیلومتر می باشد. به دلیل فاصله کمی که بین این دو پایتخت وجود دارد کشور اسلواکی مزیت بسیاری را از این جهت به دست آورده است؛ و شرایط زندگی بسیار خوبی را برای مردم فراهم کرده است. اسلواکی کشوری کوهستانی می باشد و از بلندترین ارتفاعات این کشور می توان به کوه های تاترا اشاره نمود. هم چنین در این کشور رودخانه های بسیاری جریان می یابد؛ و چشمه و آبشارهای بسیاری را در دل خود دارد به همین دلیل همه این جاذبه های طبیعی باعث شده است تا این کشور به یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی تبدیل شود که خواستگاه گردشگران تور اسلواکی و تور اروپا است. از مهم ترین و معروف ترین رودهای این کشور می توان به دانوب و واه و تیسا و هرون و هورناد اشاره نمود. در داخل این کوه ها هزاران غار وجود دارد و تنها 15 عدد از این غارها کشف شده اند و قابل بازدید می باشند و گردشگران و توریست ها می توانند وارد این تعداد محدود شوند.

[caption id="attachment_9069" align="aligncenter" width="780"]اسلواکی اسلواکی[/caption]

جاذبه های دیدنی اسلواکی

اسلواکی یکی از زیباترین و بهترین کشورهای اروپایی می باشد؛ و جاذبه های طبیهی و تاریخی بسیاری دارد. به همین دلیل هرساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. از این جاذبه های دیدنی کشور اسلواکی می توان به لیپتوف اشاره نمود برخی از مردم اسلواکی این مکان را جواهر کشور اسلواکی می دانند. بزرگ ترین پیست این کشور در این منطقه واقع می باشد. اگر شما جز افرادی هستید که به ورزش های زمستانی علاقه مند هستید حتما به این مکان سر بزنید. غارهای کارست اسلواکی از دیگر جاذبه های این کشور است همان طور که در بخش قبلی اشاره نمودیم این کشور با غارهایش معروف می باشد همه ساله گردشگران زیادی با تور اسلواکی و تور اروپا برای دیدن این غارها به این کشور سفر می کنند. شهر بسیار رویایی و زیبای کوسیتسه از بهترین و پرجاذبه ترین شهرهای اسلواکی است افراد بسیاری از این شهر بازدید می کنند و این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا معروف شده است. کوسیتسه دارای معماری بسیار ظریفی می باشد و بناهای تاریخی و دیدنی بسیاری را دارد. پیه شتانی به دلیل داشتن آب های گرم و درمانی و چشمه های بسیار زیبا با طبیعت بسیار دیدنی و مناظر فوق العاده یکی دیگر از مناطق گردشگری این کشور محسوب می شود. بسیاری از افرادی که به این شهر روی می آورند به دلیل اب های درمانی ان می باشد تا بتوانند از این چشمه های طبیعی بهره مند شوند.

[caption id="attachment_9070" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های دیدنی اسلواکی جاذبه های دیدنی اسلواکی[/caption]

اطلاعاتی درباره هزینه زندگی در اسلواکی

مناسب بودن هزینه زندگی در اسلواکی باعث شده است کشور اسلواکی بسیار جای خوبی برای زندگی می باشد و هم چنین زندگی در این کشور مزایای بسیاری دارد. از این مزیت ها می توان به کم جمعیت بودن و بالا بودن رفاه در کشور اشاره نمود و هم چنین آمار جرم و قتل بسیار پایین می باشد و امنیت در این کشور در سطح بسیار بالایی برقرار می باشد. این کشور در بین کشورهای اروپایی ارزان ترین کشور می باشد و هزینه زندگی در اسلواکی در مقایسه با دیگر کشورها بسیار خوب و مناسب است. پایین بودن هزینه زندگی در اسلواکی باعث شده که هر ساله بر تعداد مهاجرانی که وارد اسلواکی می شوند افزوده می شود. هم چنین علاوه بر کم بودن هزینه زندگی در اسلواکی  هزینه تحصیل نیز پایین می باشد.

[caption id="attachment_9071" align="aligncenter" width="780"]هزینه زندگی در اسلواکی هزینه زندگی در اسلواکی[/caption]

شرایط کار و دستمزد در اسلواکی

به دلیل کم جمعیت بودن این کشور و وجود مشاغل بسیار افراد بی کار در این کشور دیده نمی شود. این کشور برای شروع کار و سرمایه گذاری بسیار گزینه مناسبی می باشد. شرایط کار در این کشور با همه این مواردی که در بالا اشاره کردیم بسیار خوب می باشد و دستمزد خوبی نیز در ازای شغل افراد پرداخت می شود. همان طور که گفته شد هزینه زندگی در اسلواکی پایین است و افراد می توانند با هزینه بسیار کمی اقدام به خرید و یا اجاره خانه در پایتخت این کشور کنند. طبق آمارهای اخیر نیز مشخص شده است هزینه زندگی در اسلواکی روزانه برای هر فرد حدود 400 کرون اسلواکی می باشد که معادل 13 دلار می باشد.

[caption id="attachment_9072" align="aligncenter" width="780"]شرایط کار و دستمزد در اسلواکی شرایط کار و دستمزد در اسلواکی[/caption]

مشاغل مورد نیاز در اسلواکی

از مشاغل مورد نیاز اسلواکی می توان به مشاغل مهندسی مخصوصا در رشته های برق و الکترونک و ساختمانی اشاره نمود هم چنین حسابداری و رانندگی و طراحی صنعتی و خیاطی و چاپ و صنایع وابسته و مجلات و روزنامه نگاری و برنامه و بسیاری از مشاغل دیگر در این کشور وجود دارد و مورد نیاز می باشد؛ و افرادی که هزینه زندگی در اسلواکی برایشان مورد تائید می باشند بامهاجرت به این کشور در این زمینه ها مشغول به فعالیت می کنند؛ و هم چنین افرادی که وضع مالی مناسبی دارند می توانند در زمینه های دیگر سرمایه گذاری بکنند. شما می توانید برای داشتن اطلاعات دقیق در مورد هزینه زندگی در اسلواکی به سایت های مربوطه مراجعه کنید و مقالات مربوط به هزینه زندگی در اسلواکی را مشاهده کنید.

مشاغل مورد نیاز در اسلواکی

شرایط اقتصاد اسلواکی

شرایط اقتصاد اسلواکی مناسب می باشد و در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی درآمد اقتصادی خوبی را دارا می باشد.شرایط های بسیاری دست به دست داده اند و این در مطلوب کردن هزینه زندگی در اسلواکی نقش به سزایی را دارد.کشور اسلواکی با کشورهای بسیاری داد و ستد می کنند و تجارت خوبی را با کشورهای همسایه و حتی با کشور ایران دارد و رابطه اش را با کشورمان رو به روز بهتر می کند.

[caption id="attachment_9074" align="aligncenter" width="780"]شرایط اقتصاد اسلواکی شرایط اقتصاد اسلواکی[/caption]

شرایط زندگی در اسلواکی

هزینه زندگی در اسلواکی شرایط و وضعیت بسیار مطلوبی را دارد. شرایط رهن و اجاره ملک در این کشور در مقایسه با کشور ایران 16 درصد بالاتر می باشد؛ و نیز هزینه زندگی در اسلواکی در مقایسه با کشورمان حدود 7 درصد بالاتر می باشد. درسته زندگی کردن در یک کشور غریب و دور بسیار سخت می باشد ولی با توجه به هزینه زندگی در اسلواکی می توان این شرایط سخت را به چشم خرید و به این کشور مهاجرت نمود و در ان جا می توان در مدت بسیار کوتاهی وضع مالی خود را به سطح بالایی برد و تا می توانید با مرور زمان و با تلاش های خود در مدت زمان کمی به خود سرمایه خوبی جمع کنید.

[caption id="attachment_9075" align="aligncenter" width="780"]شرایط زندگی در اسلواکی شرایط زندگی در اسلواکی[/caption]

مشکلات و معایب زندگی در اسلوکی

با توجه به مناسب بودن هزینه زندگی در اسلواکی معایب و مشکلاتی نیز برای زندگی کردن در این کشور وجود دارد که افراد باید این مسائل را در نظ بگیرند و برای حل انها از افرادی که در این زمینه تجربه دارند کمک بگیرند. یکی از مشکلات زندگی در اسلواکی بلد نبودن زبان این کشور می باشد و در این مواقع برای افراد سخت خواهد گذشت به همین دلیل باید قبل از سفر خود به این کشور زبان این کشور را تا حدی یاد بگیرید؛ و از دیگر معایب زندگی در این کشور می توان به کم جمعیت بودن آن اشاره نمود آن هم برای افرادی که به زندگی در شهرهای بزرگ و پرجعیت عادت کرده اند می باشد. با وجود این مشکلات شما می توانید به آسانی از پس آنها بربیایید و و این فقط بخاطر مناسب بودن هزینه زندگی در اسلواکی می باشد.

[caption id="attachment_9076" align="aligncenter" width="780"]مشکلات و معایب زندگی در اسلوکی مشکلات و معایب زندگی در اسلوکی[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط اسلواکی، وقت سفارت اسلواکی، ویزای اسلواکی، تور اسلواکی و تور اروپا میباشد ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۰۸ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

هزینه زندگی در اتریش سفری دیگر

هزینه زندگی در اتریش

هزینه زندگی در اتریش

از موارد مهمی که باید همیشه در سفر به آن توجه نمایید بحث هزینه ها می باشد باید برآورد درستی داشته باشید تا بتوانید به قدر کافی پول همراه خود به سفر ببرید. برای این که بتوان بررسی درست تر و دقیق تری را انجام داد بخش هزینه زندگی در اتریش را به بخش های ریز تر تقسیم می کنیم تا بتوانید اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم.

یکی از اقدامات مهم قبل از هر سفر برآورد هزینه ها و بررسی هزینه زندگی در کشور مقصد می باشد. اگر قصد دارید تا یک سفر تفریحی کوتاه و یا اقامت طولانی مدت در اتریش داشته باشد باید از هزینه زندگی در اتریش نیز آگاه باشید. همراه ما باشید تا به طور کامل تمام هزینه زندگی در اتریش را یک به یک بررسی کنیم.

از اتریش بیشتر بدانید

اتریش یکی از کشور های اروپای مرکزی به شمار می رود. پایتخت این کشور شهر وین می باشد. همسایه شمالی آن آلمان و جمهوری چک بوده و از شرق با اسلوواکی و مجارستان، از غرب با سوئیس و از جنوب با ایتالیا و اسلوونی هم مرز می باشد. وین به عنوان پایتخت این کشور یکی از شهر های فوق العاده از نظر داشتن جاذبه های طبیعی و گردشگری و مورد علاقه گردشگران تور اتریش و تور اروپا می باشد. می توانید هنر و زیبایی به همراه موسیقی دلنشین را در وین مشاهده نمایید. معماری این شهر در برخی نقاط دارای بافت قدیمی و سنتی خود می باشد که همین امر باعث جذب گردشگر بیشتر هر ساله به این کشور می باشد.

[caption id="attachment_9081" align="aligncenter" width="780"]از اتریش بیشتر بدانید از اتریش بیشتر بدانید[/caption]

هزینه اقامت در اتریش

از جمله هزینه های مهمی که در بخش هزینه زندگی در اتریش مورد بررسی قرار می دهیم بحث هزینه های مربوط به اقامت می باشد. شما باید هدف مشخصی از سفر خود داشته باشید آیا برای یک سفر کوتاه مدت و چند روزه به اتریش می روید و یا قصد گرفتن اقامت دائم دارید. همه این ها در هزینه زندگی در اتریش تاثیر گذار هستند. برای نمونه اگر بخواهید با تور و یک سفر چند روزه به اتریش بروید باید یک هتل رزرو نمایید. که البته تک به تک به بررسی قیمت هتل های مختلف نیز خواهیم پرداخت.

[caption id="attachment_9082" align="aligncenter" width="780"]هزینه اقامت در اتریش هزینه اقامت در اتریش[/caption]

هزینه اقامت در هاستل

هاستل ها یکی از گزینه های خوب برای اقامت چه به صورت کوتاه مدت و یا به صورت بلند مدت می باشند تا بتوانید جای بهتری را برای اقامت فراهم نمایید. هزینه زندگی در اتریش وقتی بخواهید در یک هاستل اقامت کنید به مراتب می تواند کمتر از هتل های چند ستاره باشد. قیمت این هاستل ها معمولا بین 25 تا 30 یورو می باشد. البته برخی از هاستل ها صبحانه رایگان نیز ارائه می دهد که خب به طبع آن هزینه های دیگر نیز کاهش پیدا می کند. می توان زندگی در هاستل را یک ترفند اقتصادی خوب برای کاهش هزینه زندگی در اتریش در نظر گرفت.

