هتل لونار پوکت

هتل لونار پوکت

در میان هتل هایی که در منطقه پاتونگ تایلند قرار دارند هتل لونار پوکت یک ستاره درخشان است. این هتل به دلیل نوع معماری و فضای زیبا و چشم اندازی که در آن ساخته شده مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

مختصری دربارۀ منطقه پاتونگ

منطقه پاتونگ Patong شهری ساحلی ست که در غرب جزیرۀ پوکت در کشور تایلند قرار دارد. این منطقه برای گردشگرانی که راهی سفر به جزیرۀ پوکت میشوند یک پاتوق و گردشگاه شناخته شده می باشد و با داشتن چندین مرکز خرید و برنامه های شبانه بخش مهمی از سرگرمی های تفریحی این منطقه را شامل میشود. ساحل زیبای این منطقه و وجود کلوپ ها و بارهای زیبا موجب محبوبیت آن در میان گردشگران شده است. کشور تایلند یکی از کشورهایی است که به دلیل مناظر زیبای طبیعی همه ساله میزبان گردشگران بسیاری می باشد و در میان تمام بخشهای این کشور سواحل پوکت جایگاه ویژه ای از نظر زیبایی دارند.

هتل لونار پوکت

با افزایش تعداد گردشگران در جزیره پوکت مناطق تفریحی هتل سازی نیز رونق گرفت. هتل های تایلند از نظر کیفیت و استانداردهای بین المللی در سطح خوبی قرار دارند و به خوبی توانسته اند رضایت مسافران را فراهم کنند. در میان هتل های منطقه پوکت، هتل لونار پوکت جایگاه خوبی را به دست آورده است. هتل لونار پوکت یک مجموعۀ زیبای چهار ستاره و دولوکس در شهر پاتونگ کشور تایلند است. این مجموعه چشم انداز زیبایی از ساحل و کوههای اطراف را پیش چشم ساکنین خود قرار میدهد. شما میتوانید از داخل استخر روباز هتل به کوهستان های سرسبز این منطقه نگاه کنید و ضمن شنا از منظره لذت ببرید.

اتاقهای هتل لونار پوکت

هتل لونار پوکت 125 اتاق دارد که در انواع مختلفی دسته بندی میشوند و شامل اتاق 2 تخته، سوئیت، سوئیت دولوکس و اتاق خانوادگی می باشد. در درون اتاقها امکاناتی مانند تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی را تعبیه شده است و در حمام سشوار حوله، دمپایی و لوازم آرایش رایگان نیز در دسترس مسافران است. صندوق امانات هتل امکان محافظت از مدارک یا اشیای گرانبهای شما را در طول سفر فراهم میکند، همچنین سیستم تهویه مطبوع و مینی بار در هتل وجود دارد. سرویس اتاق به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی است. همچنین اینترنت وای فای رایگان نیز در دسترس ساکنین هتل می باشد.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل لونار پوکت

در هتل لونار پوکت شما به استخر روباز، سونا و جکوزی دسترسی خواهید داشت. همچنین یک اتاق بازی نیز در هتل لونار پوکت تدارک دیده شده که میتواند اوقات خوشی را برای مسافران ایجاد کند.

سایر امکانات هتل لونار

از ویژگیهای مثبت هتل لونار پوکت فاصله مناسب آن با فرودگاه است. فرودگاه پوکت حدود 23 کیلومتر از هتل فاصله دارد. چنانچه مایل باشید با پرداخت هزینه اضافه میتوانید از ترنسفر هواپیما نیز استفاده کنید. این هتل دارای چندین رستوران خوب و بار با کیفیت است. برای سفرهای کاری سالن کنفرانس نیز تدارک دیده شده است. در صورتی که اتومبیل کرایه کرده اید پارکینگ هتل لونار پوکت در اختیار شماست. میتوانید از امکاناتی مانند محل نگهداری کودکان استفاده کنید و در کافی شاپ اوقات خوشی را بگذرانید. مهمترین مسئله اینکه هتل لونار پوکت سرویس ویژه معلولین نیز دارد و امکانات آن برای استفاده معلولین نیز  کارایی دارد. باید بدانید که کشیدن سیگار در محدوده هتل لونار ممنوع می باشد و شما میتوانید برای این کار از اتاق مخصوص سیگار یها استفاده کنید.

فاصله هتل تا مراکز خرید

یک امتیاز دیگر در هتل لونار پوکت نزدیکی آن به مراکز خرید اصلی شهر است. موقعیت مکانی این هتل به مسافران امکان میدهد تا به سادگی به مراکز دیدنی و مراکز خرید شهر پاتونگ دسترسی داشته باشند. برای رفتن به ساحل پاتونگ کمتر از ده دقیقه پیاده روی لازم است. برای خرید کردن در مرکز خرید موز که حدود 5/1 کیلومتری هتل قرار دارد میتوانید یک پیاده روی دلنشین داشته باشید. همچنین یک بازار تازه تاسیس و یک سوپر مارکت در حوالی هتل لونار پوکت قرار دارد که میتواند نیازهای روزمره شما را تامین کند.

برخی از قوانین هتل:

ساعت تحویل اتاق در ساعت 14 می باشد و برای تخلیه نیز باید تا همین ساعت اقدام کنید. در این هتل امکان اجاره اتومبیل وجود دارد. هتل دارای آسانسور و تجهیز شده برای استفاده معلولین می باشد. شما میتوانید از راهنمای گردشگری هتل استفاده کنید و برای چمدان ها نیز در صورت نیاز انبار چمدان محیاست.

برای سفر به این هتل زیبا باید آدرس آن را به یاد داشته باشید:

· آدرس هتل: 31/1 Rat-Uthit 200 Pee Road Patong Beach, Katu, Phuket 83150, Thailand

برای رزرو هتل لونار پوکت با ما در تماس باشید. آژانس سفری دیگر 88851080-021