هتل سنتارا گرند بیچ پوکت

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت

 شهر پوکت از جمله شهرهای توریستی و گردشگری کشور تایلند به شمار می رود که در سال های اخیر بسیار مورد توجه گردشگران ایرانی و تورهای مسافرتی قرار گرفته است. هتل سنتارا گرند بیچ پوکت از جمله هتل های پنج ستاره تایلند است که دارای ساحل اختصاصی در کنار سواحل زیبا و آرام کارون است.

اگر قصد سفر به کشور تایلند و گشت و گذار در باغ های گرمسیری  و ورزش های آبی در کنار سواحل زیبا و درخشان آن را دارید، پیشنهاد ما به شما  انتخاب و رزرو هتل سنتارا گرند بیچ پوکت است. این هتل در کنار ارائه خدمات بسیاری که برای مسافران خود قائل می شود مبلغ کمتری نسبت به سایر هتل های پوکت دریافت می کند.

 

[caption id="attachment_1542" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند بیچ پوکت
هتل سنتارا گرند بیچ پوکت[/caption]

 

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت در کنار ساحل کارون واقع شده است. در معماری هتل از معماری چینی و پرتغالی بهره گرفته شده است.

معماری ساختمان به نحوی صورت گرفته است که اتاق‌ها رو به ساحل هستند. هتل سنتارا گرند بیچ پوکت دارای ۲۶۲ اتاق است که از انواع دو تخته، دلوکس و سوئیت هستند.

ساحل درخشان و زیبای کارون درست روبه‌ روی هتل سنتارا گرند بیچ پوکت قرار گرفته است. ماسه های ساحل برای قدم زدن بسیار نرم هستند و از مناسب ترین مناطق برای شنا و حمام آفتاب به شمار می ‌روند. وجود باغ های گرمسیری در اطراف هتل به زیبایی هرچه بیشتر هتل افزوده و گوش سپردن به صدای پرندگان سفر شما را به یکی از خاطره انگیزترین مسافرت ها تبدیل می کند. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

 

[caption id="attachment_1549" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند بیچ پوکت
هتل سنتارا گرند بیچ پوکت[/caption]

 

 

اتاق های هتل سنتارار گرند بیچ پوکت

اتاق های دلوکس، اسپا دلوکس،  پرمیوم دلوکس و پرمیوم اسپا دلوکس از انواع اتاق های هتل می باشند. هتل سنترا گرند بیچ پوکت همچنین دارای 2 نوع سوئیت دلوکس پول و لاکسری پول است. شما می توانید جهت راحتی بیشتر، ویلاهای هتل را رزرو کنید. هتل سنتارا گرند بیچ پوکت دارای سه نوع ویلای یک خوابه و دو خوابه و رویال می باشد.

اتاق های هتل از ۶۷ مترمربع تا ۲۹ متر مربع را شامل می ‌شوند که در همه اتاق ها از بالکن اختصاصی منظره زیبای خلیج و باغ‌ ها و استخر قابل تماشا است.

تلفن، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، حمام مجهز به وان، حوله، کفش راحتی، سشوار و غیره از جمله امکانات اتاق های هتل سنتارا گرند بیچ پوکت به شمار می ‌روند.

در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق ها از چوب استفاده شده است. اتاق ها به سبک مدرن و شیک طراحی شده‌اند و همه اتاق ها از تهویه مطبوع و مناسبی برخوردارند. صندوق امانات، قهوه ساز و چای ساز و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات اتاق های هتل به شمار می‌ روند.

همه اتاق ها از نورگیری طبیعی و محیطی آرام و دل نشین برخوردارند که خستگی را از بدن مسافران بیرون می کند.

 

[caption id="attachment_1548" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند بیچ پوکت
هتل سنتارا گرند بیچ پوکت[/caption]

 

 

 

فاصله هتل سنتارا گرند بیچ پوکت تا مراکز مهم و سواحل شهر

فاصله هتل سنتارا گرند بیچ پوکت تا فرودگاه بین المللی شهر پوکت حدود ۴۵ کیلومتر است.

 فاصله هتل سنترا گرند بیچ پوکت تا مرکز شهر ۱۵ کیلومتر است.

شما می توانید کمتر از ۵ دقیقه خود را به ساحل زیبا و آرام کارون برسانید.

فاصله هتل سنتارا گرند بیچ پوکت با فرودگاه بین المللی پوکت تنها یک ساعت است.

