هتل دبلیو پی کوالالامپور

هتل دبلیو پی کوالالامپور

هتل دبلیو پی کوالالامپور یکی از تاپ ترین مراکز اقامتی شهر کوالالامپور مالزی محسوب می‌شود، این هتل با کسب امتیاز بالا همیشه از گزینه‌های پیشنهادی ما به گردشگران عزیز می‌باشد. هتل دبلیو پی با داشتن امکانات رفاهی مناسب، تردد راحت و مسیر مناسب در رسیدن به مراکز خرید در مقایسه با دیگر هتل‌های این شهر امتیاز بیشتری از مخاطبان خود گرفته است. یکی از پر سفرترین کشورهای آسیای شرقی کوالالامپور پایتخت کشور مالزی یکی از زیباترین و پیشرفته‌ترین کشورهای آن منطقه است.

هتل دبلیو پی کوالالامپور مالزی

هتل دبلیو پی واقع در شهر کوالالامپور، پایتخت مالزی در سال 2015 ساخته شده است، این هتل 4 ستاره با نمایی مناسب و شیک از گزینه‌های اصلی برای معرفی جهت اقامت توریست‌ها می باشد، هتل 153 اتاقه دبلیو پی توانسته است با کسب امتیازات بالایی از نظر کیفیت و سطح اتاق‌ها و خدمات و... شایستگی خود را به اثبات برساند. هتل‌های کوالالامپور به دلیل قرارگیری در پایتخت مالزی دارای قیمت‌های متفاوت هستند، اما هتل دبلیو پی با وجود 4 ستاره بودن خدمات و سرویس‌هایی با قیمت بسیار به صرفه و ارزان و مطابق با نرخ روز نیز ارائه می‌دهد.

هتل دبلیو پی کوالالامپور | رزرو هتل دبلیو پی کوالالامپور 88851080-021

دسترسی هتل دبلیو پی به مناطق مختلف

این هتل 4 ستاره در منطقه پر رفت و آمد و شلوغ Jalan Tuanku Abdul Rahman قرار دارد و بسیار نزدیک به دوتا از معروف‌ترین ساختمان‌های کوالالامپور یعنی سوریا و برج‌های دوقلوی پتروناس است. شما می‌توانید تنها با حدود 25 دقیقه پیاده روی علاوه بر لذت بردن از گذر از خیابان پتالینگ که خود از یک جاذبه توریستی معروف محسوب می‌شود، به مراکز خرید و تجارتی پوترا و میدان مردکا نیز سر بزنید. یکی از نکات مثبت هتل دبلیو پی نزدیکی به فرودگاه شاه سلطان عبدالعزیز است که باعث می‌شود گردشگران با کمترین خستگی به هتل خود برسند و هم چنین تنها 45 کیلومتر دورتر از این هتل 4 ستاره فرودگاه بین المللی کوالالامپور قرار دارد.

امکانات و خدمات هتل دبلیو پی

از معیارهای مهم سنجش یک هتل خوب کیفیت خدمات و سرویس‌ها و ظاهر اتاق‌هایش می‌باشد به همین جهت مدیران هتل WP کوشیده‌اند با خدمات شایان خود رضایت تمامی مشتریان شان را جلب نمایند، تمامی اتاق‌های این هتل 4 ستاره با به‌روزترین و مدرن‌ترین وسایل ممکن مبله شده و امکانات رفاهی مانند سرویس چای، تمامی وسایل حمام، گاو صندوق، تلویزیون، اینترنت و قهوه ساز و ... در اتاق‌ها قرار داده شده است. تمامی 153 اتاق این هتل دارای تهویه هوای مطبوع و ویو دلنوازی از شهر هستند و با توجه به تعداد تخت خواب‌ها، بزرگی اتاق هم تغییر می‌کند. از دیگر امکانات و سرویس‌ها خدماتی هتل می‌توان به بخش نگهداری چمدان، لاندری و خشکشویی، امکانات برای مهمانان ناتوان و منطقه مخصوص کشیدن سیگار و... اشاره کرد.

هتل دبلیو پی کوالالامپور | رزرو هتل دبلیو پی کوالالامپور 88851080-021

از امکانات تفریحی هتل 4 ستاره WP می‌توان به وجود یک استخر در پشت بام این هتل مدرن اشاره کرد، این ویژگی خاص باعث شده است که مهمان‌ها علاوه بر لذت شنا و تفریح، از چشم انداز وسیع و زیبای شهر کوالالامپور نیز لذت کافی را ببرند. در کنار استخر صندلی های مخصوص حمام آفتاب نیز قرار داده شده است که در هر موقع مهمان‌ها بتوانند از آفتاب گرم روز بهره کافی را ببرند. اگر نگران اضافه وزن خود در طول سفر لذتبخش خود هستید باید بگوییم که WP با داشتن یک سالن بدنسازی وسیع با تمامی امکانات ورزشی جای هرگونه نگرانی را از بین برده است. شما می‌توانید برای رفع خستگی، ساعتی از روز خود را در آرامش در کافه تریای Lemongrass با ظرفیت ۱۴۰ نفر بگذرانید، این کافه هم چنین پذیرای شما با وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ترکیبی از غذاهای مالایی، چینی و غربی می‌باشد.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط کوالالامپور، ویزای کوالالامپور و تور کوالالامپور 88851080-021