سفر به والنسیا

سفر به والنسیا

شهر رویایی والنسیا پس از مادرید و بارسلونا سومین شهر بزرگ اسپانیا می باشد که دارای جاذبه های گردشگری متعددی است. سفر به والنسیا به عنوان یکی از شگفت انگیز ترین و دیدنی ترین شهرهای اروپایی می‌ تواند بسیار خاص و حیرت انگیز باشد.

کشور اسپانیا

اسپانیا با وجود جاذبه های گردشگری متعدد در شهرهای مختلف خود، سالانه مقصد گردشگران زیادی از سراسر جهان قرار می گیرد که در این بین شهر والنسیا به عنوان یکی از زیباترین شهرهای کشور اسپانیا سالانه پذیرای گردشگران از سراسر دنیا می‌ باشد. این شهر بندری که در ساحل شرقی اسپانیا واقع شده است به دلیل اقامتگاه های ارزان قیمت و همچنین مناسب بودن هزینه خورد و خوراک نسبت به دیگر شهرهای اروپایی، می تواند مقصد مناسبی برای مسافران با بودجه محدود باشد. همچنین توجه داشته باشید که در هنگام سفر به والنسیا می‌ توانید از جاذبه ها و تفریحات فراوانی که به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار می گیرد استفاده کنید و سفر لذت بخشی را تجربه نمایید.

[caption id="attachment_5192" align="aligncenter" width="800"]سفر به والنسیا سفر به والنسیا[/caption]

سفر به والنسیا در شلوغ ترین فصل سال

یکی از مهمترین مواردی که قبل از سفر به والنسیا مورد توجه گردشگران قرار می‌ گیرد، بررسی آب و هوای این شهر می باشد زیرا اگر در مورد آب و هوای این شهر اطلاعات کافی داشته باشید می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین فصل سفر به والنسیا را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این شهر در کنار رودخانه توریا واقع شده است و آب و هوای نیمه استوایی با زمستان های معتدل و گرمای طولانی در تابستان ها دارد. با این وجود اگر دوست دارید در یکی از شلوغ ترین فصول سال به شهر والنسیا سفر کنید، می‌ توانید از ماه ژوئن تا اکتبر اقدام به سفر به والنسیا نمایید؛ زیرا این فصل شلوغ ترین فصل والنسیا است و سواحل  والنسیا در این موقع مملو از گردشگران می باشد که از روزهای آفتابی لذت می برند. لازم است اگر قصد سفر در این فصل سال به والنسیا را دارید حتما از چند ماه قبل اقدام به رزرو هتل و اقامتگاه در این شهر کنید.

[caption id="attachment_5193" align="aligncenter" width="800"]سفر به والنسیا در شلوغ ترین فصل سال سفر به والنسیا در شلوغ ترین فصل سال[/caption]

سفر به والنسیا با هزینه مناسب

همانطور که گفته شد هزینه های سفر به والنسیا نسبت به دیگر شهرهای اسپانیا بسیار مناسب تر است. اما در این بین با توجه به اینکه ماه ژوئن تا اکتبر شلوغ ترین فصول مسافرتی والنسیا به شمار می روند، معمولا هزینه ها در این فصل بالاتر است. اما اگر دوست دارید با هزینه مناسب به شهر والنسیا سفر کنید به طور حتم از ماه آوریل تا ماه مه زمان مناسبی است زیرا این فصل خلوت ترین فصل سال می باشد که دمای هوا برای گشت و گذار مناسب است و می‌ توانید از خلوت بودن والنسیا کمال استفاده را ببرید. همچنین هفته مقدس و جشن سن وینسنت نیز در این فصل سال در والنسیا برگزار می شود که جزو رویدادهای فرهنگی مهم اسپانیا به شمار می رود.

[caption id="attachment_5194" align="aligncenter" width="800"]سفر به والنسیا با هزینه مناسب سفر به والنسیا با هزینه مناسب[/caption]

هزینه اقامت در سفر به والنسیا

با توجه به اینکه والنسیا یکی از شهرهای بسیار پیشرفته جهان به شمار می‌ رود به طور حتم اقامتگاه های متعددی در این شهر وجود دارد که افراد می‌ توانند با توجه به نیاز خود در یکی از آنها اقدام به رزرو اتاق نمایند. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید در هزینه اقامت خود در هنگام سفر به والنسیا صرفه جویی کنید، می‌ توانید در هتل های ارزان این شهر و هاستل هایی که قیمت مناسبی دارند اقدام به رزرو اتاق کنید. همچنین اقامتگاه های اشتراکی در این شهر وجود دارد که اگر اقدام به اقامت در آن کنید بطور ختم هزینه بسیار مناسبی خواهد داشت. با این وجود بعضی از افراد تمایل دارند بهترین هتل های ۴ یا ۵ ستاره والنسیا را در هنگام سفر به این کشور در اختیار داشته باشند که این امر نیز با پرداخت هزینه بیشتر امکان پذیر است زیرا هتل های بسیار لوکس و بی نظیری در این شهر وجود دارد که شما را شگفت زده خواهد کرد.

