وقت سفارت هلند

وقت سفارت هلند

یکی از کشور های اروپایی زیبا و خوش آب و هوا برای گردش کشور هلند است که دارای جاذبه های گردشگری مختلفی می باشد. اخذ وقت سفارت هلند یکی از موارد مورد نیاز برای اخذ ویزای این کشور می باشد. با توجه به عضویت این کشور در پیمان شینگن امکان سفر به سایر کشور ها با داشتن ویزای این کشور امکان پذیر است. اخذ وقت سفارت هلند با توجه به حضور سفارت این کشور در ایران امکان پذیر می باشد. در اینجا به نکاتی راجع به اخذ وقت سفارت هلند اشاره می کنیم.

[caption id="attachment_979" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت هلند وقت سفارت هلند[/caption]

کشور هلند

کشور هلند یکی از کشور های منطقه غربی قاره اروپا است که دارای مساحتی در حدود 42 هزار کیلومتر مربع می باشد. کشور هلند از لحاظ وسعت 134 امین کشور در دنیا می باشد. همانطور که گفته شد کشور هلند جزو کشور های عضو پیمان شینگن می باشد. همچنین این کشور با کشور هایی همچون آلمان، بلژیک و بریتانیا مرز مشترک دارد. جمعیت کشور هلند در حدود 17 میلیون نفر می باشد که در حدود 1 میلیون نفر آن ها در شهر آمستردام یعنی پایتخت این کشور زندگی می کنند. زبان رسمی مردم این کشور هلندی بوده و واحد پولی آن ها یورو می باشد. مردم کشور هلند مردمی هنردوست می باشند و بسیاری از نقاشان معروف دنیا در این کشور بدنیا آمده اند. اخذ وقت سفارت هلند امکان سفر و گردش در این کشور و بازدید از مزرعه های گل هلند را برای شما فراهم می کند.

نحوه اخذ وقت سفارت هلند

شما برای اخذ وقت سفارت هلند باید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام نمایید. در واقع برای اخذ وقت سفارت هلند شما باید تمامی موارد مورد نیاز برای اخذ ویزا را ارائه دهید. علاوه بر مدارک شخصی فرد متقاضی باید مدارک افراد همراه فرد متقاضی نیز ضمیمه شود. فرم مربوط به اخذ ویزا کشور هلند نیز باید در ایمیل ضمیمه شده باشد. پس از ارسال ایمیل یک ایمیل تاییدیه برای شما ارسال می شود. طی چند روز آینده سفارت کشور هلند تاریخ و ساعت مشخصی را برای شما ارسال می کند. فرد متقاضی و همراهان آن باید در این تاریخ به همراه مدارک مورد نیاز به سفارت کشور هلند مراجعه کنند. فرم مربوط به درخواست ویزا را به صورت امضا شده به سفارت هلند ارائه دهید. پیگیری نتیجه درخواست ویزا نیز پس از مراجعه حضوری به صورت اینترنتی به آدرس ایمیلتان ارسال می شود. سعی کنید چند هفته زودتر از تاریخ سفر اقدام به اخذ وقت سفارت هلند و ارائه درخواست ویزا کنید.

[caption id="attachment_975" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت هلند وقت سفارت هلند[/caption]

اخذ وقت سفارت هلند با استفاده از دعوت نامه

از جمله بهترین شرایط برای اخذ وقت سفارت هلند، دریافت انواع دعوت نامه می باشد. ارائه دعوت نامه در تسریع روند اخذ وقت سفارت هلند و ویزا کمک زیادی خواهد کرد. دعوت نامه در واقع نامه ای است که به عنوان ضمانتی از طرف کشور مقصد برای تحصیل، کار یا تجارت به فرد متقاضی داده می شود. دعوت نامه یک معیاری است برای پذیرش مسئولیت فرد مورد نظر توسط فرد یا شرکت دعوت کننده می باشد. دعوت نامه دارای انواع مختلفی می باشند که از جمله آن می توان به دعوت نامه کاری، دعوت نامه تحصیلی، دعوت نامه تجاری و دعوت نامه خانوادگی اشاره کرد. برای اخذ ویزا با هر یک از دعوت نامه ها باید مدارک مورد نیاز برای هر کدام به سفارت ارائه شود.

