هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

منطقه ساحلی و گرمسیری کیش همیشه از محبوبیت زیادی نزد گردشگران برخوردار بوده است. در تعطیلات مسافران زیادی به کیش سفر می کنند. یکی از هتل های معروف و قدیمی کیش هتل آنا کیش می باشد که سال هاست امکانات رفاهی و اقامتی به گردشگرانی که به کیش سفر می کنند می دهد. جزیره کیش در استان هرمزگان دیدنی ها و مکان های گردشگری و تفریحی بسیاری دارد. اما مهم تر از همه انتخاب یک هتل خوب در کیش برای اقامت است. در ادامه به معرفی هتل آنا کیش و برخی از دیدنی های کیش می پردازیم. 

سفر به کیش 

مناظر زیبا، سواحل آبی و آب های شفاف و در کنار همه این ها خدمات رفاهی و تفریحی با کیفیت از مزایای سفر به کیش هستند. در کیش هتل ها و مراکز اقامتی لوکس زیادی به وجود آمده اند که هتل آنا کیش یکی از آن ها می باشد. در جزیره کیش برای هر نوع سلیقه ای امکانات رفاهی و تفریحی وجود دارد و ورزش های آبی مهم ترین آن ها است. اغلب مسافران در فصل های پاییز و زمستان و عید نوروز به کیش سفر می کنند زیرا در این زمان ها کیش آب و هوای خوبی دارد. در تابستان هوا گرم می شود. قیمت هتل بر اساس اینکه چه فصلی به کیش سفر می کنید و این که هتلی که در آن اقامت خواهید داشت چند ستاره است متفاوت می باشد. هتل آنا کیش با قیمت های مناسب و امکانات رفاهی کامل در اختیار گردشگران است. 

انتخاب یک هتل خوب در کیش 

بهترین زمان سفر به کیش از دی ماه تا فروردین ماه است اما مهم ترین دغدغه هر کسی در سفر به کیش انتخاب یک هتل مناسب با امکانات خوب است. برای انتخاب یک هتل خوب بهتر است از قبل کمی در این باره تحقیق کرده باشید. جشنواره های زیادی همیشه در کیش برگزار می شود و در این زمینه عید بهترین زمان برای سفر است. در انتخاب یک هتل بهتر است بر اساس بودجه ای که در نظر گرفته اید هتلی انتخاب کنید که دسترسی مناسبی به شهر و رستوران ها و مراکز تفریحی شهر داشته باشد. از این نظر هتل آنا کیش امکانات و دسترسی مناسبی برای مسافران فراهم کرده است.

کیفیت غذا و امکانات پذیرایی و خدمات رفاهی هم نکات مهمی در انتخاب هتل ها هستند. صرفا 5 ستاره بودن نمی تواند نشان دهنده هتل دلخواه شما باشد. بهتر است قبل از سفر اقدام به رزرو کردن هتل در کیش کنید، خصوصا در فصل های شلوغی مثل عید نوروز رزرو هتل دشوار است و هر چه زودتر اقدام به رزرو هتل کنید در وقت و هزینه هایتان هم صرفه جویی می شود. هتل آنا کیش 68 اتاق دارد که برای رزرو آن ها می توانید اقدام کنید.

معرفی هتل آنا کیش 

هتل آنا کیش یکی از هتل های قدیمی کیش است که در سال 1377 افتتاح شده است. این هتل مساحتی به وسعت 8500 متر دارد و در میدان امیرکبیر کیش واقع شده است. تعداد اتاق های این هتل 68 تا می باشد و این هتل از لحاظ درجه بندی هتل سه ستاره محسوب می شود. هتل آنا کیش دو طبقه دارد و هر روز ساعت 14 می توانید اتاق رزرو کنید و همچنین ساعت تخلیه اتاق هر روز راس ساعت 12 انجام می پذیرد. یکی از مزیت های هتل آنا کیش محوطه دل باز و زیبای آن است. محوطه زیبای هتل آنا کیش شب ها بسیار زیبا می شود و می توانید اوقات خوشی در آن سپری کنید. هتل آنا کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش است که امکانات خوبی در اختیار مهمانان می گذارد و هم چنین موقعیت جغرافیایی آن برای کسانی که می خواهند به مراکز تفریحی و گردشی دسترسی داشته باشند بسیار مناسب است. 

رزرو اتاق در هتل آنا کیش به چه صورت است؟

در این هتل اتاق هایی با ظرفیت های متفاوت وجود دارد. اتاق های دو تخته هتل آنا کیش یک تخت دابل دارند. اتاق های سه تخته هتل آنا کیش یک تخت تکی و یک تخت دابل دارند. سوئیت چهار نفره دابلکس در این هتل هم دو تخت دابل دارد. و در نهایت هم اتاق های دو تخته لوکس هم می توانید در هتل آنا کیش کرایه کنید. در مجموع در این هتل 168 تخت وجود دارد و ظرفیت لابی این هتل 100 نفر می باشد. برای کرایه اتاق می توانید از طریق شماره تماس های آن اقدام کنید و قبل از سفر به کیش اتاق هایتان را رزرو کنید تا با خیال راحت تری به کیش سفر کنید و دغدغه هتل را هم نداشته باشید.   

امکانات رفاهی هتل آنا کیش  

این هتل تا بسیاری از مراکز خرید و تفریحی فاصله کمی دارد. در نزدیکی این هتل بازار زیتون، بازار مروارید، مرکز تجاری، کوه نور، بولینگ مریم ، اسکله تفریحی و کارتینگ واقع شده است. باقی مراکز تفریحی نیز در فاصله کمی قابل دسترسی هستند. رستوران این هتل ظرفیت 200 نفر را دارد و می توانید وعده های غذایی خود را در هتل میل کنید. در پارکینگ هتل ظرفیت پارک 10 خودرو وجود دارد و استفاده از آن برای مهمانان رایگان  است. در لابی هتل اینترنت به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود. همه اتاق ها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی و حمام و سرویس بهداشتی هستند. با هماهنگی قبلی می توانید از هتل به فرودگاه بروید. همچنین در هتل چایخانه سنتی  هم وجود دارد. کافی شاپ، نمازخانه، خدمات تور و دیگر امکانات هم وجود دارد. در لابی هتل آنا کیش و همچنین اتاق های این هتل تلویزیون LED قرار گرفته است. از این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه با خودرو راه است.

ساحل مرجانی کیش

بدون شک مهم ترین جذابیت کیش، سواحل زیبای آن است. ساحل مرجانی کیش از دیدنی های این جزیره است.  ساحل مرجانی کیش در بخش شرقی جزیره قرار گرفته است و یکی از پر طرفدارترین جاذبه های جزیره کیش محسوب می شود. در این ساحل شما می توانید به گشت و گذار مشغول شوید و در آلاچیق های آن استراحت کنید. همچنین در این ساحل ورزش های آبی زیادی هست که می توانید خود را با آن مشغول کنید.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش که در نزدیکی هتل آنا کیش قرار دارد 437 متر طول و 18 متر عرض دارد. این اسکله از چوب ساخته شده است و در آن انواع بازی ها و سرگرمی ها به چشم می خورد. در این اسکله تفریحی یک باشگاه بولینگ، سینمای 4 بعدی، یک کلوب تفریحات دریایی، چندین کافه و رستوران و مراکز خرید و تفریحی وجود دارد. روی این اسکله تماشای غروب خورشید و انواع حیوانات دریایی همچون دلفین ها، پرندگان دریایی و لاکپشت های دریایی بسیار لذت بخش است.