تور لنکاوی

تور لنکاوی

تور لنکاوی یکی از محبوب ترین تور های ایرانیان می باشد. در این مقاله سعی داریم تا درباره ی تور های لنکاوی صحبت کنیم. شما هم اگر تمایل به سفر به لنکاوی و جنوب شرق آسیا دارید، می توانید با ما در ادامه مطلب همراه شوید تا اطلاعات جامعی در این خصوص کسب نمایید.

[caption id="attachment_2712" align="aligncenter" width="780"]تور لنکاوی
تور لنکاوی[/caption]

تور لنکاوی

لنکاوی که شامل مجمع الجزایری در دریای آندامان است، در 30 کیلومتری شمال غرب مالزی واقع شده است و بخشی از خاک این کشور محسوب می شود. سواحل زیبای این جزایر افراد زیادی را از سرتاسر جهان به سمت خود جذب کرده است. افراد زیادی هر ساله برای گذراندن اوقات فراغت خود تور لنکاوری را برای سفر به این کشور زیبا انتخاب می کنند.

[caption id="attachment_2713" align="aligncenter" width="780"]تور لنکاوی
تور لنکاوی[/caption]

بهترین زمان خرید تور لنکاوی

لنکاوی به طور کلی دارای دو نوع آب و هوا می باشد. آب و هوای لنکاوی شامل دو فصل گرم و خشک و بارانی و مرطوب می باشد. به این ترتیب هوا بین ماه های می تا سپتامبر بسیار گرم و خشک و اذیت کننده است و برای تورهای لنکاوی مناسب نمی باشد. بر عکس در ماه های نوامبر تا مارس آب و هوای لنکاوی بسیار بهتر شده و بارش باران های موسمی شمال شرقی را شاهد خواهیم بود و بهترین زمان سفر به لنکاوی در همین مدت زمان بین ماه های نوامبر تا مارس می باشد.

البته این را باید اضافه کنیم که قیمت تور های لنکاوی در این موقع از سال به علت استقبال ویژه ی گردشگران خارجی، کمی گران تر خواهد شد. اما اگر می خواهید یک سفر ارزان قیمت داشته باشید، می توانید تور لنکاوی را در ماه های گرم و خشک سال رزرو نمایید. البته این را هم باید در نظر بگیرید که آیا بدنتان با این شرایط آب و هوایی سازگاری دارد یا خیر؟ اگر مشکلی با موضوع آب و هوا نداشته باشید، می توانید تور لنکاوی را در این فصول ارزان نیز تهیه کنید.

[caption id="attachment_2714" align="aligncenter" width="780"]تور لنکاوی
تور لنکاوی[/caption]

ویژگی های تور لنکاوی

تور لنکاوی اغلب به مدت 7 شب و 8 روز ارائه می شود. شما در این مدت می توانید تمام نقاط گردشگری و جاذبه های توریستی لنکاوی را ببینید و لذت ببرید. قیمت تور ارزان لنکاوی از 1700000 تومان شروع می شود و بسته به عوامل مختلف می تواند قیمت آن افزایش یابد. در این تور شما از بیمه ی مسافرتی برخوردار بوده و در صورت بروز مشکل یا سانحه ای می توانید از این بیمه استفاده کنید. هم چنین از آن جایی که فاصله ی هوایی بین ایران و مالزی بسیار طولانی و خسته کننده است شما به محض رسیدن به فرودگاه این شهر می توانید بدون هیچ مشکلی از ترانسفر رایگان استفاده کرده و بلافاصله به سمت هتل حرکت کرده و به استراحت بپردازید.

