هتل الغریر ریحان روتانا دبی

هتل الغریر ریحان روتانا دبی

هتل الغریر ریحان روتانا دبی هتلی 5 ستاره است که در منطقه دیره واقع شده است. هتل الغریر روتانا دبی امکاناتی همچون باشگاه ورزشی و استخر دارد. در کنار این هتل مرکز خرید الغریر واقع شده است کهمحل بازی سرپوشیده ای برای کودکان دارد. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون و ماهواره، سیستم تهویه هوا، مینی بار و حمام اختصاصی هستند. منظره ای فوق العاده از خلیج فارس را از اتاق های هتل الغریر روتانا در دبی خواهید دید. با رفتن به این هتل موزه دبی، مرکز فرهنگی شیخ محمد و بستکیه به راحتی در دسترس شما هستند و می توانید از آن ها بازدید داشته باشید.

هتل الغریر ریحان روتانا دبی

هتل الغریر ریحان روتانا دبی با 428 اتاق و سوییت توانسته است به بزرگترین مجموعه در دبی تبدیل شود. در طبقه هجدهم آن کلوپ Rotana Loungeقرار دارد که خدمات متنوعی به مهمانان ارائه می دهد. کسانی که تمایل دارند مراسم و ملاقات های خود را در هتل الغریر روتانا دبی برگزار کنند می توانند از خدمات بی نظیر آنجا بهره مند شوند. تمام نیازهای شما با بهترین کیفیت در این هتل رفع خواهد شد.

 دیره منطقه ای است که هتل الغریر ریحان روتانای دبی در آن واقع شده است. این منطقه برای افرادی که به تجارت و خرید لباس علاقه دارند و به دنبال بازدید از اماکن دیدنی هستند مناسب است، اقامت در این منطقه برای رفتن به بسیاری از جاذبه های گردشگری دبی مثل روستای میراث، خور، سوق طلا و ادویه این هتل مناسب است. با پرداخت هزینه می توانید از خدمات سونا و ماساژ هتل الغریر روتانا دبی بهره مند شوید. هتل الغریر ریحان روتانا دبی با ترکیبی از معماری عربی و مدرن در سال 2011 ساخته شده است.

امکانات هتل الغریر ریحان روتانا دبی

هتل الغریر ریحان روتانا دبی از امکاناتی نظیر آسانسور، فروشگاه، خشکشویی، رستوران، مینی بار رایگان، سشوار، پارکینگ، تلویزیون کابلی و ماهواره ای، استخر روباز، جکوزی، سونا، باشگاه بدنسازی، اینترنت بی سیم در لابی با شارژ جداگانه برخوردار است. هتل الغریر ریحان روتانا دبی برای توریست ها و یا کسانی که به جهت مقاصد کاری به این شهر سفر می کنند مکان فوق العاده ای است. امکانات کنفرانسی، سالن ملاقات و مرکز تجاری از جمله امکانات تجاری هتل می باشند. امکانات ورزشی آن نیز تنیس و اسکواش است. محلی برای نگهداری از کودکان در این هتل اختصاص داده شده است که مهمان ها می توانند بچه های خود را به آنجا بسپارند.

موقعیت هتل الغریر ریحان روتانا دبی

هتل الغریر روتانای دبی درست در قلب دبی واقع شده است. از این هتل به وسیله مترو به تمام مناطق توریستی و تجاری دبی دسترسی دارید. 4 ایستگاه تا فرودگاه بین المللی، 3 ایستگاه تا مرکز تجارت جهانی و 3 ایستگاه تا شهر سلامتی از این هتل فاصله وجود دارد. 10 دقیقه فاصله تا دبی کریک خواهید داشت و تا فرودگاه تنها 15 دقیقه فاصله دارید که اگر تمایل داشتید خدمات ترانسفری به شما ارائه می شود. مسجد، بانک و صرافی در اطراف هتل الغریر ریحان روتانای دبی وجود دارد. اقامت در طبقه پنجم هتل الغریر روتانا دبی روح و جسم شما را زنده می کند.  برای رفتن به ایستگاه مترو یونیون باید ده دقیقه راه را طی کنید.

تفریح شاتل در ساحل بی نظیر این شهر امکان پذیر است که در مجاورت کلوپ قرار دارد. با اقامت در هتل الغریر روتانای دبی به سوپر مارکت های بین المللی اطراف هتل دسترسی خواهید داشت. در فاصله ای به اندازه 750 متر از این هتل میراث جمال المجید، مرکز فرهنگی، مراکز خرید دوقلو و پارک الممزر وجود دارند. همه این ها نشان از موقعیت عالی هتل الغریر ریحان روتانای دبی دارد.

رستوران های هتل الغریر ریحان روتانا دبی

برای سفارش غذاهای ایرانی می توانید به رستوران شایان هتل الغریر روتانای دبی بروید و اگر تمایل داشتید غذاهای دیگری را امتحان کنید به رستوران لیوان بروید. بوفه برای مایحتاج صبحانه در رستوران های آن وجود دارد. انواع غذاهای بین المللی در رستوران هتل سرو می شود. شیرینی جات، کیک های خانگی و نوشیدنی را می توانید در هتل الغریر ریحان روتانا دبی تهیه کنید.
جهت اطلاع از آفرهای تور دبی با ما در تماس باشید.               88851080-021