سفر به لهستان

سفر به لهستان

لهستان یکی از کشور هایی است که هر ساله گردشگران بسیاری را در دل خود جای می دهد. سفر به لهستان به دلیل باقی مانده آثار جنگ جهانی و همچنین وجود آثار تاریخی فراوان لذت بخش خواهد بود. جهت سفر به لهستان می توانید از مراکز گوناگونی اقدام نمایید که در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه کرده ایم:

سفر به لهستان به دلیل وجود مناطق گردشگری فراوان و جاذبه های طبیعی این کشور بیش از پیش رواج پیدا کرده است و سالانه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران می باشد. لهستان از کشور های با اهمیت اروپایی می باشد که اماکن مدرن و بازار های به نامی دارد. چنانچه قصد سفری آرام به همراه بازدید از اماکن طبیعی و گردشگری دارید سفر به لهستان بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. جهت سفر به این کشور می توانید از طریق مراکز مختلفی اقدام نمایید که نحوه سفر نیز متفاوت خواهد بود که هم به صورت تکی به این کشور و هم سفر دور اروپا از لهستان دیدن خواهد نمود. کشور لهستان از ارزش فرهنگی بالایی برخوردار می باشد و بافت زیبای خیابان ها و سوغاتی های این کشور از جمله زیبایی های این کشور به حساب می آید.

[caption id="attachment_5400" align="aligncenter" width="800"]سفر به لهستان سفر به لهستان[/caption]

مدارک لازم برای سفر به لهستان

ارائه مدارک جهت سفر به این کشور بسیار حائز اهمیت خواهد بود که باید تمامی مدارک بدون کم و کاست به مراکز مربوطه ارائه شود. از جمله مهمترین مدارک مورد نیاز می توان به شناسنامه و پاسپورت اشاره کرد که باید تمامی مدارک به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند. همچنین باید فیش واریز هزینه ویزا را نیز در دست داشته باشید. برخی مدارک دیگر از قبیل عکس و همچنین در صورت متاهل بودن ارائه سند ازدواج نیز نیاز می باشد همچنین کارت پایان خدمت و کارت ملی نیز از دیگر مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در این سفر لازم خواهد بود. می توانید جهت اطلاع از تمامی مدارک لازم به یکی از شرکت های مسافربری و یا سفارت لهستان در ایران مراجعه نمایید. ارائه مدرکی جهت تضمین برگشت به کشور نیز مورد نیاز خواهد بود که در قالب سند ملک و یا فیش حقوقی می باشد.

[caption id="attachment_5401" align="aligncenter" width="800"]مدارک لازم برای سفر به لهستان مدارک لازم برای سفر به لهستان[/caption]

تور سفر به لهستان

تور لهستان این امکان را برایتان مهیا خواهد نمود که با خیالی آسوده به سیر در این کشور بپردازید چرا که تمامی امکانات رفاهی از قبیل خورد و خوراک و هتل مهیا خواهد شد همچنین سفر با تور لهستان مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مزایای آن می توان به علم کامل کارشناسان و مسئولین تور به مراکز دیدنی و گردشگری لهستان اشاره کرد که امکان بازدید از تمامی اماکن را برایتان مهیا خواهد نمود. جهت اطلاع از تور ها می توانید به یکی از شرکت های مسافربری در سطح شهر خود مراجعه نمایید و لیست تمامی تور ها را برحسب تاریخ سفر مشاهده نمایید همچنین وب سایت های بسیاری در این راستا آماده خدمات رسانی به مسافرین می باشند که می توانید به راحتی تمامی تورها را به همراه خدمات ارائه شده مشاهده و انتخاب نمایید. قیمت تور ها بر حسب خدماتی که ارائه می دهند با یکدیگر متفاوت می باشند.

[caption id="attachment_5402" align="aligncenter" width="800"]تور سفر به لهستان تور سفر به لهستان[/caption]

مناطق گردشگری لهستان

لهستان مملو از مناطق گردشگری و دیدنی است که بازدید از این مناطق بسیار لذت بخش خواهد بود از جمله مناطق گردشگری لهستان می توان به قلعه واول اشاره نمود که بافت تاریخی این قلعه به همراه فضای آرام و سر سبزش آرامش ویژه ای خواهد داشت. اردوگاه کار اجباری آشویتس نیز از دیگر مناطق گردشگری این کشور می باشد که از این منطقه می توانید به عمق فاجعه جنگ جهانی دوم پی ببرید چرا که تمامی اماکن این اردوگاه پابرجا مانده و امکان بازدید از آن برای عموم وجود خواهد داشت. دریاچه ماسوریان زیبائی منحصر به فردی داشته و تماشای نمای آن بسیار لذت بخش خواهد بود. قلعه مالبورک که قدمتی چند صد ساله دارد و توسط شوالیه های تتونیک ساخته شده است نمایی بسیار زیبا خواهد داشت که تماشای اماکن این قلعه شما را به دوران گذشته خواهد برد.

