سفری دیگر

۱۵۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

ویزای تجاری نروژ سفری دیگر

ویزای تجاری نروژ

ویزای تجاری نروژ

یکی از کشورهایی که وضعیت اقتصادی عالی در شمال اروپا دارد، کشور نروژ می باشد. به همین دلیل این کشور برای تجارت، سرمایه گذاری و کار مناسب می باشد. در این جا سعی کرده ایم که شما را با نروژ، ویزای نروژ از هر نوعی و  ویزای تجاری نروژ آشنا کنیم. زیرا، ویزای تجاری نروژ یکی از مهم ترین ویزا ها برای تجارت با این کشور می باشد. پس با ما همراه باشید.

نروژ

یکی از کشورهایی که در منطقه ی اسکاندیناوی و اروپای شمالی قرار دارد نروژ می باشد. کشور زیبا و دیدنی نروژ شصت و یکمین کشور جهان از لحاظ مساحت می باشد. کشور نروژ از شمال با دریای بارنتس، از شرق با کشور سوئد، از شمال شرقی با فنلاند و روسیه، از جنوب با دانمارک و از غرب با دریای نروژ همسایه می باشد. یکی از بنیان گذاران شورای اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، سازمان تجاری جهانی، ناتو، سازمان همکاری اقتصاد و توسعه، پیمان نامه جنوبگان و سازمان ملل متحد در کشور نروژ می باشد. علاوه بر این، کشور نروژ با اتحادیه اروپا و آمریکا روابط نزدیک دارد. به همین دلیل، نروژ کشور مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد. و برای این کار می توانید ویزای تجاری نروژ را تهیه نمایید. جالب است بدانید که در سالیان اخیر نروژ جزو کشورهایی بوده که راضی ترین شهروندان را دارد.

[caption id="attachment_7762" align="aligncenter" width="780"]نروژ نروژ[/caption]

ویزای نروژ

برای سفر به نروژ باید ویزای شینگن را تهیه کنید. بعد از تهیه مدارک لازم، برای صدور ویزا در وقت سفارت نروژ که از پیش برای شما رزرو شده باید به سفارت مراجعه کنید تا انگشت نگاری و مصاحبه را انجام دهد.

انواع ویزای نروژ

قبل این که اقدام به گرفتن ویزا کنید، باید نوع سفر خود را مشخص کنید. شما باید ویزای نروژ مطابق سفر خود را تهیه کنید. برای مثال شما برای تجارت با نروژ، باید ویزای تجاری نروژ را تهیه نمایید. ویزاهای نروژ به 3 نوع a و b و c تقسیم می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. برای اخذ هر نوع ویزای تجاری نروژ، تحصیلی نروژ، ویزای ازدواج، ویزای توریستی نروژ باید مراحل و شرایط آن را انجام داد.

[caption id="attachment_7763" align="aligncenter" width="780"]انواع ویزای نروژ انواع ویزای نروژ[/caption]

ویزای شینگن کشور نروژ

برای اخذ ویزای هر کشوری باید مراحلی را طی کنید. برای دریافت ویزای شینگن کشور نروژ باید مراحل زیر را طی کنید. شما باید دعوتنامه تجاری، کاری، خانوادگی و... را تکمیل و برای ارائه همراه داشته باشید؛ فرم های مربوط به صدور ویزا را کامل کرده باشید؛ از سفارت برای مصاحبه وقت بگیرید و پس از آن  در انتظار دریافت ویزای نروژ باشید.

ویزای کار نروژ

اگر فردی پیشنهاد کاری از نروژ دارد، باید کارفرمای مورد نظر دعوتنامه را برای شخص ارسال کند تا به وسیله آن بتواند اقدام به گرفتن ویزای کار نروژ کند. هنگامی که شخص استخدام شد، می تواند ویزای یک ساله نروژ را دریافت کند و آن را سال های متمادی تمدید کند. بعد از گذشت 5 سال، می تواند اقامت دائم در نروژ را دریافت کند. به این نکته باید توجه داشته باشید که گرفتن دعوتنامه از کارفرما راحت نیست؛ چون کار شما باید در روزنامه های دولتی آگهی شود و اگر فرد مورد نظر یافت نشد، آنگاه در کشورهای عضو اتحادیه اروپا مطرح می شود؛ پس از آن به شما ابلاغ خواهد شد.

ویزای تحصیلی نروژ

دانشجویان زیادی در سرتاسر جهان هستند که دوست دارند در نروژ ادامه تحصیل دهند؛ زیرا نروژ از لحاظ رفاهی و اجتماعی جزو کشورهای مطرح محسوب می شود. مهم ترین مسئله برای دانشجویان، ویزای تحصیلی نروژ می باشد. دانشجو در اولین قدم مدارک تحصیلی و شناسایی خود را برای صدور ویزای تحصیلی به سفارت ارائه می دهد و در انتظار جواب نهایی باید بماند. یکی از ویژگی های جالب ویزای تحصیلی نروژ این است که فردی که با ویزای تحصیلی کشور نروژ وارد این کشور می شود، می تواند پس از 2 سال تحصیل برای دوستان خود ویزای همراه دریافت کند و آن ها را به کشور نروژ ببرد.

[caption id="attachment_7764" align="aligncenter" width="780"]ویزای تحصیلی نروژ ویزای تحصیلی نروژ[/caption]

ویزای توریستی نروژ

هرساله گردشگران زیادی اقدام به گرفتن ویزای توریستی کشور نروژ می کنندو یا از طریق تور نروژ و تور اروپا به این کشور سفر می کنند. این نکته را باید توجه داشت که داشتن بیمه برای گرفتن ویزای توریستی الزامی می باشد که این بیمه تا سقف 30،000 یورو فرد را تحت تکفل قرار می دهد. از دیگر مدارک جهت گرفتن ویزای نروژ گذرنامه معتبر ایرانی، عدم ممنوعیت قانونی برای خروج از کشور و رفتن به نروژ می باشد. از راه هایی که می توانید راحت تر ویزای توریستی را تهیه کنید، این است که از یکی از اقوام که در نروژ زندگی می کند، درخواست کنید که برای شما دعوتنامه ارسال کند. به دلیل این که نروژ جزو کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد، با داشتن ویزای نروژ می توانید به کشورهای عضو شینگن سفر کنید. برای آشنایی با ویزای تجاری نروژ با ما همراه باشید.

[caption id="attachment_7765" align="aligncenter" width="780"]ویزای توریستی نروژ ویزای توریستی نروژ[/caption]

ویزای تجاری نروژ

یکی از کشورهایی که از لحاظ اقتصادی وضعیت عالی دارد و برای تجارت و سرمایه گذاری یک کشور سودمند می باشد کشور نروژ است. هر شخصی از هر کشور دیگری می تواند با ویزای تجاری نروژ به تجارت با این کشور بپردازد. شرکت تجاری یا فردی که شما را به نروژ دعوت کرده است باید دعوت نامه را برای شما ارسال کند که تاریخِ و آدرس دقیق در آن درج شده است کارفرما شرکت  باید گواهی نامه کسب و کار در نروژ را برای شما فراهم کند. همچنین می توانید سابقه کار خود بین شرکت های تجاری نروژ را برای اثبات ارائه دهید و در آخر بیانیه ۶ ماه کار خود را برای اثبات ارسال نمایید.لذا، برای تجارت قانونی با نروژ، ویزای تجاری نروژ الزامی می باشد.

[caption id="attachment_7766" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری نروژ ویزای تجاری نروژ[/caption]

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری نروژ

اگر شما می خواهید ویزای تجاری نروژ را تهیه نمایید، برخی از مدارک مورد نیاز برای ویزای تجاری نروژ موارد زیر می باشد. اصل گذرنامه با اعتبار حداقل 3 ماه، کارت ملی و شناسنامه، اگر از قبل ویزای شینگن یا ویزای تجاری نروژ یا هر کشور دیگری را اخذ کرده اید کپی آن ها، مهر ورود و خروج، گواهی اشتغال به کار برای کارمندان، گواهی بازنشستگی برای افراد بازنشسته، فرم درخواست ویزای تجاری نروژ، نامه تمکن مالی ، که قبل از مراجعه به سفارت باید تمامی آن ها آماده و گردآوری شده باشند.

به این نکته توجه کنید که برای اخذ ویزای تجاری نروژ از سفارت نروژ باید وقت بگیرید. به 2 روش می توانید از این سفارت وقت بگیرید عبارت اند از: حضوری و تلفنی، آنلاین.بهترین کار اقدام برای تعیین وقت سفارت نروژ از طربق آژانس های مربوطه می باشد. از عوامل موثر در گرفتن ویزای تجاری کشور نروژ می تواند وضعیت تاهل، سوء سابقه در کشورهای اروپایی، داشتن دعوتنامه معتبر، وضعیت تثبیت شده شما در ایران شاغل یا بیکار بودن باشد 

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط نروژ، وقت سفارت نروژ، ویزای نروژ و تور نروژ و تور اروپا 88851080-021

 

۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

ویزای تحصیلی نروژ سفری دیگر

ویزای تحصیلی نروژ

ویزای تحصیلی نروژ

نروژ یکی از کشورهای بسیار پیشرفته دنیا به شمار می آید. و برای سفر به این کشور به ویزا نیاز دارید. و دانشجویان باید ویزای تحصیلی نروژ را داشته باشند تا بتوانند با پذیرش در دانشگاه های نروژ به این کشور سفر کنند.

[caption id="attachment_7756" align="aligncenter" width="780"]ویزای تحصیلی نروژ ویزای تحصیلی نروژ[/caption]

نروژ

کشور نروژ یکی از زیباترین کشورهای دنیا به شمار می رود. پایتخت این کشور شهر اسلو می باشد. در این کشور شش ماه سال روز و شش ماه دیگر شب می باشد. در فصل تابستان غروب خورشید در ساعت 23 و طلوع خورشید در ساعت 4 صبح می باشد؛ و در زمستان نیز خورشید طلوع نمی کند. این کشور دارای آب و هوای سرد می باشد و یک کشور کوهستانی به شمار می آید که بسیاری ازگردشگران برای دیدن این کوهستان های بکر با تور نروژ و تور اروپا به این کشور سفر می کنند.. نروژ جزء کشورهای اسکاندیناوی است. واحد پول نروژ کرون است؛ و حدود 5 میلیون جمعیت دارد. به همین دلیل رفاه در این کشور عالی می باشد؛ و حدوداً بسیاری از افراد در این کشور دارای شغل خوبی هستند. این کشور یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین کشورهای دنیا می باشد. نروژ در شمال اروپا واقع بوده؛ و یکی از کشورهای ثروتمند است و درآمد اقتصادی بسیار خوبی دارد. در این کشور امنیت از سطح بالایی برخوردار است؛ و می‌توان گفت در سال های اخیر جرم و جنایت به ندرت در این کشور اتفاق افتاده است.

[caption id="attachment_7751" align="aligncenter" width="780"]نروژ نروژ[/caption]

جاذبه های دیدنی نروژ

کشور نروژ یکی از بهترین مقاصد برای گردشگران به شمار می رود. جاذبه های دیدنی نروژ، هر گردشگر و توریستی را با تور نروژ و تور اروپا به سوی خود جذب می کند. این کشور با چشم انداز هایی که دارد به بهترین نقاط توریستی دنیا تبدیل شده است. از جاذبه های این کشور می توان به آبداره گیرانگر فیورد اشاره کرد. این دره در غرب نروژ واقع است و از میراث جهانی یونسکو می باشد. موزه کشتی و ایکینگ ها در اسلو از دیگر جاهای دیدنی نروژ می باشد. در این موزه آثار تاریخی بسیاری نگهداری می شود و بسیاری از دانشجویان از این موزه دیدن می کنند. پارک فروگنر در پایتخت نروژ می باشد و موزه شهر نیز در این پارک واقع است. در این پارک مجسمه های بسیاری قرار دارد؛ و فضای پارک را بسیار دیدنی کرده است؛ و گردشگران زیادی را به سوی خود می کشد.

