آب و هوای بورگونی

آب و هوای بورگونی

آب و هوای بورگونی بسیار مناسب و معتدل می باشد و بهترین فصول سال برای سفر به بورگونی بهار و تابستان است اگر شما نیز قصد سفر و بازدید از این شهر زیبا و دیدنی را دارید توصیه می کنیم اطلاعات مفیدی در مورد آب و هوای بورگونی به دست آورید.

بورگونی یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای قاره اروپا و کشور فرانسه می باشد این شهر با دارا بودن جاذبه های گردشگری طبیعی و هم چنین مناسب بودن شرایط آب و هوایی گزینه بسیار مناسبی برای سفر های تفریحی و توریستی می باشد. آب و هوای بورگونی بسیار معتدل و مناسب می باشد و این امر سبب گشته است که در تمامی فصول سال گردشگر پذیرترین و شلوغ ترین شهر های فرانسه به شمار آید. شرایط اقلیمی و آب و هوای حاکم در شهر مقصد از جمله مهم ترین مسائلی می باشد که بیشتر افراد به آن حساسیت بسیاری نشان می دهند که در این میان می توان گفت بدون هیچ گونه نگرانی از وضع آب و هوای بورگونی می توانید سفر خود را به این شهر بی نظیر آغاز نمایید. با توجه به آب و هوای بورگونی می توان گفت تمامی فصول سال می توانید به این شهر زیبا  سفر نمایید اما اگر به دنبال بهترین زمان سفر به بورگونی هستید بایستی گفت فصل بهار و فصل تابستان گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. در ادامه مطالب به اطلاعاتی مفید در زمینه آب و هوای بورگونی در چهار فصل سال پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید.

[caption id="attachment_1141" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای بورگونی آب و هوای بورگونی[/caption]

بورگونی در فصل بهار

آب و هوای بورگونی در فصل بهار بسیار عالی بوده و با هوای دلنشین بهاری خود از تمامی مسافران و گردشگران به گرمی استقبال می کند. با توجه به تعطیلات عید نوروز ایرانیان بسیار بی شماری این شهر رویایی را برای سفر و تفریح انتخاب می کنند. در فصل بهار با پشت سر گذاشتن فصل سرد زمستان آب و هوای بورگونی بسیار دلپذیر و دلربا بوده و حال و هوای خاصی را بر دل می نشاند. شما بی شک با سفر در این فصل به شهر بورگونی و مشاهده شهری با آواز پرنده ها و درختان شکوفه زده عاشق این شهر و طبیعت آن خواهید شد. بارندگی در فصل بهار در شهر بورگونی به ندرت مشاهده می شود و این امر غیر ممکن نمی باشد؛ اما شدت بارندگی در فصل بهار بسیار کم خواهد بود.

[caption id="attachment_1142" align="aligncenter" width="800"]بورگونی در فصل بهار بورگونی در فصل بهار[/caption]

بورگونی در فصل تابستان

آب و هوای بورگونی در فصل تابستان نیز بسیار معتدل تر و بسیار ایده آل تر از فصل بهار می باشد در این فصل با توجه به تعطیلات تابستانی افراد بی شماری از سراسر نقاط جهان به این شهر سفر می کنند و در فصل تابستان می توان انبوهی از مسافران و گردشگران را در این شهر مشاهده نمود. هم چنین می توان به این نکته اشاره نمود که در فصل تابستان هزینه هتل ها و اقامتگاه ها در مقایسه با دیگر فصول سال بسیار گران می باشد و این امر به دلیل ورود گردشگران بی شمار در فصل تابستان به بورگونی می باشد. در برخی از روزهای فصل تابستان آب و هوای بورگونی بسیار گرم و طاقت فرسا بوده و این امر باعث اذیت شدن مسافران و گردشگران می شود اما در ساعات آتی روز در عصر هنگام شما شاهد آب و هوای دلپذیر تابستانی خواهید بود.

[caption id="attachment_1143" align="aligncenter" width="800"]بورگونی در فصل تابستان بورگونی در فصل تابستان[/caption]

بورگونی در فصل پاییز

در فصل پاییز نیز می توان تردد مسافران و توریست های بیشماری را در بورگونی مشاهده کرد اما در مقایسه با فصل بهار و تابستان این مقدار تا حدودی کم می باشد. در فصل پاییز آب و هوای بورگونی تا حدودی خنک شده و شما شاهد بارندگی خواهید بود. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که عاشق باران و قدم زدن در خیابان های تاریخی بورگونی فرانسه هستید می توانید فصل پاییز را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید. بورگونی در فصل پاییز با ریزش برگ های زرد رنگ درختان بسیار زیبا و رویایی بوده و جای مناسبی برای دونفره های عاشق هیجان و باران می باشد.

[caption id="attachment_1144" align="aligncenter" width="800"]بورگونی در فصل پاییز بورگونی در فصل پاییز[/caption]

بورگونی در فصل زمستان

در آخر می خواهیم به فصل زمستان در بورگونی اشاره کنیم این فصل با دارا بودن آب و هوایی سرد و بارش برف و باران سردترین فصل سال می باشد با وجود این نمی توان گفت ورود گردشگران و توریست ها به بورگونی به صفر می رسد چرا که برخی از افراد برای داشتن هزینه های کم و پایین فصل زمستان را برای سفر به بورگونی انتخاب می کنند. در این فصل به دلیل ورود اندک گردشگران به بورگونی هزینه های اقامت و رستوران ها بسیار کاهش پیدا می کند و این امر برای افرادی که خواهان متقبل شدن هزینه های کم هستند گزینه مناسبی به شمار می آید. البته توجه داشته باشید آب و هوای بورگونی و شرایط اقلیمی حاکم در این فصل می تواند تا حدودی برای شما اذیت کننده باشد به همین دلیل توصیه می شود لباس گرمی را به همراه داشته و هم چنین اطلاعات دقیق و درستی از آب و هوای حاکم در بورگونی در زمان سفر به بورگونی به دست آورید این موضوع کمک خواهد کرد لباس مناسبی را به همراه خود داشته باشید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