جاذبه های دیدنی کرت

جاذبه های دیدنی کرت

جزیره کرت یکی از زیباترین و بی نظیرترین جزیره های یونان و اروپا می باشد. جاذبه های دیدنی کرت از جمله اصلی ترین عواملی می باشد که هرساله گردشگران بی شماری را از سراسر دنیا به سوی خود جذب می کند. از جاذبه های دیدنی کرت می توان به تنگه سامر و موزه باستان شناسی کرت اشاره کرد.

جزیره کرت

جزیره کرت یکی از زیباترین و دیدنی ترین جزیره های کشور یونان می باشد. هر ساله گردشگران و مسافران بی شماری از نقاط مختلف دنیا برای دیدن جاذبه های دیدنی کرت به این جزیره سفر می کنند. به طوری که می توان گفت فروش بلیط کرت در سال های اخیر بسیار رونق یافته است و از جمله پرتقاضاترین بلیط های اروپایی می باشد. افرادی که خواهان به  بازدید از جاذبه های دیدنی کرت هستند بایستی با توجه به شرایط آب و هوایی در فصل مناسبی به این سفر زیبا و رویایی بپردازند تا بدون اذیت شدن از اقلیم هوایی به راحتی در این جزیره تردد داشته باشند. جزیره کرت پنجمین جزیره بزرگ از جهت وسعت در دریای مدیترانه به شمار می آید؛ و جزیره ای که روزگاری مرکز کهن تمدن قاره اروپا محسوب می شد در زمان های گذشته این جزیره به نام جزیره اقریطس معروف بوده است.

با توجه به آثار تاریخی و یافته های قدیمی در این جزیره مشخص می شود که از جمله تاریخی ترین شهرهای اروپا و جهان می باشد. این جزیره با داشتن زیبایی های بسیار جالب و شگفت انگیز مسافران و گردشگران بسیاری را از هر سوی جهان به خود جلب می کند. در ادامه مطلب به معرفی برخی از جاذبه های دیدنی کرت پرداخته ایم با ما همراه باشید و از جاذبه های دیدنی کرت اطلاعاتی مفید به دست آورید.

[caption id="attachment_752" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های دیدنی کرت جاذبه های دیدنی کرت[/caption]

معرفی جاذبه های دیدنی کرت

همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم جزیره کرت دارای جاذبه های دیدنی ی شماری می باشد که این امر از دلایل مهم جذب گردشگران و توریست ها به سوی خود می باشد. جزیره کرت افسانه های بی شماری را دارا می باشد از نبردهای اساطیری گرفته تا جنگ استقلال یونان و موارد بی شمار دیگری که شما با سفر به جزیره کرت و دیدن جاذبه های دیدنی کرت و جاذبه های تاریخی و مناطق باستانی شاهد این امر خواهید شد. بخشی از معماری کرت به زمان عثمانی و مسلمانی که در کرت اقامت داشتند برمی گردد اما امروزه معماری و طراحی مدرن و لوکسی باعث درخشندگی و زیبایی شهر شده است. جزیره کرت با سواحل بی نظیر، رشته کوه های مرتفع و سرسبز، دره های حاصلخیز و با داشتن جاذبه های تاریخی و افسانه در یک کلام گنجینه ای بی نظیر می باشد که بایستی هر فردی در طول زندگی خود از این بهشت زیا دیدن کنند و تجربه ای بی نظیر و خاطره ای به یاد ماندنی برای خود به ارمغان بیاورند.

[caption id="attachment_753" align="aligncenter" width="800"]معرفی جاذبه های دیدنی کرت معرفی جاذبه های دیدنی کرت[/caption]

آکواریوم آکواورد در جزیره کرت

از جاذبه های دیدنی کرت در وهله اول می توان به آکواریوم آکوا ورد اشاره نمود این آکواریوم یکی از پربازدیدترین مناطق در شهر کرت می باشد. شما با بازدید و مشاهده این مکان زیبایی بی نظیری را مشاهده خواهید کرد در این آکواریوم از انواع مختلف ماهی های دریایی نگهداری می شود که برخی از این ماهی ها و سایر جانداران را شاید تا به حال ندیده بودید.

[caption id="attachment_754" align="aligncenter" width="800"]آکواریوم آکواورد در جزیره کرت آکواریوم آکواورد در جزیره کرت[/caption]

طعم خوش سبزیجات کوهی

از دیگر جاذبه های دیدنی کرت می توان به کوه های سرسبز و دشت های حاصلخیز آن اشاره کرد؛ و طعم خوش سبزیجات کوهی از مواردی می باشد که نمی توان شرح آنها را نادیده گرفت. آشپزی سنتی کرت یکی از رژیم سالم غذایی در دنیا می باشد مردم این جزیره بیشتر غذاهای خود را از سبزیجات بی نظیر کوهی تهیه و تغذیه می کنند. کیفیت و تازگی سبزیجات و گیاهان وحشی طعم و مزه غذاهای جزیره کرت را برای همیشه در ذهن افراد ماندگار می کند. از روغن زیتون در غذاها و خوراکی های این شهر به مقدار بسیار زیادی استفاده می کنند و این امر به دلیل وجود درختان زیتون بی شمار در این شهر می باشد.

[caption id="attachment_755" align="aligncenter" width="800"]طعم خوش سبزیجات کوهی طعم خوش سبزیجات کوهی[/caption]

عمارت ونیزی

عمارت ونیزی نیز از دیگر جاذبه های دیدنی کرت می باشد و می توان گفت در لیست جاذبه های دیدنی کرت در سطرهای اول قرار گرفت است. این عمارت متعلق به قرن 19 بوده و در قل قسمت قدیمی شهر قرار دارد. این عمارت تاریخی و قدیمی بهترین امکانات و خدمات را در اختیار مشتریان و مسافران خود قرار می دهد. هر یک از اتاق های هتل کاسا دلفینو معماری و ترکیب بسیار خاص و منحصر به فردی را دارا هستند شما با اقامت در این مکان با مشاهده دنیای قدیم و خدمات و امکانات مدرن زیباترین و جذاب ترین سفر اروپایی خود را تجربه خواهید کرد این عمارت تاریخی به تنهایی در مقایسه با دیگر جاذبه های دیدنی کرت با ارزش و مهم می باشد. هزینه اقامت در عمارت تاریخی با توجه به شرایط اقتصادی حاکم و همچنین با توجه به فصول متفاوت متغیر می باشد.

[caption id="attachment_756" align="aligncenter" width="800"]عمارت ونیزی عمارت ونیزی[/caption]

موزه باستان شناسی ایراکلیون

از جاذبه های دیدنی کرت می توان به موزه باستان شناسی ایراکلیون اشاره کرد با وجود این که در حال حاضر بخشی از این موزه تاریخی تعطیل و در حال بازسازی می باشد اما شما می توانید از قسمت اصلی این موزه اطلاعات بسیاری در زمینه تمدن مینوآن به دست آورید و از قسمت های تاریخی و آثار باستانی موجود آن دیدن نمایید. در این موزه بقایای به جا مانده از تمدن کهن اروپایی را می توانید مشاهده و از نزدیک لمس کنید. تمدن اروپایی در این جزیره به 9 هزار سال پیش بر می گردد شما می توانید از بازمانده های این تمدن کهن در اطراف دریای مدیترانه و در شهر کرت بازدید کنید مرکز تمدن مینوآن در کنوسوس واقع بوده است؛ و تا به امروز خانه پادشاهی مینوسی که در آن نوشته ها و آثار تاریخی موجود می باشد پابرجا مانده است.

[caption id="attachment_757" align="aligncenter" width="800"]موزه باستان شناسی ایراکلیون موزه باستان شناسی ایراکلیون[/caption]

شهر قدیمی و بندرگاه

شهر قدیمی و بندرگاه کرت سرمایه اصلی توریستی این جزیره محسوب می شود و از بی نظیر ترین جاذبه های دیدنی کرت می باشد که پیشنهاد می کنیم در سفر به این جزیره حتما از این مکان فوق العاده دیدن نمایید شما با مشاهده این جاذبه دیدنی کرت شاهد کافه های قدیمی و عجیب خواهید بود. در قسمت قدیمی آن می توانید دوران اوج روم باستان را مشاهده نمایید و هم چنین در بندگاه موزه ای وجود دارد که سرشار از آثار باستانی می باشد شما می توانید در اطراف بندرگاه سوار بر کالسکه لحظات به یاد ماندنی را بگذرانید.

تنگه سامره گرجی

و در آخر از میان تمامی جاذبه های دیدنی کرت می توان به تنگه سامره گرجی که یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی کرت است اشاره کرد که یکی از زیباترین و دیدنی ترین تنگه های قاره اروپا محسوب می شود. شما در بازدید از این تنگه بی نظیر می توانید از دیگر جاذبه های دیدنی کرت که در نزدیکی این تنگه می باشد نیز دیدن نمایید. پارک ملی حیات وحش و باغ گیاه یکی از شلوغ ترین و پرتردد ترین مکان ها در این جزیره می باشد؛ که در نزدیکی تنگه سامره واقع است. برای رسیدن به این تنگه و مشاهده چشم انداز طبیعی و دل انگیز آن بایستی به مدت 6 ساعت پیاده روی کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