[caption id="attachment_7752" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های دیدنی نروژ جاذبه های دیدنی نروژ[/caption]

ویزای نروژ

برای سفر کردن به کشور نروژ باید ویزای نروژ داشته باشید. برای این امر در ابتدا باید وقت سفارت نروژ بگیرید. شما می توانید از طریق راه های آنلاین و اینترنتی وقت سفارت نروژ بگیرید. یکی از این راه ها ایمیل می باشد و از طریق فاکس و وب سایت مربوط به سفارت نروژ نیز می توانید این کار را انجام دهید. شما می توانید از این راه های دسترسی به سفارت وقت گرفته و برای اخذ ویزای نروژ اقدام کنید. بیشتر افرادی که به این کشور سفر می کنند برای ادامه تحصیل می باشد؛ زیرا تحصیل در این کشور رایگان است؛ و رفاه بسیار بالایی در این کشور حاکم است. از انواع ویزاهای نروژ می توان به ویزای تحصیلی نروژ و ویزای گردشگری و ویزای تجاری و ... اشاره کرد.

[caption id="attachment_7753" align="aligncenter" width="780"]ویزای نروژ ویزای نروژ[/caption]

ویزای تحصیلی نروژ

کشور زیبای نروژ هر ساله گردشگران و توریست و بازرگانان بسیاری را جذب خود می کند؛ که در این میان افراد بسیاری نیز برای ادامه تحصیل به این کشور سفر می کنند. این افراد برای تحصیل در نروژ به ویزای تحصیلی نروژ نیازمند هستند؛ و باید ویزای نروژ تحصیلی را تهیه نمایند تا بتوانند به این کشور مسافرت کنند. در این کشور تمامی مقاطع تحصیلی رایگان می باشد. در ابتدای امر که ویزای تحصیلی نروژ برای شما صادر می شود، به مدت اعتبار 3 ماه می باشد؛ و اگر شما قصد ماندن به مدت طولانی را دارید باید اقدام به صدور ویزای بلند مدت نمایید. برای گرفتن ویزای تحصیلی نروژ باید یک سری مدارک لازم را تهیه نمایید؛ و به سفارت نروژ تحول دهید تا ویزای تحصیلی نروژ را برای شما صادر کنند. تکمیل بودن این مدارک در زودتر تمام شدن کارهای اخذ ویزای تحصیلی نروژ بسیار مهم است. برای گرفتن به موقع ویزای تحصیلی خود بهتر است زودتر به اخذ ویزا اقدام کنید. افرادی که تقاضای اخذ ویزای تحصیلی نروژ را دارند باید از مدت زمان دوره تحصیلی در این کشور آگاه باشند و مطمئن باشند که از دانشگاه مورد پذیرش، مورد حمایت مالی قرار می گیرند.

[caption id="attachment_7754" align="aligncenter" width="780"]ویزای تحصیلی نروژ ویزای تحصیلی نروژ[/caption]

ویزای تحصیلی نروژ در مقطع دکتری

در کشور نروژ در تمامی مقاطع می توانید به تحصیل بپردازید. در این کشور تمامی مقاطع تحصیل برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته شده است. اگر شما خواستار تحصیل در مقطع دکتری هستید ابتدا باید ویزای تحصیلی نروژ در مقطع دکتری را داشته باشید. شما بعد از اقدام به پذیرش برای تحصیل در نروژ باید اقدام به تهیه ویزای تحصیلی نروژ کنید. تا در زمانی که قرار است به این کشور سفر کنید ویزای نروژ تحصیلی دستتان باشد. در نروژ تعداد کمی از دانشگاه ها و مؤسسات در مقطع دکتری دانشجو می پذیرند. سال تحصیلی در نروژ معمولاً در فصل های بین اوت و ژوئن انجام می شود. شما برای به موقع گرفتن پذیرش برای تحصیل در این کشور بهتر است کارهای لازم را برای سفر را انجام دهید. نروژ دارای مؤسسات آموزش عالی می باشد و در زمینه های متفاوت تحقیق را برای دانشجویان خود مهیا می کند.

[caption id="attachment_7755" align="aligncenter" width="780"]ویزای تحصیلی نروژ در مقطع دکتری ویزای تحصیلی نروژ در مقطع دکتری[/caption]

ویزای تحصیلی نروژ در مقطع ارشد

تحصیل در مقطع ارشد در نروژ مانند دیگر مقاطع تحصیلی به صورت رایگان می باشد. و امکان تحصیل در دانشگاه ها به زبان انگلیسی وجود دارد. برای گرفتن پذیرش در این کشور برای ادامه تحصیل باید یک سری مدارک  لازم را تهیه کنید. از جمله این مدارک، مدرک زبان آیلتس، داشتن مقاله و داشتن معدل خوب از دانشگاه معتبر و ... می باشد. اما از همه مهم تر باید ویزای تحصیلی نروژ را داشته باشید. از آن جاییکه نروژ جز اتحادیه اروپا می باشد. شما می توانید با گرفتن ویزای شنگن که ویزای مشترک کشورهای اروپایی است. به این کشور سفر کنید.

[caption id="attachment_7757" align="aligncenter" width="780"]ویزای تحصیلی نروژ در مقطع ارشد ویزای تحصیلی نروژ در مقطع ارشد[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط نروژ، وقت سفارت نروژ، ویزای نروژ و تور نروژ و تور اروپا 88851080-021

 

۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

ویزای تحصیلی لهستان سفری دیگر

ویزای تحصیلی لهستان

ویزای تحصیلی لهستان

ویزای تحصیلی لهستان از جمله ویزاهای ارائه شده توسط سفارت لهستان می باشد که بسیاری از دانشجویان پیگیر دریافت آن می باشند. برای دریافت ویزای تحصیلی لهستان مهم ترین اصل اطلاع از قوانین و مقررات این کشور، آشنایی با دانشگاه ها و رشته های تحصیلی و نیز نحوه دریافت دعوتنامه تحصیلی لهستان می باشد. با کسب اطلاعات مناسب و تهیه انواع مدارک مورد نیاز می توان به صورت شخصی و نیز از طریق موسسات معتبر و فعال در این حوزه اقدام به دریافت ویزای تحصیلی لهستان نمود.

کشور لهستان

کشور لهستان با مرکزیت ورشو از جمله کشورهای موجود در قاره اروپا است که مورد توجه گردشگران بوده و هرساله گردشگران زیادی با استفاده از تور لهستان و تور اروپا به این کشور سفر می کنند که با سرزمین هایی از قبیل آلمان، جمهوری چک، بلاروس، روسیه و ... مجاور می باشد. در کشور لهستان حدود 40 میلیون نفر زندگی می کنند که دارای مذهب کاتولیک، ارتدکس و پروتستان هستند. فعالیت اقتصادی عمده مردم در کشور لهستان کشاورزی در حوزه های مختلف و دامداری سنتی و صنعتی می باشد. کشور لهستان به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری متنوع و وجود امکانات رفاهی و اقامتی مناسب در رتبه ششمین کشور گردشگری دنیا قرار دارد. از این رو صنعت گردشگری در کشور لهستان با رونق مناسبی که دارد در راستای کمک به رشد اقتصادی کشور می باشد.

[caption id="attachment_7743" align="aligncenter" width="780"]کشور لهستان کشور لهستان[/caption]

وضعیت تحصیل در کشور لهستان

نظام آموزشی کشور لهستان دارای استانداردهای جهانی است و رشته های متنوعی متناسب با نیاز جامعه در دانشگاه های مجهز این کشور با بهره گیری از روش های مدرن تدریس می گردد. از جمله خدمات عرضه شده در این دانشگاه ها ارائه فرصت های مطالعاتی به دانشجویان و نیز بورسیه های تحصیلی در رشته های مختلف می باشد که سبب جلب نظر محصلین از سراسر جهان برای دریافت ویزای تحصیلی لهستان شده است. در حال حاضر امکان تحصیل در مقاطع مختلف لیسانس، فوق لیسانس و دکتری برای دانشجویان بومی و خارجی در دانشگاه های فعال در سراسر کشور لهستان فراهم می باشد. تنوع در رشته های تحصیلی ارائه شده، بهره گیری از علم روز و اساتید برتر و ارائه خدمات رفاهی و تحصیلی مناسب از جمله دلایل جذب دانشجویان از کشورهای مختلف به کشور لهستان می باشد.

[caption id="attachment_7744" align="aligncenter" width="780"]وضعیت تحصیل در کشور لهستان وضعیت تحصیل در کشور لهستان[/caption]

دریافت ویزای تحصیلی لهستان برای تحصیل در مقطع لیسانس

برای تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی در لهستان مهم ترین اصل آشنایی کامل با زبان انگلیسی است. چون در دانشگاه های لهستان اکثر دروس به زبان انگلیسی تدریس می شود که نیازمند تسلط کامل به این زبان می باشد. ارائه رشته های کارشناسی یا لیسانس در گروه های مختلف تحصیلی در اکثر دانشگاه های معتبر لهستان سبب به صورت پیشرفته و متناسب با علم روز باعث شده که بسیاری از افراد در پی اخذ ویزای تحصیلی لهستان باشند.

برای تحصیل در لهستان در مقطع کارشناسی و دیگر مقاطع تحصیلی محدودیت ساعات کار وجود دارد که باید رعایت گردد. ساعات کاری مجاز برای دانشجویان مقطع لیسانس 10 ساعت در طول هفته می باشد که با درآمد حاصل از آن می توان درصد بالایی از هزینه ها را تامین کرد. در حال حاضر نیز محصلان زیادی با دریافت ویزای تحصیلی لهستان در دانشگاه های معتبر این کشور در حال تحصیل هستند که درصد قابل توجهی از آنها شهروندان ایرانی می باشند. همچنین بسیاری از ایرانیان هرساله با استفاده از تور لهستان و تور اروپا به این کشور سفر می کنند تا از جاذبه های آن دیدن کنند.

[caption id="attachment_7745" align="aligncenter" width="780"]دریافت ویزای تحصیلی لهستان برای تحصیل در مقطع لیسانس دریافت ویزای تحصیلی لهستان برای تحصیل در مقطع لیسانس[/caption]

درصد بالایی از متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی لهستان خواستار تحصیل در مقطع فوق لیسانس می باشند

تحصیل در مقطع فوق لیسانس با بهترین امکانات تحصیلی و رفاهی در لهستان هدف کسانی است که به دنبال دریافت ویزای تحصیلی لهستان هستند. در حال حاضر در اکثر دانشگاه های معتبر در کشور لهستان امکان تحصیل در دوره های فوق لیسانس در رشته های مختلف تحصیلی برای دانشجویان خارجی فراهم آمده است. بخشی از این دانشجویان ایرانی هستند که از طریق دریافت ویزای تحصیلی لهستان و گرفتن ویزای اقامت از امکانات تحصیلی متنوع این مراکز بهره می برند. دوره فوق لیسانس شامل دوره ای بین یک تا دو سال می باشد که در طی این دوره دانشجو می تواند با فرصت کاری 20 ساعت در هفته ضمن تامین بخش عمده مخارج خود از فرصت های تحصیلی موجود بهره ببرد. داشتن مدرک تحصیلی زبان قبل از شروع تحصیل از ضروریاتی است که باید مدنظر متقاضیان دوره فوق لیسانس جهت دریافت ویزای لهستان قرار گیرد.

ویزای تحصیلی لهستان در مقطع دکتری

با توجه به اهمیت تحصیل در مقاطع عالی مخصوصا در حال حاضر که علم به سرعت در حال پیشرفت می باشد در دانشگاه های بزرگ کشور لهستان مقطع تحصیلی دکتری در رشته های متنوع دایر می باشد. با ارائه ویزای تحصیلی لهستان در وقت سفارت لهستان کشور لهستان در سراسر کشور دانشجویان زیادی در دانشگاه های این کشور در حال فعالیت هستند. متقاضیان برای تحصیل در دانشگاه های لهستان در مقطع دکتری علاوه بر گرفتن ویزای تحصیلی لهستان باید مدارک متنوعی را به زبان انگلیسی ترجمه نموده و جهت دریافت بورسیه تحصیلی ارائه نمایند. از بین این مدارک می توان به رزومه لیسانس و فوق لیسانس، مدرک معتبر زبان، مقالات بین المللی و تالیفات علمی و ... اشاره کرد.

