تور اروپا 

تور اروپا

ذات سفر یک آرامش خاص به افراد می دهد. سفر یکی از لذت بخش ترین حس های دنیاست که در افراد وجود دارد. در این راه امروزه تورهای زیادی وجود دارند که افراد می توانند با آن ها لذت سفر را تجربه کنند. تور اروپا یکی از این تورها می باشد که افراد بسیاری از آن برای سفر و دیدن مناطق و کشورهای زیبای قاره سبز استفاده می کنند. تور اروپا شامل بسیاری از کشورهای اروپایی می شود که شاید اگر افراد بخواهند این کشورها را هر کدام به طور جداگانه مشاهده کنند هزینه ای گزاف را باید پرداخت نمایند. ما در این متن قصد داریم درباره تور اروپا و کشورهایی که می شود از آن ها در این تور دیدن کرد موضوعاتی را ذکر نماییم. اگر شما نیز به تور اروپا علاقه مندید ما را تا پایان همراهی نمایید.

چرا تور اروپا؟

شاید بتوان گفت در تمامی قاره ها از جمله قاره آسیا مناطق و جاذبه های گردشگری فراوانی وجود دارد و افراد می توانند با سفر به آن مکان ها از دیدنشان لذت ببرند. اما این سوال پیش می آید چرا تور اروپا بیشتر مورد توجه افراد قرار می گیرد. در جواب این سوال می توان گفت همانطور که می دانید اروپا به قاره سبز معروف است و از این حیث مناطق دیدنی و سرسبز زیادی دارد. این سرسبزی در کنار جاذبه های گردشگری مانند آثار باستانی، سواحل بیشمار آن ها و فرهنگ غنی که در آن جا وجود دارد خواستگاه بسیاری از افراد بوده است و هر ساله تعداد زیادی به این کشورها در تور اروپا سفر می نمایند. به همین دلیل است که این تور خواستار بسیاری دارد و بیشتر افراد با توجه به بودجه هایشان سعی بر این دارند تا برای یک بار هم که شده از تور اروپا لذت ببرند. موضوع بحث ما نیز همین تور است که در ادامه بیشتر در مورد آن بحث خواهیم کرد.


در فصل بهار به اروپا برویم یا پاییز؟

در جواب این سوال می توان گفت سفر به کشورهای اروپایی با توجه به اینکه، این قاره در بیشتر ایام فصل هوای معتدل و خوبی دارد در تمام ایام صورت می گیرد. اما سفر با تور اروپا در این فصول بستگی به عادات و روحیات خود افراد نیز دارد. به طور مثال افراد دوست دارند سر سبزی و زیبایی این کشورها را مشاهده کنند و یا در بعضی از مواقع بر عکس می شود و افراد دوست دارند از فصول برفی برای استفاده از فعالیت های زمستانی مانند اسکی و ... لذت ببرند، پس می بینید که، انتخاب هر فصلی برای سفر می تواند با توجه به انتخاب افراد در تور اروپا متفاوت باشد. گفتنی است مقصدی را که در این تور برای خود برمی گزینید، از لحاظ آب و هوایی  متفاوت است. اما در کل می توان به این موضوع اشاره کرد که بیشترین خواسته های افراد برای تور اروپا در فصل بهار و پاییز است.

نکات لازم در انتخاب تور اروپا

برای سفر به تور اروپا مجری هایی وجود دارند که برای شما اقدامات لازم سفر را انجام می دهند. باید دقت نمایید که در زمان سفر به کشورهای اروپایی سعی کنید از بهترین و با تجربه ترین مجری ها در این امر استفاده نمایید.

سعی کنید قبل از سفر، حتما تحقیقات خود را به عمل آورید تا در زمان مناسب و بهترین شرایط این سفر را تجربه نمایید.

