رستوران های ارزان رم

رستوران های ارزان رم

رم یکی از شهر های گردشگرپذیر در دنیا می باشد که در کشور ایتالیا قرار دارد. سالانه گردشگران بسیاری به علت جاذبه های گردشگری که این شهر دارد به رم سفر می کنند. در این مقاله ابتدا به معرفی شهر رم و جاذبه های آن و سپس رستوران های ارزان رم و غذاهای آن ها اطلاعاتی را ارائه می کنیم.

آشنایی با رم

شهر رم پایتخت کشور ایتالیا و از بزرگترین شهرها در کشور ایتالیا می باشد که دارای جمعیتی در حدود دو و نیم میلیون نفر می باشد. این شهر دارای مساحتی در حدود 136,287 کیلومتر مربع می باشد.شهر رم علاوه بر داشتن جاذبه های تاریخی و فرهنگی، جاذبه های طبیعی نیز دارد که این عوامل سبب شده است تا شهر رم ایتالیا، جزو فهرست مقاصد گردشگری مشهور در خود کشور ایتالیا، اروپا و حتی در جهان باشد.

این شهر سالانه در حدود 7-10 میلیون نفر گردشگر می پذیرد که گاهی در سال های مقدس مسیحیان این تعداد دو برابر می شود.کولوسئوم(Colosseum) و موزه های واتیکان در این شهر 39 و 37 اماکن پربازدید در جهان می باشند.

[caption id="attachment_437" align="aligncenter" width="800"]آشنایی با رم آشنایی با رم[/caption]

معرفی بهترین رستوران های شهر رم

در ابتدا ما به معرفی بهترین رستوران های رم می پردازیم و سپس با آشنایی این رستوران ها، رستوران های ارزان رم را به طور مفصل معرفی خواهیم نمود.

اگر می خواهید از بهترین غذاهای این شهر متناسب با ذائقه ی خود بهره ببرید، پیشنهاد می کنیم به رستوران ها زیر سر بزنید. از بهترین رستوران های شهر رم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فلاویا ال ولاوودتو (Flavio al Velavevodetto): این رستوران در میان کشتی های تاریخی امپراطوری رم که در بخش جنوبی شهر قرار دارد، به سرو غذاهای کلاسیک فصلی رم می پردازند.
  • LA PERGOLA: این رستوران در هتل زیبا و مجلل کاوالیری قرار دارد و از بهترین و تحسین برانگیزترین رستوران های شهر رم می باشد که همواره مورد توجه گردشگران و اهالی شهر رم بوده است.
  • رستوران IMÀGO: از ویژگی های این رستوران، آشپزی ترکیبی ایتالیایی می باشد. این رستوران در هتل Hassler در طبقه ی ششم این هتل قرار دارد که همین امر باعث شده ویو و منظره مناسبی از شهر برای افراد داخل رستوران قابل دید باشد.
  •  IL PAGLIACCIO: از ویژگی های این رستوران می توان به آشپزی تلفیقیا یتالیایی، دکوراسیون مدرن اشاره نمود.
  • رستوران آروما (AROMA): این رستوران به سبک آشپزی تلفیقی مدیترانه ای می باشد. رستوران آروما در قسمت بالایی یا بام هتل Manfredi قرار دارد که چشم انداز زیبایی از کولوسئوم از این رستوران قابل رویت است.

در ادامه به معرفی چند رستوران ارزان رم که از بهترین رستوران های ارزان رم می باشند، می پردازیم.

[caption id="attachment_438" align="aligncenter" width="800"]معرفی بهترین رستوران های شهر رم معرفی بهترین رستوران های شهر رم[/caption]

دا انتزو ( Da Enzo )

این رستوران کوچک  از رستوران های ارزان رم می باشد که دارای حداکثر 12 میز می باشد و غذاهای آن به صورت آشپزی سنتی رومی طبخ می گردد. محبوبیت این رستوران به خاطر این است که در عین سادگی و ارائه ی قیمت های مناسب، توانسته است همیشه مشتریان خود را راضی نگه دارد. به عنوان مثال برای نشان دادن ارزانی خدمات این رستوران، می توان گفت موارد زیر نهایتا هزینه ای در حدود 20 یورو خواهد داشت:

  • پاستا های کلاسیک یا یکی از غذاهای منو سفارش
  • یک نوشیدنی 
  • یک دسر
[caption id="attachment_439" align="aligncenter" width="800"]دا انتزو ( Da Enzo ) دا انتزو ( Da Enzo )[/caption]

انتیکو فورنو روشولی
انتیکو فورنو روشولی از رستوران هایی است که در Campo de Fiori یکی از اماکن شلوغ و پر رفت و آمد قرار دارد. این مغازه به مشتریان خود مواد غذایی از جمله پیتزاهای مستطیلی و کیلویی که آن ها را به صورت داغ و تازه پخت می کند، انواع نان ها و سایر غذاها و سبزیجات در قسمت بوفه مغازه ارائه می کند. لازم است بدانید این مغازه معمولا در طول روز شلوغ می شود. 

