ویزای اسپانیا

ویزای اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از زیباترین کشورهای اروپایی می باشد و هرساله تعداد بی شماری برای اخذ ویزای اسپانیا اقدام می کنند. ویزای اسپانیا اجازه ورود شما به اسپانیا را تأمین می کند. جهت اخذ ویزای اسپانیا می باید از طریق آژانس های مسافرتی اقدام به رزرو وقت سفارت اسپانیا نمایید. هر ساله تعداد افرادی که به این کشور سفر می کنند افزوده می شود.

کشور اسپانیا

از کشورهای زیبای اروپا می توان به کشور اسپانیا اشاره نمود کشور اسپانیا قدمتی تاریخی دارد و از قدیمی ترین کشورهای جهان می باشد. از همسایه های این کشور می توان به فرانسه و پرتغال و مراکش اشاره کرد و از دو طرف دیگر نیز با دریای مدیترانه هم مرز می باشد. اسپانیا از نظر اقتصادی بسیار قوی می باشد و جز قدرتمندترین و ثروتمند ترین کشور ها در جهان محسوب می شود پایتخت این کشور شهر مادرید می باشد و از زیباترین و رویایی ترین و بزرگ ترین شهر های اسپانیا است. زبان رسمی این کشور اسپانیایی می باشد و هزینه زندگی در این کشور بسیار مناسب است و افراد بسیار این کشور را برای زندگی انتخاب می کنند. افراد هر ساله با تورهای مسافرتی اسپانیا به این کشور سفر می کنند و بیشتر افراد برای اقامت در این کشور اقدام به دریافت ویزای اسپانیا می کنند. در بخش های بعدی در مورد ویزای کشور اسپانیا و انواع مختلف آن توضیحاتی خواهیم داد. جهت اخذ ویزای این کشور باید وقت سفارت اسپانیا را از طریق آژانس های مسافرتی معتبر رزرو نمایید.

[caption id="attachment_1383" align="aligncenter" width="780"]ویزای اسپانیا ویزای اسپانیا[/caption]

جاذبه های کشور اسپانیا

کشور اسپانیا دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری می باشد. و افراد بسیاری از این کشور بازدید می کنند. این کشور به سرزمین آفتاب شهرت یافته است و یکی از کشورهای معروف گردشگری اروپا است. از جاذبه های دیدنی و طبیعی این کشور می توان به کاستا براوا اشاره کرد که از زیباترین و معروف ترین ساحل های جهان به شمار می رود؛ این ساحل در هنگام غروب خورشید بسیار رویایی و دیدنی می شود. از جاذبه های دیدنی دیگر اسپانیا می توان به سن سباستین اشاره کرد این شهر در امتداد اقیانوس اطلس واقع می باشد. هم چنین این شهر با غذاهای محلی بسیار خوشمزه ای نیز شهرت یافته است.  پورتو دی مگان که یک روستای تفریحی در شور اسپانیا می باشد و در جزایر قناری واقع شده است از اماکن دیدنی این شور است  افراد بسیار از این روستای زیبا دیدن می کنند. هم چنین اسپانیا با اهنگ ها و فستیوال ها و جشن هایش معروف می باشد. جشنواره گاو بازی هرساله در این کشور برگزار می شود و بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جذب می کند.

[caption id="attachment_1384" align="aligncenter" width="780"]ویزای اسپانیا ویزای اسپانیا[/caption]

ویزای شنگن اسپانیا

کشور اسپانیا جز کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد. و دارای ویزای شنگن است. ویزای شنگن 4نوع می باشد. که می توان به ویزای ترانزیت اشاره نمود که فرد در صورت داشتن این نوع ویزا حق خروج از فرودگاه را ندارد. ویزای نوع دوم ویزای عبور میباشد که در این مواقع افراد می توانند به منظور خروج از کشور از فرودگاه خارج شود و ویزای نوع سوم ویزای توریستی است که بیشتر مورد انتخاب ایرانیان قرار می گیرد و در آخر ویزای بلند مدت می باشد که بیشتر مورد توجه و انتخاب سرمایه داران و بازارگانان واقع می شود. افراد می توانند با داشتن ویزای شنگن در محدوده شنگن سفر داشته باشند. تور اسپانیا از بهترین های تور اروپا محسوب میشود.