 

[caption id="attachment_1547" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند بیچ پوکت
هتل سنتارا گرند بیچ پوکت[/caption]

 

 

رستوران های هتل

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت دارای ۷ رستوران است که در آن ها انواع غذاهای بین المللی برای سلیقه شما سرو می شود. رستوران کو با سرو انواع غذاهای بین المللی، غربی و آسیایی، غذاهای بخارپز و غیره آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. این رستوران که رستوران اصلی هتل محسوب می شود دارای ۲۵۰ نفر ظرفیت است.

در رستوران ایتالیایی ها انواع غذاهای خوشمزه و بی نظیر ایتالیایی سرو می ‌شود.

 در رستوران لونا بار انواع میان وعده ها سرو می شود.

شما همچنین می توانید از خدمات سرو غذا در اتاق نیز استفاده کنید.

 

[caption id="attachment_1546" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند بیچ پوکت
هتل سنتارا گرند بیچ پوکت[/caption]

 

 

کافی شاپ های هتل سنتارا گرند بیچ پوکت

در کافه هتل سنتارا گرند بیچ پوکت انواع نوشیدنی های سرد و گرم تازه برای شما عزیزان سرو می ‌شود. کافه اسپلش با سرو قهوه و انواع دسر در کنار پارک آبی آماده پذیرایی از مسافران است. کافه‌ های بیچ کومبر و ریپلس در کنار استخرهای هتل واقع شده ‌اند و آماده پذیرایی از شما پس از شنا و ورزش های آبی هستند. در کافه لابی انواع اسنک سرو می شود و شما می توانید در لابی هتل اسنک سفارش دهید.

 

 

امکانات ورزشی و تفریحی هتل

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت دارای یک پارک آبی و چهار استخر روباز برای تفریح و ورزش های آبی مسافران از جمله شنا، قایق سواری، کانو سواری، غواصی و غیره است. در هتل باشگاه بدنسازی برای ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش نیز قرار داده شده است. از دیگر امکانات تفریحی ورزشی این هتل می‌توان به زمین تنیس، اتاق بازی کودکان و مرکز اسپا اشاره کرد. سونا، جکوزی، ماساژ و غیره در مرکز اسپا در هتل گرند بیچ پوکت آماده ارائه خدمات به مسافران محترم هستند.

تفریح و بازی کودکان در سرسره آبی هتل زیر نظر پرسنل هتل از جمله امکانات تفریحی ورزشی کودکان است.

 

 

[caption id="attachment_1545" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند بیچ پوکت
هتل سنتارا گرند بیچ پوکت[/caption]

 

دیگر امکانات هتل سنتارا گرند بیچ پوکت

هتل گرند بیچ دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی برای مسافران خود می باشد. شما می توانید از پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنید. مرکز نگهداری بچه ها در هتل سنتارا گرند بیچ پوکت به شما این اجازه را می‌ دهد که بدون دغدغه برای ساعاتی به استراحت و تفریح بپردازید. شما می توانید از اینترنت بی سیم رایگان در لابی و در اتاق ها استفاده نمایید.

شما می توانید خدمات تبدیل ارز خود را در صرافی هتل انجام دهید. خدمات ۲۴ ساعته پرسنل هتل از جمله مزیت های هتل سنتارا گرند بیچ پوکت محسوب می شود.

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت جهت راحتی و رفاه بیشتر مسافران فروشگاه، خدمات پزشکی،  لباسشویی و خشکشویی و تبادل ارز را در خود جای داده است. اتاق کنفرانس جهت برگزاری نشست‌ها و جلسات اداری مهم در هتل قرار داده شده است.

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت دارای ساحل اختصاصی است که این از جمله مزیت های ویژه هتل نسبت به سایر هتل ها محسوب می‌شود. مراکز خرید متعددی جهت رفاه هرچه بیشتر مسافران در هتل قرار داده شده است. وجود بالکن مبله با نمای زیبایی از ساحل به طرفداران هتل پوکت افزوده است. مسافران می ‌توانند از سرویس های رفت و برگشت هتل برای رفتن به مناطق گردشگری و دیگر سواحل در صورت پرداخت هزینه استفاده کنند.

 شما حتی می توانید سوغاتی ها و خریدهای خود را در فروشگاه های هتل انجام دهید.

 

[caption id="attachment_1544" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند بیچ پوکت
هتل سنتارا گرند بیچ پوکت[/caption]

 

 در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080