[caption id="attachment_436" align="aligncenter" width="800"]انتیکو فورنو روشولی انتیکو فورنو روشولی[/caption]

لامبورگریا دی ایتالی(L"hamburgheria Di Eataly)

از بهترین رستوران های ارزان رم می توان به لامبورگریا دی ایتالی اشاره نمود که در Via Veneto، یکی از محله های زیبای رم قرار دارد. از جمله غذاهایی که در منوی این رستوران است می توانید بیابید عبارتند از:

  •  6 نوع برگر مختلف
  • نوشیدنی ها متنوع
  • گوشت گوساله تازه
  • سالاد بار 
  • کباب

از ویژگی های این رستوران که از رستوران های ارزان رم است، استفاده از مواد اولیه ی محلی  و ارگانیک و کاملا طبیعی می باشد.

[caption id="attachment_440" align="aligncenter" width="800"]لامبورگریا دی ایتالی(L&quothamburgheria Di Eataly) لامبورگریا دی ایتالی(L"hamburgheria Di Eataly)[/caption]

پاناتونی (Panattoni)

پاناتونی از رستوران های ارزان رم است که در قسمت فروش پیتزا فعالیت می کند. این رستوران در شهر رم با ارائه ی پیتزاهای خمیری و ترد رومی توانسته است علاوه بر مردم محلی توجه گردشگران را نیز به خود جلب کند. البته باید گفت پیتزا های این رستوران از ارزان ترین پیتزا های رم نیست اما با ارائه ی کیفیت مناسب با هزینه ای که می کنید توانسته است جزو رستوران های ارزان رم انتخاب شود. در کنار پیتزا این رستوران نوشیدنی های محبوبی را نیز می فروشد.

[caption id="attachment_441" align="aligncenter" width="800"]پاناتونی (Panattoni) پاناتونی (Panattoni)[/caption]

ایل سوپلی (Il Supplì)

ایل سوپلی یکی از رستوران های ارزان رم است که کوفته های سرخ شده و خوشمزه سوپلی، انواع پاستا ها از جمله نوکی همراه با سس گوجه و پیتزای های سنتی ایل سوپلی را در رستوران ارزان و کوچک اما محبوب خود ارائه می کند.

[caption id="attachment_442" align="aligncenter" width="800"]ایل سوپلی (Il Supplì) ایل سوپلی (Il Supplì)[/caption]

کول د سک (cul de sac)

کول د سک در واقع یک کافه رستوران می باشد که یکی از قدیمی ترین اماکن رم است و موقعیت آن نسبت به میدان ناوونا (Navona) بسیار نزدیک می باشد.

در این رستوران می توانید انواع مواد غذایی از جمله گوشت سرد، پنیر های متنوع، غذاهای سبک، سالاد و انواع سوپ های خوشمزه را بیابید.

این کافه رستوران امکان رزرو شدن ندارد و بسیار سریع شلوغ می شود به همین دلیل ممکن است شما در صف های طولانی منتظر بمانید.

فابیو (FA-BIO)

این یکی از رستوران های ارزان رم است که غذا های آن ارگانیک می باشد. اگر از طریق گوگل مپ fabio organic را جستجو کنید، می توانید محل این رستوران را بیابید که با خواندن قسمت نظرات متوجه ی محبوبیت این رستوران خواهید شد. همانطور که گفتیم این رستوران غذاهای ارگانیک و طبیعی همچون ساندویچ و سالاد های سالم، میوه و سایر مواد ارگانیک را ارائه می کند. رفتار مناسب کارکنان همراه با راهنمایی شما به زبان انگلیسی و نزدیکی این رستوران به شهر واتیکان از دیگر مزایای این رستوران که از رستوران های ارزان رم به شمار می رود می باشند.

[caption id="attachment_443" align="aligncenter" width="800"]فابیو (FA-BIO) فابیو (FA-BIO)[/caption]

پیتزا فروشی ایل پینسره (Il Pinsere)

ایل پینسره در واقع یک پیتزا فروشی تقریبا کوچکی است. این مغازه پیتزاهایی با مواد بکار رفته مختلفی را می پزد که از جمله این مواد اولیه می توان به مواردی چون  گوجه خشک، موزارلای بوفالو، پانچتا، سوسیس و سبزیجات کبابی و گل کدو اشاره کرد.

البته به دلیل اینکه این مغازه به صورت یک فست فودی عمل می کند اما از نوع سالم آن، برای مشتریان خود تنها  چند نیمکت در بیرون محوطه قرار داده است. اغلب مشتریان این مغازه را مردم محلی و کارمندان که در آن محوطه مشغول به کار هستند تشکیل می دهند.

[caption id="attachment_445" align="aligncenter" width="800"]پیتزا فروشی ایل پینسره (Il Pinsere پیتزا فروشی ایل پینسره (Il Pinsere[/caption]

دیگر رستوران های ارزان رم

اگر بخواهیم به طور خلاصه از دیگر رستوران های ارزان رم فقط نام ببریم می توان گفت:

  •  فلاویو ال ولاوودتو  (Flavio Al Velavevodetto)
  • دا رمو (Da Remo)
  • کول د سک (Cul de Sac)
  • جولیتا (Giulietta)
  • THE FISH MARKET
  • آنتیکو فرن رسسیول (ANTICO FORNO ROSCIOLI)
  • فرین ل پیتزا  (FARINE LA PIZZA)
[caption id="attachment_449" align="alignnone" width="800"]دیگر رستوران های ارزان رم دیگر رستوران های ارزان رم[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای ایتالیا ، وقت سفارت ایتالیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