[caption id="attachment_9083" align="aligncenter" width="780"]هزینه اقامت در هاستل هزینه اقامت در هاستل[/caption]

هزینه اقامت در هتل در اتریش

در وین پایتخت اتریش می توانید یک منوی کامل از هتل های معمولی و ارزان قیمت را تا هتل های بسیار لوکس و پر ستاره مشاهده نمایید. این موضوع بستگی به شما دارد که چقدر می خواهید هزینه نمایید. اگر بخواهید هم یک جای خوب داشته باشید با امکانات پایه ای مناسب می توانید به سراغ هتل های ارزان قیمت بروید. در هزینه زندگی در اتریش صرفه جویی کنید. البته قیمت اقامت در این هتل ها نیز شبی 40 تا 65 یورو می باشد که برای یک نفر است.

اگر بخواهید کمی بیشتر در هزینه زندگی در اتریش بیشتر هزینه کنید می توانید به سراغ هتل های میان رده با امکاناتی کمی بیشتر و بالا تر بروید که البته هزینه آن نیز بیشتر است و از 65 یورو تا 105 یورو آغاز می شود. اگر هم بخواهید دیگر احتیاط را کنار گذاشته و یک سفر لوکس را تجربه کنید و یک هتل بسیار شیک را برای اقامت انتخاب نمایید باید برای یک شب اقامت هزینه ای بیشتر از 105 یورو بپردازید. که البته هزینه زندگی در اتریش برای شما بسیار افزایش خواهد یافت.پیش از سفر به این کشور سعی کنید تا از هزینه های اقامت در این کشور مطلع شوید، تور اتریش و تور اروپا می تولاند فرصت خوبی برای پی بردن به این نکته باشد.

[caption id="attachment_9084" align="aligncenter" width="300"]هزینه اقامت در هتل در اتریش هزینه اقامت در هتل در اتریش[/caption]

هزینه خورد و خوراک در اتریش

از دیگر مسائل مهمی که اصلا نمی توان از آن چشم پوشی نمود. خورد و خوراک می باشد. هزینه زندگی در اتریش در بخش خورد و خوراک تقریبا بستگی زیادی به شما دارد. اگر بخواهید می توانید با یک تاکتیک خوب خودتان به آشپزی بپردازید و در هزینه زندگی در اتریش صرفه جویی کنید. البته هزینه این کار نیز 6 تا 12 یورو می باشد. که خیلی تفاوتی با رفتن به یک رستوران رده پایین ندارد. اگر هم علاقه دارید تا از یک غذای خوشمزه لذت ببرید و به یک رستوران متوسط بروید که برای شما نوشیدنی نیز سرو شود هزینه آن تقریبا دو برابر شده و به 25 تا 35 یورو می رسد.

برای بخش هزینه زندگی در اتریش آن هم به صورت لوکس برای یک وعده غذای عالی که همراه با پیش غذا و سالاد و نوشیدنی باشد باید 70 یورو و یا بالاتر پرداخت نمایید که باز هم این امر بسته به سلیقه شخصی شما می باشد.

[caption id="attachment_9085" align="aligncenter" width="780"]هزینه خورد و خوراک در اتریش هزینه خورد و خوراک در اتریش[/caption]

هزینه های مربوط به حمل و نقل

در بخش دیگری از هزینه زندگی در اتریش به مسئله هزینه های حمل و نقل می پردازیم. این مهم است که شما برای جا به جا شدن و گشت و گذار در شهر از چه وسیله ای استفاده می کنید. زیرا تمام این ها در هزینه زندگی در اتریش تاثیر گذار می باشند. برای نمونه خرید یک بلیط تک سفره 2.2 یورو می باشد. می توانید در وین به سراغ خرید وین پاس بروید و با تهیه این کارت برای مدت 24 ساعت از انواع وسایل نقلیه استفاده نمایید و تنها مبلغ 7.6 یورو را پرداخت نمایید. می توانید وین پاس ها با مدت زمان بیشتر مثلا 48 ساعت و یا 72 ساعت را نیز خریداری نمایید که بسته به هزینه اصلی حمل و نقل در واقع مبلغ خوبی را پرداخت کرده اید و یک حرکت اقتصادی خوب به حساب می آید.

[caption id="attachment_9086" align="aligncenter" width="780"]هزینه های مربوط به حمل و نقل هزینه های مربوط به حمل و نقل[/caption]

سایر هزینه زندگی در اتریش

در بخش سایر هزینه زندگی در اتریش به مسائلی نظیر هزینه بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور می پردازیم. می توانید برای صرفه جویی بیشتر در هزینه زندگی در اتریش به سراغ موزه هایی بروید که بازدید رایگان دارند و یا آن هایی که قیمت ورودی ارزان تری دارند ولی برای این کار نیز باید چیزی حدود 7 یورو کنار بگذارید. برای بازدید از موزه های مشهور این کشور نیز لازم است تا 13 یورو پرداخت نمایید. اگر هم می خواهید به سالن های تئاتر و یا اپرا بروید و از نمایش های فوق العاده آن ها بازدید کنید باید از 40 یورو به بالا برای هر یک پرداخت نمایید.

این ها بخش هایی بودند که باید در هزینه زندگی در اتریش به آن ها توجه نمایید. حال این شما هستید که تصمیم می گیرید آیا اتریش کشور مناسبی برای سفر می باشد یا خیر. امیدواریم اگر به این کشور سفر کردید سفری دلچسب و خاطره انگیز را در کنار خانواده و یا دوستان خود تجربه نمایید.

[caption id="attachment_9087" align="aligncenter" width="780"]سایر هزینه های زندگی در اتریش سایر هزینه زندگی در اتریش[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط اتریش، وقت سفارت اتریش، ویزای اتریش، تور اتریش و تور اروپا میباشد. 88851080-021.

۰۸ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

ویزای اسپانیا سفری دیگر

ویزای اسپانیا

ویزای اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از زیباترین کشورهای اروپایی می باشد و هرساله تعداد بی شماری برای اخذ ویزای اسپانیا اقدام می کنند. ویزای اسپانیا اجازه ورود شما به اسپانیا را تأمین می کند. جهت اخذ ویزای اسپانیا می باید از طریق آژانس های مسافرتی اقدام به رزرو وقت سفارت اسپانیا نمایید. هر ساله تعداد افرادی که به این کشور سفر می کنند افزوده می شود.

کشور اسپانیا

از کشورهای زیبای اروپا می توان به کشور اسپانیا اشاره نمود کشور اسپانیا قدمتی تاریخی دارد و از قدیمی ترین کشورهای جهان می باشد. از همسایه های این کشور می توان به فرانسه و پرتغال و مراکش اشاره کرد و از دو طرف دیگر نیز با دریای مدیترانه هم مرز می باشد. اسپانیا از نظر اقتصادی بسیار قوی می باشد و جز قدرتمندترین و ثروتمند ترین کشور ها در جهان محسوب می شود پایتخت این کشور شهر مادرید می باشد و از زیباترین و رویایی ترین و بزرگ ترین شهر های اسپانیا است. زبان رسمی این کشور اسپانیایی می باشد و هزینه زندگی در این کشور بسیار مناسب است و افراد بسیار این کشور را برای زندگی انتخاب می کنند. افراد هر ساله با تورهای مسافرتی اسپانیا به این کشور سفر می کنند و بیشتر افراد برای اقامت در این کشور اقدام به دریافت ویزای اسپانیا می کنند. در بخش های بعدی در مورد ویزای کشور اسپانیا و انواع مختلف آن توضیحاتی خواهیم داد. جهت اخذ ویزای این کشور باید وقت سفارت اسپانیا را از طریق آژانس های مسافرتی معتبر رزرو نمایید.

[caption id="attachment_1383" align="aligncenter" width="780"]ویزای اسپانیا ویزای اسپانیا[/caption]

جاذبه های کشور اسپانیا

کشور اسپانیا دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری می باشد. و افراد بسیاری از این کشور بازدید می کنند. این کشور به سرزمین آفتاب شهرت یافته است و یکی از کشورهای معروف گردشگری اروپا است. از جاذبه های دیدنی و طبیعی این کشور می توان به کاستا براوا اشاره کرد که از زیباترین و معروف ترین ساحل های جهان به شمار می رود؛ این ساحل در هنگام غروب خورشید بسیار رویایی و دیدنی می شود. از جاذبه های دیدنی دیگر اسپانیا می توان به سن سباستین اشاره کرد این شهر در امتداد اقیانوس اطلس واقع می باشد. هم چنین این شهر با غذاهای محلی بسیار خوشمزه ای نیز شهرت یافته است.  پورتو دی مگان که یک روستای تفریحی در شور اسپانیا می باشد و در جزایر قناری واقع شده است از اماکن دیدنی این شور است  افراد بسیار از این روستای زیبا دیدن می کنند. هم چنین اسپانیا با اهنگ ها و فستیوال ها و جشن هایش معروف می باشد. جشنواره گاو بازی هرساله در این کشور برگزار می شود و بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جذب می کند.

[caption id="attachment_1384" align="aligncenter" width="780"]ویزای اسپانیا ویزای اسپانیا[/caption]

ویزای شنگن اسپانیا

کشور اسپانیا جز کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد. و دارای ویزای شنگن است. ویزای شنگن 4نوع می باشد. که می توان به ویزای ترانزیت اشاره نمود که فرد در صورت داشتن این نوع ویزا حق خروج از فرودگاه را ندارد. ویزای نوع دوم ویزای عبور میباشد که در این مواقع افراد می توانند به منظور خروج از کشور از فرودگاه خارج شود و ویزای نوع سوم ویزای توریستی است که بیشتر مورد انتخاب ایرانیان قرار می گیرد و در آخر ویزای بلند مدت می باشد که بیشتر مورد توجه و انتخاب سرمایه داران و بازارگانان واقع می شود. افراد می توانند با داشتن ویزای شنگن در محدوده شنگن سفر داشته باشند. تور اسپانیا از بهترین های تور اروپا محسوب میشود.

 انواع ویزا های اسپانیا

کشور اسپانیا نیز از کشورهایی عضو شنگن می باشد؛ بنابراین گردشگران و توریست هایی که قصد سفر به اسپانیا را دارند باید ویزای شنگن را تهیه کنند. اسپانیا انواع ویزای مختلفی دارد که از جمله آن‌ها میتوان به ویزای ترانزیت فرودگاهی اشاره کرد؛ که در این نوع ویزا مسافر حق خروج از فرودگاه را ندارد؛ و نوع دیگر ویزای اسپانیا ویزای عبور است که مسافر می تواند از فرودگاه خارج شود و به صورت زمینی از کشور خارج شود. ویزای دیگر ویزای اقامت بلند مدت می باشد که معمولاً برای ادامه تحصیل و کار اخذ می شود؛ و ویزای توریستی اسپانیا از مهم ترین ویزاهای اسپانیا به شمار می اید که به افرادی تعلق می گیرد که می‌خواهند به مدت کوتاه و به منظور بازدید و تفریح از اسپانیا به افراد داده می شود؛ و مدت مشخصی دارد و مسافر نمیتواند با داشتن این ویزا در اسپانیا تحصیل و یا کار کند.

[caption id="attachment_1385" align="aligncenter" width="780"]ویزای اسپانیا ویزای اسپانیا[/caption]

ویزای توریستی اسپانیا

ویزای توریستی اسپانیا متعلق به افرادی می باشد که خواهان بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی این کشور می باشد و می خواهند مدت کوتاهی را در این کشور بگذرانند. کشور اسپانیا به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و فرهنگی و تاریخی بسیار سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می ند. به همین دلیل توانسته است در جدول رتبه بندی در ردیف اول قرار بگیرد. اگر شما می خواهید ازاین کشور زیبا و رویایی دیدن کنید باید از قبل ویزای توریستی اسپانیا خود را تهیه نمایند زیرا بدون داشتن ویزای توریستی اسپانیا حق ورود به اسپانیا نخواهند داشت؛ و ویزای توریستی اسپانیا یکی از ویزاهای شنگن می باشد که باید جهت رزرو وقت سفارت اسپانیا و اخذ ویزای این کشور به آژانس های مسافرتی معتبر رجوع کنید.

ویزای تجاری اسپانیا

افراد بسیاری باید تجارت به این کشور سفر می کنند و برای این امر باید ویزای اسپانیا را داشته باشند ویزای تجاری اسپانیا یک سری مدارک می خواهد که باید ن ها را قبل را این که وقت سفارت اسپانیا برسد تهیه و اماده نمایید. کشور اسپانیا از نظر اقتصادی بسیار موفق می باشد به همین دلیل است که افراد این شور را برای سرمایه گذاری و تجارت بیشتر مورد انتخاب قرار می دهند. و هر ساله به تعداد افرادی که ویزای اسپانیا تهیه می کنند از این طریق افزوده می شود.