در حال حاضر تحصیل در مقطع دکتری در کشور لهستان به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد که سبب اقدام دانشجویان جهت دریافت ویزای تحصیلی لهستان شده است. با گرفتن بورسیه تحصیلی لهستان هر دانشجوی خارجی می تواند از تسهیلات مختلف رفاهی و تحصیل رایگان بهره مند شوند. برخی از مقاضیان تحصیل در لهستان می توانند از طریق پرداخت شهریه مناسب و ارزان نسبت به سایر کشورهای اروپایی از امکانات تحصیلی موجود در دانشگاه لهستان بهره ببرند.

[caption id="attachment_7746" align="aligncenter" width="780"]ویزای تحصیلی لهستان در مقطع دکتری ویزای تحصیلی لهستان در مقطع دکتری[/caption]

اخذ ویزای تحصیلی لهستان

امروزه و با فعالیت گسترده موسسات مجازی اخذ ویزای تحصیلی لهستان با هزینه ارزان برای متقاضیان فراهم آمده است. از این طریق با سپردن مدارک لازم به موسسات مجازی بدون درگیری با پیچ و خم های گرفتن ویزا و سایر کارهای مربوطه می توان در زمانی کوتاه ویزای تحصیلی لهستان را برای تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف دریافت نمود. از موارد مهم در این حوزه اعتماد به موسسات معتبر و دارای سابقه کاری موفق در این حوزه می باشد که در فضای مجازی مشغول فعالیت هستند. از مهم ترین مدارک جهت دریافت ویزای لهستان جهت تحصیل که باید به مراکز تخصصی ارائه گردد مدارک تحصیلی، ریزنمرات، مدارک شناسایی و دعوتنامه تحصیل از دانشگاه مبدا و توصیه نامه اساتید می باشد.

[caption id="attachment_7747" align="aligncenter" width="780"]اخذ ویزای تحصیلی لهستان اخذ ویزای تحصیلی لهستان[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط لهستان، وقت سفارت لهستان، ویزای لهستان، تور لهستان و تور اروپا میباشد. 88851080-021

 

۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

ویزای توریستی لهستان سفری دیگر

ویزای توریستی لهستان

ویزای توریستی لهستان

آیا می خواهید به لهستان سفر کنید؟ آیا نمی دانید که شرایط اخذ ویزای توریستی لهستان به چه صورتی است؟ در این مقاله قصد داریم در ابتدا از قوانین و شرایط ویزای توریستی لهستان صحبت کنید و مدارک لازم در این مسیر را مورد بررسی قرار دهیم. در نظر داشته باشید که اخذ ویزای توریستی لهستان کمی دشوار است و این موضوع به دلیل سخت گیری های این کشور است. این طور که مشخص شده است اغلب افراد سعی می کنند در سفر خود به لهستان از شرایط لازم سفر لذت ببرند. به طور کلی بهترین ویزا برای گشت و گذار در لهستان ویزای توریستی است. همه ساله افراد زیادی به منظور سیاحت با استفاده از تور لهستان و تور اروپا به این کشور سفر می کنند.

مدارک لازم برای ویزای توریستی لهستان

اولین و مهم ترین بخش برای اخذ ویزای توریستی لهستان مدارک شما خواهد بود در صورتی که مدارک شما کامل نباشد به هیچ عنوان به درخواست شما ترتیب اثر داده نخواهد شد. اول باید بدانید که ویزای توریستی لهستان 3 ماه اعتبار دارد یعنی در این دوره می توانید به این کشور ورود کنید. در ابتدا به سراغ پاسپورت خود بروید و بررسی کنید که پاسپورت شما دارای 2 صفحه خالی است و همین طور از اخذ آن 10 سال نگذشته است. سپس شما باید فرم درخواست ویزای توریستی لهستان را به طور دقیق تکمیل کنید و در بخش مشخص شده آن قید کنید که چرا قرار است به این کشور سفر کنید.

عکس شما در روز مصاحبه بارها بازدید و همسان سازی می شود از ارائه عکس های قدیمی صرفا به این دلیل که در عکس جوان تر هستید جداً خودداری کنید. ویزای توریستی لهستان دارای تعرفه مشخص است که باید در روز تعین شده وقت سفارت لهستان پرداخت کنید. شما برای اخذ ویزای لهستان از نوع توریستی حتما نیاز به بیمه مسافرتی دارید و اگر قصد سفر خانوادگی دارید قطعا بیمه باید برای تمامی اعضای خانواده ارائه شود.

حال می خواهیم کمی دقیق تر بررسی کنیم که در لیست مدارک شما چه چیزهایی باید باشد. باید بتوانید هدف از ورود به کشور را به طور دقیق شفاف سازی کنید. همچنین شما نیاز به ارائه مدارک دارایی و همین طور مالکیت دارید. در نظر داشته باشید که باید اثبات شود شما بسیار مایل به بازگشت به کشور خودتان هستید. این طور که مشخص است مدارک در کنسولگری های مختلف باهم فرق دارد و بارها دیده شده است که یک سری مدارک تکمیلی خاص نیاز خواهد بود.پس قبل از مراجعه اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نمایید.

[caption id="attachment_7736" align="aligncenter" width="780"]مدارک لازم برای ویزای توریستی لهستان مدارک لازم برای ویزای توریستی لهستان[/caption]

گام اول اخذ ویزای توریستی لهستان

پس از جمع آوری مدارک لازم اقدام به فرآیند اخذ ویزای توریستی لهستان کنید. در این مرحله باید در ابتدا به بخش مربوطه از سایت مراجعه کنید و فرم مخصوص را دانلود و تکمیل نمایید، در پر کردن این فرم باید بسیار دقیق باشید، هر گونه دروغ، اشتباه عمد و یا غیر عمد سبب می شود که از اخذ ویزای توریستی لهستان بسیار دور شوید. در نظر داشته باشید که بخشی در این فرم قرار دارد که هدف از سفر شما را می خواهد، اگر در کشور مبدا کسب و کار و یا وابستگی هایی دارید به طور واضح مطرح کنید اجازه دهید مامور سفارت به سادگی متوجه شود که شما می خواهید به کشور خودتان باز گردید.

[caption id="attachment_7737" align="aligncenter" width="780"]گام اول اخذ ویزای توریستی لهستان گام اول اخذ ویزای توریستی لهستان[/caption]

تعیین وقت سفارت لهستان ویزای توریستی لهستان

پس از ارسال فرم اولیه باید حدود 7 الی 10 روز زمان بگذرد تا اعلام شود که فرم شما تایید شده است یا خیر. فرض ما بر این است که فرم شما مورد تایید قرار گرفته است، این موضوع با یک ایمیل به شما اطلاع داده می شود و در واقع لیستی از وقت سفارت آزاد به شما ارائه می شود تا بتوانید طبق زمان خالی خود گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. زمانی که از سوی شما انتخاب می شود به هیچ عنوان به معنی تایید نهایی نخواهد بود و تاریخ نهایی از سوی سفارت به شما ایمیل می شود بهتر است که به طور کلی زمانی به فکر اخذ ویزای توریستی لهستان باشید که زمان خالی دارید و مشکلی با زمان های اعلام شده از سوی سفارت نخواهید داشت پس از تایید آن باید مدارک خود را پوشه بندی کرده و در تاریخ اعلام شده در سفارت حضور داشته باشید.

[caption id="attachment_7738" align="aligncenter" width="780"]تعیین وقت سفارت ویزای توریستی لهستان تعیین وقت سفارت لهستان ویزای توریستی لهستان[/caption]

سوالات مصاحبه برای اخذ ویزای توریستی لهستان

در نظر داشته باشید که شما قرار است به مامور سفارت ثابت کنید که می خواهید به کشور خود بازگردید بنابراین دلیلی ندارد که به عنوان مثال تاکید به قدرت زبان لهستانی خود داشته باشید و یا تاکید کنید که از وضعیت مالی و یا تحصیلی خوبی برخوردار هستید. در روز مصاحبه از شما در خصوص هدف سفر سوال می شود بهتر است از علایق خود به بازدید از یک آثار تاریخی خاص در لهستان بگویید و یا اگر در زمان فستیوال به این کشور سفر می کنید به سادگی می توانید در خصوص این گزینه صحبت داشته باشید. به هرحال شما باید باهوش باشید، زیاد حرف نزنید، عصبی نباشید، به هیچ عنوان نباید استرس داشته باشید. مدارک خود را طبقه بندی کنید این گزینه به مامورین قدرت تصمیم گیری بهتری می دهد.

[caption id="attachment_7734" align="aligncenter" width="780"]سوالات مصاحبه برای اخذ ویزای توریستی لهستان سوالات مصاحبه برای اخذ ویزای توریستی لهستان[/caption]

دعوت نامه ویزای توریستی لهستان

سوالات زیادی در خصوص دعوت نامه برای اخذ ویزای توریستی لهستان دیده می شود که این موضوع سبب شده است بخش جداگانه ای را به آن اختصاص دهیم. دعوت نامه از دسته مدارک لازم برای ویزای توریستی کشورهای مختلف است اما لهستان آن قدرها به این گزینه تاکید ندارد، اما اگر فردی در لهستان از آشنایان شما حضور دارد که می تواند برایتان دعوت نامه ارسال کند قطعا می توانید امتیاز بسیار بالایی در این مسیر داشته باشید.

[caption id="attachment_7735" align="aligncenter" width="780"]دعوت نامه ویزای توریستی لهستان دعوت نامه ویزای توریستی لهستان[/caption]

جمع بندی

برای اخذ ویزای توریستی لهستان باید یکسری اصول به طور دقیق رعایت شود. ویزای توریستی لهستان از دسته ویزاهایی است که به طور حتم برای سفرهای کوتاه مدت بسیار عالی است. این طور که مشخص شده است هزینه هایی که برای اخذ ویزای توریستی لهستان دیده می شود به مراتب از گزینه های دیگر ارزان تر است شما می توانید با رعایت اصول و قوانین ویزای لهستان از نوع توریستی به بهترین شکل از سفر خود لذت ببرید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط لهستان، وقت سفارت لهستان، ویزای لهستان، تور لهستان و تور اروپا میباشد. 88851080-021

 

۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

ویزای تجاری چک سفری دیگر

ویزای تجاری چک

ویزای تجاری چک

 کشور جمهوری چک در مرکز اورپا قرار دارد. این کشور با تاریخ پرفراز و نشیب و منابع و فرهنگ منحصر به فردی که دارد  نام عروس اروپا را دارد.  بدون داشتن ویزای تجاری چک امکان ورود به این کشور که جزء اتحادیه اروپا است وجود ندارد.  اقدام به گرفتن ویزای تجاری چک به روش درست شما را از هر گونه نگرانی دور می کند پس بهتر است برای سفر تجاری خود به کشور جمهوری چک به فکر برنامه ای از قبل تعیین شده برای اخذ ویزای تجاری چک باشید.

چک

کشور جمهوری چک از کشورهای توسعه یافته ای است . مردم این کشور به زبان چکی سخن می­ گویند. کشور چک با کارخانه ها و صادارتی که دارد از موفق­ ترین اقتصادهای اروپا است که نرخ رشد بالایی دارد و نظر تاجران زیادی را جلب کرده است. روابط تجاری ایران و جمهوری چک برای صادرات و واردات کالا صورت می ­گیرد. بسیاری از مردم کشور ایران به دنبال ویزای تجاری چک هستند تا تجربه از تجارتی در کشور جمهوری چک که عضو حوزه شینگن اروپا است داشته باشند.

[caption id="attachment_1667" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری چک
ویزای تجاری چک[/caption]

 

 ویزای جمهوری چک

کشور جمهوری چک از اعضای حوزه شینگن است. زمانی که قصد سفر به این کشور را دارید باید به سفارت کشور چک در کشور خود بروید تا ویزای جمهوری چک را دریافت کنید. با گرفتن ویزای شینگن می توانید بدون دغدغه به کشور چک سفر کنید. انواع ویزای  شینگن عبارت است از:

ویزای چک  شینگن نوع A

یک نوع ویزا است که با نام ترانزیت نیز شناخته  شده است  و به شما این امکان را می دهد که فقط از طریق فرودگاه هایی که عضو اتحادیه شنگن هستند برای مسافرت های خود استفاده کنید. همچنین برای تعویض پرواز خود و مسافرت به خارج از کشورهای حوزه شینگن با داشتن این نوع ویزای چک فقط ملزم به استفاده از فرودگاه های متعلق به حوزه شینگن هستید.

