سفری دیگر

۶۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

بلیط پوکت سفری دیگر

بلیط پوکت

بلیط پوکت

در این مقاله راجع به بلیط پوکت و مراحل خرید و رزرو آن صحبت خواهد شد. برای آگاهی از قیمت ها نیز میتوانید در ادامه ما را همراهی نمایید.

خرید آنلاین بلیط پوکت

برای خرید بلیط پوکت و سفر به این شهر زیبا میتوانید از خدمات آنلاین ارائه شده توسط مجموعه ما استفاده نمایید، این خدمات رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم میکند. برای خرید حضوری بلیط پوکت باید زمان زیادی را صرف کنید که در اینصورت دیگر قادر به رسیدگی به دیگر برنامه های سفرتان نخواهید بود.

رزرو بلیط پوکت

گزینه رزرو برای روزهای پرمسافر پوکت تعبیه شده است، اگر قصد دارید ایام پر گردشگر را برای سفرتان انتخاب کنید از امکان رزرو بلیط پوکت استفاده نمایید و از چندین هفته یا ماه قبل مراحل لازم را انجام دهید. در هنگام رزرو نیز میتوانید همه جزئیات مربوط به پرواز از جمله قیمت، تاریخ و ساعت حرکت و مقصد را مشاهده نمایید و از طریق فیلتر تغییرات مد نظرتان را اعمال کنید.

بلیط پوکت چارتری

بلیط پوکت از نوع چارتری دارای ارزان ترین قیمت است. اگر تمایل به خرید بلیط های چارتری دارید میتوانید پیگیر فرصت های ارائه شده باشید و چمدان سفرتان را نیز آماده نمایید، چراکه در مواقعی بلافاصله بعد از تهیه بلیط باید خود را به فرودگاه برسانید. ناگفته نماند که برای این نوع بلیط قوانین کنسلی تعریف نشده است و در صورت خرید دیگر نمیتوانید مبلغ خود را پس بگیرید و یا درخواست تغییر تاریخ سفرتان را داشته باشید، بنابراین قبل از نهایی کردن مراحل خرید بلیط پوکت از تاریخ و ساعت حرکت خود و اینکه میتوانید در این ساعت خود را به فرودگاه برسانید مطمئن شوید.

قیمت بلیط پوکت

قیمت بلیط پوکت بسته به مواردی که در ادامه درج میشود تعیین میگردد و نمیتوان قیمت ثابتی را برای آن تعریف کرد:

  1. تاریخ سفر
  2. زمان تهیه بلیط
  3. نوع کلاس پرواز انتخاب شده
  4. ایرلاین
  5. امکانات همراه

کلاس پرواز بلیط پوکت

کلاس پرواز نیز یکی از معیارهایی ست که در قیمت نهایی بلیط پوکت تاثیر گذار است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که صرفه جویی و کاهش هزینه ها برای تان اهمیت زیادی دارد کلاس اکونومی و یا بیزینس را انتخاب کنید. کلاس بیزینس نسبت به اکونومی قیمت بالاتری و امکانات بیشتری دارد اما برای سفرهایی با مسافت بالا انتخاب مناسبی ست. بخش فرست کلاس نیز مخصوص تجار و سرمایه دارانی ست که میزان هزینه پرداختی برای شان اهمیت ندارد و فقط هدف شان این است که در طول سفر از بالاترین سطح اسایش و امکانات برخوردار باشند.

جزئیات بلیط پوکت

جزئیات بلیط پوکت خریداری شده در سایت قابل مشاهده است و در صورت تمایل میتوانید موارد درخواستی تان را تغییر دهید و بهترین بلیط مد نظرتان را پیدا و خریداری نمایید. در ادامه به برخی از جزئیات اشاره میشود:

  1. قیمت بلیط پوکت تهیه شده
  2. فرودگاه مبدا
  3. فرودگاه مقصد
  4. ایرلاین ارائه دهنده بلیط
  5. تاریخ حرکت
  6. ساعت حرکت
  7. کلاس پرواز
  8. مدت زمان مسیر

قوانین کنسلی بلیط پوکت

بطور کلی بلیط پوکت دو نوع دارد، نوع اول بلیط های سیستمی که قوانین خاص  از پیش تعیین شده ای دارند و دوم بلیط های چارتری که در لحظه قوانین مربوط به آن تعریف و اعلام خواهد شد. بعنوان مثال امکان کنسل کردن بلیط های نوع سیستمی وجود دارد و اگر بلیط پوکت شما از نوع سیستمی باشد میتوانید درخواست تغییر تاریخ سفرتان را به ایرلاین ارائه دهید و بخشی از مبلغ پرداختی تان را پس بگیرید.

خرید بلیط پوکت از ایرلاین مد نظر شما

برخی افراد که دائما در سفر هستند ایرلاین های خاصی را برای سفرهای شان مد نظر دارند، این افراد میتوانند از بخش فیلتر جدول خرید استفاده کرده و نام ایرلاین را درج نمایند، پس از زدن دکمه جستجو قادر به مشاهده بلیط های ارائه شده توسط آن ایرلاین به مقصد پوکت خواهند بود.

بلیط پوکت و پرواز مستقیم به این جزیره

هواپیمایی ماهان تنها شرکتی ست که پرواز مستقیم به مقصد پوکت را ارائه میدهد، اگر قصد دارید مدت زمان کمتری را در مسیر باشید میتوانید بلیط پوکت خود را از این ایرلاین تهیه نمایید. در ادامه ایرلاین های دیگری نیز هستند که پروازهایی غیر مستقیم به سمت پوکت دارند که در ادامه نام برخی از آنها درج میشود:

  1. ایران ایر
  2. هواپیمایی امارات
  3. هواپیمایی اتحاد
  4. ایر آسیا مالزی

بلیط پوکت و تغییر صندلی هنگام پرواز

گاهی پیش می آید که بلیط پوکت خود را خریداری کرده و سر جای تان نشسته اید اما مهماندار به شما پیشنهاد میدهد که صندلی بهتری را انتخاب کرده و مکان تان را تغییر دهید، در این موارد باید اطلاع داشته باشید که اگر به بخش مربوط به کلاس های پروازی بالاتر بروید ما به تفاوت قیمت بلیط از شما دریافت میشود و مجبور به پرداخت آن خواهید بود، بنابراین به پیشنهادات مربوط به جابجایی صندلی پاسخ مثبت ندهید.

مدارک لازم برای رزرو و یا خرید اینترنتی بلیط پوکت

اگر میخواهید همه مراحل رزرو و خرید بلیط پوکت را بصورت اینترنتی طی کنید حتما مدارک زیر را بصورت اسکن شده در پوشه ای از لپ تاپ تان نگهداری کنید، چراکه در مواقعی آپلود آنها ضروری میباشد:

  1. کارت ملی
  2. شناسنامه
  3. گذرنامه

ناگفته نماند که اگر هنگام خرید آنلاین بلیط پوکت ایمیل تان را به اشتباه درج کنید اطلاعات و مشخصات بلیط صادر شده در دسترس تان نخواهد بود و ممکن است با مشکلات جدی روبرو شوید.

پیدا نکردن بلیط پوکت در تاریخ مد نظر

گاهی پیش می اید که سفرتان به پوکت در یک تاریخ مشخص ضروری ست و موفق به تهیه بلیط برای آن تاریخ نمیشوید، در این مواقع باید از گزینه رزرو و جایگزینی استفاده کنید، در این هنگام اگر مسافری سفر خود را لغو کند بلافاصله شما جایگزین او خواهید شد و میتوانید پس از پرداخت هزینه بلیط تان را دریافت نمایید.

بلیط پوکت سیستمی برای خانواده های پر جمعیت

اگر خانواده پرجمعیتی هستید که کودکان زیادی نیز دارید باید بلیط پوکت را بصورت سیستمی خریداری نمایید تا ملزم به پرداخت هزینه زیاد نباشید، در قوانین بلیط های سیستمی برای کودکان زیر 2 سال تا 12 سال قیمت های کمتری تعریف شده است اما در پروازهای چارتری باید برای همه کودکان تان قیمت بلیط بزرگسالان را پرداخت نمایید.

نکته دیگر در این زمان بحث متفرق شدن است. گاها اگر بخواهید صندلی های کنار هم را بصورت یکجا رزرو کنید هزینه صندلی های کناری به نوبت افزایش میابد و در نهایت ملزم به پرداخت هزینه بیشتری هستید، اما اگر بلیط ها را با پراکندگی و تک به تک خریداری کنید در نهایت صرفه جویی مناسبی در هزینه های سفرتان خواهد شد. بعلاوه آفرهایی نیز در طول روز پیشنهاد میگردد که با تقسیم شدن تان به گروه های چند نفره میتوانید از این فرصت ها نیز استفاده کنید.

خدمات همراه بلیط پوکت

در هنگام خرید بلیط پوکت میتوانید خدمات دیگر مجموعه را نیز خریداری نمایید و از آنها برای داشتن سفری بهتر بهره بگیرید، برخی از این خدمات عبارتند از:

  1. بیمه مسافرتی که برای سفرهای خارجی و همچنین پوکت الزامی ست و میتوانید مراحل دریافت و رسیدگی به مراحل آن را به مجموعه ما بسپارید.
  2. ترانسفر فرودگاهی
  3. وسیله حمل و نقل برای رسیدن به فرودگاه مبدا
  4. ویزا
  5. رزرو هتل و محل اقامت

و ... .

بلیط پوکت و بار مجاز تعریف شده

برای هر مسافر سقف مشخصی برای میزان بار مشخص میگردد که باید مد نظر قرار دهد که البته بسته به نوع ایرلاین این میزان بین 20 تا 32 کیلوگرم متغیر است. اگر بار بیشتری همراه داشتید باید جریمه نقدی آن را پرداخت کنید در غیر اینصورت اجازه انتقال بار شما به داخل هواپیما داده نخواهد شد.

هر مسافر میتواند حدود 7 کیلوگرم بار را همراه خود به داخل هوایپما ببرد، بعنوان مثل یک ساک دستی کوچک که وسایل ضروری طول سفر در آن گذاشته شده است. در ادامه نیز نکاتی ذکر میشد که باید به آنها توجه لازم را داشته باشید:

  1. مواد آتش زا را در ساک ها و چمدان های دستی خود نگذارید چون ممکن است علاوه بر خطرآفرینی برای دیگران سلامت خود و خانواده تان را نیز به خطر بیندازد.
  2. از همراه داشتن مواد سمی نیز خودداری کنید.
  3. به همراه داشتن اسلحه نیز ممنوع میباشد.
  4. از بسته بودن چمدان های تان اطمینان حاصل کنید.
  5. با قرار دادن یک نشانه روی چمدان تان هرگز آن را گم نمیکنید.
  6. درخواست های خود را با مهماندار در میان بگذارید.

زمان مناسب برای خرید بلیط پوکت

بهترین زمان برای تهیه بلیط ایامی ست که توریست های زیادی در شهر تردد ندارند و قیمت هتل ها و مراکز تفریحی در پایین ترین سطح تعیین شده است. اگر تمایل داشتید در تور پوکت شرکت کنید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط تایلند ، ویزای تایلند و تور تایلند  88851080-021

۳۱ فروردين ۹۷ ، ۰۸:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور سفری دیگر

بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور

بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور

درباره کوالالامپور باید گفت که کوالالامپور یکی از شهرهای بسیار دیدنی و مناسب برای مسافرت و تفریح است. این شهر دارای آب ‌و هوای گرم و مرطوب است و علاوه بر جاذبه ‌های تاریخی و معماری بسیار زیبا دارای طبیعتی فوق ‌العاده نیز هست که می ‌تواند لحظات خوشی را برای گردشگران رقم بزند. برخی ماه های این شهر بارندگی شدیدتری نسبت به سایر ماه ها دارند و هم چنین در برخی ماه ها دمای هوا بالاتر از سایر ماه ها است. در صورت اطلاع داشتن از وضعیت آب و هوایی و جغرافیای کوالالامپور می توان ببهترین زمان برای سفر به کوالالامپور را با توجه به سلیقه خود انتخاب نمایید و با استفاده از تور کوالالامپور به این شهر زیبا بروید.

معرفی کوالالامپور مالزی

پایتخت کشور مالزی و بزرگ ترین شهر آن با جمعیتی بیش از یک میلیون و سیصد هزار شهری است به نام کوالالامپور. مالزی کشوری مسلمان است که دارای ترکیب جمعیتی مالایی، چینی و هندی است. شهر کوالالامپور یکی از سه قلمرو فدرال مالزی به شمار می آید و مستقیماً زیر نظر دولت اداره می شود. شهر توریستی کوالالامپور در دامنه های کوهستانی قرارگرفته و اطراف آن به جز قسمت شرقی با کوه ها احاطه شده است و به همین دلیل به این شهر و مناطق مجاورش کلانگ به معنی دره گفته می شود. کوالالامپور مرکز فرهنگی، تجاری و حمل و نقل کشور مالزی محسوب شده و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است. سفر به کوالالامپور در بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور یکی از مسافرت های خاطره انگیز به شمار خواهد آمد.

آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ کوالالامپور مالزی

اگر به کوالالامپور مسافرت کنید از وجود فرهنگ ها و ملیت های متفاوت تعجب خواهید کرد. زیرا مالزی کشوری است با ترکیب جمعیتی و فرهنگی متنوع ازجمله مالایی، چینی و هندی. اما با این حال مالایی اصلی ترین فرهنگ در این کشور به شمار می آید. مالایی ها که بیش از نیمی از کشور را تشکیل داده اند، اکثراً مسلمان هستند. همچنین مردم این کشور علاقه خاصی به برگزاری جشن های ملی و مذهبی دارند که بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور است و زبان ملی آن ها زبان ملی مالزی باهاسا مالایو (Bahasa Melau) بوده و زبان دوم این کشور نیز انگلیسی است.

دیدنی های کوالالامپور

معماری های بی نظیر کوالالامپور، بازارهای های خرید، رستوران ها و جاذبه های طبیعی آن باعث شده است کوالالامپور به شهری زیبا برای گردشگری تبدیل شود. ازجمله مکان های زیبای این شهر می توان به برج های دوقلوی که نماد این شهر و دفتر مرکزی شرکت مای نفت و گاز است، موزه ی ملی مالزی که متعلق 1960 است، برج کی ال چهارمین برج مرتفع دنیا، بوکیت بینتانگ مهم ترین خیابان توریستی کوالالامپور، غار میمون ها، مجموعه تفریحی و آبی سان وی لاگون که رتبه اول جذب گردشگر را در چند سال اخیر به خود اختصاص داده است که می توانید همه این دیدنی ها را در همراهی با تور کوالالامپور ببینید. پارک پروانه با بیش از 6 هزار پروانه از 120 گونه مختلف، آکواریوم بزرگ با 5000 گونه مختلف آبزیان و محله چینی ها از سایر اماکن تفریحی و گردشگری این شهر می باشند که بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور برای هر سلیقه ایست.

