پارک های بورگونی

پارک های بورگونی

پارک ها یکی از مراکزی می باشد که آرامش مراجعین را باید مهیا نمایند که تمامی پارک های بورگونی فضایی سرسبز داشته و تمامی امکانات رفاهی را در نظر گرفته اند. در ادامه توضیحات کاملتری از پارک های بورگونی ارائه کرده ایم:

بورگونی یکی از ناحیه های فرانسه می باشد که به دلیل داشتن مناطق گردشگری فراوان مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. پارک ها از جمله مراکز تفریحی و سرگرمی می باشد که می تواند بهترین مکان برای گذراندن یک روز خوش باشد در همین جهت مسئولین ناحیه بورگونی جهت رفاه حال مردم و تامین کردن نیازهایشان اقدام به ساخت پارک های بسیاری در این ناحیه نموده اند که هر یک از پارک ها امکانات ویژه ای داشته و سبب سپری شدن روزی لذت بخش در آن خواهند شد. پارک های بورگونی همگی از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد چرا که تمامی لوازم هیجان انگیز مدرن در این پارک ها تعبیه شده اند که سبب هرچه بهتر شدن آنها شده است. همچنین سرسبزی اطراف پارک های بورگونی آن را از دیگر شهر ها متمایز نموده و قطعا پارک ها یکی از مقاصد گردشگران این ناحیه خواهد بود.

[caption id="attachment_1243" align="aligncenter" width="800"]پارک های بورگونی پارک های بورگونی[/caption]

پارک ملی موروان بورگونی

پارک ملی موروان بورگونی یکی از بهترین پارک های بورگونی فرانسه می باشد که مقصد بسیاری از گردشگران است چرا که زیبایی منحصر به فرد این پارک و سرسبز بودن آن در همه فصول سال آن را از بقیه مناطق گردشگری متمایز نموده است. این پارک منطقه ای حفاظت شده می باشد که دریاچه ها و مزرعه های زراعی را در خود جای داده است. این پارک برای دوست داران طبیعت انتخاب مناسبی خواهد بود چرا که فضای وسیع و باز این پارک بهترین مکان برای سپری کردن اوقات فراغت خواهد بود. در پارک ملی موروان خانه های قدیمی نیز مصون شده اند که می توانید از مشاهده ساخت قدیمی این خانه ها نیز لذت ببرید. پارک بورگونی 400 هزار هکتار بوده و 4 بخش بورگونی را تشکیل می دهد که بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود.

[caption id="attachment_1244" align="aligncenter" width="800"]پارک ملی موروان بورگونی پارک ملی موروان بورگونی[/caption]

پارک بوزایزه بورگونی

پارک بوزایزه بورگونی در کشور فرانسه از دیگر پارک های بورگونی حائز اهمیت و محبوب مردم می باشد که در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است و امکان مراجعه به این پارک به سهولت امکان پذیر خواهد بود و ساکنین بورگونی حتی در این پارک مشغول به درس خواندن می شوند اما بسیاری از مردم به دلیل نزدیکی این پارک به شهر در آن مشغول به غذا خوردن می شوند. این پارک 5 هکتار وسعت دارد که در سال 2007 مورد بازسازی قرار گرفت و اسم آن برگرفته از رودخانه بوزایزه می باشد که قدم زدن در کنار این رودخانه فضایی عاشقانه ایجاد خواهد کرد. این پارک مملو از درختان با قدمت بالا می باشد که بزرگی درختان آن باعث ایجاد سایه همیشگی شده و همین امر باعث امکان مراجعه به آن در تمامی فصول شده است.