قبل از سفر حتما به آپشن هایی که در تور اروپا به شما پیشنهاد داده می شود توجه کنید، زیرا این آپشن ها در افزایش لذت شما از سفر می تواند بسیار کارا باشد.

حتما به هزینه های خود در تور اروپا توجه نمایید که این موضوع در پاراگرف های بعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

چگونگی حمل و نقل در کشورهای اروپایی

شاید بتوان یکی از مواردی که در هزینه شما تاثیر می گذارد را حمل نقل شهری این کشورها معرفی کرد. در این مورد می توان گفت راه هایی برای کاهش این هزینه ها وجود دارد. در ابتدا این موضوع گفتنی است که سعی کنید در حمل و نقل خود از متروها و تراموا استفاده کنید. لازم به ذکر است، کارتی در بسیاری از کشورهای اروپایی وجود دارد که به کارت توریست شهری معروف می باشند. افراد در تور اروپا می توانند با استفاده از این کارت ها هزینه های حمل نقل خود را به پایین ترین میزان ممکن خود برسانند. گفتنی است این کارت برای کارهای دیگر نیز استفاده می شود و صرفا برای کاهش حمل و نقل نمی باشد.

چه غذاهایی در تور اروپا بخوریم؟

یکی از موضوعات مهمی که در تور اروپا مورد اهمیت می باشد ،این است که در طول سفر به این کشورها چه غذاهایی را استفاده کنیم. چنانچه کاهش هزینه سفر برایتان بسیار مهم است می توانید از مغازه های کوچک و ساندویچی ها غذای خود را تهیه کنید. این مغازه ها در کنار خیابان ها و متروها واقع شده است. گفتنی است در این کشورها رستوران های بزرگ و دیدنی وجود دارد که اگر بودجه سفرتان می رسد می توانید برای تهیه غذا به این رستوران ها نیز سر بزنید. پس می شود گفت راه های زیادی برای تهیه غذایتان در این کشورها وجود دارد. در بعضی از مواقع توری را که انتخاب می کنید علاوه بر هزینه های پرواز و هتل، وعده های غذایی را نیز متقبل می شود.

چگونه هزینه های تور اروپا را کاهش دهیم؟

در بالا اشاره ای بسیار جزئی به این موضوع در بحث حمل و نقل و غذا داشتیم. با توجه به این موضع می توان گفت که راه های زیادی برای کاهش هزینه ها در طول تور اروپا وجود دارد. شاید بتوان کاهش در هزینه ها را به همان دو مورد قبل بیشتر معطوف دانست و با استفاده از راه هایی بتوان هزینه های این تور را کاهش داد. به طور مثال می توان در طول این تور غذاها را خودتان طبخ نمایید و یا در انتخاب پروازها سعی نمایید پروازهای ارزان قیمت را بیشتر انتخاب کنید. در بحث حمل و نقل شهری حتما از کارت های توریست استفاده نمایید. سعی کنید یک برنامه مدون برای خود از پیش تعیین نمایید تا در هنگام سفر دچار سردرگمی نگردید. در کل می توان گفت راه های زیادی برای کاهش هزینه در تور اروپا وجود دارد که افراد باید آن را در برنامه خود بگنجانند.

چه کشورهایی در تور اروپا ارزش دیدن دارند؟

یک بار به این موضوع اشاره کردیم که قاره اروپا یکی از سرسبزترین قاره ها می باشد، که عاشقان سفر برای یک بار هم که شده از کشورهای واقع در این قاره دیدن می نمایند. کشورهایی که در تور اروپا برای سیاحت و سفر انتخاب می شوند، با توجه به سلایق و دید توریست ها می توانند متفاوت باشند. به طور مثال بعضی از افراد با دیدن طبیعت و سر سبزی های این قاره لذت می برند و دیگری به دنبال دیدن آثار باستانی و سایر مناطق این کشورها می باشند؛ اما در کل می توان گفت کشورهایی از اروپا که درخواست ویزای توریستی آن ها زیاد است کشورهایی چون ایتالیا، آلمان، انگلیس، سوئیس، اسپانیا، یونان، روسیه و ... می باشند. ما در ادامه به بعضی از مناطقی که در تور اروپا بسیار مورد توجه است اشاره خواهیم کرد..

