PORTA FIRA

PORTA FIRA

شهر زیبا و تاریخی بارسلونا، دومین شهر پرجمعیت از کشور اسپانیا است. شهر بارسلونا به دلیل جاذبه های گردشگری و تیم محبوب فوتبال این شهر، همیشه مملو از توریست و بازدیدکننده است. هتل PORTA FIRA  یکی از هتل های زیبا و لوکس شهر بارسلونا است که مسافران بسیاری به دلیل امکانات بی نظیر آن، برای اقامت خود این هتل را انتخاب می کنند. برای آشنایی با هتل PORTA FIRA   با این مقاله همراه شوید.

هتل PORTA FIRA

هتل سوئیت PORTA FIRA، یکی از هتل های چهار ستاره شهر زیبای بارسلونا است. فاصله این هتل تا فرودگاه حدود 15 دقیقه است. اتاق های هتل همگی مجهز به امکاناتی همچون دوش، تلویزیون، سیستم تهویه مناسب و بار کوچک است که مسافران در طول اقامت خود به هیچ چیز دیگری احتیاج نخواهند داشت. این هتل مدرن و زیبا در کنار دریای پانامرا واقع شده است که با اقامت در این هتل می توانید مناظر زیبای دریای پانامرا و کوه های آتشفشان را تماشا کنید و لذت ببرید. از این هتل می توانید به راحتی و با قایق به جزیره Nea Kameni  بروید و در آن پیاده روی کنید. همچنین منظره زیبای طلوع و غروب خورشید را می توانید در تراس اتاق خود تماشا کنید. موقعیت مکانی این هتل به مراکز تجاری و فروشگاهی بسیار نزدیک است.

[caption id="attachment_13296" align="aligncenter" width="800"]PORTA FIRA PORTA FIRA[/caption]

امکانات هتل PORTA FIRA

کارکنان این هتل بسیار خوش رو و خوش برخورد هستند و مسافران را به صورت 24 ساعته پذیرش می نمایند. اینترنت پرسرعت، اتاق های مجهز و شیک، سالن بدنسازی، سونا، سالن ماساژ،کتابخانه، خشکشویی، اتاق نگهداری از کودک، اتاق سیگار، صندوق امانات،خشکشویی و فروشگاه خرید از دیگر امکانات این هتل لوکس است.

این هتل دارای اتاق های متنوعی است که شما می توانید بر اساس امکاناتی که هر یک از آنها دارند و با توجه به هزینه، یکی را برای اقامت خود انتخاب نمایید. این هتل دارای قیمت بسیار مناسبی است و در نظرسنجی که از مسافران این هتل انجام شده است، این هتل بالاترین امتیاز را میان هتل های بارسلونا کسب نموده است و در لیست بهترین هتل های بارسلونا جای گرفته است. بنابراین اگر به دنبال یک هتل لوکس با قیمت مناسب هستید، این هتل را از دست ندهید.