بهترین رستوران های رم

بهترین رستوران های رم

کمتر کسی است که نام غذاهای دلفریب ایتالیایی را نشنیده باشد. در واقع بسیاری حداقل یک بار سعی کرده اند تا این غذاها را بپزند و یا سری به رستوران های ایتالیایی زده اند و از طعم این خوراک ها لذت برده اند. اما آیا چیزی در مورد بهترین رستوران های رم می دانید؟

ایتالیا یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار و محبوب است. کشوری که در کنار تاریخ باستانی، جلوه های معماری قدیمی و فرهنگ غنی، یکی از بهترین نقاط دنیا برای رستوران گردی و امتحان کردن طعم خوراک های محلی است. در این میان شاید بسیاری از پیتزا یا انواع پاستا و اسپاگتی نام ببرند، اما غذاهای ایتالیایی تنوع بیشتری دارند و برای امتحان کردن آنها گاهی بد نیست سری به رستوران های معروف بزنید که در زمینه طبخ و ارائه انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی اسم و رسمی به هم زده اند و نزد گردشگران به شهرت رسیده اند. رستوران هایی که صحنه هنرنمایی شماری از سرآشپزهای معروف و جهانی هستند.

رستوران گردی در رم

شهر رم یکی از بهترین مکان ها برای تجربه سبک آشپزی ایتالیایی است. پس حتما لازم است از قبل با بهترین رستوران های رم آشنا شده باشید تا حین سفر به این شهر انتخاب راحت تری داشته باشید. از این رو در دنباله این مطلب همراه ما باشید تا فهرستی از بهترین رستوران های رم را مرور کنیم.

رستوران پیر لوئیجی (Pierluigi)

رستوران پیر لوئیجی یکی از بهترین رستوران های رم است که تاکنون میزبان افراد معروف بسیاری بوده است. مثلا بنیانگذار فیسبوک «مارک زاکربرگ»، در سال ۲۰۱۲ شام ماه عسل خود را به همراه همسرش «پریسیلا چان» در این رستوران صرف کرد. به علاوه سیاستمداران شناخته شده ای همچون «باراک اوباما»، «هیلاری کلینتون» و «جان کری» هم در خلال سفرهای خود به شهر رم چه به صورت رسمی و چه در قالب بازدیدهای غیر رسمی سری به این رستوران زده اند. به همین خاطر این رستوران بی‌شک یکی از بهترین رستوران های رم است.

رستوران پیرلوئیجی در سال ۲۰۱۴ سرآشپزی جوان و خوش ذوق به نام «داویده سیانتی» (David Cianetti) را به خدمت گرفت که با استفاده از مواد تازه و باکیفیت منویی از خوراکی های لذیذ و خلاقانه را ارائه کرد و بر شهرت این رستوران افزود.

[caption id="attachment_452" align="aligncenter" width="800"]رستوران پیر لوئیجی (Pierluigi) رستوران پیر لوئیجی (Pierluigi)[/caption]

رستوران لا پرگولا (LA PERGOLA)

یکی از بهترین رستوران های رم بی‌ شک رستوران لا پرگولا است که هم برای مردم محلی و هم برای گردشگران خارجی انتخابی ایده آل و مناسب برای امتحان کردن غذاهای ایتالیایی است. این رستوران 3 ستاره با سبک آشپزی مدیترانه‌ ای خود معروف است، همچنین فضاسازی داخلی آن هم قابل توجه و تماشایی است. در کنار نمایشی دلپذیر از چشم انداز خیره کننده شهر رم، کیفیت خوراکی های ارائه شده در این رستوران هم مطلوب است.

غذاهایی که به دست بهترین آشپزهای سطح جهانی تهیه و تدارک دیده می شوند. همچنین منوی دسر و نوشیدنی های ارائه شده نیز دیگر وجه تمایز آن است. در تابستان می توان در تراس رستوران نشست و ضمن لذت بردن از هوای دلپذیر کمی هم از مناظر اطراف بهره مند شد. لازم به ذکر است این رستوران در هتلی مجلل به نام «والدورف کاوالیری» (Waldorf Rome Cavalieri hotel) واقع شده است.

[caption id="attachment_453" align="aligncenter" width="800"]رستوران لا پرگولا (LA PERGOLA) رستوران لا پرگولا (LA PERGOLA)[/caption]

رستوران ایماگو (IMÀGO)

یکی دیگر از بهترین رستوران های شهر رم، رستوران ایماگو است که از قضا همچون رستوران لا پرگولا در هتل لوکس دیگری به نام «هسلر» (Hassler) قرار دارد. اینجا مکانی مناسب برای امتحان کردن غذاهای ایتالیایی به سبک تلفیقی است. به این معنا که با الهام از سبک آشپزی بین المللی، غذاهای محبوب ایتالیایی به شکلی خلاقانه تر عرضه می شود و ذائقه مهمانان را شگفت زده می کنند.

از طرف دیگر منوی جالب این رستوران محصول سرآشپز جوان و خوش ذوق آن است که به خاطر ابتکارات خود در زمینه آشپزی، جوایز متعددی را از آن خود کرده است. محل قرار گیری این رستوران در طبقه ششم، دیگر ویژگی آن است که باعث شده مهمانان دیدی خوب به شهر قدیمی و تاریخی رم داشته باشند. منوی خوراک های ارائه شده نیز بسته به فصول مختلف سال تغییر می کند و در مجموع با توجه به این همه امتیاز، صرف یک وعده غذا در یکی از بهترین رستوران های رم امری منطقی به نظر می رسد.

