سفر به هامبورگ

سفر به هامبورگ

سفر به اروپا، به خصوص سفر به هامبورگ آلمان که کشور پیشرفته ای است، دارای طرفداران زیادی می باشد. درخواست ویزای هامبورگ آلمان در بین ایرانیان بسیار رواج دارد. این شهر زیبا در آلمان، علاوه بر جاذبه های گردشگری فراوان، جزو یکی از پیشرفته ترین شهرهای اروپایی به شمار می رود.  صنعت در هامبورگ در سال های گذشته پیشرفت زیادی کرده است و افراد زیادی در این شهر مشغول به کار هستند.

چگونگی درخواست ویزای هامبورگ:

در اولین گام برای درخواست ویزا و سفر به هامبورگ آلمان باید به وب سایت رسمی سفارت آلمان مراجعه کنید. سپس یک حساب اختصاصی برای هر یک از متقاضیان ویزا ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که اگر قصد سفر به هامبورگ آلمان را به صورت خانوادگی دارید، باید برای هر فرد از خانواده این مراحل را به صورت مجزا طی کنید. پس از ایجاد حساب کاربری، نوع ویزای خود را مشخص کنید. سپس به تکمیل فرم آنلاین درخواست ویزای هامبورگ بپردازید. این امر باید به زبان آلمانی و یا انگلیسی صورت گیرد.

در تکمیل فرم خود دقت زیادی کنید. پس از پایان این مرحله، زمانی را برای حضور در سفارت آلمان تعیین کنید تا در آن روز در سفارت حاضر شده و مدارک مربوط به اخذ ویزای هامبورگ آلمان را تحویل دهید. با پرداخت هزینه این درخواست به صورت آنلاین، مراحل درخواست ویزا پایان می یابد. اکنون باید تا روز تعیین صبر کرده و سپس به سفارت مراجعه کنید تا علاوه بر ارائه مدارک برای ویزای شهر هامبورگ، امور مربوط به انگشت نگاری را نیز انجام دهید.

[caption id="attachment_5265" align="aligncenter" width="800"]چگونگی درخواست ویزای هامبورگ: چگونگی درخواست ویزای هامبورگ:[/caption]

مدارک مورد نیاز برای اخذ انواع ویزای هامبورگ:

هر یک از متقاضیان باید مدارک مربوط به خود را در روز تعیین شده به سفارت آلمان تحویل بدهند. هر گونه نقص در این مدارک می تواند به رد درخواست ویزا و عدم سفر به هامبورگ آلمان منجر شود. در نتیجه تمام مدارک زیر را به سفارت ارائه دهید:

کپی فرم آنلاین درخواست ویزای هامبورگ آلمان

پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار + پاسپورت های قدیمی

پرینت گردش مالی حساب بانکی در ۶ ماه گذشته

شناسنامه به همراه ترجمه آن

دو قطعه عکس تمام رخ که کمتر از چند ماه پیش گرفته شده باشد

ارائه دعوت نامه و یا واچر هتل محل اقامت در سفر به هامبورگ آلمان

بلیط رزرو شده رفت و برگشت برای سفر به هامبورگ آلمان

[caption id="attachment_5266" align="aligncenter" width="800"]مدارک مورد نیاز برای اخذ انواع ویزای هامبورگ: مدارک مورد نیاز برای اخذ انواع ویزای هامبورگ:[/caption]

شرکت هایی در ایران وجود دارند که کار اداری اخذ ویزا و سفر به هامبورگ آلمان را به صورت اختصاصی انجام می دهند. افرادی که شاغل هستند و زمان کافی برای انجام امور اداری مرتبط با اخذ ویزا و سفر به هامبورگ آلمان ندارند، می توانند مسئولیت انجام این امور را به این شرکت ها محول کنند تا در کم ترین زمان و با مناسب ترین هزینه موفق به دریافت ویزای هامبورگ آلمان شوند.

دیدنی های هامبورگ:

سرزمین عجایب مینیاتوری یکی از دیدنی های جالب شهر هامبورگ آلمان است. در سفر به هامبورگ می توان از کلیسای سنت میشل و موزه هنر و صنایع دستی این شهر دیدن نمود. دریاچه مصنوعی هامبورگ یکی از دیدنی های جالب این شهر است که بازدید از آن خالی از لطف نیست. آب و هوای هامبورگ در اغلب اوقات مرطوب است. سفر به این شهر می تواند در فصول بهار و تابستان لذت بخش تر باشد. موزه شکلات و باغ گیاه شناسی اماکن خوبی برای یک پیاده روی عصرانه دلچسب است.

