هتل ایمپیانا کوالالامپور

هتل ایمپیانا کوالالامپور

کشور مالزی یکی از مقاصد پرطرفدار برای گردشگران به شمار می آید. کوالالامپور پایتخت بسیار زیبای کشور مالزی است که دارای هتل های بسیار مجلل و مدرن از جمله هتل ایمپیانا کوالالامپور می باشد. هتل های این شهر زیبا با ارائه خدمات بی نظیر به مسافران خود توانسته اند از محبوبیت بسیاری برخوردار شوند.

هتل ایمپیانا کوالالامپور کجاست؟

هتل ایمپیانا کوالالامپور در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که اطراف آن را مغازه ها و مراکز تجاری متعددی احاطه کرده است. هتل ایمپیانا مالزی با مرکز خرید پاولیون تنها پنج دقیقه فاصله دارد که می توانید برای بازدید از این مکان و خرید از آن یک پیاده روی دلنشینی را در عصر پر جنب و جوش شهر کوالالامپور داشته باشید.

هتل ایمپیانا کوالالامپور | رزرو هتل ایمپیانا کوالالامپور 88851080-021

هتل کی ال سی سی ایمپیانا دارای چه امکاناتی می باشد؟

هتل 4 ستاره ایمپیانا کوالالامپور دارای امکاناتی بی نظیر است که همین امکانات سبب لوکس شدن این هتل زیبا شده است. از جمله امکانات بسیار جذاب هتل ایمپیانا کوالالامپور می توان به سرویس دهی 24 ساعته، اینترنت رایگان و پر سرعت، استخر روباز، مینی بار، کافی شاپ، رستوران، مراکز تجاری و ماساژ درمانی اشاره کرد. باشگاه تناسب اندام، آرایشگاه، سونا، مرکز آبگرم هتل ایمپیانا کوالالامپور، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل 4 ستاره می باشند. از جمله امکاناتی که هتل ایمپیانا کوالالامپور در درون اتاق های مجلل خود دارد می توان به تلویزیون، چای و قهوه ساز، خدمات روزنامهٔ رایگان، حمام هایی مجهز به دمپایی و لوازم آرایش اشاره کرد.

هتل ایمپیانا کوالالامپور دارای519 اتاق و سوئیت های مجزا است. دکوراسیون تمامی سوئیت ها و اتاق های هتل ایمپیانا کوالالامپور کلاسیک بوده و با مبلمانی چوبی همراه است. یکی از امکانات مشترکی که هتل ایمپیانا کوالالامپور برای اتاق ها و سوئیت هایش در نظر گرفته است، انتخاب بالشت براساس سلیقهٔ مهمانان عزیز می باشد. در دکوراسیون اتاق های این هتل لوکس و چشم نواز از رنگ های شاد استفاده کرده اند و منظره ای دل انگیز را برای اتاق ها طراحی کرده اند که به خوبی می توانید نمایی از برج های پتروناس شهر کوالالامپور را ببینید و لذت ببرید.

از جمله بهترین امکانات اتاق های هتل ایمپیانا کوالالامپور را می توان دارا بودن سیستم پخش موسیقی در حمام، داشتن گاو صندوق، لپ تاپ، ماهواره، تلفن، اتو و میز اتو، لباسشویی، خدمات مرتب کردن تخت خواب، سشوار و حتی ترازو برای وزن کردن خود در اتاق دانست. شما با اقامت در این هتل و بهره مندی از تمامی امکانات آن بهترین ساعات را در هتل 4 ستاره ایمیپانا کوالالامپور خواهید گذراند.

هتل ایمپیانا کوالالامپور | رزرو هتل ایمپیانا کوالالامپور 88851080-021

انواع خدمات و امکانات هتل ایمپیانا کوالالامپور

خدمات 24 ساعتهٔ هتل ایمپیانا کوالالامپور همیشه آمادهٔ پذیرایی از مهمانان خویش می باشد. حتی شما می توانید برای سرو غذاهای خود در اتاق از این خدمات بهره مند شوید. سالن زیبایی هتل ایمپیانا کوالالامپور خدماتی را از جمله اپیلاسیون، پدیکور و مانیکور را با برترین آرایشگران به مهمان عزیز ارائه می دهد. رستوران های متعددی که در هتل ایمپیانا کوالالامپور وجود دارند غذاهایی فوق العاده خوش طعم و لذیذ را باب میل شما عزیزان فراهم می آورند. رستوران اسوگوی هتل ایمپیانا که دارای محیطی آرام و بی نظیر است، فقط اسنک ها و نوشیدنی های خوش طعم و گوارا را به شما ارائه می دهد. رستوران سیدر آن رستورانی با منظره ای ایده آل و وصف نشدنی با پنجره ها و سقف شیشه ای مکانی فوق العاده برای سرو انواع غذاهای لذیذ می باشد که امتحان کردنش واقعاً می ارزد.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط کوالالامپور، ویزای کوالالامپور و تور کوالالامپور 88851080-021