SKYNA LISBOA

SKYNA LISBOA

لیسبون شهری زیبا و مدرن، پایتخت کشور پرتغال و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای این کشوراست. لیسبون علاوه بر جاذبه های گردشگری بسیار، یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی در اتحادیه اروپا است. به همین جهت مسافران زیادی هر ساله به این شهر سفر می کنند. هتل SKYNA LISBOA یکی از بهترین هتل های لیسبون است که بسیار نزد گردشگران محبوب است. برای آشنایی بیشتر با هتل SKYNA LISBOA با این مقاله همراه شوید.

هتل SKYNA LISBOA

هتل SKYNA LISBOA در مرکز شهر لیسبون واقع شده است و برای کسانی که می خواهند در مرکز این شهر اقامت داشته باشند، گزینه بسیار مناسبی است. این هتل یکی از هتل های زنجیره ای است که در سراسر دنیا نیز شعبی دارد.  این هتل در سال 2009 ساخته شد.دسترسی از این هتل به سایر نقاط شهر بسیار راحت و سریع می باشد. مکانی که این هتل در آن واقع شده است بسیار آرام است و برای همین اقامت در این هتل بسیار متفاوت است. یکی از ویژگی های بسیار مهم این هتل در این است که اتاق های مدرن و شیک آن، مجهز به میز و صندلی های کاری هستند که برای افرادی که به دلایل کاری به لیسبون سفر می کنند، اقامت در این هتل بسیار مناسب است. این هتل دارای 105 اتاق و 7 سوئیت است.

امکانات هتل SKYNA LISBOA

https://europetourz.net/skyna-lisboa/SKYNA LISBOA دارای امکانات لوکس بسیاری است که باعث شده این هتل به یکی از بهترین هتل های لیسبون تبدیل شود. هتل SKYNA LISBOA در لیسبون دارای امکاناتی همچون وای فای پر سرعت، میز کار در اتاق ها، اتاق کنفرانس، سالن بدنسازی، رستوران، بوفه، خشکشویی، بار و ... است. رستورانی که در پشت بام این هتل واقع شده است، فضایی عالی و بی نظیر را برای صرف غذا بوجود می آورد. این هتل علاوه بر افرادی که به دلایل کاری در این هتل اقامت می کنند، برای گذراندن یک ماه عسل خوب و پر آرامش محیطی زیبا و مناسب است تا زوج های جوان از این فضا لذت ببرند. همچنین قیمت این هتل نیز مناسب است و برای افرادی که می خواهند بهترین امکانات را با کمترین هزینه داشته باشند، بسیار گزینه مناسبی است . با اقامت در این هتل لحظات زیبایی را در خاطرات خود ثبت نمایید.