ویزای دانشجویی اسپانیا

نوع دیگری از ویزای اسپانیا می توان به ویزای دانشجویی اسپانیا اشاره نمود. امروزه تعداد بی شماری از دانشجویان خواهان ادامه تحصیل در اسپانیا می باشد. از مدارک لازمی که برای ویزای اسپانیا دانشجویی نیاز می باشد به اصل و کپی از گواهی که مبنی بر این می باشد که تمامی هزینه های فرد توسط یک فرد اسپانیایی یا ایرانی در ان کشور تامین خواهد شد اعم از هزینه های تحصیلی و اقامتی و شخصی می باشد. و نیز اصل و نیز کپی مدرکی که نشان دهنده پذیرش شما از طرف دانشگاه اسپانیا می باشد. شما برای اخذ ویزای اسپانیا باید این مدارک را به صورت کامل ارائه دهید.

[caption id="attachment_1370" align="aligncenter" width="780"]ویزای اسپانیا ویزای اسپانیا[/caption]

ویزای پزشکی اسپانیا

ویزای پزشکی اسپانیا نیز جز ویزای اسپانیا محسوب می شود. برای دریافت ویزای اسپانیا در این مورد نیز باید در میان مدارک مربوطه اصل و کپی برگه ای که تعیین می کند از بیمارستان واقع در اسپانیا رزرو شده اید را به همراه داشته باشید. هم چنین باید یکی از همراهان درجه یک بیمار در این سفر به اسپانیا همراه بیمار باشد. ویزای اسپانیا برای این مورد معمولا به خاطر شرایط بیمار به زودی تهیه و صدور می شود.

ویزا برای دیدار اقوام

از دیگر ویزاهای اسپانیا می توان به ویزای دیدار اقوام اشاره کرد. بسیاری از افراد برای دیدن از اقوام و خویشاوندان خود باید ویزای بازدید خویشاوندی تهیه کنند تا بتوانند به مدت طولانی در اسپانیا بمانند و لحظات خوشی را در بین نزدیکان خود داشته باشند. تهیه این ویزا نیز همانند دیگر ویزاها می باشد که باید از طریق سفارت مربوطه در کشور خود اقدام کرد. اسپانیا کشوری است که مهاجر زیادی را در دل خود جا داده است به همین دلیل نیز مسافران زیادی از این ویزا استفاده می کنند تا بتوانند بعد از مدت طولانی نزدیکان خود را ببینند. که حتما باید قبل از سفر این ویزا رو تهیه کنید در غیر این صورت اجازه پرواز به شما داده نخواهد شد.

[caption id="attachment_1386" align="aligncenter" width="780"]ویزای اسپانیا ویزای اسپانیا[/caption]

مدارک لازم برای اخذ ویزای اسپانیا

 برای گرفتن ویزای اسپانیا باید شما یک سری مدارک را تهیه و آماده کنید. از این مدارک لازم برای اخذ ویزای اسپانیا می توان به این موارد اشاره نمود به همراه داشتن پاسپورت که حداقل باید 6 ماه اعتبار داشته باشد. اصل شناسنامه و کارت ملی و دو  قطعه عکس 4 در 6 رنگی با زمینه سفید رنگ نیز لازم است. بیمه سلامت و آدرس دقیق محل زندگی و محل کار خود و هم چنین بلیط هواپیما و بلیط رزو هتل خود را که از مدارک مهم و ضروری می باشد را همراه با آخرین گردش یک ماهه حساب بانکی شخصی تان را پرینت گرفته و حتما باید مهر بانک داشته باشد. تهیه این مدارک برای اخذ ویزای اسپانیا را بسیار مهم و ضروری می باشد. در تهیه کردن این مدارک تمام تلاش خود را به کار ببرید و به موقع مدارک خود را تحویل دهید. اگر نواقصی در این مدارک وجود داشته باشد گرفتن ویزای اسپانیا شما به تاخیر خواهد. اما در صورت ارائه امل مدارک شما می توانید به ویزای اسپانیا در زمان مورد نیاز به راحتی دسترسی پیدا کنید و نگران ادامه سفر خود نباشید. تور اسپانیا از بهترین های تور اروپا بشمار میاید.

هزینه ویزای اسپانیا

هزینه صدور ویزای اسپانیا حدود شصت یورو برای افراد بزرگ سال می باشد؛ و برای کودکانی که زیر 12 سال هستند حدود سی و پنج یورو می باشد. این مبالغ هنگامی که وقت سفارت اسپانیا را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو مینمایید، پرداخت خواهد شد. و این مبلغ چه ویزای اسپانیا شما صادر شود و چه نشود قابل عودت نمی باشد؛ زیرا این مبلغ جهت رسیدگی به درخواست و کنترل مدارک شما می باشد.

[caption id="attachment_1387" align="aligncenter" width="780"]ویزای اسپانیا ویزای اسپانیا[/caption]

مراحل گرفتن ویزای اسپانیا

مراحل گرفتن ویزای اسپانیا بسیار راحت و اسان می باشد. مرحله اول دریافت ویزای اسپانیا ، پرکردن فرم تقاضای ویزا می باشد که به شما پیشنهاد میگردد که این مراحل را به آژانس های مسافرتی معتبر بسپارید. این فرم تقاضا دو نسخه می باشد؛ و بعد از وقت مصاحبه تعیین می‌شود. در مرحله مصاحبه شما باید بتوانید دلیل قانع ننده ای برای سفر خود داشته باشید تا بتوانید مسئولین را برای این سفر قانع کنید. هم چنین باید در تاریخ اعلام شده تمامی مدارک را که از قبل آماده کرده اید را تحویل سفارت خانه دهید زیرا به موقع و کامل بودن مدارک و هم چنین مصاحبه حضوری شما در سفارت از عوامل مهم در اخذ ویزا می باشد؛ واگر در مدارک شما نقصی وجود داشته باشد صدور ویزای اسپانیا به مشکل خواهد خورد و هم چنین شما نمی توانید از طریق تلفن یا ایمیل وقت مصاحبه بگیرید؛ و حتما باید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر وقت سفارت اسپانیا را رزرو نمایید.

زمان لازم برای صدور ویزای اسپانیا

زمان لازم برای صدور ویزای توریستی اسپانیا زیاد وقت گیر نیست اگر شما بتوانید مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای اسپانیا را به زودی تهیه نمایید وقت زیادی را تلف نخواهید کرد و در روز مصاحبه در سفارت خانه حضور داشته باشید قطعاً صدور ویزای توریستی اسپانیا شما در کمتر از شش ماه آماده خواهد شد. به شما توصیه می شود برای دریافت ویزای اسپانیا عجله نداشته باشید.

نکاتی که در اخذ ویزای اسپانیا باید توجه کرد

افراد باید نکات مهم در اخذ ویزای کشور اسپانیا را رعایت کنند از این نکات می توان به ارائه ضمانت بازگشت و ترجمه کلیه مدارک به زبان اسپانیایی اشاره نمود به دلیل این که افراد زیادی خواستار اخذ ویزای اسپانیا هستند و هرکس دلیل خاص خود را به این سفر دارد به شما توصیه میشود زودتر اقدام نمایید تا بتوانید به موقع ویزای اسپانیا خود را دریافت نمایید. برای مثال اگر شما قصد توریستی از این کشور را دارید باید حواستان باشد که در فصل بهار و تابستان به دلیل زیاد بودن متقاضیان صدور ویزای اسپانیا طول خواهد کشید به همین دلیل باید چند هفته مانده به سفرتان اقدام به اخذ ویزای اسپانیا کنید. شما از همه مدارک باید کپی بگیرید بعد از بررسی مدارک شما، اصل مدارک به شما تحویل داده خواهد شد؛ و کپی ان در پرونده سفارت اسپانیا خواهد ماند. اصل مدارک را تا آخر سفر به همراه داشته باشید چرا که ممکن است پلیس مرزی هنگام ورود به اسپانیا مدارک شما را مجدداً بخواهد و اگر به همراه نداشته باشید از ورود شما به خاک اسپانیا جلوگیری خواهد شد. که در این صورت با مشکلات بسیاری مواجه می شوید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت اسپانیا ، ویزای اسپانیا ، تور اسپانیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

ویزای ایتالیا سفری دیگر

ویزای ایتالیا

ویزای ایتالیا

ویزای ایتالیا یکی از ویزاهای بسیار معتبر و پر طرفدار در قاره اروپا می باشد، هر ساله مسافران و مهاجران بسیار زیادی اقدام به دریافت ویزای ایتالیا می کنند و برخی از آن ها موفق به انجام این امر می شوند و برخی دیگر نیز در این امر ناموفق هستند. شما با دریافت ویزای ایتالیا می توانید به راحتی به سایر کشورهای اروپایی که از ویزای شینگن پیروی می کنند سفرکنید و در این کشور ها  حضور پیدا کنید بدون آن که نیاز داشته باشید ویزای آن کشور را از قبل تهیه کنید.

[caption id="attachment_1366" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایتالیا ویزای ایتالیا[/caption]

تاریخ کشور ایتالیا

بی شک برای دریافت ویزای ایتالیا شما در ابتدا باید با تاریخ این کشور آشنا شوید. در ابتدا یونانی ها بر کشور ایتالیا حکم رانی می کردند، پس از نابودی آن ها بود که رومی ها وارد این کشور شدند و این کشور را به تصرف خود در آوردند و بر آن حکومت کردند، بعد از آن ها نیز در قرون وسطی حکومت و کنترل این شهر را پاپ ها در اختیار گرفتند و بر آن حکومت می کردند. بعد از جنگ جهانی اول بود که حق رای به مردم ایتالیا داده شد و این مردم توانستند خود حکومت خود را انتخاب کنند و برای کشور خود یک حکومت مناسب را انتخاب کنند، این اتفاق در سال 1913 افتاد و بعد از آن بود که کشور ایتالیا تبدیل به کشور ایتالیای امروزی شد.

[caption id="attachment_1379" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایتالیا ویزای ایتالیا[/caption]

جغرافیای کشور ایتالیا

برای دریافت ویزای ایتالیا و اقامت در این کشور و یا سفر به این کشور بی شک آشنایی با موقعیت جغرافیایی این کشور بسیار مفید می باشد. کشور ایتالیا در جنوب قاره اروپا واقع شده است، این کشور دارای مساحتی بالغ بر 301320 کیلومتر مربع می باشد که تقریبا 7000 کیلومتر آن را خشکی تشکیل داده است، اگر به نقشه این کشور در قاره اروپا نگاه کنید متوجه می شوید که شکل این کشور بر روی نقشه بسیار شبیه به چکمه می باشد. از همسایه های کشور ایتالیا در قاره اروپا می توان به کشور های اتریش، فرانسه، واتیکان، سان مارینو، اسلوونی و سوئیس اشاره کرد. این کشور دارای رشته کوه های وقله های بسیار زیادی می باشد که بخشی از رشته کوه آلپ که رشته کوه بسیار معروف قاره اروپا می باشد نیز در این کشور واقع شده است.

آب و هوای کشور ایتالیا

آب و هوای کشور ایتالیا بسیار خاص می باشد بسیاری از مردم فکر می کنند از آن جایی که بخش زیادی از این کشور در کنار دریای مدیترانه می باشد این کشور دارای آب و هوایی مدیترانه ای می باشد و در بسیاری از مواقع هوای این کشور نسبتا گرم می باشد ولی در واقعیت این گونه نمی باشد و به دلیل وجود بخشی از رشته کوه های آلپ در این کشور این کشور دارای زمستان های بسیار طولانی و سرد و طاقت فرسا می باشد، اما این فقط برای بخشی است که نزدیک به رشته کوه های آلپ می باشد و دیگر قسمت های این کشور دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشند و دارای تابستان هایی گرم و خشک و زمستان هایی سرد و همراه با برف می باشد بنابراین اگر قصد سفر به کشور ایتالیا را دارید و یا قصد دارید ویزای ایتالیا را برای اقامت در این کشور دریافت کنید حتما این موارد را در نظر داشته باشید.

[caption id="attachment_1362" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایتالیا ویزای ایتالیا[/caption]

 

[caption id="attachment_1360" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایتالیا ویزای ایتالیا[/caption]

تور ایتالیا

کشور ایتالیا یکی از کشورهای بسیار توریستی می باشد که سالانه مسافران بسیار زیادی را در خود می پذیرد، این کشور یکی از زیباترین کشور های دنیا می باشد که دارای جاذبه های گردشگری فوق العاده ای می باشد که بی شک در دنیا نظیر ندارند. حتما شما نیز تا به حال تعریف تور ایتالیا را شنیده اید جایی که بسیاری از زیبایی های طبیعی، تاریخی و ... در آن وجود دارد. در ادامه به معرفی و توضیح کوتاه درباره هر یک از جاذبه های گردشگری معروف ایتالیا می پردازیم.

