بهترین هتل های بوردو

بهترین هتل های بوردو

اگر قصد سفر به فرانسه و شهرهای زیبای آن مانند بوردو را دارید؛ برای انتخاب بهترین هتل های بوردو خوب است که این مطلب را بخوانیدفریا استارک گفته است تنهایی بیدار شدن در شهری غریب، یکی از بهترین لذت های دنیاست. اما اقامت در شهری زیبا و رویایی و هتلی عالی و مجهز می تواند این لذت را دو چندان کند و خاطره های شما را زیبا و زیباتر.

[caption id="attachment_1079" align="aligncenter" width="800"]بهترین هتل های بوردو بهترین هتل های بوردو[/caption]

نگاهی کلی به هتل های بوردو

در فرانسه هتل های بوردو، پاریس و ریو گران تر از دیگر شهرها هستند. قیمت هتل های بوردو با توجه به موقعیت و درجه هتل، نوساز بودن آن و نزدیکی به اماکن گردشگری و وسایل حمل و نقل از شبی 40 یورو تا 350 یورو متغیر است. (دریافت دلار در برخی از هتل های بوردو نیز معمول است) همچنین خوب است بدانید مبلغ معمول انعام به حمل کنندگان چمدان در هتل های بوردو 1 تا 2 یورو بابت هر چمدان است و در شهر بوردو هاستل وجود ندارد. اقامت در بهترین هتل های بوردو شبی به یاد ماندنی از سفر به فرانسه را برای شما رقم خواهد زد و خاطره های خوشی برای تان به جا خواهد گذاشت. با صرفه جویی می توانید پول خود را به جیب تان برگردانید.

معیار انتخاب هتل های بوردو

اگر می خواهید در بین هتل های بوردو یک هتل را از میان بهترین هتل های بوردو برای اقامت خودتان انتخاب کنید خوب است بدانید تا حد زیادی انتخاب هتل یک موضوع سلیقه ای است و با توجه به نوع علاقه مندی های شما و بودجه ای که در اختیار دارید و یا سبکی که می پسندید این انتخاب باید صورت گیرد اما مطمئنا هیچ کس دوست ندارد در هتلی کثیف با کارکنانی بداخلاق و یا جایی دور افتاده با قیمتی گزاف اقامت کند ولی خیالتان می تواند از بابت اقامت در شهر بوردو راحت باشد چرا که بوردو شهری لوکس به حساب می آید و هتل های بوردو با تزئینات، دکور ها، غذاها و امکانات فراوان آماده خدمت رسانی هستند. پس در ادامه به معرفی بهترین هتل های بوردو می پردازیم.

هتل Burdigala Bordeaux - MGallery by Sofitel

این هتل چهار ستاره مجهز و شیک در میان هتل های بوردو بسیار مطرح است. از امکانات این هتل می توان گذاشتن اینترنت رایگان در اختیار مسافران، صندوق امانات و نگهداری از کیف ها و چمدان های مسافران، 82 عدد اتاق مجهز، اجاره اتومبیل، پذیرش شبانه روزی و … را نام برد. موقعیت این هتل به گونه ای است که 8 کیلومتر با Nouveau Stade Bordeaux، و تا ایستگاه قطار Bordeaux Saint Jean  چهار کیلومتر و تا فرودگاه بوردو ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. یکی از مناسب ترین هتل های بوردو برای عاشقان خرید و غذا نیز می باشد.

[caption id="attachment_1080" align="aligncenter" width="800"]هتل Burdigala Bordeaux - MGallery by Sofitel هتل Burdigala Bordeaux - MGallery by Sofitel[/caption]

 هتل Une Chambre Chez Dupont

یکی از قدیمی ترین هتل های بوردو که دارای 5 ستاره است و فاصله این هتل تا مرکز شهر 1/35 کیلومتر فاصله دارد و اگر مایل به دیدن جاذبه های تاریخی این شهر زیبا باشید تنها 10 دقیقه فاصله زمانی دارید. از امکانات چشمگیر این هتل که از دسته بهترین هتل های بوردو می باشد می توان گفت دارای رستوران های شیک و مجلل، مهمترین نیاز شما وای فای رایگان و برای آسودگی شما حمل و نقل فرودگاهی مناسب است. این هتل زیبای شهر بوردو از دید مهمان ها امتیاز 8.9 را گرفته است که این موضوع توانسته این هتل را از سایر هتل های بوردو متمایز کند.