[caption id="attachment_1245" align="aligncenter" width="800"]پارک بوزایزه بورگونی پارک بوزایزه بورگونی[/caption]

پارک روچرز دو سایسویز

پارک روچرز دو سایسویز از دیگر پارک های بورگونی می باشد که در شهر یونه در ناحیه بورگونی واقع شده است که توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. این پارک در کنار صخره ساخته شده و در کنار آب قرار گرفته که سبب سپری شدن روزی آرام خواهد شد. داخل این پارک ساختمان هایی ساخته شده اند که می توانید از آنها جهت اسکان استفاده نمایید همچنین به دلیل کنار آب واقع شدن این پارک آب و هوای مناسبی داشته و در تابستان های گرم بورگونی این پارک بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. این پارک فضایی سرسبز داشته و مکان هایی جهت استراحت تعبیه شده اند و همچنین آلاچیق های این پارک هم در برابر بارش و هم در برابر خورشید به کمک شما خواهند آمد. امکان قایقرانی نیز در رودخانه وجود خواهد داشت که می توانید به صورت تک نفری و دو نفری و حتی خانوادگی از آن لذت ببرید.

[caption id="attachment_1246" align="aligncenter" width="800"]پارک روچرز دو سایسویز پارک روچرز دو سایسویز[/caption]

پارک لاک د پانسییر

این پارک واقع در شهر کوت دور بورگونی می باشد که تمامی امکانات رفاهی را برای مراجعین خود فراهم نموده است که می توانید انواع رستوران های لوکس به همراه اقامتگاه های شبانه را در آن مشاهده نمایید. این پارک به عنوان اردوگاه دریاچه در میان مردم بورگونی شناخته می شود که استخری زیبا داشته و امکان شنا در آن برای عموم وجود خواهد داشت همچنین فضای سرسبز آن بهترین مکان برای استراحت خواهد بود. همچنین وسایل ورزشی کاملی در این پارک فراهم نموده اند که می توانید از آنها استفاده نمایید. شهر بازی کودکان این پارک اوقاتی خوش برای فرزندتان خواهد بود و تمامی لوازم هیجان انگیز مختص کودکان در این مرکز تعبیه شده اند. همچنین در این پارک انواع مسابقات ورزشی برگزار می شود که می توانید از این مسابقات دیدن نمایید و اماکن ویژه ای برای این امور در نظر گرفته شده است.

[caption id="attachment_1247" align="aligncenter" width="800"]پارک لاک د پانسییر پارک لاک د پانسییر[/caption]

پارک لس ایسلس بورگونی

پارک لس ایسلس بورگونی از دیگر پارک های بورگونی می باشد که در شهر کوت دور آن واقع شده است و امکانات کاملی جهت هر چه بهتر سپری شدن اوقات فراغت برایتان مهیا نموده است. این پارک منطقه ای ساحلی بوده و طبیعت گلها و درختان آن فضایی آرام ایجاد نموده که گشت در جای جای آن حس خوبی خواهد داشت. در این پارک زمین های بازی تنیس، فوتبال، بسکتبال، تنیس و تنیس روی میز تعبیه شده اند که می توانید از بازی کردن لذت ببرید. این پارک در سال 1830 ساخته شده و مراکز تجاری نیز در نزدیکی این پارک وجود دارند که می توانید از فروشگاه های آن نیز دیدن نمایید. این پارک فضایی سرسبز داشته و می توان گفت تمامی قسمت های آن از چمن پوشیده شده اند و در پاییز نیز منظره ای زیبا ایجاد خواهد کرد.

[caption id="attachment_1248" align="aligncenter" width="800"]پارک لس ایسلس بورگونی پارک لس ایسلس بورگونی[/caption]

پارک د لا پورته بورگونی

پارک د لا پورته از دیگر پارک های بورگونی می باشد که در شهر سائونت لویره واقع شده است که رستوران ها، هتل ها ، فست فودها و شراب فروشی های این پارک مثال زدنی هستند. می توانید از کانال ساید ماهیگیری نموده و این امر اوقاتی خوش برایتان به ارمغان خواهد آورد همچنین امکان قایق سواری نیز وجود خواهد داشت که می توانید به صورت خانوادگی از آن لذت ببرید. این پارک اجازه ورود حیوانات به داخل پارک را می دهد اما امکان چادر زدن در فضای آن وجود نخواهد داشت. این پارک به عنوان بلوار یاد می شود و می توانید از فضای سبز آن استفاده نمایید همچنین این پارک به دلیل نزدیکی به شهر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