سفر به فرانکفورت

سفر به فرانکفورت

سفر به کشورهای اروپایی در سال های اخیر دارای روند رو به افزایشی بوده است. کشور آلمان یکی از کشورهای صنعتی و پیشرفته در اروپا است. سفر به فرانکفورت آلمان دارای متقاضیان زیادی است، زیرا این شهر از کشور آلمان دارای موقعیت های مناسب شغلی و همچنین شرایط خوبی برای زندگی است. برای دریافت ویزای آلمان باید مراحل مختلفی را طی کرد که در ادامه به آن می پردازیم.

شرایط اخذ ویزای فرانکفورت آلمان

کشور آلمان یکی از قدرت های صنعتی جهان است. شرایط شغلی مناسب این کشور و عدم وجود نیروی کار کافی، دلیلی شده تا افراد زیادی از سراسر جهان و ایران جهت دریافت ویزای شهر فرانکفورت اقدام نمایند. این شهر زیبا در کنار رودخانه ماین قرار دارد. برای سفر به این شهر و دریافت ویزای فرانکفورت باید مدارک زیر را به سفارت آلمان ارائه کرد:

پاسپورت دارای تاریخ انقضایی که به سه تا شش ماه بعد از سفر مربوط می شود.

کپی فرم درخواست ویزای کشور آلمان

ارائه مدارکی که گواه بازگشت شما از این سفر باشد، مانند گواهی اشتغال به تحصیل

چند قطعه عکس بدون روتوش

ترجمه شناسنامه به همراه اصل آن

ارائه مدارکی دال بر تمکن مالی متقاضیان اخذ ویزای شهر فرانکفورت نظیر پرینت حساب بانکی ۶ ماه گذشته

ارائه بلیط رفت و برگشت به آلمان

ترجمه مدارک کامل شغلی

ارائه دعوتنامه و یا واچر هتل اقامت در این کشور

[caption id="attachment_5329" align="aligncenter" width="800"]شرایط اخذ ویزای فرانکفورت آلمان شرایط اخذ ویزای فرانکفورت آلمان[/caption]

مراحل درخواست ویزای فرانکفورت

فرد متقاضی ویزای فرانکفورت آلمان باید برای ثبت درخواست خود، مراحل مشخصی را طی نماید. هر فرد باید ابتدا به سایت رسمی سفارت آلمان مراجعه نماید، سپس یک حساب کاربری اختصاصی برای خود ایجاد کند. با انتخاب نوع ویزا باید در مرحله بعد فرم درخواست را به دقت تکمیل نمود. با تکمیل این فرم و ثبت آن باید در گام بعد زمانی را برای حضور در سفارت این کشور تعیین کنید. با پرداخت آنلاین هزینه درخواست ویزای سفارت، مراحل درخواست ویزای فرانکفورت آلمان به پایان می رسد. اکنون باید تا روز تعیین شده صبر کرده و سپس برای ارائه مدارک، به سفارت آلمان مراجعه کنید.

[caption id="attachment_5330" align="aligncenter" width="800"]مراحل درخواست ویزای فرانکفورت مراحل درخواست ویزای فرانکفورت[/caption]

چه کارهایی را در سفارت باید انجام دهید

با رسیدن زمان حضور در سفارت باید در این مکان حاضر شوید و علاوه بر ارائه مدارک ذکر شده، امور مربوط به انگشت نگاری را انجام دهید. به این نکته توجه داشته باشید که برای هر فرد متقاضی از یک خانواده، تمام امور مربوط به درخواست ویزا باید به صورت مجزا صورت گیرد. افسر پرونده ویزا، اغلب در سفارت از شما سوالات زیادی خواهد پرسید که باید به دقت به تمامی آن ها پاسخ دهوید.هر ساله افراده زیادی برای سفر به فرانکفورت و گرفتن ویزا اقدام میکنند.

مدت زمان صدور ویزای فرانکفورت آلمان

برای صدور ویزای فرانکفورت آلمان، مدت زمان نسبتا زیادی باید صبر نمود. از آنجا که افراد زیادی قصد سفر به این کشور زیبا و صنعتی را دارند، سفارت این کشور از ترافیک زیاد درخواست ها خبر می دهد. در نتیجه برای اخذ این ویزا زمانی بین دو ماه الی ۷۵ روز نیاز است. این امر تنها در صورتی امکان پذیر است که مدارک به صورت کامل ارائه شده باشند و فرم درخواست آنلاین ویزا نیز به درستی تکمیل شده باشد.

[caption id="attachment_5331" align="aligncenter" width="800"]مدت زمان صدور ویزای فرانکفورت آلمان مدت زمان صدور ویزای فرانکفورت آلمان[/caption]

موارد عدم پذیرش درخواست ویزای فرانکفورت آلمان

در صورت وجود مشکلاتی که در ادامه به آن ها می پردازیم، سفارت آلمان از صدور روادید ممانعت خواهد کرد. این موارد عبارت اند از:

درخواست هایی که بیش از سه ماه قبل از سفر ارائه می شوند، مورد قبول نخواهد بود.

ارائه عکس های قدیمی و مربوط به ۱۲ ماه گذشته به صدور روادید منجر نخواهد شد.

اگر فرم درخواست آنلاین ویزا ناقص پر شده باشد و یا امضای شخص متقاضی در آن موجود نباشد، درخواست ویزای فرانکفورت برگشت خواهد خورد.