ویزای چک نوع B

ویزای نوع B چک، یک ویزای عبوری است که به شما اجازه نمی دهد که به صورت مستقیم به کشور وارد شوید. بعد آنکه در یکی از فرودگاه های حوز شینگن فرود آمده و مابقی سفر خود را به صورت زمینی سپری کنند.

ویزای چک شینگن نوع C

بسیاری از افراد که با هدف گردشگری و اقامت کوتاه مدت به این کشور سفر می کنند باید این ویزا را که با نام ویزای توریستی شناخته شده است را فراهم کنند .

ویزای چک شینگن نوع C

اگر جزء بازگانان وسرمایه گذارن هستید و برای خرید کالا، مبادلات یا شرکت در نمایشگاه های بین الملی تمایل دارید این ویزای بلند مدت که مناسب تاجران است به شما توصیه می شود .

[caption id="attachment_1659" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری چک
ویزای تجاری چک[/caption]

 

ویزای تجاری چک

ویزای تجاری چک از ویزاهایی است که بسیاری از مردم کشور ایران طالب آن هستند. شما برای گرفتن ویزای تجاری چک حدود دوماه قبل از تاریخ سفرتان باید برای آن اقدام کنید. اولین گام برای دریافت ویزا تجاری چک این است که شما باید مشخصات خود را طبق توضیحات که در سایت سفارت آمده است  و مدارک خود را به پست الکترونیک کارگزار سفارت ارسال کنید. که ایمیل آن در سایت http://www.vfsglobal.com قرار دارد. مطابق آنچه که سفارت اعلام کرده است ارسال یکبار ایمیل کافی است و تا مدت ۷۲ ساعت به ایمیل پاسخ می دهد.

مدارک لازم برای درخواست ویزای تجاری چک

مدارکی که برای گرفتن ویزای تجاری چک نیاز دارید تا بتوانید آن را تهیه کنید عبارتند از:

  1.  پاسپورت که به مدت ۶ ماه اعتبار داشته باشد.
  2. دو قطعه عکس رنگی ۶*۴ از خود داشته باشید.
  3. شناسانامه و کارت ملی و ویزای قدیمی شینگن را به صورت اصل وکپی فراهم کنید.
  4. برای کودکان نیاز به اجازه رسمی پدر ومادر یا قیم قانونی است همرا با پیوست کپی شناسانامه آنان به فرم تقاضا.
  5.  بیمه مسافرتی باید به همراه داشته باشید که می تواند بیمه فردی یا جمعی باشد. این بیمه هزینه های احتمالی مراقبت های پزشکی هزینه بیمارستان و درمان های اضطراری را در بر می گیرد.
  6. اگر دعوت نامه ای از طرف آشنایان دارید مدرک آن، در غیر اینصورت رزرو هتل و تاییدیه آن به طور کلی هر مدرکی که دال بر مکانی برای اقامت شما باشد باید ارائه گردد.
  7. گواهی بازنشستگی و گواهی اشتغال به تحصیل.
  8.  گردش حساب۳ الی ۶ ماه آخر و نامه بانکی دال بر اثبات توانایی مالی .
  9. بلیط هواپیما به صورت رفت و برگشت از مقصد چک.
  10. تمام مدارک شناسایی باید ترجمه شود ومهر دارالرتجمه داشته باشد.
  11. تجار باید گواهی ثبت بازگانی، گواهی عضویت بیمه تامین اجتماعی خدمات درمانی  ویا معادل آن در صورت امکان را فراهم کنند.
  12. اگر فاقد شغل هستید باید گواهی وضعیت اقتصادی واجتماعی همانند گواهی ازدواج، مدارک مالکیت اموال و ... را فراهم کنید

اگر می خواهید برای ویزای تجاری چک اقدام کنید توجه کنید که لازم است دعوت نامه ای که دلیل سفر و درخواست ویزای تجاری چک همراه مدارک رسمی از کمپانی کشور چک بگیرید که دعوت نامه رسمی و اصل باید توسط پلیس مهاجرت مهر و امضاء شده باشد.

[caption id="attachment_1670" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری چک
ویزای تجاری چک[/caption]

 

مدارک ویزای تجاری چک برای اشخاص خاص

اعضای دولت و یا سازمان های دولتی باید گواهی تصدی  به همراه مدارک برای درخواست ویزای تجاری چک ارائه دهند؛ کارمندان سفارت کشورهای دیگر نیز باید گواهی تصدی از سفارت اداره نمایندگی مربوطه ارائه بدهند؛ دفتر اسناد رسمی نیاز به حکم انتصاب دارند؛ ، رئیس دانشکده گواهی اتنصاب از سازمان تحصیلات عالیه را باید فراهم کند.اعضای یک حرفه مثل پزشکان، جراحان ،معماران همراهان آنان که توسط سازمان حرفه ای هماهنگ شده باشند باید گواهی از سازمان حرفه ای را به همراه داشته باشند؛ روزنامه نگاران نیاز به کارت هویت روزنامه ­نگاری، گواهی استخدام توسط انتشارات دارند.

رجوع به سفارت برای اخذ ویزای تجاری چک

سفارت چک در تهران فرمانیه خیابان بوستان- کوچه نسترن با شماره ۳۶ قرار دارد. شما با مراجه به سفارت می توانید مدارک خود را تحویل دهید یا ویزای تجاری چک را تحویل بگیرد ساعت کار آن از ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ می باشد.

کدپستی ۴۴۵۷-۱۱۳۶۵

[caption id="attachment_1666" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری چک
ویزای تجاری چک[/caption]

بخش کنسولی سفارت جمهوری چک

همانطور که گفته شده می توانید از طریق ایمیل در خواست ویزای تجاری چک را بدهید یا سوالات خود را ارسال کنید. برای مراجعه حضوری می توانید از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر به بخش کنسولی بروید. توجه فرمایید که باید زمانی را رزور کنید برای مراجعه به سفارت اگر ویزای بلند مدت می خواهید روز سه شنبه مراجعه کنید و مدارک خود را تحویل دهید هزینه نوع ویزا باید به یورور پرداخت شود. برای درخواست ویزای کوتاه مدت روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه مراجعه کنید.

نکاتی برای اخذ ویزای تجاری چک

افرادی که متقاضی ویزای تجاری چک هستند باید حتما خودشان برای دریافت ویزای تجاری چک به سفارت بروند. فقط فرم درخواست ویزا تجاری چک را ارسال کنید. مابقی مدارک که باید به زبان انگلیسی و یا چکی ترجمه شود در روزی که می خواهید به سفارت بروید تحویل دهید.  به طور معمول بررسی مدارک به منظور صدور ویزا تجاری چک دو هفته طول می کشد. برای صدور قطعی و تکمیل مدارک حتی ممکن است چند هفته بشتر نیز طول بکشد اما تا شش هفته بعد از تحویل مدارک به سفارت مشخص می شود که شما می توانید ویزا تجاری چک را اخذ کنید یا خیر. جهت دریافت ویزای چک حتما از قبل وقت سفارت چک را رزرو نمایید.

[caption id="attachment_1671" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری چک ویزای تجاری چک[/caption]

 

هزینه ویزای تجاری چک

ویزاهای مختلف چک ممکن است هزینه متفاوتی داشته باشند. ویزای تجاری چک که در میان مردم کشور ما پرطرفدار است برای سنین ۱۲ سال به بالا ۶۰ یورور و برای کودکان که در سنین ۶ تا ۱۲ سالگی به سر می برند ۳۵ یورو است و برای کودکانی که سنشان زیر ۶ سال رایگان حساب می شود. پرداخت این هزینه ها به صورت دلار یا یورو است.

آژانس مسافرتی سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص وقت سفارت چک ، ویزای چک و سفر به چک. با مشاورین ما در تماس باشید ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

ویزای توریستی چک سفری دیگر

ویزای توریستی چک

ویزای توریستی چک

ویزای توریستی چک یکی از انواع ویزای مسافرتی برای مسافران می  باشد. ویزای توریستی چک برای مسافرانی است که قصد دارند برای مدت کوتاهی به کشور چک سفر کنند که این مدت از ۳ روز تا ۳ ماه می باشد. برای سفر به کشور جمهوری چک شما نیاز به ویزای شینگن دارید.

درباره ی کشور چک

جمهوری چک در اروپای مرکزی قرار گرفته است و یکی از کشور های عضو اتحادیه ی اروپا می‌ باشد. کشور چک زیبایی های زیادی دارد از جمله این زیبایی ها می توان به منابع طبیعی زیاد و داشتن فرهنگی غنی و موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد اشاره کرد که موجب شده است که کشور چک را عروس اروپا بنامند، از همین رو جمهوری چک از کشورهای محبوب برای مسافران و گردشگران می باشد.

کشور چک جزو ۲۶ کشوری است که می‌ توان تنها با دریافت ویزای شینگن چک بدون هیچ مشکل و دغدغه ای  به آن سفر نمایید، قابل توجه است که کسانی که تبعه کشورهای استرالیا، کانادا، ژاپن، اسرائیل و نیوزیلند هستند برای اقامت‌ های ۹۰ روزه خود نیاز به ویزای کشور چک نخواهند داشت. شما با داشتن ویزای چک می‌ توانید از سفرهای تجاری، سیاحتی، تحصیلی و درمانی خود کمال لذت را ببرید و با آسودگی خاطر لحظاتی خوش را در جمهوری چک بگذرانید.

[caption id="attachment_1655" align="aligncenter" width="780"]
ویزای توریستی چک
ویزای توریستی چک[/caption]

اخذ ویزای شینگن برای سفر به کشور چک

ویزای شینگن دارای ۴ نوع می باشد. ویزای شینگن نوع A، این ویزا مخصوص ترانزیت است. از این ویزا به منظور عبور هوایی و تعویض فرودگاه در کشورهای شینگن استفاده می شود. ویزای شینگن نوع B، این ویزا برای عبور از کشورهای شینگن به صورت زمینی است و اجازه ورود مستقیم به کشور مورد نظر وجود ندارد. ویزای شینگن نوع C، این ویزا به عنوان ویزای توریستی استفاده می شود ویزای توریستی چک نیز از نوع ویزای شینگن نوع C می باشد. ویزای شینگن نوع D، این ویزا، ویزای بلند مدت محسوب می شود و مناسب کسانی است که به آن کشور رفت و آمد مکرر دارند مانند بازرگانان و تجار که صادرات و واردات انجام می دهند. جهت دریافت ویزای چک باید وقت سفارت چک را از قبل رزرو نمایید.

