کلیسای غربی آمستردام

 کلیسای غربی آمستردام

 کلیسای غربی آمستردام یکی از معروف ترین و قدیمی ترین جاذبه های این شهر می باشد که هر سال گردشگران و مسافران بیشماری از این جاذبه های تاریخی بازدید می کنند و می توان گفت از پرترددترین مکان ها در آمستردام می باشد. شما می توانید با سفر به آمستردام از نزدیک این بنای تاریخی و کهن را مشاهده و به فرهنگ غنی این شهر پی ببرید معماری این بنا هر فردی را مجذوب خود می کند.

آمستردام

شهر آمستردام پایتخت کشور هلند و یکی از زیباترین و جذاب ترین شهر های اروپایی می باشد. آمستردام در سال های اخیر مقصد توریست ها و گردشگران بیشماری واقع شده است و شاهد تردد و تجمع افراد بسیاری در این شهر هستیم. به طوری که می توان گفت سالانه بیش از 4 میلیون بازدید کننده دارد که هر فردی با هدف خاصی به این شهر سفر می کنند که بیشتر جهت تفریح و گردش می باشد چرا که شهر آمستردام از زیبایی ها و جاذبه های بیشماری برخوردار می باشد. شما نیز می توانید با قرار دادن این شهر در بین اولویت های خود از زیبایی های منحصر به فرد و جالب آمستردام بازدید کنید. بخش مرکزی این شهر دارای بافت تاریخی و قدیمی می باشد و این امر نشان دهنده و قدمت این شهر است آمستردام شهری بسیار تاریخی و قدیمی بوده و هنوز جاذبه هایی از دوران قدیم در این شهر  پابرجاست که می توان با سفر به این شهر شاهد قدمت و تاریخ این شهر باشید. در ادامه مطلب در زمینه معروف ترین و قدیمی ترین جاذبه های شهر آمستردام برای شما عزیزان اطلاعاتی جمع آوری و بازنویسی کرده ایم لطفا ما را همراهی کنید.

[caption id="attachment_715" align="aligncenter" width="800"]آمستردام آمستردام[/caption]

جاذبه های دیدنی آمستردام

همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم شهر آمستردام دارای جاذبه های تاریخی و تفریحی بسیار زیادی می باشد که این موضوع از اصلی ترین علل جذب گردشگران و توریست ها به سوی خود می باشد از برخی جاذبه های تفریحی و تاریخی آمستردام در ذیل اشاره کرده ایم :

موزه ریلکس

موزه آن فرانک

موزه ون گوگ

کلیسای غربی

کاخ سلطنتی

توجه داشته باشید که تمامی این موارد ذکر شده تنها تعدادی از جاذبه های دیدنی این شهر بوده و از جمله آثار تاریخی می باشد. کلیسای غربی آمستردام از جمله باشکوه ترین و مجلل ترین آثار باقی مانده از دوران قدیم است که هر ساله توریست ها و گردشگران بیشماری از این ساختمان بی نظیر بازدید می کنند. کلیسای غربی آمستردام دارای معماری و نمای بیرونی بسیار بی نظیری بوده و در وهله اول توجه هر فردی را به سوی خود جذب می کند.

[caption id="attachment_716" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های دیدنی آمستردام جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

کلیسای غربی آمستردام

کلیسای غربی آمستردام محل ازدواج ملکه سابق کشور هلند در سال 1966 بوده است به همین دلیل می توان نتیجه گرفت که کلیسای غربی آمستردام از معروف ترین و مهم ترین کلیسای های این شهر می باشد. یکی از ویژگی های جالب و شگفت انگیز نقاشی های گوتیک خارجی و داخلی این کلیسا است که هر فردی را به تعجب برمی انگیزد. شما در سفر به شهر آمستردام حتما از کلیسای غربی آمستردام دیدن نمایید چرا که با مشاهده این کلیسای تاریخی و بی نظیر فرهنگ غنی کشور هلند را احساس خواهید کرد. در ساخت این کلیسای بی نظیر بسیار ظریفانه و خلاقانه عمل کرده اند و امروز ما شاهد این معماری خارق العاده هستیم. در داخل برج ناقوسی قرار دارد که وزن آن حدود 200 کیلوگرم می باشد این ناقوس 48 زنگوله دارد که بزرگ ترین زنگوله این ناقوس حدود سه هزار و چهار صد کیلوگرم می باشد.

[caption id="attachment_717" align="aligncenter" width="800"]کلیسای غربی آمستردام کلیسای غربی آمستردام[/caption]

تاریخچه کلیسای غربی آمستردام

کلیسای غربی آمستردام در سال 1930 با ارتفاع 87 متر توسط معمار هندریک د کیسر بنا شده است که یکی از بی نظیرترین معمار های آن دوران بوده است و اثر بی نظیری را بر جای گذاشته است. ارتفاع بلند کلیسای غربی آمستردام یکی از عواملی می باشد که بر شکوه و عظمت این بنا افزوده است مردم شهر آمستردام این کلیسا را به نام لانگر جان می شناسد که به معنای جان قد بلند می باشد. چرا که بلندترین برج در شهر آمستردام می باشد و در نوک منار کلیسای غربی آمستردام به نشانی از احترام امپراطور ماکسیمیلیان یک کپی از تاجش را قرار داده اند. امپراتور ماکسیمیلیان در سال 1498 بیماری اش در آمستردام درمان شده بود بعد از این موضوع وی آمستردام را تحت حمایت خود قرار داده و کپی تاجش را بر روی نشان دولت این کشور زد. هم چنین مقبره نقاش معروف رامبراند در محوطه بیرونی کلیسای غربی آمستردام واقع بوده که بعد از مدت ها مقبره وی را به داخل کلیسا انتقال دادند.

[caption id="attachment_718" align="aligncenter" width="800"]تاریخچه کلیسای غربی آمستردام تاریخچه کلیسای غربی آمستردام[/caption]

تاثیر کلیسای آمستردام در صنعت گردشگری

کلیسای غربی آمستردام تاثیر بسیار زیادی در جذب گردشگران و توریست ها به این شهر را دارد. چرا که به دلیل تاریخی بودن این بنا محققان و تاریخدان های بسیاری برای کسب اطلاعات بیشتر سفر به آمستردام را در اولویت های خود قرار می دهند. به همین دلیل کلیسای غربی آمستردام تاثیر بسزایی در صنعت گردشگری ایفا می کند. مسئولان گردشگری نیز سعی بر آن دارند تا با شناساندن این کلیسای باشکوه و تاریخی به کل مردم جهان، گردشگران زیادی را جذب کنند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