جاذبه های گردشگری ایتالیا

آمفی تئاتر بزرگ کلسئوم یکی از زیباترین آمفی تئاتر های دنیا می باشد که از جاذبه های گردشگری کشور ایتالیا می باشد، شهر آبی ونیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری ایتالیا می باشد که کوچه های آن به صورت کانال هایی به یکدیگر وصل هستند و بر روی آن باید با قایق حرکت کرد، برج کج پیزا یکی از جالب ترین برج های دنیا می باشد که به صورت کج طراحی شده است و سالانه مسافران زیادی برای بازدید از این برج به شهر پیزا سفر می کنند، دریاچه کومو یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین جاذبه های طبیعی گردشگری در کشور ایتالیا می باشد، ساحل آمالفی نیز از دیگر جاذبه های گردشگری طبیعی کشور ایتالیا می باشد، این دریاچه جز میراث سازمان یونسکو می باشد.

[caption id="attachment_1363" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایتالیا ویزای ایتالیا[/caption]

ویزای ایتالیا

اگر قصد سفر به این کشور  را دارید و یا می خواهید اقامت این کشور را دریافت کنید و به این کشور مهاجرت کنید در ابتدا باید ویزای ایتالیا را دریافت کنید، برای گرفتن ویزای ایتالیا می توانید مدارک خود را به سفارت ایتالیا تحویل داده و منتظر بمانید تا دولت این کشور ویزای شما را تایید کند. در ادامه این مطلب قصد داریم توضیحاتی درباره انواع ویزای ایتالیا و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای ایتالیا بدهیم که در هنگام اقدام برای دریافت ویزای ایتالیا کمک شایانی به شما می کند.

[caption id="attachment_1364" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایتالیا ویزای ایتالیا[/caption]

انواع ویزای ایتالیا

ویزای ایتالیا را می توان به صورت کلی به دو قسمت تقسیم کرد: ویزای کوتاه مدت و ویزای بلند مدت. ویزای کوتاه مدت برای سفر کردن به این کشور به صورت کوتاه مدت کاربرد دارد سفرهای پزشکی، سفر های توریستی و سایر سفر هایی که در مدت کوتاهی می توانید از این کشور باز گردید. نوع دوم از ویزای ایتالیا ویزای بلند مدت می باشد، از این نوع از ویزای ایتالیا برای اقامت در این کشور استفاده می شود. ویزای بلند مدت نیز به چندین روش قابل دریافت می باشد که از نمونه های آن می توان به دریافت ویزای ایتالیا به صورت دائم از طریق تحصیل، کار، تاسیس شرکت، ازدواج و سایر روش های موجود می باشد که مهمترین آن ها همین 4 روش گفته شده می باشد. تور ایتالیا از بهترین های تور اروپا محسوب میگردد.

[caption id="attachment_1365" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایتالیا ویزای ایتالیا[/caption]

روش های دریافت انواع ویزای ایتالیا

ویزاهای کوتاه مدت روش خاصی برای دریافت ندارند و در صورت درخواست هرگونه ویزای کوتاه مدتی معمولا می توانید به سادگی این ویزای ایتالیا را دریافت کنید بنابراین فقط به دریافت ویزاهای بلند مدت ایتالیا و نحوه مهاجرت به ایتالیا و دریافت اقامت ایتالیا را توضیح می دهیم. یکی از بهترین روش ها برای دریافت ویزای بلند مدت ایتالیا دریافت ویزای ایتالیا از طریق تحصیل می باشد که جزو سریع ترین روش ها می باشد، یکی دیگر از روش های دریافت ویزای بلند مدت ایتالیا از طریق ازدواج می باشد که در این روش شما باید با یک فرد ایتالیایی ازدواج کنید، روش دیگر برای دریافت ویزای ایتالیا از طریق کار می باشد، اگر دارای تخصص خاصی می باشید می تونید اقدام به دریافت ویزای ایتالیا به صورت دائم کنید. دریافت ویزای ایتالیا از طریق تاسیس شرکت نیز روش بسیار خوبی برای دریافت ویزا و اقامت ایتالیا می باشد چرا که این کشور از کسانی که اقدام به تاسیس یک شرکت در ایتالیا کنند استقبال بسیار خوبی می کند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای ایتالیا

برای دریافت ویزای ایتالیا مدارکی را نیاز دارید که در ادامه به معرفی این مدارک می پردازیم. در ابتدا نیاز دارید که 7 قطعه عکس از خودتان با پس زمینه سفید داشته باشید که صورتتان به صورت کامل نمایان باشد، در ادامه باید کپی و اصل شناسنامه و کارت ملی خود را که به مهر و امضای وزارت خارجه و دادگستری در آمده اند را آماده کرده و ارائه دهید، باید برای دریافت ویزای ایتالیا باید از طریق آژانس های مسافرتی وقت سفارت ایتالیا را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو نمایید. تمامی پاسپورت های قبلی خود و نیز پاسپورت فعلی خود را ارائه دهید، یک مدرک معتبر از یک بانک معتبر که مبنی بر تمکن مالی شما باشد که این مدرک نیز باید به مهر و امضای وزارت خارجه و دادگستری در آمده باشد.

مشکلات پیش آمده هنگام دریافت ویزای کار ایتالیا

برای دریافت ویزای ایتالیا برای کار ممکن است با مشکلاتی روبه رو شوید، باید ابتدا از طریق آژانس های مسافرتی وقت سفارت ایتالیا را رزرو نمایید. یکی از این مشکلات اثبات نیت شما برای کار در این کشور می باشد که از مهم ترین نکات برای ویزای کار می باشد، نکته و شکل دوم تخصص شما می باشد چرا که این تخصص باید آن قدر خاص و حرفه ای باشد که دولت ایتالیا مجبور شود با درخواست شما موافقت کند چرا که در سرتاسر دنیا افراد بسیار زیادی هستند که خواهان دریافت اقامت ایتالیا می باشند و شما برای دریافت اقامت ایتالیا باید با این افراد رقابت کنید و ممکن است حتی مدت بسیار زیادی را نیز در صف بمانید تا درخواست شما مورد تایید قرار بگیرد و حتی ممکن است بعد از مدت زیادی منتظر ماندن این درخواست شما تایید نشود.

ویزای تحصیلی ایتالیا

یکی از روش های بسیار سریع برای دریافت ویزای ایتالیا دریافت ویزای تحصیلی این کشور می باشد در این روش شما باید دانشجویی بسیار مستعد باشید تا بتوانید این ویزا را دریافت کنید دانشگاه های کشور ایتالیا جزو بهترین دانشگاه های قاره اروپا می باشند و بنابراین شما برای دریافت ویزای تحصیلی در این کشور راه بسیار سختی را در پیش دارید. معمولا در مقطع لیسانس گرفتن ویزای تحصیلی بسیار سخت می باشد و این کار بیشتر در مقاطع فوق لیسانس و دکتری صورت می گیرد و برای آن نیز شما نیاز دارید تا کارهای علمی فراوانی را انجام داده باشید و مقالات بسیار زیادی را در زمینه تخصصی خودتان خوانده و حتی نوشته باشید و این کار نیز حاصل تلاشی بسیار زیاد می باشد به طوری که بتوانید با دانشجو های سایر کشور ها در این زمینه رقابت کنید.

[caption id="attachment_1370" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایتالیا ویزای ایتالیا[/caption]

توضیحاتی درباره ویزای ازدواج ایتالیا

اگر قصد دارید که ویزای ازدواج ایتالیا را دریافت کنید حتما باید به یک نکته توجه داشته باشید، اگر ازدواج شما سوری بوده و فقط به قصد دریافت ویزای ایتالیا این ازدواج صورت گرفته باشد و بعد از دریافت اقامت این کشور شما این ازدواج را ابطال کنید و طلاق بگیرید ممکن است مشکلات فراوانی در کشور ایتالیا برای شما ایجاد شود، با این کار اقامت شما در این کشور ابطال می شود و شما دیگر جزو تبعه این کشور محسوب نمی شوید، هم چنین این کشور مجاز می باشد که شما را مجازات کند، بنابراین در هنگام دریافت ویزای ایتالیا به صورت ازدواج با یک فرد ایتالیایی این نکته را به یاد داشته باشید. تور ایتالیا از بهترین های تور اروپا محسوب میشود.

[caption id="attachment_1372" align="aligncenter" width="780"]ویزای ایتالیا ویزای ایتالیا[/caption]

مزیت های دریافت ویزای ایتالیا به صورت تاسیس شرکت

یکی از بهترین روش ها برای گرفتن اقامت ایتالیا تاسیس شرکت در این کشور می باشد، بسیاری از کشورهای اروپایی از این که شخصی در کشورشان یک شرکت را تاسیس کند و یا این که یکی از شعبه های سایر شرکت ها را در این کشور افتتاح کند نهایت استقبال را می کنند کشور ایتالیا نیز از این قاعده جدا نیست و شما می توانید با تاسیس یک شرکت جدید در این کشور و یا افتتاح یک شعبه از یک شرکت اروپایی دیگر در این کشور نهایت رضایت مسئولین این کشور را جلب کنید و همین امر باعث می شود به سادگی ویزای شما را صادر کنند و شما بتوانید در این کشور اقامت کنید، در بسیاری از مواقع علاوه بر اقامت خودتان اقامت خانواده شما را نیز صادر می کنند که در نهایت راحتی به کار خود بپردازید.

سفر به کل اروپا با ویزای ایتالیا

کشور ایتالیا جزو کشورهای عضو ویزای شینگن می باشد و شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر با دریافت ویزای ایتالیا به صورت کاملا قانونی در بیشتر کشورهای اروپایی حضور پیدا کنید بدون این که نیاز داشته باشید که ویزای جدیدی را برای خود تهیه کنید. این فرصت، فرصت بسیار مناسبی است که با سفر به سایر کشورهای اروپایی با جاذبه های گردشگری این کشور ها و در کل این قاره بیشتر آشنا شوید، با شرکت در همایش های علمی که در سایر کشورهای اروپایی برگزار می شود موقعیت علمی خود را ارتقا دهید و با سفر کردن به سایر کشور ها بتوانید از لحاظ شغلی تجربه های جدیدی را بدست آورده و از آن ها برای پیشرفت خود استفاده کنید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت ایتالیا ، ویزای ایتالیا ، تور ایتالیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

تور اسلوونی سفری دیگر

تور اسلوونی

تور اسلوونی

امروزه افراد زیادی تمایل دارند به جمهوری اسلوونی سفر کنند و از جاذبه های گردشگری و توریستی این شهر با تور اسلوونی دیدن کنند. جمهوری اسلوونی دارای جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار زیادی است که خاطراتی بیادماندنی برای همه توریستان و گردشگران به ارمغان می آورد. این کشور یکی از بهترین کشورها برای بازدید و تفریح می باشد. شما نیز اگر می خواهید با تور اسلوونی به بازدید این کشور پهناور زیبا و بزرگ بروید، بهتر است این مطالب مفید را بخوانید تا از تمامی لحظات این سفر بهترین استفاده را ببرید. جهت اخذ ویزای اسلوونی باید از طریق آژانس های مسافرتی وقت سفارت اسلوونی را رزرو نمایید.

کشور اسلوونی

جمهوری اسلوونی کشوری در جنوب اروپای مرکزی قرار دارد. پایتخت این کشور لیوبلیانا است. این کشور دارای همسایگان هم مرزی مانند ایتالیا، اتریش، کرواسی و مجارستان می باشد. اقتصاد کشور اسلوونی بسیار عالی است و وضعیت اجتماعی آنها بسیار پیشرفته است. این کشور دارای یک جمهوری پارلمانی می باشد. کشور اسلوونی پل ارتباطی شبه جزیره بالکان با غرب و مرکز اروپا است. بیشتر مردم کشور اسلوونی مسیحی هستند و بقیه پیرو سایر مذاهب هستند. واحد پول کشور اسلوونی یورو است و مردم به زبان اسلوونیایی صحبت می کنند. این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا می باشد.
کشور اسلوونی دارای مناطق کوهستانی بسیار زیادی است و دارای دو میلیون و شصت هزار نفر جمعیت می باشد. گردشگران این کشور می توانند با تور اسلوونی از تمامی جاذبه های توریستی و گردشگری آن بازدید کنند.

[caption id="attachment_2805" align="aligncenter" width="780"]تور اسلوونی تور اسلوونی[/caption]

آب و هوای اسلوونی

کشور اسلوونی دارای آب و هوای بسیار خوب و منحصر بفردی می باشد. این کشور آب و هوای مدیترانه ای دارد. در فصل تابستان این کشور دارای آب و هوای معتدل و خوب است و در فصل زمستان آب و هوای آن سرد و مطلوب می باشد. این کشور دارای مناطق کوهستانی و جنگلی زیادی است که آب و هوای این مناطق در فصل تابستان برای گردش و تفریح بسیار مناسب هستند. در این کشور در فصل زمستان میزان بارندگی بسیار زیاد است. این کشور در هر فصلی زیبایی های خاصی دارد که گردشگران با تور اسلوونی می توانند از آنها بازدید کنند. جهت اخذ ویزای توریستی اسلوونی باید وقت سفارت اسلوونی را رزرو نمایید.