[caption id="attachment_5195" align="aligncenter" width="800"]هزینه اقامت در سفر به والنسیا هزینه اقامت در سفر به والنسیا[/caption]

جاذبه های شگفت انگیز والنسیا

بازدید از جاذبه های طبیعی و گردشگری والنسیا در هنگام سفر به این شهر زیبا, بسیار مورد اهمیت قرار دارد زیرا همانطور که می‌دانید این شهر اماکن دیدنی متعددی دارد که وجود این اماکن و جاذبه ها، مهمترین دلیل رونق سفر به والنسیا هستند. در این بین توجه داشته باشید که مهمترین جاذبه های شگفت انگیز  والنسیا که حتما باید از آن دیدن کنید عبارتند از:

  • باغ وحش bioparc
  • موزه ملی آثار سرامیکی
  • ساحل مالوا روزا
  • باغ های توریا
  • کلیسای جامع والنسیا
  • آکواریوم اقیانوس والنسیا
  • بازار مرکزی والنسیا
  •  شهر علوم و هنر والنسیا
  • کلیسای سنت نیکلاس
  • بیوپارک والنسیا
  • موسسه هنر مدرن و والنسیا

دیدن جاذبه های رایگان والنسیا

همانطور که گفته شد والنسیا شهر جذاب و پر از جاذبه های دیدنی و گردشگری می باشد که در این بین تعداد زیادی از جاذبه های آن به صورت رایگان در معرض دید عموم قرار می گیرد و گردشگران می توانند بدون پرداخت حتی یک یورو از آنها دیدن کنند. ساحل لاس آرناس و ما لاروسا سواحل بسیار زیبا و به هم پیوسته در والنسیا هستند که می توانید در آن تفریحات متعددی را تجربه کنید و از آفتاب نیز در کنار این دو ساحل استفاده نمایید.

همچنین می توانید در شهر قدیمی والنسیا راهی بخش شمالی این شهر شوید و از نقاشی های خارق العاده بر روی دیوارها به طور رایگان لذت ببرید، زیرا هنرمندان محلی و بین المللی ساختمان های مخروبه منطقه را به بوم نقاشی تبدیل کرده اند و آثار بسیار زیبایی بر جا گذاشته اند. توجه داشته باشید که تعدادی از موزه های والنسیا از جمله موزه ولازکز، موزه گویا و موریو، موزه گاوبازی، موزه ماقبل تاریخ و موزه آثار ال گرکو نیز کاملا رایگان هستند و بابت بازدید از آنها هیچ گونه پولی دریافت نمی شود.

[caption id="attachment_5197" align="aligncenter" width="800"]دیدن جاذبه های رایگان والنسیا دیدن جاذبه های رایگان والنسیا[/caption]

چشیدن طعم غذاهای بی نظیر در سفر به والنسیا

یکی از مواردی که در کنار جاذبه های شهر والنسیا افراد زیادی را ترغیب به تهیه بلیط والنسیا می کند، غذاهای سنتی و بی نظیر این شهر است که شامل انواع غذاها و شیرینی های مخصوص می‌شود. در این بین ال ای پیره نوعی غذای دریایی است که از سس بسیار خوشمزه ای در کنار تکه های مار ماهی تازه به همراه سیب زمینی درست می شود که می توانید آن را در رستوران قدیمی پلس فسول امتحان کنید. پائیا دیگر غذای سنتی و خوشمزه والنسیا می باشد که جزو مهمترین خوراکی های شهر به شمار می رود و مطمئن باشید اگر یک بار طعم این غذا را بچشید از طرفداران پر و پا قرص آن خواهید شد. این غذای والنسیایی در تمامی رستوران های این شهر سرو می شود و طرفداران زیادی دارد.. بونیول و تورون نیز از دیگر خوراکی های خوشمزه والنسیا می باشد که پیشنهاد می شود حتما آن را امتحان کنید.

[caption id="attachment_5198" align="aligncenter" width="800"]چشیدن طعم غذاهای بی نظیر در سفر به والنسیا چشیدن طعم غذاهای بی نظیر در سفر به والنسیا[/caption]

خرید سوغات در سفر به والنسیا

خرید سوغاتی در هنگام سفر به والنسیا امری است جدایی ناپذیر زیرا در این شهر مراکز خرید متعددی وجود دارد که می توانید با تخفیف های فوق العاده سوغاتی های بی نظیر را خریداری کنید. در این سفر، صنایع دستی و ظروف چینی، محصولات حصیری، محصولات چرمی، روغن زیتون و پیراهن تیم فوتبال والنسیا برای دوستداران فوتبال از جمله مهمترین سوغات والنسیا به شمار می رود.

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت اسپانیا، ویزای اسپانیا، تور اسپانیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