[caption id="attachment_1656" align="aligncenter" width="780"]
ویزای توریستی چک
ویزای توریستی چک[/caption]

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی چک

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی چک به شرح زیر می باشد. البته ما به صورت کلی و کامل گرفتن ویزای توریستی چک را شرح داده ایم. شما برای دریافت انواع  ویزای کشور چک نیاز به مدارکی مهم و مورد نیاز دارید که در اینجا به چندین مورد  از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

  1. داشتن اصل مدرک پاسپورت  و با حداقل ۶ ماه اعتبار
  2. داشتن شناسنامه  فرد و کارت اصلی و سه سری کپی کامل از هرکدام .
  3. دو قطعه عکس رنگی با زمینه ی روشن یا سفید در اندازه ۶× ۴
  4. اجازه رسمی و کتبی کودکان از قیم قانونی مانند پدر یا مادر
  5. نامه بانکی جهت اثبات توانایی مالی و فیش ۳ ماه آخر گردش حساب بانکی
  6. گرفتن بیمه مسافرتی الزامی است
  7. گواهی اشتغال به تحصیل
  8. ترجمه کلیه مدارک شناسایی  که این مدارک شامل شناسنامه و دفترچه بیمه می شود. البته باید مهر ترجمه را از دارالترجمه معتبرداشته باشد
  9. گواهی مبنی بر اشتغال به کار با ذکر حقوق، سابقه و ثبت شرکت یا جواز کسب
  10. کارمندان: گواهی تحت پوشش بودن بیمه تأمین اجتماعی، آخرین قرارداد استخدام یا مدرک استخدامی + فیش پرداختی س۳ ماه آخر، مدرک یا معادل خدمات درمانی یا نامه مسئول مربوطه که در آن دلایل نبود چنین مدارکی را توضیح داده است. لازم به ذکر است که کلیه این مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه‌شده باشد.
  11. مدیر و سهام‌دار کمپانی‌های ایرانی: شرکت باید دارای گواهی ثبت باشد. یعنی باید در کشور ایران به ثبت رسیده باشد. همچنین باید معرفی‌نامه‌ای که به‌صورت انگلیسی ترجمه‌شده است نیز باشد که توسط یک نماینده قانونی و رسمی شرکت امضاشده است.
  12. تجار: مدارک ثبت بازرگانی مانند اظهارنامه از سازمان بازرگانی یا گواهینامه بازرگانی، گواهی عضویت در خدمات درمانی و بیمه تأمین اجتماعی و یا معادل این شرکت‌ها
  13. بازنشستگان: گواهی دریافت مستمری بازنشستگان
  14. هنرمندان: باید گواهی فعالیت در یک فعالیت هنری حرفه‌ای را ارائه دهند. همچنین باید دارای گواهی عضویت دریکی از انجمن‌های حرفه‌ای و همچنین انجمن های رسمی باشند، و دارا بودن مدرک تائیدیه داشتن خدمات درمانی یا بیمه تأمین اجتماعی
  15. متقاضیان فاقد شغل: این افراد باید مدرکی ارائه دهند که وضعیت اقتصادی آن ها را تایید کند مانند دفترچه ثبت خانوادگی، مدارک دال بر مالکیت اموال و گواهی ازدواج و ….
  16.  ارائه اصل گواهی بازنشستگی
  17. رزرواسیون سفر: شامل رزرو هتل و تعداد روزهای بیمه مسافرتی هست.
  18. گواهی ثبات اقتصادی – اجتماعی

نکاتی مهم درباره سفر به کشور چک

بعد از اخذ ویزای توریستی چک و سفر به چک شما می ‌توانید از فروشگاه‌ های معتبرکشور چک یک سیم ‌کارت تلفن تهیه کنید و از تلفن و تماس با سایر افراد استفاده کنید. جهت راحتی در نقل و انتقالات مالی خود می توانید یک حساب بانکی در بانک‌ های معتبر شهرهای جمهوری چک باز کنید و برای خرید از کارت  های بانکی استفاده کنید. برای دریافت ویزای چک باید وقت سفارت چک را رزرو نمایید.

[caption id="attachment_1657" align="aligncenter" width="780"]
ویزای توریستی چک
ویزای توریستی چک[/caption]

انواع ویزای چک ازنظر هدف سفر

ویزای تجاری کشور چک: اگر به دنبال ایجاد و یا گسترش کسب ‌و کار خود می باشید با در اختیار داشتن ویزای تجارتی کشور چک به ‌راحتی  می توانید درآمد خود را چندین برابر کنید.

ویزای دانشجویی کشور چک: درکشور جمهوری چک به دلیل داشتن موقعیت  های فرهنگی و علمی  زیاد، تعداد زیادی از جوانان جهت تحصیل خود  در کشور چک اقدام می کنند.

ویزای مهاجرتی کشور چک: شاید شما هم  کشوری دارای امنیت بالا را ترجیح دهید. در واقع کشوری که از امکانات رفاهی بالایی برخوردار باشد و اشتغالی مناسب داشته باشد، با تهیه آسان ویزای مهاجرتی چک اقامت موقت و دائم خود را فراهم کنید.

ویزای درمان کشور چک: اگر هدف شما درمان باشد و به این هدف به کشور چک سفر می‌ کنید، ویزای درمانی باید بگیرید که برای شما در این حالت بهترین نوع درخواست ویزای چک است.

ویزای توریستی چک: بیشترین مورد درخواست ویزا در کشور چک از نوع گردشگری و تفریحی  و همچنین ویزای توریستی چک می ‌باشد.

ویزای عبوری یا ترانزیت کشور چک: این نوع ویزای کشور چک جزو حالت های خاص و استثنا می باشد و در واقع برای سفر به کشور سوم درخواست داده می ‌شود.

ویزای کار و تعطیلات کشور چک : با اقامت در کشور چک این فرصت وجود دارد که شما بتوانید در کنار لذت بردن از این کشور به کسب درآمد نیز بپردازید که این از طریق دریافت ویزای کار جزئی امکان پذیر خواهد بود.

نکاتی در مورد  اخذ ویزای توریستی چک

توجه داشته باشید که هزینه ویزای چک با توجه به نوع و ویژگی های آن متفاوت  می باشد اما معمولا این هزینه برای افراد بزرگسال حدوداً ۶۰ یورو و برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال در حدود ۳۵ یورو می باشد. هنگامی ‌که شما درخواست اخذ ویزای توریستی چک را از طریق سفارتخانه ارسال می کنید، حداکثر تا ۲ هفته بعد وضعیت درخواست ویزای شما مشخص می شود، اما جهت اطمینان از رسیدگی به ‌موقع به درخواست اخذ ویزا چند هفته زودتر درخواست خود را ارسال کنید.

توجه داشته باشید که حضور تمامی اشخاصی که برای دریافت ویزای توریستی چک اقدام کرده اند در سفارت الزامی می باشد. سفارت چک به مراجعه کنندگان توصیه می کند که هنگامی ‌که فرم درخواست ویزا را ارسال می‌ کنند، به‌هیچ عنوان  مدارک خود از قبیل کپی گذرنامه ها ، فرم‌ها و… ایمیل نکنند و آن ها را در وقت معیین تحویل سفارتخانه بدهند.

ساعت کاری بخش کنسولی کشور چک

 شما برای ارائه اسناد و مدارک لازم جهت کسب ویزای توریستی چک در انواع مختلف لازم است از ساعات کاری بخش کنسول سفارت چک با خبر شوید :

ساعات کاری کنسول سفارت چک  برای گرفتن ویزای توریستی چک: یکشنبه: ۹ – ۱۲  / دوشنبه: ۹ – ۱۲/ چهارشنبه: ۹ – ۱۲ می باشد

تعیین وقت سفارت برای اخذ ویزای توریستی چک

شما باید با گرفتن وقت قبلی از سفارتخانه چک قدم اول را بردارید و برای این کار دو روز اول هفته در نظر گرفته شده است تا برای درخواست ویزای توریستی چک کوتاه‌ مدت به سفارت مراجعه کنید. لازم به ذکر است که فقط پس از گرفتن وقت، تصدیق اطلاعات هویتی و مدارک و اسناد با حضور خود فرد درخواست‌ کننده، صورت می ‌گیرد. پرداخت هزینه ویزای توریستی چک به‌ صورت یورو می باشد.

سه‌شنبه  ها ساعت  ۹ – ۱۲ مختص مراجعه کنندهایی می باشد که درخواست ویزای توریستی چک از نوع بلند مدت دارند. در این روز شما باید از پیش وقت ملاقاتی را جهت ارائه مدارک و اسناد و … تنظیم نمایید و تنها پس از وقت تعیین شده است که اطلاعات هویتی و مدارک شما تصدیق خواهد شد. هزینه اخذ ویزای توریستی چک به صورت بلند مدت را باید به یورو پرداخت نمائید.

[caption id="attachment_1658" align="aligncenter" width="780"]
ویزای توریستی چک
ویزای توریستی چک[/caption]

آدرس سفارت برای درخواست ویزای توریستی چک :

آدرس و اطلاعات تماس سفارت جمهوری چک در تهران جهت مراجعه حضوری :

کد پستی: ۴۴۵۷-۱۱۳۶۵

آدرس: تهران، خیابان فرمانیه، خیابان بوستان، کوچه نسترن، شماره ۳۶

آژانس مسافرتی سفری دیگر مجری مستقیم وبی واسطه در خصوص وقت سفارت چک  ، ویزای چک و سفر به چک. تلفن تماس ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

ویزای توریستی اسلواکی سفری دیگر

ویزای توریستی اسلواکی

ویزای توریستی اسلواکی

کشور اسلواکی یکی از کشورهای مستقل می باشد که در زمینه تجارت و فرهنگ بسیاری پیشرفت کرده است. و گردشگران و تاجران زیادی به این کشور سفر می کنند.برای این ویزای توریستی اسلواکی از ویزاهای پرطرفدار این کشور محسوب می شود.کشور اسلواکی هر ساله هزاران توریست و گردشگر را در خود جای می دهد. و به یکی از محبوب ترین کشورهای دنیا تبدیل شده است.در این کشور رفاه بسیار خوبی ساکن می باشد.

کشور اسلواکی

جهت سفر به این کشور زیبا نیاز به ویزای توریستی اسلواکی دارید. کشور اسلواکی دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی می باشد. این کشور کشوری است تجاری و کشوری که در تقاطع فرهنگ قرار گرفته است. این کشور سرزمینی کوهستانی می باشد. بیشتر بخش های این کشور را کوه ها در برگرفته است. این کشور در سال های اخیر رشد و پیشرفت بزرگی از خود نشان داده است. این کشور با کشورهای چک و اتریش و لهستان و اوکراین و مجارستان همسایه می باشد. این کشور تا دهه ۹۰ با کشور چک کشو چکسلواکی را تشکیل بود اما بعداً چک از الواکی جدا شد؛ و هر کدام مستقل شدند. آب و هوای کشور اسلواکی معتدل و مرطوب می باشد. ملیت این کشور اسلواکی است و جمعیت این کشور حدود ۵۴۴۷۵۰۲ نفر می باشد. به دلیل کم جمعیت بودن این کشور رفاه بسیار خوبی در این کشور حکفرما است. مدم این کشور آدمایی حساس و مهربان هستند و بسیار خوش منش و سخاوتمند می باشند. پایتخت این کشور براتیسلاوا است که بزرگ ترین شهر اسلواکی به شمار می آید. براتیسلاوا تنها پایتختی است که با دو کشور همسایه خود مرز مشترکی را دارا است؛ و هزینه زندگی د این کشور پایین می باشد.

[caption id="attachment_1645" align="aligncenter" width="780"]ویزای توریستی اسلواکی
ویزای توریستی اسلواکی[/caption]

جاذبه های دیدنی اسلواکی

براتیسلاوا پایتخت این کشور دارای مناطق دیدنی بسیاری می باشد. شما می توانید با سفر به این شهر از قلعه براتیسلاوی دیدن کنید. این قلعه در یک منطقه بسیار خوب با فضای بسیار دیدنی قرار گرفته است. بسیاری از گردشگران در سفر به شهر از منطقه لیپتوف دیدن می کنند این منطقه را جواهر اسلواکی می نامند؛ و بزرگ ترین پیست این کشور در این منطقه قرار دارد. اگر بخواهیم به دیگر جاذبه های طبیعی و دیدنی این کشور اشاره کنیم می توان از روستای آرام ویکولینک و پارک آبی تاتر الندیا و غارهای کاست را نام ببریم. این غارها در در میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده اند و افراد زیادی از این غارها دیدن می کنند. پیه شتانی از دیگ مکان دیدنی این کشور است در این شهر آب گرم بسیاری وجود دارد؛ و برای بیماری های خاصی مفید می باشند. این شهر نیز بازدید کنندگان بسیاری را جذب خود می کند.

[caption id="attachment_1646" align="aligncenter" width="780"]ویزای توریستی اسلواکی
ویزای توریستی اسلواکی[/caption]

ویزاهای اسلواکی

کشور اسلواکی دارای ویزاهای متفاوتی می باشد؛ و شما با داشتن هریک از این ویزا ها می توانید به این کشور زیبا سفر داشته باشید. ویزای توریستی اسلواکی، ویزای تحصیلی اسلواکی، ویزای تجاری اسلواکی، ویزای دیداری اسلواکی، ویزای پزشکی اسلواکی، ویزای کنفرانس اسلواکی و ویزای اسلواکی از نوع ورزش و هنری ... شما با داشتن هر یک از این ویزاها می توانید به این کشور ورود کنید. این کشور جز ویزاهای شنگن می باشد؛ و اهمیت بسیار خاصی را دارا می باشد؛ و به دلیل بسیاری از خوبیت و مزیت این کشور افراد زیادی چه برای تحصیل چه برای تجارت و ... به این کشور سفر می کنند. برای دریافت ویزای اسلواکی باید وقت سفارت اسلواکی را بطور آنلاین رزرو نمایید.