[caption id="attachment_454" align="aligncenter" width="800"]رستوران ایماگو (IMÀGO) رستوران ایماگو (IMÀGO)[/caption]

رستوران ایل پالیاچو (IL PAGLIACCIO)

آیا رستوران گردی در رم را دوست دارید؟ پس حتما سری به رستوران معروف و 2 ستاره ایل پالیاچو بزنید. رستورانی مجلل با طراحی امروزی و آشپزی تلفیقی بین المللی و ایتالیایی که نظر مشتری ها را به خود جلب کرده است. فراموش نکنید که فضای این رستوران ظرفیت مهمانان زیادی را ندارد و در نهایت تنها توان پذیرایی کردن از ۲۸ نفر را دارا می باشد. پس فراموش نکنید که از قبل میز خود را رزرو کنید. به هر حال همیشه فرصتی برای امتحان کردن یکی از بهترین رستوران های رم نصیب شما نمی شود پس از این فرصت استفاده کنید.

[caption id="attachment_455" align="aligncenter" width="800"]رستوران ایل پالیاچو (IL PAGLIACCIO) رستوران ایل پالیاچو (IL PAGLIACCIO)[/caption]

رستوران آروما (AROMA)

یک رستوران جذاب دیگر که از سبک آشپزی مدیترانه ای بهره می برد. رستوران آروما است که در «هتل مانفردی» (Manfredi) قرار دارد و منویی مرکب از غذاهای رومی و مدیترانه ای را ارائه می کند. از آنجایی که این رستوران بر فراز هتل قرار گرفته است، چشم انداز زیبایی از شهر و جاذبه های تاریخی آن همچون بنای باستانی کولوسئوم قابل مشاهده است. حال و هوای رستوران گرم و دوست داشتنی و دکوراسیون استفاده شده نیز جالب توجه و دلپذیر است و در نهایت این ویژگی ها در کنار ارائه یک منوی باکیفیت و چشم اندازهای جالب شهر، باعث شده این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های رم در نزد عموم به شهرت برسد.

[caption id="attachment_456" align="aligncenter" width="800"]رستوران آروما (AROMA) رستوران آروما (AROMA)[/caption]

رستوران متامورفوسیس (METAMORFOSI)

یک رستوران ستاره دار دیگر که در منطقه پاریولی واقع شده است. رستوران متامورفوسیس سبک آشپزی کلاسیک و مدرن را در هم ادغام کرده و خاطره ای فراموش نشدنی از خوردن غذا را به یادگار می گذارد. سرآشپز این رستوران روی سالومون (Roy Salomon) نام دارد که اهل کشور کلمبیا است. او خلاقیت و ذوق خود را در زمینه آشپزی به کار گرفته است و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، خوراک های لذیذ و مبتکرانه ای را برای مشتریان سرو می کند. منوی رستوران فصلی است و در هر زمان ذائقه مهمانان با عطر و طعمی جدید غافلگیر می شود. فضا سازی داخلی رستوران هم جذاب و جالب توجه است و از رنگ‌ هایی همچون بژ و قهوه ای در دکوراسیون و تزیینات داخلی آن استفاده شده است. یکی دیگر از بهترین رستوران های رم که ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

[caption id="attachment_457" align="aligncenter" width="800"]رستوران متامورفوسیس (METAMORFOSI) رستوران متامورفوسیس (METAMORFOSI)[/caption]

رستوران میرابل (MIRABELLE)

در طبقه هفتم «هتل اسپلندید رویال» (Hotel Splendide Royal) شهر رم، رستورانی زیبا با چشم اندازهایی مسحور کننده واقع شده است. رستوران میرابل دارای ستاره میشلن و یکی از بهترین رستوران های رم است که البته با توجه به کیفیت جالب توجه خوراک ها و غذاهای ارائه شده، جای تعجب چندانی ندارد. تراس این رستوران دست کمی از یک باغ روباز ندارد و با توجه به دید مناسب رو به سمت باغ های زیبای واتیکان و شمار دیگری از جذابیت های گردشگری این منطقه، صرف غذا در این رستوران ایده خوبی به نظر می رسد.

[caption id="attachment_458" align="aligncenter" width="800"]رستوران میرابل (MIRABELLE) رستوران میرابل (MIRABELLE)[/caption]

رستوران اَلورو (ALL"ORO)

یکی دیگر از بهترین رستوران های رم رستوران اَلورو است که فرصتی ناب برای تجربه طعم غذاهای ایتالیایی را به مشتریان عرضه می کند. باز هم سنت با چاشنی خلاقیت همراه شده است تا شاهد منویی جالب توجه از طعم های شگفت انگیز آشپزی ایتالیایی باشیم. بد نیست بدانید تعدادی از معروف ترین سرآشپزهای جهان همچون «فران آدریا» (Ferran Adrià) و «مارکو پیر» (Marco Pierre) در این رستوران فعالیت داشتند.

در نهایت این تنها بخشی از بهترین رستوران های رم بود که به حضور شما عزیزان معرفی شد و این شهر هم همچون هر مقصد گردشگری معروف دیگری، جاذبه های دیگری برای عاشقان امتحان کردن طعم های تازه و محلی دارد. با این حال موارد اشاره شده در این فهرست جای پای خود را در میان بهترین رستوران های رم محکم کرده است و گزینه های برتری در این حوزه هستند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای ایتالیا ، وقت سفارت ایتالیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