 انواع ویزا های اسپانیا

کشور اسپانیا نیز از کشورهایی عضو شنگن می باشد؛ بنابراین گردشگران و توریست هایی که قصد سفر به اسپانیا را دارند باید ویزای شنگن را تهیه کنند. اسپانیا انواع ویزای مختلفی دارد که از جمله آن‌ها میتوان به ویزای ترانزیت فرودگاهی اشاره کرد؛ که در این نوع ویزا مسافر حق خروج از فرودگاه را ندارد؛ و نوع دیگر ویزای اسپانیا ویزای عبور است که مسافر می تواند از فرودگاه خارج شود و به صورت زمینی از کشور خارج شود. ویزای دیگر ویزای اقامت بلند مدت می باشد که معمولاً برای ادامه تحصیل و کار اخذ می شود؛ و ویزای توریستی اسپانیا از مهم ترین ویزاهای اسپانیا به شمار می اید که به افرادی تعلق می گیرد که می‌خواهند به مدت کوتاه و به منظور بازدید و تفریح از اسپانیا به افراد داده می شود؛ و مدت مشخصی دارد و مسافر نمیتواند با داشتن این ویزا در اسپانیا تحصیل و یا کار کند.

[caption id="attachment_1385" align="aligncenter" width="780"]ویزای اسپانیا ویزای اسپانیا[/caption]

ویزای توریستی اسپانیا

ویزای توریستی اسپانیا متعلق به افرادی می باشد که خواهان بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی این کشور می باشد و می خواهند مدت کوتاهی را در این کشور بگذرانند. کشور اسپانیا به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و فرهنگی و تاریخی بسیار سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می ند. به همین دلیل توانسته است در جدول رتبه بندی در ردیف اول قرار بگیرد. اگر شما می خواهید ازاین کشور زیبا و رویایی دیدن کنید باید از قبل ویزای توریستی اسپانیا خود را تهیه نمایند زیرا بدون داشتن ویزای توریستی اسپانیا حق ورود به اسپانیا نخواهند داشت؛ و ویزای توریستی اسپانیا یکی از ویزاهای شنگن می باشد که باید جهت رزرو وقت سفارت اسپانیا و اخذ ویزای این کشور به آژانس های مسافرتی معتبر رجوع کنید.

ویزای تجاری اسپانیا

افراد بسیاری باید تجارت به این کشور سفر می کنند و برای این امر باید ویزای اسپانیا را داشته باشند ویزای تجاری اسپانیا یک سری مدارک می خواهد که باید ن ها را قبل را این که وقت سفارت اسپانیا برسد تهیه و اماده نمایید. کشور اسپانیا از نظر اقتصادی بسیار موفق می باشد به همین دلیل است که افراد این شور را برای سرمایه گذاری و تجارت بیشتر مورد انتخاب قرار می دهند. و هر ساله به تعداد افرادی که ویزای اسپانیا تهیه می کنند از این طریق افزوده می شود.

ویزای دانشجویی اسپانیا

نوع دیگری از ویزای اسپانیا می توان به ویزای دانشجویی اسپانیا اشاره نمود. امروزه تعداد بی شماری از دانشجویان خواهان ادامه تحصیل در اسپانیا می باشد. از مدارک لازمی که برای ویزای اسپانیا دانشجویی نیاز می باشد به اصل و کپی از گواهی که مبنی بر این می باشد که تمامی هزینه های فرد توسط یک فرد اسپانیایی یا ایرانی در ان کشور تامین خواهد شد اعم از هزینه های تحصیلی و اقامتی و شخصی می باشد. و نیز اصل و نیز کپی مدرکی که نشان دهنده پذیرش شما از طرف دانشگاه اسپانیا می باشد. شما برای اخذ ویزای اسپانیا باید این مدارک را به صورت کامل ارائه دهید.

[caption id="attachment_1370" align="aligncenter" width="780"]ویزای اسپانیا ویزای اسپانیا[/caption]

ویزای پزشکی اسپانیا

ویزای پزشکی اسپانیا نیز جز ویزای اسپانیا محسوب می شود. برای دریافت ویزای اسپانیا در این مورد نیز باید در میان مدارک مربوطه اصل و کپی برگه ای که تعیین می کند از بیمارستان واقع در اسپانیا رزرو شده اید را به همراه داشته باشید. هم چنین باید یکی از همراهان درجه یک بیمار در این سفر به اسپانیا همراه بیمار باشد. ویزای اسپانیا برای این مورد معمولا به خاطر شرایط بیمار به زودی تهیه و صدور می شود.

ویزا برای دیدار اقوام

از دیگر ویزاهای اسپانیا می توان به ویزای دیدار اقوام اشاره کرد. بسیاری از افراد برای دیدن از اقوام و خویشاوندان خود باید ویزای بازدید خویشاوندی تهیه کنند تا بتوانند به مدت طولانی در اسپانیا بمانند و لحظات خوشی را در بین نزدیکان خود داشته باشند. تهیه این ویزا نیز همانند دیگر ویزاها می باشد که باید از طریق سفارت مربوطه در کشور خود اقدام کرد. اسپانیا کشوری است که مهاجر زیادی را در دل خود جا داده است به همین دلیل نیز مسافران زیادی از این ویزا استفاده می کنند تا بتوانند بعد از مدت طولانی نزدیکان خود را ببینند. که حتما باید قبل از سفر این ویزا رو تهیه کنید در غیر این صورت اجازه پرواز به شما داده نخواهد شد.

[caption id="attachment_1386" align="aligncenter" width="780"]ویزای اسپانیا ویزای اسپانیا[/caption]

مدارک لازم برای اخذ ویزای اسپانیا

 برای گرفتن ویزای اسپانیا باید شما یک سری مدارک را تهیه و آماده کنید. از این مدارک لازم برای اخذ ویزای اسپانیا می توان به این موارد اشاره نمود به همراه داشتن پاسپورت که حداقل باید 6 ماه اعتبار داشته باشد. اصل شناسنامه و کارت ملی و دو  قطعه عکس 4 در 6 رنگی با زمینه سفید رنگ نیز لازم است. بیمه سلامت و آدرس دقیق محل زندگی و محل کار خود و هم چنین بلیط هواپیما و بلیط رزو هتل خود را که از مدارک مهم و ضروری می باشد را همراه با آخرین گردش یک ماهه حساب بانکی شخصی تان را پرینت گرفته و حتما باید مهر بانک داشته باشد. تهیه این مدارک برای اخذ ویزای اسپانیا را بسیار مهم و ضروری می باشد. در تهیه کردن این مدارک تمام تلاش خود را به کار ببرید و به موقع مدارک خود را تحویل دهید. اگر نواقصی در این مدارک وجود داشته باشد گرفتن ویزای اسپانیا شما به تاخیر خواهد. اما در صورت ارائه امل مدارک شما می توانید به ویزای اسپانیا در زمان مورد نیاز به راحتی دسترسی پیدا کنید و نگران ادامه سفر خود نباشید. تور اسپانیا از بهترین های تور اروپا بشمار میاید.

هزینه ویزای اسپانیا

هزینه صدور ویزای اسپانیا حدود شصت یورو برای افراد بزرگ سال می باشد؛ و برای کودکانی که زیر 12 سال هستند حدود سی و پنج یورو می باشد. این مبالغ هنگامی که وقت سفارت اسپانیا را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو مینمایید، پرداخت خواهد شد. و این مبلغ چه ویزای اسپانیا شما صادر شود و چه نشود قابل عودت نمی باشد؛ زیرا این مبلغ جهت رسیدگی به درخواست و کنترل مدارک شما می باشد.

[caption id="attachment_1387" align="aligncenter" width="780"]ویزای اسپانیا ویزای اسپانیا[/caption]

مراحل گرفتن ویزای اسپانیا

مراحل گرفتن ویزای اسپانیا بسیار راحت و اسان می باشد. مرحله اول دریافت ویزای اسپانیا ، پرکردن فرم تقاضای ویزا می باشد که به شما پیشنهاد میگردد که این مراحل را به آژانس های مسافرتی معتبر بسپارید. این فرم تقاضا دو نسخه می باشد؛ و بعد از وقت مصاحبه تعیین می‌شود. در مرحله مصاحبه شما باید بتوانید دلیل قانع ننده ای برای سفر خود داشته باشید تا بتوانید مسئولین را برای این سفر قانع کنید. هم چنین باید در تاریخ اعلام شده تمامی مدارک را که از قبل آماده کرده اید را تحویل سفارت خانه دهید زیرا به موقع و کامل بودن مدارک و هم چنین مصاحبه حضوری شما در سفارت از عوامل مهم در اخذ ویزا می باشد؛ واگر در مدارک شما نقصی وجود داشته باشد صدور ویزای اسپانیا به مشکل خواهد خورد و هم چنین شما نمی توانید از طریق تلفن یا ایمیل وقت مصاحبه بگیرید؛ و حتما باید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر وقت سفارت اسپانیا را رزرو نمایید.

زمان لازم برای صدور ویزای اسپانیا

زمان لازم برای صدور ویزای توریستی اسپانیا زیاد وقت گیر نیست اگر شما بتوانید مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای اسپانیا را به زودی تهیه نمایید وقت زیادی را تلف نخواهید کرد و در روز مصاحبه در سفارت خانه حضور داشته باشید قطعاً صدور ویزای توریستی اسپانیا شما در کمتر از شش ماه آماده خواهد شد. به شما توصیه می شود برای دریافت ویزای اسپانیا عجله نداشته باشید.

نکاتی که در اخذ ویزای اسپانیا باید توجه کرد

افراد باید نکات مهم در اخذ ویزای کشور اسپانیا را رعایت کنند از این نکات می توان به ارائه ضمانت بازگشت و ترجمه کلیه مدارک به زبان اسپانیایی اشاره نمود به دلیل این که افراد زیادی خواستار اخذ ویزای اسپانیا هستند و هرکس دلیل خاص خود را به این سفر دارد به شما توصیه میشود زودتر اقدام نمایید تا بتوانید به موقع ویزای اسپانیا خود را دریافت نمایید. برای مثال اگر شما قصد توریستی از این کشور را دارید باید حواستان باشد که در فصل بهار و تابستان به دلیل زیاد بودن متقاضیان صدور ویزای اسپانیا طول خواهد کشید به همین دلیل باید چند هفته مانده به سفرتان اقدام به اخذ ویزای اسپانیا کنید. شما از همه مدارک باید کپی بگیرید بعد از بررسی مدارک شما، اصل مدارک به شما تحویل داده خواهد شد؛ و کپی ان در پرونده سفارت اسپانیا خواهد ماند. اصل مدارک را تا آخر سفر به همراه داشته باشید چرا که ممکن است پلیس مرزی هنگام ورود به اسپانیا مدارک شما را مجدداً بخواهد و اگر به همراه نداشته باشید از ورود شما به خاک اسپانیا جلوگیری خواهد شد. که در این صورت با مشکلات بسیاری مواجه می شوید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت اسپانیا ، ویزای اسپانیا ، تور اسپانیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