[caption id="attachment_1647" align="aligncenter" width="780"]ویزای توریستی اسلواکی
ویزای توریستی اسلواکی[/caption]

ویزای توریستی اسلواکی

ویزای توریستی اسلواکی جز پرطرفدارترین ویزاها به شمار می آید. افراد زیادی خواستار گرفتن ویزای توریستی اسلواکی می باشند. کشور اسلواکی جز اتحادیه اروپا می باشد؛ و گرفتن ویزای برای این کشور برای هرکسی مهم می باشد. ویزای توریستی اسلواکی برای اقامت در مدت زمان کوتاه برای گردشگران تهیه گشته است. شما باد در مدت مشخصی که وارد کشور اسلواکی شدید در زمانی که وقت ویزای شما رو به اتمام است از کشور خارج شوید. هم چنین گردشگران و توریست ها می توانند از ویزای شنگن نیز استفاده کنند.۲۶ کشور اروپایی قردادی باهم بستند که مردمان هم بدون نیاز به ویزا به یکدیگر سفر داشته باشند و مشکلی برایشان در برابر نداشتن ویزا به وجود نیاید. همان‌طور که می دانید ایران جز این قرارداد نیست و مجبور است برای ورود به اسلواکی حتماً ویزای شنگن را بگیرد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای اسلواکی

جهت دریافت ویزای توریستی اسلواکی باید مدارک لازم برا اخذ ویزای اسلواکی را داشته باشید. این مدارک لازم. ضروری عبارت است از اصل کارت ملی و شناسنامه و فرم درخواست ویزا و نامه تمکن مالی و ۶ ماه گردش آخر سپرده بانکی و سند مالکیت و بیمه مسافرتی و رزرو هتل و بلیط هواپیما و ۲ قطعه عکس ۶ در ۴ رنگی با زمینه سفید و اصل پاسپورت با اعتبار حداقل ۶ ماه از مدارک بسیار مهمی می باشد که باید تهیه شود؛ و نیز شما اگر خواستار دریافت ویزای توریستی اسلواکی هستید می توانید از طریق وب سایت مربوط به سفارت خانه اسلواکی مدارکی که در آنجا ذکر شده است و نیاز است را ببینید و مدارک کامل را تهیه نمایید.

مراحل درخواست ویزای اسلواکی

در ابتدا برای دریافت ویزای توریستی اسلواکی شما باید یک سری مراحل را طی کنید تا بتوانید ویزای مورد نیاز خود را دریافت کنید. در اول شما باید وقت سفارت اسلواکی بگیرید و برای این امر بایستی یک یا دو ماه قبل از زمان سفرتان اقدام کنید؛ و در قدم بعدی باید فرم درخواست ویزای توریستی اسلواکی خود را پر کنید. شما به صورت آنلاین و اینترنتی می توانید این فرم ها به آسانی دانلود کنید و دسترسی داشته باشید و پر کنید. در این فرم ها اطلاعات شخصی خود را باید ذکر کنید؛ و موضوع بعدی باید تاریخ پاسپورت خود را بررسی کنید باید حداقل ۹۰ روز بعد از سفر شما به اسلواکی تاریخ انقضا داشته باشد؛ و رزرو هتل و هواپیما از دیگر مراحلی به شمار می آید که باید حتماً آماده گردد. در بالا نیز به تعدادی از این مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی اسلواکی اشاره کردیم. شما باید بدون هیچ کم و کاستی این مدارک را آماده کرده و این مراحل برای اخذ ویزای توریستی اسلواکی را طی نمایید.

[caption id="attachment_1648" align="aligncenter" width="780"]ویزای توریستی اسلواکی
ویزای توریستی اسلواکی[/caption]

مدت اعتبار ویزای توریستی اسلواکی

شما بعد از دریافت ویزای توریستی اسلواکی خود باید به تاریخ اعتبار ویزای خود دقت کنید و بدانید که در چه تاریخی باید از کشور اسلواکی خارج شوید. ویزای توریستی اسلواکی از تاریخی که صدور شده است حداکثر ۹۰ روز در یک دوره ۱۸۰ روز اعتبار دارد. ویزای توریستی اسلواکی بعد از اتمام اعتبار دیگر بی ارزش است و شما باید در فکر برگشت از سفر خود و خارج شدن از کشور اسلواکی باشید؛ زیرا در صورتی که اعتبار ویزای توریستی شما تمام شده باشد و شما هم چنان در کشور اقامت داشته باشید بر اساس قوانین کشور اسلواکی با شما برخورد جددی خواهد شد. برای این امر بهتر است برگشته و در فکر تمدید دوباره اعتبار ویزای خود باشید. برای دریافت ویزای اسلواکی باید وقت سفارت اسلواکی را از قبل رزرو نمایید.

چه کسانی می توانند از ویزای توریستی اسلواکی استفاده کنند

تمامی کسانی که قصد سفر به عنوان گردش در این کشور را دارند باید ویزای توریستی اسلواکی را بگیرند.این ویزا مخصوص توریست ها و گردشگران و مسافران می باشد که برای گدراندن مدت کوتاهی را برای خوش گذرانی و پر کردن اوقات فراغت خود این کشور را مقصد خود انتخاب می کنند. پس گردشگران باید در نظر داشته باشند که برای ورود به این کشور در اول ویزای توریستی اسلواکی باید به همراه داشته باشند.و برای اخذ این ویزا هرچه زودتر بهتر است اقدام کنند و ویزای توریستی اسلواکی خود را دریافت کنند.

هزینه برای اخذ ویزای توریستی اسلواکی

شما باید هزینه برای اخذ ویزای توریستی اسلواکی را پرداخت کنید تا بتوانید ویزای خود را دریافت نمایید. هزینه صدور ویزای اسلواکی برای بزرگ سالان ۶۰ یورو می باشدو و صدور ویزا برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال ۳۵ یورو در نظر گرفته شده است.و برای درخواست ویزای ملی با اقامت مدت طولانی ۳۳ یورو می باشد.این هزینه ها در مرحله اول که برای درخواست اخذ ویزا مراجعه به سفارت خانه اسلواکی می کنید از شما درخواست خواهد شد تا پرداخت کنید.

آژانس مسافرتی سفری دیگر مجری مستقیم وبی واسطه در خصوص وقت سفارت اسلواکی ، ویزای اسلواکی و سفر به اسلواکی. تلفن تماس ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

ویزای تجاری اسلواکی سفری دیگر

ویزای تجاری اسلواکی

ویزای تجاری اسلواکی

برای دریافت ویزای تجاری اسلواکی مراحلی وجود دارد که باید طی شود. همانطور که می دانید کشورهای مختلف برای ارائه ویزا قوانین مربوط به خود را دارند اگر در این راه از افراد متخصص و کاردان در زمینه ارائه ویزاها کمک بگیرید می توانید فرایند دریافت ویزای خود را به سرعت و بدون هیچ مشکلی انجام دهید. ما در این مطلب به شما کمک می کنیم تا با مراحل دریافت ویزای تجاری اسلواکی آشنا شوید. با ما همراه باشید.

ویزای تجاری اسلواکی

یکی از ویزاهایی که امروزه طرفداران خاص خود را دارد ویزای تجاری اسلواکی است. اسلواکی کشوری کوچک است که در اروپا قرار دارد. این کشور با توجه به جمعیت کمی که دارد از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار است. اکثر تاجران و بازرگانان برای پیشرفت کسب و کار خود این کشور را انتخاب می کنند. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد مهاجرت به کشور اسلواکی از طریق ویزای تجاری اسلواک را دارید این مطلب را دنبال کنید تا با مراحل دریافت این ویزا و ویژگی های آن آشنا شوید. برای دریافت ویزای اسلواکی نیاز است تا وقت سفارت اسلواکی را دریافت نمایید.

[caption id="attachment_1634" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری اسلواکی
ویزای تجاری اسلواکی[/caption]

درباره کشور اسلواکی

اسلواکی یکی از کشورهای اروپای مرکزی است که در بین خشکی ها قرار دارد. پایتخت این کشور شهر براتیسلاوا می باشد. به طور کلی جمعیت کشور اسلواکی نزدیک به ۶ میلون نفر بوده و واحد پول در این کشور یورو است. مردم در کشور اسلواکی به زبان هندی و اروپایی صحبت می کنند. اسلواکی کشور پیشرفته ای است و دارای منابع طبیعی زیادی مانند سنگ آهن، نفت، جیوه، مس، آنتیموان و منگنز است. اقتصاد قوی در کشور اسلواکی وابسته به جلگه حاصل خیز آن در جنوب است. این کشور فرصت بسیار خوبی برای افرادی است که به دنبال گسترش تجارت و کسب و کار خود در این کشور حاصل خیز هستند. کشاورزی در کشور اسلواکی اهمیت زیادی دارد و بیشترین روابط تجاری در این کشور با کشورهایی مانند جمهوری چک است.

[caption id="attachment_1635" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری اسلواکی
ویزای تجاری اسلواکی[/caption]

روابط تجاری بین ایران و اسلواکی

یکی از مسائل بسیار مهم برای مهاجرت به اسلواکی و دریافت ویزای تجاری اسلواکی بررسی روابط تجاری بین ایران و این کشور است. اسلواکی پس از استقلالی که در سال ۱۹۹۳ پیدا کرد، وارد روابط تجاری با ایران و سایر کشورهای دیگر شد. مهم ترین قسمت تجارت بین ایران و اسلواکی در زمینه صنعت بود که همین الان هم در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است. کشور اسلواکی و ایران در زمینه های مختلف تجاری و اقتصادی فعالیت های زیادی انجام دادند و پیشرفت های شگرفی داشته اند. با گسترش فعالیت های اقتصادی بین این دو کشور تبادلات تجاری نیز گسترش پیدا کرد و همین عامل باعث شده که افراد زیادی برای کسب و کار به اسلواکی سفر کنند.

دریافت ویزای تجاری اسلواکی 

یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید این است که اسلواکی از کشورهای عضو اتحادیه شینگن است بنابراین شما برای رفتن به اسلواکی باید ویزای شینگن تهیه کنید. همانطور که می دانید با در دست داشتن این ویزا می توانید به سایر کشورهای عضو اتحادیه شینگن سفر کنید. برای مهاجرت به اسلواکی ویزای مختلفی وجود دارد. ویزای کار، ویزای تحصیل، ویزای توریستی و ... که در بین این ها ویزای تجاری اسلواکی طرفداران زیادی دارد و بسیار مورد اعتماد است. کسانی که قصد دارند از طریق ویزای تجاری اسلواکی به این کشور سفر کنند باید اطلاعات لازم درباره قوانین کار در کشور اسلواکی را بدانند و کاملاً حساب شده و دقیق در این راه قدم بگذارند. ما در این مطلب شما را با کلیه مراحل دریافت ویزای تجاری اسلواکی آشنا می کنیم. اولین قدم در دریافت این ویزا تعیین وقت سفارت اسلواکی برای مصاحبه است پس از اینکه مدارک مورد نیاز را تهیه کردید به شما اعلام می شود که برای ارائه مدارک و انجام مصاحبه و سایر مراحل اداری به سفارت اسلواکی مراجعه کنید.

[caption id="attachment_1636" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری اسلواکی
ویزای تجاری اسلواکی[/caption]

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تجاری اسلواکی

مدارکی که برای دریافت ویزای تجاری اسلواکی نیاز هستند مانند مدارک سایر کشورها می باشند. ما در این قسمت به مهم ترین مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تجاری اسلواکی اشاره می کنیم.

-ارائه اصل پاسپوت. پاسپورت شما باید حداقل ۳ ماه از تاریخ اعتبار آن باقی مانده باشد این مدت برای برخی کشورها ۶ ماه است.

-دریافت فرم مربوط به درخواست ویزای تجاری اسلواکی در سایت سفارت و پر کردن آن به صورت آنلاین.

-ارائه مدارک شناسایی معتبر مانند کارت ملی و شناسنامه متقاضی.

-ارائه دو قطعه عکس رنگی با سایز ۴ در ۶ که به صورت رنگی باشد. زمینه عکس باید سفید باشد.

