رستوران های ارزان کرت

رستوران های ارزان کرت

جزیره کرت یکی از زیباترین و پرجمعیت ترین جزیره های یونان است که هر ساله مقصد گردشگری بسیاری از مسافران است. اما بسیاری از این مسافران به دنبال یک سفر مقرون به صرفه هستند. رستوران های ارزان کرت برای غذا خوردن گزینه بسیار مناسبی هستند که کیفیت غذاهای آن ها نیز مناسب است و اصلا نباید نگران این قضیه باشید. برای آشنایی با رستوران های ارزان کرت با این مقاله همراه شوید. همه این رستوران ها در شهر هراکلین قرار دارند.

رستوران  cooking with love

یکی از ارزانترین رستوران های کرت ، رستوران cooking with love است که کیفیت غذاهای آن نیز خوب است. این رستوران در هراکلین پایتخت کرت قرار دارد و شما می توانید برای خوردن غذا به این رستوران خوب و ارزان قیمت بروید. این رستوران در نزدیکی کلیسای آجیو تیتوس قرار گرفته است. در این رستوران می توایند انواع غذاهای یونانی و مدیترانه ای را سفارش دهید. اما گوشت های رستوران cooking with love بسیار معروف است. پیشنهاد می شود که در این رستوران گوشت گاو را حتما امتحان کنید. همچنین دسرها و پنکیک های این رستوران نیز بسیار لذیذ هستند. برای عصرانه می توانید خود را به خوردن یک قهوه در این رستوران مهمان کنید . همچنین می توانید همراه غذایتان آبجو یا شراب سفارش دهید. این رستوران یک محیط گرم و دوستانه دارد.

[caption id="attachment_834" align="aligncenter" width="800"]رستوران های ارزان کرت رستوران های ارزان کرت[/caption]

رستوران  The Chickpea

یکی دیگر از رستوران های ارزان کرت که در شهر هراکلین واقع شده است، رستوران The  Chickpea است. در این رستوران انواع غذاهای یونانی و مدیترانه ای خوشمزه سرو می شود. از غذاهای معروف این رستوران، غذا و سالاد فالافل و پیتزای گوشت است. انواع قهوه و لیموناد نیز در این رستوران سرو می شود. اما آبجوهای این رستوران خیلی معروف هستند و بهتر است حتما آن را امتحان کنید. کارکنان این رستوران بسیار خوش برخورد و حرفه ای هستند . دسترسی به وسایل نقلیه در نزدیکی این رستوران بسیار راحت است. شما می توانید در این مکان یک غذای خوب با قیمت ارزان را میل کنید.

[caption id="attachment_835" align="aligncenter" width="800"]رستوران The Chickpea رستوران The Chickpea[/caption]

رستوران Hagiati

سومین رستوران از رستوران های ارزان کرت که در این مقاله می خواهیم به شما معرفی کنیم، رستوران Hagiati است. این رستوران غذاهای یونان و مدیترانه ای خوشمزه ای دارد. کباب های این رستوران معروف هستند و به شما پیشنهاد می شود که کباب ترکیبی و سالاد کبابی این رستوران را حتما امتحان کنید . این رستوران برای عاشقان کباب و کسانی که دنبال یکی از رستوران های ارزان کرت هستند، پیشنهاد می شود. برای صرف غذا می توانید در فضای داخلی یا خارجی رستوران بنشینید.  همچنین می توانید شراب قرمز را با غذایتان میل کنید و یا قهوه اسپرسو را بعد از غذا سفارش دهید. دکوراسیون رستوران بسیار آرامش بخش است.

[caption id="attachment_836" align="aligncenter" width="800"]رستوران Hagiati رستوران Hagiati[/caption]

رستوران Kirkor

اگر پس از قدم زدن در اطراف فواره شیر چشمه گرسنه شدید و به دنبال یکی از رستوران های ارزان کرت هستید، می توانید به رستوران Kirkor بروید. در این رستوران می توانید غذاهای محلی یونانی را میل کنید. قیمت مناسب و برخورد خوب کارکنان، این رستوران را محبوب نموده است. همچنین می توانید برای میان وعده از انوع شیرینی ها، کیک ها و دسرهای این رستوران استفاده کنید و از طعم آن ها لذت ببرید.

[caption id="attachment_837" align="aligncenter" width="800"]رستوران Kirkor رستوران Kirkor[/caption]

رستوران  Hovoli

رستوران Hovoli یکی دیگر از رستوران های ارزان کرت است که غذاهای لذیذی دارد.انواع غذاهای یونانی و مدیترانه ای همچون گوشت خوک، سالاد یونانی و ژیروسکوپ مرغ که از غذاهای معروف این رستوران است، در Hovoli وجود دارد. این رستوران در جایی قرار گرفته است که دسترسی به آن بسیار راحت است. در کنار غذا می توانید شراب یا آبجو سفارش دهید. فضا و طعم غذاهای این رستوران، مانند خانه است و شما احساس می کنید که غذای خانگی می خورید.

[caption id="attachment_838" align="aligncenter" width="800"]رستوران Hovoli رستوران Hovoli[/caption]

رستوران Izmir Kebap

از دیگر رستوران های ارزان کرت، رستوران Izmir Kebap  است. این رستوران غذاهای لذیذی دارد که اکثرا از گوشت مرغ تهیه می شوند. اگر شما به دنبال یکی از رستوران های ارزان کرت هستید و یکی از طرفداران گوشت مرغ هستید این رستوران را از دست ندهید.  سولاکی مرغ این رستوران خیلی معروف است که می توانید آن را امتحان کنید. در کنار غذایتان می توانید آبجو یا شراب نیز سفارش دهید.در این رستوران صبحانه نیز سرو می شود.

