هتل اشلی پلازا پوکت

هتل اشلی پلازا پوکت

تایلند کشوری با جاذبه های گردشگری بی نظیر همه ساله توجه کثیری از افراد را به سمت خود جلب می کند. شهر پوکت یکی از رویایی ترین شهرهای کشور تایلند است که با وجود هتل اشلی پلازا پوکت افراد زیادی مجذوب این شهر شده اند. برای اقامت در این شهر بهشتی معمولا هتل هایی با رده های مختلف وجود دارد که یکی از معروف ترین و لوکس ترین آن ها هتل اشلی پلازا پوکت است.

هتل اشلی پلازا پوکت هتلی لوکس در قلب پوکت

هتل اشلی پلازا پوکت در نزدیکی ساحل پاتونگ قرار دارد که تنها فاصلهٔ آن با ساحل پنج دقیقه است. هتل اشلی پلازا پوکت دارای 249 اتاق در مدل های مختلف می باشد که از جملهٔ آن ها اتاق های مدرن و لوکس با تجهیزات کامل است. اتاق های دیلاکس با منظره ای دل انگیز و سوئیت های اکسکیوتیو به همراه سالن نشیمن جداگانه از دیگر اتاق های این هتل می باشند. موقعیت مکانی هتل اشلی پلازا پوکت علاوه بر نزدیکی به ساحل پاتونگ به ساحل کارن نیز دسترسی آسانی دارد.

امکانات هتل اشلی پلازا پوکت

هتل اشلی پلازا پاتونگ پوکت دارای بهترین امکانات است تا راحتی هر چه بیشتر را برای مهمانان عزیز فراهم آورد. امکانات هتل 4 ستاره اشلی پلازا پوکت به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود، امکاناتی که به طور کلی در اختیار عموم افراد است و سایر امکاناتی که فقط مختص به اتاق ها و سوئیت ها می باشد. امکانات عمومی هتل اشلی پلازا پوکت شامل استخر روباز، حمل و نقل رایگان، رستوران، اینترنت رایگان بی سیم، سالن ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی و پرستار بچه می باشد. اما اتاق های این هتل فول امکانات بوده و از جمله این امکانات می توان به تهویه مطبوع، حمام های اختصاصی دارای دمپایی و حوله، مینی بار، چای و قهوه ساز، تلویزیون به همراه ماهواره و مجهز دی وی دی پلیر، کفش راحتی به تعداد مطلوب و خشکشویی اشاره کرد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل اشلی پلاز پوکت

هتل اشلی پلاز پاتونگ پوکت نه تنها امکاناتی را برای آرامش و راحتی مهمانان خود فراهم آورده است بلکه امکاناتی را برای سرگرمی اوقات فراغت آنان در نظر گرفته تا مهمانان عزیز در ساعات اقامت خود در این هتل زیبا لحظاتی به یادماندنی را سپری کنند. هتل اشلی پلازا پوکت علاوه بر دارا بودن سه استخر روباز و سالن ماساژ درمانی دارای باغی سرسبز است که قدم زدن در آن روحیه ای نو را در افراد ایجاد می کند.

برای تماشای این شهر زیبا تراسی در هتل قرار دارد که نمایی از شهر برای مسافران جلوه نمایی می کند. اگر هم به دنبال رفع خستگی در طول روز هستید هتل اشلی پلازا سالن آبگرم و تناسب اندام را برای شما در نظر گرفته است. خدمات رفاهی هتل اشلی پلازا پوکت در صدد فراهم آوردن راحتی شما و خانواده تان برای اقامت در این هتل است. امکاناتی که برای رفاه شما عزیزان در نظر گرفته شده است شامل خدمات شاتل رایگان، تمیز کردن اتاق ها به صورت روزانه، نگهداری کودکان، اتاق مخصوص خانواده، خدمات دربان و نگهدارنده چمدان و غیره می باشد.

هتل اشلی پلازا پوکت با بهترین خدمات آمادهٔ پذیرایی از مهمانان

هتل اشلی پلازا پوکت نه تنها با دارا بودن فول امکانات، محیطی سرشار از آرامش خاطر را برای مهمانان عزیز خود فراهم کرده است. بلکه با خدمات بی نظیرش توانسته است محبوبیت بیشتری را در شهر پوکت به خود اختصاص دهد. هتل 4 ستاره اشلی پلازا پاتونگ با دارا بودن میز تور یکی از بهترین خدماتی را که به مسافران ارائه می دهد گردشگری شهری به همراه تور است. مسافران با انتخاب تورهای گردشگری پوکت می توانند ساعات لذت بخشی را برای گشت شهری در شهر پوکت بگذرانند. میز تور این هتل لوکس نه تنها مهمانان را برای گشت شهری دعوت می نماید بلکه انواعی از بهترین تورها را معرفی کرده و در انتخاب و رزرو آن ها به مسافران کمک شایانی می کند.

قوانین هتل اشلی پلازا پاتونگ پوکت

مسلما هر هتلی قوانین خاص خود را دارد که باید مسافران این قوانین را رعایت کنند. برخی از قوانین هتل اشلی پلازا پاتونگ این است که در زمان کنسل کردن رزرو هتل باید شرایط موجود را به دقت مطالعه نموده و در زمان مقرر رزرو هتل اشلی پلازا را کنسل کنید، اگر کودک 4ساله ای همراه خانواده باشد و تخت اضافه لازم باشد، به صورت رایگان تخت اضافه در اتاق تعبیه می شود و علاوه بر این ها ورود هر نوع حیوان همراه مهمانان گرامی به داخل هتل اشلی پلازا ممنوع می باشد.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص تور تایلند و تور اروپا        88851080-021.