درباره سوئیس

درباره سوئیس

آنچه درباره سوئیس میتوان گفت این است که این کشور یکی از زیباترین و بی نظیرترین کشورهای قاره اروپا و جهان می باشد که با دارا بودن جاذبه های گردشگری و اقتصاد عالی و هم چنین ارائه تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان غیر بومی توانسته است به یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای جهان تبدیل شود سالانه افراد بی شماری از سراسر نقاط جهان به سوئیس سفر می کنند شما نیز می توانید با قرار دادن سوئیس در اولویت های خود از نزدیک این کشور بی نظیر و زیبا را مشاهده نمایید.

سوئیس

سوئیس یکی از زیباترین و گردشگر پذیرترین کشورهای اروپایی و جهان می باشد و از جاذبه های تاریخی و دیدنی بی شماری برخوردار است. آنچه در باره سوئیس میتوان گفت این است که این کشوراز افراد بی شماری خواهان سفر و بازدید از زیبایی های این کشور هستندکه با استفاده از تور سوئیس به این سفر میکنند. کشور سوئیس یکی از کم جمعیت ترین کشورهای جهان می باشد و حدود ۵/۷ نفر جمعیت دارد و به چهار زبان رسمی آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانش تکلم می کنند. پایتخت کشور سوئیس شهر زیبای برن می باشد و می توان گفت از جمله پرترددترین و شلوغ ترین پایتخت های اروپایی به شمار می آید. این کشور با کشورهایی همچون آلمان، اتریش، ایتالیا و فرانسه همسایه و هم مرز می باشد. در سال های اخیر تعداد مهاجرین به کشور سوئیس بسیار افزایش یافته است و هرکدام به دلایل خاص خود این کشور را در اولویت انتخاب های خود قرار می دهند که فعالیت های تجاری، کاری و تحصیلی و نمایشگاهی از جمله دلایلی می باشند که افراد بسیاری را از سراسر نقاط جهان به سوی خود جذب می کند. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که قصد سفر به سوئیس را در سر می پرورانید ابتدا بایستی اطلاعات دقیق و کاملی درباره سوئیس به دست آورید که در ادامه مطالب سعی بر آن شده است که برای شما خوانندگان عزیز اطلاعات مفیدی را ارائه دهیم با ما همراه باشید.

[caption id="attachment_6363" align="aligncenter" width="800"]سوئیس سوئیس[/caption]

آب و هوای سوئیس

از مهم ترین اطلاعاتی که درباره سوئیس می توان ارائه داد آب و هوای این کشور می باشد که بی شک برای تمامی مسافران در رده اول از اطلاعات درباره سوئیس به شمار می آید. کشور سوئیس از شرایط اقلیمی بسیار مناسب و ایده الی برخوردار می باشد و شما می توانید هر چهار فصل را در این کشور مشاهده نمایید شرایط اقلیمی مناسب کشور سوئیس از جمله عواملی می باشد که بسیاری از افراد را به سوی خود جذب می کند چرا که مسافران و توریست ها از جهت تغییرات شدید آب و هوایی نگرانی نخواهند داشت. به طور کلی می توان گفت سوئیس در تمامی فصول سال برای مسافرت کردن گزینه مناسبی برای شما خواهد بود و شما می توانید با خیالی راحت از زیبایی ها و جاذبه های بی نظیر این کشور دیدن نمایید.آنچه در باره سوئیس میتوان گفت این است که این کشوراز افراد بی شماری خواهان سفر و بازدید از زیبایی های این کشور هستندکه با استفاده از تور سوئیس به این سفر میکنند

[caption id="attachment_6364" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای سوئیس آب و هوای سوئیس[/caption]

ویزای سوئیس

برای سفر به کشور سوئیس از اولین اقداماتی که می توان به آن اشاره کرد اخذ و دریافت ویزای مربوطه سوئیس می باشد که افراد و مسافران بایستی اقدام به دریافت آن کنند. با توجه به این امر که کشور سوئیس یکی از گردشگرپذیرترین کشورهای اروپایی می باشد افراد بیشماری تقاضای دریافت ویزای سوئیس می کنند به همین دلیل اگر شما نیز قصد سفر به کشور سوئیس را در نظر دارید بایستی چند هفته و چند ماه قبل از زمان سفرتان اقدام به اخذ ویزا نمایید. برای انجام این عمل ابتدا بایستی وقت سفارت بگیرید و سپس مدارک الزامی جهت دریافت ویزای سوئیس تان را تهیه و آماده و در روزی که به سفارت خانه مراجعه خواهید کرد تمامی مدارک مهیا شده را به مسئولین سفارت خانه سوئیس تحویل بدهید. توجه داشته باشید که هیچ گونه مشکل و مدرک جعلی در میان مدارکتان وجود نداشته باشید که در این صورت علاوه بر رد شدن صدور ویزای سوئیس تان به صورت جدی با شما برخورد خواهند کرد.آنچه در باره سوئیس میتوان گفت این است که این کشوراز افراد بی شماری خواهان سفر و بازدید از زیبایی های این کشور هستندکه با استفاده از تور سوئیس به این سفر میکنند

[caption id="attachment_6365" align="aligncenter" width="800"]ویزای سوئیس ویزای سوئیس[/caption]

