تور نمایشگاه بین المللی گردشگری Bit

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری Bit

نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا با موضوع گردشگری به صورت سالانه در میلان برگزار می شود. در نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا تیم های گردشگری و کارشناسان مختلفی مراجعه نموده و هدف از این نمایشگاه ترویج صنایع فرهنگ های مختلف است.

تاریخچه نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا

در سال ۲۰۱۳ حدود ۱۴ هزار گردشگر ایتالیایی به ایران سفر نموده که توانستند سهم خاصی از گردشگران را به خود اخصاص دهند. استقبال بالای ایتالیایی ها برای سفر به ایران باعث شد که پروازهای مستقیم بین این دو کشور بسیار بیشتر شود. به طور کلی ایتالیا نبض گردشگری جهان را به دست گرفته است و سرنوشت تعاملات گردشگری به دست این کشور رقم می خورد. در نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا در سال جدید فعالان صنعت گردشگری از کشورهای مختلف از جملع تورگردانان، آژانس های مسافرتی، شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت های تجاری و برگزارکنندگان همایش ها حضور دارند. تبلیغات محیطی ایران در بخش های مختلفی از نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا به چشم می خود. اگر کمی دقت نمایید تا کنون این مورد کمتر به چشم خورده است. مسئولیت غرفه ایران در نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا به منطقه آزاد قشم سپرده شده و میراث فرهنگی نیز پشتیان این بخش می باشد.

نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا سکویی است که کشورهای مختلف بتوانند جاذبه های گردشگری خود را معرفی نمایند. مقاماتی که برگزار کننده نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا هستند تلاششان اجرای تمهیدات ویژه و همینطور تشویق به بازدید از نمایشگاه بین المللی گردشگری BIT ایتالیا است. به طور کلی تور نمایشگاه بین المللی گردشگری BIT ایتالیا در ماه بهمن و همینطور فروردین برگزار می شود. دو روز نخست برای کارشناسان گردشگری بوده و روز پایانی آن برای عموم آزاد است.

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری Bit | تور ارزان نمایشگاه بین المللی گردشگری 88851080

تور نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا

نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا همه ساله در ایام فروردین در میلان برگزار می شود. به طور کلی فعالان بخش خصوصی گردشگری ایران در این نمایشگاه حضور به عمل می آورند. در نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا بسته های سفر تعریف می شود که ارتباط بسیار موثری با بازارهای هدف دارد. تور نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا قدمت بیش از ۳۰ سال داشته و یکی از بزرگترین و همینطور معتبرترین نمایشگاه در حوزه های گردشگری و همینطور صنایع به شمار می آیند.

محوریت نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا در خصوص کسب و کارهای جدید بوده و با بهره مندی از این نمایشگاه می توانید دستاوردهای بسیار خارق العاده ای فراهم سازید. رشد تعداد گردشگران نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است. در نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا به مدت سه روز بسیاری از آژانس ها و همینطور فعالان صنعت گردشگری ایتالیایی و ایران ظرفیت های بازار را به صورت مجموعه های بسیار جذاب و دیدنی معرفی می نمایند. ایران نام غرفه های خود را باغ ایرانی گذاشته و سرآمد سایر کشورها در این نمایشگاه می باشد.

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری Bit | تور ارزان نمایشگاه بین المللی گردشگری 88851080

مدارک لازم برای تور نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا

برای شرکت در تور نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا باید مدارک لازم تهیه شود:

اصل پاسپورت که دارای اعتبار ۶ ماه بوده و همینطور کپی از ویزای شینگن جدید و قدیم به همراه امضا نیاز است.

اگر ویزای شنگن دارید میبایست پاسپورت قدیمی خود را به همراه داشته باشید. اصل سند ملکی به همراه اساسنامه شرکت و همینطور پروانه کسب به همراه کپی آن تهیه شود.

موجودی حساب شما باید دارای حداقل مبلغ تعیین شده باشد و میزان کمتر از آن قابل قبول نخواهد بود. از شناسنامه باید کپی گرفته شود و البته اصل آن نیز باید ارائه شود. دو قطعه عکس رنگی در ابعاد ۴*۳ زمینه سفید نیز نیاز است.

اگر کارمند هستید باید گواهی اشتغال به کار خطاب به سفارت تهیه شود، در این گواهی سمت، تاریخ استخدام، میزان در آمد، زمینه فعالیت و لیست بیمه مشخص می شود. افرادی که خود صاحب شرکت هستند باید از روزنامه رسمی و همینطور اساسنامه شرکت و لیست بیمه کارمندان خود پرونده ای کامل تهیه نموده و عرضه نمایند.

آدرس منزل، محل کار، تلفن همراه و همینطور تلفن ثابت نیاز است.

فرد متقاضی باید در زمان تعیین شده جهت انگشت نگاری مراجعه نماید. دقت نمایید که کنترل گذرنامه از قبیل ممنوع الخروجی و ... به عهده دارنده آن بوده و شرکت هیچ مسئولیتی در این خصوص نمی پذیرد.

