هتل فونیکس گرند پوکت

هتل فونیکس گرند پوکت

کشور تایلند دارای جاذبه های گردشگری زیادی است. یکی از شهرهای زیبای آن پوکت نام دارد. این شهر به علت داشتن سواحلی زیبا گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. یکی از هتل های زیبا و لوکس این شهر هتل فونیکس گراند پوکت است. در این مقاله سعی می کنیم تا هتل فونیکس گراند پوکت را معرفی و امکانات و مزیت های آن را شرح دهیم.

مشخصات هتل فونیکس گراند پوکت:

هتل فونیکس گراند پوکت یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره شهر پوکت می باشد. این هتل بزرگ و معروف دارای امکانات و مزیت های فراوانی نسبت به سایر هتل ها برای گردشگران این شهر است. هتل فونیکس گراند پوکت در سواحل زیبای شهر پوکت قرار گرفته است و گردشگران و میهمانان این هتل می توانند در زمان استراحت خود نیز نظاره گر سواحل و دریای زیبای این شهر باشند. هتل فونیکس گراند از مرکز شهر فاصله کمی دارد و با استادیوم معروف بوکس شهر پوکت کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه این شهر نیز در فاصله کمتر از ۳۶ کیلومتری این هتل زیبا و رویایی قرار گرفته است.

امکانات هتل فونیکس گراند پوکت:

این هتل دارای اتاق های زیادی در اندازه ها و امکانات مختلف می باشد. این اتاق ها شامل اتاق های سینگل، اتاق های دو نفره، اتاق های سه نفره و سوییت های بزرگهستند.

از دیگر امکانات این اتاق ها داشتن اینترنت بی سیم و پر سرعت رایگان حتی در محوطه بیرونی هتل، سیستم تهویه، تلویزیون های صفحه تخت و مناسب، گاو صندوق رمز دار برای نگهداری وسایل گران قیمت، مینی بار با نوشیدنی و سشوار می باشد.

هتل فونیکس گراند پوکت و رستوران:

این هتل بزرگ و زیبا دارای یک رستوران خوب با غذاهای متنوع می باشد. در این رستوران صبحانه به صورت سلف ارائه می گردد. دیگر وعده های غذایی نیز در ساعات مشخص و بر اساس منو غذایی روز قابل استفاده است.

هتل فونیکس گراند پوکت و کافی شاپ:

این کافی شاپ شیک در بهترین نقطه از هتل قرار گرفته است و از میهمانان هتل با نوشیدنی های مختلف و فست فود پذیرایی می کند. میهمانان این هتل می توانند در هر ساعتی از شبانه روز از امکانات این کافی شاپ استفاده کنند.

استخر هتل فونیکس گراند پوکت :

هتل فونیکس پوکت دارای یک استخر بسیار بزرگ در بهترین قسمت هتل است که به صورت رو باز و در فضای آزاد میزبان میهمانان و خانواده های آنان در ساعات مختلف روز است. در کنار این استخر بزرگ و رویایی یک تراس مدرن و ویژه نیز برای آن هایی که به حمام آفتاب علاقه دارند در نظر گرفته شده است. میهمانان می توانند در روی صندلی های ویژه این تراس، جلوی آفتاب دراز بکشند و در حالی که از نوشیدنی های کافی شاپ هتل میل می کنند از آفتاب ملایم و مناسب بهره ببرند.

البته قابل ذکر است که استفاده از استخر و تراس آفتاب هتل برای میهمانان آن به صورت کاملاً رایگان است. در کنار حمام آفتاب نیز قسمتی مخصوص برای ماساژ در نظر گرفته شده است. در این قسمت افرادی کاملا حرفه ای استخدام شده اند تا در صورت تمایل با آرامش کامل این کار را برای شما انجام دهند.

هتل فونیکس پوکت و خدمات ترانسفر فرودگاهی:

هتل فونیکس گراند پوکت برای میهمانان خود ارزش بسیار زیادی قائل می باشد. یکی از این ارزش گذاری ها پیش بینی ترانسفر فرودگاهی است. میهمانان و گردشگران بعد از خروج از فرودگاه با استقبال گرم نماینده هتل مواجه می شوند و پس از خوشامدگویی با یک سرویس وی آی پی به هتل و محل اقامت خود برده می شوند. در زمان برگشت به فرودگاه نیز بعد از بدرقه میهمانان، سرویس ویژه هتل آن ها را به فرودگاه می رساند.

هتل فونیکس‌گراند پوکت و پذیرش ۲۴ ساعته:

هتل فونیکس گراند پوکت پذیرای گردشگران و میهمانان به صورت شبانه روزی و در هر ساعتی می باشد. گردشگران می توانند در هر ساعت از شبانه روز به این هتل مراجعه و خدمات دریافت کنند.

هتل فونیکس و کارکنان:

این هتل دارای کارکنانی بسیار حرفه ای و آموزش دیده است. اکثر پرسنل پذیرش این هتل به چند زبان زنده دنیا صحبت می کنند و به همین دلیل در صورتی که شما به زبان محلی آنجا مسلط نباشید اصلا جای نگرانی نیست. از دیگر امکانات و مزایای هتل فونیکس گراند پوکت می توان به سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی هتل، حمام اختصاصی با وان و دوش، دکوراسیون زیبای و شیک در اتاق ها، اتوکشی لباس ها، روم سرویس و خدمات ۲۴ ساعته، بار، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی برای خودروها و ترانسفر فرودگاهی آن اشاره کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.               88851080-021