بررسی آب و هوای کوالالامپور مالزی

کوالالامپور در کنار دره کلانگ و هم مرز با کوهستان تیتیوانسا است و در نزدیکی محل تلاقی دو رودخانه کلانگ و گمباک قرار دارد. بارندگی در این شهر زیاد بوده و آب و هوای آن استوایی است. همچنین به دلیل اینکه این شهر به خط استوا نزدیک است درجه حرارت در آن اکثراً بالاست و بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور برای کسانی است کخ بخ آب و هوای گرم و استوایی علاقه دارند. خنک ترین ماه های سال ماه های دسامبر تا فوریه بوده و همچنین گرم ترین ماه ها، ماه های مارس تا آوریل هستند.

ساعت و روز های ممکن برای پرواز به کوالالامپور از فرودگاه

مهم ترین فرودگاه در کشور مالزی فرودگاه کوالالامپور است. کوالالامپور دارای دو فرودگاه است که برای پرواز های داخلی و خارجی در نظر گرفته شده اند. سفر به کوالالامپور هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم از طریق خطوط هواپیمایی مختلف امکان پذیر است. بهترین پرواز ها به کوالالامپور پرواز های مستقیم ماهان Mahan Air Airlines، هواپیمایی ایران ایر Iran Air Airlines، هواپیمایی آسمان Iran Aseman Airlines و ایر آسیا Air Asia Airlines است.

ساعت و روز های حرکت به کوالالامپور مالزی شرح زیر است:

هواپیمایی ایر آسیا Air Asia Airlines

دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ساعت 01:05 قبل از ظهر از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه کوالالامپور و یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه ساعت 19:05 بعد از ظهر از فرودگاه کوالالامپور به امام خمینی.

هواپیمایی ایران ایر Iran Air Airlines

یکشنبه، سه شنبه و جمعه ساعت 23:25 بعد از ظهر از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه کوالالامپور و شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 13:30 بعد از ظهر از فرودگاه کوالالامپور به امام خمینی.

هواپیمایی ماهان ایر Mahan Air Airlines

یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 30:22 بعد از ظهر از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه کوالالامپور و شنبه، دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه ساعت 23:15 بعد از ظهر از فرودگاه کوالالامپور به امام خمینی.

بهترین زمان سفر به کوالالامپور از نظر بارندگی

کوالالامپور شهری پرباران است و معمولاً در تمام ماه های سال دارای بارندگی است. ماه های فروردین تا شهریور فصل بارش های باران های موسمی است اما همچنان می توان گرمای هوا را در کوالالامپور احساس کرد. مهر و آبان پر بارش ترین ماه های این کشور و دی خشک ترین ماه از نظر بارندگی است و بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور است. اگر در روز های بارانی در کوالالامپور بودید می توانید از مناطق سر پوشیده این شهر همچون آکواریوم، مراکز خرید و برج پتروناس دیدن بنمایید.

بارندگی اکثراً در طول روز بسیار دیده می شود و بهتر است چتر و لباس مناسب به همراه داشته باشید. کوالالامپور بین ماه های اکتبر و ژانویه دارای باران های موسمی شدید تری از قسمت نواحی شرقی است. همچنین بین ماه های مارچ تا آوریل باران های موسمی از قسمت های غربی موجب بارندگی در کوالالامپور می شوند. پس می توان نتیجه گرفت ماه های می تا جولای دارای آب و هوای خشک تری بوده و بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور هستند.

بهترین زمان سفر به کوالالامپور از نظر درجه حرارت و نور خورشید

درباره کوالالامپور باید دانست که کشوری استوایی است و به دلیل نزدیکی به خط استوا درجه حرارت در اغلب ماه های سال بالا بوده و به طور میانگین 27 درجه سانتی گراد است بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور می باشد. به علت اختلاف ارتفاع در قسمت های  کوهستانی جنوب غربی و وزش باد های موسمی شمال شرقی اختلاف دمایی نیز در آن مشهود است که در نقاط کوهستانی و ارتفاعات نسبت به سایر نقاط کمتر است. با توجه به میزان بارندگی ساعت تابش مستقیم و شدید آفتاب تغییر می کند.

به طور معمول ساعت اوج تابش آفتاب در ماه های مرطوب حدود 4 تا 5 ساعت در روز است و در ماه های خشک 8 تا 9 ساعت در روز. با این حال در اغلب اوقات آسمان از ابرها پوشیده شده و مانع تابش نور آفتاب می شوند. گرما و شرجی بودن دو عنصر همیشه همراه با مالزی است. بنابراین تقریباً تمام فصول گرم هستند اما اواسط ماه ژانویه و فوریه خشک ترین دوره سال در این کشور هستند، بنابراین بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور و گردش در این شهر همین ماه ها هستند. در این ماه ها معمولاً درجه حرارت پایین آمده و هوا خنک تر و رطوبت هوا کمتر می شود.

بهترین زمان سفر به کوالالامپور از نظر وزش بادهای موسمی

آب و هوای کشور مالزی به چهار نوع تقسیم شده است و علت آن وزش باد های موسمی است. دوره اول وزش باد های موسمی از ماه نوامبر یا دسامبر تا ماه مارس، دومین دوره از ماه مارس تا آوریل و دوره سوم از ماه مه تا سپتامبر یا اکتبر است. بنابراین شدت وزش آن در طول سال متفاوت است. گرچه هوا پس از باران های سنگین کمی سردتر می شود ولی کوالالامپور مالزی به دلیل وزش بادهای موسمی از غرب و شرق تأثیر کمتری از این وضعیت است. در صورت تصمیم داشتن برای سفر به مالزی می توان این موارد را در نظر گرفت تا بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور را براحتی مشخص کنید.

بهترین زمان سفر به کوالالامپور در حالت کلی

با توجه به آنچه گفته شد می توان نتیجه گرفت که آب و هوای کوالالامپور در بیشتر ماه های سال گرم و مرطوب است و بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور است. این کشور به دلیل قرار گرفتن در منطقه ی استوایی دارای بارش هایی ناگهانی است که شدت و مقدار آن در ماه های مختلف سال متفاوت است. وجود کوه ها و دره های زیاد در کوالالامپور باعث شده است این شهر هوای خنک تری را نسبت به سایر شهر های این کشور داشته باد.

حتی سرد بودن هوا بعد از باران نیز تأثیر چندانی در دمای هوا نداشته و بلافاصله هوا به حالت عادی بر می گردد. بین ماه های اکتبر و ژانویه از قسمت شرقی جریان هوایی به این شهر وارد می شود ولی چون کوه های بلندی در این شهر قرار دارند بارندگی آن چنانی رخ نمی دهد. ولی ماه های مارس تا آوریل هوایی که از قسمت غربی وارد می شود بارندگی زیادی در این شهر رخ می دهد. گرچه آب و هوا در این شهر غیر قابل پیش بینی بوده و تقریباً در تمام ماه های سال شبیه به هم است اما ماه های می تا جولای بهترین آب و هوا را دارند وبهترین زمان برای سفر به کوالالامپور با تور کوالالامپور هستند.

نکاتی در مورد زمان و مکان های سفر در کوالالامپور

همانطور که گفته شد معمولاً درجه حرارت در این شهر بالاست. بنابراین در سفر به کوالالامپور بهتر است لباس های تابستانی و کفش مناسب برای پیاده روی داشته باشید. در صورتی که به مساجد و بنا های مذهبی می روید نیاز به لباسی دارید که شانه ها و زانو هایتان را بپوشاند. مالزی یک کشور مسلمان است بنابراین از رفتار های مانند دست دادن با زنان خودداری کنید. شهری در این وسعت گردشگری قطعاً مراکز خرید بسیار خوبی را نیز خواهد داشت.

مراکز خرید معروفی در کوالالامپور وجود دارد که قیمت مناسبی داشته و انواع برندهای داخلی و خارجی به فروش می رسند. گرچه اکثر فروشگاه ها قیمت ثابتی دارند اما اگر به دنبال خرید های ارزانتری هستید می تواند در غرفه های خیابانی و بازارچه ها چانه زده و تخفیف بگیرید و همچنین با استفاده از تور کوالالامپور مسافرت کنید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط کوالالامپور، ویزای کوالالامپور و تور کوالالامپور 88851080-021

۳۱ فروردين ۹۷ ، ۰۸:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

بهترین زمان سفر به فلاند سفری دیگر

بهترین زمان سفر به فلاند

بهترین زمان سفر به فلاند

بهترین زمان سفر به فلاند با توجه به شرایط و ویژگی های مختلف متفاوت می باشد. برخی هزینه کم را بهترین عامل برای سفر به فلاند  به شمار می آورند. سپتامبر تا ماه مه بهترین زمان از لحاظ هزینه کم برای سفر به فلاند شناخته می شود.

سفر به فلاند و دیدن مکان های توریستی آن

سفر به فلاند می‌تواند تجربیات بسیاری را برای توریست و گردشگران فراهم کند. این سرزمین کوهستانی که از مکان های دیدنی بسیاری برخوردار است سالانه با حضور توریستهای فراوانی مواجه می شود که برای تماشای طبیعت زیبای آن و همچنین شفق خیره کننده فلاند به این سرزمین سفر می کنند. جالب است بدانید که در تمامی فصول سال این سرزمین با توریست و گردشگران از نقاط مختلف جهان روبرو می‌شود.

 اگر قصد سفر به فلاند را دارید می بایست در رابطه با بهترین زمان سفر به فلاند اطلاعاتی را کسب نمایید. در این مقاله به توضیحاتی در رابطه با آب و هوای این کشور خواهیم پرداخت تا بتوانید با استفاده از آن ها سفری راحت و مناسب به این سرزمین داشته باشید. جزایر الند از دیدنی های این سرزمین شناخته می شود که می توانید برنامه ریزی مناسبی برای دیدن جاذبه های آن در سفر به فلاند  داشته باشید.

مناسب ترین زمان برای سفر به فنلاند

در سفرهای داخلی و خارجی افراد موارد مختلفی را مورد بررسی قرار می دهند و شاید مدت ها به کسب اطلاعات لازم و مناسب در رابطه با مقصد مورد نظر بپردازند. از میان تمامی موارد مربوط به سفر می توان به انتخاب بهترین زمان سفر به فلاند اشاره کرد. در واقع مشخص کردن روز و زمان مناسب برای پرواز به این کشور از مهم ترین مواردی است که افراد باید به آن توجه کنند.

در برخی از موارد به دلایل کاری زمان مشخصی برای سفر به این کشور تعیین می شود که امکان جابه جایی ان وجود ندارد، اما اگر به منظور تفریح به این سرزمین زیبا سفر می کنید می توانید ایام مناسب را برای این سفر مورد بررسی قراردهید و در بهترین زمان سفر به فلاند با تور فنلاند سفر کنید. در این بین باید به سلایق و نظرات خود و همراهانتان توجه کنید و یکی از فصول سال را برای سفر به فلاند  انتخاب نمایید. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با آب و هوای فلاند برای سفر به این کشور در اختیارتان قرار خواهیم داد.

سفربه فلاند اولین تجربه سفر خارجی

برای بسیاری از افراد این امکان وجود ندارد که به طور مداوم و هر چند یک بار به فلاند سفری داشته باشند. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد اما اگر شرایط برایتان مهیا شد تا بتوانید سفری به این کشور زیبا داشته باشید بنابراین ممکن است اولین سفر خارجی شما باشد که از کشور خود به فلاند مسافرت می کنید. بیشتر مواقع اولین سفر خارجی به دلیل نداشتن تجربه کافی برای افراد کار سختی است.

 مراحل مختلفی را باید طی کنید تا پرواز شما برای سفر به فلاند قطعی شود. از جمله این مراحل می توان به دریافت ویزای فنلاند و تعیین وقت سفارت فنلاند اشاره کرد. اگرویزای خود را نتوانید دریافت کنید امکان سفر به فلاند برایتان میسر نخواهد شد؛ اما باید به فکر رزرو بلیط رفت و برگشت و همچنین رزرو هتل و اقامتگاهی در این سرزمین باشید. تمامی این موارد ممکن است نیاز به وقت و زمان بسیاری داشته باشد؛ اما با تورهای مسافرتی می توانید اولین سفر خود را به بهترین شکل در بهترین زمان سفر به فنلاند تجربه کنید.

دریافت ویزا برای سفر به فلاند

برای سفرهای خارجی به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی ملزم دریافت ویزا خواهید بود. در رابطه با سفر فلاند نیز این چنین است. برای دریافت ویزای فنلاند می بایست به سایت سفارت فلاند مراجعه نموده و به پر کردن فرم آنلاین صدور ویزا اقدام کنید. با توجه به نوع سفر ویزای توریستی را تعیین کنید. البته اگر به قصد تحصیل و تجارت به این کشور سفر نمی کنید.

با تکمیل فرم زمان مناسبی برای حضور شما در سفارت تعیین خواهد شد که درزمان مشخص شده باید به سفارت فلاند مراجعه نمایید. در روز تعیین شده یا وقت سفارت فنلاند از شما مصاحبه ای انجام می شود و مدارکی که قبلاً به شما بیان شده دریافت می گردد. بعد از چند هفته ویزای شما صادر خواهد شد. بعد از دریافت ویزا می توانید به این کشور ورود نمایید.

زمستان بهترین زمان سفر به فلاند

همانطور که در بخشهای قبلی نیز به آن اشاره کردیم برای دیدن شفق فلاند می توانید به این سرزمین زیبای کوهستانی در فصول مختلف سفر کنید؛ اما جالب است که بدانید شفق قطبی را تنها می‌توان در فصل زمستان به خوبی مشاهده کرد. در واقع برای اینکه توریست بسیاری بتوانند به تماشای این شگفتی‌ های آفرینش بپردازند می‌ بایست در فصل زمستان به این کشور و نواحی شمالی آن سفر کنند؛ بنابراین با توجه به این نکته می‌ توان فصل زمستان را بهترین زمان سفر به فلاند البته برای دیدن این شفق قطبی به شمار آورد. مسلماً در این فصل هوای این سرزمین بسیار سرد و طاقت فرسا است.

