هتل های کرت

هتل های کرت

هتل های مختلفی در جزیره کرت ساخته شده اند که مسافران تور کرت می توانند با اقامت در این هتل ها لحظات خاطره انگیزی را تجربه کنند. هتل های کرت دارای قیمت های متنوعی برای مسافران با بودجه های مختلف هستند.

معرفی جزیره کرت

در کشور یونان جزایر بسیاری وجود دارد. یکی از جزایر پر جمعیت در این کشور که در تمامی طول سال پر از گردشگر است، جزیره کرت می باشد، جزیره کرت به عنوان پنجمین جزیره دریای مدیترانه شناخته شده است. مرکز جزیره کرت Heraklion نام دارد. آمار جمعیت این جزیره تا سال 2011 حدود 600 هزار نفر گزارش شده است. از صنایع مهم در جزیره کرت کشاورزی و توریسم می باشد که سبب پیشرفت اقتصادی برای این جزیره شده است.

 این جزیره یکی از بهترین مقاصد برای تعطیلات در کشور یونان می باشد. شمار گردشگرانی که در سال 2015  از این جزیره بازدید کرده اند بیش از دو میلیون نفر بوده است. این جزیره بزرگ دارای کارهای مختلف و مکان های دیدنی است که افرادی که به این جزیره سفر می کنند به حدود دو هفته زمان برای بازدید از مناطق مختلف جزیره نیاز دارند. البته برای افرادی که می خواهند گشت و گذار و بازدید از کرت را با حوصله انجام دهند به حدود یک ماه زمان نیاز دارند. از جمله دیدنی های این جزیره می توان جزایر اطراف جزیره، مکان های تاریخی، کافی شاپ ها، اسب سواری، موزه ها و غارها را نام برد.

[caption id="attachment_810" align="aligncenter" width="800"]معرفی جزیره کرت معرفی جزیره کرت[/caption]

اقامتگاه های جزیره کرت

به طور کلی کشور یونان به دلیل مشکلات اقتصادی که دارد مکانی ارزان برای مسافرت محسوب می شود. در این کشور جزایر مختلفی وجود دارد، جزیره کرت به عنوان بزرگ ترین جزیره این کشور دارای هتل های ساحلی مختلفی است که اقامت خاطره انگیز را برای مسافران رقم می زند. افزایش توریسم در این جزیره سبب شده اقامتگاه ها و هتل های بسیاری در این جزیره برای اسکان مسافران و گردشگران ساخته شود. در آماری که گرفته شده از سال 1986 تا 1991 شمار هتل های ساخته شده در جزیره کرت با رشد 53درصدی همراه بوده است و در این سال ها نرخ رشد ساخت هتل در باقی کشور یونان 25 درصد بوده است. مکان های مختلفی در جزیره کرت برای اقامت مسافران وجود دارد که می توانند در زمان سفر خود به این جزیره در این اقامتگاه ها ساکن شوند.

[caption id="attachment_811" align="aligncenter" width="800"]اقامتگاه های جزیره کرت اقامتگاه های جزیره کرت[/caption]

اقامت در نواحی مختلف جزیره کرت

برای افرادی که می خواهند در هتل های لوکس اقامت کنند، افرادی که اقامت در خانه های روستایی را دوست دارند ، مهمانخانه های مختلف با امکانات گوناگون وجود دارد. در قسمت جنوبی و مرکز این جزیره خانه های ویلایی با قیمت ارزان و مناسب وجود دارد که با اقامت در این خانه ها می توان از طبیعت بکر جزیره لذت برد. برای افرادی که تمایل دارند صبح خود را با نگاه کردن به ساحل شنی شروع کنند، اقامت در هتل های شمال شهر بهترین گزینه خواهد بود. در شمال این جزیره تراکم رفت و آمد بیشتر می باشد. هتل های لوکس کرت در قسمت غربی جزیره قرار گرفته اند، قسمت غربی جزیره در حال توسعه می باشد. برای افرادی که می خواهند تعطیلات خود را در فضایی آرامش بخش سپری کنند، قسمت شرقی این جزیره بهترین انتخاب خواهد بود.

