بهترین هتل های یونان

بهترین هتل های یونان

کشور یونان از دیرباز تاکنون با داشتن سواحل زیبا و آثار باستانی متعدد، مقصد بسیاری از گردشگران بوده است. با توجه به توریستی بودن این کشور، هتل های آن بسیار اهمیت دارند. بهترین هتل های یونان هر یک دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که باعث محبوبیت آن در بین گردشگران شده است. اگر شما هم دوست دارید به این کشور زیبا سفر کنید و از دیدن مناظر زیبا آن لذت ببرید، با این مقاله همراه شوید تا شما را با تعدادی از بهترین هتل های یونان آشنا نماییم.

هتل هرودین از بهترین هتل های یونان

این هتل زیبا یکی از بهترین هتل های یونان است که در شهر آتن واقع شده است و شما می توانید با اقامت در این هتل مناظر زیبای آکروپولیس که یکی از مناطق مرتفع در شمال شرقی آتن است، را ببینید. قیمت اتاق های این هتل متفاوت است. شما می توانید برای دیدن مناظر زیبای آکروپولیس، اتاق هایی که دارای تراس است را رزرو کنید و از دیدن این مناظر لذت ببرید. این هتل دارای رستوران های گوناگونی است که رستورانی که بر روی بام این هتل واقع شده و یک رستوران شیشه ای است، از محبوب ترین رستوران های این هتل هستند و همین امر باعث شده است که نام این هتل در میان نام بهترین هتل های یونان قرار گیرد. همچنین ورود حیوانات به این هتل مجاز است. این هتل 4 ستاره داری 90 اتاق است. از دیگر امکانات این هتل لوکس می توان به اینترنت پرسرعت، باشگاه بدنسازی، استخر، امکاناتی برای افراد دارای معلولیت، تبدیل ارز، فکس و کپی، خشکشویی، صندوق امانات، اتاق سیگار، اتاق نگهداری از کودک و ... می توان اشاره کرد. پذیرش در این هتل 24 ساعت است و کارمندان آن به زبان هایی همچون انگلیسی، روسی، یونانی، فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی مسلط هستند.

[caption id="attachment_786" align="aligncenter" width="800"]هتل هرودین از بهترین هتل های یونان هتل هرودین از بهترین هتل های یونان[/caption]

هتل پرزیدنت یکی از بهترین هتل های یونان

اگر به دنبال هتلی در مرکز شهر یونان هستید، به شما پیشنهاد می شود هتل پرزیدنت 4 ستاره را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل لوکس با بهترین امکانات رفاهی در لیست بهترین هتل های یونان قرار دارد. رستوران های بی نظیر این هتل در فضایی زیبا قرار دارند که می توانید طعم غذاهای یونانی را در آن امتحان کنید. همچنین کسانی که به شب زنده داری عادت دارند، می توانند به  این هتل زیبا بروند و از آن لذت ببرند. یکی از نقاط قوت این هتل، اسخر زیبای آن است که منظره فوق العاده ای دارد و در پنت هوس هتل واقع شده است. ورود حیوانات با پرداخت هزینه اضافه مجاز است. این هتل دارای 516 اتاق مجهز به امکانات رفاهی می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به اینترنت پر سرعت، باغ برای صرف ناهار و شام، سرو صبحانه، باشگاه بدنسازی، استخر، امکاناتی برای افراد دارای معلولیت، تبدیل ارز، فکس و کپی، خشکشویی، صندوق امانات، اتاق سیگار، اتاق نگهداری از کودک، تلوزیون هایی جهت پخش برنامه های کودکان و ... است. کارمندان این هتل به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و یونانی مسلط هستند و پذیرش نیز 24 ساعته است.

