سفر به فلورانس

سفر به فلورانس

سفر به فلورانس یکی از پرطرفدارترین سفر های اروپایی می باشد که امروزه نظر بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کرده است. شما می توانید با سفر به فلورانس از بهترین و زیباترین جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کنید و بهترین سفر اروپایی را برای خود به ارمغان بیاورید.

شهر فلورانس

شهر فلورانس یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهر های کشور ایتالیا می باشد که در نوع خود بسیار بی نظیر و زیبا می باشد و سالانه هزاران گردشگران داخلی و خارجی از این شهر دیدن می کنند. این شهر از تاریخی ترین شهرهای کشور ایتالیا می باشد که با داشتن قدمت بسیار طولانی دارای فرهنگ و قدمت فرهنگی بسیار غنی می باشد.

بسیاری از آثار باستانی این شهر در سال 1982 به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید و می توان گفت شهر بعد از شهر های رم و ونیز گرانترین شهر در کشور ایتالیا می باشد. واحد پول این شهر یورو است و زبان مردم محلی ایتالیایی بوده و اکثر مردم این شهر به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند. هم چنین فرودگاه این شهر از بزرگ ترین و مدرن ترین فرودگاه های کشور های ایتالیا می باشد که بهترین و با کیفیت ترین امکانات و خدمات را برای گردشگران ورودی خود عرضه می نماید. در ادامه راجع به راهنمای سفر به فلورانس اطلاعاتی را برای دوستان علاقمند به این موضوع ارائه داده ایم.

[caption id="attachment_5178" align="aligncenter" width="780"]شهر فلورانس شهر فلورانس[/caption]

آب و هوای شهر فلورانس

یکی از مهمترین موضوعاتی که هر گردشگری بایستی در سفر به فلورانس از آن آگاهی داشته باشد می توان به آب و هوای شهر فلورانس اشاره کرد. آب و هوای این شهر بسیار معتدل و مرطوب می باشد شما می توانید تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های معتدلی را در این شهر تجربه کنید.البته در برخی از روزهای سال هوای سرد نیز در این شهر مشاهده می شود.

اگر قصد سفر به فلورانس را دارید به شما توصیه می شود که فصول بهار و تابستان را برای سفر خود انتخاب کنید. البته بایستی این موضوع را در نظر بگیرید که در این فصول متقاضیان سفر بسیار زیاد بوده و امکان افزایش قیمت های تور اروپا و قیمت های هتل ها نیز وجود دارد. در حالت کلی می توان گفت شهر فلورانس یکی از بهترین شهرها از نظر آب و هوا در کشور ایتالیا می باشد که این امر سهم زیادی را در جذب و رضایت گردشگران داخلی و خارجی دارد.

[caption id="attachment_5179" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای شهر فلورانس آب و هوای شهر فلورانس[/caption]

هزینه های اقامت در شهر فلورانس

با توجه به حضور پرشور گردشگران خارجی و افزایش سالانه تعداد سفر به فلورانس، مسئولین گردشگری سعی بر آن دارند تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات و امکانات را برای این گردشگران عرضه نمایند. شما می توانید بهترین و شیک ترین هتل ها را با قیمت بسیار مناسب در سفر خودتان به این شهر رزرو نمایید. علاوه بر هتل های چند ستاره انواع مختلفی از اقامتگاه ها مانند متل ها و پانسیون ها و حتی خانه های اجاره ای نیز بهترین گزینه برای اقامت شما در این شهر می باشد.

شما می توانید با اقامت در یکی از بهترین خانه های اجاره ای، سفر به فلورانس مقرون به صرفه تری را داشته باشید؛ و اگر به دنبال یک سفر لاکچری هستید می توانید، یکی از هتل های لوکس این شهر را انتخاب کنید. هم چنین بایستی این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که هر چقدر هتل مورد نظرتان به مرکز شهر و جاذبه ها نزدیک تر باشد قیمت اقامت در آن نیز بیشتر خواهد بود.

[caption id="attachment_5180" align="aligncenter" width="780"]سفر به فلورانس سفر به فلورانس[/caption]

هزینه های خورد و خوراک در شهر فلورانس

یکی از مهم ترین موضوعات مورد بحث در سفر به فلورانس هزینه های خورد و خوراک می باشد. شهر فلورانس دارای بهترین و لوکس ترین رستوران ها می باشد که هر یک از این رستوران ها با داشتن بهترین و حرفه ای ترین سرآشپز ها توانسته اند رضایت گردشگران را به سوی خود جذب کنند. علاوه بر رستوران های بسیار مجلل، رستوران های ساده و شیک فست فودی نیز در این شهر وجود دارد که شما می توانید از امکانات و خدمات ارائه شده در این شهر نیز استفاده کنید. قیمت غذاها در این رستوران ها بسیار مناسب و ارزان می باشد و شما به راحتی می توانید غذای مورد نظر خود را در هر رستورانی میل فرمایید.

[caption id="attachment_5183" align="aligncenter" width="780"]سفر به فلورانس سفر به فلورانس[/caption]

هزینه های حمل و نقل در شهر فلورانس

شهر فلورانس دارای زیر ساخت های حمل و نقل بسیار پیشرفته و مدرنی می باشد؛ که این ساختار پیشرفته حمل و نقلی سبب شده است تا گردشگران به راحتی در سطح شهر با قیمت بسیار مناسبی جابجا شوند. برای گردشگران کارت های گردشگری به خصوصی را در نظر گرفته اند که با به همراه داشتن این کارت می توانند از هر گونه وسیله نقلیه استفاده کنند و هم چنین تعرفه های در نظر گرفته شده برای گردشگران نیز بسیار مناسب و به صرفه خواهد بود. شما می توانید برای جابجایی خود در شهر فلورانس از مترو و اتوبوس استفاده نمایید. البته بایستی این نکته را در سفر به فلورانس در نظر داشته باشید که استفاده از تاکسی ممکن است هزینه های سفر به فلورانس را افزایش دهد.

[caption id="attachment_5181" align="aligncenter" width="780"]هزینه های حمل و نقل در شهر فلورانس هزینه های حمل و نقل در شهر فلورانس[/caption]

جاذبه های گردشگری شهر فلورانس

همان طور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد شهر فلورانس از زیباترین شهر های ایتالیا بوده و به داشتن جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و منحصر به فرد شهرت دارد. از جمله این آثار می توان به کلیسای جامع دومو فلورانس، تعمیدگاه سان جیووانی، موزه آثار کلیسای جامع، کلیسای سانتا ماریا نوولا، باغ های بابولی و بازار سن لورنزو اشاره کرد. هر یک از جاذبه های گردشگری در نوع خود بی نظیر هستند و توانسته اند گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند. شما می توانید با سفر به فلورانس یکی از بهترین و پربارترین سفرهای اروپایی خود را داشته باشید.

[caption id="attachment_5182" align="aligncenter" width="780"]سفر به فلورانس سفر به فلورانس[/caption]

نکات مورد توجه در سفر به فلورانس

از نکات بسیار مهمی که در سفر به فلورانس بایستی به آن ها توجه داشته باشید را می توانیم به صورت زیر نام ببریم.

-احترام گذاشتن به مردم محلی این شهر

-احترام گذاشتن به فرهنگ و آداب و رسوم مردمام فلورانس

-مطالعه مقاله هایی در مورد راهنمای سفر به فلورانس

-به همراه داشتن مدارک شناسایی و ویزای گردشگری

-داشتن برنامه ای مشخص برای سفرتان

-شما می توانید قبل از سفر به فلورانس نقشه گردشگری این شهر را تهیه نموده و اطلاعات مورد نیازتان را از این نقشه ها دریافت نمایید.

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت ایتالیا، ویزای ایتالیا، تور ایتالیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