بهترین زمان سفر به اسلوونی

همانطور که گفته شد کشور اسلوونی دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که با سواحل زیبا و آب های خاطره انگیز بهترین مکان سفر برای گردشگران تور اسلوونی می باشد. بهترین زمان سفر به این کشور با تور اسلوونی فصل بهار و تابستان می باشد که دارای آب و هوای بسیار مطلوب و مناسبی است و هر نقطه آن چیزی برای دیدن دارد. البته فصل پاییز این کشور خالی از لطف نیست و زیبایی خاص خود را دارد. در صورتی که شما علاقمند به بارن باشید می توانید در فصل زمستان از جاذبه های این کشور دیدن کنید و خاطره ای بیادماندنی از تور اسلوونی داشته باشید.

[caption id="attachment_2804" align="aligncenter" width="780"]تور اسلوونی تور اسلوونی[/caption]

جاذبه های گردشگری کشور اسلوونی

کشور اسلوونی دارای مناظری خیره کننده و شگفت انگیز است که یک بهشت برای مسافرین و گردشگران می باشد. جاذبه های گردشگری این کشور برای مسافرین تور اسلوونی آنقدر زیاد هستند که آنها را با فرهنگ و شرایط زندگی مردم آشنا می کند. این کشور با مناطق سرسبز و طبیعت های زیبای خود یکی از بهترین کشورهای مورد پسند گردشگران کشورهای اروپایی می باشد.

[caption id="attachment_2803" align="aligncenter" width="780"]تور اسلوونی تور اسلوونی[/caption]

چند جاذبه اسلوونی

• بلد. همانطور که گفته شد این کشور دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که بلد از این قاعده مستثنی نیست. در این شهر کوچک دریاچه کوچکی وجود دارد. افرادی که علاقمند به قایق سواری هستند می توانند برای ماجراجویی سوار بر قایق شوند و به وسط دریاچه بروند. اطراف این دریاچه زیبا مکانی عالی برای پیاده روی و دوچرخه سواری می باشد. در این شهر پیست های اسکی مختلفی وجود دارد که مسافرین تور اسلوونی می توانند از بهترین لحظات خود در این شهر لذت ببرند.
• غارهای شگوجان. این غارها به ثبت یونسکو رسیده است و یکی از مرتفع ترین غارهای اروپا می باشد. این غارها در یک دره قرار دارند و مسافرین از طریق یک پل از یک سو به سوی دیگر می روند. در این غارها ستون های استالاکتاتی و استالاگمیتی وجود دارد که با تور اسلوونی می توانید شاهد گونه های مختلف خفاش در آنها باشید.
• موزه فضای باز رگاتک. این موزه در یک فضای باز قرار دارد. در این موزه می توانید درباره تمامی رسم ها و سنت های اسلوونی اطلاعاتی کسب کنید. با تور اسلوونی می توانید تجربه هایی مانند پختن نان، سبد و زیور آلات را امتحان کنید. وجود یک عمارت قدیمی شیوه زندگی قرن هجدهم را به مردم و مسافرین تور اسلوونی آموزش می دهد.
• قلعه پریجاما. این قلعه یکی از قلعه های تاریخی شهر اسلوونی می باشد که بیش از ۱۲۰ متر ارتفاع این غار می باشد. این قلعه تاریخی قدمتی ۷۰۰ ساله دارد که یک شوالیه معروف در ان زندگی می کرده است. این قلعه خانه نمایش ها و مسابقات می باشد. مسافرین تور اسلوونی می توانند با بازدید از غار خاطراتی خوب برای خود به ارمغان بیاورند.
• دره سوچا. رودخانه ای به همین نام در این دره قرار دارد که زیبایی خاصی دارد. در این دریاچه می توان قایق سواری کرد و از مناظر اطراف لذت برد. البته مسافرین تور اسلوونی می توانند با اسب سواری در این مسیرها از تمامی مناظر اطراف این منطقه بازدید کنند. تور اسلوونی بهترین موقعیت بازدید از این مناطق است.

رستوران های کشور اسلوونی

یکی از مهم ترین چیزهایی که در زمان سفر به کشور اسلوونی حائز اهمیت می باشد رستوران و تنوع غذایی این کشور می باشد. در هر منطقه ای از این کشور پهناور بروید می توانید به رستوران ها و کافه ها بروید از غذاهای سنتی و بین المللی آنها لذت ببرید. برای مثال در رستوران گستیلنا نا گرادو بهترین غذاها برای شما سرو می شود به گونه ای که احساس می کنید یک پادشاه هستید. می توانید بهترین سوپ ها و خورشت های رنگارنگ را بخورید و لذت ببرید. البته بهتر است بدانید که در این کشور رستوران فلافل نیز وجود دارد که در ان غذاهای عربی سرو می شود. رستوران های این کشور بهترین تجربه برای گردشگران تور اسلوونی می باشد که خاطره ی نمادین برای آنها به ارمغان می آورد. رستوران های دیگر آن ریبکا، لولیتا، جولیجا، کافه لی پتیت، والواسور و ... است.

 

[caption id="attachment_2801" align="aligncenter" width="780"]تور اسلوونی تور اسلوونی[/caption]

 

[caption id="attachment_2802" align="aligncenter" width="780"]تور اسلوونی تور اسلوونی[/caption]

هتل های مجلل این کشور

همانطور که گفته شد کشور اسلوونی یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و دارای هتل های ۵ ستاره و ۷ ستاره زیادی می باشد. این کشور دارای بهترین هتل های مجلل می باشد که تمامی این هتل از بهترین امکانات روز و مدرن بهرمند هستند. هتل های کشور اسلوونی در بهترین موقعیت شهر قرار دارند و بهترین ویو را از اتاق های این شهر را می توان دید. اتاق های این هتل ها فرصتی ایده آل برای استراحت هستند و دارای امکاناتی مانند مبلمان های شیک و تلویزیون و یخچال و مینی بار می باشد. در این هتل ها بهترین رستوران ها و کافه نیز قرار دارد.

[caption id="attachment_2800" align="aligncenter" width="780"]تور اسلوونی تور اسلوونی[/caption]

فستیوال های اسلوونی

هر ساله در کشور اسلوونی فستیوال های مختلفی برگزار می شود. بیشتر مسافرین تور اسلوونی برای بازدید از این فستیوال ها وارد این کشور می شوند. فستیوال های برگزار شده در این کشور بسیار جذاب و دیدنی هستند. افرادی که می خواهند به بازدید از این فستیوال ها بروند بهتر است فصل بهار و تابستان را انتخاب کنند. در این دو فصل بهترین فستیوال های موسیقی و جشن ها برگزار می شود و افراد می توانند از تمامی لحظات حضور خود با تور اسلوونی لذت ببرند.

تور اسلوونی

مسافرین و گردشگرانی که می خواهند از طبیعت زیبای اسلوونی بازدید کنند می توانند با تور اسلوونی همراه شوند و به بازدید از این شهر بروند. آژانس های مسافرتی معتبر در این تورها بهترین امکانات سفر را برای مسافرین فراهم میکنند تا مردم بتوانند با خیالی راحت به سفر بروند و از هر لحظه سفر خود با تور اسلوونی لذت ببرند. در آژانس های مسافرتی معتبر بهترین کارشناسان وجود دارند که خدمات خرید و رزرو بلیط، رزرو هتل، گردش و تفریح در شهرهای مختلف را به مسافرین ارائه می دهند. شما نیز اگر قصد سفر به کشور اسلوونی را دارید می توانید با تور اسلوونی همراه شوید. این تورها به کم ترین قیمت بهترین خدمات را ارائه می دهند. هدف اصلی از این تورها ارائه بهترین خدمات به مشتری و رضایت و امنیت آنها می باشد.

آژانس مسافرتی سفری دیگر مجری مستقیم وبی واسطه در خصوص تور اسلوونی ، سفر به اسلوونی و وقت سفارت اسلوونی . تلفن تماس ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۰۷ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

هزینه زندگی در آلمان سفری دیگر

هزینه زندگی در آلمان

هزینه زندگی در آلمان

در همه ی جهان یکی از مسائلی که همیشه مورد بررسی قرار می گیرد هزینه ها برای زندگی است که از این نظر هزینه زندگی در آلمان روی همه ی شهر و کشور ها را سفید کرده است.همان طور که گفته شد هزینه زندگی در آلمان بسیار بالا می باشد و به همین خاطر ما به این موضوع می پردازیم و آن را باز می کنیم. با وجود هزینه های بالا بسیاری از گردشگران همه ساله با استفاده از تور آلمان و تور اروپا به این کشور صنعتی سفر می کنند.

 

در مورد هزینه زندگی در آلمان

معمولا کشور آلمان یکی از کشور هایی است که افراد زیادی مایل هستند تا چه برای تحصیل، چه برای کار، چه برای سرمایه گذاری و ... که به این کشور بیایند و دانستن و مطلع شدن از هزینه زندگی در آلمان اولین گامل برای سفر به این کشور برای هر کاری می باشد.

معمولا افرادی که در مورد هزینه زندگی در آلمان می دانند در کل یک گام از بقیه جلو هستند و کمتر به مشکل می خورند و به تنها افرادی که بسیار پیشنهاد می شود در مورد هزینه زندگی در آلمان بدانند افراد دانشجو هستند که برای تحصیل به این کشور آمده اند.

کشور آلمان یکی از کشور های پر هزینه است که تقریبا شما برای هر چیز کوچکی باید پول بدهید و حال ما در ادامه ریز هزینه زندگی در آلمان را مورد بررسی قرار می دهیم.

[caption id="attachment_9045" align="aligncenter" width="780"]در مورد هزینه زندگی در آلمان در مورد هزینه زندگی در آلمان[/caption]

در مورد ریز قیمت ها و هزینه زندگی در آلمان

کشور آلمان از کشور های بزرگ در قسمت صنعت به حساب می آید به طوری که رتبه ی سوم را در این زمینه بعد از ژاپن و آمریکا به خود اختصاص داده است و همچنین این کشور از آن دسته کشور هایی است که از نظر اقتصادی در حال می باشد و امروزه نیز این روند را ادامه داده است و این کشور در زمینه هایی هم چون پزشکی و مهندسی بسیار مطرح می باشد.

درست است که کشور آلمان در صنعت بسیار قوی است و نیاز های خود را تامین می کند اما کشور محتاج به واردات مواد اولیه می باشد.

در کشور آلمان سطح درآمد با سطح زندگی به طور تقریبی برابر است به طوری که در فرد آلمانی به طور میانگین در ساعت 8.5 یورو در آمد دارد و همچنین افرادی که در رشته ای خاص فرق التحصیل شده اند بسته به سابقه ی کاری خود از 2500 تا 6000 یورو درآمد دارند و باید که گفته این مبلغ برای پزشکان کمی بالا تر می رود.

هر کسی که به این کشور سفر می کند نگران هزینه زندگی در آلمان می باشد اما باید گفت که در شهر های مختلف آلمان هزینه ها متفاوت است اما این مورد بسیار بدیهی است که هزینه زندگی در شهر بزرگ بیشتر از شهر های کوچک این کشور باشد ولی به طور متوسط برای یک زندگی ایده آل ماهانه به 600 تا 800 یورو نیازمند هستید.

آلمان شهر های مهم زیادی هم چون برلین، فرانکفورت، مونیخ، هامبورگ و ... دارد که هزینه های زندگی بالایی هم دارند اما بالا ترین هزینه زندگی در آلمان به شهر برلین اختصاص دارد چرا که پایتخت این کشور به حساب می آیند.

در ادامه هزینه زندگی در آلمان را در بخش های مختلف بررسی می کنیم.

[caption id="attachment_9043" align="aligncenter" width="780"]در مورد ریز قیمت ها و هزینه زندگی در آلمان در مورد ریز قیمت ها و هزینه زندگی در آلمان[/caption]

1. هزینه های خوراکی های وغذا ها در کشور آلمان

یکی از مهم ترین بخش های هزینه زندگی در آلمان، قسمت خورد و خوراک می باشد که نمی شود از آن صرف نظر کرد حتی مسافران تور آلمان و تور اروپا نیز برای این مساله اهمیت خاصی قائل هستند و ما به چند مورد از این خوردنی ها اشاره کرده ایم.

* هزینه ای که یک فرد باید برای یک وعده غذایی در رستوران معمولی بپردازند به صورت میانگین 8 یورو می باشد.

* هزینه ای که دو فرد باید برای یک وعده غذایی در رستوران متوسط بپردازند به صورت میانگین 40 یورو می باشد.

* هزینه ی یک وعده غذایی آن هم برای یک نفر به صورت مک و همرا با موسیقی به صورت میانگین 7 یورو می باشد.

