بهترین زمان سفر به لاهه

بهترین زمان سفر به لاهه

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام گردشگری ذهن هر گردشگری را به خود جذب می‌کند یافتن زمان مناسب برای سفر می‌باشد در این مقاله سعی شده تا بهترین زمان سفر به لاهه برای علاقه مندان سفر به لاهه تعیین و پیشنهاد گردد تا مشتاقان سفر به این شهر زیبا بتوانند بیش از بیش از زیبایی‌های این شهر لذت ببرند.

لاهه

 شهر لاهه شهری در شمال شرق کشور هلند می‌باشد. این شهر پایتخت کشور هلند یکی از زیباترین شهرهای اروپا به شمار می‌آید با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای که دارد دارای آب و هوای مطبوع با جاذبه‌های گردشگری فراوان می‌باشد همچنین موقعیت بین المللی لاهه باعث شده است که شهر لاهه در سراسر دنیا به عنوان شهر مظهر صلح و آرامش به شمار بیاید. امروزه تورهای متعددی از سراسر دنیا برای سفر به لاهه اقدام به جذب گردشگر می‌کنند به طوری که این شهر سالانه میلیون‌ها دلار از این طریق درآمد کسب می‌کند. اگر شما بهترین زمان سفر به لاهه را انتخاب کنید قطعاً مناظری را مشاهده خواهید کرد که تا به حال مشاهد نکرده‌اید.

موقعیت جغرافیایی لاهه

 شهر لاهه از نظر موقعیت جغرافیایی واقع در شمال قاره اروپا و شمال غرب کشور هلند می‌باشد شهر لاهه شهر ساحلی می‌باشد در واقع یکی از مهمترین امتیازات این شهر ساحلی بودن آن می‌باشد که این امر به نوبه خود باعث جذب گردشگر از طریق سواحل غربی هلند و با کشتی‌های غول پیکر و مجهز شده است. امروزه دولت هلند با احداث هتل‌های مجلل و ایجاد امکانات تفریحی و رفاهی در سواحل غربی خود فضای مهیج و جذابی را به وجود آورده  که چشم هر گردشگری را خیره می‌کند .شهر لاهه بعد از آمستردام دومین شهر پرجمعیت هلند می‌باشد. موقعیت جغرافیایی خاص و ویژه شهر لاهه باعث شده تا برخی از فصول سال از جذابیت خاصی برخوردار شود در واقع اگر شما بدون اطلاع از شرایط آب و هوایی خاص شهر لاهه به این شهر سفر کنید طبیعتاً نخواهید توانست از زیبایی‌های بی نظیر این شهر زیبا لذت ببرید.لذا در ادامه بحث و با توجه به موقعیت جغرافیای خاص بهترین زمان سفر به لاهه معرفی می گردد.

[caption id="attachment_736" align="aligncenter" width="800"]موقعیت جغرافیایی لاهه موقعیت جغرافیایی لاهه[/caption]

آب و هوای شهر لاهه

 با توجه به آنچه که گفته شد لاهه شهری است ساحلی و محل تلاقی خشکی با دریا می‌باشد آب و هوای این شهر معتدل و اندکی سرد می‌باشد به طوری که اکثر ماه‌های سال  با بارش همراه می‌باشد. آب و هوای خاص شهر لاهه باعث شده تا تنها برخی از فصول سال گردشگر به آنجا مراجعه نماید به‌ طوری‌ که هر کدام از فصول این شهر زیبایی‌ها و جذابیت‌های خاصی دارد که باعث شده هر فصل سال علاقه‌مندان خاصی را به خود جذب کند که از مناظر بکر و زیبای آن فصل نهایت بهره را ببرند لذا با توجه به آب و هوای این شهر تعیین بهترین زمان سفر به لاهه اندکی دشوار است اما پیشنهاد می گردد برای هر چه بیشتر لذت بردن از این شهر زیبا در فصل زیبای بهار یا پاییز به این شهر سفر کنید. اگر شما فصل بهار به لاهه سفر کنید مطمئناً پدیده‌هایی را خواهید دید که تا به‌ حال مشاهده نکرده‌اید.

[caption id="attachment_737" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای شهر لاهه آب و هوای شهر لاهه[/caption]

 فصل بهار بهترین زمان سفر به لاهه

 با توجه به آنچه که گفته شد و با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی خاص شهر لاهه ، فصل بهار بهترین زمان برای سفر به لاهه می‌باشد اگر شما فصل بهار به شهر زیبای لاهه سفر کنید آنچه را که مشاهده خواهید کرد طبیعت زیبا و بکر با گونه‌های گیاهی و جانوری ویژه و خاص می‌باشد . فصل بهار در لاهه فصلی است مملو از بارش و نعمت الهی ، یکی دیگر از مهم‌ترین فواید سفر به لاهه در فصل بهار کاهش هزینه‌های سفر در این فصل می‌باشد چرا که فصل بهار فصل وفور نعمت در لاهه می‌باشد. اگر شما در فصل بهار به لاهه سفر کنید علاوه بر طبیعت بکر و آب و هوای زیبای این شهر از تنوع محصولات به ویژه نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خاصی که مخصوص این شهر می‌باشد لذت خواهید برد.

[caption id="attachment_738" align="aligncenter" width="800"] فصل بهار بهترین زمان سفر به لاهه فصل بهار بهترین زمان سفر به لاهه[/caption]

 فصل پاییز بهترین زمان سفر به لاهه

 علاوه بر فصل بهار یکی از فصول پرطرفدار برای سفر به شهر زیبای لاهه فصل پاییز می‌باشد. فصل پاییز آب و هوای لاهه معتدل و سرد است .با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص شهر لاهه فصل پاییز از جذابیت‌های خاصی برخوردار است. اگر شما در فصل پاییز به لاهه سفر کنید بارش برف و سرما بیشتر از همه جلوه گری می کند، مطمئناً از دیدن آنها هیجان‌زده خواهید شد. در این فصل نیز همچون فصل بهار نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خاصی در شهر لاهه به دست می‌آید که مخصوص این فصل می‌باشد، اگر شما در فصل پاییز به لاهه سفر کنید از آن بهره‌مند خواهید شد.بنابراین فصل پاییز نیز یکی از بهترین زمان سفر به لاهه می باشد.

[caption id="attachment_739" align="aligncenter" width="800"] فصل پاییز بهترین زمان سفر به لاهه فصل پاییز بهترین زمان سفر به لاهه[/caption]

نتیجه گیری

با توجه به مطالب گفته شده  برای تعیین بهترین زمان سفر به لاهه می‌توان این گونه نتیجه‌گیری کرد که شهر لاهه دارای موقعیت جغرافیایی خاص با آب و هوایی معتدل رو به سرما می‌باشد به‌ طوری‌ که سراسر فصل بهار شهر لاهه مملو از بارش باران و در فصل زمستان با بارش برف همراه است .فصل تابستان نیز گرمای آزاردهنده‌ای دارد. اما فصل پاییز دیگر نه از گرمای تابستان و نه از سرمای زمستان خبری نیست، فصل پاییز لاهه دارای آب و هوایی خنک و مناسب می‌باشد. در نهایت توصیه می‌شود که اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید در فصل بهار و پاییز به آنجا مسافرت کنید تا از سفر خود لذت ببرید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