خرید و اجاره ملک در آنکارا

خرید و اجاره ملک در آنکارا

آنکارا پایتخت جمهوری ترکیه است، هر ساله میلیون ها توریست از این منطقه دیدن می کنند. با وجود پروژه های ساختمانی جدید در ترکیه خرید و اجاره ملک در آنکارا رونق زیادی پیدا کرده است. اما برای اجاره ملک در آنکارا باید از چه طریق اقدام نمود؟ خرید ملک در آنکارا با چه هزینه ای همراه است؟ خرید ملک در آنکارا بهتر است و یا اجاره آن؟ چطور می توان از شرایط اجاره ملک در آنکارا مطلع شد؟ برای پاسخ به سوالات خود با ما همراه باشید.

چه افرادی کاندید اجاره ملک در آنکارا هستند؟

به طور کلی وقتی صحبت از سفر به آنکارا می شود دو دلیل وجود دارد: دسته اول افرادی هستند که به دنبال کارهای ویزای خود رفته و دسته دوم افرادی هستند که این شهر را برای تحصیل و در نهایت برای زندگی خود انتخاب می کنند، مبرهن است که دانشجویان برای زندگی در این شهر نیاز به مسکن دارند بنابراین دانشجویان اولین کاندیدای اجاره ملک در آنکارا هستند، عموما آپارتمان هایی که در آنکارا برای اجاره وجود دارد با تعرفه های مختلف دسته بندی شده اند که هر دسته دارای ویژگی های خاصی هستند. بهترین انتخاب برای دانشجویان اجاره آپارتمان به صورت دوره ای و یا سالانه است! بله درست متوجه شدید در آنکارا می توانید آپارتمان را به صورت کوتاه مدت و یا دوره ای اجاره نمایید به این ترتیب تنها در ماه هایی که نیاز به آپارتمان دارید هزینه پرداخت می نمایید و هزینه اضافی بابت ماه های غیبت شما در نظر گرفته نمی شود.

خرید و اجاره ملک در آنکارا در کدام مناطق بیشتر است؟

به طور کلی افرادی که قصد خرید ملک در آنکارا را دارند تمایل دارند در منطقه کیزیلای و یا منطقه چانکایا آنکارا اقامت داشته باشند. اگر قصد اقامت در آنکارا را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که هتل آپارتمان های لوکس را انتخاب کنید. یک پیشنهاد ایده آل برای افرادی که قصد اجاره ملک در آنکارا را دارند انتخاب آپارتمان های مبله با وسایل است، در چنین وضعیتی دیگر نیاز به خرید وسایل نداشته و با هزینه مناسب می توانید در این شهر اقامت داشته باشید.

خرید ملک در منطقه کیزیلای کمی گران است، این منطقه پر از مرکز خرید بوده و مبادلات تجاری گسترده ای در آن صورت می گیرد، اگر می خواهید برای خرید منزل در این منطقه هزینه کمتری نمایید قسمت شرقی شهر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود زیرا می توانید بهترین آپارتمان را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.


قوانین اجاره ملک در آنکارا (لوکس ترین منطقه)

اگر به دنبال مجتمع های مسکونی بسیار لوکس هستید بهتر است به سراغ چانکایا بروید در این منطقه از جدیدترین معماری برای ساخت انواع ساختمان استفاده می شود، تمامی آپارتمان ها با امکانات کامل همراه بوده و انتخاب برای شما بسیار آسان تر است. اگر تمایل به خرید منزلی لوکس با تمام وسایل دارید مجمتع های مسکونی شمال این منطقه همچون الماس می درخشند. هزینه های تعیین شده برای هر واحد آپارتمان در این منطقه براساس وسعت آن مشخص می شود. اجاره ملک در آنکارا در منطقه چانکایا کمی دشوار است زیرا هزینه برآورد شده برای اجاره منازل بالا می باشد، اما ما به شما سوییت های کوچک را برای اجاره پیشنهاد می کنیم، با پرداخت کمترین هزینه می توانید در این سوییت ها سکونت داشته باشید. به طور کلی افرادی که به دنبال کارهای مربوط به ویزای آمریکا هستند این منطقه را برای سکونت انتخاب می کنند زیرا از لحاظ مسافتی به سفارت آمریکا نزدیک است و از هزینه حمل و نقلشان کم می شود.

چرا اجاره ملک در آنکارا کم است؟

در آنکارا وضعیت معیشتی کمی متفاوت است، این شهر دارای غذاهایی با کیفیت بالا و قیمت ارزان تر است، هزینه حمل و نقل به نسبت سایر شهرهای ترکیه بسیار کمتر است، وجود کارخانه های مختلف در این شهر سبب شده است که خرید پوشاک با کمترین هزینه همراه باشد، تعجب نکنید، درست حدس زدید آنکارا دارای مزایای بسیاری است اما اجاره ملک در آنکارا کم است، علت چیست؟

واقعیت این است که بسیاری از افراد اطلاعات دقیقی از آنکارا ندارند و تبلیغات کمتری نسبت به سایر شهرهای ترکیه داشته و این موضوع سبب کاهش جذب خارجیان شده است، علت محدود بودن اجاره ملک در آنکارا نیز همین است. در واقع اگر افراد از مزیت های ایده آل این شهر مطلع باشند قطعا اجاره ملک در آنکارا را نسبت به سایر شهرهای این کشور ترجیح می دهند.

قیمت اجاره ملک در آنکارا

خرید و اجاره ملک در آنکارا ارزان تر از تهران است! این موضوع واقعیت دارد، در واقع با توجه به ساخت و سازهای گسترده در آنکارا اینطور به نظر می رسد که خرید و اجاره ملک در آنکارا با قیمت های مناسبی همراه هستند. به طور کلی بیشترین هزینه ای که برای خرید ملک در آنکارا در نظر گرفته شده است برای پنت هاوس ها در منطقه بشیکتاش است. اگر قصد خرید و اجاره ملک در آنکارا با قیمت ارزان را دارید باید به سراغ تیم های فروش متخصص بروید و از اعتماد به افراد بی تجربه جدا خودداری نمایید، با توجه به آشنا نبودن به محیط و عدم اطلاع از تعرفه ها هرگونه اشتباه باعث می شود متضرر شوید. روش های اجاره ملک در آنکارا متفاوت است، انتخاب با شماست.