سفر به هلند

سفر به هلند

سفر به هلند می تواند یک سفر بی نظیر و به یاد ماندنی برای شما باشد در اینجا اطلاعات مهمی در مورد هلند برای شما عزیزان مطرح شده است ‌. با یک برنامه ریزی ساده می توانید با بودجه ای که در اختیار دارید از سفر به هلند لذت ببرید. برای آگاهی بیشتر درباره ی سفر به هلند با ما همراه باشید.افراده زیادی با استفاده از تور هلند به این کشور سفر کرده و از آن دیدن میکنند.

سفر به هلند یکی از زیباترین کشورهای اروپا می تواند یک خاطره ی بسیار ماندگاری برای شما باشد. در طول سفرتان حتما از جاذبه های دیدنی بازدید کنید و سوغاتی های لوکسی را برای دوستان و خویشاوندان خود خریداری کنید. هر ساله گردشگران مختلفی این کشور را مقصد سفر خود انتخاب می کنند به همین دلیل امکانات رفاهی بسیاری برای گردشگران در این کشور فراهم است و توجه ویژه ای به صنعت گردشگری توسط دولت هلند ارائه می شود.

[caption id="attachment_5389" align="aligncenter" width="800"]سفر به هلند سفر به هلند[/caption]

وضعیت آب و هوای هلند

قبل از سفر به هلند بهتر است از آب و هوای حاکم بر این کشور مطلع شوید تا بتوانید پیش بینی های لازم را انجام دهید. در حالت کلی هلند دارای آب و هوای معتدل است به گونه ای که در فصل تابستان گرمای آن آزاردهنده نیست و همچنین در همه ی فصل ها بارش شدیدی وجود ندارد که به چتر نیاز داشته باشید. البته زمستان ها می تواند اندکی سردتر باشد و شرایط برای گردشگران به ویژه مناطق گرمسیری سخت شود.

[caption id="attachment_5390" align="aligncenter" width="800"]وضعیت آب و هوای هلند وضعیت آب و هوای هلند[/caption]

هزینه های سفر به هلند

از مهمترین هزینه های سفر به هلند، هزینه های مربوط به بلیط پرواز و هزینه های مربوط به رزرو هتل مربوطه و هزینه های خورد خوراک می باشد. البته بیشتر مکان های دیدنی در هلند از گردشگران و بازدیدکنندگان هزینه ای را به عنوان ورودیه اخذ می کنند این مبلغ ها معمولا بسیار معقول می باشد. البته برای رفت و آمد برای بازدید از این مکان ها باید از وسایل نقلیه نیز استفاده کنید، در قسمت بعدی ایده های ویژه ای برای صرفه جویی در هزینه ها برای شما ارائه شده است تا با توجه به بودجه ی خود از سفر خود بیشترین لذت را ببرید؛ و اینکه حتما در طول سفر به هلند غذاهای اصلی این کشور را امتحان کنید؛ و همچنین می توانید برخی از شیرینی های مخصوص هلند را به عنوان سوغاتی برای دوستان و خویشاوندان خود خریداری کنید.

[caption id="attachment_5391" align="aligncenter" width="800"]هزینه های سفر به هلند هزینه های سفر به هلند[/caption]

بهترین زمان برای سفر به هلند

با توجه به شرایط آب و هوایی و جشن ها و فستیوال های ویژه ای که در فصل های مختلف در هلند برگزار می شود معمولا همه ی فصل های سال برای سفر به این کشور مناسب است. ولی ماه های جولای و آگوست و تعطیلات زمستان از پرگردشگرترین فصل ها می باشد ‌؛ که باید زودتر هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.افراده زیادی با استفاده از تور هلند به این کشور سفر کرده و از آن دیدن میکنند.

[caption id="attachment_5392" align="aligncenter" width="800"]بهترین زمان برای سفر به هلند بهترین زمان برای سفر به هلند[/caption]

صرفه جویی در هزینه های سفر به هلند

برای صرفه جویی کلی در سفر به هلند بهتر است به محض مشخص شدن زمان سفرتان، اقدامات لازم برای رزرو بلیط پرواز و هتل را انجام دهید زیرا در این صورت تعداد انتخاب بیشتری خواهید داشت و به راحتی می توانید با توجه به بودجه ی مربوطه نوع کلاس پروازی و نوع هتل خود را رزرو کنید داشتن این دو مورد برای اخذ ویزای سفر به هلند نیز ضروری می باشد. در طول اقامت خود در هلند نیز می توانید از وسایل نقلیه عمومی برای تردد استفاده کنید. ناگفته نماند که در بیشتر شهرهای هلند مراکز های ویژه ی کرایه دوچرخه وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید و هم از رکاب زدن در خیابان های هلند لذت ببرید و هم اینکه از هزینه های رفت و آمد برای مراکز دیدنی و خرید صرفه جویی کنید. همچنین اگر چه پیشنهاد می شود حتما در طول اقامت خود از رستوران های مهم هلند دیدن کرده و غذاهای محلی شهرها را امتحان کنید ولی می توانید در برخی از وعده های غذایی خودتان آشپزی کنید در این صورت می توانید در هزینه های خورد و خوراک نیز صرفه جویی کرده باشید.