در صورت معتبر نبودن پاسپورت و یا تاریخ انقضای کمتر از ۳ ماهه آن، سفارت آلمان با درخواست ویزای شما موافقت نخواهد کرد.

[caption id="attachment_5332" align="aligncenter" width="800"]موارد عدم پذیرش درخواست ویزای فرانکفورت آلمان موارد عدم پذیرش درخواست ویزای فرانکفورت آلمان[/caption]

شرایط دریافت ویزای فرانکفورت آلمان

برخی از عوامل باعث موفقیت بیشتری در دریافت ویزای آلمان می شود. سفارت آلمان در صورت بررسی این عوامل می تواند با امتیاز بیشتری به شما ویزا دهد. این عوامل عبارت اند از:

وجود حداقل ۱۰۰ میلیون تومان در حساب کوتاه مدت که نشان دهنده تمکن مالی متقاضی است.

ویزای شنگن و یا حداقل دو ویزای معتبر می تواند امتیاز بیشتری برای متقاضی محسوب گردد.

اسناد ملکی و شغلی معتبر از عوامل دیگر در موفقیت بیشتر برای کسب ویزای آلمان است.

هر ساله افراده زیادی برای سفر به فرانکفورت و گرفتن ویزا اقدام میکنند.

[caption id="attachment_5333" align="aligncenter" width="800"]شرایط دریافت ویزای فرانکفورت آلمان شرایط دریافت ویزای فرانکفورت آلمان[/caption]

انواع ویزای فرانکفورت آلمان

هدف متقاضی از سفر به فرانکفورت می تواند اصلی ترین بخش درخواست ویزا محسوب گردد، زیرا این امر تعیین کننده نوع ویزا خواهد بود. باید توجه کرد که ویزای فرانکفورت آلمان دارای انواع مختلفی نظیر موارد زیر است:

ویزای توریستی

در این نوع ویزا هدف افراد از سفر، تفریح و بازدید از مناطق دیدنی این کشور است. اغلب متقاضیان این ویزا از طریق تورهای گردشگری، قصد بازدید از مناطق دیدنی آلمان را دارند.

ویزای کار: همان طور که قبلا گفته شد، آلمان یکی از ابر قدرت های صنعتی در جهان است که با کمبود نیروی کار مواجه است. اما این به آن معنا نیست که هر فرد قادر باشد تا ویزای کار فرانکفورت را دریافت نماید. تنها افرادی قادر به دریافت ویزای کار آلمان هستند که یا تخصص خاصی داشته باشند و یا جزء نخبگان و نیروهای خلاق در کشور خود محسوب شوند.

[caption id="attachment_5334" align="aligncenter" width="800"]انواع ویزای فرانکفورت آلمان انواع ویزای فرانکفورت آلمان[/caption]

ویزای تحصیل:

این نوع ویزا همان طور که از نامش پیداست برای افرادی صادر می شود که قصد تحصیل در کشور آلمان را دارند. ویزای تحصیلی به دو نوع ویزای دانش آموزی و ویزای دانشجویی تقسیم می شود. سن و مقطع تحصیلی افراد متقاضی برای هر یک از این دو نوع متفاوت است. افرادی که این ویزا را دریافت می کنند موظف هستند که پس از اتمام تحصیلات خود در آلمان، به کشور خود بازگردند.

ویزای خانوادگی: در این نوع ویزا، قصد متقاضی از سفر به آلمان ملاقات دوستان و اعضای خانواده است. نحوه درخواست این نوع از ویزا شباهت زیادی به درخواست ویزای توریستی دارد، با این تفاوت که صدور ویزای خانوادگی راحت تر صورت می گیرد.

ویزای تجارت: اغلب بازرگانان و تجار از این نوع ویزا برای رفت و آمد به کشورهای طرف قرار داد خود استفاده می کنند. مدت زمان ویزای تجارت محدود بوده و گاه امکان چند سفر مکرر به آلمان را برای افراد ایجاد می کند.

هر ساله افراده زیادی برای سفر به فرانکفورت و گرفتن ویزا اقدام میکنند.

پیگیری جواب درخواست ویزای فرانکفورت آلمان

تمام پیگیری های مرتبط با صدور ویزای فرانکفورت آلمان از طریق وب سایت رسمی سفارت این کشور صورت می گیرد. پاسخ به درخواست ویزای فرانکفورت به حساب کاربری اختصاصی متقاضی در وب سایت سفارت ارسال می گردد. همچنین تعیین زمان سفارت، قبول یا رد درخواست ویزا و زمان انگشت نگاری نیز از این طریق اعلام می گردد. در نتیجه نباید به شرکت هایی که قول دریافت تضمینی ویزا را می دهند اطمینان کرد، زیرا تمام مراحل اخذ و صدور ویزای فرانکفورت فقط از این طریق امکان پذیر است و هیچ فردی به جزء افسر مهاجرت، قادر به قبول و رد درخواست شما نخواهد بود.
[caption id="attachment_5335" align="aligncenter" width="800"]پیگیری جواب درخواست ویزای فرانکفورت آلمان پیگیری جواب درخواست ویزای فرانکفورت آلمان[/caption]

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت آلمان، ویزای آلمان، تور آلمان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