خدمات تور لنکاوی

در تور لنکاوی شما می توانید از خدمات عمومی و ویژه ای استفاده کنید. البته کیفیت و کمیت خدمات بیش تر به هزینه ای که پرداخت می کنید و نوع تورتان بستگی دارد. پس از خرید تور به شما بلیط رفت و برگشت هواپیما تعلق می گیرد و این بلیط به صورت الکترونیکی صادر خواهد شد. هم چنین بنا به خواسته ی شما هتل مورد نظرتان در لنکاوی رزرو خواهد شد. این هتل می تواند 3 ستاره تا 5 ستاره باشد. این که چه نوع هتلی برای شما رزرو شود، بستگی به سلیقه و بودجه ی شما دارد. اما اگر به دنبال یک سفر لوکس هستید بهتر است هتل های 5 ستاره را رزرو نمایید. البته بهتر است پیش از رزرو اتاق در هتل مورد نظر تان از خدمات و امکانات تهویه ی اتاق و هتل اطلاع یابید. چرا که تحمل آب و هوای مالزی در برخی اوقات واقعاً دشوار است.

شما هم چنین می توانید نوع ایرلاین و شرکت هواپیمایی را برای مسافرتتان انتخاب کنید. البته این مورد تأثیر چندانی در قیمت تور های لنکاوی ندارد. تورلیدر فارسی هم از جمله خدماتی است که بیش تر آژانس های مسافرتی در تور های مختلف خارجی آن را ارائه می دهند. ترانسفر رایگان و شاتل های درون شهری نیز از دیگر خدمات تور ها می باشد.

[caption id="attachment_2716" align="aligncenter" width="780"]تور لنکاوی
تور لنکاوی[/caption]

خدمات هتل ها در تور لنکاوی

امکانات فراوانی است که توسط هتل های با کیفیت 5 ستاره در تور لنکاوی ارائه می شود. امروز می خواهیم در ارتباط با برخی امکانات هتل های 5 ستاره لنکاوی صحبت کنیم. امکانات هتل ها شامل پارکینگ اختصاصی، رستوران های مجهز، فروشگاه، ترانسفر رایگان فرودگاهی، مرکز نگهداری از کودکان، کافی شاپ، سالن تنیس، میز بیلیارد، ورزش های آبی، باشگاه بدنسازی می باشد. شما هم چنین می توانید دوچرخه اجاره کرده و در کنار سواحل زیبای جزایر لنکاوی به دوچرخه سواری بپردازید.

این هتل ها هم چنین دارای استخر های سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی و ماساژ می باشند. علاوه بر این ها شما می توانید فرزندان تان را به سالن بازی کودکان ببرید. اما امکانات اتاق ها شامل سیستم تهویه، گاو صندوق، یخچال، حمام اختصاصی، تلویزیون، اینترنت رایگان و بالکن با منظره ای زیبا و چشم نواز می باشد. خدمات هتل ها نیز شامل صرافی جهت خرید ارز، آسانسور، خشکشویی و نظافت 24 ساعته است.

مراکز خرید لنکاوی

شاید همیشه فکر می کردید خرید هایتان را بهتر است از دبی و ترکیه انجام دهید. اما ما در این جا می خواهیم بهترین مراکز خرید در تور لنکاوی را به شما معرفی کنیم. مراکز خرید لنکاوی شامل مرکز خرید تئو سون هات، مرکز خرید جتی پوینت، آتما آلام باتیک ویلیچ، بازار سنانگ، مرکز خرید دی زون، بازار کوکو ولی، مرکز خرید فر لنکاوی، بازار حاجی اسماعیل پرنیاکان و مرکز خرید جئو پارک لنکاوی می باشند. البته اگر به شب گردی علاقه مند هستید می توانید از بازار شبانه تیمویانگ نیز دیدن کنید که به صورت هفتگی و در پنجشنبه شب ها دایر می باشد. اما در بین این مراکز خرید، مرکز خرید تئو سون هات یک مرکز خرید ویژه است و علاوه بر وجود فروشگاه های متعدد، دارای رستوران، کافی شاپ و سوپرمارکت و... می باشد و در یک کلام همه چیز می توانید در این فروشگاه پیدا کنید.