* هزینه ی نوشیدنی های داغی همچون کاپو چینو به صورت میانگین 2.5 یورو می باشد.

* هزینه ای که یک فرد باید برای خوردن یک نوشابه پپسی 0.33 لیتری بپردازد به صورت میانگین 2 یورو می باشد.

* هزینه ای که یک فرد باید برای خورد یک بطری آب 0.33 لیتری بپردازد به صورت میانگین 1.5 یورو می باشد.

[caption id="attachment_9047" align="aligncenter" width="780"]هزینه های خوراکی های وغذا ها در کشور آلمان هزینه های خوراکی های وغذا ها در کشور آلمان[/caption]

2. هزینه های مواد مورد نیاز در کشور آلمان

هزینه زندگی در آلمان علاوه بر خوراکی و غذا ها شامل مواد مورد نیاز برای زندگی نیز می شود که در زیر به آن ها می پردازیم.

* هزینه ی هر یک لیتر شیر در کشور آلمان معادل 0.8 یورو می باشد.

* هزینه ی خرید یک نان 500 گرمی در کشور آلمان معادل 1.5 یورو می باشد.

* هزینه ی هر یک کیلو برنج سفید در کشور آلمان معادل 2 یورو می باشد.

* هزینه ی یک شانه ی تخم مرغ که 12 عدد تخم مرغ دارد در کشور آلمان معادل 2 یورو می باشد.

* هزینه ی خرید پنیر محلی یک کیلویی در کشور آلمان معادل 9 یورو می باشد.

* هزینه ی خرید سینه ی مرغ با یک کیلو وزن در کشور آلمان معادل 7.5 یورو می باشد.

* هزینه ی خرید گوشت قرمز گاو با یک کیلو وزن در کشور آلمان معادل 13 یورو می باشد.

* هزینه ی خرید یک کیلو سیب، موز، پرتقال و گوجه فرنگی در کشور آلمان معادل 2 یورو و همچنین هزینه ی خرید سیب زمینی و کاهو معادل 1 یورو می باشد.

* هزینه ی خرید یک پاکت سیگار مارلبورو در کشور آلمان معادل 5.5 یورو می باشد.

[caption id="attachment_9046" align="aligncenter" width="780"]هزینه های مواد مورد نیاز در کشور آلمان هزینه های مواد مورد نیاز در کشور آلمان[/caption]

3. هزینه های حمل و نقل در کشور آلمان

از دیگر مواردی که شامل هزینه زندگی در آلمان می شود همین هزینه حمل و نقل می باشد اما این گزینه معمولا مهم نمی باشد و می توان از آن صرفه نظر کرد ولی در زیر به آن ها نیز می پردازیم.

* هزینه ی یک بلیط آن هم به صورت یک طرفه در حدود 3 یورو می باشد.

* هزینه ی یک بلیط عبور ماهانه با قیمتی ثابت در حدود 80 یورو می باشد.

* هزینه ی یک تاکسی با تعرفه ای معمولی در حدود 4 یورو می باشد.

* هزینه ی یک تاکسی با مسیر یک کیلومتری و با تعرفه ی معمولی در حدود 2 یورو می باشد و همچنین هزینه ی انتظار یک تاکشی به مدت یک ساعت در حدود 30 یورو می باشد.

* هزینه ی هر لیتر بنزین در کشور آلمان در حدود 1.5 یورو می باشد.

[caption id="attachment_9045" align="aligncenter" width="780"]هزینه های حمل و نقل در کشور آلمان هزینه های حمل و نقل در کشور آلمان[/caption]

4. هزینه های برق، آب و اینترنت در کشور آلمان

از دیگر چیز هایی که در هزینه زندگی در آلمان می توان پیدا کرد هزینه ی قبض های برق، آب، اینترنت و ... است که همه ی مردم کشور آلمان مجبور به پرداخت آن هستند.

* هزینه ی کلی یک وسیله ی گرمایشی یا سرمایشی، برق، آب و ... به صورت میانگین 210 یورو می باشد.

* هزینه ای که برای یک دقیقه مکالمه باید بپردازیم به صورت میانگین 0.10 یورو می باشد.

* هزینه ای که شما برای یک اینترنت خانگی با سرعت 10 مگا بایت و حجمی نا محدود باید بپردازید به صورت میانگین 25 یورو می باشد.

[caption id="attachment_9049" align="aligncenter" width="780"]هزینه های برق، آب و اینترنت در کشور آلمان هزینه های برق، آب و اینترنت در کشور آلمان[/caption]

5. هزینه ی ورزش و تفریح در کشور آلمان

همان طور که گفته شد هزینه زندگی در آلمان شامل هر چیزی می شود و شما برای آن ها باید هزینه بپردازید و حال نوبت به هزینه ورزش و تفریح می رسد که در مورد آن توضیح می دهیم.

* هزینه ی ماهانه برای رفتن به سالن بدن سازی برای یک فرد بالغ در حدود 26 یورو می باشد.

* هزینه ی اجاره یک زمین تنیس آن هم به مدت یک ساعت در حدود 16 یورو می باشد.

* هزینه ی خرید یک بلیط سینما در کشور آلمان در حدود 10 یورو می باشد.

6. هزینه ی خرید پوشاک و کفش در کشور آلمان

* برای خرید یک شلوار از کشور آلمان باید حدود 73.5 یورو را بپردازید.

* در کشور آلمان برای خرید یک لباس تابستانی باید حدود 28.5 یورو را بپردازید.

* قیمت یک جفت کفش ورزشی در کشور آلمان در حدود 78 یورو می باشد.

7. هزینه ی اجاره خانه در کشور آلمان

از اصلی ترین و مهم ترین هزینه زندگی در آلمان باید به اجاره خانه ها اشاره کرد چرا که این هزینه ها بخش کلی از هزینه زندگی در کشور آلمان را تشکیل می دهند که به آن ها می پردازیم.

* هزینه ی اجاره یک آپارتمان با یک خواب در قسمت مرکز شهر 673 یورو می باشد.

* هزینه ی اجاره یک آپارتمان با یک خواب در قسمت کناری شهر 453 یورو می باشد.

* هزینه ی اجاره یک آپارتمان با سه خواب درقسمت مرکز شهر 1305 یورو می باشد.

* هزینه ی اجاره یک آپارتمان با سه خواب درقسمت کناری شهر 990 یورو می باشد.

* هزینه ی خرید هر متر مربع از آپارتمان ها در قسمت مرکز شهر 3998 یورو می باشد.

* هزینه ی خرید هر متر مربع از آپارتمان ها در قسمت کناری شهر 2440 یورو می باشد.

[caption id="attachment_9044" align="aligncenter" width="780"]هزینه ی اجاره خانه در کشور آلمان هزینه ی اجاره خانه در کشور آلمان[/caption]

نتیجه گیری در مورد هزینه زندگی در آلمان

همان طور که توضیح داده شد و خواندید هزینه زندگی در آلمان نستبا بالا می باشد و هر کسی از عهده آن بر نمی آید و برای همین قبل از سفر و یا مهاجرت به این کشور در مورد هزینه زندگی در آلمان تحقیق کنید تا در این کشور به مشکل بر خورد نکنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط آلمان، وقت سفارت آلمان، ویزای آلمان، تور آلمان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۰۷ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

هزینه زندگی در بلژیک سفری دیگر

هزینه زندگی در بلژیک

هزینه زندگی در بلژیک

کشور بلژیک یکی از کشور های پیشرفته و مستقل اروپایی است. این کشور با داشتن جاذبه های گردشگری متنوع یکی از بهترین مقاصد گردشگری در دنیا می باشد. هزینه زندگی در بلژیک با توجه به سطح زندگی بالای مردم این کشور کمی بالا می باشد. هزینه زندگی در بلژیک شامل محلی برای سکونت، وعده های غذایی و لباس می باشد. کشور بلژیک دارای مراکز خرید مجهز و مدرنی می باشد. در اینجا به نکاتی راجع به میزان هزینه زندگی در بلژیک و جاذبه های این کشور اشاره می کنیم.

کشور بلژیک

کشور بلژیک یکی از کشور های غرب اروپا است که دارای شرایط اقتصادی و سیاسی مناسبی می باشد. کشور بلژیک با داشتن سی هزار کیلومتر مربع وسعت صدوسی ونهمین کشور دنیا از لحاظ وسعت می باشد. کشور بلژیک با کشور هایی همچون آلمان، هلند، فرانسه و لوکزامبورگ هم مرز می باشد. کشور بلژیک جزو کشور های عضو پیمان شینگن می باشد. همه ساله گردشگران زیادی با استفاده از تور بلژیک و تور اروپا به این کشور سفر می کنند. بیشتر مردم کشور بلژیک به زبان هلندی صحبت می کنند. علاوه بر زبان هلندی، تکلم به زبان های فرانسوی و آلمانی نیز در این کشور رایج می باشد. پایتخت کشور بلژیک شهر بروکسل است که یکی از مراکز سیاسی مهم دنیا می باشد. کشور بلژیک دارای آب و هوایی معتدل و مرطوب می باشد. میانگین حقوقی در کشور بلژیک نسبت به سایر کشور ها کمی بالاتر است. هزینه زندگی در بلژیک نسبتا بالا می باشد. با توجه به صنعتی بودن و پیشرفته بودن این کشور هزینه های اقامت و زندگی روزمره نسبت به سایر کشور ها بالاتر است. هزینه زندگی در بلژیک شامل موارد مختلفی می شود که در این مقاله به تعدادی از آن ها اشاره شده است.

[caption id="attachment_9031" align="aligncenter" width="780"]کشور بلژیک کشور بلژیک[/caption]

هزینه زندگی در بلژیک و هزینه اجاره آپارتمان

هزینه زندگی در بلژیک و اقامت در آپارتمان با توجه به محدوده قرار گیری آن متفاوت می باشد. هزینه اجاره آپارتمان ها در کشور بلژیک متناسب با مساحت هر آپارتمان و منطقه قرار گیری آن متفاوت می باشد. هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر در کشور بلژیک به طور متوسط در حدود ماهیانه هفتصدوهفتاد یورو می باشد. این میزان هزینه برای آپارتمان های حومه شهر به ششصدوپنجاه یورو کاهش می یابد. همچنین هزینه اجاره در آپارتمان های سه خوابه در مرکز شهر به طور متوسط حدود هزاروچهارصد یورو می باشد. این میزان هزینه برای همین آپارتمان در حومه شهر در حدود 112 یورو است.

[caption id="attachment_9032" align="aligncenter" width="780"]هزینه های زندگی در بلژیک و هزینه اجاره آپارتمان هزینه زندگی در بلژیک و هزینه اجاره آپارتمان[/caption]

هزینه زندگی در بلژیک و هزینه اخذ ویزای بلژیک

با توجه به عضویت کشور بلژیک در پیمان شینگن، شما می توانید با اخذ ویزای این کشور به سایر کشور های عضو این پیمان سفر کنید. هزینه اخذ ویزای کشور بلژیک برای افراد بزرگسال در حدود 60 یورو می باشد. این میزان هزینه برای ویزا های کوتاه مدت می باشد. هزینه اخذ ویزا برای کودکان دارای سن بین 6 تا 12 سال این هزینه در حدود 35 یورو می باشد. کودکان زیر 6 سال نیازی به پرداخت هزینه ندارند.

[caption id="attachment_9036" align="aligncenter" width="780"]هزینه های زندگی در بلژیک و هزینه اخذ ویزا این کشور هزینه زندگی در بلژیک و هزینه اخذ ویزا این کشور[/caption]

هزینه زندگی در بلژیک و هزینه وعده های غذایی

همانطور که گفته شد هزینه ی وعده های غذایی در کشور بلژیک بالا می باشد. یک وعده غذا در رستوران های متوسط کشور بلژیک به همراه نوشیدنی در حدود 25 یورو هزینه دارد. سیب زمینی سرخ کرده از جمله خوراک های بسیار پرطرفدار کشور بلژیک بوده و در حدود 4 یورو قیمت دارد. فست فود ها در کشور بلژیک هزنه های کمتری دارد. هزینه هر وعد غذای فست فود در بلژیک 12 یورو می باشد. ساندویچ پانوس از جمله غذا های معروف و لذیذ کشور بلژیک است که نسبتا ارزان می باشد.

هزینه زندگی در بلژیک و هزینه حمل و نقل عمومی در این کشور

کشور بلژیک دارای حمل و نقل درون شهری و برون شهری بسیار پیشرفته ای است. شهر بروکسل در این شکور دارای انواع وسایل برای حمل و نقل مسافران می باشد. قیمت بلیط مترو در اکثر نقاط کشور بلژیک بین 2 تا 3 یورو می باشد. هزینه سفر بین شهر های بلژیک بین 9 تا 14 یورو است. بلیط اتوبوس نیز بین در حدود 10 یورو می باشد. استفاده از حمل و نقل عمومی هزینه زندگی در بلژیک برای شما بسیار پایین می آورد.