[caption id="attachment_839" align="aligncenter" width="800"]رستوران Izmir Kebap رستوران Izmir Kebap[/caption]

رستوران  Hacienda

اگر به دنبال یکی از رستوران های ارزان کرت هستید می توانید این رستوران را انتخاب کنید. در واقع Hacienda ، یک کافه رستوران است. در این کافه رستوران می توانید انواع ساندویچ های مرغ و بیکن را سفارش دهید.ماست های یونان این کافه رستوران هم خیلی خوشمزه است. علاوه بر آن می توانید طعم پنکیک های Hacienda  را امتحان کنید. قهوه اسپرسو و کاپوچینو های این کافه رستوران خیلی معروف هستند.

[caption id="attachment_840" align="aligncenter" width="800"]رستوران Hacienda رستوران Hacienda[/caption]

رستوران Triaina

یکی دیگر از رستوران های ارزان کرت، رستوران Triaina است که می توانید از طعم غذاهای آن لذت ببرید. پس از دیدن موزه تاریخی کرت، برای صرف یک غذای خوشمزه و ارزان قیمت،می توانید به این رستوران بروید. این رستوران برای دوستداران غذاهای دریای بسیار عالی و جذاب است. انواع غذاهای دریایی در این رستوران سرو می شود. محیط رستوران بسیار دوستانه و گرم است و برخورد کارکنان نیز بسیار حرفه ای و خوب می باشد. در کنار غذا می توانید شراب نیز بنوشید.

رستوران  Think Tank

از دیگر رستوران های ارزان کرت،رستوران Think Tank است. شاید در سفر به کرات هوس خوردن یک ساندویچ و برگر خوشمزه را کرده باشید. شما می توانید بهترین برگرها و ساندویچ ها را در رستوران Think Tank با قیمتی مناسب تهیه نمایید. همبرگرها و ساندویچ مرغ عین رستوران بسیار خوشمزه است و پیشنهاد میشود در مراجعه به این رستوران، حتما از این دو غذا امتحان نمایید. تنوع شراب هایی که می توانید در کنار غذایتان سفارش دهید، در این رستوران بسیار زیاد است.  همچنین می توانید قهوه و کاپوچینو خوشمزه ای را پس از گذراندن یک روز خسته کننده در این رستوران میل نمایید. اکثر کارکنان این رستوران مذهبی هستند. همچنین فضای این رستوران برای مشتریان تداعی کننده محیط خانه است و بسیار در آن راحت هستند.

[caption id="attachment_842" align="aligncenter" width="800"]رستوران Think Tank رستوران Think Tank[/caption]

رستوران  chalvaro

از دیگر رستوران های ارزان کرت که فضایی زیبا نیز دارد،رستوران chalvaro است.  این رستوران غذاهای لذیذی همچون هشت پا کبابی، مرغ خوشمزه و سالادهای متنوعی دارد. شما می توانید در این رستوران از طعم متفاوت غذاها لذت کامل را ببرید. می توانید پس از یک روز طولانی و خسته کننده از خوردن قهوه در این رستوران لذت ببرید. فضای این رستوران بسیار جذاب می باشد.

[caption id="attachment_843" align="aligncenter" width="800"]رستوران chalvaro رستوران chalvaro[/caption]

رستوران Peskesi

یکی دیگر از ارزان ترین رستوران های کرت، رستوران Peskesi می باشد که کیفیت غذای خوبی نیز دارد. غذاهای یونانی لذیذی را می توانید با قیمت مناسب در این رستوران میل نمایید. غذاهای محلی یونانی و خوک دودی، سالاد چغندر و بره سرخ شده از غذاهای محبوب و خوشمزه این رستوران است. البته در کنار آن ها می توانید خوشمزه ترین ماست های یونانی و شراب های خوشمزه را سفارش داده و میل نمایید. برای دسر می توایند کیک پنیر را در این رستوران سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید. پس از صرف غذا و یا گذراندن یک روز کاری سخت می توانید لیموناد یا چای سبز را سفارش دهید و خستگی کار را از تن به در کنید. دکوراسیون این رستوران خیلی زیبا و دوستانه است و می توانید از دیدن فضای این رستوران لذت ببرید.

[caption id="attachment_844" align="aligncenter" width="800"]رستوران Peskesi رستوران Peskesi[/caption]

رستوران امالیا

آخرین رستورانی که در این مقاله قصد داریم به شما معرفی کنیم، رستوران امالیا است که از ارزان ترین رستوران های جزیره کرت است. این رستوران در واقع یک آشپزخانه است که می توانید یک غذای سالم با قیمت مناسب را در اینجا سفارش دهید. املت های این رستوران و چیپس ترتلیلا  و مرغ های پخته شده آن، بسیار معروف و محبوب است. علاوه بر غذاهای ارزان و باکیفیت، می توانید دسرهای خوشمزه ای همچون کرم کارامل و پارافین را سفارش دهید و از خوردن آنها لذت ببرید.شراب های این رستوران نیز بسیار خوشمزه است و پیشنهاد می شود در کنار غذایتان حتما طعم آن را امتحان کنید. در کنار طعم غذا دکوراسیون زیبا و آرامش بخش این رستوران به محبوبیت آن می افزاید. برای میل غذا می توانید از فضای داخلی یا خارجی رستوران استفاده کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