اطلاعات ضروری در سفر به هامبورگ:

ساعت رسمی آلمان به تناسب ساعت رسمی کشور جمهوری اسلامی ایران دارای ۲ و نیم ساعت تاخیر است. واحد پول کشور آلمان و به تبع هامبورگ یورو بوده، در نتیجه در سفر به این کشور باید از پول رسمی این کشور استفاده نمایید. مردم هامبورگ به زبان آلمانی صحبت می کنند. هنگام درخواست ویزا برای سفر به هامبورگ باید به یکی از زبان های آلمانی و یا انگلیسی مسلط باشید. کد تلفن این کشور ۴۹+ می باشد.

[caption id="attachment_5267" align="aligncenter" width="800"]اطلاعات ضروری در سفر به هامبورگ: اطلاعات ضروری در سفر به هامبورگ:[/caption]

برای تماس با پلیس آلمان باید مانند ایران با شماره ۱۱۰ تماس بگیرید. شماره تماس آتش نشانی در آلمان ۱۱۲ می باشد. فرودگاه هامبورگ یکی از فرودگاه های بین المللی آلمان به شمار می رود که هر ساله پذیرای هزاران مسافر و گردشگر خارجی است. ماه های مه و اکتبر یکی از شلوغ ترین ایام سال در این فرودگاه است، زیرا این بازه زمانی بیشترین گردشگر را به آلمان فرا می خواند. میانگین دمای سالانه شهر هامبورگ در حدود ۸ و نیم درجه سانتی گراد است و هر ساله به طور میانگین حدود ۷۳۸ میلی متر باران در این شهر می بارد. خدمات اشتراک خودرو در این کشور می تواند به صرفه جویی در هزینه ها کمک نماید.

دانستنی هایی از هامبورگ آلمان

شهر هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان و سومین بندر بزرگ اروپایی به شمار می رود. این شهر در جنوب شبه جزیره اوتلاند قرار دارد. این شهر در سال ۱۹۱۲ مجهز به سیستم قطار شهری شد که به وسیله آن می توان به اکثر نقاط شهری سفر کرد. بر اساس آمار رسمی در حدود ۱۹۳۴۰۰ نفر در این شهر مشغول به کار هستند. در این شهر پیشرفته علاوه بر مدارس عادی و دولتی، مدارسی نیز برای معلولین ذهنی و جسمی وجود دارد. بیش از ۵۰ درصد از خدمات چاپ کشور آلمان در این شهر انجام می گیرد. با توجه به این اطلاعات می توان گفت که سفر به هامبورگ می تواند یک سفر هیجان انگیز باشد.

[caption id="attachment_5268" align="aligncenter" width="800"]دانستنی هایی از هامبورگ آلمان دانستنی هایی از هامبورگ آلمان[/caption]

هزینه های اقامتی در سفر به هامبورگ

کشور آلمان به تناسب سایر کشورهای اروپایی ارزان تر است. هزینه اقامت در این کشور به تناسب کیفیت مکان اقامت بین ۱۰ تا ۵۰ یورو است. باید به این نکته توجه داشته باشید که زدن کمپ در محیط های عمومی هامبورگ غیر قانونی است. برای این امر شما باید از کمپ های دولتی با هزینه بین ۵ تا ۲۰ یورو استفاده کنید.

[caption id="attachment_5269" align="aligncenter" width="800"]هزینه های اقامتی در سفر به هامبورگ هزینه های اقامتی در سفر به هامبورگ[/caption]

سیستم حمل و نقل در هامبورگ

در شهر هامبورگ می توان از دوچرخه هایی که برای استفاده عموم مردم قرار داده شده اند استفاده کنید. همین طور می توان از مترو برای جابجایی و مسافرت های بین شهری استفاده کرد. اتوبوس ها گزینه دیگری برای حمل و نقل درون شهری به شمار می روند.

[caption id="attachment_5270" align="aligncenter" width="800"]سیستم حمل و نقل در هامبورگ سیستم حمل و نقل در هامبورگ[/caption]

هزینه دریافت ویزای هامبورگ آلمان

همان طور که قبلا گفته شد، پس از تکمیل فرم آنلاین درخواست ویزا باید مبلغی را به صورت آنلاین پرداخت نمود. از آنجا که شهر هامبورگ یکی از دیدنی ترین شهرهای آلمان است، سفر به آن و بازدید از مراکز دیدنی آن هزینه هایی را در پی خواهد داشت. اگر همراه یک تور گردشگری به این کشور سفر کنید، قطعا از میزان این هزینه ها کاسته خواهد شد. اما باید به این نکته توجه کرد که در ازای درخواست ویزا برای کودکان زیر یک سال، سفارت آلمان هیچ هزینه ای را دریافت نخواهد کرد. هزینه صدور ویزا همچنین برای افراد در سنین مختلف، متفاوت و متغیر است.

آدرس سفارت آلمان در ایران به این شرح است:

تهران، خیابان فردوسی، پلاک  324

[caption id="attachment_5271" align="aligncenter" width="800"]هزینه دریافت ویزای هامبورگ آلمان هزینه دریافت ویزای هامبورگ آلمان[/caption]

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت آلمان، ویزای آلمان، تور آلمان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