[caption id="attachment_1081" align="aligncenter" width="800"]هتل Une Chambre Chez Dupont هتل Une Chambre Chez Dupont[/caption]

  هتل City Résidence Bordeaux Centre

یک هتل لوکس و جذاب دیگر که جزء هتل های بوردو می باشد. دارای 79 اتاق و از امکانات رفاهی دیگر آن نیز می توان به یک تلویزیون بزرگ برای عاشقان ویدیو و یک آشپزخانه با تمام امکانات، پارکینگ ، و شاید بتوان گفت مهمترین ویژگی بهترین هتل های بوردو وای فای رایگان می باشد که این هتل نیز به آن مجهز است و دوچرخه برای دوست داران ورزش اشاره کرد. اما موقعیت مکانی این هتل لوکس، دو ایستگاه تراموا در نزدیکی این هتل می باشد که فاصله آن 200 متر و با ایستگاه تراموا دوم 15 دقیقه می باشد و فروشگاه ها نیز از 300 متر تا 2/5 کیلومتر می باشد.

[caption id="attachment_1082" align="aligncenter" width="800"]هتل City Résidence Bordeaux Centre هتل City Résidence Bordeaux Centre[/caption]

هتل بین قاره ای بزرگ بوردو InterContinental Bordeaux Le Grand Hotel

در میان بهترین هتل های بوردو این هتل از گرانقیمت ترین ها است ولی با توجه به امکانات، معماری و درجه هتل کاملا مقرون به صرفه است. این هتل بیشتر شبیه یک قصر یا کاخ سلطنتی است با طرح ها و نقش های شاهانه که چندان دور از انتظار نیست چرا که تاریخچه این هتل به قرن هجدهم میلادی باز میگردد. اما از نظر امکانات رفاهی بسیار لوکس و مجهز است.  انواع رستوران ها، کافه، استخر، سالن ورزشی و ... تنها گوشه ای از امکانات این هتل بزرگ است.

[caption id="attachment_1083" align="aligncenter" width="800"]هتل بین قاره ای بزرگ بوردو InterContinental Bordeaux Le Grand Hotel هتل بین قاره ای بزرگ بوردو InterContinental Bordeaux Le Grand Hotel[/caption]

هتل پولمن لاک بوردو Pullman Bordeaux Lac

هتلی 4 ستاره که در میان بهترین هتل های بوردو از طرف مسافران به طور میانگین نمره 8 از ده دریافت کرده است. نرخ هتل پولمن لاک در مقایسه با شیک و مجهز بودنش بسیار ارزان قیمت و به صرفه است. این هتل اثبات کرده است که یک هتل نیز می تواند به اندازه یک خانه راحت و تمیز باشد. از امکانات و خدمات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، سالن پذیرایی، استخر در فضای باز، آسانسور، اینترنت بی سیم در مناطق عمومی، مرکز کسب و کار، اتاق جلسه و پارکینگ اشاره کرد

هتل یندو Yndo Hotel

از روی ظاهر این هتل قضاوت نکنید! نمای ساختمان این هتل پنج ستاره حالتی قدیمی دارد اما در داخل دکور و آثار هنری و تابلوهای زیبا شما را شگفت زده خواهد کرد. طراحی خلاقانه اتاق ها که قالب هنری و تخیلی دارند شما را سرگرم خواهند کرد. این هتل در میان بهترین هتل های بوردو بسیار به مرکز شهر نزدیک است و تنها 490 متر تا مرکز شهر بوردو فاصله دارد. در این هتل می توانید از منظره تراس و باغ، از امکانات رفاهی مانند دسترسی بی سیم به اینترنت استفاده کنید و لذت ببرید. امکانات اضافی در این هتل هنری عبارتند از خدمات سرو غذا، نگهداری از کودکان (که البته هزینه اضافی در پی دارد) و شومینه در لابی.