[caption id="attachment_787" align="aligncenter" width="800"]هتل پرزیدنت یکی از بهترین هتل های یونان هتل پرزیدنت یکی از بهترین هتل های یونان[/caption]

هتل آتن گیت یکی از بهترین هتل های یونان

اگر دوست دارید در سفر خود به کشور یونان در نزدیکی آثار باستانی قرار داشته باشید و به راحتی رفت و آمد کنید، می توانید در یکی از بهترین هتل های یونان هتل آتن گیت اقامت داشته باشید.  این هتل 4 ستاره، انواع خدمات رفاهی را به مسافران ارائه می کند. بر روی دیوارهای این هتل تصاویری از جاذبه های تاریخی قرار دارد که می توانید با آن ها آشنا شوید. با اقامت در این هتل می توانید منظره زیبای معبد زئوس را ببینید و لذت ببرید. برای تزیین هتل از گل های طبیعی استفاده شده که باعث ایجاد نشاط و شادی در مسافرین می شود. همچنین می توانید اتاق های تراس دار این هتل را رزرو کنید و صبجانه را با منظره ای فوق العاده بر روی تراس میل نمایید. این هتل دارای 99 اتاق است که می توانید یکی از آن ها را رزرو کنید. از دیگر امکانات این هتل می توان به اینترنت پر سرعت، اتاق بار، اتاق نگهداری از کودک، رستوران های مختلف، کپی، فکس، صندوق امانات، تبدیل ارز، کتابخانه، امکانات برای افراد معلول، خشکشویی، اتاق سیگار و ... است. همچنین با پرداخت هزینه اضافه می توانید حیوانات خود را به این هتل ببرید. کارمندان این هتل به زبان یونانی و انگلیسی مسط هستند.

[caption id="attachment_788" align="aligncenter" width="800"]هتل آتن گیت یکی از بهترین هتل های یونان هتل آتن گیت یکی از بهترین هتل های یونان[/caption]

هتل ساحلی نانا یکی از بهترین هتل های آتن

اگر به اقامت در هتل های ساحلی علاقه دارید، می توانید یکی از بهترین هتل های یونان، هتل نانا را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل در ساحل دریای کرت واقع شده است. موقعیت این هتل به گونه ای است که به راحتی می توانید به جاذبه های گردشگری کرت دسترسی داشته باشید. منظره زیبای این هتل رو به دریا است و دارای انواع امکانات رفاهی برای مسافران است. این هتل دارای زمین بازی برای کودکان و پارک آبی است. همچنین از دیگر امکانات این هتل می توان به آمفی تئاتر، زمین والیبال، آب گرم، باشگاه بدنسازی و ... نام برد.

هتل ساحلی کاساندرا بی یکی از بهترین هتل های یونان

یکی دیگر از بهترین هتل های یونان برای علاقمندان، به اقامت در هتل های ساحلی یونان، هتل کاساندرا بی است که در ساحل زیبا و شنی واسیلیاس واقع شده است. این هتل زیبا در جزیره اسکیاتوس، منظره ای فوق العاده و رو به دریا دارد. شما می توانید با اقامت در این هتل از صندلی ها و چترهایی که در ساحل واقع شده است، استفاده کنید. این هتل دارای دو استخر آب شور است و امکاناتی همچون آب گرم درمانی، ماساژ و استخر کودکان را دارد. ساحل قدیمی اسکیاس به فاصله کمی از این هتل واقع شده است و با اقامت در این هتل می توانید به راحتی به این ساحل دسترسی داشته باشید.

[caption id="attachment_790" align="aligncenter" width="800"]هتل ساحلی کاساندرا بی یکی از بهترین هتل های یونان هتل ساحلی کاساندرا بی یکی از بهترین هتل های یونان[/caption]

هتل کاتیکیز یکی از بهترین هتل های یونان

این هتل رویایی و 5 ستاره که یکی از بهترین هتل های یونان است در ساحل زیبای جزیره سانتورینی واقع شده است. این هتل زیبا داخل صخره های سفید رنگ این جزیره واقع شده است و با اقامت در این هتل می توانید از دیدن مناظر فوق العاده این جزیره لذت ببرید. همچنین می توانید با اقامت در اتاق هایی که تراس دارند از منظره دریا لذت ببرید. رستوران ها و استخرهای این هتل منحصر به فرد بر روی بالکن این هتل واقع شده اند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن ماساژ، استخر، آب گرم، تورهای گردشگری، اینترنت پرسرعت، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره کرد. کارمندان این هتل به زبان های انگلیسی، یونانی و اسپانیایی مسلط هستند.

[caption id="attachment_791" align="aligncenter" width="800"]هتل کاتیکیز یکی از بهترین هتل های یونان هتل کاتیکیز یکی از بهترین هتل های یونان[/caption]

هتل ملیا آتن یکی از بهترین هتل های یونان

یکی دیگر از بهترین هتل های یونان، هتل ملیا آتن است. این هتل زیبا و لوکس در مرکز شهر آتن واقع شده است و با دارا بودن امکانات لوکس و برخورد خوب کارکنان آن، در لیست بهترین هتل های یونان قرار گرفته است. فضای اتاق های این هتل دلچسب بوده و با رنگ هایی روشن و نقاشی هایی از هنرمندان معاصر یونان، تزیین شده است. این هتل دارای بارها و رستوران های گوناگونی است که رستورانی که در طبقه نهم این هتل واقع شده است، از محبوب ترین رستوران های این هتل لوکس است. این هتل امکاناتی همچون کتابخانه، اینترنت پرسرعت، اتاق مخصوص کودکان، امکانات جهت افراد معلول، فکس، کپی، خشکشویی، مرکز تجاری، پذیرش 24 ساعته، اتاق سیگار و ... دارد. کارمندان این هتل به زبان های انگلیسی، یونانی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی مسلط هستند.

هتل نووتل آتن یکی از بهترین هتل های یونان

این هتل 4 ستاره، یکی از بهترین هتل های یونان است که در مرکز شهر آتن قرار دارد. با اقامت در این هتل می توان به راحتی به مترو دسترسی داشت. این هتل لوکس برای اقامت خانواده ها بسیار مناسب است و دارای امکانات رفاهی بی نظیری می باشد. در رستوران این هتل لوکس می توانید بهترین غذاهای بین المللی و صبحانه ای خوشمزه میل کنید. این هتل دارای امکاناتی همچون زمین بازی کودکان، استخر، باشگاه بدنسازی، اینترنت پرسرعت، پذیرش 24 ساعته، اتاق کودک، خشکشویی، فکس، کپی، مرکز تجاری و ... است. همچنین ورود حیوانات به این هتل مجاز است و کارکنان این هتل به زبان های روسی، انگلیسی، یونانی، ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیایی مسلط هستند.

[caption id="attachment_793" align="aligncenter" width="800"]هتل نووتل آتن یکی از بهترین هتل های یونان هتل نووتل آتن یکی از بهترین هتل های یونان[/caption]

هتل او اند بی در آتن یکی از بهترین هتل های یونان

آخرین هتلی که در این مقاله قصد داریم تا شما با آن آشنا شوید، هتل او اند بی در شهر آتن  است. این هتل که یکی از بهترین هتل های یونان است در محله زیبای Psiri واقع شده است. این محله میان مردم یونان و گردشگران، بسیار محبوب است و دلیل آن وجود بناهای تاریخی در این محله زیبا است و همین باعث محبوبیت این هتل و قرار گرفتن آن در لیست بهترین هتل های یونان شده است. این هتل دارای کافه ها و رستوران های بسیاری است که می توانید بهترین غذاها و نوشیدنی ها را در آنجا میل نمایید. این هتل 4 ستاره دارای 22 اتاق است. این هتل دارای امکاناتی همچون اینترنت پرسرعت، اتاق نگهداری از کودک، اتاق سیگار، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، سالن اسپا، ماساژ، سونا، جکوزی و .... است. همچنین ورود حیوانات به این هتل آزاد است و کارکنان آن به زبان های انگلیسی و یونانی مسلط هستند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