هتل کرست ریزورت پوکت

هتل کرست ریزورت پوکت

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که برای اقامت خود در سفر به پوکت تایلند، به دنبال رزرو بهترین هتل در این شهر می گردید ما یکی از بهترین هتل های این شهر، هتل کرست ریزورت پوکت را به شما پیشنهاد می دهیم.

موقعیت مکانی بسیار مناسب هتل کرست ریزورت پوکت

کشور تایلند و شهرهای آن دارای طبیعتی بکر و جاذبه‌های گردشگری فراوان است که توجه بسیاری از گردشگران را در عصر حاضر به خود جلب کرده است. پوکت جزیره ای بهشتی در کشور تایلند و محبوب ترین شهر این کشور است. هتل کرست ریزورت پوکت از لحاظ موقعیت مکانی در شهر پوکت به اندازه ای خوب و دلپذیر است که فقط تا ساحل چند قدم فاصله دارد. برای گردش در منطقهٔ پاتونگ تنها مدت زمان کمی نیاز است تا به آن منطقهٔ پرهیاهوی شهر برسید. موقعیت مکانی هتل کرست ریزورت پوکت با نزدیکی به فرودگاه بین المللی دسترسی افراد را برای این مکان آسان تر نموده است و فرودگاه تقریباً یک ساعت با هتل فاصله دارد.

هتل کرست ریزورت پوکت | رزرو هتل کرست ریزورت پوکت 88851080-021

چرا اقامت در هتل زیبای کرست ریزورت پوکت؟

هتل کرست ریزورت پوکت هتلی بسیار زیبا و جذاب است که هر کسی برای اقامت در شهر پوکت این هتل را در اولویت خود قرار می دهد. هتل 5 ستاره کرست ریزورت پوکت یکی از بهترین هتل های جزیرهٔ پوکت است که بر روی تپه قرار دارد و منظره ای چشمگیر و دلنواز را از ساحل زیبای پاتونگ و دریای فیروزه ای آن خلق کرده است. نمای ظاهری هتل کرست ریزورت پوکت با سنگ هایی تزئینی آراسته شده است که آن را بعنوان زیباترین بنا در بالای تپه نشان می دهد. موقعیت مکانی هتل کرست ریزورت پوکت در بالای تپه با منظره ای رو به دریا و طبیعتی بکر و ناب سبب شده است چشم انداز منحصر به فردی را نسبت به سایر هتل های شهر پوکت داشته باشد. هتل کرست ریزورت پوکت با دارا بودن چنین منظره ای محیطی پر انرژی توأم با آرامش جسم و ذهن را برای مهمانان خویش فراهم می آورد. درختان سرسبز جنگل که در اطراف هتل کرست ریزورت وجود دارند خاص بودن منظرهٔ این هتل را دو چندان کرده است و سبب می شود افراد بسیاری این هتل را برای اقامت خود برگزینند.

هتل کرست ریزورت پوکت | رزرو هتل کرست ریزورت پوکت 88851080-021

هتل کرست ریزورت پوکت هتلی با فول امکانات

هتل کرست ریزورت با امکانات بی نظیر خود، محیطی سرشار از آرامش و راحتی را برای اقامت افراد فراهم کرده است. از جمله امکانات هتل کرست ریزورت پوکت می توان به پارکینگ رایگان، استخر روباز، اینترنت رایگان پرسرعت، مینی بار، کافه، رستوران، سالن اجتماعات و مراسمات اشاره نمود. سالن بدنسازی و اسپا، سونا، باغ، پیست دوچرخه، مغازه، کتابخانه، کلاس یوگا، زمین بازی، مینی گلف و باشگاه کودکان از دیگر امکانات تفریحی و رفاهی این هتل لوکس و بی نظیر است.

اما امکانات مدرن و لوکس اتاق های هتل کرست ریزورت عبارتند از: مینی بار، تلفن، تلویزیون، حمام اختصاصی، بالکنی مجزا، سشوار، یخچال، ماهواره، میز کار و تهویه مطبوع. این هتل علاوه بر دارا بودن امکانات لوکس و مجهز دارای ویلاهایی بسیار زیبا می باشد که برای گذراندن اوقات فراغت مهمانان مکانی ایده آل محسوب می شود. هتل کرست ریزورت با دارا بودن چند رستوران آمادهٔ پذیرایی از مهمانان با انواع غذاهای لذیذ می باشد. عمده غذاهایی که رستوران های هتل کرست ریزورت ارائه می دهند تهیه شده از محصولات باغ همین هتل هستند و همین مسئله موجب محبوبیت رستوران های این هتل برای مسافران و گردشگران شده است.

هتل کرست ریزورت پوکت | رزرو هتل کرست ریزورت پوکت 88851080-021

بهترین خدمات ارائه شده توسط هتل کرست ریزورت پوکت

مدیریت هتل کرست ریزورت در صدد آن است تا خدمات رفاهی و سرگرمی مطلوبی را به مهمانان گرامی ارائه دهد و افراد خاطره ای به یاد ماندنی در این مکان داشته باشند. خدمات شاتل، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری کودکان، نگهداری چمدان ها و خدمات نظافت روزانه از بهترین خدمات ارائه شدهٔ این هتل مجلل می باشد. یکی از بی نظیرترین خدمات هتل کرست ریزورت پوکت فراهم آوردن امکاناتی برای افراد کم توان است. هتل کرست ریزورت پوکت با خدمات ترانسفر فرودگاهی، دسترسی هر چه بهتر را به فرودگاه و هتل آسان نموده است. با خدمات پیشخدمت رستوران های این هتل لوکس شما می توانید غذاها و نوشیدنی های خود را در تراس روف و کنار استخر با منظره ای بی نظیر میل کنید.

هتل کرست ریزورت پوکت | رزرو هتل کرست ریزورت پوکت 88851080-021

رزرو هتل کرست ریزورت در شهر پوکت و قیمت اقامت در آن

تجربهٔ صبحی دل انگیز با منظره ای رو به آب های فیروزه ای دریا، آب و هوایی روح بخش و چشیدن طعم غذاهای ارگانیک، همه و همه در هتل کرست ریزورت واقع در شهر پوکت می باشد که تجربه ای بی نظیر است. قبل از سفر به شهر پوکت برای رزرو هتل کرست ریزورت می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید و از قیمت هتل کرست ریزورت و اقامت در آن به صورت شبانه روز مطلع شوید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط تایلند ، ویزای تایلند و تور تایلند  88851080-021