-افرادی که قبلاً ویزای کشورهای دیگر را تهیه کرده اند در روز مصاحبه باید کلیه ویزاهای کشورهای دیگر را ارائه دهند.

-برای افرادی که قصد دارند از طریق تجارت و کسب و کار وارد کشور اسلواکی شوند، ارائه نامه تمکن مالی الزامی است.

-ارائه پرینت بانکی که نشان دهنده گردش مالی شما در ۶ ماه گذشته باشد.

-افرادی که در ایران تاجر هستند و یا دارای کسب و کار مشخصی از خود هستند باید در زمان مصاحبه کارت بازرگانی، پروانه کسب و یا مدارکی که نشان دهنده ثبت شرکت از آن ها باشد را ارائه دهند.

-یکی دیگر از مدارکی که برای دریافت ویزای تجاری اسلواکی نیاز است بیمه مسافرتی است.

-سند مالیک از دیگر مدارکی است که باید در زمان مصاحبه به سفارت اسلواکی تحویل دهید.

دقت کنید که مدارک شما باید به صورت کامل و بدون هیچ گونه نقصی ارائه شوند هر گونه مشکل در مدارک شما می تواند مراحل اداری را دچار مشکل کرده و سفر شما را به تأخیر بیندازد.

مدت اعتبار ویزای تجاری اسلواکی  

کشورهای مختلف دارای مدت زمان متفاوتی برای ویزای تجاری خود هستند. مدت زمان اعتبار برای ویزای تجاری اسلواکی سه ماه یا همان ۹۰ روز است. بنابراین بعد از گذشت ۹۰ روز باید اقدام به تمدید ویزای خود کنید. البته تمدید ویزا شرایط مربوط به خود را دارد و در صورتی انجام می شود که شما در طول این مدت پتانسیل مالی خود را از دست نداده باشید.

اگر قصد دارید ویزای تجاری اسلواکی را تمدید کنید باید سه ماه از زمان خروج شما از کشور اسلواکی گذشته باشد تا ویزای تجاری اسلواکی مجدداً برای شما صادر شود و بتوانید دوباره در محدوده شینگن و کشور اسلواکی اقامت کنید. برخی از افراد که دارای شرایط ویژه هستند می توانند به مدت یک سال ویزای شینگن خود را تمدید کنند.

دعوت نامه برای ویزای تجاری اسلواکی

دعوت نامه در دریافت ویزای تجاری از اهمیت زیادی برخوردار است. دعوت نامه، نامه ای است که از طرف یک شخص یا یک شرکت رسمی برای شما ارسال می شود. در این دعوت نامه باید عنوان شغلی شما درج شده باشد. عنوان شغلی که در دعوت نامه ذکر می شود باید با زمینه تخصصی شما ارتباط نزدیکی داشته باشد و بتواند مأموران سفارت را قانع کند.

[caption id="attachment_1637" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری اسلواکی
ویزای تجاری اسلواکی[/caption]

مصاحبه برای ویزای تجاری اسلواکی

همانطور که می دانید معمولاً برای مصاحبه ها، اول، وقت تعیین می شود. سعی کنید در روز مصاحبه کمی زودتر در محل سفارت حضور داشته باشید و قبل از شروع مدارک خود را آماده کنید تا در زمان ارائه مدارکتان سردرگم نباشید. از آنجایی که ویزای تجاری اسلواکی اهمیت بالایی دارد سعی کنید در زمان مصاحبه با لباسی رسمی حضور پیدا کنید و کلیه اهدافتان از این مهاجرت را به خوبی برای آن ها توضیح دهید.

[caption id="attachment_1638" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری اسلواکی
ویزای تجاری اسلواکی[/caption]

سفر به اسلواکی از طریق ویزای تجاری اسلواکی

نکته ای که در مورد ویزای تجاری اسلواکی باید بدانید این است که این ویزا از نوع D یعنی ویزای بلند مدت است و برای کسانی که می خواهند از طریق کار و تجارت به طور مرتب وارد کشور اسلواکی شوند بسیار مناسب است. تاجران و بازرگانان بوسیله ویزای تجاری اسلواکی می توانند چند بار در سال وارد کشور اسلواکی شده و از آن خارج شوند. این شرط برای سایر ویزاهای اسلواکی صدق نمی کند.

برای دریافت ویزای شینگن اسلواکی حداقل شش هفته پیش از سفر خود شروع به انجام کارهای اداری آن کنید زیرا در برخی از موارد صدور ویزای تجاری اسلواکی وقت زیادی از شما می گیرد. متقاضیانی که قصد دارند از ویزای تجاری اسلواکی استفاده کنند باید به صورت تلفنی و یا حضوری برای تعیین وقت مصاحبه اقدام کنند. دقت کنید که افراد زیادی هستند که برای سودجویی وارد این کار شده و کلیه مراحل را به طور غیرقانونی و با هزینه های زیاد انجام می دهند. اگر برای دریافت ویزای اسلواکی از افراد ماهر و کاردان استفاده کنید که کلیه مراحل را برای شما به صورت قانونی و حساب شده انجام دهند، زودتر و بهتر به نتیجه می رسید. تیم ما با سابقه درخشانی که در امر ویزا و تورهای کشورهای مختلف دارد در این زمینه به شما کمک می کند.

آژانس مسافرتی سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص وقت سفارت اسلواکی ، ویزای اسلواکی و سفر به اسلواکی. با مشاورین ما در تماس باشید ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

ویزای تجاری اتریش سفری دیگر

ویزای تجاری اتریش

ویزای تجاری اتریش

اخذ مجوز کار و تجارت یکی از موارد مهم در ایجاد روابط اقتصادی و سیاسی مناسب با سایر کشورها می باشد. یکی از گونه های محبوب ویزا به خصوص در میان تاجران، ویزای تجاری اتریش می باشد. ویزاهای مختلف هر کشور معمولا با استفاده از دعوت نامه صادر می شوند. پس در مرحله اول باید در مورد دعوت نامه و شرایط اخذ آن صحبت کنیم. دعوت نامه تجاری مقدمه اخذ ویزای اتریش می باشد. در این مقاله به نکاتی راجع به اخذ ویزای تجاری اتریش می پردازیم.

[caption id="attachment_1628" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری اتریش ویزای تجاری اتریش[/caption]

کشور اتریش

کشور اتریش با داشتن در حدود ۸۴ هزار کیلومتر مربع وسعت در رده ۱۱۵ از میان کشورهای وسیع دنیا می باشد. کشور اتریش با کشور هایی همچون آلمان، جمهوری چک، اسلوواکی، مجارستان، ایتالیا، اسلوونی، سوییس و لیختن اشتاین همسایه است و جزو کشورهای عضو پیمان شینگن می باشد. پایتخت کشور اتریش شهر وین است که دارای جاذبه های دیدنی بسیاری می باشد. کشور اتریش با توجه به آب و هوای معتدلی که دارد دارای مناطق جنگلی و نیمه جنگلی بسیار زیادی است. این کشور جزو مناطق سرسبز قاره اروپا است و میانگین بارش بالایی دارد. شما برای دریافت وقت سفارت اتریش بصورت آنلاین میتوانید اقدام نمایید.

صنعت کشور اتریش قوی است و با توجه به موقعیت این کشور در میان کشورهای صنعتی اروپایی دارای تاثیر صنعتی به سزایی در قاره اروپا و جهان است. هزینه های زندگی در کشور اتریش به خصوص در پایتخت این کشور کمی بالا می باشد. اکثریت مردم کشور اتریش به زبان آلمانی صحبت می کنند. اما زبان های اسلوونیایی، کرواتی و مجاری نیز در این کشور رایج است. شما با اخذ ویزای تجاری اتریش به راحتی می توانید به نقاط مختلف این کشور سفر کنید. جمعیت کشور اتریش در حدود ۸٫۵ میلیون نفر تخمین زده شده است. مردم کشور اتریش اکثرا دارای دین مسیحیت کاتولیک می باشند. اخذ ویزای تجاری اتریش یکی از مهم ترین ویزاهای این کشور  می باشد.

اخذ ویزای تجاری اتریش با استفاده از دعوت نامه

یکی از مسائل مهم در زمینه تجارت اخذ مجوز از کشور مقصد می باشد. دعوت نامه در واقع همان مجوزی است که از طرف کشور مقصد برای فرد یا شرکت مورد نظر صادر می شود. دعوت نامه در واقع ضمانتی است که از طرف فرد یا گروهی در کشور مقصد برای فرد مورد نظر ارسال می شود تا نسبت به دادن ویزا و مهیا کردن شرایط اقامت برای فرد تسهیلاتی قائل شوند.

دعوت نامه کار را برای اخذ ویزا و پیشبرد کار مهاجرت ساده می کند. دعوت نامه اتریش از جمله پر طرفدارترین دعوت نامه ها در کشور ایران است. دعوت نامه ها در حالت کلی به چند دسته دعوت نامه کاری، دعوت نامه تحصیلی، دعوت نامه تجاری، دعوت نامه نمایشگاهی، دعوت نامه توریستی و دعوت نامه خانوادگی تقسیم می شوند. اخذ ویزای تجاری اتریش با استفاده از دعوت نامه دارای شرایط و قوانین خاص خود است که به آن اشاره می کنیم. جهت اخذ ویزای اتریش باید بصورت حضوری به سفارت مراجعه نمایید.

[caption id="attachment_1625" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری اتریش ویزای تجاری اتریش[/caption]

ویزای تجاری اتریش و دعوت نامه تجاری

یکی از دعوت نامه های پر کاربرد دعوت نامه تجاری اتریش می باشد. دعوت نامه تجاری از طرف شرکت و یا ارگانی برای فرد مورد نظر ارسال می گردد. شرکت یا ارگان مورد نظر دلیل این دعوت نامه را خرید یا بازدید یا مواردی مربوط به تجارت بیان می کند. این دعوت نامه معمولا به صورت پی دی اف به ایمیل فرد ارسال می شود و با توجه به بازه زمانی آن باید تمامی مراحل در کشور مقصد صورت بگیرد. دعوت نامه اتریش به حالت تجاری از جمله دعوت نامه های مناسب برای شرکت ها و متخصصان ایرانی است چون این کشور دارای صنعت و کارخانجات پیشرفته ای است.

ویزای تجاری اتریش و دعوت نامه نمایشگاهی

این دعوت نامه در واقع زیر مجموعه دعوت نامه تجاری می باشد. شما می توانید با استفاده از این دعوت نامه، ویزای تجاری اتریش را دریافت کنید. دعوت نامه نمایشگاهی به صورتی است که توسط کمیته اجرایی نمایشگاه و یا دولت کشور مقصد تصمیم به ارسال دعوت نامه به شرکت و یا فرد خاصی جهت حضور در این کشور و بازدید از نمایشگاه و یا ارائه محصولات خود در نمایشگاه فرستاده می شود. دعوت نامه نمایشگاهی معمولا برای شرکت ها جهت ارائه محصولات در کشور مقصد است. دعوت نامه اتریش با توجه به نمایشگاه های سطح بالا می تواند گزینه مناسبی برای  اخذ ویزای اتریش باشد.

[caption id="attachment_1626" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری اتریش ویزای تجاری اتریش[/caption]

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری اتریش

با توجه به قرار گیری این کشور در منطقه یورو شما می توانید با استفاده از ویزا های این کشور با توجه به شرایط و قوانین خاص در سایر کشورهای عضو پیمان شینگن از آن استفاده کنید. در این جا مدارک کلی برای اخذ ویزا تجاری اتریش بیان شده است.

تکمیل فرم در خواست ویزا به همراه کپی و فرم دعوت نامه، همچنین ۲ قطعه عکس برای گذرنامه و اصل و کپی مدارک مورد نیاز و مرتبط با تجارت مد نظر که باید ارائه شود. گذرنامه متقاضی باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد و کپی از تمامی صفحات آن را همراه داشته باشید. همچنین اصل شناسنامه و کپی آن به صورت ترجمه شده جزو مدارک لازم می باشد.