هتل ماما شلتر Mama Shelter Bordeaux

هتل دو ستاره که تنها 280 متر تا مرکز شهر فاصله دارد. قیمت این هتل از دیگر بهترین هتل های بوردو بسیار پایین تر است. امکاناتی مناسب، دکوراسیونی جذاب و کافه و رستوران هایی عالی، اتاق هایی تمیز اقامت در این هتل را راحت کرده است. این هتل به مرکز ملی ژان مولین و موزه آکیتین بسیار نزدیک است. این هتل 97 اتاق مجهز به تلویزیون های صفحه تخت است. امکانات ویژه شامل مرکز تجاری، روزنامه های رایگان در لابی و پذیرش 24 ساعته است.

هتل quality hotel Bordeaux center

هتل سه ستاره که در فاصله ی 510 متری از مرکز بوردو و در کنار تئاتر بزرگ شهر قرار گرفته است. این هتل اینترنت رایگان در اختیار مسافران قرار داده است و دارای سالن سخنرانی، باشگاه ورزشی و همچنین صبحانه رایگان است. اتاق ها کاملا تمیز و راحت هستند. این هتل از میان هتل های بوردو نمره 8 را از 10 دریافت کرده است و درجه خیلی خوب برای آن تعیین شده است.

هتل hotel burdigala Bordeaux

هتل پنج ستاره با دکوراسیونی محشر 56 اتاق کلاسیک، 12 سوئیت سوپر لوکس، 7 اتاق دوبلکس. اینترنت رایگان، انواع غذاها و نوشیدنی های لذیذ و گوارا را دارا است. در میان بهترین هتل های بوردو این هتل یک سر و گردن از دیگر هتل ها بالاتر است و به آثار باستانی و نقاط گردشگری بسیار نزدیک است. با توجه تزئینات و دکوراسیون این هتل در بوردو می توانید احساس کنید که در موزه آثار زیبای هنری تمام دوران ها اما به راحتی یک خانه اقامت دارید.

هتل لاپورت دیجیوکس Hotel La Porte

در این هتل دو ستاره که در مرکز تاریخی بوردو قرار دارد، شما می توانید پس از چند دقیقه  دقیقه از Place Gambetta و Musee des Beaux-Arts باشید. این هتل در نزدیکی موزه هنرهای حفاظتی و هتل دیل ویلی پالیز قرار دارد. در این هتل دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان در دسترس است تا ارتباط شما را حفظ کند. در این هتل حمام اختصاصی، لوازم آرایشی و خشکشویی وجود دارد. امکانات رفاهی اتاق مانند تلفن و روزنامه های رایگان در این هتل وجود دارد. خدمات اضافی در این هتل شامل خدمات تور، بلیط و منطقه پیک نیک است. صبحانه های قاره ای روزانه برای هر هزینه در دسترس هستند.

[caption id="attachment_1085" align="aligncenter" width="800"]هتل لاپورت دیجیوکس Hotel La Porte هتل لاپورت دیجیوکس Hotel La Porte[/caption]

هتل آداجیو بوردوکس گامبتا Adagio Bordeaux Gambetta

این هتل 4 ستاره که تنها 2 دقیقه پیاده از محل Gambetta تا شهر قدیمی Bordeaux راه است و به منطقه کسب و کار نزدیک است و 111 آپارتمان کاملا مجهز و 2 اتاق برای 4 نفر و ... داراست. این اقامتگاه 4 ستاره را به عنوان مکانی ایده آل برای اقامت در تعطیلات و یا کسب و کار و مسافرت به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل دارای اتاق تناسب اندام با سونا و حمام می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