 بدانید که در اغلب روزهای زمستان در فلاند شما با بارش های سنگین برف مواجه خواهید شد. هوای سرد نیز از دیگر مواردی است که می تواند مانع از ورود شما از اقامتگاه تان شود. البته نمی توان زیبایی های کوهستان های فلاند که در زمستان پوشیده از برف هستند را نادیده گرفت. توصیه های مهم را نیز باید در زمان سفر به کوهستان و یا مکان های که پوشیده از برف هستند را رعایت نمود. البته توصیه می‌کنیم که برای سفر به فنلاند در فصل زمستان اطلاعات مناسب و کامل تری از آب و هوای این سرزمین و مناطق مختلف آن کسب نمایید تا بهترین زمان سفر به فنلاند را در این فصول مشخص کنید، چرا که دمای هوا در فصول سرد سال در این سرزمین به ۵۰ درجه زیر صفر می رسد.

سفربه فلاند در فصل بهار

از بهترین زمان سفر به فلاند می توان به ایام زیبای بهار اشاره کرد. جالب است بدانید که در فصل بهار همچنان آب و هوای این سرزمین بسیار سرد است، البته گرمای آن بیش از فصل زمستان است. زیبایی درختانی که تازه رویش برگ را به خود می بینند می‌ تواند چشمان همه را به سمت خود خیره کند. مهمتر از آن اینکه این کشور یک سرزمین کوهستانی شناخته می‌ شود و زیبایی های تپه های آن می تواند برای بسیاری از گردشگران از جذابیت‌های بسیاری برخوردار باشد.

از دیگر موارد که در رابطه با سفر به فلاند در فصل بهار می توان به آن اشاره کرد زمان مناسب آن است که در اواخر ماه مارس می توان به جنوب فلاند سفر کرد. در انتهای ماه اوریل منطقه های شمالی فنلاند از آب و هوای مطبوع در فصل بهار برخوردار است که می توانید به دیدن طبیعت زیبا و روییدن گیاه آن بپردازید و مناطق مختلف آن را دیدن کنید و می توان گفت از بهترین زمان سفر به فلاند می باشد.

سفر به فلاند با تورهای گردشگری

برای سفر به فلاند در فصل های مختلف بهار، زمستان و تابستان می توانید برنامه‌ ریزی مشخصی داشته باشید. همانطور که در مباحث قبلی اشاره کردیم می‌ توان در هر کدام از فصل های سال بهترین زمان سفر به فلاند است . اگر می خواهید شب های طولانی را در فلاند سپری کنید می‌ توانید در تابستان به این سرزمین زیبا سفری داشته باشید و خورشید را که دیر هنگام غروب می کند نظاره‌گر باشید.

 اما برای اینکه بتوان تمامی زیبایی های این سرزمین را در سفر با تور فلاند مشاهده نمود و به راحتی در زمان های مشخص به تک تک آنها مراجعه کرد می بایست با تورهای مسافرتی و گردشگری به فلاند سفر کرد. البته بسیاری از افراد ترجیح می‌ دهند که به صورت شخصی و خانوادگی به این سرزمین سفری داشته باشند. ما توصیه می‌ کنیم که اگر تمایل دارید سفرمناسب و قابل برنامه‌ ریزی داشته باشید از تورهای گردشگری و مسافرتی فنلاند بهره مند شوید.

اطلاعات لازم برای سفر به فلاند

برای سفر به فلاند باید به کسب اطلاعات لازم بپردازید. در مباحث قبلی به آب و هوای این کشور به عنوان موارد مهم سفر پرداختیم؛ اما از دیگر موارد می توان به فرهنگ و آداب و رسوم مردم فلاند اشاره کرد. واحد پول مردم این کشور نیزاز دیگر مواردی است که دانستن آن می تواند در سفر بغا تور فلاند مفید باشد. یورو واحد پول این کشورشناخته می شود.

 مردم فلاند به زبان سوئدی و فلاندی سخن می گویند. فلاند یک ساعت و نیم با تهران اختلاف ساعت دارد. فرودگاه های مختلفی در این کشور وجود دارد که می توان به فرودگاه کوسامو، فرودگاه اولو و رونیمی اشاره کرد. مردم این کشور از آداب و رسوم مختلفی برخوردارند که با توجه به فرهنگ و سنت مردم آن شکل گرفته است.

نکاتی در رابطه با سفر به فلاند

برای سفر به فلاند و یا هر کشوری باید به نکات مهمی توجه کنید که در این بخش به چند مورد از آن ها می پردازیم.

  • در فلاند می توانید از اتوبوس و قطار برای جابه جایی استفاده نمایید.
  • برای اقامت خود می توانید به هتل های قیمت مناسب مراجعه کنید و یا از قبل آن ها را رزرو نمایید.
  • برای داشتن سفری مناسب برنامه مشخصی را برای خود تنظیم کنید. دیدنی های فلاند بسیار است. طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید به تمامی آن ها مراجعه کنید.
  • از کشتی های کروز برای تفریح می توانید بهره مند شوید.

مدیریت هزینه برای سفر به فلاند

برای سفر به فلاند می‌ بایست هزینه‌ های خود را مدیریت کنید. یکی از راه های مدیریت هزینه سفر با تورهای مسافرتی و گردشگری است که می توانید به بهترین شکل ممکن با هزینه مناسب و ایده آل سفری به فلاند داشته باشید؛ اما اگر به طور شخصی به این کشور سفر می کنید توصیه می‌کنیم که برای خوردن غذا به بوفه رستوران های فلاند مراجعه کنید. این بوفه ها در زمان های مشخص غذاهایی با قیمت مناسب ارائه می دهند.

 سعی نمایید به مکان هایی که از تورهای رایگان برای گردشگری استفاده می‌ شود مراجعه کنید. بسیاری از این تورها به گردشگری پیاده روی می پردازند که می توانید از آنها برای مدیریت هزینه خود استفاده کنید. در رابطه با جابجایی در منطقه شهری فنلاند می توانید از اتوبوس و قطار استفاده کنید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط فنلاند، تور فنلاند، وقت سفارت فنلاند، ویزای فنلاند، و تور اروپا 88851080-021.

۳۱ فروردين ۹۷ ، ۰۸:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

بهترین زمان سفر به ایتالیا سفری دیگر

بهترین زمان سفر به ایتالیا

بهترین زمان سفر به ایتالیا

ایتالیا کشوری است بسیار زیبا که یکی از مقاصد اصلی گردشگری در اروپا است. مسافری که مایل است مکانی را برای سفر خود انتخاب کند که علاوه بر آب و هوای مناسب از لحاظ داشتن نقاط گردشگری غنی باشد بدون شک ایتالیا یکی از گزینه های اصلی او خواهد بود؛ اما برای سفر به هر نقطه ای باید با شرایط خاص آن مکان آشنا بود تا بتوان بهترین زمان سفر به ایتالیا را انتخاب کرد و سفری لذت بخش و بی دغدغه ای را به آنجا داشت. شرایطی مثل آب و هوا، زمان بندی مناسب، نقاط دیدنی و ارزان ترین ماه‌ ها برای سفر به آن کشور را باید مدنظر داشت.

معرفی کشور ایتالیا

ایتالیا در جنوب اروپا به پایتختی شهر رم قرار دارد. از شمال به رشته کوه‌ های آلپ و از جنوب به دریای مدیترانه منتهی می‌ شود. این کشور شامل یک سرزمین اصلی و دو شبه جزیره به نام‌ های ساردنی و سیسیل است. این کشور از لحاظ تمدنی بسیار قدیمی است و آثار باستانی موجود تأیید کننده این مسئله است. ایتالیا عضو اتحادیه اروپا و جز هشت کشور صنعتی جهان محسوب می‌شود. واحد پولی این کشور یورو است و زبان رسمی آن ایتالیایی است. این کشور حدود ۶۱ میلیون نفر جمعیت دارد و از این لحاظ پنجمین کشور اروپا است که ۹۲ درصد آن را مسیحیان تشکیل می‌ دهند. ویزای ایتالیا از راحت ترین ویزا هاست که می توان با اخذ آن سفری به یاد ماندنی به این کشور داشت.

آب و هوای ایتالیا

آب و هوای این کشور مانند اکثر کشورهای اروپایی، آب و هوایی معتدل محسوب می‌شود و مثل کشورهای حاشیه جنوبی اروپا مدیترانه‌ ای است یعنی زمستان‌ های سرد و تابستان‌ های گرم دارد. مناطق جنوبی ایتالیا هوای گرم ‌تری نسبت به شمال که به رشته کوه آلپ نزدیک است دارد و بهترین زمان سفر به ایتالیا برای افراد گرما دوست است. زمستان در نواحی جنوبی چندان سرد نیست به نحوی که میانگین دمای هوا حدود ۱۰ درجه است.

ماه‌ های گرم سال یعنی از مه تا سپتامبر تقریباً تمام این کشور هوای گرم دارند؛ اما مناطقی وجود دارد که گرمای غیر قابل تحملی دارد. دشت‌ های امیلیا-رومانیا و ونتو همچنین ناحیه توسکانی از آن جمله‌ اند. ماه‌ های مه و ژوئن گرم‌ ترین ماه‌ های سال در این نواحی‌ اند. نواحی شمالی منتهی به آلپ زمستان‌ های سرد و پربرفی دارد. در شهرهای میلان و تورین در زمستان بادهای سردی می‌ وزد؛ اما در پایتخت یعنی شهر رم هوای معتدلی برقرار است و بهترین زمان سفر به ایتالیا می باشد.

در واقع می‌ توان کشور ایتالیا را از نظر آب و هوایی به سه منطقه تقسیم کرد در این صورت انتخاب بهترین زمان سفر به ایتالیا را راحت تر مشخص کنید. نواحی شمالی شامل ترنتو، میلان، ونیز و تورین دارای آب و هوای سرد و مرطوب در زمستان و تابستان گرم و مرطوب است. مناطق مرکزی شامل رم، فلورانس، بولونیا آب و هوایی نسبتاً معتدل در زمستان و تابستان دارد اما گاهی زمستان بسیار سرد و تابستان بسیار گرم هم تجربه می‌ کند. مناطق جنوبی مانند ناپل و پوتنزا و جزایر سیسیل و ساردنی نیز زمستان معتدل و کم بارش و تابستان گرم و خشک دارد.

ماه‌ های اکتبر و نوامبر مرطوب‌ ترین ماه‌ های سال هستند و بیشترین بارش‌ ها در این ماه‌ ها اتفاق می افتد. همان طور توضیح داده شد این کشور آب و هوای متنوعی دارد و در هر فصل برای هر گردشگری با توجه به علاقه‌ اش شرایط آب و هوایی مختلفی وجود دارد که می توان بهترین زمان سفر به ایتالیا را برای هر سلیقه ای مشخص کرد؛ اما اگر از گرما یا سرمای زیاد فرار می‌ کنید و به دنبال زمانی خلوت هستید ماه‌ های اکتبر و نوامبر یا مهر و آبان می‌ تواند بهترین ماه‌ ها باشد. اگر به دنبال زمانی آفتابی و معتدل هستید ماه‌ های مارس و آوریل یا فروردین و اردیبهشت مناسب‌ ترین ماه‌ ها هستند.

تعطیلات در ایتالیا

بسیاری از گردشگران زمان‌ هایی را برای مسافرت به یک کشور در نظر می‌ گیرند که بتوانند با رسوم و سنن آن کشور آشنا شوند. مثلاً اعیاد و سال نو زمان‌ هایی هستند که جشنواره‌ های مختلفی در کشور مقصد برگزار می‌ شود که برای مسافران جذاب خواهد بود؛ بنابراین لازم است قبل از سفر به ایتالیا با تعطیلات این کشور آشنا شد و بهترین زمان سفر به ایتالیا را انتخاب کرد. روزهای تعطیل در ایتالیا بدین شرح است:

۱ ژانویه یا ۱۲ دی سال جدید – ۶ ژانویه یا ۱۷ دی جشن اپیفانی – عید پاک در اواخر فروردین – ۲۵ آوریل یا ۵ اردیبهشت روز آزادی ایتالیا – ۱ می یا ۱۱ اردیبهشت روز کارگر – ۲ ژوئن یا ۱۲ خرداد روز جمهوری – ۱۵ آگوست یا ۲۴ مرداد روز the assumption of the virgin – ۱ نوامبر یا ۱۰ آبان روز همه مسیحیان – ۸ دسامبر یا ۱۷ آذر روز معصومیت حضرت مریم – ۲۵ دسامبر یا ۴ دی روز میلاد مسیح – ۲۶ دسامبر یا ۵ دی روز سنت استفان

مهم‌ ترین شهرهای ایتالیا و بهترین زمان برای سفر به شهرهای مختلف

اگر به طور عمومی به دنبال بهترین زمان سفر به ایتالیا باشیم به طوری که طبیعت این کشور زیباترین زمان خود را تجربه کند و دشت‌ های سرسبز آن خودنمایی کنند می‌ توان به ماه‌ های آوریل و می اشاره کرد؛ اما اگر بهترین زمان سفر به ایتالیا را بخواهیم باید دقیق‌ تر بررسی کنیم.

میلان

یکی از شهرهای مهم و توریستی ایتالیا است که مکان‌ های دیدنی متعدد و موزه‌ های بسیار دارد. عمده شهرت این شهر به خاطر صنعت مد آن است. همچنین میلان یکی از تجاری‌ ترین شهرهای ایتالیا است. از جاذبه‌ های توریستی این شهر می‌ توان به کلیسای جامع اشاره کرد که معماری خیره کننده آن زیبایی خاصی دارد. کلیسای سانتا ماریا که اثر مشهور شام آخر لئوناردو داوینچی را در خود دارد نیز دیدنی است.شما با اخذ ویزای ایتالیا می توانید به این کشور زیبا سفر کنید.

همچنین می‌ توان به مکان‌ های متعدد دیگری اشاره کرد از جمله موزه باگاتی والسچی، میدان پیاتزا دی مرکانتی، کلیسای آمبروز مقدس، گالری نقاشی بررا و قلعه فورزسکو. شهر میلان به دلیل نزدیکی به رشته کوه آلپ معمولاً دارای هوایی معتدل در تابستان است. همچنین روزهای آفتابی در ماه‌ های ژوئن، آگوست و سپتامبر این ماه‌ ها را بهترین زمان سفر به ایتالیا و میلان می‌ کند.

ونیز

شهری زیبا و پوشیده شده از آب که با وجود گران بودن ولی هرکسی برای سفر به این شهر وسوسه می‌ شود. علاوه بر شرایط خاص این شهر و قرار گرفتن آن در میان آب، به دلیل تاریخی بودن شهر معماری خیره کننده‌ ای در هر نقطه از شهر وجود دارد. از جاذبه‌ های دیدنی ونیز می‌ توان به مجموعه پگی گوگنهایم که آثار هنرمندانی مثل پیکاسو، شاگال، ارنست و کاندینسکی را در خود جای داده است اشاره کرد. همچنین میدان و کلیسای سن مارکو بسیار دیدنی است. جزیره استثنایی سن جورجو ماجوره که کلیسایی نیز در آن وجود دارد نیز مکانی بسیار جذاب برای گردشگران است. کاخ‌ ها و موزه‌ های بسیار زیبایی نیز در این شهر وجود دارند. کافیست برای سفر به این کشور زیبا با گرفتن وقت سفارت ایتالیا اقدام به اخذ ویزای این کشور کنید و سفری راحت را تجربه کنید.