[caption id="attachment_812" align="aligncenter" width="800"]اقامت در نواحی مختلف جزیره کرت اقامت در نواحی مختلف جزیره کرت[/caption]

رزرو هتل های کرت

برای افرادی که می خواهند به جزیره کرت سفر کنند، اطلاع پیدا کردن از وضعیت هتل های کرت بسیار مهم می باشد. آیا می دانید بهترین هتل های کرت را چگونه می توان پیدا کرد؟ هزینه اقامت در هتل های کرت چقدر می باشد؟

مطابق با بودجه شما برای سفر، کدام هتل های کرت مناسب می باشند؟ در آژانس های مسافرتی شرایط سفر به جزیره کرت و هتل های این جزیره برای مسافران قرار داده شده است. با کمک سایت های اینترنتی می توان رزرو هتل های این شهر را انجام داد. رزرو اینترنتی هتل های کرت کار مسافران را بسیار ساده کرده است. شما می توانید خیلی راحت در منزل خود از طریق بازدید از سایت های مختلف که به معرفی هتل های کرت پرداختند، هتل های جزیره کرت را با قیمت هایی که برای اقامت دریافت می کنند و امکاناتی که ارائه می دهند را مشاهده کنید. شما با دیدن هتل های مختلف می توانید مناسب ترین هتل با بودجه خود را انتخاب کنید.

[caption id="attachment_813" align="aligncenter" width="800"]رزرو هتل های کرت رزرو هتل های کرت[/caption]

عوامل مهم در انتخاب بهترین هتل های کرت

برای مسافرانی که به دنبال بهترین هتل های کرت هستند، قیمت هتل و موقعیت قرارگیری آن از جمله فاکتورهای بسیار مهم به شمار می آیند. در بسیاری از هتل های کرت برای مناسبت های مختلف تخفیفات گوناگونی لحاظ می شود. قیمت هر هتل در کرت متناسب با خدماتی که ارائه می دهد و نوع امکانات آن هتل متغیر می باشد. موقعیت هتل های کرت از عوامل مهم برای انتخاب مسافران می باشد. با در نظر گرفتن هدف سفر موقعیت هتل نیز انتخاب می شود. افرادی که قصد دارند به سفر گردشی و تفریحی در جزیره کرت بپردازند، بهتر است هتل های نزدیک به مرکز شهر را برای اقامت خود انتخاب کنند. همچنین انتخاب هتل هایی که به مرکز شهر نزدیک می باشند، سبب صرفه جویی در هزینه های تردد و صرفه جویی در زمان می شود.

[caption id="attachment_814" align="aligncenter" width="800"]عوامل مهم در انتخاب بهترین هتل های کرت عوامل مهم در انتخاب بهترین هتل های کرت[/caption]

هتل ساحلی نانا

در بین هتل های کرت یک هتل ساحلی بسیار زیبا وجود دارد که محل بسیار خوبی برای گردشگران تور جزیره کرت می باشد. هتل ساحلی نانا (Nana Beach Hotel) مسافت بسیار نزدیکی با جاذبه های گردشگری این جزیره دارد. بنابراین مسافرانی که در این هتل اقامت می کنند می توانند به آسانی از مراکز دیدنی جزیره دیدن کنند. از جمله جاذبه های دیدنی که در اطراف این هتل قرار دارند، ویرانه های کاخ می توان در مالیا و کاخ کنوسوس را می توان نام برد. هتل نانا دارای امکانات مختلفی برای مسافران می باشد. محوطه تفریحی برای کودکان در این هتل ساخته شده است که دارای زمین بازی و پارک آبی می باشد. از امکانات خوبی که در این هتل برای مهمانان فراهم شده است، می توان باشگاه بدنسازی، هفت استخر، زمین والیبال، دو سالن آمفی تئاتر و آبگرم، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، را نام برد. هتل دارای اتاق هایی لوکس مجهز به اینترنت بی سیم، حمام مجهز، سیستم تهویه و گرمایشی، است. در این هتل رستورانی وجود دارد که انواع غذاهای یونانی در آن سرو می شود.