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری Bit | تور ارزان نمایشگاه بین المللی گردشگری 88851080

موضوعات نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا

در نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا در بخش کالایی گردشگری، خدمات الکترونیکی، صنایع دستی و هنری، توریسم زیارتی، توریسم سلامت، توریسم های ورزشی ، انواع تجهیزان سفر از جملع کمپینگ، چمدان، باربند، چادر، وسایل روشنایی، لوازم پخت و پز و ... عرضه می شود.

در بخش هتل داری نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا کلیه ملزومات و تجهیزات مورد نیاز برای هتل ها شامل سرویس پذیرایی و ... وجود دارد. همچنین محصولاتی از قبیل پرده، روتختی، ملحفه و موکت، انواع کفپوش ها، کاغذ دیواری، انواع دیوار پوش، انواع ظروف و همینطور آینه و اکسسوری فراهم شده است.

نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا با هدف تلفیق صنایع و گردشگری، تیم های مختلف از سراسر جهان را مجذوب خود می کند.

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری Bit | تور ارزان نمایشگاه بین المللی گردشگری 88851080

تور ارزان نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا

تورهای مختلفی برای بازدید از نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا فراهم شده است که در نهایت ۴ روزه خواهند بود. برای بازدید از نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا نیاز به ویزای شینگن بوده و مدارک لازم برای این سفر می بایست به دقت فراهم شود. اگر تنها قصد بازدید از نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا دارید و نمی خواهید هزینه بالا نمایید می توانید از تور ارزان نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا استفاده کنید. در این تور شما در هاستل هایی با قیمت مناسب اقامت می نمایید و یک وعده غذا برایتان در نظر گرفته شده است. تجهیزات به کار برده شده در این هاستل ها قابل قبول می باشد. هاستل ها در فاصله نزدیک به نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا بوده و می توان این مسیر را پیاده طی نمود و یا از خطوط تاکسی استفاده کرد.

تور متوسط نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا

اگر تور نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا را به سه بخش تقسیم نماییم تور متوسط در دسته میانی قرار می گیرد. در این تور برای شما هتل های ۳ ستاره تدارک دیده شده است که تمامی تجهیزات را به همراه دارد. برای بازدید از نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا می توانید از کارت های اعتباری برای حمل و نقل خودرویی استفاده نمایید. در این تور دو وعده غذایی برای شما در نظر گرفته شده است.

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری Bit | تور ارزان نمایشگاه بین المللی گردشگری 88851080

تور لوکس نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا

افرادی که قصد دارند سفری به یاد ماندنی فراهم سازند می توانند از تور نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا استفاده نمایند در این تور بهترین هتل با امکانات ایده آل برای شما فراهم می شود. خوشبختانه نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا در فاصله نزدیکی به این هتل ها بوده و مسیر مورد نظر می تواند به صورت پیاده نیز طی شود. امکانات عرضه شده در تور لوکس نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا سبب می شود که بتوانید تمامی نیازهای خود را پوشش دهید. وسیله حمل و نقل نیز وجود دارد که به شما اجازه می دهد در تایم آزاد از نقاط دیگری نیز دیدن نمایید. خوشبختانه نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا در روز سوم برای عموم آزاد بوده و افراد می توانند با حداقل هزینه از این نمایشگاه دیدن نمایند.

روش رزرو تور نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا

شما برای اطلاع از تورهای نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا می بایست کمی دقت به خرج دهید. اطلاع رسانی در خصوص زمان نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا به صورت روتین بوده و مشکلی از این بابت وجود ندارد. شما برای رزرو انواع تورهای نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا می بایست از طریق سامانه های اینترنتی اقدام نمایید، در این روش قطعا تمامی شرایط به شما توضیح داده می شود. دقت کنید که برای بازدید از نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا می بایست ویزای توریستی و یا نمایشگاهی داشته باشید و برای اخذ ویزای نمایشگاهی باید در زمان تعیین شده اقدام نمایید. هزینه رزرو تور نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا بسیار ارزان بوده و بسیار مناسب می باشد.

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری Bit | تور ارزان نمایشگاه بین المللی گردشگری 88851080

شرایط تور نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا

شرایط لازم برای رزرو تور نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا به وضوح اعلام می شود. برای بازدید از این نمایشگاه شرایط سنی مطرح نبوده و تنها افراد کمتر از ۱۸ سال باید برای ویزای خود از قانون خاصی تبعیت نمایند. در نظر داشته باشید که نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا یکبار در سال برگزار می شود و شانس بازدید مجدد از آن تنها در سال بعد فراهم می شود.گاه می توانید از طرح های تخفیفی در این زمینه بهرمند شوید.

تصویر۹

تور لحظه آخری نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا

یکی از ارزان ترین روش ها برای بازدید از نمایشگاه گردشگری بین المللی BIT ایتالیا استفاده از تورهای لحظه آخری می باشد. برای بهرمند شدن از تور لحظه آخری نمایشگاه بین المللی BIT ایتالیا می بایست تمامی مدارک از جمله ویزا آماده بوده و تنها با بازدید روزانه از سامانه های اطلاع رسانی از زمان دقیق تورهای لحظه آخری مطلع باشید. هزینه تور های لحظه آخری به نسبت سایر تورها بسیار ارزان تر بوده و معمولا دارای زمان رزرو بسیار کمی هستند.

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری Bit | تور ارزان نمایشگاه بین المللی گردشگری 88851080