GRAND DREAM FRANKFURT CITY

GRAND DREAM FRANKFURT CITY

فرانکفورت یکی از بزرگترین و مهمترین شهرهای کشور آلمان است. به همین منظور گردشگران و تجار بسیاری هر ساله به این شهر می روند. هتل GRAND DREAM FRANKFURT CITY یکی از بهترین هتل های شهر فرانکفورت است که به دلیل امکانات رفاهی که برای مسافران فراهم می آورد، جزو محبوب ترین هتل های فرانکفورت محسوب می شود. برای آشنایی با هتل GRAND DREAM FRANKFURT CITY ، با این مقاله همراه شوید.

هتل GRAND DREAM FRANKFURT CITY

هتل GRAND DREAM FRANKFURT CITY، یکی از هتل های چهار ستاره فرانکفورت است که در مرکز شهر واقع شده است. این هتل که به هتل رویایی فرانکفورت نیز مشهور است در سال 2008 افتتاح گردید. موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که به راحتی می توان به مترو، قطار،اتوبوس و سایر وسایل نقلیه عمومی دسترسی پیدا کرد. بسیاری از مراکز تجاری و فروشگاه های معروف شهر فرانکفورت در نزدیکی این هتل قرار دارند و با حدود 5 تا 10 دقیقه پیاده روی می توان به این مراکز دسترسی پیدا کرد. همچنین علاوه بر موقعیت بسیار عالی این هتل، اتاق های مجهز و مدرن و سایر امکانات رفاهی که در این هتل وجود دارد، همگی باعث محبوبیت این هتل شده است.

[caption id="attachment_13231" align="aligncenter" width="800"]هتل GRAND DREAM FRANKFURT CITY هتل GRAND DREAM FRANKFURT CITY[/caption]

امکانات هتل GRAND DREAM FRANKFURT CITY

این هتل رویایی و زیبا دارای 71 اتاق است که همگی دارای بهترین و مجهزترین امکانات هستند. پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته انجام می شود و تحویل اتاق هر روزه ساعت 12 ظهر است. این هتل مجهز به اتاق کنفرانس و اتاق هایی برای جلسات کاری است. بنابراین اگر شما قصد سفر کاری به شهر فرانکفورت را دارید می توانید در این هتل جلسات کاری خود را به بهترین شکل ممکن برگزار نمایید.

رستوران های این هتل بهترین غذاها را سرو می کنند. آبگرم و سالن اسپا، اتاق سیگار، اتاق هایی برای ماه عسل زوج های جوان، سوئیت های خانوادگی، اینترنت پر سرعت از دیگر امکانات این هتل رویایی است. همچنین برای افرادی که شب ها را به شب زنده داری می پردازند، بار این هتل بسیار مناسب است و می توانید در آنجا لذت ببرید. این هتل در بین گردشگران و مسافران با توجه به سرویس عالی که به مسافران خود عرضه می نماید، همیشه بالاترین نظرات مثبت را در میان سایر هتل های فرانکفورت داشته است و به عنوان یکی از بهترین هتل های فرانکفورت شناخته شده است.