هتل کیمالا پوکت

هتل کیمالا پوکت

یکی از منحصر به فرد ترین و خاص ترین هتل های تایلند، هتل کیمالا پوکت است که با دیدن تصاویرش برای رفتن به آنجا وسوسه خواهید شد. آرامش و سلامتی مسافران در این هتل بسیار مورد اهمیت است. به همین جهت برنامه هایی برای شما جهت رسیدن به آرامش در نظر گرفته شده است همانند یوگا، آب درمانی و غذاهای سالم و طبیعی. هتل کیمالا پوکت در میان جنگل های سرسبز قرار دارد و از گیاهان طبیعی آن برای پختن غذا می توان استفاده کرد. برای انجام یوگا به روی خانه های درختی که عمر درختان آن چند صدساله است خواهید رفت.

 هتل کیمالا پوکت | رزرو هتل کیمالا پوکت | هتل 4 ستاره کیمالا پوکت 88851080-021

هتل کیمالا پوکت

در هتل کیمالا پوکت تجربه ای بی نظیر در کامالای پوکت که از مناطق بسیار زیبا در ساحل غربی پوکت است خواهید داشت. این هتل به دور از شلوغی و بر روی تپه ها در وسط جنگل واقع شده است که هوای دل انگیزی دارد و چشم انداز زیبایی از دریا به ما هدیه میدهد. هتل کیمالای پوکت در سال 2016 افتتاح شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی 40 دقیقه فاصله دارد. با سفر به پوکت و اقامت در این هتل سفری آرامش بخش را تجربه خواهید کرد. ترکیبی از آب، آتش، زمین و اقیانوس را در هتل کیمالا پوکت خواهید دید. 4 رستوران در این هتل وجود دارد که انواع غذاها در رستوران اصلی آن سرو می شود. فضای خاصی را در رستوران کنار استخر آن خواهید دید که برای خوردن چای عصرانه بسیار مناسب است. غذاهای سالم و رژیمی در رستوران های آن به درخواست شما ارائه می شود.

 هتل کیمالا پوکت | رزرو هتل کیمالا پوکت | هتل 4 ستاره کیمالا پوکت 88851080-021

امکانات هتل کیمالا پوکت

38 ویلا، باشگاه، باغ، مرکز اسپا، تراس آفتاب، پارکینگ رایگان، فروشگاه لوازم کادویی، اتاق جلسه، منوهای رژیمی ویژه، مسیر پیاده روی، مرکز آبگرم و سلامتی، استخر فضای باز و رستوران، خشکشویی و لباسشویی، خدمات اتاق، واکس کفش، خدمات اتو، فاکس، فتوکپی، امکانات ملاقات، ضیافت، سالن عمومی برای تماشای تلویزیون، شاتل فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، خدمات شاتل (رایگان) از امکانات هتل کیمالای پوکت می باشد.

 منطقه مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، ناهار بسته بندی شده، گاوصندوق، آسانسور، امکانات اتاق VIP، اتاق غیر سیگاری ها، روزنامه، سرویس اتاق، امکانات باربیکیو، ترانسفر فرودگاهی، لوازم آرایشی رایگان، گشت شهری، اسنک بار، صبحانه در اتاق، بار، یوگا، سونا، امکانات برای معلولین، خدمات دربان، نگهداری چمدان ها، خدمات بلیط، میز تور، تبدیل ارز، خدمات ارزی و وای فای رایگان از دیگر امکانات این هتل زیبا می باشد که مسافران را برای رفتن به آنجا ترغیب می کند. پذیرش هتل کیمالا پوکت به صورت 24 ساعته انجام می گیرد و خدمات خشکشویی نیز در اختیار مسافران قرار داده می شود. این هتل سفرهای یک روزه نیز برگزار می کند.

 هتل کیمالا پوکت | رزرو هتل کیمالا پوکت | هتل 4 ستاره کیمالا پوکت 88851080-021

 ویلاهای هتل کیمالا پوکت

طراحی هتل کیمالا بر اساس فلسفه فرهنگ تایی بوده است و ویلاهایی دارد که در زیر سایه جنگل های بارانی ساخته شده است. پیاده روهایی در جنگل و استخر اختصاصی این هتل را به اقامتگاهی به یاد ماندنی تبدیل کرده است. شما در معماری، مبلمان و طراحی ویلاهای هتل کیمالا سبک زندگی و فرهنگ روزگار گذشته پوکت را خواهید دید. ویلاهای هتل کیمالا پوکت تلویزیون ال سی دی، حمام با دوش و وان، چای ساز و قهوه ساز، تراس و استخر خصوصی، سشوار و چشم اندازی از جنگل دارد. ویلاها به صورت یک خوابه، دو خوابه، یک طبقه و همچنین به سبک دوبلکس در هتل کیمالا پوکت طراحی شده اند.

 هتل کیمالا پوکت | رزرو هتل کیمالا پوکت | هتل 4 ستاره کیمالا پوکت 88851080-021

موقعیت هتل کیمالا پوکت

هتل کیمالا پوکت با فانتاس شوی پوکت 5 دقیقه فاصله دارد. پاتونگ که منطقه ای پر جنب و جوش است با هتل کیمالا پوکت 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. برای رفتن به فرودگاه بین المللی آن 19 کیلومتر مسافت را باید بپیمایید. هتل کیمالا پوکت مشرف به دریای آندمان است و در 2 کیلومتری ساحل واقع شده است.

آدرس هتل کیمالا: کامالا، مرکز کاتو، پوکت، تایلند می باشد.

10/88 Moo 6, Kamala, Kathu District, Phuket, 83150 Kamala Beach, Thailand

 هتل کیمالا پوکت | رزرو هتل کیمالا پوکت | هتل 4 ستاره کیمالا پوکت 88851080-021

قوانین هتل کیمالا پوکت

هتل کیمالا پوکت همانند سایر هتل ها قوانینی برای خود دارد که مسافران باید رعایت کنند. ساعت تحویل اتاق ها توسط مسافران ساعت 14 می باشد و برای تخلیه اتاق ها باید تا ساعت 12 اقدام کنید. ورود حیوانات به این هتل غیر مجاز است و مسافران نمی توانند حیوانات را وارد هتل کیمالا کنند.

 هتل کیمالا پوکت | رزرو هتل کیمالا پوکت | هتل 4 ستاره کیمالا پوکت 88851080-021

تجربه ای لذت بخش در هتل کیمالا پوکت

در هتل کیمالا پوکت می توانید شگفتی های بسیاری از پوکت را کشف کنید. در این هتل تجربه یک زندگی روستایی را خواهید داشت و از زندگی شهری دور خواهید شد. جنگل های انبوه و درختان سر به فلک کشیده حس عاشقانه ای دارند. بسیاری از عروس و دامادها برای ماه عسل خود این مکان را انتخاب می کنند. در کنار استخرهای این هتل می توانید حمام آفتاب بگیرید و از ماساژ و مدیتیشن در زیر درختان نیز لذت ببرید. با گیاهان موجود در باغ های هتل می توانید آشپزی تایلندی را تجربه کنید. حس جوانی و سرحالی با اقامت در این هتل در شما زنده خواهد شد. انواع غذاهای تایلندی و بین المللی با طعمی متفاوت در رستوران های هتل کیمالا پوکت به شما عرضه می شود و در بار این هتل هم می توانید انواع نوشیدنی های گرم و سرد را میل کنید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط تایلند ، ویزای تایلند و تور تایلند  88851080-021