بلیط استانبول

بلیط استانبول

یکی از کم هزینه ترین سفرهای خارجی سفر به استانبول می باشد که از ایران هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی صورت می گیرد، جهت تهیه بلیط استانبول می توانید با آژانس های مسافرتی تماس گرفته و بلیط مورد نظر خود را رزرو نمایید.

سفر به استانبول

اگر قصد سفر به کشور ترکیه را دارید، شهر استانبول می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد، این شهر زیبا که بین دو قاره آسیا و اروپا واقع شده است سالانه تعداد زیادی توریست را در دل خود جای می دهد. برای مسافرت به استانبول شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود یکی از تورهای زمینی و یا هوایی را انتخاب نمایید، و یا اگر قصد دارید که بدون تور به این شهر زیبا سفر کنید به راحتی می توانید بلیط استانبول را از آژانس های مسافرتی تهیه نمایید، یکی از مزیت های سفر به کشور ترکیه و استانبول این است که برای این سفر شما نیاز به اخذ ویزا نخواهید داشت و به راحتی می توانید با تهیه بلیط استانبول سفر خود را آغاز نمایید.

انواع بلیط استانبول برای سفر به این شهر

همان طور که گفتیم شما می توانید با توجه به بودجه و علاقه شخصی خود، برای سفر به شهر استانبول یکی از راه های زمین یا هوایی را انتخاب نمایید.

برای مسافرت هوایی به راحتی می توانید بلیط استانبول را تهیه کرده و یا از تورهای هوایی به مقصد شهر استانبول استفاده نمایید، اما برای سفر زمینی شما باید ابتدا به یکی از شهرهای مرزی ایران و ترکیه رفته و از آنجا بلیط اتوبوس برای استانبول را تهیه نمایید. معمولاً اکثر مسافرانی که می خواهند به صورت زمینی به استانبول سفر نمایند، به شهر تبریز رفته و از آنجا بلیط استانبول را تهیه می کنند.

همچنین شما می توانید با خودرو خود نیز به استانبول سفر نمایید، تنها کافی ست که یک سری مراحل قانونی را طی کرده تا خودروی شما مجوز لازم جهت ورود به کشور ترکیه را اخذ نماید. در گذشته برای ورود به ترکیه می توانستید با قطار نیز سفر کنید زیرا قطار ایران آنکارا فعال بود و مسافر جابجا می نمود اما مدت هاست که دیگر در این مسیر قطاری رفت و آمد نمی کند.

بلیط استانبول

در چه فصلی به استانبول سفر نمایید؟

اینکه در چه فصلی بلیط استانبول را تهیه نمایید یک انتخاب کاملا سلیقه ای می باشد، اما بهتر است بدانید که در هر فصلی چه شرایطی در استانبول وجود دارد، و با توجه به هدفی که از سفر خود دارید یک فصل مناسب را برای تهیه بلیط استانبول انتخاب نمایید، بهرحال این شهر زیبا در هر فصلی جذابیت های خاص خود را برای توریست ها دارد و شما در هر فصلی که به استانبول سفر کنید حتماً از اقامت خود لذت خواهید برد.

بهار و پاییز بهترین فصل تهیه بلیط استانبول

اگر واقعاً می خواهید از سفر خود لذت ببرید ما به شما پیشنهاد می کنیم که بلیط استانبول را در فصل های بهار و پاییز تهیه نمایید، در فصل بهار به دلیل بلند بودن روزها به راحتی می توانید در استانبول به گردش و تفریح بپردازید و در سواحل زیبای این شهر لذت آفتاب گرفتن را تجربه نمایید، آب و هوای استانبول در فصل بهار واقعاً بی نظیر می باشد اما در کنار این جذابیت ها باید این را هم بدانید که هزینه بلیط استانبول و هزینه رزرو هتل ها در این فصل کمی گران قیمت است، اما اگر در فصل پاییز تصمیم به تهیه بلیط استانبول و سفر به آنجا را داشته باشید باید بدانید که هزینه های سفر برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود، زیرا در این فصل قیمت اسکان در هتل ها به مقدار زیادی کاهش خواهد داشت و در کنار این هزینه مقرون به صرفه می توانید فستیوال های بی نظیر پاییزی را نیز تجربه نمایید.


سفر به استانبول در تابستان

به شما پیشنهاد می کنیم که از سفر کردن به استانبول در فصل تابستان واقعاً خودداری نمایید زیرا در این فصل، شهر استانبول بی نهایت شلوغ می گردد و توریست های زیادی در شهر رفت و آمد می کنند، همچنین استراحتگاه های ساحلی نیز در این فصل بسیار شلوغ و پر ازدحام می باشد و از طرفی دیگر نیز قیمت رزرو هتل و بلیط استانبول به شدت افزایش می یابد، اگر قصد خرید سوغات را نیز داشته باشید باید بدانید که قیمت تمامی اجناس فروشگاه ها نیز در این فصل به اوج خود می رسند.

سفر به استانبول در زمستان

اما اگر عاشق زمستان هستید و ورزش های زمستانی را نیز دوست دارید سفر به استانبول در فصل زمستان هم می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، همچنین در این فصل قیمت اکثر اجناس به حداقل خود می رسد و اگر نزدیک به سال نو میلادی وارد ترکیه شوید، حتما از مسافرت خود بسیار لذت خواهید برد، زیرا تمامی مراکز خرید فروش ویژه خود را آغاز کرده اند و حال و هوای سال نو جذابیت سفر شما را چندین برابر خواهد کرد.

