هتل ریجنت پالاس دبی

هتل ریجنت پالاس دبی

هتل ریجنت پالاس از هتل‌های چهار ستاره دبی شناخته می‌شود که امکانات مناسبی برای پذیرایی از میهمانان در آن تعبیه شده است.

محدوده جغرافیایی هتل ریجنت پالاس

در نزدیکی بورجومان اقامتگاهی چهار ستاره با نام هتل ریجنت پالاس قرار دارد. این هتل در صد متری ایستگاه خالد بن والید واقع شده است. این هتل چهار ستاره نزدیک به یازده کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد. به‌صورت تقریبی مرکز شهر دبی، کافه‌ها و مراکز بزرگ خرید در پنج کیلومتری این هتل قرار دارند. جانمایی این هتل طوری است که به بسیاری از امکانات مهم شهر دسترسی دارد.

منطقه‌ای که هتل ریجنت پالاس دبی در آن قرار گرفته است، برای خرید بسیار مناسب می‌باشد و برندهای معتبر جهانی در این محدوده از فروشگاه‌های بزرگ و کوچک نمایندگی دارند. شایان‌ذکر است که فاصله این هتل تا کلوپ گلف دبی کریک نزدیک به پانزده دقیقه می‌باشد. این کلوپ در میان ایرانیان از طرفداران خاصی برخوردار است. هتل ریجنت دارای ویژگی‌های خاص و ممتازی می‌باشد که در ادامه بحث، بیشتر در رابطه با امکانات و خدمات این هتل به صحبت خواهیم نشت. با ادامه این موضوع در بخش‌های بعدی همراه ما باشید.

ویژگی‌های هتل ریجنت پالاس

هتل چهار ستاره ریجنت پالاس دارای امکانات رفاهی کم‌نظیری می‌باشد که به مهمانان خود خدمات بی نظیری را ارائه می‌دهد. امکانات رفاهی هتل ریجنت پالاس شامل ماساژ است که توسط افراد خبره و کار بلد انجام می‌گردد. در کنار این امکان می‌توان به جکوزی و استخر روباز اشاره نمود. البته در این هتل سونا، حمام ترکی و همچنین حمام بخار نیز برای رفاه حال مسافران تعبیه شده است. به‌صورت کلی این هتل دارای صد و چهل‌ و چهار اتاق می‌باشد. به غیر از اتاق‌های ویژه مهمانان، اتاقی تحت عنوان اتاق جلسه که کاملاً مجهز می باشد نیز در آنجا وجود دارد.

جالب است بدانید که یک صرافی نیز در هتل ریجینت قرار دارد تا که توریست ها بتوانند با تغییر واحدهای پولی خود به راحتی در شهر گردش نمایند. در صورت درخواست مسافرین اتومبیل کرایه ای در اختیار آنان قرار می‌گیرد. خدمات زیبایی آرایشگاه نیز در این هتل برای بانوان و خدمات پیرایش برای آقایان ارائه شده است. اگر اهل بازی بیلیارد هستید می‌توانید در این هتل به این تفریح نیز بپردازید. آن دسته از مسافرین که تمایل دارند ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار گیرد می‌توانند با هماهنگ کردن موضوع با مسئولین هتل این کار را انجام دهند.

امکانات هتل ریجنت پالاس

انواعی از غذاهای آسیایی که از مواد تازه و محلی تشکیل می‌شوند را می‌توان در رستوران هتل ریجنت پالاس دبی تهیه نمود. علاوه بر رستوران، این هتل دارای کافی‌شاپ مجزا می‌باشد که می‌توان در زمان‌های خاص از آن بهره‌مند شد. تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای نیز از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره شناخته می‌شود. این هتل مجهز به پارکینگ بوده و خشک‌شویی نیز دارد. برای تمام طبقات این هتل آسانسور طراحی و جانمایی شده است و مسافرین می‌توانند از آن استفاده نمایند. از دیگر امکانات ویژه این هتل باشگاه بدن‌سازی می‌باشد که مورد توجه بسیاری از جوانان قرار می‌گیرد.

هتل ریجنت پالاس دارای خدمات اینترنتی نیز می‌باشد که خدمات اینترنت بی‌سیم رایگان در محیط لابی از شرایط ویژه این هتل است. به‌صورت کلی از نظر کیفیت و تنوع غذا، تمیزی و زیبایی هتل، عملکرد کارکنان، تفریحات و امکانات، این هتل دارای نمره خوب و ایده آلی است. منطقه‌ای که هتل ریجنت پالاس در آن واقع شده است برای خرید و گردش یک منطقه استراتژیک و مناسب می‌باشد. ازاین‌رو توصیه می‌شود با تورهای مسافرتی و یا در گردش‌های شخصی از امکانات این هتل چهار ستاره بهره‌مند شوید.
جهت اطلاع از آفرهای تور دبی با ما در تماس باشید.      88851080-021