پاریس گردی در تور اروپا

برج ایفل را می توان برجی افسانه ای نامید که دیدن آن آرزوی بسیاری از افراد است. شهر پاریس، شهری است که افراد همیشه از آن به عنوان یک شهر افسانه ای نام می برند و قدم زدن در خیابان های آن همیشه مورد توجه توریست ها در تور اروپا می باشد. افرادی این شهر را به شهر نور لقب داده اند. کسانی که به تور اروپا می روند امکان ندارد بازدید از این شهر جذاب و دیدنی را در برنامه خود قرار ندهند. پاریس پایتخت کشور فرانسه محسوب می شود و علاوه بر خیابان های زیبا و برج ایفل جاذبه های زیادی برای جذب توریست دارد که نه در چند خط می گنجند، نه در یک سفر به این شهر، و مدت ها طول می کشد که با تمام مناطق دیدنی پاریس آشنا شوید.

سفر به این شهر فرانسه معمولاً در اکثر اوقات سال انجام می شود و توصیه ما به شما این است که شب های زیبای این شهر را به هیچ وجه از دست ندهید.

کشور یونان در تور اروپا

یونان را می توان از معدود کشورهایی دانست که تاریخ کهن و آثار باستانی زیادی در آن وجود دارد. این کشور بعد از امپراطوری ایرانی یکی از بزرگترین امپراطوری ها بوده است و دارای فرهنگی غنی و آثار باستانی بیشماری می باشد. این کشور، مناطق دیدنی زیادی دارد، که از آن ها می توان به شهر آتن و آثاری چون آکروپولیس اشاره کرد. کشور یونان از حیث مناطق تفریحی و طبیعی یکی از زیباترین کشورها محسوب می شود. سواحل زیبای آن در فصل تابستان بسیار مورد توجه افرادی ست که به تور اروپا می روند. پیشنهاد ما به شما این است که هیچگاه در تورهای اروپایی کشور یونان و تمدن چندین هزار ساله آن را از دست ندهید.

سفر به کشور ماتادورها در تور اروپا

اسپانیا را می توان یکی از کشورهای مهم دنیا و اروپا نام برد. این کشور به واسطه دو تیم پرطرفدار مادریدی و کاتالونی سال هاست که در کل دنیا معروف می باشد. افرادی که به تورهای اروپایی می روند حتما از این کشور به خصوص شهر بارسلون آن دیدن می کنند. جزایر قناری را می توان یکی از معروف ترین جزایر در کل دنیا معرفی کرد. این جزیره با داشتن آب های شیشه ای و دلفین های زیبا هر ساله پذیرای بسیاری از توریست ها می باشد. این کشور در تور اروپا بسیار مورد بازدید توریست ها قرار می گیرد.

شهر رویایی برلین در تور اروپا

آلمان قبل از جنگ جهانی قدرتمندترین کشور بود. شهر برلین پایتخت کشور آلمان می باشد و هر ساله پذیرای توریست های زیادی است، که در تور اروپا شرکت می کنند. برلین دارای منظره های بسیار زیادی است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. سفر به این شهر نسبت به مناطق دیگر در تور اروپا  ارزان قیمت تر است. برلین به شهر هنر و موسیقی معروف است و بسیاری از نوازندگان به خصوص نوازندگان ویلن در این شهر می باشند. سعی نمایید برای حداقل یک بار هم که شده از فضای این شهر دیدن کنید.

