سفر به کلن

سفر به کلن

شهر کلن یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین شهرهای کشور آلمان می باشد و با توجه به زیبایی ها و جاذبه های بی نظیری که دارا می باشد مقصد بسیاری از گردشگران و توریست ها واقع می شود. در سفر به کلن بایستی اطلاعاتی در زمینه هزینه های اقامت و خورد و خوراک و اخذ ویزای توریستی خود به دست آورید و جهت دریافت و اخذ ویزای خود هرچه سریع تر اقدام نمایید.

شهر کلن

آلمان یکی از زیباترین و قدرتمندترین کشورهای اروپایی می باشد. هر ساله افراد بی شماری این کشور را در سفرهای تفریحی خود قرار می دهند که می توان گفت شهر کلن یکی از پربازدید ترین و پرتردد ترین شهرهای این کشور به شمار می آید. این شهر در ایالتی به اسم نوردراین قرار دارد و رودی به نام راین از میان این شهر در حال جریان می باشد. این شهر یکی از قدیمی ترین شهرهای کشور آلمان بوده و دارای جاذبه های تفریحی و تاریخی متتعددی می باشد شما می توانید در سفر به کلن از تمامی مکان های تاریخی و قدیمی این شهر دیدن و تاریخ تمدن را از نزدیک لمس نمایید. جمعیت شهر کلن حدود 1060582 نفر بوده و مساحتی در حدود 405 کیلومتر داراست. اگر قصد سفر تفریحی در سر می پرورانید پیشنهاد می کنیم حتما سفر به کلن را در اولویت خود قرار داده و از زیبایی های این شهر بازدید کنید. بی شک سفر به کلن و اقامت در این شهر بی نظیر و زیبا خاطره و تجربه ای فوق العاده برای شما و خانواده تان خواهد بود.

شهر کلن

آب و هوای کلن

شهر کلن دارای آب و هوای اقیانوسی بوده و یکی از گرم ترین شهرهای کشور محسوب می شود. در فصل تابستان شهر بسیار گرم بوده و دمای هوا بسیار بالا می باشد؛ اما در فصول بهار و پاییز نسبت به فصل تابستان دمای هوا پایین بوده و شرایط اقلیمی مناسبی بر شهر حاکم می باشد و می توان گفن دمای هوای کلن در فصل بهار و پاییز بسیار مناسب و ایده آل می باشد. هم چنین به طور کلی می توان گفت دمای هوای شهر کلن بین 1 الی 24 درجه است و کمتر دمای پایین تر از این مقدار ذکر شده را در این شهر مشاهده می شود در فصل زمستان نیز بارش برف بسیار کم بوده و هوا ملایم و معتدل می باشد با توجه به این موضوع سفر به کلن در تمامی فصول امکان پذیر می باشد و در سفر به کلن نیاز نیست نگران اقلیم هوایی این شهر باشید.

آب و هوای کلن

بهترین زمان سفر به کلن

همان طور که اشاره کردیم دمای هوای شهر کلن در تمامی فصول سال برای سفر به شهر کلن مناسب می باشد اما اگر می خواهید بهترین زمان سفر به کلن را در اولویت زمان سفر خود قرار دهید، پیشنهاد می کنیم فصل بهار و فصل پاییز را انتخاب نمایید چرا که در این دو فصول هیچ خبری از گرمای بیش از حد و سرمای زمستان مشاهده نخواهید کرد و می توانید با خیالی راحت و بدون نگرانی از تغییرات شرایط هوایی به این شهر تاریخی سفر کنید. البته در فصل تابستان با وجود شرایط دمایی خیلی گرم افراد بی شماری را در این شهر می توان مشاهده کرد چرا که فصل تابستان فصل تعطیلات بوده و این یکی از مزیت های فصل تابستان می باشد.