[caption id="attachment_5403" align="aligncenter" width="800"]مناطق گردشگری لهستان مناطق گردشگری لهستان[/caption]

هتل های لهستان

شهر ورشو و کراکوف بهترین شهر های لهستان می باشند که شهر ورشو پایتخت لهستان بوده و بسیاری شهر کراکوف را به عنوان پایتخت سیاسی این کشور می شناسند بنابراین هتل های معروف این کشور نیز در این دو شهر احداث شده اند. از جمله بهترین هتل های لهستان که در شهر ورشو واقع شده است می توان به هتل سوفیتل اشاره نمود که با داشتن 206 اتاق آماده خدمات رسانی به گردشگران می باشد از دیگر هتل های معروف ورشو می توان به هتل پولونیا اشاره نمود که تمامی امکانات رفاهی جهت اقامت هرچه راحت تر را فراهم نموده است همچنین نزدیکی این هتل به اماکن گردشگری ورشو نیز از دیگر مزایای این هتل می باشد. هتل شرایتون گرند واقع در کراکوف لهستان بوده و یکی از لوکس ترین هتل های این کشور به حساب می آید. هتل های رادیسون بلو، کوپرنیک و گرودک نیز از دیگر هتل های لوکس لهستان می باشند.

[caption id="attachment_5404" align="aligncenter" width="800"]هتل های لهستان هتل های لهستان[/caption]

موزه های لهستان

کشور لهستان به دلیل نقش اساسی در جنگ جهانی دوم که بسیاری از این اماکن به جای مانده اند یکی از بهترین کشورها جهت به نمایش درآوردن فاجعه جنگ جهانی می باشد. موزه ملی باستان شناسی ورشو از بهترین موزه های لهستان می باشد که تاریخ کشور لهستان را به نقش کشیده است. موزه ماری کوری از دیگر موزه های لهستان می باشد که در شهر ورشو واقع شده و زندگی کاری، کوری هنرمند معروف را به نقش کشیده است که تمامی لوازم زندگی ماری کوری را با چیدمانی زیبا به همراه تمامی آثار وی می توان مشاهده نمود. در سفر به لهستان موزه ورشو مراجعه به موزه قیام جذابیت ویژه ای خواهد داشت چرا که تمامی آثار مربوط به جنگ جهانی له همراه آثار نمایانگر تمدن لهستان در این موزه نگهداری می شود.

[caption id="attachment_5405" align="aligncenter" width="800"]موزه های لهستان موزه های لهستان[/caption]

بهترین بازارهای لهستان

در سفر به لهستان مراجعه به بازر ها و مراکز خرید شهر ورشو از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود مرکز خرید زلوته تاراسی را می توان بهترین بازار خرید ورشو به حساب آورد این مرکز خرید همچنین مکان هایی مناسب بازی کودکان و هتل های لوکس دارد که ساخت مدرن و لوکس این بازار سبب لذت بخش تر بودن آن شده است و انواع لوازم پوشاک را در این مرکز خرید می توانید خریداری نمایید. از دیگر مراکز خرید معروف ورشو می توان به مرکز خرید فکتوری اشاره کرد که این فروشگاه را می توان مرکزی برای خرید لوازم برند دانست و از تمامی برند های معروف در این فروشگاه می توان جنس خریداری نمود. همچنین لوازم لوکس و برند را با قیمتی به مراتب ارزان تر از دیگر مراکز خرید عرضه می کنند که این امر سبب شلوغ بودن این مجتمع خرید می شود. از دیگر مراکز خریدی که در سفر به لهستان می توانید از آن خریداری نمایید ولاپارک می باشد که هم قیمت محصولاتش پایین بوده و هم کیفیت بالایی خواهند داشت.

[caption id="attachment_5406" align="aligncenter" width="800"]بهترین بازارهای لهستان بهترین بازارهای لهستان[/caption]

بزرگترین شهر های لهستان

طبیعتا پایتخت یک کشور مهمترین شهر آن کشور خواهد بود در کشور لهستان دو شهر معروف و حائز اهمیت وجود دارد که یکی پایتخت آن یعنی ورشو و دیگری کراکوف می باشد که به تحلیلی برخی از کارشنان شهر کراکوف برتر از ورشو می باشد و پایتخت سیاسی این کشور نیز نامیده می شود هر دو این شهر ها با داشتن مناطق گردشگری فراوان مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته اند. از دیگر شهرهای بزرگ لهستان می توان به شهر پوزنان اشاره نمود که قطعا سیر در این شهر نیز در سفر به لهستان لذت بخش خواهد بود.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت لهستان، ویزای لهستان، تور لهستان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