[caption id="attachment_976" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت هلند وقت سفارت هلند[/caption]

اخذ وقت سفارت هلند برای افراد مختلف

اخذ وقت سفارت هلند برای تمامی افراد و شاغلین در شرکت های مختلف امکان پذیر می باشد. ارائه وقت سفارت هلند برای تمامی افراد از جمله تاجران، محصلان، کارجویان و خویشاوندان امکان پذیر می باشد. برای دریافت ویزا هر یک از این حالات شما باید مدارک مربوط به هر نوع از ویزا های بالا را ارائه دهید. اخذ ویزای گردشگری کشور هلند یکی از ویزاهای پر طرفدار و رایج بین مردم می باشد. فرآیند اخذ این نوع ویزا کمی سریع تر از سایر ویزا ها می باشد. شما می توانید با داشتن ویزای هلند فعالیت لازم خود را در مدت اعتبار گذرنامه انجام دهید و در صورت نیاز تمدید کنید.

[caption id="attachment_977" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت هلند وقت سفارت هلند[/caption]

اخذ وقت سفارت هلند برای ویزای توریستی

یکی از  گزینه های پر مخاطب و رایج در اخذ وقت سفارت هلند، اخذ ویزای توریستی این کشور می باشد. همانطور که گفته شد کشور هلند یکی از کشور های عضو پیمان شینگن است که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد. ویزا های توریستی کشور هلند به صورت کوتاه مدت و بلند مدت ارائه می شود. شما با داشتن ویزای کشور هلند می توانید به سایر کشور های عضو پیمان شینگن سفر کنید. برای اخذ ویزای توریستی هلند شما نیاز به اخذ وقت سفارت هلند دارید. پس از تعیین وقت مصاحبه، با مراجعه حضوری به سفارت، شما می توانید با همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا نسبت به دریافت ویزای هلند اقدام کنید. اخذ وقت سفارت کشور هلند از طریق آژانس های مسافرتی امکان پذیر میباشد. تور هلند از بهترین های تور اروپا محسوب میشود.

بهترین زمان برای اخذ وقت سفارت هلند

اکثر شهر های کشور هلند دارای آب و هوایی معتدل و بسیار مطلوب برای گردش می باشند. فصل تابستان یکی از بهترین زمان ها برای سفر به این کشور و بازدید از جاذبه های گردشگری آن است. معمولا گردشگران بهترین زمان برای سفر به کشور هلند را فصل های بهار و تابستان می دانند. میانگین دما در فصل تابستان در حدود 30 درجه سانتی گراد است. فصل های پاییز و زمستان این کشور نیز برای سفر و گردش بسیار مناسب است. دمای هوا در کشور هلند در فصل زمستان معمولا بالای صفر درجه سانتی گراد می باشد. کشور هلند دارای باغ های بسیار زیبا و جذاب گل و گیاه می باشد. با توجه به میانگین بارش سالیانه بالای این کشور، شرایط برای رشد گل ها و گیاهان مختلف در این کشور بسیار مناسب است.

[caption id="attachment_978" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت هلند وقت سفارت هلند[/caption]

اخذ وقت سفارت هلند برای بازدید از نمایشگاه های این کشور

یکی دیگر از دلایل عمده اخذ وقت سفارت هلند، نمایشگاه های متنوع و جذاب این کشور می باشد. همانطور که می دانید کشور هلند دارای صنعت گل و گیاه بسیار فعال و جذابی می باشد. سالیانه نمایشگاه های گل و گیاه متعددی در کشور هلند و به خصوص شهر آمستردام برگزار می شود. بازدید کنندگان زیادی از سراسر دنیا برای تماشای محصولات زیبای این نمایشگاه ها به کشور هلند سفر می کنند. نمایشگاه های گل و گیاه بهترین موقعیت برای فعالان گل و گیاه ایرانی است تا اطلاعات و دانش خود را در زمینه های مختلف در این نمایشگاه ها بالا ببرند. اخذ وقت سفارت هلند فرصت مناسبی برای بازدید از زیبایی های بیشمار هلند می باشد.

[caption id="attachment_974" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت هلند وقت سفارت هلند[/caption]