[caption id="attachment_2717" align="aligncenter" width="780"]تور لنکاوی
تور لنکاوی[/caption]

مناطق گردشگری لنکاوی

اگر از تور لنکاوی استفاده کنید، می بینید که مناطق گردشگری عجیب و متعدد زیادی در این جزایر یافت می شود. برای مثال پل هوایی لنکاوی که می توانید در تور لنکاوی از آن دیدن کنید، در ارتفاع 700 متری از سطح دریا واقع شده است و طولی نزدیک به 120 متر دارد. اگر روی آن قدم بزنید شاهد مناطق بکر و چشم انداز های حیرت آور از آبشار های مختلف خواهید بود.

گونونگ رایا از دیگر جاذبه های گردشگری لنکاوی است که به کسانی که عاشق کوهنوردی هستند توصیه می شود، در تور لنکاوی از این کوه مرتفع دیدن کنند. از دیگر دیدنی های لنکاوی می توان به پارک دریایی پولائو پایار اشاره کرد که یک محیط آبی بسیار جذاب است و در بخشی از آن نیز که به باغ مرجان ها مشهور است، تعداد زیادی از مرجان های رنگی در آن موجود می باشند که چشم انداز زیبایی را به محیط داده اند. از دیگر جاذبه های توریستی لنکاوی به موزه سه بعدی هنر، تله کابین، پارک تامان لاگندا، آبشار تلاگا توجو و داتاران لانگ یا میدان عقاب اشاره کرد.

عوامل موثر در قیمت تور لنکاوی

عوامل مختلفی قیمت تور لنکاوی را افزایش می دهند. برای مثال همان طور که گفتیم آب و هوای لنکاوی در برخی روزهای سال بسیار عالی و بارانی و مرطوب است. اگر در این موقع از سال اقدام به خرید تور لنکاوی بکنید، حتما با قیمت های گران تری مواجه خواهید شد. نکته ی دیگر نوع خدماتی است که انتخاب می کنید که شامل نوع هتل اقامتی نیز می شود. هزینه ی هتل در هزینه ی کل تور لنکاوی تاثیر دارد. عوامل دیگر نظیر نوع پرواز تاثیر چندانی در قیمت تور لنکاوی ندارند و بقیه ی هزینه های جانبی نیز بر عهده ی مسافر می باشد.

نحوه ی خرید تور لنکاوی

برای خرید تور لنکاوی می توانید در صفحه ی تور های ما ، تور لنکاوی را انتخاب کرده و سپس در صفحه ی جدید، مشخصات تور و خدمات مد نظر خود را انتخاب کنید. نوع تور شامل دو حالت است. یا می توانید تور را به صورت پکیجی خریداری کنید و یا می توانید خدمات دلخواهتان را یک به یک خودتان انتخاب کنید. البته شما در هر دو حالت مختار هستید که تور مورد نظر خود را انتخاب کنید. در آخر نیز می بایست آدرس و شماره تلفن و دیگر مشخصات خود و همراهانتان را وارد نمایید و اقدام به خرید تور لنکاوی کنید. از بهترین تورهای مالزی، تور لنکاوی است.

[caption id="attachment_2718" align="aligncenter" width="780"]تور لنکاوی
تور لنکاوی[/caption]

نکات مهم درباره ی سفر به لنکاوی

پیش از خرید تور لنکاوی، حتما کاملا در مورد سفرتان تحقیق و مشورت نمایید، سپس اقدام به خرید تور بکنید. بهتر است پس از تحقیق و خرید تور و البته پیش از سفر، برنامه ریزی جامع و دقیقی از سفرتان داشته باشید تا دچار مشکل نشده و بتوانید در مدت زمان سفر از همه ی نقاط زیبا و گردشگری لنکاوی بهره ببرید. هم چنین در هنگام خرید تور سعی کنید، توری که مناسب شما است را خریداری کنید و تمام خدمات و امکانات آن را به دقت مطالعه کنید. در پایان امیدواریم از سفر تان لذت ببرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای مالزی،  تور مالزی  و بلیط مالزی  88851080-021.