[caption id="attachment_815" align="aligncenter" width="800"]هتل ساحلی نانا هتل ساحلی نانا[/caption]

هتل ونتو

یکی از هتل های کرت که در قسمت تاریخی شهر قرار گرفته است، هتل ونتو می باشد. در این هتل شاهد تلفیق بسیار زیبایی از تاریخ و مدرنیته خواهید بود. این هتل بسیار زیبا و تاریخی از جمله عمارت های ساخته شده در قرن چهاردهم میلادی می باشد. اتاق های بسیار زیبایی که در این هتل قرار دارند، چشم هر توریستی را به خود خیره کرده اند. کلیه امکانات رفاهی که برای اقامت در یک هتل نیاز است، در هتل ونتو وجود دارد. از جمله زیبایی های این هتل می توان به دیوارهای سنگی و روشنایی های قدیمی آن اشاره کرد که سبب ایجاد جوی صمیمی برای مسافران و مهمانان هتل شده است. یکی از قسمت های بسیار خوب در این هتل، رستوران آن می باشد که مهمانان را با انواع غذاهای اصیل جزیره کرت آشنا خواهد کرد. هتل در موقعیت بسیار خوبی از شهر قرار گرفته و تنها چند دقیقه از مرکز خرید تیمون و موزه های شهر فاصله دارد. میزان قیمتی که برای اقامت روزانه در این هتل در نظر گرفته شده است، حدود 60   دلار می باشد.

[caption id="attachment_816" align="aligncenter" width="800"]هتل ونتو هتل ونتو[/caption]

 هتل پلاکیاس

از دیگر هتل های کرت که یک هتل ساحلی می باشد، هتل پلاکیاس است. این هتل در فضای ماسه ای قرار دارد. با اقامت در این هتل می توانید در تخت هایی که دارای چتر هستند و در فضای ماسه ای قرار دارند، از چشم انداز بسیار زیبای ساحل بهره برده و در فضای اختصاصی آرام بخش اوقات خود را سپری کنید. در سوئیت های این هتل امکانات مختلفی برای مسافران تدارک دیده است. از جمله این امکانات می توان آشپزخانه مجهز، سالن پذیرایی و اینترنت بی سیم هستند. در رستوران هتل خدمات ۲۴ ساعته برای پذیرایی انجام می شود. هتل دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر دارد و مسافرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی به مرکز شهر بروند. هر سوئیت هتل دارای قیمتی بیشتر از 80 دلار می باشد.

[caption id="attachment_817" align="aligncenter" width="800"] هتل پلاکیاس هتل پلاکیاس[/caption]

هتل فولیا

یکی دیگر از هتل های کرت که مهمانان هتل رضایت بسیار خوبی در مدت اقامت خود در آن دارند، هتل فولیا می باشد. این هتل آپارتمان از جمله اقامتگاه های ارزان قیمت جزیره کرت به شمار می آید. مسافرانی که به این هتل می آیند می توانند از امکانات رفاهی خوب با هزینه کم بهره ببرند.از ویژگی های مهم این هتل موقعیت قرارگیری آن می باشد. این هتل بر روی تپه ای واقع شده که چشم انداز بسیار خوبی به دریا و صحنه غروب خورشید دارد.

[caption id="attachment_818" align="aligncenter" width="800"]هتل فولیا هتل فولیا[/caption]

هتل سنسیمار کالیستو

اگر برای اقامت در جزیره کرت به دنبال هتلی لوکس می گردید، هتل سنسیمار کالیستو گزینه بسیار خوبی می باشد. این هتل پنج ستاره از هتل های معروف و ساحلی این جزیره است. در این هتل اتاق های بسیار راحتی در ساختمان هتل برای مهمانان وجود دارد. همچنین در محوطه هتل سوئیت های اختصاصی برای مهمانان هتل وجود دارد. از امکانات مهم این هتل پنج ستاره می توان استخر بزرگ و مجموعه امکانات رفاهی لوکس برای مسافران را نام برد. به سبب وجود امکانات رفاهی مختلفی که در این هتل وجود دارد، اقامت در این هتل برای مسافران بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