اخذ وقت سفارت هلند و مدارک عمومی مورد نیاز جهت اخذ ویزا این کشور

مدارک مورد نیاز برای اخذ وقت سفارت هلند با سایر کشور های عضو پیمان شینگن یکسان است. همانطور که گفته شد در ابتدا شما برای اخذ وقت سفارت هلند از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام کرده و فرم مربوطه را توسط مشاورین باتجربه تکمیل نمایید. پس از ارسال ایمیل و اخذ تاریخ مراجعه، شما باید مدارک مورد نیاز را به سفارت ارائه دهید. مدارک عمومی مورد نیاز برای اخذ وقت سفارت هلند یا هر ویزای کوتاه مدت عبارتند از تکمیل فرم در خواست ویزا امضا شده به همراه کپی، اصل شناسنامه و کپی آن به صورت ترجمه شده، چند قطعه عکس در ابعاد مناسب، بیمه مسافرتی، برنامه سفر و دلیل سفر به هلند، رزرو بلیط هواپیما و هتل برای کل مدت زمان اقامت، گردش حساب بانکی به نام متقاضی با گردش مالی مشخص، ارائه مدرک دال بر رابطه فرد متقاضی با ایران (سند های ملکی مرتبط)، اصل سند ازدواج و کپی آن به صورت ترجمه شده، اصل و کپی شناسنامه فرزندان به صورت ترجمه شده می باشد. توجه کنید تا برای اخذ وقت سفارت هلند گذرنامه شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. برای افرادی که متقاضی دریافت ویزا های تخصصی (ویزا کار، تحصیل و ...) می باشند باید مدارک تخصصی مرتبط نیز ارائه شود. تور هلند از بهترین های تور اروپا محسوب میشود.

اخذ وقت سفارت هلند و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا برای مشاغل مختلف

همانطور که گفته شد برای اخذ ویزا های تخصصی نیاز به ارائه مدارک مورد نیاز مرتبط می باشد. در هنگام اخذ وقت سفارت هلند نوع ویزا و هدف سفر خود را به کشور هلند با جزئیات بیان کنید. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری کشور هلند برای افراد با مشاغل گوناگون متفاوت می باشد. علاوه بر مدارک عمومی که در بالا ذکر شد مدارک تخصصی دیگری نیز نیاز می باشد. مدارک مورد نیاز برای هر شغل در زیر ذکر شده است.

مدارک مورد نیاز برای افراد دارای کار آزاد:

پروانه کسب (مغازه و ...)

رسید پرداخت آخرین مالیات

گردش حساب ۶ماهه

مدارک مورد نیاز برای کارمندان:

گواهی اشتغال به کار

فیش حقوقی

مدرک دال بر دارا بودن بیمه درمانی

گردش حساب 6 ماهه بانک

مدارک مورد نیاز برای افراد بازنشسته:

حکم بازنشستگی

گردش حساب ۶ماهه

مدارک مورد نیاز برای تاجران:

اسناد شرکت

رسید پرداخت آخرین مالیات

گردش حساب ۶ماهه

وقت سفارت هلند و هزینه اخذ ویزا

همانطور که گفته کشور هلند از جمله کشورهای عضو پیمان شینگن می باشد و هزینه اخذ ویزای این کشور همانند سایر کشور های عضو این پیمان است. اخذ وقت سفارت هلند و تکمیل فرم اولیه به عنوان اولین مرحله برای در خواست ویزا می باشد. هزینه ویزای کشور هلند برای افراد بزرگسال در حدود 60 یورو می باشد. این میزان هزینه برای کودکان بین 6 تا 12 سال به 35 یورو کاهش می یابد. برای کودکان زیر 6 سال نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد.

[caption id="attachment_980" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت هلند وقت سفارت هلند[/caption]

اخذ وقت سفارت هلند و مراجعه حضوری به سفارت این کشور در ایران

برای اخذ وقت سفارت هلند شما می توانید از طریق آژانس های مسافرتی اقدام نمایید. کشور هلند از جمله کشور های دارای سفارت در کشور ایران می باشد. شما پس از دریافت تاریخ و زمان مراجعه حضوری باید با همراه داشتن مدارک اشاره شده به سفارت این کشور در تهران مراجعه کنید. تاریخ و زمان ارائه شده به شما قابلیت تغییر یا لغو شدن ندارد.

سفارت هلند در تهران: تهران، فرمانیه، خیابان دیباجی شمالی، خیابان ارغوان غربی، پلاک 60

نکات مهم در اخذ وقت سفارت هلند

در هنگام مراجعه حضوری به سفارت سعی کنید لباس رسمی و مرتبط بپوشید. عکس های مورد نیاز برای سفارت را در ابعاد مناسب تهیه کنید. ساعت کاری سفارت در روز های کاری از ساعت 7.30 صبح تا 16بعد از ظهر و روز های پنج شنبه از 7.30 تا 13.30 می باشد. در حدود سه ماه قبل از عزیمت به هلند درخواست ویزا خود را بدهید تا شرایط برای سفر مهیا باشد.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت هلند، ویزای هلند، تور هلند و تور اروپا 88851080-021.