جاذبه های گردشگری سوئیس

همان طور که در بخش اول درباره سوئیس اشاره کردیم کشور سوئیس دارای جاذبه های دیدنی و تاریخی بی شماری می باشد و شما می توانید با سفر به این کشور از تمامی جاذبه های تاریخی و دیدنی آن بازدید کنید. از جاذبه های تاریخی کشور سوئیس می توان به کلیسای فریمونستر اشاره کرد این کلیسا در شهر زوریخ واقع می باشد که از جمله معروف ترین و پر بازدید ترین کلیساهای کشور سوئیس است که مسافران با استفاده از تور سوئیس به این کشور سفر میکنند. هم چنین این کلیسا به عنوان نمادی از شهر زوریخ می باشد. قدمت کلیسای فریمونستر به قرن ۱۳ میلادی برمی گردد که این نشان دهنده ی قدیمی بودن این کلیسا می باشد. طراحی و معماری این مکان بسیار جذاب و خاص بوده و در ساخت آن از سبک رومی و گوتیک استفاده شده است. میدان مونستر هف یکی دیگر از جاذبه های دیدنی کشور سوئیس می باشد که این میدان از قدیمی ترین میدان های کشور سوئیس بوده و در زمان های قدیم از این میدان برای فروش خوک استفاده می شده است.

[caption id="attachment_6366" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های گردشگری سوئیس جاذبه های گردشگری سوئیس[/caption]

هزینه زندگی در سوئیس

با توجه به بالا بودن سطح زندگی و استانداردهای زندگی در این کشور، هزینه ی زندگی در سوئیس گران می باشد. اگر شما قصد سفر به این کشور را دارید و می خواهید سفری مقرون به صرفه ای را داشته باشید بهتر می باشد که قبل از سفرتان لیست هتل های ارزان قیمت کشور سوئیس را مورد بررسی قرار داده و با توجه به بودجه و امکانات ارائه شده در آن هتل، رزرو خود را انجام دهید. هم چنین می توانید از ارزان ترین رستوران هایی که در اطراف شهر مستقر هستند وعده های غذایی خود را میل نمایید. در این صورت می توانید از پس هزینه های سفر خود به کشور سوئیس بر بیایید.

[caption id="attachment_6367" align="aligncenter" width="800"]هزینه زندگی در سوئیس هزینه زندگی در سوئیس[/caption]

هزینه حمل و نقل در سوئیس

همان طور که اشاره شد هزینه های زندگی در این کشور بسیار بالاست و اگر شما می خواهید ارزان تر در داخل این کشور سفر کنید می توانید از کارت های الکترونیکی که مختص گردشگران هستند استفاده نمایید. هم چنین برای جا به جایی های داخل شهر می توانید از اتوبوس ها و متروها استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از تاکسی ها برای جا به جایی بسیار گران می باشد و توصیه می شود که برای رفت و آمد های خود از تاکسی استفاده نکنید.

[caption id="attachment_6368" align="aligncenter" width="800"]هزینه حمل و نقل در سوئیس هزینه حمل و نقل در سوئیس[/caption]

هزینه خورد و خوراک در سوئیس

سوئیس دارای بهترین و خوشمزه ترین غذاهای محلی می باشد که صرف آن ها برای همه افرادی که به این کشور سفر می کنند توصیه می شود. اگر دوست دارید که در یکی از بهترین رستوران های کشور سوئیس غذای لذیذی را میل کنید بایستی هزینه زیادی را در نظر بگیرید. البته شما می توانید از فست و فودی هایی که بهترین ساندویچ ها و پیتزا ها را آماده می کنند نیز استفاده کنید. هرچه فاصله رستوران ها به مرکز شهر و مراکز خرید نزدیک تر باشد قیمت غذاهای ارائه شده نیز بیشتر خواهد بود.

[caption id="attachment_6369" align="aligncenter" width="800"]هزینه خورد و خوراک در سوئیس هزینه خورد و خوراک در سوئیس[/caption]

بلیط سوئیس

شما می توانید از تمام آژانس های مسافرتی به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به تهیه و رزرو بلیط سوئیس نمایید. برای اینکه بتوانید در زمان مورد نظرتان سفرتان را انجام دهید بایستی چند هفته قبل از سفرتان بلیط مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنید. همچنین شما می توانید بلیط سوئیس رفت و برگشت خود را با هم خریداری کنید تا در هنگام برگشت نگرانی از بابت پیدا کردن بلیط نداشته باشید.

[caption id="attachment_6370" align="aligncenter" width="800"]بلیط سوئیس بلیط سوئیس[/caption]

دانستنی های مهم درباره سوئیس

نکات مهمی که بایستی در مورد کشور سوئیس بدانید می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

-احترام گذاشتن به فرهنگ و آداب و رسوم این کشور

-پیروی از قوانین و مقررات موجود در این کشور

-به همراه داشتن ویزا و مدارک شناسایی خود در هر زمان

-استفاده از نقشه ی گردشگری برای دسترسی راحت تر به هتل و جاذبه های گردشگری

-یادگیری زبان های سوئیسی که در محاوره های روزمره مورد نیاز می باشد

-مطالعه در مورد قوانین و امکانات هتلی که می خواهید در آن اقامت داشته باشید.

شما می توانید با توجه به نکات ذکر شده ی فوق، سفری راحت و خوبی را داشته باشید.

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت سوئیس، ویزای سوئیس، تور سوئیس ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