در فصل زمستان امکان جزر و مد در ونیز وجود دارد که احتمال وقوع سیل را افزایش می‌ دهد. ساحلی بودن ونیز دلیل معتدل بودن هوای آن است که فصل بهار و پاییز یعنی ماه‌ های مارس و آوریل و سپتامبر و اکتبر را بهترین زمان سفر به ایتالیا می‌ کند. همچنین در ماه فوریه جشنواره‌ ها و کارناوال‌ هایی در ونیز برگزار می‌ شود که سفر در این ماه را لذت ‌بخش می‌ کند.

رم

پایتخت ایتالیا که در نواحی مرکزی این کشور قرار دارد بیشتر ایام سال هوایی نسبتاً گرم دارد و برای کسانی که به آب و های گرم علاقه دارند بهترین زمان سفر به ایتالیا و بازدید از این شهر می باشد؛ اما ماه‌ های آوریل و می و سپتامبر در قیاس با سایر ماه‌ های گرم از شدت گرمای کمتری برخوردار است. مهم‌ ترین جاذبه گردشگری ایتالیا آمفی تئاتر کلوسئوم است که محل برگزاری نبردهای گلادیاتورها بوده است. موزه واتیکان که شامل آثار معروف میکل آنژ است، فواره تروی، معبد پانتئون، میدان ناوونا، میدان رومن فروم، کلیسای سنت پیتر و قلعه سن آنجلو از مکان‌ های دیدنی و خیره کننده شهر رم است.

دیگر شهرهای مهم ایتالیا

علاوه بر رم، ونیز و تورین شهرهای معروف دیگری نیز در ایتالیا وجود دارد. فلورانس یکی از آن‌ ها است که بهار و اوایل پاییز بهترین زمان سفر به ایتالیا و این شهر است. به دلیل اینکه تابستان‌ های آن بسیار گرم است و پاییز و زمستانی طوفانی دارد که باران‌ های سیل آسایی می‌ بارد. ناپل هم شهر زیبایی است که برای استفاده از کشتی‌ ها و دیدن جزایر نزدیک به ناپل ماه‌ های آوریل، می، ژوئن و سپتامبر بهترین زمان سفر به ایتالیا است. جزایر ساردینا و سیسیل هم با طبیعت زیبا و گل‌ های زیبای خود در بهار آماده پذیرایی از گردشگران است. ماه‌ های جولای و آگوست بهترین زمان‌ ها برای حمام آفتاب گرفتن در این جزایر است.

گران‌ ترین ماه‌ های سال برای سفر به ایتالیا

تعطیلات در ایتالیا شلوغ‌ ترین زمان‌ ها و یکی از بهترین زمان سفر به ایتالیااست. به طور معمول این زمان‌ ها گران‌ ترین اوقات سال نیز است. تعطیلات معمولاً باعث گران‌ تر شدن قیمت هتل‌ ها در اکثر مناطق ایتالیا می‌ شود. مناسبت‌ ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برای مثال تعطیلات فراگوستو در اواسط ماه آگوست از تعطیلات مهم ایتالیایی‌ ها است که بسیاری از آن‌ ها به سفرهای داخلی و به سواحل می‌ روند و شهرها به شدت خلوت می‌ شود. فراگوستو روز کارناوال و آتش بازی‌ های بسیار است. قیمت‌ ها در این روزها گران‌ تر می‌ شوند همچنین شلوغی در مکان‌ های گردشگری نیز از یک طرف به آن اضافه می‌ شود.

ارزان‌ ترین زمان‌ های سال برای سفر به ایتالیا

زمان‌ هایی که اصولاً گردشگران کمتری به ایتالیا سفر می‌ کنند یکی از بهترین زمان سفر به ایتالیا است و علاوه بر اینکه وقت بیشتری داریم تا از مکان‌ های گردشگری لذت ببریم جزئیات بیشتری از آداب و رسوم و فرهنگ آنجا را درک خواهیم کرد. همچنین در این اوقات قیمت‌ ها ارزان ‌تر و هزینه‌ ها به شدت کاهش می‌ یابد. ماه‌ های آوریل و می و اکتبر در ایتالیا ماه‌ های خلوتی هستند و همچنین آب و هوای مناسب و معتدلی نیز دارند. شما می توانید با تور ایتالیا سفری به یاد ماندنی را در ایتالیا تجربه کنید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط ایتالیا، تور ایتالیا، وقت سفارت ایتالیا، ویزای ایتالیا، و تور اروپا 88851080-021.

۳۱ فروردين ۹۷ ، ۰۸:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

وقت سفارت پرتغال سفری دیگر

وقت سفارت پرتغال

وقت سفارت پرتغال

کشور پرتغال یکی از اعضای پیمان شینگن است. بدین جهت ورود به این کشور نیازمند دریافت ویزای پرتقال شینگن خواهد بود. در این راستا لازم است بدانید تنها با دریافت وقت سفارت پرتغال می توان برای گرفتن ویزا اقدام کرد.

معرفی کشور پرتغال

کشور پرتغال در جنوب غربی قاره اروپا قرار گرفته است. جمعیت این کشور 10.5 میلیون نفر است. پایتخت کشور پرتغال شهر لیسبون و زبان رسمی آن پرتغالی می باشد. پرتغال یک کشور توسعه یافته است که دین مردم آن مسیحی می باشد. دو مورد از کلان شهرهای معروف در پرتغال لسیبون و پورتو هستند. از معروف ترین صنایع کشور پرتغال صنایع عمده ماهیگیری، مصنوعات چوب پنبه ای و آماده غذا و ساردین می باشد. کشور پرتغال را قومی یک دست تشکیل داده است به طوری که 97 درصد مردم این کشور پرتغالی هستند. کشور پرتغال دارای آب و هوای مدیترانه ای است که هر ساله گردشگران زیادی از شهرهای مهم این کشور مثل لیسبون دیدن می کنند.

وقت سفارت پرتغال

برای سفر به کشور پرتغال باید از قبل وقت سفارت پرتغال را دریافت کرد. کسانی که می خواهند برای تجارت یا به عنوان توریست خود به کشور پرتغال سفر کنند، باید با گرفتن وقت سفارت پرتغال مدارک خود را جهت گرفتن ویزا تحویل دهند. همچنین پس از اخذ وقت سفارت پرتغال باید در این سفارت برای انجام مصاحبه لازم جهت موافقت نهایی با درخواست ویزای این کشور حضور پیدا کرد. تعیین وقت سفارت پرتغال دارای قوانین خاصی می باشد و طی مراحل مختلفی صورت می گیرد. در زیر به اقدامات لازم برای اخذ وقت سفارت پرتغال می پردازیم.

رزرو هتل قبل از گرفتن وقت سفارت پرتغال

رزرو یک هتل مقدمه ای برای درخواست وقت سفارت پرتغال می باشد. کسانی که در زمان تعیین وقت سفارت پرتغال دعوتنامه ای از سوی فرد مقیم در پرتغال نداشته باشند، باید مدرک مربوط به رزرو هتل یا واچر هتل را داشته باشند. رزرو هتلی که انجام می شود باید رسمی باشد. در صورت غیر رسمی بودن هتل فرد متقاضی با رد درخواست ویزا همراه خواهد بود و از نو باید وقت سفارت پرتغال را بگیرد.

اخذ ویزا پس از تعیین وقت سفارت پرتغال

کشور پرتغال در بین کشورهای عضو پیمان شینگن قرار دارد. پس کسانی که می خواهند به این کشور سفر کنند باید ویزای شینگن پرتغال را تهیه کنند. لازمه گرفتن ویزای شینگن تهیه مدارک لازم می باشد. سپس باید برای تعیین وقت سفارت پرتغال اقدام کرد. پس از گرفتن وقت در زمان تعیین شده باید در سفارت این کشور حاضر شد تا ویزای مورد نظر صادر شود.انواع مختلفی ویزا پس از تعیین وقت سفارت پرتغال و ارئه مدارک به کنسولگری سفارت، صادر می شود. هر نوع ویزای صادر شده دارای مشخصات خاصی می باشد. ویزای پرتغال ویزای شینگن است و اما دیگر نمونه های مختلف ویزای پرتغال عبارتند از: ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای ملی ، ویزای عبوری و همچنین ویزای ترانزیتی. فراموش نشود که برای هر کدام از ویزاهای کشور پرتغال باید مدارک مخصوصی ارائه داد.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزای پرتغال

در زمان حضور در روز مشخص شده به عنوان وقت سفارت پرتغال، مدارک مورد نیاز برای ویزای پرتغال باید از قبل آماده شده باشند و متقاضی آن ها را همراه خود داشته باشد. در این میان مدارکی که برای سفر به پرتغال مورد نیاز است بستگی به نوع سفر دارند، مثلاً مدارک سفر تجاری با مدارک سفر تحصیلی یا سفر توریستی متفاوت هستند. لذا لازم است قبل از تعیین وقت سفارت پرتغال مدارک لازم را به طور کامل جهت تحویل به کنسولگری آماده کرد.

تعیین وقت سفارت پرتغال

هنگامی که مدارک لازم جهت اخذ ویزا آماده شدند، باید برای دریافت وقت سفارت پرتغال اقدام کنید. سفارتخانه هر کشوری برای تعیین وقت قوانین خاص خود را دارد. در سفارت پرتغال نیز قوانین خاصی حاکم هستند. از جمله این قوانین می توان به مراجعه حضوری فرد متقاضی در سفارت، تماس تلفنی، ارسال ایمیل و ... اشاره کرد. لذا سفارت پرتغال برای تعیین وقت سفارت پرتغال و صدور ویزا اختیارات خود را خواهد داشت. بنابراین با دانستن قوانین مربوط به سفارت کشور پرتغال در زمان کوتاهی می توان جهت گرفتن ویزای این کشور اقدام کرد.

بدین جهت لازم است بدانید که تعیین وقت سفارت پرتغال برای اخذ ویزا به روش کارگزینی با شرکت های توریستی از طریق تماس تلفنی با سفارت پرتغال انجام می شود. افرادی که متقاضی اخذ ویزای سفارت پرتغال هستند، برای تعیین وقت باید از طریق تماس تلفنی با سفارت پرتغال، اقدام کنند. در زمان های در نظر گرفته شده به عنوان وقت سفارت پرتغال، وقت های آزادی وجود دارد که فرد متقاضی می تواند از میان آن ها یک وقت به دلخواه خود انتخاب کند. پس از آنکه با تعیین وقت آن ها موافقت شد، این افراد باید در محل سفارت حضور پیدا کنند. سپس به تکمیل فرم اطلاعات فردی خود بپردازند. افراد متقاضی باید دقت داشته باشند که اطلاعات وارد شده آن ها باید کاملاً  درست و حقیقی باشد؛ زیرا در برابر اطلاعات خود مسئول هستند.

مدراک مورد نیاز جهت تعیین وقت سفارت پرتغال و اخذ ویزا

قبل از تعیین وقت سفارت پرتغال باید تعدادی مدرک را ارائه داد. این مدارک عبارتند از عکس یا کپی صفحه اول پاسپورت، عکس ۴*۳ تمام رخ، شماره تلفن در دسترس جهت هماهنگی و پیگیری های بعدی جهت تعیین وقت سفارت پرتغال

نکاتی درباره تعیین وقت سفارت پرتغال

پس از انجام کلیه مراحل جهت تعیین وقت سفارت پرتغال و آماده کردن مدارک برای اخذ ویزا، روز و زمان تعیین شده به متقاضیان اعلام می شود. لذا متقاضیان پس از اطلاع از زمان تعیین شده باید در سفارت پرتغال حضور پیدا کنند. آدرس این سفارت در تهران، دروس، خیابان هدایت، کوچه روزبه، پلاک 16 واقع شده است.

یکی از نکات بسیار مهم در هنگام گرفتن وقت سفارت پرتغال این است که برخی افراد به رزرو همزمان چند وقت می پردازند. این مورد باعث می شود که وقت فعلی درخواست شده ریجکت شود و علاوه بر آن وقتی که برای آینده رزرو شده نیز با عدم دریافت مواجه شود. از این رو توصیه می شود در هنگام رزرو وقت سفارت پرتغال، به گرفتن یک وقت و زمان مشخص که با برنامه زمانی و کاری تان مطابقت دارد، اکتفا کنید. پس از موافقت و تایید سفارت برای وقت درخواست شده، فرد متقاضی باید برای مراحل انجام مصاحبه، انگشت نگاری، پرداخت هزینه های صدور ویزا و ارائه مدارک در سفارت پرتغال حضور پیدا کند.

نکات مهم برای اخذ ویزای سفارت پرتغال

هنگامی که پس از تعیین وقت سفارت پرتغال و مراجعه حضوری می خواهید برای درخواست ویزای این کشور اقدام کنید باید برخی نکات و موارد را رعایت کنید. در زیر به شرح این نکات می پردازیم.

  • متقاضیانی که درخواست ویزای کشور پرتغال را داه اند، باید هر کدام به صورت مستقل برای تکمیل فرم درخواست ویزا با داشتن کلیه مدارک درخواست شده،  تعیین وقت قبلی را جهت ارایه مدارک اتخاذ کنند.
  • مدارک مورد نیاز برای ویزا باید به صورت ترجمه رسمی باشند یعنی ترجمه توسط مترجم رسمی صورت گرفته باشد. همچنین کلیه مدارک باید ممهور به مهر وزارت خارجه و دادگستری  در آمده باشند.
  • فرد متقاضی باید یک سری کپی از کلیه مدارک ترجمه شده و دعوتنامه اش را بدون منگنه و پانچ به همراه داشته باشد.
  • بهتر است بدانید که هزینه درخواست ویزا مطابق جدول هزینه های ویزا قابل برگشت نیست و در زمان مصاحبه این هزینه ها به صورت یورو دریافت خواهد شد.
  • کلیه مدارک یا اطلاعات اضافی علاوه بر مدارک درخواستی توسط سفارت پرتغال محفوظ خواهد بود.
  • متقاضیان می توانند برای اطلاع از نتیجه درخواست ویزا پس از گذشت ۱۵ روز از تاریخ تحویل مدارک به سفارت، به سایت سفارت مراجعه کنند.
  • کسانی که ویزای خود را به صورت آنلاین در سایت سفارت پرتغال درخواست می کنند، پس از تکمیل فرم درخواست به صورت آنلاین نام کاربری و رمز عبور به ایمیل آن ها ارسال خواهد شد.
  • برخی از افراد متقاضی ویزا از انجام انگشت نگاری در سفارت پرتغال معاف هستند. کودکان زیر ۱۲ سال، مقام های دولتی و رسمی و همچنین اعضای هیئت های تجاری نیازی به انجام انگشت نگاری در سفارت پرتغال ندارند.