[caption id="attachment_9037" align="aligncenter" width="780"]هزینه های زندگی در بلژیک و هزینه حمل و نقل هزینه زندگی در بلژیک و هزینه حمل و نقل[/caption]

بازدید جاذبه های گردشگری معروف کشور بلژیک

کشور بلژیک دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوعی است. خرید بلیط بازدید از این جاذبه ها از جمله هزینه زندگی در بلژیک می باشد که گاهی گران نیز هستند. شهر بروکسل این کشور دارای بناها و جاذبه های گردشگری متنوعی می باشد. همراه داشتن کارت گردشگری برای بازدید از جاذبه های گردشگری هزینه زندگی در بلژیک را کاهش می دهد. در اینجا به تعدادی از این جاذبه ها اشاره می کنیم.

دره  موز

یکی از جاذبه های طبیعی و زیبای کشور بلژیک دره موز می باشد. این منطقه کوهستانی زیبا یکی از بهترین مناطق برای جنگل گردی و تماشای مناظر زیبای این کشور می باشد. این منطقه دارای مسیر دوچرخه سواری می باشد که برای ورزشکاران نیز مناسب می باشد. علاوه بر زیبایی های طبیعی این منطقه ارگ های تاریخی زیادی در کوه های اطراف این دره قرار دارد که زیبایی این منطقه را دو چندان کرده است.

کلیسای سنت پیتر

یکی از کلیسا های دیدنی که معماری آن مربوط به دوره گوتیک است، کلیسای سنت پیتر می باشد. این کلیسای زیبا که در شهر لوون کشور بلژیک قرار دارد هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر می باشد. امروزه این کلیسا تبدیل به موزه شده و شامل نقاشی ها و آثار ارزشمند هنری می باشد.

[caption id="attachment_9033" align="aligncenter" width="780"]کلیسای سنت پیتر کلیسای سنت پیتر[/caption]

هزینه زندگی در بلژیک و خرید در این کشور

یکی از موارد دیگر در هزینه زندگی در بلژیک، خرید از مراکز خرید مختلف این کشور است. کشور بلژیکدارای مراکز خرید مجهز و مدرنی می باشد. مرکز خرید ولووه یکی از مراکز خرید مدرن و زیبای شهر بروکسل است. این مرکز خرید زیبا دارای معماری مدرن اروپایی می باشد. انواع پوشاک و لوازم الکترونیکی در این مرکز خرید موجود می باشد. با توجه به قیمت نسبتا بالای اجناس در این بازار هزینه زندگی در بلژیک با خرید از بازار های مدرن این شهر بالا می رود. بسیاری از مسافرات تور بلژیک و تور اروپا برای خرید در این کشور به سراغ این مراکز خرید زیبا و مدرن می شوند.

[caption id="attachment_9034" align="aligncenter" width="780"]هزینه های زندگی در بلژیک و خرید در این کشور هزینه زندگی در بلژیک و خرید در این کشور[/caption]

نکات مهم در سفر به بلژیک

هزینه زندگی در بلژیک به عواملی مختلفی وابسته است. محل اقامت شما و وسعت آپارتمان اجاره شده در میزان اجاره تاثیر زیادی دارد. برای اخذ اقامت در کشور بلژیک باید مدارک مورد نیاز را به سفارت این کشور در وقت سفارت بلژیک رزرو شده خود ارائه دهید. برای اخذ هر یک از انواع ویزا های کشور بلژیک شما نیاز به اخذ وقت سفارت بلژیک دارید. یک ماه قبل از عزیمت به بلژیک درخواست ویزای بلژیک خود را بدهید تا شرایط برای سفر مهیا باشد. رسید پرداختی هتل و بلیط هواپیما را بعد از پاسخ مثبت ویزا ارائه دهید. همانطور که گفته تعداد زیادی از کشور ها عضو پیمان شینگن می باشند که با گرفتن ویزای بلژیک از طریق هر کشوری می توانید به سایر کشور های عضو پیمان سفر کنید. توجه کنید برای اقامت در کشور بلژیک با توجه به بالا بودن میزان هزینه زندگی در بلژیک مقدار لازم پول همراه خود داشته باشید.

[caption id="attachment_9035" align="aligncenter" width="780"]نکات مهم در سفر به بلژیک نکات مهم در سفر به بلژیک[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بیواسطه در خصوص بلیط بلژیک، وقت سفارت بلژیک ، ویزای بلژیک ، تور بلژیک و تور اروپا میباشد.

۰۷ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

تور اسلواکی سفری دیگر

تور اسلواکی

تور اسلواکی

کشور اسلواکی یکی از کشورهای اروپای مرکزی می باشد که با داشتن جاذبه ها و دیدنی های زیاد، تبدیل به یکی از اهداف گردشگری گردیده است. تور اسلواکی این امکان را فراهم می کند تا افراد با خیال راحت از سفر خود لذت ببرند و اطلاعات جامع و کاملی درباره کشور اسلواکی بدست آورند. این کشور با وجود کوچک بودن، جاذبه های بسیار زیادی دارد و باعث شده است گردشگران این کشور را نیز در لیست سفرهای تفریحی خود قرار دهند. آژانس ها و شرکت های مسافربری مختلف، تورهای متنوعی با قیمت های گوناگون ارائه داده اند که شما می توانید با توجه به شرایط و محدودیت های خود، مناسب ترین را از میان آن ها برای خود انتخاب کنید.

کشور اسلواکی
کشور اسلواکی کشوری است که تا دهه ۹۰ با نام چکسلواکی شناخته می شد. کشور اسلواکی با داشتن دمای معتدل و مرطوب و قرار گرفتن در منطقه ای نیمه کوهستانی، بسیار مورد پسند گردشگران قرار گرفته است و از اینرو افراد زیادی برای رزرو تور اسلواکی اقدام می کنند. این کشور با داشتن جمعیتی نزدیک به ۶ میلیون نفر، در همسایگی کشورهای جمهوری چک، لهستان، اتریش، مجارستان و اوکراین قرار گرفته است. اسلواکی از نظر اقتصادی جایگاه ویژه ای دارد؛ از اینرو افراد زیادی کشور اسلواکی را برای سرمایه گذاری، کار یا اقامت انتخاب می کنند. کشور اسلواکی یکی از کشورهای عضو اتحادیه شینگن است؛ بنابراین شما می توانید با رزرو تور اسلواکی، در صورت داشتن وقت، به سایر کشورهای اروپایی نیز سفر کنید. دین رسمی این کشور مسیحی بوده و پایتخت آن براتیسلاوا می باشد. جهت اخذ ویزای اسلواکی باید وقت سفارت اسلواکی را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو نمایید.

[caption id="attachment_2787" align="aligncenter" width="780"]تور اسلواکی تور اسلواکی[/caption]

جاذبه های گردشگری اسلواکی
یکی از علل اصلی وجود تور اسلواکی، نقاط دیدنی و جاذبه های گردشگری بی شمار این کشور می باشد. وجود کافه های متنوع در سطح شهر، شهرهایی با قلعه های تاریخی، کلیساها و همچنین جنگل های انبوه باعث جذابیت بیش از پیش این کشور شده است. شما با شرکت در تور اسلواکی می توانید از موزه ها، دریاچه های یخ زده، شهرهای بزرگ، پیست های اسکی و غارها بازدید کنید و از مناظر آن ها لذت ببرید. برای مثال علاقه مندان به معماری دوران رنسانس، می توانند در تور اسلواکی خود از شهر لوچا بازدید کنند. آثار باستانی این شهر باعث شده است بعضی از مکان ها، از جمله تالار شهر قدیمی، به موزه تبدیل شوند و جزء میراث جهانی یونسکو بشمار آیند. وجود غارهای زیاد در این کشور، یکی دیگر از ویژگی های گردشگری منطقه می باشد. افرادی که به فضای مخوف و سحرانگیز غارها علاقه دارند، می توانند به غار دومیکا یا غار آراگونیت اوکتینسکا بروند و در رودخانه استیکس به قایق سواری بپردازید. شما می توانید با رزرو تور اسلواکی، از طریق آژانس های مسافرتی در زمان مناسب به بازدید از این جاذبه های بی شمار بپردازید.

[caption id="attachment_2788" align="aligncenter" width="780"]تور اسلواکی تور اسلواکی[/caption]

حمل و نقل در اسلواکی
کشور اسلواکی دارای سیستم حمل و نقل عمومی بسیار خوبی است که به مسافران تور اسلواکی کمک کرده است تا بتوانند هزینه های خود را کاهش دهند. سیستم حمل و نقل عمومی این کشور شامل اتوبوس، تراموا و اتوبوس های برقی می باشد که شما را به نقاط مختلف شهر می رساند. توریست ها نیازی نیست نگران باشند؛ چرا که این کشور قطارهای قرمز و آبی رنگی برای حمل و نقل توریست هایی که در تور اسلواکی شرکت کرده اند، فراهم کرده است. برای اینکه بتوانید سوار این وسایل حمل و نقل شوید، باید از پیش برای خود بلیط خریداری کنید. در صورتی که فاصله زیادی تا مقصد ندارید، پیاده روی بهترین گزینه پیشنهادی می باشد. پیاده روی به شما کمک می کند تا علاوه بر کاهش هزینه ها، از نزدیک بافت شهری این کشور را ببینید و از فضا و محیط های اطراف لذت ببرید.

بلیط هواپیما به اسلواکی
برای اینکه بتوانید خود را به کشور اسلواکی برسانید، باید به فکر تهیه بلیط هواپیما باشید. همیشه سعی کنید بلیط های رفت و برگشت تهیه کنید، تا خیالتان بابت بلیط برگشتی راحت باشد. تورهایی که برای سفر به کشور اسلواکی ترتیب داده شده اند، کار تهیه بلیط را نیز انجام می دهند. این تورها با ایرلاین های مختلف قرارداد دارند و سفری ایمن و بدون خطر را برای شما ترتیب می دهند. در صورتی که قصد دارید تنهایی به اسلواکی سفر کنید، باید از طریق آژانس های مسافرتی وقت سفارت اسلواکی را رزرو نمایید.

[caption id="attachment_2789" align="aligncenter" width="780"]تور اسلواکی تور اسلواکی[/caption]

تور اسلواکی
برای سفر به کشور اسلواکی، تورهای مختلفی توسط آژانس های مسافرتی مختلف ترتیب داده شده است. هر یک از آژانس ها پکیج های مختلفی برای تور اسلواکی خود ارائه می دهند که مسافرین می توانند به راحتی به بررسی آن ها بپردازند و تور اسلواکی مورد نظر خود را رزرو کنند. تور اسلواکی این امکان را می دهد که افراد با داشتن راهنمای مجرب و کارآزموده هیچ گونه مشکلی در سفر به این کشور نداشته باشند. این راهنمایان در تور اسلواکی به عنوان راهی برای ارتباط با مردم و کسب اطلاعات کافی و درست عمل می کنند. تورها با توجه به بازه زمانی و همچنین امکاناتی که دارند، دارای قیمت های مختلفی می باشند. آژانس های مسافرتی گوناگون تورهای مختلفی از جمله تور اسلواکی را ارائه میدهند.

سفر با تور اسلواکی
تور اسلواکی در زمان های مختلفی از سال ارائه می شود که شما می توانید با توجه به شرایط خود، بهترین زمان را برای سفر به این کشور را انتخاب کنید و آن را رزرو کنید. افرادی که عاشق اسکیت سواری و رفتن به پیست های مختلف هستند، می توانند تور اسلواکی زمستانی را از پیش رزرو کنند و لحظه های نابی را در این کشور و در این پیست تجربه کنند. سفر با تور اسلواکی این امکان را به شما می دهد تا بازدیدی از پارک ملی بهشت اسلواکی داشته باشید. با شرکت در این تور می توانید به پیاده روی در این منطقه بپردازید یا اینکه با سوار شدن بر دوچرخه، از مناظر اطراف لذت ببرید.

[caption id="attachment_2790" align="aligncenter" width="780"]تور اسلواکی تور اسلواکی[/caption]

رزرو تور اسلواکی
رزرو تور اسلواکی بهترین گزینه ای است که برای مسافران پیشنهاد می شود. اگر قصد سفر در ایام پربازدید و تعطیلات خاص را دارید، سعی کنید از پیش برای رزرو تور از طریق آژانس های مسافرتی اقدام کنید. ایام پربازدید قیمت ها بالاتر رفته و همچنین احتمال خالی نبودن تور وجود دارد. رزرو تور به شما کمک می کند تا درباره زمان سفر خود هیچ دغدغه ای نداشته باشید و به دنبال باقی کارهای خود بروید. با کمی جستجو می توانید لیستی از تورهای مختلفی که به مقصد اسلواکی مهیا شده اند را بیابید و با بررسی آن ها (زمان حرکت، مدت زمان و غیره) بهترین را برای خود انتخاب کنید. قبل از اینکه برای رزرو تور اقدام کنید، درباره زمان حرکت و اوقات فراغت خود دقت لازم را انجام دهید، تا با هیچ گونه تداخل زمانی رو به رو نشوید. جهت اخذ ویزای توریستی توریستی اسلواکی باید وقت سفارت اسلواکی را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو نمایید.