شهر زیبا کراکوف در تور اروپا

کشور لهستان را می توان به یکی از کشورهای بسیار زیبای قاره اروپا لقب داد که شهرهایی بسیار دیدنی و با قدمت بالا دارد. یکی از این شهرها شهر کراکوف می باشد که افراد زیادی هر ساله چه با تورهای اروپایی چه به صورت جداگانه از این شهر دیدن می کنند. چنانچه عکسی از این شهر گرفته و بر روی یک کارت پستال قرار دهید، آن کارت پستال بسیار زیبا می شود؛ حال تصور کنید که در این شهر زیبا و با قدمت کمی قدم بزنید. در این منطقه جشن های بسیار زیادی برگزار می شود، که توریست های زیادی نیز در آن شرکت می نمایند. در تور اروپا یکی از شهرهایی که بسیار پر بازدید است همین شهر می باشد.

کشور چکمه و شهر زیبای رم

ایتالیا کشوری است که توریست های با تجربه سفر به آن را در سر لیست مکان هایی که باید بروند قرار می دهند. شهر رم نیز یکی از تاریخی ترین و زیباترین شهرهای این کشور محسوب می شود، با بناهای زیبا و تاریخی خود چشم هر بیننده ای را مجذوب می کند. این شهر نمایانگر فرهنگ کامل ایتالیایی می باشد. رم دارای خیابان های کوچک اما در عین حال بسیار زیبا است و در کوتاه ترین تور اروپایی نمی توان سفر به این کشور مخصوصا شهر زیبای رم را نادیده گرفت.

شهر ساعت معروف لندن

لندن شهر باران های زیبا، شهر ساختمان معروف ساعت، شهری که قدم زدن در آن روح را از کالبد جان بیرون می کشد. این شهر پایتخت کشور انگلیس می باشد. در این شهر علاوه بر دیدنی های طبیعی آن موزه های بسیاری وجود دارند، که افراد می توانند در تورهای اروپایی علاوه بر دیدن شهر زیبای لندن از این جاذبه های گردشگری نیز دیدن کنند و از آن لذت ببرند.

کوه آلپ در تور اروپا

کوه آلپ را نمی توان منتسب به یک کشور خاص قلمداد کرد. رشته کوه های آلپ در مرکز اروپا واقع شده است و در کشور هایی چون آلمان، فرانسه، ایتالیا، اتریش و کشور سوئیس دیده می شود. شاید بتوانیم بلند ترین قله این کوه را در کشور سوئیس ببینیم. افرادی که به کوه نوردی و ورزش های این چنینی علاقه مند هستند، می توانند در تمام فصول سال با توجه سلایق خود به این کوه بروند و از طبیعت بکر و هیجان انگیر آن نهایت استفاده را ببرند. پس در تورهای اروپایی سعی نمایید حتما از این رشته کوه زیبا با توجه به این که در تمام کشورها اروپایی می باشد دیدن کنید.

شبه جزیره اسکاندیناوی در تور اروپا

در شبه جزیره اسکاندیناوی کشورهای زیادی واقع شده اند و افرادی که با تورهای اروپایی به این منطقه سفر می کنند از دیدن طبیعت بکر و هوای سالم و مطبوع آن لذت می برند. لازم به ذکر است هزینه ها در این شبه جزیره کمی بالا می باشد و توریست هایی که به این منطقه سفر می نمایند باید به این نکته توجه نمایند. گفتنی است این قیمت بالا به بازدید از این مناطق می ارزد و سعی کنید هزینه هایتان را طوری تقسیم نمایید که این منطقه را از دست ندهید.


بحث پایانی در مورد تور اروپا

تور اروپا یکی از مهمترین تورهایی محسوب می شود که خواستگاه بسیاری از افراد است. هزینه های این تور نسبت به سایر تورها بیشتر می باشد اما، مطمئن باشید این هزینه ارزش بازدید از کشورهای سر سبز قاره اروپا را دارد ،پس سعی نمایید هزینه های خود را طوری مدیریت کنید که باعث فراری دادن شما از سفر به اروپا نشود.