هتل ریجنسی کوالالامپور

هتل ریجنسی کوالالامپور

شهر کوالالامپور یکی از شهرهای زیبا و توریستی در آسیا محسوب می شود. به دلیل بالا بودن استقبال از این شهر هتل های فراوانی برای رفاه حال مسافران تدارک دیده شده است. هتل ریجنسی کوالالامپور از جمله هتل های 5 ستاره این شهر می باشد. چنانچه قصد سفر به شهر زیبای کوالالامپور را دارید ما را همراهی نمایید؛ شاید در پایان متن هتل ریجنسی کوالالامپور را به عنوان محل اقامت خود در این شهر انتخاب نمودید.

هتل ریجنسی کوالالامپور | رزرو هتل ریجنسی کوالالامپور 88851080-021

معرفی هتل ریجنسی کوالالامپور

شهر کوالالامپور را می توان شهر هتل های لوکس و مجلل دانست. اکثر هتل های این شهر در منطقه مثلث طلایی واقع در مرکز کوالالامپور، بنا شده اند. از با کیفیت ترین هتل های این شهر هتل ریجنسی کوالالامپور می باشد. این هتل 5 ستاره نمای بسیار خیره کننده ای داشته و از جدیدترین هتل های حال حاضر کشور مالزی است. اطراف هتل ریجنسی، مراکز خرید و تفریحی بسیار زیادی وجود دارند، که این ویژگی را می توان از مزایای آن دانست. مسافرانی که به شهر کوالالامپور سفر می کنند، به دلیل امکانات و کیفیتی که این هتل دارد، آن را برای اقامت خود انتخاب می کنند.

هتل ریجنسی کوالالامپور | رزرو هتل ریجنسی کوالالامپور 88851080-021

بررسی اتاق های هتل ریجنسی کوالالامپور

می توان گفت یکی از معیارهایی که افراد برای انتخاب یک هتل دارند، کیفیت و چگونگی اتاق های آن می باشد. هتل ریجنسی دارای 153 اتاق خواب است. این اتاق ها در نمونه های مختلف متناسب با تعداد نفرات مسافران موجود می باشند. گفتنی است استعمال دخانیات در این اتاق ها به کلی ممنوع است و از این لحاظ فضای آن ها کاملا پاک می باشد. اتاق های هتل ریجنسی کوالالامپور از لحاظ خدماتی در بالاترین سطح ممکن می باشند. از امکانات رفاهی که در آن ها موجود می باشد، می توان به سیستم های تهویه هوا، ال سی دی، قهوه ساز، خط تلفن، یخچال های ساید بای ساید، صندوق های امانات و بسیاری از امکانات دیگر که در انتخاب افراد بسیار تاثیر گذار است اشاره کرد. لازم به ذکر است اتاق های هتل ریجنسی کوالالامپور دارای پنجره های سرتاسری است و مسافرین می توانند از طبقات بالایی، نمای بسیار زیبای شهر کوالالامپور را زیر نظر قرار دهند. علاوه بر خدمات که در اتاق ها به مسافرین ارائه می شود، در فضای کلی هتل خدمات بیشماری وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

هتل ریجنسی کوالالامپور | رزرو هتل ریجنسی کوالالامپور 88851080-021

دیگر خدمات رفاهی هتل ریجنسی کوالالامپور

به طور کل می توان گفت هتل ریجنسی از لحاظ خدماتی و امکاناتی در بالاترین سطح ممکن می باشد. در این هتل زیبا و بین المللی خدماتی چون اینترنت پرسرعت بی سیم، صندوق های امانات، نگهداری از فرزندان خردسال، استخرهای رو باز و سرپوشیده، کارکنانی مسلط به چندین زبان، خشک شویی و بسیاری از خدمات دیگر موجود است. گفتنی است در این هتل، رستوران های بسیار مجلل و زیبایی وجود دارند، که علاوه بر مسافرین سایر افراد می توانند، اندکی از زمان خود را در این رستوران ها به صرف غذا بپردازند. در همین راستا چندین کافه در آن واقع شده که افراد برای صرف قهوه و میان وعده های خود می توانند، به آن ها مراجعه نمایند. خدمات رسانی هتل ریجنسی 24 ساعته می باشد و از این نظر محدودیتی وجود ندارد.

به طور کلی می توان هتل ریجنسی کوالالامپور را از بهترین هتل های این شهر دانست که هر ساله مسافرین بسیاری به آن مراجعه می نمایند.

هتل مترو 360 کوالالامپور | رزرو هتل مترو 360 کوالالامپور 88851080-021

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط کوالالامپور، ویزای کوالالامپور و تور کوالالامپور 88851080-021