سفر به استونی

سفر به استونی

کشور استونی یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای جهان بوده و می توان گفت سفر به استونی در سال های اخیر بسیار مورد توجه افراد و مسافران واقع شده است اگر شما نیز قصد دارید از کشور زیبای استونی دیدن کنید بهتر است ابتدا اقدام به اخذ ویزای شنگن خود نمایید و هم چنین اطلاعات دقیق در مورد هزینه های سفر به استونی کسب کنید.

استونی

کشور استونی یکی از دیدنی ترین و پرجاذبه ترین کشور های قاره اروپا می باشد که دارای مساحتی حدود 45227 کیلومتر مربع و جمعیتی در حدود 1317797 نفر است. در این کشور نظام جمهوری پارلمانی حاکم می باشد. اگر قصد دارید به یکی از زیباترین و تاریخی ترین کشورهای اروپایی سفر نمایید پیشنهاد می کنیم کشور استونی را در اولویت سفرهای خود قرار دهید. این کشور از طبیعت بکر و بسیار زیبایی برخوردار می باشد و این امر در وهله اول نظر هر مسافر و گردشگری را به سوی خود جذب می کند. در سفر به استونی جنگل های سرسبز، رودخانه های بسیار زیبا و خروشان، قلعه های تاریخ و پارک های ملی از جمله مواردی می باشد که در ذهن توریست ها و مسافران نقش می بندند. توجه داشته باشید که کشور استونی عضو اتحادیه اروپا بوده و دارای ویزای شنگن می باشد و مسافران و توریست ها در سفر به استونی بایستی ویزای شنگن خود را دریافت و اخذ نمایند که در ادامه مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت. پایتخت کشور استونی شهر تالین بوده که یکی از زیباترین پایتخت های اروپایی به شمار می آید و از جمله شلوغ ترین و پرتردد ترین شهرهای این کشور می باشد. ما را در آخر مقاله همراهی نمایید تا اطلاعات مفیدی در مورد استونی و هزینه های سفر به استونی به دست آورید.

[caption id="attachment_5411" align="aligncenter" width="800"]استونی استونی[/caption]

آب و هوای استونی

شما می توانید در کشور استونی شاهد چهار فصل باشید و از این رو می توان گفت آب و هوای استونی مناسب و معتدل می باشد و فصل بهار و تابستان از جمله پرترددترین فصول در این کشور می باشد چرا که در این فصول به دلیل برقراری آب و هوای گرم و معتدل و هم چنین وجود روزهای تعطیلی بسیار زیاد مسافران و توریست ها می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه ای به این کشور سفر کنند. در فصل پاییز و زمستان هوا در مقایسه با فصول بهار و تابستان بسیار سرد و خنک می باشد بنابراین اگر قصد دارید در این فصول به استونی سفر کنید بایستی پک لباس مناسبی را به همراه داشته باشید. در حالت کلی می توان گفت قبل از سفر به استونی ابتدا اطلاعاتی از شرایط اقلیمی حاکم بر این کشور به دست آورید در این صورت می توانید برنامه ریزی مناسبی را داشته باشید.

[caption id="attachment_5412" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای استونی آب و هوای استونی[/caption]

جاذبه های گردشگری استونی

در کشور استونی فستیوال های بسیار متعددی هرساله برگزار می شود که فستیوال موزیک و فستیوال فیلم از جمله این جشنواره ها می باشد که در فصول بهار و تابستان برگزار می شود و این جشنواره ها از جمله عللی می باشد که مسافران بی شماری را به کشور استونی جذب می کند. از دیگر عوامل سفر به استونی می توان به جاذبه های این کشور اشاره کرد که هر کدام سهم بسزایی در جلب توجه توریست ها دارند. موزه مشاغل، کلیسا  Oleviste Church و صومعه Convent of St. Bridget Pirita Klooster از جمله جاذبه های دیدنی و تاریخی این کشور زیبا می باشد که شما با سفر به استونی می توانید از این مکان های تاریخی از نزدیک دیدن نمایید. هم چنین می توانید از طبیعت بکر و عالی استونی بهره مند شوید. از شهرهای گردشگری و پرتردد استونی می توان به تالین، تارتو، ناروا، پارنو و رکاور اشاره کرد که هرکدام از این موارد ذکر شده دارای جاذبه های منحصر به فردی می باشند.