تعیین وقت سفارت پرتغال و اخد ویزای آنلاین

یکی از راه های آسان و فوری برای درخواست وقت سفارت پرتغال، درخواست ویزای این کشور به روش آنلاین می باشد. در این روش فرد متقاضی نیازی به مراجعه حضوری در سفارت پرتغال نخواهد داشت ومراحل اخذ ویزا برای او به صورت الکترونیکی خواهد بود. افراد متقاضی دریافت ویزای آنلاین سفارت پرتغال مدارک خود را باید اسکن کنند تا بتوانند این مدارک را روی سایت سفارت پرتغال قرار دهند. در این روش نیاز است که هر فردی در ابتدای امر یک حساب کاربری مختص به خود باز کند، سپس با ارسال مدارکش منتظر تأیید صلاحیتش بماند.

پس از تأیید صلاحیت از سمت سایت سفارت پرتغال برای فرد متقاضی یک کد کاربری ارسال خواهد شد که به کمک آن درخواست ویزای آنلاین صورت می گیرد. در مرحله بعدی پرداخت هزینه ویزا از طریق سایت سفارت و به روش آنلاین نیز انجام می شود. در مرحله آخر  فرد متقاضی باید با توجه به مدت زمان تعیین شده از سوی سفارت برای ثبت اثر انگشت خود در سفارت کشور پرتغال حضور پیدا کند و برای نتیجه درخواست خود منتظر بماند.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط پرتغال، وقت سفارت پرتغال، ویزای پرتقال ، تور پرتغال و تور اروپا        88851080-021

۳۱ فروردين ۹۷ ، ۰۸:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

بلیط پوکت سفری دیگر

بلیط پوکت

بلیط پوکت

در این مقاله راجع به بلیط پوکت و مراحل خرید و رزرو آن صحبت خواهد شد. برای آگاهی از قیمت ها نیز میتوانید در ادامه ما را همراهی نمایید.

خرید آنلاین بلیط پوکت

برای خرید بلیط پوکت و سفر به این شهر زیبا میتوانید از خدمات آنلاین ارائه شده توسط مجموعه ما استفاده نمایید، این خدمات رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم میکند. برای خرید حضوری بلیط پوکت باید زمان زیادی را صرف کنید که در اینصورت دیگر قادر به رسیدگی به دیگر برنامه های سفرتان نخواهید بود.

رزرو بلیط پوکت

گزینه رزرو برای روزهای پرمسافر پوکت تعبیه شده است، اگر قصد دارید ایام پر گردشگر را برای سفرتان انتخاب کنید از امکان رزرو بلیط پوکت استفاده نمایید و از چندین هفته یا ماه قبل مراحل لازم را انجام دهید. در هنگام رزرو نیز میتوانید همه جزئیات مربوط به پرواز از جمله قیمت، تاریخ و ساعت حرکت و مقصد را مشاهده نمایید و از طریق فیلتر تغییرات مد نظرتان را اعمال کنید.

بلیط پوکت چارتری

بلیط پوکت از نوع چارتری دارای ارزان ترین قیمت است. اگر تمایل به خرید بلیط های چارتری دارید میتوانید پیگیر فرصت های ارائه شده باشید و چمدان سفرتان را نیز آماده نمایید، چراکه در مواقعی بلافاصله بعد از تهیه بلیط باید خود را به فرودگاه برسانید. ناگفته نماند که برای این نوع بلیط قوانین کنسلی تعریف نشده است و در صورت خرید دیگر نمیتوانید مبلغ خود را پس بگیرید و یا درخواست تغییر تاریخ سفرتان را داشته باشید، بنابراین قبل از نهایی کردن مراحل خرید بلیط پوکت از تاریخ و ساعت حرکت خود و اینکه میتوانید در این ساعت خود را به فرودگاه برسانید مطمئن شوید.

قیمت بلیط پوکت

قیمت بلیط پوکت بسته به مواردی که در ادامه درج میشود تعیین میگردد و نمیتوان قیمت ثابتی را برای آن تعریف کرد:

  1. تاریخ سفر
  2. زمان تهیه بلیط
  3. نوع کلاس پرواز انتخاب شده
  4. ایرلاین
  5. امکانات همراه

کلاس پرواز بلیط پوکت

کلاس پرواز نیز یکی از معیارهایی ست که در قیمت نهایی بلیط پوکت تاثیر گذار است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که صرفه جویی و کاهش هزینه ها برای تان اهمیت زیادی دارد کلاس اکونومی و یا بیزینس را انتخاب کنید. کلاس بیزینس نسبت به اکونومی قیمت بالاتری و امکانات بیشتری دارد اما برای سفرهایی با مسافت بالا انتخاب مناسبی ست. بخش فرست کلاس نیز مخصوص تجار و سرمایه دارانی ست که میزان هزینه پرداختی برای شان اهمیت ندارد و فقط هدف شان این است که در طول سفر از بالاترین سطح اسایش و امکانات برخوردار باشند.

جزئیات بلیط پوکت

جزئیات بلیط پوکت خریداری شده در سایت قابل مشاهده است و در صورت تمایل میتوانید موارد درخواستی تان را تغییر دهید و بهترین بلیط مد نظرتان را پیدا و خریداری نمایید. در ادامه به برخی از جزئیات اشاره میشود:

  1. قیمت بلیط پوکت تهیه شده
  2. فرودگاه مبدا
  3. فرودگاه مقصد
  4. ایرلاین ارائه دهنده بلیط
  5. تاریخ حرکت
  6. ساعت حرکت
  7. کلاس پرواز
  8. مدت زمان مسیر

قوانین کنسلی بلیط پوکت

بطور کلی بلیط پوکت دو نوع دارد، نوع اول بلیط های سیستمی که قوانین خاص  از پیش تعیین شده ای دارند و دوم بلیط های چارتری که در لحظه قوانین مربوط به آن تعریف و اعلام خواهد شد. بعنوان مثال امکان کنسل کردن بلیط های نوع سیستمی وجود دارد و اگر بلیط پوکت شما از نوع سیستمی باشد میتوانید درخواست تغییر تاریخ سفرتان را به ایرلاین ارائه دهید و بخشی از مبلغ پرداختی تان را پس بگیرید.

خرید بلیط پوکت از ایرلاین مد نظر شما

برخی افراد که دائما در سفر هستند ایرلاین های خاصی را برای سفرهای شان مد نظر دارند، این افراد میتوانند از بخش فیلتر جدول خرید استفاده کرده و نام ایرلاین را درج نمایند، پس از زدن دکمه جستجو قادر به مشاهده بلیط های ارائه شده توسط آن ایرلاین به مقصد پوکت خواهند بود.

بلیط پوکت و پرواز مستقیم به این جزیره

هواپیمایی ماهان تنها شرکتی ست که پرواز مستقیم به مقصد پوکت را ارائه میدهد، اگر قصد دارید مدت زمان کمتری را در مسیر باشید میتوانید بلیط پوکت خود را از این ایرلاین تهیه نمایید. در ادامه ایرلاین های دیگری نیز هستند که پروازهایی غیر مستقیم به سمت پوکت دارند که در ادامه نام برخی از آنها درج میشود:

  1. ایران ایر
  2. هواپیمایی امارات
  3. هواپیمایی اتحاد
  4. ایر آسیا مالزی

بلیط پوکت و تغییر صندلی هنگام پرواز

گاهی پیش می آید که بلیط پوکت خود را خریداری کرده و سر جای تان نشسته اید اما مهماندار به شما پیشنهاد میدهد که صندلی بهتری را انتخاب کرده و مکان تان را تغییر دهید، در این موارد باید اطلاع داشته باشید که اگر به بخش مربوط به کلاس های پروازی بالاتر بروید ما به تفاوت قیمت بلیط از شما دریافت میشود و مجبور به پرداخت آن خواهید بود، بنابراین به پیشنهادات مربوط به جابجایی صندلی پاسخ مثبت ندهید.

مدارک لازم برای رزرو و یا خرید اینترنتی بلیط پوکت

اگر میخواهید همه مراحل رزرو و خرید بلیط پوکت را بصورت اینترنتی طی کنید حتما مدارک زیر را بصورت اسکن شده در پوشه ای از لپ تاپ تان نگهداری کنید، چراکه در مواقعی آپلود آنها ضروری میباشد:

  1. کارت ملی
  2. شناسنامه
  3. گذرنامه

ناگفته نماند که اگر هنگام خرید آنلاین بلیط پوکت ایمیل تان را به اشتباه درج کنید اطلاعات و مشخصات بلیط صادر شده در دسترس تان نخواهد بود و ممکن است با مشکلات جدی روبرو شوید.

پیدا نکردن بلیط پوکت در تاریخ مد نظر

گاهی پیش می اید که سفرتان به پوکت در یک تاریخ مشخص ضروری ست و موفق به تهیه بلیط برای آن تاریخ نمیشوید، در این مواقع باید از گزینه رزرو و جایگزینی استفاده کنید، در این هنگام اگر مسافری سفر خود را لغو کند بلافاصله شما جایگزین او خواهید شد و میتوانید پس از پرداخت هزینه بلیط تان را دریافت نمایید.

بلیط پوکت سیستمی برای خانواده های پر جمعیت

اگر خانواده پرجمعیتی هستید که کودکان زیادی نیز دارید باید بلیط پوکت را بصورت سیستمی خریداری نمایید تا ملزم به پرداخت هزینه زیاد نباشید، در قوانین بلیط های سیستمی برای کودکان زیر 2 سال تا 12 سال قیمت های کمتری تعریف شده است اما در پروازهای چارتری باید برای همه کودکان تان قیمت بلیط بزرگسالان را پرداخت نمایید.

نکته دیگر در این زمان بحث متفرق شدن است. گاها اگر بخواهید صندلی های کنار هم را بصورت یکجا رزرو کنید هزینه صندلی های کناری به نوبت افزایش میابد و در نهایت ملزم به پرداخت هزینه بیشتری هستید، اما اگر بلیط ها را با پراکندگی و تک به تک خریداری کنید در نهایت صرفه جویی مناسبی در هزینه های سفرتان خواهد شد. بعلاوه آفرهایی نیز در طول روز پیشنهاد میگردد که با تقسیم شدن تان به گروه های چند نفره میتوانید از این فرصت ها نیز استفاده کنید.

خدمات همراه بلیط پوکت

در هنگام خرید بلیط پوکت میتوانید خدمات دیگر مجموعه را نیز خریداری نمایید و از آنها برای داشتن سفری بهتر بهره بگیرید، برخی از این خدمات عبارتند از:

  1. بیمه مسافرتی که برای سفرهای خارجی و همچنین پوکت الزامی ست و میتوانید مراحل دریافت و رسیدگی به مراحل آن را به مجموعه ما بسپارید.
  2. ترانسفر فرودگاهی
  3. وسیله حمل و نقل برای رسیدن به فرودگاه مبدا
  4. ویزا
  5. رزرو هتل و محل اقامت

و ... .

بلیط پوکت و بار مجاز تعریف شده

برای هر مسافر سقف مشخصی برای میزان بار مشخص میگردد که باید مد نظر قرار دهد که البته بسته به نوع ایرلاین این میزان بین 20 تا 32 کیلوگرم متغیر است. اگر بار بیشتری همراه داشتید باید جریمه نقدی آن را پرداخت کنید در غیر اینصورت اجازه انتقال بار شما به داخل هواپیما داده نخواهد شد.

هر مسافر میتواند حدود 7 کیلوگرم بار را همراه خود به داخل هوایپما ببرد، بعنوان مثل یک ساک دستی کوچک که وسایل ضروری طول سفر در آن گذاشته شده است. در ادامه نیز نکاتی ذکر میشد که باید به آنها توجه لازم را داشته باشید:

  1. مواد آتش زا را در ساک ها و چمدان های دستی خود نگذارید چون ممکن است علاوه بر خطرآفرینی برای دیگران سلامت خود و خانواده تان را نیز به خطر بیندازد.
  2. از همراه داشتن مواد سمی نیز خودداری کنید.
  3. به همراه داشتن اسلحه نیز ممنوع میباشد.
  4. از بسته بودن چمدان های تان اطمینان حاصل کنید.
  5. با قرار دادن یک نشانه روی چمدان تان هرگز آن را گم نمیکنید.
  6. درخواست های خود را با مهماندار در میان بگذارید.

زمان مناسب برای خرید بلیط پوکت

بهترین زمان برای تهیه بلیط ایامی ست که توریست های زیادی در شهر تردد ندارند و قیمت هتل ها و مراکز تفریحی در پایین ترین سطح تعیین شده است. اگر تمایل داشتید در تور پوکت شرکت کنید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط تایلند ، ویزای تایلند و تور تایلند  88851080-021

۳۰ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور سفری دیگر

بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور

بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور

درباره کوالالامپور باید گفت که کوالالامپور یکی از شهرهای بسیار دیدنی و مناسب برای مسافرت و تفریح است. این شهر دارای آب ‌و هوای گرم و مرطوب است و علاوه بر جاذبه ‌های تاریخی و معماری بسیار زیبا دارای طبیعتی فوق ‌العاده نیز هست که می ‌تواند لحظات خوشی را برای گردشگران رقم بزند. برخی ماه های این شهر بارندگی شدیدتری نسبت به سایر ماه ها دارند و هم چنین در برخی ماه ها دمای هوا بالاتر از سایر ماه ها است. در صورت اطلاع داشتن از وضعیت آب و هوایی و جغرافیای کوالالامپور می توان ببهترین زمان برای سفر به کوالالامپور را با توجه به سلیقه خود انتخاب نمایید و با استفاده از تور کوالالامپور به این شهر زیبا بروید.

معرفی کوالالامپور مالزی

پایتخت کشور مالزی و بزرگ ترین شهر آن با جمعیتی بیش از یک میلیون و سیصد هزار شهری است به نام کوالالامپور. مالزی کشوری مسلمان است که دارای ترکیب جمعیتی مالایی، چینی و هندی است. شهر کوالالامپور یکی از سه قلمرو فدرال مالزی به شمار می آید و مستقیماً زیر نظر دولت اداره می شود. شهر توریستی کوالالامپور در دامنه های کوهستانی قرارگرفته و اطراف آن به جز قسمت شرقی با کوه ها احاطه شده است و به همین دلیل به این شهر و مناطق مجاورش کلانگ به معنی دره گفته می شود. کوالالامپور مرکز فرهنگی، تجاری و حمل و نقل کشور مالزی محسوب شده و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است. سفر به کوالالامپور در بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور یکی از مسافرت های خاطره انگیز به شمار خواهد آمد.

آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ کوالالامپور مالزی

اگر به کوالالامپور مسافرت کنید از وجود فرهنگ ها و ملیت های متفاوت تعجب خواهید کرد. زیرا مالزی کشوری است با ترکیب جمعیتی و فرهنگی متنوع ازجمله مالایی، چینی و هندی. اما با این حال مالایی اصلی ترین فرهنگ در این کشور به شمار می آید. مالایی ها که بیش از نیمی از کشور را تشکیل داده اند، اکثراً مسلمان هستند. همچنین مردم این کشور علاقه خاصی به برگزاری جشن های ملی و مذهبی دارند که بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور است و زبان ملی آن ها زبان ملی مالزی باهاسا مالایو (Bahasa Melau) بوده و زبان دوم این کشور نیز انگلیسی است.

دیدنی های کوالالامپور

معماری های بی نظیر کوالالامپور، بازارهای های خرید، رستوران ها و جاذبه های طبیعی آن باعث شده است کوالالامپور به شهری زیبا برای گردشگری تبدیل شود. ازجمله مکان های زیبای این شهر می توان به برج های دوقلوی که نماد این شهر و دفتر مرکزی شرکت مای نفت و گاز است، موزه ی ملی مالزی که متعلق 1960 است، برج کی ال چهارمین برج مرتفع دنیا، بوکیت بینتانگ مهم ترین خیابان توریستی کوالالامپور، غار میمون ها، مجموعه تفریحی و آبی سان وی لاگون که رتبه اول جذب گردشگر را در چند سال اخیر به خود اختصاص داده است که می توانید همه این دیدنی ها را در همراهی با تور کوالالامپور ببینید. پارک پروانه با بیش از 6 هزار پروانه از 120 گونه مختلف، آکواریوم بزرگ با 5000 گونه مختلف آبزیان و محله چینی ها از سایر اماکن تفریحی و گردشگری این شهر می باشند که بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور برای هر سلیقه ایست.

بررسی آب و هوای کوالالامپور مالزی

کوالالامپور در کنار دره کلانگ و هم مرز با کوهستان تیتیوانسا است و در نزدیکی محل تلاقی دو رودخانه کلانگ و گمباک قرار دارد. بارندگی در این شهر زیاد بوده و آب و هوای آن استوایی است. همچنین به دلیل اینکه این شهر به خط استوا نزدیک است درجه حرارت در آن اکثراً بالاست و بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور برای کسانی است کخ بخ آب و هوای گرم و استوایی علاقه دارند. خنک ترین ماه های سال ماه های دسامبر تا فوریه بوده و همچنین گرم ترین ماه ها، ماه های مارس تا آوریل هستند.

ساعت و روز های ممکن برای پرواز به کوالالامپور از فرودگاه

مهم ترین فرودگاه در کشور مالزی فرودگاه کوالالامپور است. کوالالامپور دارای دو فرودگاه است که برای پرواز های داخلی و خارجی در نظر گرفته شده اند. سفر به کوالالامپور هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم از طریق خطوط هواپیمایی مختلف امکان پذیر است. بهترین پرواز ها به کوالالامپور پرواز های مستقیم ماهان Mahan Air Airlines، هواپیمایی ایران ایر Iran Air Airlines، هواپیمایی آسمان Iran Aseman Airlines و ایر آسیا Air Asia Airlines است.

ساعت و روز های حرکت به کوالالامپور مالزی شرح زیر است:

هواپیمایی ایر آسیا Air Asia Airlines

دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ساعت 01:05 قبل از ظهر از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه کوالالامپور و یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه ساعت 19:05 بعد از ظهر از فرودگاه کوالالامپور به امام خمینی.

هواپیمایی ایران ایر Iran Air Airlines

یکشنبه، سه شنبه و جمعه ساعت 23:25 بعد از ظهر از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه کوالالامپور و شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 13:30 بعد از ظهر از فرودگاه کوالالامپور به امام خمینی.

هواپیمایی ماهان ایر Mahan Air Airlines

یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 30:22 بعد از ظهر از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه کوالالامپور و شنبه، دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه ساعت 23:15 بعد از ظهر از فرودگاه کوالالامپور به امام خمینی.

بهترین زمان سفر به کوالالامپور از نظر بارندگی

کوالالامپور شهری پرباران است و معمولاً در تمام ماه های سال دارای بارندگی است. ماه های فروردین تا شهریور فصل بارش های باران های موسمی است اما همچنان می توان گرمای هوا را در کوالالامپور احساس کرد. مهر و آبان پر بارش ترین ماه های این کشور و دی خشک ترین ماه از نظر بارندگی است و بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور است. اگر در روز های بارانی در کوالالامپور بودید می توانید از مناطق سر پوشیده این شهر همچون آکواریوم، مراکز خرید و برج پتروناس دیدن بنمایید.

بارندگی اکثراً در طول روز بسیار دیده می شود و بهتر است چتر و لباس مناسب به همراه داشته باشید. کوالالامپور بین ماه های اکتبر و ژانویه دارای باران های موسمی شدید تری از قسمت نواحی شرقی است. همچنین بین ماه های مارچ تا آوریل باران های موسمی از قسمت های غربی موجب بارندگی در کوالالامپور می شوند. پس می توان نتیجه گرفت ماه های می تا جولای دارای آب و هوای خشک تری بوده و بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور هستند.

بهترین زمان سفر به کوالالامپور از نظر درجه حرارت و نور خورشید

درباره کوالالامپور باید دانست که کشوری استوایی است و به دلیل نزدیکی به خط استوا درجه حرارت در اغلب ماه های سال بالا بوده و به طور میانگین 27 درجه سانتی گراد است بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور می باشد. به علت اختلاف ارتفاع در قسمت های  کوهستانی جنوب غربی و وزش باد های موسمی شمال شرقی اختلاف دمایی نیز در آن مشهود است که در نقاط کوهستانی و ارتفاعات نسبت به سایر نقاط کمتر است. با توجه به میزان بارندگی ساعت تابش مستقیم و شدید آفتاب تغییر می کند.

به طور معمول ساعت اوج تابش آفتاب در ماه های مرطوب حدود 4 تا 5 ساعت در روز است و در ماه های خشک 8 تا 9 ساعت در روز. با این حال در اغلب اوقات آسمان از ابرها پوشیده شده و مانع تابش نور آفتاب می شوند. گرما و شرجی بودن دو عنصر همیشه همراه با مالزی است. بنابراین تقریباً تمام فصول گرم هستند اما اواسط ماه ژانویه و فوریه خشک ترین دوره سال در این کشور هستند، بنابراین بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور و گردش در این شهر همین ماه ها هستند. در این ماه ها معمولاً درجه حرارت پایین آمده و هوا خنک تر و رطوبت هوا کمتر می شود.

بهترین زمان سفر به کوالالامپور از نظر وزش بادهای موسمی

آب و هوای کشور مالزی به چهار نوع تقسیم شده است و علت آن وزش باد های موسمی است. دوره اول وزش باد های موسمی از ماه نوامبر یا دسامبر تا ماه مارس، دومین دوره از ماه مارس تا آوریل و دوره سوم از ماه مه تا سپتامبر یا اکتبر است. بنابراین شدت وزش آن در طول سال متفاوت است. گرچه هوا پس از باران های سنگین کمی سردتر می شود ولی کوالالامپور مالزی به دلیل وزش بادهای موسمی از غرب و شرق تأثیر کمتری از این وضعیت است. در صورت تصمیم داشتن برای سفر به مالزی می توان این موارد را در نظر گرفت تا بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور را براحتی مشخص کنید.

بهترین زمان سفر به کوالالامپور در حالت کلی

با توجه به آنچه گفته شد می توان نتیجه گرفت که آب و هوای کوالالامپور در بیشتر ماه های سال گرم و مرطوب است و بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور است. این کشور به دلیل قرار گرفتن در منطقه ی استوایی دارای بارش هایی ناگهانی است که شدت و مقدار آن در ماه های مختلف سال متفاوت است. وجود کوه ها و دره های زیاد در کوالالامپور باعث شده است این شهر هوای خنک تری را نسبت به سایر شهر های این کشور داشته باد.

حتی سرد بودن هوا بعد از باران نیز تأثیر چندانی در دمای هوا نداشته و بلافاصله هوا به حالت عادی بر می گردد. بین ماه های اکتبر و ژانویه از قسمت شرقی جریان هوایی به این شهر وارد می شود ولی چون کوه های بلندی در این شهر قرار دارند بارندگی آن چنانی رخ نمی دهد. ولی ماه های مارس تا آوریل هوایی که از قسمت غربی وارد می شود بارندگی زیادی در این شهر رخ می دهد. گرچه آب و هوا در این شهر غیر قابل پیش بینی بوده و تقریباً در تمام ماه های سال شبیه به هم است اما ماه های می تا جولای بهترین آب و هوا را دارند وبهترین زمان برای سفر به کوالالامپور با تور کوالالامپور هستند.

نکاتی در مورد زمان و مکان های سفر در کوالالامپور

همانطور که گفته شد معمولاً درجه حرارت در این شهر بالاست. بنابراین در سفر به کوالالامپور بهتر است لباس های تابستانی و کفش مناسب برای پیاده روی داشته باشید. در صورتی که به مساجد و بنا های مذهبی می روید نیاز به لباسی دارید که شانه ها و زانو هایتان را بپوشاند. مالزی یک کشور مسلمان است بنابراین از رفتار های مانند دست دادن با زنان خودداری کنید. شهری در این وسعت گردشگری قطعاً مراکز خرید بسیار خوبی را نیز خواهد داشت.

مراکز خرید معروفی در کوالالامپور وجود دارد که قیمت مناسبی داشته و انواع برندهای داخلی و خارجی به فروش می رسند. گرچه اکثر فروشگاه ها قیمت ثابتی دارند اما اگر به دنبال خرید های ارزانتری هستید می تواند در غرفه های خیابانی و بازارچه ها چانه زده و تخفیف بگیرید و همچنین با استفاده از تور کوالالامپور مسافرت کنید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط کوالالامپور، ویزای کوالالامپور و تور کوالالامپور 88851080-021

۳۰ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

بهترین زمان سفر به فلاند سفری دیگر

بهترین زمان سفر به فلاند

بهترین زمان سفر به فلاند

بهترین زمان سفر به فلاند با توجه به شرایط و ویژگی های مختلف متفاوت می باشد. برخی هزینه کم را بهترین عامل برای سفر به فلاند  به شمار می آورند. سپتامبر تا ماه مه بهترین زمان از لحاظ هزینه کم برای سفر به فلاند شناخته می شود.

سفر به فلاند و دیدن مکان های توریستی آن

سفر به فلاند می‌تواند تجربیات بسیاری را برای توریست و گردشگران فراهم کند. این سرزمین کوهستانی که از مکان های دیدنی بسیاری برخوردار است سالانه با حضور توریستهای فراوانی مواجه می شود که برای تماشای طبیعت زیبای آن و همچنین شفق خیره کننده فلاند به این سرزمین سفر می کنند. جالب است بدانید که در تمامی فصول سال این سرزمین با توریست و گردشگران از نقاط مختلف جهان روبرو می‌شود.

 اگر قصد سفر به فلاند را دارید می بایست در رابطه با بهترین زمان سفر به فلاند اطلاعاتی را کسب نمایید. در این مقاله به توضیحاتی در رابطه با آب و هوای این کشور خواهیم پرداخت تا بتوانید با استفاده از آن ها سفری راحت و مناسب به این سرزمین داشته باشید. جزایر الند از دیدنی های این سرزمین شناخته می شود که می توانید برنامه ریزی مناسبی برای دیدن جاذبه های آن در سفر به فلاند  داشته باشید.

مناسب ترین زمان برای سفر به فنلاند

در سفرهای داخلی و خارجی افراد موارد مختلفی را مورد بررسی قرار می دهند و شاید مدت ها به کسب اطلاعات لازم و مناسب در رابطه با مقصد مورد نظر بپردازند. از میان تمامی موارد مربوط به سفر می توان به انتخاب بهترین زمان سفر به فلاند اشاره کرد. در واقع مشخص کردن روز و زمان مناسب برای پرواز به این کشور از مهم ترین مواردی است که افراد باید به آن توجه کنند.

در برخی از موارد به دلایل کاری زمان مشخصی برای سفر به این کشور تعیین می شود که امکان جابه جایی ان وجود ندارد، اما اگر به منظور تفریح به این سرزمین زیبا سفر می کنید می توانید ایام مناسب را برای این سفر مورد بررسی قراردهید و در بهترین زمان سفر به فلاند با تور فنلاند سفر کنید. در این بین باید به سلایق و نظرات خود و همراهانتان توجه کنید و یکی از فصول سال را برای سفر به فلاند  انتخاب نمایید. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با آب و هوای فلاند برای سفر به این کشور در اختیارتان قرار خواهیم داد.

سفربه فلاند اولین تجربه سفر خارجی

برای بسیاری از افراد این امکان وجود ندارد که به طور مداوم و هر چند یک بار به فلاند سفری داشته باشند. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد اما اگر شرایط برایتان مهیا شد تا بتوانید سفری به این کشور زیبا داشته باشید بنابراین ممکن است اولین سفر خارجی شما باشد که از کشور خود به فلاند مسافرت می کنید. بیشتر مواقع اولین سفر خارجی به دلیل نداشتن تجربه کافی برای افراد کار سختی است.

 مراحل مختلفی را باید طی کنید تا پرواز شما برای سفر به فلاند قطعی شود. از جمله این مراحل می توان به دریافت ویزای فنلاند و تعیین وقت سفارت فنلاند اشاره کرد. اگرویزای خود را نتوانید دریافت کنید امکان سفر به فلاند برایتان میسر نخواهد شد؛ اما باید به فکر رزرو بلیط رفت و برگشت و همچنین رزرو هتل و اقامتگاهی در این سرزمین باشید. تمامی این موارد ممکن است نیاز به وقت و زمان بسیاری داشته باشد؛ اما با تورهای مسافرتی می توانید اولین سفر خود را به بهترین شکل در بهترین زمان سفر به فنلاند تجربه کنید.

دریافت ویزا برای سفر به فلاند

برای سفرهای خارجی به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی ملزم دریافت ویزا خواهید بود. در رابطه با سفر فلاند نیز این چنین است. برای دریافت ویزای فنلاند می بایست به سایت سفارت فلاند مراجعه نموده و به پر کردن فرم آنلاین صدور ویزا اقدام کنید. با توجه به نوع سفر ویزای توریستی را تعیین کنید. البته اگر به قصد تحصیل و تجارت به این کشور سفر نمی کنید.