قیمت تور اسلواکی
تورهای مختلفی با قیمت های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها خدمات خاصی را ارائه می دهند. برای مثال تورهای لحظه آخری، با قیمت کمتری ارائه می شوند. این تورها بسیار مناسب کسانی هستند که شرایط سفر به طور ناگهانی برای آن ها مهیا شده است. با نزدیک شدن زمان حرکت، تورها نیز سعی بر این دارند تا هر طور شده تعداد صندلی های باقی مانده پرواز خود را تکمیل کنند و این باعث می شود آن ها قیمت تورهای خود را بسیار کاهش دهند. تورهای ترکیبی نیز نوع دیگری از تورها هستند که شما می توانید با یک تیر، چند نشان بزنید. به طور کلی هر آژانس مسافربری، تور خاصی ارائه می دهد که دارای قیمت های مختلفی می باشند. شما می توانید با توجه به بودجه خود بهترین تور را انتخاب کنید.

[caption id="attachment_2791" align="aligncenter" width="780"]تور اسلواکی تور اسلواکی[/caption]

برخی از ویژگی های تور اسلواکی
برای اینکه بتوانید از خدمات عالی تور اسلواکی لذت ببرید، سعی کنید تور مورد نظر خود را از آژانس های مسافرتی معتبر رزرو و خریداری کنید. شما با شرکت در تور اسلواکی آژانس های معتبر می توانید سفری ایمن داشته باشید. هر یک از تورها دارای پکیج خاصی هستند. می توانید با بررسی هر یک از این پکیج ها، تور اسلواکی درست را انتخاب کنید. این پکیج ها شامل نوع هتل، امکانات رفاهی، موقعیت و غیره می باشد. با کمی جستجو و با چند کلیک می توانید امکانات تور را بررسی کنید و بهترین تور را با بهترین قیمت رزرو کنید. برخی از تورها در بعضی از بازه های زمانی، تخفیفات ویژه ای ارائه می دهند. شما می توانید با درایت و در زمان مناسب این تورها را رزرو کنید و سفری خوش برای خود رقم زنید.

آژانس مسافرتی سفری دیگر مجری مستقیم وبی واسطه در خصوص تور اسلواکی ، سفر به اسلواکی و وقت سفارت اسلواکی . تلفن تماس ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۰۷ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

ویزای مالت سفری دیگر

ویزای مالت

ویزای مالت

در این متن قصد داریم به بررسی چگونگی اخذ ویزای مالت و سفر به این کشور بپردازیم. از آن جایی که کشور مالت دارای جاذبه های گردشگری زیاد و طبیعت بسیار زیبایی می باشد بنابراین مورد توجه افراد بسیاری قرار می گیرد. که در نتیجه متقاضیان ویزای مالت بسیار زیاد می باشند. برای آشنایی با شرایط لازم برای سفر به این کشور و دریافت ویزای مالت بهتر است مطالب نوشته شده در این متن را با دقت کافی بخوانید.

سفر به مالت

کشور مالت یکی از کشور های اروپایی و عضو اتحادیه اروپا می باشد که در جنوب قاره اروپا واقع شده است. این کشور مساحتی حدود 316 کیلومتر مربع دارد، که جمعیت آن 450 هزار نفر می باشد. این کشور مساحت کوچکی دارد اما نسبت به مساحت کم آن، جمعیت زیادی در آن سکونت دارند. پایتخت کشور مالت، والت می باشد. که این شهر در میان پایتخت های اتحادیه اروپا، کوچک ترین شهر و پایتخت می باشد. حکومت حاکم بر مالت جمهوری است. زبان رسمی مردم کشور مالت مالتی و انگلیسی می باشد. اغلب مردم کشور مالت از مذهب کاتولیک پیروی می کنند. این کشور علاوه بر این که دارای طبیعت بسیار زیبا و جذابی می باشد، به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری بسیار، مورد توجه توریست ها و مسافران بسیاری قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر با این کشور و چگونگی سفر و دریافت ویزای مالت با ما در این مقاله همراه باشید.

[caption id="attachment_1345" align="aligncenter" width="780"]ویزای مالت ویزای مالت[/caption]

ویزای مالت

ویزای مالت در واقع مجوزی می باشد که توسط پلیس مهاجرت و سفارت این کشور برای افراد متقاضی سفر به مالت صادر می شود. این ویزا در واقع مجوزی برای ورود به این کشور و بازدید جاذبه های گردشگری آن می باشد. افراد برای گرفتن ویزای مالت که عضو اتحادیه اروپا می باشند، نیاز به جمع آوری مدارک و تحویل این مدارک به سفارت این کشور می باشند. هم چنین متقاضیان ویزای مالت باید بتوانند رضایت پلیس مهاجرت این کشور را در مصاحبه جلب نمایند. بنابراین ویزای مالت فقط برای افراد واجدالشرایط صادر می شود. برای آشنایی با این شرایط به قسمت های بعدی متن توجه کنید. تور مالت از بهترین های تور اروپا بشمار میاید.

[caption id="attachment_1346" align="aligncenter" width="780"]ویزای مالت ویزای مالت[/caption]

مدارک لازم برای اخذ ویزای مالت

برای گرفتن ویزای مالت و سفر به این کشور افراد باید یک سری مدارک لازم را جمع آوری نمایند. که این مدارک شامل ۲ قطعه عکس رنگی ۶ در ۴ رنگی، جدید با پس زمینه سفید بدون روتوش

بیمه مسافرتی

کارت ملی و شناسنامه

رزرو هتل برای مدت زمان اقامت در این کشور و بلیط رفت و برگشت هواپیما

سند مالکیت، گواهی بازنشستگی یا اشتغال به کار، گواهی اشتغال به تحصیل، نامه تمکن مالی و گردش ۶ ماه آخر سپرده بانکی

 فرم درخواست ویزا به صورت تکمیل شده بدون غلط و ابهام، اصل پاسپورت با اعتبار حداقل ۳ ماه بیشتر از تاریخ ویزا درخواستی

در صورتی که قبلا ویزای شنگن و یا ویزای کشور معتبر دیگری دریافت کرده اید، کپی از آن ها و مهر های ورود و خروج باید موجود باشد.

[caption id="attachment_1347" align="aligncenter" width="780"]ویزای مالت ویزای مالت[/caption]

مراحل لازم برای اخذ ویزای مالت

برای سفر به کشور مالت، زمانی که افراد مدارک لازم برای اخذ ویزای مالت را جمع آوری کردند، ابتدا باید توسط آژانس های مسافرتی وقت سفارت مالت را توسط آژانس های مسافرتی رزرو نمایید و باید مدارک کامل را به سفارت تحویل دهند. سپس باید یک تاریخی را مشخص کنند که در این تاریخ جهت مصاحبه و انگشت نگاری مراجعه نمایند. برای رزرو این تاریخ می توانند به آژانس های مسافرتی معتبر رجوع کنید. سپس با حضور در سفارت در زمان تعیین شده، با پلیس مهاجرت این کشور مصاحبه کرده و پس از انجام مصاحبه و انگشت نگاری رضایت پلیس را جلب کنند، تا صلاحیت آن ها برای دریافت ویزای مالت تایید شود. اگر صلاحیت فرد برای دریافت ویزای مالت تایید شد، پاسپورت وی برای الصاق به ویزا پیکاپ می شود. در هنگام مصاحبه افراد باید به مواردی توجه داشته باشند که به تایید صلاحیت شدن آن ها کمک کند. که این موارد در قسمت های بعدی بررسی خواهند شد.

[caption id="attachment_1348" align="aligncenter" width="780"]ویزای مالت ویزای مالت[/caption]

انواع ویزای مالت

ویزاهایی که برای سفر افراد به کشور مالت صادر می شوند انواع مختلفی دارند. که شامل ویزای توریستی، ویزای بلند مدت کاری و تجاری، ویزای ترانزیت، ویزای تحصیلی، ویزای پزشکی، ویزای خویشاوندی و ... می باشد. این ویزا ها به صورت بلند مدت و کوتاه مدت صادر می شوند. که به عنوان مثال ویزای گردشگری نوعی ویزای کوتاه مدت و ویزای کاری مالت نوع ویزای بلند مدت به حساب می آیند. برخی از این ویزا ها قابل تمدید بوده اما برخی دیگر قابلیت تمدید ندارند و افراد باید به تاریخ درج شده روی ویزا توجه کرده و دقیقا در زمان تعیین شده خاک کشور مالت را ترک نمایند. هر کدام از این ویزا ها بسته به نوع آن ها، مدت زمان آن ها و هم چنین قابل تمدید بودن یا نبودن آن ها هزینه های مختلفی دارند.

قیمت ویزای مالت

توریست ها و مسافران کشور مالت برای سفر به این کشور باید هزینه هایی را پرداخت کنند. این هزینه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا این که ویزا برای ورود به این کشور چه نوعی باشند و از نظر دفعات اجازه ورود چند بار ورود باشد. هم چنین خدماتی که در طول سفر به مسافران ارائه می شود  تاثیر بسیار زیادی بر هزینه های لازم برای سفر به این کشور دارد. برخی اوقات افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند ممکن است بلیط لحظه آخری دریافت نمایند. که این کار سبب کاهش بسیار زیادی در هزینه سفر آن ها خواهد شد. البته افراد باید مراقب باشند که همه بلیط های ارزان قیمت به معنی بلیط لحظه آخری نمی باشند و ممکن است خدماتی که با این بلیط ها به افراد ارائه می شود کیفیت بسیار پایینی داشته باشد. برای اطلاع از آخرین هزینه های لازم برای اخذ ویزای مالت باید به آژانس های مسافرتی رجوع کنید.

[caption id="attachment_1349" align="aligncenter" width="780"]ویزای مالت ویزای مالت[/caption]

محل سفارت مالت

کشور مالت در ایران سفارت ندارد. اما سفارت  اتریش در جمهوری اسلامی ایران کار های مربوط به اخذ ویزای مالت را انجام می دهد. آدرس سفارت اتریش نیاوران، خیابان باهنر، خیابان مقدسی، خیابان احمدی زمانی، کوچه میرولی، پلاک ۸، میباشد. دقت داشته باشید که حضور فرد متقاضی ویزای مالت در سفارت اتریش برای انجام مصاحبه و انگشت نگاری الزامی می باشد.

[caption id="attachment_1350" align="aligncenter" width="780"]ویزای مالت ویزای مالت[/caption]

تمدید ویزا

همان طور که در قسمت های قبلی هم گفته شد، مدت زمان اعتبار هر کدام از انواع ویزا با یکدیگر متفاوت می باشد. هر کدام از انواع ویزاها زمان خود را دارد که به محض اتمام این زمان فرد باید آن کشور را ترک نماید. اگر کسی قصد دارد مدت بیشتری از زمان درج شده روی ویزای مالت در این کشور بماند باید این تاریخ را در اسرع وقت تمدید کند. گاهی افرادی برای ماندن در مالت به زمان بیشتری نیاز دارند مانند کسانی که ویزای تحصیلی یا... دارند و نیازمند به تمدید مجدد آن می باشند که در این صورت باید ویزا تمدید شود. برای تمدید افراد باید به یکی از کشور های اتحادیه اروپا مراجعه کرده و مدارک کافی به همراه دلایل کافی برای تمدید ویزا و اقامت بیشتر را ارائه دهند. اگر دلایل فرد برای اقامت بیشتر در این کشور موجه باشد با درخواست تمدید ویزای وی موافقت خواهد شد. در غیر این صورت ویزای مالت برای فرد متقاضی تمدید نخواهد شد و وی باید این کشور را ترک کند.

ویزای مالت

برای سفر به هر کشوری از جمله کشور مالت افراد باید با قوانین رایج در این کشور آشنا باشند. که به عنوان مثال افراد باید با شماره اضطراری 112 این کشور آشنا باشند. پیش شماره تلفن کشور مالت 00356 می باشد. افراد باید توجه داشته باشند هزینه ای که برای اخذ ویزای مالت پرداخت می شود قابل بازگشت نیست. بنابراین افراد باید در انتخاب خود دقت نمایند. یکی دیگر از مواردی که افراد متقاضی ویزای مالت باید به آن توجه کنند این است که طبق تاریخ تعیین شده در روی ویزا، باید در زمان مقرر به کشور خود بازگردند. در صورتی که بیشتر از زمان تعیین شده در این کشور بمانند مجرم خواهند بود و جریمه خواهند شد.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت مالت ، ویزای مالت ، تور مالت و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۰۷ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar