بلیط رم

بلیط رم

اگر فردی باشید که قصد دارید برای اولین بار به رم سفر کنید، شاید آشنایی چندانی با نحوه خرید بلیط رم و اطلاعات کافی در این مورد نداشته باشید. امروز می خواهیم شما را بیشتر با این موضوع آشنا کرده و اطلاعات کافی در مورد خرید بلیط های رم را در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی رم

اگر جزء آن دست از افرادی هستید که به شهرهای تاریخی جهان علاقه مند هستید و از دیدن جاذبه های گردشگری تاریخی جهان لذت می برید، سفر به شهر رم به شما پیشنهاد می شود. شهر رم مرکز کشور ایتالیا و وسیع ترین و در عین حال پرجمعیت ترین شهر این کشور می باشد. رم تاریخ و فرهنگ بسیار غنی دارد. قدمت این شهر با حدود 750 سال قبل از میلاد باز می گردد. گذشته از این ها نکته ای که شاید از اهمیت بالایی برخوردار باشد، اطلاعاتی درباره دریافت بلیط رم خواهد بود. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با رم و اطلاعاتی در خصوص نحوه اخذ بلیط این شهر آشنا کنیم.

[caption id="attachment_364" align="aligncenter" width="800"]معرفی رم معرفی رم[/caption]

آشنایی با فرودگاه های بین المللی رم

رم یکی از شهر های بزرگ و پر ترافیک دنیا است. از این رو دارای چندین فرودگاه بین المللی و داخلی می باشد. از جمله مشهورترین فرودگاه های رم می توان به فرودگاه بین المللی چمپینو، فرودگاه لئوناردو داوینچی، فرودگاه ویتربو اشاره کرد. دو فرودگاه اول از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و تقریبا شناخته شده تر می باشند. شما برای دریافت بلیط رم می توانید از طریق این دو فرودگاه اقدام نمایید. فرودگاه بین المللی لئوناردو داوینچی که به فرودگاه فیومیچینو نیز مشهور است، اصلی ترین فرودگاه شهر رم محسوب شده و بیشترین حجم مسافر را دارد. این فرودگاه طبق آخرین آمارها جزء 10 فرودگاه پر ترافیک اروپا می باشد. فرودگاه لئوناردو داوینچی دارای 3 پایانه است. پایانه A مربوط به پرواز های داخلی، پایانه B مربوط به پرواز های خارجی و پایانه C مربوط به پروازهایی است که باید روی اقیانوس انجام شود. دومین فرودگاه معروف شهر رم، فرودگاه بین المللی چمپینو است. قدمت این فرودگاه به بیش از 100 سال باز می گردد و در حال حاضر یکی از قدیمی ترین فرودگاه های جهان نیز به شمار می آید. این فرودگاه تقریبا در فاصله 12 کیلومتری از شهر رم واقع شده است و برای دریافت بلیط رم می توانید مقصد سفر خود را فرودگاه چمپینو قرار دهید.

[caption id="attachment_365" align="aligncenter" width="800"]آشنایی با فرودگاه های بین المللی رم آشنایی با فرودگاه های بین المللی رم[/caption]

بهترین زمان برای پرواز به رم و تهیه بلیط رم

برای این که بدانید بهترین زمان برای تهیه بلیط رم چه زمانی است، بهتر است ابتدا با بهترین زمان سفر به رم آشنا شویم. اگر بدانیم که پیک مسافرت ها به رم چه زمانی است می توانیم به راحتی بلیط رم را خریداری کنیم. معمولا رم در فصل تابستان به آب و هوای گرم تر شاهد گردشگران بیشتری خواهد بود. به همین دلیل شما می بایست از چند هفته الی یک ماه پیش از مسافرت به رم برای خرید بلیط رم اقدام نمایید. فصل تابستان در ایتالیا از ماه های ژوئن تا آگوست یعنی 11 خرداد تا 10 شهریور ادامه می یابد. بنابراین شما باید از اواسط بهار برای خرید بلیط رم اقدام نمایید. به همین ترتیب برای خرید بلیط رم در دیگر ماه های سال نیز باید به همین شیوه اقدام کرده و چند هفته زودتر تصمیم خود را نهایی کنید. در این صورت دچار مشکل نخواهید شد.

[caption id="attachment_367" align="aligncenter" width="800"]بهترین زمان برای پرواز به رم و تهیه بلیط رم بهترین زمان برای پرواز به رم و تهیه بلیط رم[/caption]

معرفی شرکت هایی که به سمت رم پرواز دارند


معمولا اکثر پرواز های تهران به رم به صورت غیر مستقیم انجام می شوند و شما برای سفر به این شهر می بایست از یک کشور سوم برای پروازهای خود استفاده کنید. اما از جمله شرکت های هواپیمایی خارجی که مسئولیت پرواز های غیر مستقیم تهران به رم را بر عهده دارند، می توان به شرکت های هواپیمایی Pegasus Airlines، Turkish Airlines، Qatar Airways، Swiss International Airlines، Eurowings، Austrian Airlines، Lufthansa، Aeroflot Russian Airlines، Emirates Airline، Alitalia و ... اشاره کرد. این شرکت های هواپیمایی مربوط به شرکت های هواپیمایی کشورهای ترکیه، قطر، امارات، روسیه، ایتالیا، آلمان، اتریش و سوئیس هستند.

[caption id="attachment_368" align="aligncenter" width="800"]معرفی شرکت هایی که به سمت رم پرواز دارند معرفی شرکت هایی که به سمت رم پرواز دارند[/caption]

قیمت بلیط رم

اگر بخواهیم درباره قیمت بلیط رم صحبت کنیم باید به این نکته توجه داشته باشیم که به راحتی نمی توان عدد و رقمی در این خصوص عنوان کرد. قیمت بلیط رم به معیارهای مختلفی بستگی دارد. مهم ترین چیزی که در قیمت بلیط رم اثر می گذارد، زمان سفر به رم و خرید بلیط این شهر می باشد. برای مثال اگر شما فصل تابستان را برای خرید بلیط انتخاب کنید، حتما شاهد قیمت های بالایی خواهید بود، چرا که اغلب گردشگران این فصل را برای سفر خود به رم انتخاب می کنند.

نحوه خرید بلیط رم

برای خرید بلیط رم می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. برخی افراد تمایل دارند بلیط های رم را از طریق سایت های فروش ایتالیایی و خارجی خریداری کنند که قطعا این کار سخت ترین روش خرید این بلیط می باشد. برخی دیگر نیز تمایل دارند بلیط را به صورت مستقیم از فرودگاه و شرکت های هواپیمایی خریداری کنند. بهترین روش برای خرید بلیط رم مراجعه به وب سایت های فروش است. با این کار علاوه بر این که وقت خود را برای مراجعه به فرودگاه یا شرکت ها تلف نمی کنید، می توانید بلیط مورد نظر خود را با کمترین هزینه و با اطمینان بیشتر خریداری کنید.

[caption id="attachment_370" align="aligncenter" width="800"]نحوه خرید بلیط رم نحوه خرید بلیط رم[/caption]

جاذبه های گردشگری رم

همان طور که در بخش های قبلی گفتیم شهر رم، شهری کاملا تاریخی بوده و جاذبه های گردشگری بی نظیری دارد که پیشنهاد می شود حتما بلیط رم را خریداری کرده و از جاذبه های گردشگری تاریخی و متعدد آن دیدن کنید. از جمله جاذبه های گردشگری رم می توان به کولوسئوم، کلیسا سن پیترو، فواره تروی، فروم رومی، پانتئون، موزه واتیکان، کلیسا سیستین، قلعه سنت آنجلو، پالاسیوم، میدان پوپولو، کاپیتول، طاق کنستانتین، باسیلیکای سنت جان لاتران، سنترو استوریکو، پله های اسپانیایی، کلیسا سانتا ماریا مجوره، دخمه های مردگان، میدان پیاتزا ناوونا، باغ های بورگز، حمام های کاراکالا و .... اشاره کرد

همان طور که مستحضر هستید تعداد جاذبه های گردشگری این شهر تاریخی بسیار متعدد هستند و چند روزی را باید در رم اقامت داشته باشید تا بتوانید از همه آن ها دیدن کنید. شما هم اکنون می توانید برای خرید بلیط رم اقدام کرده و سفر خوشی را به رم داشته باشید.

[caption id="attachment_369" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های گردشگری رم جاذبه های گردشگری رم[/caption]

نکاتی که باید در هنگام خرید بلیط رم به آن توجه داشته باشید

در هنگام خرید بلیط رم به این نکته توجه داشته باشید که از زمان دقیق مسافرت خود اطمینان حاصل نموده و سپس برای خرید بلیط اقدام نمایید. در غیر این صورت متحمل قبول خسارت خواهید شد. سعی کنید بلیط خود را از شرکت های ارائه دهنده بلیط معتبر خریداری کنید تا متضرر نشوید. پیش از سفر خود اطلاعات کافی در مورد نحوه خرید بلیط و فرودگاه های مقصد داشته باشید تا از سردرگمی و مشکلات بعدی آسوده شوید. پیشنهاد می کنیم بلیط خود را از شرکت های ایرانی خریداری کنید، تا دچار مشکل نشوید و بتوانید از خدمات پشتیبانی استفاده نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای ایتالیا ، وقت سفارت ایتالیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