با تکمیل فرم زمان مناسبی برای حضور شما در سفارت تعیین خواهد شد که درزمان مشخص شده باید به سفارت فلاند مراجعه نمایید. در روز تعیین شده یا وقت سفارت فنلاند از شما مصاحبه ای انجام می شود و مدارکی که قبلاً به شما بیان شده دریافت می گردد. بعد از چند هفته ویزای شما صادر خواهد شد. بعد از دریافت ویزا می توانید به این کشور ورود نمایید.

زمستان بهترین زمان سفر به فلاند

همانطور که در بخشهای قبلی نیز به آن اشاره کردیم برای دیدن شفق فلاند می توانید به این سرزمین زیبای کوهستانی در فصول مختلف سفر کنید؛ اما جالب است که بدانید شفق قطبی را تنها می‌توان در فصل زمستان به خوبی مشاهده کرد. در واقع برای اینکه توریست بسیاری بتوانند به تماشای این شگفتی‌ های آفرینش بپردازند می‌ بایست در فصل زمستان به این کشور و نواحی شمالی آن سفر کنند؛ بنابراین با توجه به این نکته می‌ توان فصل زمستان را بهترین زمان سفر به فلاند البته برای دیدن این شفق قطبی به شمار آورد. مسلماً در این فصل هوای این سرزمین بسیار سرد و طاقت فرسا است.

 بدانید که در اغلب روزهای زمستان در فلاند شما با بارش های سنگین برف مواجه خواهید شد. هوای سرد نیز از دیگر مواردی است که می تواند مانع از ورود شما از اقامتگاه تان شود. البته نمی توان زیبایی های کوهستان های فلاند که در زمستان پوشیده از برف هستند را نادیده گرفت. توصیه های مهم را نیز باید در زمان سفر به کوهستان و یا مکان های که پوشیده از برف هستند را رعایت نمود. البته توصیه می‌کنیم که برای سفر به فنلاند در فصل زمستان اطلاعات مناسب و کامل تری از آب و هوای این سرزمین و مناطق مختلف آن کسب نمایید تا بهترین زمان سفر به فنلاند را در این فصول مشخص کنید، چرا که دمای هوا در فصول سرد سال در این سرزمین به ۵۰ درجه زیر صفر می رسد.

سفربه فلاند در فصل بهار

از بهترین زمان سفر به فلاند می توان به ایام زیبای بهار اشاره کرد. جالب است بدانید که در فصل بهار همچنان آب و هوای این سرزمین بسیار سرد است، البته گرمای آن بیش از فصل زمستان است. زیبایی درختانی که تازه رویش برگ را به خود می بینند می‌ تواند چشمان همه را به سمت خود خیره کند. مهمتر از آن اینکه این کشور یک سرزمین کوهستانی شناخته می‌ شود و زیبایی های تپه های آن می تواند برای بسیاری از گردشگران از جذابیت‌های بسیاری برخوردار باشد.

از دیگر موارد که در رابطه با سفر به فلاند در فصل بهار می توان به آن اشاره کرد زمان مناسب آن است که در اواخر ماه مارس می توان به جنوب فلاند سفر کرد. در انتهای ماه اوریل منطقه های شمالی فنلاند از آب و هوای مطبوع در فصل بهار برخوردار است که می توانید به دیدن طبیعت زیبا و روییدن گیاه آن بپردازید و مناطق مختلف آن را دیدن کنید و می توان گفت از بهترین زمان سفر به فلاند می باشد.

سفر به فلاند با تورهای گردشگری

برای سفر به فلاند در فصل های مختلف بهار، زمستان و تابستان می توانید برنامه‌ ریزی مشخصی داشته باشید. همانطور که در مباحث قبلی اشاره کردیم می‌ توان در هر کدام از فصل های سال بهترین زمان سفر به فلاند است . اگر می خواهید شب های طولانی را در فلاند سپری کنید می‌ توانید در تابستان به این سرزمین زیبا سفری داشته باشید و خورشید را که دیر هنگام غروب می کند نظاره‌گر باشید.

 اما برای اینکه بتوان تمامی زیبایی های این سرزمین را در سفر با تور فلاند مشاهده نمود و به راحتی در زمان های مشخص به تک تک آنها مراجعه کرد می بایست با تورهای مسافرتی و گردشگری به فلاند سفر کرد. البته بسیاری از افراد ترجیح می‌ دهند که به صورت شخصی و خانوادگی به این سرزمین سفری داشته باشند. ما توصیه می‌ کنیم که اگر تمایل دارید سفرمناسب و قابل برنامه‌ ریزی داشته باشید از تورهای گردشگری و مسافرتی فنلاند بهره مند شوید.

اطلاعات لازم برای سفر به فلاند

برای سفر به فلاند باید به کسب اطلاعات لازم بپردازید. در مباحث قبلی به آب و هوای این کشور به عنوان موارد مهم سفر پرداختیم؛ اما از دیگر موارد می توان به فرهنگ و آداب و رسوم مردم فلاند اشاره کرد. واحد پول مردم این کشور نیزاز دیگر مواردی است که دانستن آن می تواند در سفر بغا تور فلاند مفید باشد. یورو واحد پول این کشورشناخته می شود.

 مردم فلاند به زبان سوئدی و فلاندی سخن می گویند. فلاند یک ساعت و نیم با تهران اختلاف ساعت دارد. فرودگاه های مختلفی در این کشور وجود دارد که می توان به فرودگاه کوسامو، فرودگاه اولو و رونیمی اشاره کرد. مردم این کشور از آداب و رسوم مختلفی برخوردارند که با توجه به فرهنگ و سنت مردم آن شکل گرفته است.

نکاتی در رابطه با سفر به فلاند

برای سفر به فلاند و یا هر کشوری باید به نکات مهمی توجه کنید که در این بخش به چند مورد از آن ها می پردازیم.

  • در فلاند می توانید از اتوبوس و قطار برای جابه جایی استفاده نمایید.
  • برای اقامت خود می توانید به هتل های قیمت مناسب مراجعه کنید و یا از قبل آن ها را رزرو نمایید.
  • برای داشتن سفری مناسب برنامه مشخصی را برای خود تنظیم کنید. دیدنی های فلاند بسیار است. طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید به تمامی آن ها مراجعه کنید.
  • از کشتی های کروز برای تفریح می توانید بهره مند شوید.

مدیریت هزینه برای سفر به فلاند

برای سفر به فلاند می‌ بایست هزینه‌ های خود را مدیریت کنید. یکی از راه های مدیریت هزینه سفر با تورهای مسافرتی و گردشگری است که می توانید به بهترین شکل ممکن با هزینه مناسب و ایده آل سفری به فلاند داشته باشید؛ اما اگر به طور شخصی به این کشور سفر می کنید توصیه می‌کنیم که برای خوردن غذا به بوفه رستوران های فلاند مراجعه کنید. این بوفه ها در زمان های مشخص غذاهایی با قیمت مناسب ارائه می دهند.

 سعی نمایید به مکان هایی که از تورهای رایگان برای گردشگری استفاده می‌ شود مراجعه کنید. بسیاری از این تورها به گردشگری پیاده روی می پردازند که می توانید از آنها برای مدیریت هزینه خود استفاده کنید. در رابطه با جابجایی در منطقه شهری فنلاند می توانید از اتوبوس و قطار استفاده کنید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط فنلاند، تور فنلاند، وقت سفارت فنلاند، ویزای فنلاند، و تور اروپا 88851080-021.

۳۰ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

بهترین زمان سفر به مالزی سفری دیگر

بهترین زمان سفر به مالزی

بهترین زمان سفر به مالزی

آسیای شرقی همیشه جلوه گاه فرهنگ و تمدن بوده است. کشورهای زیبای بسیاری در آسیای شرقی وجود دارند که تمدن و سنت اصیل و طبیعت شرقی بی نظیر را نشان می دهند. اگر به دنبال سفری تکرار نشدنی و به صرفه در آسیای شرقی هستید، سفر در بهترین زمان سفر به مالزی برای شما بهترین انتخاب است. مالزی کشوری زیبا با آب و هوای گرمسیراست که  در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و اخیراً جایگاه ویژه­ ای در زمینه ی گردشگری در بین کشورهای جنوب شرقی آسیا پیدا کرده است. این کشور زیبا با طبیعت منحصر به فرد و جشنواره های سالانه، گردشگران بسیاری را از جاهای مختلف دنیا به خود جذب می کند. برای لذت بردن از آب و هوا و جشن ها، شما باید بهترین زمان سفر به مالزی با تور مالزی را بدانید. در ادامه به شرایط آب و هوایی و بهترین زمان سفر به مالزی پرداخته می شود.

کشور مالزی

مالزی کشوری اسلامی است که مساحت آن 329845 کیلومتر مربع بوده و آب و هوای گرمسیری دارد. بارندگی فراوان به همراه آب و هوای معتدل، طبیعت سرسبزی را به این کشور ارمغان داده است. می توان با استفاده از تور مالزی به این کشور سفر کنید.

آب و هوای مالزی

آب و هوای کشور مالزی بیشتر اوقات یکنواخت است و کمتر تغییر می کند. به دلیل گستردگی این کشور در شمال و جنوب منطقه­ ی استوایی، آب و هوای مالزی اصولاً قابل پیش بینی است. دمای هوا در تابستان در مالزی حداکثر به 34 درجه سانتیگراد و حداقل به 24 درجه سانتیگراد با رطوبت نسبی 80 درصد می رسد.

در ارتفاعات مالزی، آب و هوا نسبت به نقاط دیگر کشور متفاوت است، در این مناطق دما ۲۲ درجه و رطوبت ۱۵۰۰ است و آب و هوای بسیار لذت بخش و دل پذیری دارد. در این نواحی دمای شب ها به ۱۵ درجه سانتیگراد می رسد و بسیار سرد است. در این مناطق انواع میوه ها و چای و انواع گل ها کاشت می شود. یکی از این مناطق کمرون هایلند است که حتماً باید این مکان را در برنامه ی بهترین زمان سفر به مالزی قرار دهید البته فراموش نکنید که حتماً لباس گرم به همراه داشته باشید.

باران های مالزی

بارش سالانه ی مالزی به طور میانگین بین ۲۰۰۰ میلی متر  تا ۲۵۰۰ میلی متر است. اوج باران ها در کشور مالزی در دو ماه فروردین و آبان است، میزان بارندگی در این دو ماه بیش از 250 میلی متر است. ماه های فروردین تا مهر، مرطوب ترین ماه ها است که اغلب بعد از ظهرها رعد و برق و تگرگ وجود دارد، اما توجه کنید که این تگرگ ها و رعد و برق ها اکثراً دائمی نیستند و پس از چند دقیقه به پایان خواهند رسید. در ماه های کم باران این کشور یعنی خرداد و تیر میزان بارش ها به 104 میلی متر می رسد. در این کشور ماه های شهریور تا فروردین فصل باران های موسمی است اما بازهم هوا گرم است.

با توجه به آب و هوای مرطوب مالزی و هوای نسبتاً بارانی، همیشه این سوال در ذهن گردشگران مطرح می شود که بهترین زمان سفر به مالزی چه زمانی است؟

آب و هوای استوایی مالزی با رطوبت بالا در تمام روزهای سال یکی از موارد آزار دهنده در سفر به مالزی است. دما در طول روز از 30 درجه بیشتر می شود و شب ها دما کمتر از 20 درجه است. هوای مالزی خیلی تغییرات ندارد، دلیل این هم کوه های تیتیوانگسا در شرق کشور و جزیره ی سوماترا است، البته تا چند درجه تغییرات دما محتمل است. اما در سفر به مالزی بهترین زمان سفر به مالزی همیشه باید منتظر باران باشید زیرا باران جزء طبیعت مالزی است و کشور مالزی سرسبزی و طبیعت خود را مدیون این بارش هاست.

دلایل سفر به مالزی

دلایل گردشگران برای سفر به مالزی متفاوت است. لذت از سواحل استوایی و دریا، طبیعت زیبا و جنگل های استوایی وصف نشدنی به همراه گونه های حیوانی و گیاهی نادر، بازدید از جاذبه های فرهنگی و تاریخی، لذت بردن از غذاهای پرادویه ی محلی و خرید در پاساژهای شیک و تماشای جشن ها از دلایل سفر به مالزی است. برای سفر به مالزی در بهترین زمان سفر به مالزی ابتدا باید مقصد سفرتان را مشخص کنید، زیرا برای سفر به هر منطقه ای، باید ماه خاصی از سال را انتخاب کنید.

بهترین زمان سفر به مالزی

بهترین زمان سفر به مالزی دو دوره ی زمانی است، یک دوره از ابتدای آذر ماه تا پایان ماه دی است که بهترین زمان برای دیدن جشن های تعطیلات سال نو میلادی و همچنین جشن های چینی است. دومین دوره در ماه های خرداد، تیر و مرداد است و در این زمان بیشتر مسافران از خاورمیانه به مالزی می آیند. تعطیلات مدارس در بیشتر کشورها در این ماه هاست و بهترین زمان سفر به مالزی است. آرام ترین و خلوت ترین زمان برای سفر به مالزی اواخر شهریور تا آذر ماه است و به راحتی می توانید از دیدنی ها و تفریحات مالزی لذت ببرید.

اگر هدف شما تفریحات ساحلی است، ماه های خرداد و تیر بهترین زمان سفر به مالزی است زیرا بارش باران در این ماه ها کمتر است. در ماه های آبان تا بهمن نیز سواحل غربی بهترین مکان برای سفر به مالزی است. در ماه های خرداد و تیر بهتر است که به ساروک بروید. اما اگر می خواهید سفر خود را به بارانی ترین ماه های سال یعنی مهر و آبان موکول کنید، پیشنهاد ما این است که حتماً چتر و لباس گرم به همراه داشته باشید. در این ماه ها، سواحل شرقی مرطوب ترین نقاط کشور است. اما بازهم تا می توانید در این بازه ی زمانی به این نقاط سفر نکنید.

در سفر به مالزی، علاقه مندان به آب و هوای گرم و استوایی تعطیلات خود را در کنار سواحل استوایی این کشور سپری می کنند، طبق آمار، سواحل شرق و غرب این کشور در اکثر ماه های سال مرطوب ترین نواحی کشور هستند و این بهترین زمان سفر به مالزی برای اینگونه افراد است. اگر هدف شما در سفر به مالزی، سواحل شرقی است، بهتر است اسفند ماه نسبت به سفر اقدام کنید. این ماه بهترین زمان برای بازدید از این سواحل زیباست با استفاده از تور مالزی. در ماه های مهر تا اواخر آبان، امواج دریا بسیار سنگین هستند و غواصی در این مناطق و در این زمان ممنوع است. سواحل شرقی مالزی اکثراً گرم و آفتابی است. در بسیاری از ماه های سال آب گرم دریای چین، سواحل این مناطق را گرم می کند. رطوبت در سواحل شرقی به جز ماه های آذر تا بهمن متوسط است و توصیه می شود که در این ماه ها از سفر به این مناطق اجتناب کنید، زیرا رطوبت و دمای هوا غیر قابل تحمل است.