بهترین زمان سفر به کلن

جاذبه های گردشگری کلن

یکی از مهم ترین عوامل سفر به شهر کلن جاذبه های تاریخی این شهر می باشد که در بخش اول نیز به این موضوع اشاره کردیم. کلیسای بزرگ سنت مارتین یکی از قدیمی ترین کلیساهای کلن و آلمان می باشد. درون این کلیسا برج عظیمی واقع بوده و یکی از مشخصه های این کلیسا به شمار می آید. در سفر به کلن حتما از این کلیسای بزرگ و تاریخی دیدن نمایید شما در بازدید از کلیسای سنت مارتین بخش های آتش گرفته که بعدا جایگزین شده اند را مشاهده خواهید کرد. موزه لودویک نیز یکی دیگر از جاذبه های این شهر می باشد. در سفر به کلن بازدید از این موزه را به هیچ وجه از دست ندهید چرا که این مکان غنی از آثار تاریخ بساری از هنرمندان و آثاری از تمدن شهر کلن می باشد.

جاذبه های گردشگری کلن

هزینه اقامت در سفر به کلن

شما می توانید در سفر به کلن در بهترین و مدرن ترین اقامت های این شهر اقامت داشته باشید البته توجه داشته باشید که اقامت در بهترین و لوکس ترین هتل های این شهر هزینه ی گرانی را نیز به دنبال خواهد داشت. اگر شما می خواهید در سفر به کلن در هزینه ها صرفه جویی نمایید پیشنهاد می کنیم در هتل هایی که با امکانات متوسط اقامت داشته باشید در این صورت هزینه بسیار کمی را نیز جهت اقامت در شهر کلن متقبل خواهید شد. برخی از افراد با تفکر این که هتل های با سطح پایین کیفیت بسیار نامناسبی را دارا هستند از رزرو هتل های با درجه های پایین امتناع می کنند که باید گفت این تفکر به کل اشتباه می باشد.

هزینه اقامت در سفر به کلن

هزینه خورد و خوراک در سفر به کلن

استفاده از سوسیس در غذاهای مردم شهر کلن بسیار رایج بوده و می توان گفت در اغلب غذاهای شهر کلن می توان سوسیس را مشاهده نمود. اگر برای شما هزینه و قیمت خورد و خوراک مهم نمی باشد، پیشنهاد می کنیم در سفر به کلن حتما در یکی از لوکس ترین رستوران های این شهر غذایی میل نمایید بی شک خوردن یک وعده غذایی در یکی از رستوران های کلن یکی از زیباترین خاطره ها در سفر به کلن برای شما به شمار خواهد آمد.

هزینه خورد و خوراک در سفر به کلن

اخذ ویزای کلن

برای سفر به کلن در ابتدا بایستی ویزای توریستی کلن خود و خانواده تان را تهیه و دریافت نمایید. دریافت ویزای کلن یکی از ملزومات سفر به کلن بوده و بدون داشتن ویزای مربوطه حق ورود به این شهر را نخواهید داشت. برای اخذ ویزای کلن بایستی ماه ها و هفته ها قبل از زمان سفر خود اقدام نمایید تا در زمان مناسب و قبل از سفرتان ویزای کلن را دریافت کنید. برای اخذ و صدور ویزای توریستی کلن بایستی مدارک مربوطه و لازم را آماده کنید و در روزی که به سفارت خانه آلمان خواهید رفت مدارک آماده شده را به مسئولین تحویل بدهید. توجه داشته باشید که هیچ گونه کم و کسری در بین مدارک لازم برای اخذ ویزای مربوطه وجود نداشته باشید.

اخذ ویزای کلن

نکات دانستنی در سفر به کلن

در سفر به کلن بایستی یک سری نکات و اطلاعات در این زمینه به دست آورید تا در طول سفرتان به مشکلی برنخورید. برای مثال می توان گفت در سفر به کلن سعی نمایید اقامتی نزدیک مرکز شهر رزرو نمایید تا دسترسی آسانی به مراکز خرید داشته باشید هم چنین در رزرو بلیط خود بلیط دو طرفه خرید کنید در این صورت خیالتان از جهت بلیط و روز برگشتتان راحت خواهد بود.

این مقاله در زمینه سفر به کلن و هزینه های سفر به این شهر برای شما دوستان عزیز طراحی و بازنویسی شده است.

آدر صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت آلمان، ویزای آلمان، تور آلمان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