[caption id="attachment_5393" align="aligncenter" width="800"]صرفه جویی در هزینه های سفر به هلند صرفه جویی در هزینه های سفر به هلند[/caption]

جاذبه های دیدنی و تفریحی هلند

جاذبه های دیدنی فراوانی در هلند در انتظار شما است حتما قبل از سفر به هلند برنامه ی خوبی برای خود تنظیم کنید و سعی کنید در روزهای اقامت خود حتما از چندین مکان بی نظیر این کشور دیدن کنید. از مهمترین مکان های دیدنی هلند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

آسیاب های بادی هلند: که شاید برای بیشتر افراد جالب باشد ولی این آسیاب ها علاوه بر این که برای تولید الکتریسیته به کار می روند به عنوان محلی برای تفریح و بازدید گردشگران تبدیل شده است که در همه ی دنیا نیز شهرت بسیاری دارند

کانال پرنسس در آمستردام: که ساخت آن از سال ۱۶۱۲ شروع شد و به مدت ۵۰ سال طول کشید که اتمام یابد. ناگفته نماند بعد از ساخته شدن این کانال آمستردام به اندازه ی ۴ برابر رشد و توسعه پیدا کرد. این مکان به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی زیبای هلند است که شما می توانید خاطرات بی نظیری را با پیاده روی و کشتی رانی در اطراف این کانال داشته باشید.افراده زیادی با استفاده از تور هلند به این کشور سفر کرده و از آن دیدن میکنند.

خرید در خیابان هاف استریت: اگر به دنبال اجناس برند و لوکس هستید اینجا مرکز اصلی این اجناس می باشد شما می توانید هر چه را که دلتان بخواهد در این خیابان پیدا کنید البته قیمت های پیشنهاد شده ارزان است برای خرید از این مکان باید دیگر نگران بودجه ی خود نباشید.

[caption id="attachment_5394" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های دیدنی و تفریحی هلند جاذبه های دیدنی و تفریحی هلند[/caption]

دریافت ویزای توریستی برای سفر به هلند

برای سفر به هلند دریافت ویزای توریستی الزامی می باشد؛ که برای صدور ویزای مربوطه باید به کنسولگری هلند در تهران مراجعه کنید و مدارک مربوطه ذکر شده توسط مسئولان کنسولگری را تا زمان مشخص شده تهیه نموده و به کنسولگری تحویل دهید. از صحت مدارک تحویل داده شده، مطمئن باشید زیرا در صورتی که نقصی در بین مدارک وجود داشته باشد صدور ویزای سفر به هلند با تاخیر مواجه خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است از ارائه ی هر گونه مدارک جعلی جدا خودداری کنید زیرا تمامی مدارک یاد شده به طور دقیق توسط مسئولان کنسولگری مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت وجود هر گونه جعل نه تنها ویزایی برای شما صادر نمی شود بلکه در سال های آینده نیز اقدامات مربوطه برای دریافت هر گونه ویزا از شما سلب خواهد شد. از مهمترین مدارکی که از شما درخواست می گردد کارت شناسایی به همراه گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار می باشد. البته در موارد دیگر مدارکی بیشتر نیز ممکن است از شما درخواست گردد.

[caption id="attachment_5395" align="aligncenter" width="800"]دریافت ویزای توریستی برای سفر به هلند دریافت ویزای توریستی برای سفر به هلند[/caption]

دانستنی های مهم درباره ی سفر به هلند

از دانستنی های مهم سفر می توان به این مورد اشاره کرد که داشتن دعوت نامه برای سفر به هلند می تواند اخذ ویزا را برای شما آسان کند. معمولا امنیت حاکم در هلند بسیار بالا است ولی در طول اقامت خود هیچ گاه احتیاط را از دست ندهید ‌. از زمان پذیرش هتل مربوطه مطلع شوید به طوری که هنگام رسیدن به آنجا با مشکلی روبرو نگردید. سفری لوکس و زیبایی را برایتان آرزو می کنیم.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت هلند، ویزای هلند، تور هلند و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