سفر به نیس

سفر به نیس

سفر به نیس سفر به درون زیبائی ها خواهد بود چرا که شهر نیس مملو از اماکن گردشگری زیبا می باشد و فرهنگ مردم شهر به گونه ای است که از سفر به نیس نهایت لذت را خواهید برد. از دیگر موارد مهم در گردشگری بودن نیس آب و هوای آن است که در همه فصول امکان سفر به این شهر را میسر نموده که در ادامه به توضیح آن پرداخته ایم.

شهر نیس

سفر به این جزیره از سفر های لذت بخش خواهد بود چرا که وجود اماکن گردشگری فراوان به همراه ساحل زیبای آن توجه شما را جلب خواهد کرد. شهر نیس فرانسه از مهمترین شهر های فرانسه به شمار می رود که به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی فراوان و بافت فرهنگی شهر مورد توجه قرار گرفته است. سفر به نیس از جذابیت های بسیاری همراه خواهد بود که حتما سبب جلب توجه شما خواهد شد.

نیس از جمله شهر های پر بازدید فرانسه است که به دلیل فرهنگ مردم آن و همچنین وجود مراکز تفریحی و گردشگری فراوان مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. در سفر به نیس می توانید از اماکن تاریخی و همچنین مدرن تازه تاسیس شده دیدن نمایید که فرهنگ قدیم و جدید در هم آمیخته شده است که به زیبائی این شهر افزوده است.

[caption id="attachment_5157" align="aligncenter" width="780"]شهر نیس شهر نیس[/caption]

 

آب و هوای نیس

نیس آب و هوایی مدیترانه ای داشته و به همین سبب مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است چراکه می توان گفت تمام فصول سال جهت سفر به این شهر رویایی مناسب خواهد بود و حتی در زمستان ها نیز شاهد آب و هوای مناسب هستیم که می توان به آسانی به سیر و سیاحت در این شهر زیبا پرداخت. شنا در نیس در فصل بهار و تابستان و پاییز بسیار مناسب خواهد بود اما در فصل زمستان مقداری آب آن خنک خواهد بود که در برخی روزهای زمستان نیز امکان شنا در آن وجود خواهد داشت.

بارش باران در این شهر مرسوم است و می توان گفت در همه فصول شاهد بارش باران خواهیم بود اما پر باران ترین فصول این شهر را فصل پاییز و بهار تشکیل می دهند که چنانچه قصد سفر در این ماه ها را داشتید بهتر است لوازم متناسب با فصل را همراه داشته باشید.

بهترین زمان سفر به نیس

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد نمی توان گفت کدام فصل جهت سفر به نیس مناسب خواهد بود اما معمولا گردشگران فصل بهار و پاییز را انتخاب می کنند چرا که آب و هوای این فصول مناسب تر خواهد بود و لذت بیشتری برایتان به ارمغان خواهد آورد. اما عوامل دیگری نیز در تعیین زمان سفر تاثیر گذار خواهد بود که از این عوامل می توان به تاریخ فستیوال ها اشاره کرد.

یکی از مهمترین فستیوال ها فستیوال جاز نیس می باشد که بسیاری از هنرمندان مشهور در این فستیوال حضور می یابند و در اواخر تیر ماه برگزار خواهد شد. یکی از دیگر فستیوال های معروف فستیوال کراس اوور می باشد که بهترین انتخاب برای علاقمندان به موسیقی خواهد بود که در آبان ماه برگزار خواهد شد.

مراحل اخذ مدارک سفر به نیس

مهمترین مورد قبل از سفر فراهم کردن مدارک مورد نیاز جهت سفر و اقامت می باشد. در ابتدا باید اقدام به دریافت پاسپورت نمایید و پس از آن با مراجعه به سفارت فرانسه ویزای این کشور را دریافت نمایید که در این سازمان باید مدارک مربوط را جمع آوری نموده و به سفارت تحویل دهید.

پس از در دست داشتن ویزا و پاسپورت به یکی از مراکز مسافربری در شهر خود مراجعه نمایید و مدارک خود از قبیل شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، ویزا، چند قطعه عکس و ... را در اختیار این شرکت قرار دهید تا نسبت به سفر به نیس مراحل اولیه را انجام دهند. از مواردی که برایتان حائز اهمیت خواهد بود انتخاب هتل ها و مقدار هزینه خواهد بود. میزان هزینه سفر به نیس بستگی به نوع هواپیمای پروازی و محل اقامت شما خواهد داشت که حتما باید مورد بررسی قرار دهید و پول کافی را از صرافی های معتبر تهیه نمایید.

[caption id="attachment_5159" align="aligncenter" width="780"]سفر به نیس سفر به نیس[/caption]

 

اماکن گردشگری نیس

شهر نیس از جمله مهمترین مراکز گردشگری فرانسه به حساب می آید چرا که داشتن اماکن گردشگری فراوان سبب تمایز سفر به نیس از مابقی شهرها گشته است. از مهمترین اماکن گردشگری نیس می توان به کناره های ساحلی آن اشاره کرد که یکی از موارد قابل توجه تمامی گردشگران خواهد بود. کلیسای شیپر دلا میسری کندر از جمله مهمترین اماکن گردشگری نیس می باشد که به دلیل قدمت تاریخی فراوان حتما مورد توجه شما قرار خواهد گرفت.

همچنین خرید وسایل عطاری از این شهر بسیار مرسوم است چرا که عطاری های این شهر تمامی مواد را در ظرفی خاص نگهداری می کنند و مرغوب ترین مواد را به شما تحویل خواهند داد. کلیسای ارتدکس سنت نیکلا از دیگر مناطق گردشگری است که در سفر به نیس حتما سبب جلب توجه شما خواهد شد چرا که ساخت قدیمی و منحصر به فرد آن بی نظیر خواهد بود.

[caption id="attachment_5160" align="aligncenter" width="780"]سفر به نیس سفر به نیس[/caption]

 

موزه های شهر نیس

موزه های بسیاری در سطح شهر نیس آماده بازدید شما هستند که می توانید با بازدید از این موزه ها به قدمت تاریخی این شهر پی برده و سفر به نیس جذابی را رقم بزنید. موزه هنر نیس از جمله مهمترین موزه های این شهر است که بنا به ویژگی های مدرن ساخته شده است و ساخت منحصر به فرد آن سبب جلب توجه شما در سفر به این جزیره خواهد شد که آثار هنرمندان بسیاری در این موزه نگهداری می شود.

موزه مارک شاگال از دیگر موزه های صاحب امتیاز در نیس است که آثار شاگال از هنرمندان بی نظیر تاریخ در آن نگهداری می شود. از دیگر موزه های مهم شهر نیس می توان به موزه متیس اشاره کرد که تمامی آثار هنرمندی از قبیل نقاشی در آن نگهداری می شود. موزه تاریخ طبیعی نیز از موزه های مشهور نیس می باشد که در سفر به نیس مورد توجه قرار خواهد گرفت و می توانید در این موزه حیوانات خشک شده را بررسی نمایید.

[caption id="attachment_5162" align="aligncenter" width="780"]موزه های شهر نیس موزه های شهر نیس[/caption]

هتل های شهر نیس

هتل ها از مهمترین مراکز برای گردشگران به حساب می آید که باید محل اقامت خود را تعیین نمایند در شهر نیس هتل های بسیاری آماده خدمات رسانی به مسافرین نیس می باشند. از جمله هتل های معروف و قدیمی این شهر می توان به هتل نگرسکو اشاره کرد که خود هتل می تواند به عنوان یک مکان گردشگری برایتان باشد و از دیدن آن لذت ببرید. هتل بست وسترن پلاس نیس کوزی از دیگر هتل های معروف شهر نیس می باشد که در سفر به نیس حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت و خدمات آن به همراه نزدیکی به مراکز دیدنی نیس را نمی توان نادیده گرفت.

[caption id="attachment_5161" align="aligncenter" width="780"]سفر به نیس سفر به نیس[/caption]

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت فرانسه، ویزای فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