[caption id="attachment_5413" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های گردشگری استونی جاذبه های گردشگری استونی[/caption]

ویزای توریستی استونی

برای ورود به کشور استونی بایستی ویزای شنگن داشته باشید و امروزه اخذ ویزای توریستی استونی در مقایسه با دیگر ویزاهای این کشور بسیار رونق یافته است و این امر نشان دهنده ورود گردشگران و توریست های بیشمار جهت بازدید از دیدنی های بی نظیر این کشور می باشد. در اخذ ویزای توریستی استونی برای سفر به استونی پیشنهاد می کنیم از راه قانونی اقدام کنید و گول هیچ گونه سایت های دیگر را نخورید چرا که برخی از افراد برای کسب سود بیشتر وعده های دروغینی می دهند.

[caption id="attachment_5414" align="aligncenter" width="800"]ویزای توریستی استونی ویزای توریستی استونی[/caption]

تور استونی

در سال های اخیر مسافرت های شخصی جای خود را به تورهای مسافرتی داده است و دلیل این امر وجود امکانات و خدمات و آسایش بیش از حد در این تورهای مسافرتی می باشد. تور استونی نیز یکی از پرتقاضاترین تورهای مسافرتی می باشد که شما نیز برای سفر به استونی می توانید از تور استونی استفاده نمایید و از برترین امکانات ارائه شده در این تورها بهره مند شوید. در تورهای مسافرتی رزرو بلیط هواپیما و اقامتگاه ها در کشور مقصد و هم چنین خورد و خوراک و غیره به عهده مسئول تور خواهد بود.

[caption id="attachment_5415" align="aligncenter" width="800"]تور استونی تور استونی[/caption]

هزینه اقامت در سفر به استونی

هزینه اقامت در سفر به استونی می تواند از مهم ترین مواردی باشد که ذهن شما را درگیر خود خواهد کرد شما می توانید با بودجه بسیار کمی در این کشور اقامت داشته باشید البته توجه کنید که در این صورت از خدمات و امکانات لوکس و مدرن بی نصیب خواهید ماند؛ و اگر تمایل دارید در شیک ترین و لوکس ترین هتل های استونی اسکان کنید بایستی هزینه گرانی را نیز جهت آن بپردازید. هم چنین می توانید برای صرفه جویی در هزینه اقامت از کمپ های مجاز چادر زنی نیز استفاده نمایید.

[caption id="attachment_5416" align="aligncenter" width="800"]هزینه اقامت در سفر به استونی هزینه اقامت در سفر به استونی[/caption]

هزینه حمل و نقل در سفر به استونی

برای داشتن هزینه های مقرون به صرفه در سفر به استونی پیشنهاد می کنیم در اقامتگاه هایی که به مرکز شهر نزدیک هستند اسکان نمایید در این صورت برای جابه جایی و حمل و نقل به مرکز شهر و هم چنین بازدید از جاذبه های شهر نیاز نیست هزینه های گرانی را متقبل شوید. البته توجه داشته باشید کشور استونی از نظر سیستم حمل و نقل کاملا مجهز بوده و شما می توانید با توجه به بودجه خود انتخاب مناسبی در بین وسیله های نقلیه داشته باشید. بی شک هزینه تاکسی در مقایسه با هزینه مترو و سرویس های محلی بسیار گران خواهد بود.

[caption id="attachment_5417" align="aligncenter" width="800"]هزینه حمل و نقل در سفر به استونی هزینه حمل و نقل در سفر به استونی[/caption]

هزینه خورد و خوراک در سفر به استونی

هزینه خورد و خوراک در سفر به استونی با توجه به انتخاب و سلیقه شما متغیر خواهد بود شما می توانید با حضور در بهترین رستوران های این کشور و میل کردن یک وعده غذایی هزینه بالایی را متقبل شوید و یا می توانید با مراجعه به فست فودی ها و یا غذاخوری های ساده با هزینه پایین برای خود غذا تهیه کنید. هم چنین در صورتی که مایل هستید با خرید مواد اولیه می توانید خودتان آشپزی کنید و در این صورت بسیار مقرون به صرفه عمل نمایید.

این مقاله در زمینه سفر به استونی و نکات دانستنی بسیار مهم درباره این کشور برای ما بازنویسی شده است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط استونی، وقت سفارت استونی، ویزای استونی، تور استونی و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