جشن های مالزی

همانطور که گفته شد تنها هدف از سفر به مالزی فقط لذت بردن از طبیعت نیست. همه ساله گردشگران بسیاری برای دیدن فرهنگ مالزی و جشن های سالیانه به این کشور می آیند. مالزی کشوری مسلمان است اما جشن کریسمس و جشن سال نوی چینی در این کشور همه ساله با شکوه فراوانی برگزار می شود و بهترین زمان سفر به مالزی برای علاقمندان به فستیوال هاست. جشن های عید فطر، سال نوی چینی، دیپاوالی، کریسمس، جشنواره سان پدرو و جشنواره گاوای و کاماتان همه ساله در مالزی برگزار می شوند. در این جشن ها می توانید از غذاهای خاص و نوشیدنی ها و همچنین از برنامه های متنوع لذت ببرید.

با نگاه کردن به تقویم می توانید تاریخ جشن های مالزی را بیابید و متناسب با تاریخ این جشن ها برای سفر به مالزی برنامه ریزی کنید.

جشن های اسلامی مالزی

عید قربان و عید فطر که همه ساله توسط مسلمانان مالزی جشن گرفته می شود این اعیاد به ترتیب در دهمین روز ماه ذی الحجه و در پایان ماه رمضان است. این عیدها همانند ایران در این کشور جشن گرفته می شوند.

جشن های بودائی ها مالزی

جشن ارواح گرسنه در پانزدهمین روز از ماه رجب است که توسط بوداییان و تائوتی ها برگزار می شود. بودائیان بر این باورند که که دروازه جهنم همیشه باز است. در این جشن کل اهالی شهر جمع می شوند و برای ارواح غذا می خرند و غذاها را به ارواح با پیام "روح عزیز ما را نخور" تقدیم می کنند.

جشن های دیگری نظیر تایپوسام در دهمین ماه تقویم هندی ها، جشن هری جاوا در اول ماه ژوئن و جشن شیرینی ماه که به جشن اواسط پاییز معروف است و جشن چراغ ها، در این کشور برگزار می شود و همه ساله علاقمندان را به خود جذب می کند و این بهترین زمان سفر به مالزی برای دوستداران این جشن هاست.

دو جشن بسیار مهم که بسیار مفصل در مالزی برگزار می شوند جشن کریسمس و سال نو چینی است. پیشنهاد می کنیم که سفر به مالزی را در این ماه ها برنامه ریزی کنید زیرا مراسم سال نو در مالزی بسیار باشکوه و لذت بخش است.

کریسمس مالزی

همانطور که می دانید کریسمس بیست و پنجمین روز دسامبر است. این روز به واسطه ی تولد حضرت مسیح جشن گرفته می شود. در جشن کریسمس پاساژها و مغازه ها بسیاری از اجناس خود را حراج می کنند پس این ماه بهترین زمان سفر به مالزی و خرید است. کل شهر در کریسمس چراغانی می شود و در برخی از نقاط شهر جشن ها و پایکوبی هایی برگزار می شود.

سال نو چینی مالزی

جشن سال نو چینی که با کارناوال های رنگارنگ به همراه عروسک ها و ماسک های اژدها جشن گرفته می شود، در اولین روز از سال قمری چینی است. این جشن از مهمترین جشن های چین است. در این جشن برنامه ی بسیار مفرحی همچون رقص شیرها و آتش بازی انجام می شود و کل شهر با کاغذهای قرمزی که نشان دهنده ی سعادت و ثروت است پر می شود.

هدف شما از سفر به مالزی هر چه باشد در هر صورت فصل زمستان بهترین زمان سفر به مالزی است در این فصل از آب و هوای عالی لذت می­برید همچنین می توانید در حراجی ها بروید و مهم تر از همه از جشن کریسمس و چراغانی های شهر لذت ببرید. البته فراموش نکنید که در طول سفر، یک دفترچه راهنمای سفر به مالزی نیز با خود به همراه داشته باشید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای مالزی، بلیط مالزی و تور مالزی  88851080-021.

۲۹ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

بلیط پاتایا سفری دیگر

بلیط پاتایا

بلیط پاتایا

در این مقاله راجع به بلیط پاتایا و مراحل خرید و رزرو آن صحبت می کنیم. جذابیت های پاتایا بی نظیر است، اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید تا پایان متن همراه ما باشید.

خرید بلیط پاتایا

برای سفر به پاتایا اولین مرحله تهیه بلیط پاتایا است. برای خرید بلیط ابتدا تاریخ دقیق سفر خود را مشخص کنید تا بعد مجبور به کنسل کردن و از دست دادن بخشی از پول تان نشوید. در درجه بعد هزینه ای که می توانید برای این سفر صرف کنید را بررسی کنید و هزینه خرید بلیط پاتایا را از کل هزینه ها تفکیک کنید، بر طبق میزان بودجه تصمیم بگیرید که چه نوع کلاس پروازی را باید انتخاب کنید و چه میزان هزینه میتوانید برای بلیط ها صرف کنید، فراموش نکنید که این محاسبه باید برای بلیط رفت و برگشت باشد. پس از انجام این بررسی ها از سیستم آنلاین سایت استفاده کنید و با پیگیری تخفیف ها و بلیط های ارائه شده بهترین آنها که بیشترین تطابق را با شریط مد نظرتان دارد را انتخاب و خریداری نمایید.

رزرو بلیط پاتایا

علاوه بر خرید، امکان رزرو بلیط پاتایا نیز وجود دارد، برخی افراد مرحله خرید بلیط را به ساعت ها و یا روزهای پایانی موکول می کنند و همین موضوع موجب استرس و نگرانی شان میشود. نکته بعد اینکه در ایام پر مسافر و شلوغ اگر بلیط تان را از مدت ها قبل رزرو نکرده باشید یا اصلا بلیطی پیدا نخواهید کرد و یا مجبورید هزینه ای معادل چند برابر قیمت اصلی بپردازید تا بتوانید سوار هواپیما شوید. هنگام رزرو می توانید جزئیاتی چون تاریخ و ساعت پرواز، تعداد مسافران، شماره صندلی های باقیمانده، قیمت بلیط، و فرودگاه مبدا و مقصد را مشاهده کنید. دقت کنید که پرینت بلیط رزرو شده را همراه داشته باشید.

بلیط پاتایا ارزان

برای تهیه بلیط پاتایا ارزان قیمت باید نکاتی را مد نظر قرار دهید که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهد شد:

  1. مراحل خرید بلیط پاتایا را حدود 5 یا 6 ماه قبل انجام دهید. خرید به موقع بلیط باعث میشود مجبور به صرف هزینه های گزاف برای رفت و برگشت نباشید.
  2. روزانه تایمی را اختصاص دهید و پیگیر قیمت بلیط ها باشید و هر زمان قیمت مناسب و مد نظرتان را پیدا کردید بلافاصله اقدام به خرید نمایید.
  3. ایام کم مسافر را برای سفرهای تان انتخاب کنید، زیرا در این روزها قیمت ها به میزان زیادی کاهش می یابد.
  4. منعطف بودن باعث می شود فرصت های پیش رو را پیدا کنید. بعنوان مثال در ارتباط با پاتایا تحقیق کنید و از تعداد فرودگاه های آن مطلع باشید، گاهی فرودگاه مقصد نیز می تواند بر روی هزینه بلیط پاتایا تاثیر گذار باشد.

خرید اینترنتی بلیط پاتایا

دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید بلیط پاتایا نیست و می توانید با استفاده از خدمات آنلاین ما مراحل مربوط به رزرو و خرید بلیط را طی نمایید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که عادت دارید با ایرلاین خاصی سفر کنید می توانید از فیلتر استفاده کرده و نام ایرلاین مورد نظر را جستجو کنید و بلیط های آن را مشاهده نمایید. در پایان خرید باید از بلیط یک پرینت تهیه کنید و هنگام مراجعه به فرودگاه همراه خود ببرید. ناگفته نماند که همه فرصت ها و تخفیف های ویژه بصورت اینترنتی نیز اطلاع رسانی می شود و می توانید در صورت تمایل از تخفیف ها نیز استفاده نمایید.

بلیط پاتایا چارتری

یکی از فرصت های تهیه بلیط پاتایا ازران قیمت استفاده از بلیط هایی است که بصورت چارتری ارائه می شوند. این بلیط ها تاریخ و ساعت از پیش تعیین شده ای دارند و گاها فرصت بستن چمدان را هم به شما نمی دهند. برای تهیه بلیط چارتری نیز می توانید پیگیر فرصت های ارائه شده در سایت باشید. در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

قوانین کنسل کردن بلیط پاتایا

هنگام خرید بلیط پاتایا دقت کنید که در تاریخ مورد نظرتان بلیط را خریداری کنید چراکه هنگام کنسل کردن بخشی از پول و هزینه پرداختی تان را از دست می دهید. کنسل کردن بلیط های سیستمی قوانین و چهار چوب مشخصی دارد که گر از ساعت تعیین شده برای پرواز هم بگذرد هیچ مبلغی به شما عودت داده نخواهد شد. اما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بلیط پاتایا چارتری را خریداری کرده اید باید بدانید که این نوع بلیط ها امکان کنسل شدن ندارند و در صورت عوض شدن تاریخ سفرتان کل مبلغ پرداختی برای بلیط را از دست می دهید، بنابراین تا از تاریخ دقیق سفر مطلع نشدید برای خرید و رزرو بلیط پاتایا بخصوص بصورت چارتری اقدام نکنید.

فرودگاه مقصد بلیط پاتایا

یکی از مبداهای قابل انتخاب برای مسافرین فرودگاه بین المللی پاتایا است. این فرودگاه همه امکانات لازم جهت آسایش خاطر مسافرین را فراهم کرده است و فروشگاه و مغازه های متعددی در داخل آن تعبیه شده است. اگر خرید هدیه و سوغاتی را فراموش کردید نیز می توانید همین جا کالای مورد نظرتان را خریداری کنید. این فرودگاه حدود 40 کیلومتر با پاتایا فاصله دارد و با استفاده از تاکسی یا خودرو می توانید این مسیر را در عرض 45 دقیقه طی کنید و به شهر برسید.

ایستگاه های اتوبوس نیز جهت رساندن مسافران به داخل شهر تعبیه شده اند و به راحتی می توانید از خدمات ارائه شده توسط آنها استفاده نمایید.

ایرلاین ماهان تنها شرکتی است که در ایران پرواز مستقیم به شهرهای مختلف کشور تایلند از جمله پاتایا دارد، اگر بلیط پاتایا خود را از این ایرلاین تهیه کنید بصورت مستقیم به سمت تایلند و شهر پاتایا پرواز خواهی کرد اما اگر بلیط پاتایا ایرلاین دیگری را هم خریداری کردید نگران نباشید چون با یک توقف در یکی از شهرهای امارات، عمان یا بانکوک می توانید خود را به پاتایا برسانید.

خدمات ارائه شده توسط مجموعه

در کنار خرید بلیط پاتایا می توانید از خدمات دیگر مجموعه چون رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی، کرایه خودرو، بیمه مسافرتی و ... نیز بهره بگیرید، البته هزینه هر کدام بصورت جداگانه از شما دریافت خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین دریافت اطلاعات تورها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کلاس های پروازی بلیط پاتایا

کلاس پرواز یکی از معیارهایی ست که در تعیین قیمت بلیط تاثیرگذار است و می توان بعنوان یکی از معیارهای اصلی از آن نام برد. در ادامه به تفکیک کلاس هاس پروازی و بودجه لازم برای آنها را بررسی می کنیم:

کلاس پرواز اکونومی بلیط پاتایا

به این نوع صندلی ها، استاندارد کلاس نیز می گویند، این بخش جزو ارزان ترین صندلی های هواپیما است که صندلی ها در حالت ثابت و استانداردی قرار دارند و امکانات خاص و ویژه ای برای مسافرین تعریف نشده است. البته خوب است بدانید که بیشتر حجم صندلی های یک هواپیما را همین کلاس پرواز تشکیل می دهد. میزان بار مجاز تعریف شده برای مسافرین این بخش از دیگر کلاس های پروازی کمتر است و همچنین هیچ حریم خصوصی و خط حائلی بری مسافرین در نظر نگرفته اند و صندلی ها بصورت ردیفی در فاصله های کمی از یکدیگر قرار گرفته اند. برخی از ایرلاین ها هزینه پذیرایی و یا امکانات دیگری که قرار است در این بخش به مسافران ارائه گردد را دریافت می کنند چون هزینه کمی بابت بلیط ها دریافت کرده اند.

بخش بیزینس کلاس بلیط پاتایا

در این بخش حریم خصوصی فرست کلاس وجود ندارد اما شامل اکثر امکانات بخش فرست کلاس میشود. از این بخش بیشتر برای سفرهای کاری و تجاری استفاده می شود و مسافرین می توانند روی صندلی های راحت و تخت خواب شو استراحت کنند، پذیرایی این بخش در سطح بالاتری از کلاس اکونومی قرار دارد و غذایی با کیفیت و گرم به مسافرین ارائه می شود، همچنین چند گزینه غذایی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. از دیگر امکاناتی که ممکن است بلیط پاتایا بیزینس کلاس به مسافرین ارائه دهند دسترسی به اینترنت برای رسیدگی به کارهای روزانه و دریافت کارت پرواز از مسیری جداگنه و بدون صف است.

بخش فرست کلاس بلیط پاتایا

این کلاس پروازی از همه بخش های دیگر گران تر و البته راحت تر است. در این قسمت همه دارای یک محوطه اختصاصی هستند و به همه امکانات دسترسی دارند. نوشیدنی هایی متنوعی ارائه میشود که می توانید از روی منو آنچه که مورد علاقه تان است را انتخاب کنید. دسترسی نامحدود به اینترنت نیز فراهم شده است و در همه مراحل بخشی جداگانه به آنها اختصاص داده میشود، از مرحله انتظار در فرودگاه تا دریافت کارت پرواز و سوار و یا پیاده شدن. برای سرگرمی می توانید از فیلم ها و موزیک های متنوع که در دسترس تان قرار گرفته است استفاده کنید و محل خواب تان نیز بسیار راحت و مناسب است.

 آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط تایلند ، ویزای تایلند و تور تایلند  88851080-021

۲۹ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar