درباره رم

درباره رم

شهر رم ایتالیا بزرگترین و بهترین  شهر ایتالیا می باشد که پرجمعیت ترین شهر ایتالیا نیز به حساب می آید. درباره رم می توان گفت به دلیل داشتن مناطق گردشگری فراوان و بازارهای فراوان مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. ساخت خانه های لوکس و مراکز خرید این شهر بسیار جذاب خواهد بود. رم ایتالیا از جمله پیشرفته ترین شهرهای جهان به شمار می آید که مردم این شهر از به روز ترین مد ها استفاده می کنند.

درباره شهر رم ایتالیا

شهر رم که پایتخت ایتالیا است از اهمیت گردشگری بالایی برخوردار است و هر ساله پذیرای خیل عظیمی از گردشگران می باشد. شهر رم ایتالیا به دلیل داشتن اماکن گردشگری طبیعی و وجود اماکن تاریخی که قدمت آنها به قرون وسطی بر می گردد از دیگر ویژگی های شهر رم ایتالیا می باشد. شهر رم ایتالیا به عنوان مهمترین شهر ایتالیا، باعث شده که تمامی امور دولتی در این شهر رسیدگی شود. سفر به رم حتما مورد پسند شما قرار خواهد گرفت چرا که تلفیق بافت قدیمی و بافت مدرن شهر منظره ای زیبا به وجود آورده است که گشت در خیابان های رم را زیباتر نموده است. رم بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر در کل ایتالیا می باشد که پیدایش آن به دوران پیدایش بشر برمی گردد و از نخستین شهر های انتخاب شده توسط بشر می باشد.

[caption id="attachment_329" align="aligncenter" width="800"]درباره شهر رم ایتالیا درباره شهر رم ایتالیا[/caption]

آب و هوای شهر رم ایتالیا

درباره رم و آب و هوای آن می توان گفت آب و هوای رم را می توان مطلوب در نظر گرفت چرا که آب و هوای معتدل آن سبب مناسب بودن آب و هوای این شهر در تمام فصل های سال گشته است. بهترین زمان سفر به رم فصل های بهار و پاییز است اما برخلاف آب و هوای مناسب این فصل ها، فصل گرم طولانی خواهد داشت و در تابستان تحمل گرمای این شهر برای گردشگران به دشواری امکان پذیر خواهد بود. فصل های پر باران سال شهر رم ایتالیا را بهار و پائیز تشکیل می دهد و شاهد بارش برف در فصل زمستان نیز خواهیم بود  اما نمی توان آب و هوای زمستان شهر رم ایتالیا در فصل زمستان را سرد در نظر گرفت و به دلیل زیبایی سفید پوش شدن شهر گشت و گذار در خیابان های رم لذت خاصی خواهد داشت.

آب و هوای شهر رم ایتالیا

جمعیت شهر رم ایتالیا

درباره رم و جمعیت آن باید گفت پرجمعیت ترین شهر ایتالیا رم می باشد که از ابتدای پیدایش این شهر پرجمعیت ترین شهر ایتالیا بوده است. بر حسب سرشماری سال 2010 رم جمعیتی حدود 2,700,00 نفر دارد که این تعداد امروزه بیش از 3,500,00 نفر تخمین زده شده است چرا که به دلیل اهمیت شهر رم ایتالیا و امکانات بیشتر آن، مردم در این شهر راحت تر زندگی می کنند و همین امر باعث شده که مردم از مناطق مختلف کشور به این شهر کوچ کنند. بیشتر جمعیت رم را ایتالیایی ها تشکیل می دهند. دین بیشتر مردم رم مسیحیت کاتولیک می باشد که مذاهب دیگر نیز در این شهر دیده می شود. مردم به دلیل موقعیت های کسب و کار خوب رم به این شهر کوچ کرده اند و مسبب افزایش جمعیت روز افزون این شهر شده اند.

[caption id="attachment_331" align="aligncenter" width="800"]جمعیت شهر رم ایتالیا جمعیت شهر رم ایتالیا[/caption]

فرهنگ شهر رم ایتالیا

شهر رم ایتالیا به دلیل نزدیکی به دریای مدیترانه غذاهای دریایی لذیذی دارد که امتحان این غذاها قطعا سبب جلب توجه شما خواهد شد. در شهر رم ایتالیا هیچ فردی را به صورت ساده نمی توان یافت چرا که رم از برترین شهر های فشن و مد جهان به شمار می رود و مردم آن نیز متناسب با مد روز به خود می رسند. درباره رم می توان گفت تمامی مراکز خرید شهر رم ایتالیا و همچنین بسیاری از منازل مسکونی جدید با فناوری روز دنیا طراحی و ساخته شده اند که گشت و گذار در این منطقه را جذاب تر نموده است. خوراک و پوشاک از مهمترین موارد قابل توجه مردم این شهر می باشد که در سفر به شهر رم ایتالیا شاهد مد روز بودن مردم آن خواهید بود. بسیاری از برندهای معروف پوشاک در فروشگاه های رم ایتالیا عرضه می شود که مراکز خاص و اختصاصی فروش دارند و امکان خرید را راحت تر نموده است.

[caption id="attachment_332" align="aligncenter" width="800"]فرهنگ شهر رم ایتالیا فرهنگ شهر رم ایتالیا[/caption]

جاذبه های گردشگری شهر رم ایتالیا

رم با اینکه اماکن بسیاری جهت بازدید در خود جای داده اما نمی توان از مهمترین اماکن به اماکن تاریخی اشاره کرد و معمولا مناطق لوکس و به روز رم ایتالیا مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. از مناطق گردشگری که قدمت تاریخی بسیاری دارد می توان به کولوسئوم اشاره کرد که ساخت منحصر به فرد این ناحیه سبب جلب توجه گردشگران به این منطقه شده است که ظرفیتی بیش از 50.000 نفر را دارا می باشد و به عنوان برترین آمفی تئاتر رم بکار گرفته می شد.

از دیگر مناطق گردشگری رم می توان به رومن فروم اشاره کرد و بافت قدیمی آن تفاوت بسیاری با بافت مدرن شهر رم ایتالیا خواهد داشت و سبب حیرت شما خواهد شد. از دیگر مناطق گردشگری رم می توان به فواره تروی، سنترو استوریکو، کلیسای سانتا ماریا، میدان پیاتزا ناونا،واتیکان، پانتئون و بسیاری مناطق دیگر اشاره کرد. هرساله معماران بسیاری برای تحقیق درباره رم و معماری آن به رم سفر می کنند.

[caption id="attachment_333" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های گردشگری شهر رم ایتالیا جاذبه های گردشگری شهر رم ایتالیا[/caption]

هتل های شهر رم ایتالیا

هتل ها بخش جدایی ناپذیر گردشگران به حساب می آید که در همین راستا هتل های بسیاری در شهر رم ایتالیا آماده خدمات رسانی به گردشگران می باشند. پیش از سفر به رم درباره رم و هتل های آن بیشتر تحقیق کنید. از جمله بهترین هتل های رم ایتالیا می توان به هتل های گرند هتل پلازا، کامفورت هتل بولیوارد، سانتا کوستانزا، ایبیس استایلس و اولی اشاره کرد که با ارائه انواع خدمات مورد نیاز گردشگران مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته اند. البته هتل های ارزان تری نیز در این شهر تعبیه شده است که همگان امکان استفاده از این هتل ها را داشته باشند. تمامی هتل های شهر رم ایتالیا مجهز به سیستم وای فای رایگان هستند و از هتل های ارزان گرفته تا بهترین هتل های رم امکانات مورد نیاز گردشگران را مهیا خواهند کرد. هتل های شهر رم ایتالیا معمولا در اطراف نقاط گردشگری رم احداث شده اند تا امکان بازدید از مناطق گردشگری را به سهولت میسر نماید.

پارک و بوستان های شهر رم ایتالیا

درباره رم  باید گفت رم بهترین و به روز ترین پارک های ایتالیا را به خود اختصاص داده است که می توانید به سیر و سیاحت در این پارک ها بپردازید و یا از طریق استفاده از لوازم تعبیه شده در پارک ها به اوج هیجان برسید. از جمله بهترین پارک های رم می توان به باغ های تاروت، ایدرو مانیا، لونا پارک و باغ وحش بیو پارکو اشاره کرد. که گشت و گذار در این پارک های پر هیجان قطعا هیجان انگیز خواهد بود. بسیاری از پارک های رم تمامی امکانات لازم را برای کودکان فراهم نموده اند.

[caption id="attachment_334" align="aligncenter" width="800"]پارک و بوستان های شهر رم ایتالیا پارک و بوستان های شهر رم ایتالیا[/caption]

بازارهای شهر رم ایتالیا

مراکز خرید رم از جمله مهمترین مراکز گردشگری شهر رم به حساب می آید چرا که برترین برندهای جهان را می توان در بازارهای این شهر مشاهده کرد. به صورتی که در بسیاری از فروشگاه ها بخش ها را بر حسب برند خاص جدا کرده اند تا بتوانید برند مورد نظر خود را خریداری نمایید. درباره رم و مراکز خرید آن باید بدانید مرکز خرید گالریا پورتا دی رما از بهترین بازارهای رم به حساب می آید که می توانید تمامی لوازم مورد نیاز را از این مرکز خرید تهیه نمایید. همچنین می توانید سوغات شهر رم را نیز از این فروشگاه خریداری نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای ایتالیا ، وقت سفارت ایتالیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