برنامه سفر و دلیل سفر به اتریش و ارائه مدارکی دال بر توانایی مالی فرد متقاضی و همچنین رزرو هتل برای کل مدت زمان اقامت و یا در دعوت نامه خانوادگی آدرس خانه میزبان و رزرو بلیط هواپیما و همچنین یکی دیگر از واجبات سفر یعنی بیمه مسافرتی باید باشد. مدارک مربوط به وضعیت کاری در ایران: این مورد برای شغل های مختلف متفاوت است. در اینجا به تعدادی از شغل ها و مدارک مورد نیاز اشاره شده است.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تجاری اتریش برای شاغلین

برای اخذ ویزای تجاری اتریش برای هر شغل نیاز به ارائه مدارک خاص خود می باشد. این مدارک با توجه به کنترل های سخت گیرانه باید دقیق و صحیح ارائه شوند.

مدارک مورد نیاز برای کارمندان

گواهی اشتغال به کار

فیش حقوقی

مدرک دال بر دارا بودن بیمه درمانی

گردش حساب ۶ ماهه بانک

مدارک مورد نیاز برای مغازه داران

پروانه کسب (مغازه و ...)

رسید پرداخت آخرین مالیات

گردش حساب ۶ماهه

مدارک مورد نیاز برای تاجران

اسناد شرکت

رسید پرداخت آخرین مالیات

گردش حساب ۶ماهه

مدارک مورد نیاز برای افراد بازنشسته

حکم بازنشستگی

گردش حساب ۶ماهه

ارائه مدارک مربوط به اشتغال به تحصیل یا هر کار دیگری برای افرادی که عضو مجموعه بالا نمی باشند اجباری است.

[caption id="attachment_1627" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری اتریش ویزای تجاری اتریش[/caption]

ویزای تجاری اتریش و تعیین وقت قبلی برای اخذ ویزا

پس از پذیرش اولیه و دریافت دعوت نامه شما باید برای مراجعه به سفارت یک وقت حضوری بگیرید. سایت https://appointment.bmeia.gv.at/?Office=teheran  به عنوان سایت رسمی تکمیل اطلاعات برای اخذ ویزا تجاری اتریش و سایر ویزاها می باشد. البته ارائه وقت اینترنتی برای افرادی است که دارای تعهد نامه (EVE) هستند یا می خواهند در خواست اقامت برای کشور اتریش ارسال کنند. افرادی که متقاضی اخذ ویزا تجاری اتریش و سایر ویزاهای این کشور هستند باید به صورت تلفنی نسبت به رزرو زمان حضور اقدام کنند. در انتهای فرآیند اخذ نوبت به شما فرمی داده می شود که شامل اطلاعات کامل شماست از این فرم دو نسخه پرینت داشته باشید و در روز مراجعه به سفارت ارائه دهید.

اخذ ویزای تجاری اتریش در سفارت این کشور در ایران

یکی از موارد مثبت در اخذ ویزای تجاری اتریش وجود سفارت این کشور در ایران می باشد. شما باید برای اخذ هرگونه ویزایی به صورت حضوری به سفارت اتریش مراجعه کنید.

 آدرس سفارت اتریش در تهران: تهران، خیابان باهنر(نیاوران)، خیابان مقدسی، خیابان احمدی زمانی، کوچه میرولی، پلاک ۶

نکات مهم در اخذ ویزای تجاری اتریش

ویزای تجاری اتریش از جمله ویزاهایی است که معمولا نیاز به ارائه مدارک زیادی می باشد. شما باید با توجه به مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تجاری اتریش قبل از مراجعه حضوری مدارک مورد نظر را فراهم کنید.

نکته۱: یک ماه قبل از عزیمت به اتریش درخواست ویزا خود را بدهید تا شرایط برای سفر مهیا باشد

نکته۲: مدارک مربوط به رزرو هتل و بلیط هواپیما را بعد از پاسخ مثبت ویزا ارئه دهید

نکته۳: همان طور که گفته شد تعداد زیادی از کشورها عضو پیمان شینگن می باشند که با گرفتن این ویزا از طریق هر کشوری می توانید به سایر کشورهای عضو پیمان سفر کنید.

نکته۴: وقت داده شده به شما مختص شماست و قابل انتقال نمی باشد.

نکته۵: تنها افراد کم سن و سال اجازه همراه داشتن در اتاق انتظار و مصاحبه را دارند.

آژانس مسافرتی سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص وقت سفارت اتریش ، ویزای اتریش و سفر به اتریش. با مشاورین ما در تماس باشید ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

۳۱ خرداد ۹۷ ، ۰۹:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar

ویزای تجاری لهستان سفری دیگر

ویزای تجاری لهستان

ویزای تجاری لهستان

با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور، بسیاری از نخبگان و دانش آموختگان علاقه مند هستند در یک کشور اروپایی مانند لهستان به کار مشغول شوند. شما برای کار در این کشور باید ویزای تجاری لهستان را دریافت کنید. اما این کار آن ‌قدر ها هم آسان نیست و شرایط خاص خود را دارد که در ادامه بیش تر در این زمینه صحبت خواهیم کرد.

[caption id="attachment_7713" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری لهستان ویزای تجاری لهستان[/caption]

کار در لهستان

لهستان یکی از کشور های اروپایی است که علی رغم توسعه و پیشرفتی که کرده است و مقصد بسیاری از مهاجران و گردشگران تور لهستان و تور اروپا نیز می باشد، هنوز در برخی علوم و تخصص ها قدرت زیادی ندارد و در این زمینه ها به شدت نیازمند نیروی خارجی است. برای مثال در علومی چون فناوری اطلاعات، بهداشت و درمان و ... این کشور به متخصصانی از دیگر کشور ها که تخصص و مهارت بالایی نیز داشته باشند نیازمند است. شما نیز اگر در این بخش ها از مهارت و دانش بالایی برخوردار هستید، می توانید برای استخدام در مشاغل مربوطه و اخذ ویزای تجاری لهستان اقدام کنید. از طرفی این را نیز باید اضافه کنیم، لهستان شرایط بسیار خوبی را برای کار و تجارت دارد که باعث شده است افراد زیادی در سراسر دنیا علاقه مند به ادامه کار و تجارت در این کشور باشند. قطعاً شما برای کار در لهستان نیازمند ویزای تجاری لهستان هستید. ما در ادامه می خواهیم بیش تر در این زمینه صحبت کنیم.

[caption id="attachment_7714" align="aligncenter" width="780"]کار در لهستان کار در لهستان[/caption]

اجازه کار در لهستان

کار کردن در لهستان و در ادامه اخذ ویزای تجاری لهستان کار چندان راحتی نیست. حتی دریافت ویزای کاری لهستان یکی از سخت ترین شرایط اخذ ویزا در این کشور و دیگر کشور های جهان را دارد. در ابتدا شما باید اجازه کار در لهستان را داشته باشید، تا بتوانید برای کار در این کشور اقدام کنید. البته شهروندان اتحادیه اروپا بدون دریافت ویزای تجاری لهستان و اجازه نامه می توانند در لهستان مشغول به کار شوند. اما اگر شما عضو کشور های اتحادیه اروپا نیستید باید اجازه نامه ی کاری را دریافت کنید. در مواردی نیز شما می توانید بدون داشتن اجازه نامه در لهستان مشغول به کار شوید. برای مثال اگر شما به عنوان یک پناهنده وارد لهستان شده باشید. هم چنین اگر شما عضوی از کشور های اتحادیه اروپا نباشید؛ اما اقامت دائم یکی از آن کشور ها را داشته باشید نیز می تواند بدون اجازه نامه در این کشور کار کنید. موارد دیگری نیز هستند که ما فعلاً به همین دو مورد اکتفا می کنیم.

مراحل اخذ ویزای تجاری لهستان

برای اخذ ویزای تجاری لهستان و کار در این کشور مراحل مختلفی را باید پشت سر بگذارید. در ادامه بیش تر در این باره صحبت خواهیم کرد:

  1. پیدا کردن شغل مناسب در آگهی های کار جهانی لهستان
  2. مصاحبه با کار فرما و استخدام در این شرکت
  3. دریافت دعوت نامه از سوی کار فرما
  4. درخواست ویزای تجاری لهستان
  5. گرفتن وقت سفارت لهستان
  6. صدور ویزای تجاری لهستان

مراحل اخذ ویزای تجاری لهستان به طور کلی مشابه موارد فوق می باشد. شما پیش از اقدام به دریافت ویزای تجاری لهستان باید کار مورد نظرتان را پیدا کرده و تمامی مراحل را پشت سر گذاشته باشید و سپس نسبت به دریافت ویزای تجاری لهستان اقدام کنید. اگر می خواهید به قصد پیدا کردن کار وارد این کشور شوید، باید این را در نظر بگیرید که اگر خودتان می خواهید دنبال کار باشید، کار تخصصی و نیازمند دانش بالا که شما توانایی اش را داشته باشید به شما پیشنهاد نخواهد شد و این گونه کار ها از طریق آگهی های سراسری  پیشنهاد می شوند. اما اگر به دنبال کار های معمولی هستید، باید ابتدا یک ویزای لهستان موقت بگیرید و پس از این که کار مورد نظر را پیدا کردید، کار اخذ ویزای تجاری لهستان را شروع کنید. لهستان همچنین یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران تور لهستان و تور اروپا می باشد که برای دیدن جاذبه های این کشور به ان سفر می کنند.

[caption id="attachment_7715" align="aligncenter" width="780"]مراحل اخذ ویزای تجاری لهستان مراحل اخذ ویزای تجاری لهستان[/caption]

استخدام و دریافت دعوت نامه کاری از سوی کارفرما

آگهی های کار معمولاً توسط شرکت ها و کارفرمایان ابتدا باید در کشور لهستان منتشر شوند. اگر فرد مورد نظر در این مرحله پیدا نشد، شرکت می تواند به مدت 3 ماه آگهی کارش را در اتحادیه اروپا منتشر کند. اگر در این حالت هم فرد دلخواه شان پیدا نشد، آگهی باید به صورت سراسر و جهانی منتشر شود. در این حالت اگر شما شرایط موجود در آگهی را داشته باشید، باید با شرکت تماس گرفته و برای مصاحبه حضوری آماده شوید. در انتها اگر با درخواست شما موافقت شود، شما استخدام می شوید و دعوت نامه ای از سوی شرکت و کارفرما بریتان ارسال خواهد شد. در این حالت شما می توانید برای دریافت ویزای تجاری لهستان اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تجاری کشور لهستان

در وقت سفارت لهستان شما باید مدارکی را برای دریافت ویزای تجاری لهستان همراه داشته باشید. این مدارک شامل موارد زیر می باشند:

  1. دعوت نامه از سوی کارفرما
  2. روزنامه شرکت یا کارت بازرگانی
  3. پرینت گردش حساب 3 ماهه اخیر
  4. بیمه نامه
  5. گواهی اشتغال به کار
  6. سوابق کاری و تجاری
  7. مدرکی که نشان دهد در لهستان مشکل اقامت ندارید. اگر در دعوت نامه کارفرما این مورد را تضمین کرده باشد به این مدرک نیازی نیست.
  8. دو قطعه عکس 6 در 4 رنگی
  9. پاسپورت

10-شناسنامه و کارت ملی

11- فرم درخواست ویزای لهستان تجاری و کاری

12-بیمه مسافرتی

13- بلیط هواپیما

این مدارک به صورت کلی مورد نیاز هستند.

[caption id="attachment_7716" align="aligncenter" width="780"]مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تجاری کشور لهستان مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تجاری کشور لهستان[/caption]

نکات مهم در خصوص اخذ ویزای تجاری لهستان

در هنگام پذیرش شغل و دریافت دعوت نامه حتماً از معتبر بودن آن شرکت و وجود فیزیکی آن مطلع شوید. تمامی موارد و امتیازاتی که آن شرکت در اختیارتان قرار می دهد را بررسی کنید و همه ی جوانب را در نظر بگیرید. از حق بیمه و محل اقامت خود نیز مطمئن شوید. بهتر است چه در هنگام پذیرش شغل و چه درهنگام اخذ ویزای کاری کشور لهستان صداقت را به طور کامل رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید.

[caption id="attachment_7717" align="aligncenter" width="780"]نکات مهم در خصوص اخذ ویزای تجاری لهستان نکات مهم در خصوص اخذ ویزای تجاری لهستان[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط لهستان، وقت سفارت لهستان، ویزای لهستان، تور لهستان و تور اروپا میباشد. 88851080-021

 

۳۰ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kon safar