تهیه بلیط ارزان استانبول

تهیه بلیط هوایی استانبول در آژانس های مسافرتی به راحتی امکان پذیر می باشد و با توجه به ایرلاینی که برای سفر خود انتخاب می نمایید قیمت بلیط متفاوت خواهد بود، اگر می خواهید یک بلیط ارزان قیمت استانبول خریداری نمایید باید کلاس پروازی و ایرلاین خود را انتخاب نموده و در بین بلیط های هم رده به دنبال بلیط استانبول ارزان قیمت باشد، اینکه بخواهید بلیط های ایرلاین ها و کلاس های پروازی مختلف را از لحاظ قیمت با هم مقایسه کنید کاری کاملا اشتباه می باشد، برای انتخاب بلیط استانبول ارزان تنها به دنبال قیمت بلیط نباشید، بلکه خدمات ایرلاین و نوع هواپیما و همه این موارد را نیز در نظر بگیرید تا یک خرید ارزان قیمت و با کیفیت بالا داشته باشید.

خرید بلیط اینترنتی استانبول

اگر نمی خواهید از خدمات تور آژانس های مسافرتی، برای سفر به استانبول استفاده نمایید و یا اگر نمی خواهید برای تهیه بلیط استانبول به آژانس مسافرتی سفری دیگر مراجعه کنید بهترین گزینه برای تهیه بلیط استانبول خرید اینترنتی از سایت های معتبر می باشد، در این سایت ها به راحتی می توانید تاریخ سفر، تعداد صندلی و دیگر مشخصات را وارد نموده و نسبت به رزرو بلیط اقدام نمایید.

مزیت خرید اینترنتی این است که شما می توانید تمام پروازهای موجود در تاریخ مورد نظر خود را مشاهده کرده و با توجه به مبلغی که می خواهید هزینه کنید یک بلیط استانبول مناسب تهیه نمایید و پس از رزرو بلیط با پرینت اینترنتی خود به باجه های صدور بلیط در فرودگاه مراجعه کرده و نسبت به صدور کارت پرواز خود اقدام نمایید.

بلیط استانبول

بلیط چارتر استانبول

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای تهیه بلیط استانبول، خرید بلیط چارتری می باشد، بلیط های چارتری معمولاً ارزان قیمت تر از بلیط های عادی می باشند. تنها مشکل بلیط های چارتری یا همان لحظه آخری مدت زمان کوتاهی است که شما در اختیار دارید تا برای سفر آماده شوید، این بلیط معمولاً برای افرادی مناسب است که برای سفر آماده هستند و به دنبال تهیه یک بلیط ارزان قیمت می باشند، بلیط استانبول نیز به صورت چارتری ارائه می گردد و به دلیل اینکه برای سفر به استانبول نیاز به ویزا ندارید به راحتی می توانید بلیط استانبول را به صورت چارتر خریداری نمایید.

بلیط استانبول

ایرلاین های بلیط استانبول

همان طور که می دانید تمامی ایرلاین ها مجوز پروازهای خارجی را ندارند و برای مقصد کشورهای مختلف ایرلاین های متفاوتی ارائه خدمات می نمایند، زمانی که می خواهید بلیط استانبول را تهیه نمایید بهتر است ابتدا بدانید که کدام ایرلاین ها به شما خدمات پروازی ارائه می دهند.

اگر می خواهید از تهران، بلیط استانبول تهیه کنید، ایرلاین های ایرانی که خدمات پروازی به سمت استانبول را انجام می دهند عبارتند از: هواپیمایی قشم ایر، ایران ایر، ماهان ایر، تابان ایر، آتا، زاگرس، آسمان و پگاسوس. در این میان بعضی ایرلاین های کشور ترکیه نظیر ترکیش نیز در تهران مسافرگیری دارند.

فرودگاه های استانبول

هنگام رزرو بلیط استانبول حتما به این نکته توجه داشته باشید که مقصد شما کدام فرودگاه استانبول می باشد، زیرا در استانبول برای فرود هواپیماها دو فرودگاه موجود می باشد که یکی در بخش آسیای استانبول واقع شده است و دیگری در قسمت اروپایی این شهر می باشد و شما با توجه به این که محل اقامتتان به کدام یک از این فرودگاه ها نزدیک است، می توانید بلیطی تهیه نمایید که  پرواز آن در فرودگاه مورد نظر شما بنشیند.

فرودگاهی که در قسمت آسیایی استانبول واقع گشته است، فرودگاه صبیحا گوکچن نام دارد، نام این فرودگاه از روی نام اولین خلبان زن ترکیه برگرفته شده است، همچنین خلبان صبیحه گوکچن  به عنوان اولین زن خلبان جنگنده نیز در دنیا شناخته شده است. فرودگاهی که در قسمت اروپایی این شهر واقع شده است فرودگاه بین المللی آتاتورک می باشد که به عنوان فرودگاه اصلی شهر استانبول شناخته می شود و مساحتی بسیار بزرگ تر از فرودگاه صبیحا گوکچن دارد.

 

 جهت رزرو بلیط استانبول با ما در تماس باشید.    88851080-021